• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 23:34:59 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 23:34:59 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[Today at 21:32:50]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[Today at 21:25:42]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[Today at 20:59:13]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 19:46:54]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[Today at 18:56:22]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 14:25:00]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[Today at 13:58:20]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[Today at 13:19:53]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426698
Total Topics: 31710
Online Today: 242
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 59
Guests: 149
Total: 208
dimopoul
soph553
Fovidis
Grigorisioan05
chaniotism
DarkMagiK06
odkoutrolikos
Dimos Bachlas
stelinas
MrGreekArrow
andyy
ppoug
sigklitiki
Aris★
kpapama
gpr000
spoun
dimitrisblioumis
dimchin
Η ΤΡΑΠΟΥΛΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ
smanio
amprozos
soktas
valentini
nchatzo
tzesi
tzortzis
cheinopor
fkaravi
ThanosV
Kyritsisss
tasos_ntv
palladas
theofr
andrpats
victoria
miltan8
jimalexoud
Born_Confused
Juror8
dr.giorgos
thaliatsk
marwt
stefpapa21
pavlaras
ExecuteExe
elizabeth
eirinikompselidou
Ariadni
elias_farhood
stavr0s16
natavhoo
iliaskou
elischat
Aglosdoum
bougatsa
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Εκδηλώσεις - Ημερίδες (Moderators: PolarBear, tzortzis) > Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 Go Down Print
Author Topic: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)  (Read 13018 times)
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
« Reply #45 on: May 27, 2006, 13:55:21 pm »

και η μια και η άλλη κατηγορία θα μας βρίσει.
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
jimi
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1273


Live Free or Die...


View Profile
Απ: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
« Reply #46 on: May 27, 2006, 14:10:24 pm »

Για να καταλάβω...Χθες στην συνάντηση με τους καθηγητές είχε πολύ κόσμο???Ας ενημερώσει κανείς γιατί δεν πήγα.Λοιπόν να μη γελιόμαστε...Κόσμος δεν υπάρχει....Τα 100 και 200 άτομα μέσα στο σύλλογο μας είναι λίγα.Τα 1000 θα ήταν καλά.Τότε μόνο θα είχε αξία .....Και μη μου πείτε ότι θα έρθουν....Τα μέτρα θα περάσουν κανονικότατα γιατί δε διατυπώνουμε επιχειρήματα και στο τέλος θα βγει κανα μαλακισμένο φοιτητάκι στα ΜΜΕ ως εκπρόσωπός μας και θα αρχίσει να ξεστομίζει παπαριές από δω και από κει.Για να μειώσουμε τα νοσηρά στοιχεία της κατάληψης πρέπει να μαζευτούμε πολλοί....Πάρα πολλοί....
Logged

Καιρός να  αφήσουμε τους εγωισμούς και να κοιτάξουμε λίγο τον εαυτό μας.....
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
« Reply #47 on: May 27, 2006, 14:21:03 pm »

ήταν πολύ περισσότερα άτομα από όσα θα περίμενε και η πιο αισιόδοξη πρόβλεψη.
Τελικά η τριλογία ΔΠΧ (κ. Δημάκης, Παπαγιάννης, Χατζηαθανασίου) αναδεικνύεται σε blockbuster.
Την εκδήλωση τίμησαν επίσης και άλλοι καθηγητές όπως  κ. Θεοχάρης, Κεχαγιάς, Λιτσαρδάκης
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
jimi
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1273


Live Free or Die...


View Profile
Απ: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
« Reply #48 on: May 27, 2006, 14:38:47 pm »

Εκεί είναι το πρόβλημα .....Ότι περιμένουν μερικοί από τους καθηγητές να τους λύσουν το πρόβλημα.Υπό άλλες συνθήκες δε βρίσκονται μέσα στις καταλήψεις και σε συζητήσεις.Πάντως μπορώ να πω ότι έχασα που δεν ήρθα.Μας λυπάμαι κυριολεκτικά......
Logged

Καιρός να  αφήσουμε τους εγωισμούς και να κοιτάξουμε λίγο τον εαυτό μας.....
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
« Reply #49 on: May 27, 2006, 14:47:22 pm »

Quote from: jimi on May 27, 2006, 14:38:47 pm
Εκεί είναι το πρόβλημα .....Ότι περιμένουν μερικοί από τους καθηγητές να τους λύσουν το πρόβλημα.Υπό άλλες συνθήκες δε βρίσκονται μέσα στις καταλήψεις και σε συζητήσεις.Πάντως μπορώ να πω ότι έχασα που δεν ήρθα.Μας λυπάμαι κυριολεκτικά......
Δεν θα μας το λύσουν οι καθηγητές.
Αλλά είναι καλύτερα να είμαστε μαζί σε αυτόν τον αγώνα
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
AR1S
Νεούλης/Νεούλα
*
Gender: Male
Posts: 49



View Profile
Re: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
« Reply #50 on: May 27, 2006, 14:50:27 pm »

