• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 23, 2026, 07:26:11 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 23, 2026, 07:26:11 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[Today at 00:03:44]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by Lalson
[June 22, 2026, 13:58:02 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[June 22, 2026, 11:59:21 am]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431504
Total Topics: 32024
Online Today: 1214
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 12
Guests: 810
Total: 822
chris123
Σοφιστικέ Κοτόπουλο
bsp
garthan
stefpapa21
gkatala
msapou
kyrlef
gilaros
iliazark
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > ee-art > Τηλεόραση - Ραδιόφωνο (Moderators: Mr Watson, Nikos_313) > Εδώ μιλάμε για anime!
0 Members and 2 Guests are viewing this topic.
Pages: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 29 Go Down Print
Author Topic: Εδώ μιλάμε για anime!  (Read 69013 times)
Exomag
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 22045


unfortunate...


View Profile
Re: Εδώ μιλάμε για anime!
« Reply #210 on: September 28, 2013, 23:15:07 pm »

Quote from: Jim D. Ace on September 28, 2013, 20:05:36 pm
Quote from: Lord on September 28, 2013, 19:25:09 pm
Quote from: Exomag on September 28, 2013, 15:29:40 pm
Σήμερα τελειώνει και το Shingeki no Kyojin | Attack on Titan. Αξίζει, όντως, τόσο όσο λένε?

Καινούριο επεισόδιο βγαίνει,όχι το τέλος.
Και όπως είπε ο Ace δες το με τα χίλια.  Wink Cheesy
αυτο ειναι σιγουρο οτι θα χει season 2;
γιατι αρχικα ειχαν πει για 25 επεισοδια
νομιζα οτι θα κανουν ενα anime only ending...

Εγώ κατάλαβα πως σήμερα θα παιχτεί το τελευταίο επεισόδιο της anime σειράς. Δεν είδα κάτι πως θα συνεχιστεί  Undecided
Logged

Dimitris1989
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 828



View Profile
Re: Εδώ μιλάμε για anime!
« Reply #211 on: September 28, 2013, 23:19:39 pm »

Και εγώ αυτό κατάλαβα. Επίσημα δεν έχει ανακοινωθεί αν θα συνεχιστεί, ούτε αν θα τελειώσει το anime με δικό του τρόπο.
Διάβασα ότι το manga είναι στο volume 12 και έχει σκοπό να βγάλει 20 volumes σύνολο. Το anime αυτή τη στιγμή φτάνει μέχρι το volume 9, οπότε είναι πολύ πιθανό να βγει άλλη μια σεζόν σε κάνα χρόνο.
Logged
Lampros
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2343



View Profile
Re: Εδώ μιλάμε για anime!
« Reply #212 on: September 29, 2013, 19:59:46 pm »

Δεν καταλαβαίνω γιατί να μην βγάλουν άλλα επεισόδια αφού πάει καλά..

Εξαιρετικό άνιμε πάντως...και γαμώ το τελευταίο επεισόδιο
Logged

potatoes gonna potate..
chibi-usa
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1435



View Profile
Re: Εδώ μιλάμε για anime!
« Reply #213 on: September 29, 2013, 20:26:52 pm »

Quote from: Jim D. Ace on September 22, 2013, 14:24:42 pm
ετσι η δημαρχαρα μας  Cheesy Cheesy Cheesy

Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης έκανε Cosplay τον Sanji του One Piece!

http://www.animecast.gr/thessalonikis-mayor-cosplays-6403?fb_action_ids=10151851113198328&fb_action_types=og.likes&fb_source=other_multiline&action_object_map={%2210151851113198328%22%3A1417206078503304}&action_type_map={%2210151851113198328%22%3A%22og.likes%22}&action_ref_map=[]
axaxaxxaxaxaax ειναι τρελος!!!
Logged

"And the day came when the risk it took to remain tight inside the bud was more painful than the risk it took to blossom"

http://bit.ly/1hojwma
Lord
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 281



View Profile
Re: Εδώ μιλάμε για anime!
« Reply #214 on: September 29, 2013, 20:29:39 pm »

Quote from: Exomag on September 28, 2013, 23:15:07 pm
Quote from: Jim D. Ace on September 28, 2013, 20:05:36 pm
Quote from: Lord on September 28, 2013, 19:25:09 pm
Quote from: Exomag on September 28, 2013, 15:29:40 pm
Σήμερα τελειώνει και το Shingeki no Kyojin | Attack on Titan. Αξίζει, όντως, τόσο όσο λένε?