Quote from: fugiFOX on May 27, 2006, 13:55:21 pm
και η μια και η άλλη κατηγορία θα μας βρίσει.
Μην κάνεις κοινωνικούς αγώνες αν θεωρείς το κοινωνικό σύνολο έχθρό σου.Αν εσύ βρίζεις όποιον κινητοποιήται τότε πρέπει να είσαι σίγουρος ότι μας βρίζουν.Αν πάλι δεν βρίζεις όποιον με τον αγώνα του σου δημιουργεί καποια προβλήματα τότε είναι σαν μου λες ότι έσυ είσαι η απόλυτη εξαιρέση και σέβεσαι τους αγώνες των άλλων αλλά είσαι σίγουρος ότι κανένας δε σέβεται τον δικό σου.Εγώ πιστεύω ότι δε βρίζεις τους απέργους και οποιοδήποτε άλλο αλλά δεν είσαι και ο μόνος.'Ετσι δεν θα σε βρίσουν όλοι αν κανεις πορεία.
Logged

/                             

                                                     Pacing roads unknown
                                                     Searching for new home
                                                     Desert in my eye
                                                     Barren lands inside
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
« Reply #51 on: May 27, 2006, 14:53:53 pm »

Δεν έχει σημασία αν εγώ βρίζω ή όχι τους απεργούς.
Αυτό που προσπαθώ είναι ότι το κλείσιμο της Εγνατίας ως μέσο αντίδρασης δεν είναι το αποτελεσματικότερο.
Υπάρχουν άλλα που μπορούν να προβάλλουν εξίσου ή καλύτερα τον αγώνα μας χωρίς να προκαλέσουμε κανενός είδους διαμαρτυρία ή τουλάχιστον η τελευταία να έιναι στον ελάχιστο βαθμό.
Διότι πρέπει να καταλάβουμε ότι τελικός σκοπός μας δεν είναι να προβληθούμε για να προβληθούμε,
αλλά να προβληθούμε για να ενημερώσουμε και να στρέψουμε τον κόσμο υπέρ μας
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
jiraiya
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 164


Helpful, loyal, perverted....


View Profile
Re: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
« Reply #52 on: May 27, 2006, 16:31:32 pm »

Quote from: jimi on May 27, 2006, 14:10:24 pm
Για να καταλάβω...Χθες στην συνάντηση με τους καθηγητές είχε πολύ κόσμο???Ας ενημερώσει κανείς γιατί δεν πήγα.Λοιπόν να μη γελιόμαστε...Κόσμος δεν υπάρχει....Τα 100 και 200 άτομα μέσα στο σύλλογο μας είναι λίγα.Τα 1000 θα ήταν καλά.Τότε μόνο θα είχε αξία .....Και μη μου πείτε ότι θα έρθουν....

Να σου πω όμως και κάτι Τζιμάκο? Χτες είδα όλους όσους έβλεπα και κάθε μέρα στο πανεπιστήμιο όταν λειτουργούσε η σχολή. Πραγμα που σημαίνει ότι αυτοί που ασχολούνται γενικά με τη σχολή παρευρίσκονται και στις συζητήσεις για το μέλλον της. Οι υπόλοιποι που τώρα κάνουν την ντόλτσε βίτα τους (και καλά κάνουν ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ!) δεν ήρθαν, δε θα έρθουν στις κινητοποιήσεις ή στις συνελεύσεις...
Logged

BOBoMASTORAS
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 6082


It just doesn't get any easier! It gets worse...


View Profile
Απ: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
« Reply #53 on: May 27, 2006, 16:48:42 pm »

Quote from: jiraiya on May 27, 2006, 16:31:32 pm
Να σου πω όμως και κάτι Τζιμάκο? Χτες είδα όλους όσους έβλεπα και κάθε μέρα στο πανεπιστήμιο όταν λειτουργούσε η σχολή. Πραγμα που σημαίνει ότι αυτοί που ασχολούνται γενικά με τη σχολή παρευρίσκονται και στις συζητήσεις για το μέλλον της. Οι υπόλοιποι που τώρα κάνουν την ντόλτσε βίτα τους (και καλά κάνουν ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ!) δεν ήρθαν, δε θα έρθουν στις κινητοποιήσεις ή στις συνελεύσεις...

Επίσης για αυτούς οι οποίοι κάνουν την ντολτσε βίτα τους και ξαφνικά απειλούν ότι την δευτέρα θα κατέβουν στην γ/σ να ψηφίσουν κατά της κατάληψης και διαμαρτύρονται λέγοντας ότι τα άτομα που αποφασίζουν είναι μειοψηφία:

ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΨΗΦΟΥ ΔΕ ΤΟ ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ ΟΠΟΤΕ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ.

Αν θεωρούν ότι δε παίρνονται σωστές αποφάσεις θα έπρεπε προ πολλού να είχαν κατεβεί να ψηφίσουν σε άλλες γ/σ και στις φοιτητικές εκλογές. Ένας φοιτητής ο οποίος δε συμμετέχει στα συλλογικά όργανα των φοιτητών θα έπρεπε να χάνει το δικαίωμα του ψήφου. Δε μπορεί να διαμαρτύρεται, καταγγέλλοντας όργανα τα οποία ουσιαστικά του ανήκουν αλλά έχει απεμπολήσει αυτό το δικαίωμα, να ψηφίζει όποτε και αν αυτός θέλει.

Logged

Της γενιάς μου βασιλιά,
μην κατέβεις τα σκαλιά.
Πιες αθάνατο νερό
να νικήσεις τον καιρό.

http://tools.ietf.org/html/rfc1149
The only reason we invent robots
Verminoz
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 8236


I smoke my friends down to the filter


View Profile WWW
Re: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
« Reply #54 on: May 27, 2006, 17:00:21 pm »

Quote from: BOBoMASTORAS on May 27, 2006, 16:48:42 pm
ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΨΗΦΟΥ ΔΕ ΤΟ ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ ΟΠΟΤΕ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ.

Αν θεωρούν ότι δε παίρνονται σωστές αποφάσεις θα έπρεπε προ πολλού να είχαν κατεβεί να ψηφίσουν σε άλλες γ/σ και στις φοιτητικές εκλογές. Ένας φοιτητής ο οποίος δε συμμετέχει στα συλλογικά όργανα των φοιτητών θα έπρεπε να χάνει το δικαίωμα του ψήφου. Δε μπορεί να διαμαρτύρεται, καταγγέλλοντας όργανα τα οποία ουσιαστικά του ανήκουν αλλά έχει απεμπολήσει αυτό το δικαίωμα, να ψηφίζει όποτε και αν αυτός θέλει.

Πεστα ρε BOB, πολύ σωστά τα λες να τα βλέπουν κάποιοι κάποιοι που διαμαρτύρονται...
Logged



Englab - Open source scientific/engineering platform
Rebetologion - Contemporary/Experimental


Κακούργα ύπαρξις!
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
« Reply #55 on: May 27, 2006, 17:01:24 pm »

Μια άποψη που άκουσα και θα ήθελα να τη συζητήσουμε,
γιατί καλό είναι να έχουμε και αντεπιχειρήματα στα επιχειρήματα στήριξης του νόμου.
Στο σημείο περί ίδρυσης ιδιωτικών πανεπιστημίων, αυτοί που τάσσονται υπερ διατυπώνουν μεταξύ των άλλων
ότι η ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων θα ελαφρύνει τον οικογενειακό προυπολογισμό όσων "αναγκάζονται" να στείλουν τα παιδιά τους στο εξωτερικό να σπουδάσουν. Το γεγονός αυτό (της φοίτησης σε πανεπιστημία εξωτερικού) είναι γεγονός και δεν μπορούμε να το αποτρέψουμε. Μπορούμε όμως να συμβάλλουμε στη διευκόλυνση όλων αυτών αλλά και στην ενίσχυση του κράτους αφού δεν θα ρέει συνάλλαγμα προς τα έξω.

Η άποψη αυτή δεν είναι καινούρια. Ίσως μάλιστα να πρωτοδιατυπώθηκε όταν άνοιξε η συζήτηση περί ιδιωτικών πανεπιστημίων.
Το πρόβλημα όμως είναι πως όσο κι αν προσπάθησα δεν μπόρεσα να θυμηθώ ένα ικανό αντι-επιχείρημα.
Εσείς;
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
Verminoz
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 8236


I smoke my friends down to the filter


View Profile WWW
Re: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
« Reply #56 on: May 27, 2006, 17:10:40 pm »

Δεν νομίζω ότι θα συνέβαινε ποτέ κάτι τέτοιο. Γιατί αυτός που θέλει να σπουδάσει στο Αμέρικα πχ. θα το κάνει περισσότερο για το κύρος της υπόθεσης. Οπότε το ιδιωτικό πανεπιστήμιο της Ψωροκώσταινας δεν θα τον αποτρέψει από το να φύγει έξω. Άλλωστε αυτός του οποίου η οικογένεια διαθέτει και την σχετική οικονομική άνεση θα προτιμήσει να φύγει έξω και για λόγους εμπειρίας και ελευθερίας.

Νομίζω ότι στην τελική τα ιδιωτικά πανεπιστήμια (αν γίνουν) θα απορροφήσουν κόσμο από τα ακριβά ΙΕΚ...αν και αυτό παίζει γιατί έχει σχέση και με το σύστημα εισαγωγής στα ιδιωτικά πανεπιστήμια...
Logged



Englab - Open source scientific/engineering platform
Rebetologion - Contemporary/Experimental


Κακούργα ύπαρξις!
elmaya
Guest
Re: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
« Reply #57 on: May 27, 2006, 17:34:21 pm »

Quote from: fugiFOX on May 27, 2006, 14:53:53 pm
Δεν έχει σημασία αν εγώ βρίζω ή όχι τους απεργούς.
Αυτό που προσπαθώ είναι ότι το κλείσιμο της Εγνατίας ως μέσο αντίδρασης δεν είναι το αποτελεσματικότερο.
Υπάρχουν άλλα που μπορούν να προβάλλουν εξίσου ή καλύτερα τον αγώνα μας χωρίς να προκαλέσουμε κανενός είδους διαμαρτυρία ή τουλάχιστον η τελευταία να έιναι στον ελάχιστο βαθμό.
Διότι πρέπει να καταλάβουμε ότι τελικός σκοπός μας δεν είναι να προβληθούμε για να προβληθούμε,
αλλά να προβληθούμε για να ενημερώσουμε και να στρέψουμε τον κόσμο υπέρ μας

Ξαφνικά τα πιο συντηρητικά μυαλά έρχονται να μας κάνουν μαθήματα για το τι πρέπει να κάνουμε?
Χωρίς κανένα προσωπικό κόστος.
Εκ του ασφαλούς.

Εσύ Γιώργο Μπότζιε που ήσουν στις καταλήψεις του 2001?
Τι δουλειά έχει ένας υποψήφιος διδάκτορας να ανακατεύεται σε ζητήματα του συλλόγου φοιτητών?
Επειδή είναι admin του φορουμ μήπως?
Γιατί δεν εκφράζεται στα δικά του συλλογικά όργανα?
Τι φοβάται? Μην τον πάρουν με τις πέτρες?
Αυτά όσον αφορά στον κύριο Μπότζιο.

Και επειδή έχει αρχίσει να γίνεται εξαιρετικά ενοχλητική προς εμένα, και άλλους ανθρώπους, αυτή η παρούσα κατάσταση της κατάληψης, δηλώνω ότι είμαι σθεναρά κατά της κατάληψης. Και όχι γιατί δεν έχω αγωνιστεί στο παρελθόν-το αντίθετο. Στις καταλήψεις του 2001 ήμουν εδώ. Στήριζα και ψήφιζα την κατάληψη. Και για αυτόν ακριβώς το λόγο έχω δει και ποια ήταν τα πολύ μεγάλα λάθη μας, με αποτέλεσμα να μην πετύχουμε απολύτως τίποτα. Για την ακρίβεια σκατά τα κάναμε.

Καταρχήν θα ήθελα επιτέλους κάποια στιγμή να ακούσω πραγματικά που διαφωνούμε?

Στο ότι αυτοί που μας κάνουν μάθημα θα αξιολογούνται? Στο ότι θα πρέπει να παράγουν έργο/δουλειά?
Κάποιοι καθηγητές από αυτούς που αντιδρούν περισσότερο είναι αυτοί οι οποίοι κυρίως θίγονται. Όταν φτάσετε στα μεγαλύτερα έτη θα καταλάβετε τι εννοώ. Υπάρχουν και άλλοι καθηγητές που κάνουν τρελλή επιστημονική δουλειά και κάνουν γνωστό το τμήμα στο εξωτερικό και δεν υπαρχει φοιτητής που να μην τους λατρεύει και δεν μπορούν να εξελιχθούν, και από την άλλη υπάρχουν καθηγητές και καθηγήτριες που είναι απορίας άξιον πώς έχουν βρεθεί στη θέση που είναι. Μερικούς τους έχετε ήδη δει. Για τους υπόλοιπους ρωτήστε και μάθετε από κανέναν μεγαλύτερο.

Στο ότι θα είναι αναγκασμένοι να μας απαλλάξουν από τα άθλια συγγράματα τα οποία μας παρέχουν στα οποία δεν υπάρχει κανένας έλεγχος και δεν αντικαθίστανται ποτέ και για τα οποία οι καθηγητές παίρνουν επίδομα?
Καιρός είναι να γίνει κάτι και για αυτό. Να πάψουν να εκδίδονται αυτά τα άθλια βιβλία από την κατ' ευφημισμό "Επιτροπή Δημοσιευμάτων ΑΠΘ". Έτσι και αλλιώς, όσοι ενδιαφέρονται πραγματικά για το αντικείμενο, είμαι σίγουρος ότι εκτός από την πανεπιστημιακή τους βιβλιοθήκη έχουν δίπλα και μία άλλη για την οποία είναι πολύ πιο περήφανοι. Έχει αποδειχτεί άλλωστε στην Ελλαδίτσα πως ό,τι πληρώνεις το σέβεσαι, βλ. φροντιστήρια.

Στο ότι θα πρέπει να αναβαθμίζονται οι βιβλιοθήκες?
Νομίζετε ότι είναι πολλά τμήματα που έχουν την πολυτέλεια να λειτουργούν βιβλιοθήκη. Επιτέλους και κάτι να διασφαλίσει τους φοιτητές.

Στο ότι οι ασθενέστεροι οικονομικά φοιτητές θα έχουν οικονομική βοήθεια με αντάλλαγμα φυσικά ότι θα πρέπει να περνούν αρκετά μαθήματα του εξαμήνου?
Πόσοι από εσάς διαβάζατε ένα εξάμηνο κανονικά τα μαθήματά σας και τελικά δεν περάσατε στις εξετάσεις ή έστω ένα μεγάλο μέρος αυτών και δεν περάσατε ούτε το Σεπτέμβρη?

Στο ότι προστατεύονται οι φοιτητές από αυθαίρετες βαθμολογήσεις?
Διαφωνεί κανείς?

Στο ότι ο φοιτητής θα έχει δυνατότητα εξέτασης από επιτροπή καθηγητών, με εξαίρεση του καθηγητή που τον εξέταζε μέχρι τότε?
Βεντέτες πάντα υπήρχαν και επιτέλους διασφαλίζονται τα δικαιώματα των φοιτητών.

Στο ότι θα πρέπει να τελειώνουν οι μη εργαζόμενοι φοιτητές στα 7,5 χρόνια?
Κάποια στιγμή, ξέρετε, το κράτος περιμένει ανταποδοτικό όφελος από την παραγωγική κατά τα άλλα νεολαία. Άλλωστε όπως ειπώθηκε σχεδόν ρητά στη συζήτηση της Παρασκευής από τους συμβούλους καθηγητές, η πλειοψηφία των ανθρώπων που βρίσκονται σε αυτή τη δυσμενή θέση δε βρίσκονται για οικονομικούς λόγους. Και αυτοί που βρίσκονται δουλεύουν και μπορούν να το αποδείξουν. Και στην τελική το κράτος πώς θα επιβεβαιώνει ότι εγώ δεν έχω πάει στον μπάρμπα μου που έχει σουβλατζίδικο να μου γράψει ότι δουλεύω εκεί 40 ώρες την εβδομάδα?

Στο ότι θα κάνουμε μάθημα σε τάξεις-κλιμάκια των 80 ατόμων?
Για αυτό δεν γκρινιάζουμε χρόνια τώρα? Ή μήπως εγώ ζω σε ένα παράλληλο σύμπαν?

Στο ότι θα μπουν οι εταιρίες στα πανεμιστήμια?
Ε και? Τι νομίζεται ότι είμαστε? Μηχανικοί Παραγωγής Ιδεών? Φιλόσοφοι? Μηχανικοί που θα δουλεύουμε σε εταιρίες είμαστε και βάλτε το καλά στο μυαλό σας; Νομίζετε ότι στα πανεπιστήμια που όλοι θαυμάζετε και θαυμάζουμε, γαλλικά, γερμανικά και δε συμμαζεύεται, οι εταιρίες δεν υπάρχουν? Και μάλιστα βαρβάτες. Εκεί τι έχει γίνει? Καταλύθηκε η εκπαίδευση? Κινδυνολογείτε ασύστολα. Οι διδακτορικοί φοιτητές πώς επιβιώνουν τώρα? Ξέρετε? Ρωτήστε να μάθετε.

Στο ότι θα μπορούν να διδάσκονται τα μεταπτυχιακά μαθήματα και σε άλλες γλώσες?
Όσοι υπέρ της πολυπολιτισμικότητας ας βοηθήσετε την κατάσταση για τους ξένους φοιτητές, μπας και μάθουμε και τίποτα από αυτούς γιατί είμαστε στο σκοτάδι για το τι συμβαίνει πραγματικά στο εξωτερικό.

Στην ενισχυμένη αυτοτέλεια των πανεπιστημίων?
Πώς νομίζετε ότι μπορούμε να διεκδικήσουμε το μερίδιό μας? Μέσα σε μία ατελείωτη ανομοιογενή λίστα από αιτήματα ή από πιο εξειδικευμένα?

Στο σπάσιμο των σπουδών?
Βγαίνουμε εμείς στην αγορά εργασίας και επειδή έχουμε ένα πτυχίο το οποίο αντιμετωπίζεται χειρότερα από master, αλλά επειδή είμαστε και γαμώ τα άτομα θα ανοίξουν οι άλλοι τις πόρτες και τις αγκαλιές τους και τα πορτοφόλια τους για να ζήσουμε εμείς καλά.

Στο ότι θα πρέπει να έχει ο κάθε καθηγητής την δική του ιστοσελίδα?
Διαφωνεί κανείς? Στη σχολή υπάρχει ήδη το eTHMMY και το οποίο αναπτύσσεται ραγδαία και εξελίσσεται και μερικοί καθηγητές και γραμματείς εξακολουθούν να το αγνοούν. Στο κάτω κάτω οι εργαζόμενοι φοιτητές και αυτοί που έχουν προβλήματα υγείας πρέπει να κουβαλιούνται στη σχολή για να ενημερωθούν? Ή μήπως δεν κινδυνολογούμε λέγοντας ότι υπάρχει κίνδυνος υπερτιμολόγησης από τους web-designers? Μήπως φοβούνται οι καθηγητές ότι θα τις κατασκευάζουν μόνοι τους τις σελίδες? Προφανώς και δε νομίζω ότι αυτό έχουν στο μυαλό τους οι επονομαζόμενοι σοφοί. Επισκεφτείτε ένα σοβαρό πανεπιστήμιο, του εξωτερικού πάντα, να δείτε ότι όλοι στεγάζονται κάτω από την ίδια στέγη και όχι σε servers από δω και από κει. Μπείτε να νοιώσετε την ντροπή.

Στο ότι επισημαίνεται ότι θα υπάρχει φορολογική απαλλαγή των πανεπιστημίων?
Δεν αντιλαμβάνομαι πρόβλημα με αυτό. Αν μας φορολούσαν θα μας άρεσε προφανώς περισσότερο?

Στο ότι οι εκλέκτορες των πανεπιστημιακών αρχών καταργούνται από τα στενά κομματικά κριτήρια και θα ψηφίζουν όλοι οι φοιτητές με το ποσοστό τους ανηγμένο?
Εμα ντροπή τους να θέλουν να σταματήσουν τις πελατειακές σχέσεις των παρατάξεων με τους καθηγητές. Τς τς τς...

Βεβαίως μπορεί να πει κανείς "μα με αυτά συμφωνούμε, αλλού διαφωνούμε", ή ακόμη "με αυτά συμφωνούμε επί της αρχής, αλλά θέλουμε εχέγγυα για το πώς θα υλοποιηθούν". Ε, λοιπόν, για αυτόν ακριβώς το λόγο πρέπει να γίνονται πολύ συγκεκριμένες προτάσεις. Το να λες ότι θέλεις να αποσυρθεί ένα νομοσχέδιο το οποίο στην πλειοψηφία του είναι λογικό, εκτός του ότι είναι παράλογο, δεν πρόκειται και να σου εξασφαλίσει καμία υποστήριξη από την κοινωνία. Είτε κλείσεις τους δρόμους είτε δεν τους κλείσεις. Γιατί στα μάτια ολωνών, εφόσον δε λες τίποτε άλλο παρά γενικότητες όπως έχουν κάνει όλοι οι προηγούμενοι πριν από σένα (βλ. "ενιαία δη
μόσια και δωρεάν παιδεία για όλους"), απλά κάνεις κατάληψη, και μάλιστα επιφανειακά με τα ίδια ακριβώς αιτήματα. Το καταλάβατε αυτό?

Κατά τα άλλα, ειιπώθηκαν και άλλα πράγματα στη συζήτηση:

Ότι θέλουμε να μην περάσει ο νόμος το καλοκαίρι, αλλά να συζητηθεί και να κατατεθεί αργότερα.
Πού ήταν τα συλλογικά όργανα των καθηγητών όλη αυτή την περίοδο να κάνουν προτάσεις? Αλλά βέβαια με μπροστάρηδες τους μαλάκες τους φοιτητές κάτι θα μείνει να φάμε και εμείς οι καθηγητές από τα ψίχουλα. Και εμείς θα είμαστε καλά με τον εαυτό μας και δε θα χάσουμε λεφτά και δε θα κατηγορηθούμε για το χάσιμο της εξεταστικής, αφού αυτά τα μαλακισμένα δε μας άφηναν να πάμε στα γραφεία μας, που τόσο θέλαμε να πάμε να διορθώνουμε καλοκαιριάτικα.

Οι φοιτητές επί πτυχίω θα προστατευθούν.
Από ποιον? Πότε? Επί πτυχίω σημαίνει επίσης ότι έχω 6 μαθήματα και φυσικά μέσα σε αυτά είναι κυρίως τα θερινά. Ποιος θα κάτσει να ελέγξει καταστάσεις και και και ώστε να γίνουν ειδικές εξετάσεις καλοκαιριάτικα. Ένας να μη δεχτεί, που δεν έχει υποχρέωσει να δεχτεί, οι επί πτυχίω πάνε Σεπτέμβρη. Μη μιλήσω για τις εξετάσεις διπλωματικών που πρέπει να οριστούν επιτροπές κτλ. Και φυσικά οι φωστήρες της κατάληψης λένε: "Μα καλά ο κόσμος καίγεται και εσύ ενδιαφέρεσαι για το πτυχίο σου?" Και απαντώ: "Να είστε σίγουροι ότι όλοι ανεξαιρέτως οι φοιτητές που θέλουν να τελειώσουν το πολύ το Σεπτέμβρη πάση θυσία γιατί μπορεί ρε φίλε να τους έχουν δεχτεί στο ΜΙΤ, γιατί μπορεί να έχουν κόψει την αναβολή, γιατί μπορεί να είναι 6ο, 7ο, 8ο έτος και να θέλουν να φύγουν από το μπουρδέλο, γιατί γιατί γιατί....πραγματικά θέλουν να γίνουν οι εξετάσεις κανονικά. Χωρίς καθυστερήσεις, χωρίς αναβολές, χωρίς άλλο άγχος. Γιατί αν κάτι πάει στραβά το Σεπτέμβρη πάει ένας χρόνος. Το καταλάβατε? Όσον αφορά στον τομέα, μήπως τις συνέπειες ενός χαμένου τομέα, τις οποίες γνωρίζω προσωπικά, θα τις επωμιστούμε όλοι συλλογικά? "

Η κατάληψη δεν είναι μορφή αγώνα που προσθέτει κάτι έστω και λίγο στο διαπραγματευτικό τραπέζι.

Αυτά.
Logged
Kat
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Female
Posts: 255



View Profile
Απ: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
« Reply #58 on: May 27, 2006, 18:37:50 pm »

Quote from: BOBoMASTORAS on May 27, 2006, 16:48:42 pm
Επίσης για αυτούς οι οποίοι κάνουν την ντολτσε βίτα τους και ξαφνικά απειλούν ότι την δευτέρα θα κατέβουν στην γ/σ να ψηφίσουν κατά της κατάληψης και διαμαρτύρονται λέγοντας ότι τα άτομα που αποφασίζουν είναι μειοψηφία:

ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΨΗΦΟΥ ΔΕ ΤΟ ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ ΟΠΟΤΕ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ.

Αν θεωρούν ότι δε παίρνονται σωστές αποφάσεις θα έπρεπε προ πολλού να είχαν κατεβεί να ψηφίσουν σε άλλες γ/σ και στις φοιτητικές εκλογές. Ένας φοιτητής ο οποίος δε συμμετέχει στα συλλογικά όργανα των φοιτητών θα έπρεπε να χάνει το δικαίωμα του ψήφου. Δε μπορεί να διαμαρτύρεται, καταγγέλλοντας όργανα τα οποία ουσιαστικά του ανήκουν αλλά έχει απεμπολήσει αυτό το δικαίωμα, να ψηφίζει όποτε και αν αυτός θέλει.

Παιδιά, για μισό λεπτάκι, γιατί εδώ παραλογιζόμαστε.

Να με συγχωρεί η χάρη σας, αλλά το κατοχυρωμένο δικαίωμα της ψήφου, όπως και όλα τα άλλα δικαιώματα, τα επικαλούμαστε όποτε θέλουμε. Και όποτε θέλουμε σημαίνει όποτε μας συμφέρει. Για να αποτρέψουμε κάτι που δεν μας συμφέρει.

Προσωπικά είμαι κατά της κατάληψης, κατά βάση γιατί (όπως έγραψα και στη λίστα, Κατερίνα Δικαίου λέγομαι, δεν μιλάω πίσω από έναν υπολογιστή) δεν συμφωνώ με το γεγονός ότι δεν έχουμε συγκεκριμένα αιτήματα, και για το λόγο αυτό δεν πιστεύω ότι θα πετύχουμε τίποτα. Κατά τα άλλα, προφανώς καίγομαι γιατί είμαι και στο έκτο έτος, και το να αναβληθεί η εξεταστική για τον Σεπτέμβρη είναι ό,τι χειρότερο θα μπορούσε να μου συμβεί στην παρούσα φάση. Αλλά το θέμα δεν είμαι μόνο εγώ, και γι'αυτό δεν συνεχίζω εδώ αυτή τη συζήτηση. Να μην ξεχνάμε, πάντως, πως συνέπειες για άλλους ανθρώπους δεν έχει μόνο το κλείσιμο των δρόμων, αλλά και οι καταλήψεις.

Αυτό που θέλω να πω, όμως, είναι ότι χαίρομαι που οι αποφάσεις ελήφθησαν συλλογικά, χαίρομαι που οι φοιτητές ενδιαφέρθηκαν, σέβομαι το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας, και εκτιμώ συνολικά την όλη διαδικασία πολύ περισσότερο από αυτήν των κινητοποιήσεων του 2001, γιατί εκεί ήμουν και είχα δει μια χαρά το επίπεδο λόγου και συνελεύσεων. Επομένως, παρ'όλο που διαφωνώ με την απόφαση της ΓΣ, τη σέβομαι. Τελεία.

Έχω την αίσθηση, άλλωστε, πως κανείς από αυτούς που έχουν εκφραστεί κατά της κατάληψης δεν έχει πει πως δεν αναγνωρίζει την απόφαση της ΓΣ.

Συνολικά, το αποτέλεσμα της ΓΣ πρέπει να είναι σεβαστό από όλους, εκτός αν υπάρχουν καταγγελίες για σοβαρές παρατυπίες.

Τέλος, το δικαίωμα της (της, όχι του) ψήφου είναι αναφαίρετο. Προσωπικά, είμαι κατά της υποχρεωτικής ψηφοφορίας σε όλες τις εκλογές. Ο καθένας έχει την ευθύνη των πράξεών του. Το μόνο που χάνει κανένας μην ψηφίζοντας, είναι το δικαίωμα να γκρινιάζει, λέγοντας ότι δεν του αρέσει η απόφαση.

Αναγνωρίζω ότι οι προθέσεις σας είναι καλές, αλλά ο σκοπός δεν αγιάζει ούτε τα μέσα ούτε τα επιχειρήματα.
Logged
Καμένος
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2322


View Profile
Re: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
« Reply #59 on: May 27, 2006, 18:39:29 pm »

Καλά και άγια όλα αυτά που λές συνάδελφε..

ΤΙ ΚΑΛΟΣ ΠΟΥ ΕΪΝΑΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΟΥΝ!!

ΖΗΤΩ!!  Ας πληρώνουμε κάτι για να το σεβόμαστε!!
            Ας πληρώνουμε όλα τα συγγράμματα!! Γιατί όχι? Έτσι θα τα σεβαστούμε μόνο..

       Θα αναβαθμιστούν οι βιβλιοθήκες..
      Τα πάντα που θα προμηθεύονται τα πολυτεχνεία δεν θα έχουν ΦΠΑ
      Θα δοθούν στους φοιτητες υποτροφίες (με εργασία)
      Οι τάξεις θα γίνουν των 80 ατόμων..
     
      Μείωση συμμετοχής φοιτητών στις πρυτανικές και κοσμητορικές εκλογές..
      Το ποσοστό θα είναι τόσο ανηγμένο που καταντάει μηδαμινό.

      Θα πεταγόμαστε έξω από την σχολή σε 7.5 χρόνια (καλό ε? Αν πεθάνει ο πατέρας μου και αναγκαστώ να δουλεύω δεν πειράζει..)

      Το άσυλο θα είναι εν δυνάμει σε κατάργηση.. Θα μεγαλώσει το σύνολο αυτών που ψηφίζουν (και μεταξύ μας η πλειοψηφία θα είναι κατά της φοιτητικής άποψης)
Α, επίσης η απόφαση θα παίρνεται με πλειοψηφία..

      Ο ανώτατος αριθμός φοιτητών σε κάθε εργαστηριακή άσκηση θα είναι 15 (ΟΥΑΟΥ)

      Οι καθηγητές μας πρέπει να φτιάξουν ιστοσελίδες γενικά για την σχολή, για το διδακτικό τους αντικέιμενο, για κάθε μάθημα που κάνουν, για....
ΝΑ ΚΙ ΕΝΑ ΜΕΤΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΝΕΑ ΠΝΟΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ!!

Αυτούσιο:
Το θέμα της μοριοδότησης για εισαγωγή στα Πανεπιστήμια προτείνεται να αντιμετωπιστεί στο νομοσχέδιο για τον τρόπο εισαγωγής στην ανώτατη εκπαίδευση.
ΟΥΑΟΥ!! ΤΙ ΣΑΦΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗ!!

Αυτούσιο:
Σε κάθε Σχολή ιδρύεται υπηρεσία υποδοχής πρωτοετών φοιτητών, με στόχο την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών προς αυτούς για την ομαλή μετάβαση από τη δευτεροβάθμια στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

ΟΥΑΟΥ!! ΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ??

Άλλα είναι καλά άλλα είναι πολύ άσχημα..

Γιατί δεν αναρωτιώμαστε όλα αυτά τα "καλά" με ΤΙ ΠΟΡΟΥΣ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ??

όσο για τα εργαστήρια και τα κλιμάκια των 80 ατόμως ας αναρωτηθούμε: ΠΟΥ ΘΑ ΧΩΡΕΣΟΥΝ?? α, θα φτιάξουμε καινούριες αίθουσες!! ΚΑλό ε?

Ρε γαμώτο δεν βλέπετε ότι όλα αυτά που προτείνονται είναι εντελώς ασαφή?? Γιατί δεν αναφέρεται με ποιον τρόπο θα γίνουν??

Αν βγεί νομοσχέδιο και λέει θα καταργήσω την ανεργία την εγκληματικότητα θα λέμε "Τί ωραία που είναι αυτά τα μέτρα... ΣΥΜΦΩΝΩ!!"

Επίσης πρίν από δύο μέρες (από προσωπική εμπειρία) πήγε ένα έγγραφο σε ΤΕΙ της Φλώρινας     
το οποίο ανάφερε σαν πρόταση της υπουργού ότι δεν θα μπορείς να έχεις μεταφορά μαθημάτων από 1 εξάμηνο σε άλλο!! Δηλαδή αν χάσεις ένα μάθημα σε μία εξεταστική ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΧΩΡΑΣ ΕΞΑΜΗΝΟ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ!!

Αυτό δεν θα πρέπει να απασχολεί αυτούς που "θέλουν να τελειώσουν το πολύ το Σεπτέμβρη πάση θυσία γιατί μπορεί ρε φίλε να τους έχουν δεχτεί στο ΜΙΤ, γιατί μπορεί να έχουν κόψει την αναβολή, γιατί μπορεί να είναι 6ο, 7ο, 8ο έτος και να θέλουν να φύγουν από το μπουρδέλο, γιατί γιατί γιατί....πραγματικά θέλουν να γίνουν οι εξετάσεις κανονικά"??

ΑΡΧΙΔΙΑ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΕΤΣΙ!!
Και στο κάτω κάτω αν τελικά πάνε στο ΜΙΤ ή ακόμα αν περάσουν 30 μαθήματα σε μία εξεταστική θα μπορούν να συγχωρέσουν τον εαυτό τους αν περάσει αυτό το πράγμα που συντάχθηκε από τους 8 (ηλίθιους) σοφούς??

Για σοβαρευτείτε λίγο και δείτε τα πράγματα πιο ρεαλιστικά..
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ??
ΛΕΤΕ ΝΑ ΦΩΤΙΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΕΛΕΙΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ?? 'Η μήπως με όλα αυτά τα ωραία θέλουν να μας κοιμήσουν??

Δεν το καταλαβαίνετε ότι με τόσο ασαφείς προτάσεις, μπορουν να μπούν χίλια δυο πράγματα επάνω και μετά να μην μπορούμε να κάνουμε κιχ?

Τέλος λέτε το υπουργείο να μην νοιάζεται για το γεγονός ότι πάνω από τα 2/3 των σχολών τελούν υπο κατάληψη? Μπορεί να μην είμαστε παραγωγική τάξη αλλά πιστέψτε με: ΤΟΥΣ ΚΑΙΕΙ!!

Ξέρουν ότι οι αιτίες της κατάληψης περνάνε και στους γονείς μας. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ! Ας πεί ο καθένας μας στους γονείς του ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΨΗ.
 
Τέλος για τον Μπότζιο: Κρίμα να κατηγορούμε κάποιον γιατί ενδιαφέρεται.. Δείχνει πόσο καλοπερασάκηδες και ριψασπιδιστές είμαστε.
Logged
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...