Καινούριο επεισόδιο βγαίνει,όχι το τέλος.
Και όπως είπε ο Ace δες το με τα χίλια.  Wink Cheesy
αυτο ειναι σιγουρο οτι θα χει season 2;
γιατι αρχικα ειχαν πει για 25 επεισοδια
νομιζα οτι θα κανουν ενα anime only ending...

Εγώ κατάλαβα πως σήμερα θα παιχτεί το τελευταίο επεισόδιο της anime σειράς. Δεν είδα κάτι πως θα συνεχιστεί  Undecided

Διάθεση υπάρχει να συνεχιστεί απ ότι διάβασα στο Ίντερνετ. Το τελευταίο επεισόδιο πάντως μόνο για τέλος δεν κάνει.  Wink Cheesy
Logged
NaVi.Mitsos
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 665



View Profile
Re: Εδώ μιλάμε για anime!
« Reply #215 on: November 12, 2013, 14:43:04 pm »

Claymore
Mirai Nikki
Logged

Dat was my Plan
Exomag
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 22045


unfortunate...


View Profile
Re: Εδώ μιλάμε για anime!
« Reply #216 on: November 12, 2013, 15:54:50 pm »

Quote from: NaVi.Mitsos on November 12, 2013, 14:43:04 pm
Mirai Nikki

Αξίζει καθόλου? Η ιδέα μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα.
Logged

NaVi.Mitsos
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 665



View Profile
Re: Εδώ μιλάμε για anime!
« Reply #217 on: November 12, 2013, 16:08:17 pm »

Quote from: Exomag on November 12, 2013, 15:54:50 pm
Quote from: NaVi.Mitsos on November 12, 2013, 14:43:04 pm
Mirai Nikki

Αξίζει καθόλου? Η ιδέα μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα.

Πολύ καλό φίλε,αλλά και το claymore είναι καλό απλά πρέπει να συνεχίσεις σε μάνγκα γτ ενώ τα βίντεο τελειώνουν,η ιστορία συνεχίζεται στα μάνγκα
Logged

Dat was my Plan
Jim D. Ace
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3672


Τρελός παπάς με βάφτισε!!!


View Profile
Re: Εδώ μιλάμε για anime!
« Reply #218 on: November 13, 2013, 00:30:35 am »

Quote from: Exomag on November 12, 2013, 15:54:50 pm
Quote from: NaVi.Mitsos on November 12, 2013, 14:43:04 pm
Mirai Nikki

Αξίζει καθόλου? Η ιδέα μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα.
κοιτα εγω το ευχαριστηθηκα αν και σε καποιες φασεις μου φανηκε λιγακι υπερβολικο/ ηλιθιο (εννοω απο αποψη λογικης)
βεβαια ανιμε ειναι
γενικα στο προτεινω
Logged

People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy.
It is in a glass jar on my desk.
Exomag
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 22045


unfortunate...


View Profile
Re: Εδώ μιλάμε για anime!
« Reply #219 on: November 13, 2013, 00:36:38 am »

Quote from: Jim D. Ace on November 13, 2013, 00:30:35 am
Quote from: Exomag on November 12, 2013, 15:54:50 pm
Quote from: NaVi.Mitsos on November 12, 2013, 14:43:04 pm
Mirai Nikki

Αξίζει καθόλου? Η ιδέα μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα.
κοιτα εγω το ευχαριστηθηκα αν και σε καποιες φασεις μου φανηκε λιγακι υπερβολικο/ ηλιθιο (εννοω απο αποψη λογικης)
βεβαια ανιμε ειναι
γενικα στο προτεινω

Μ' αρέσει η λογική σου! Grin
Logged

Jim D. Ace
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3672


Τρελός παπάς με βάφτισε!!!


View Profile
Re: Εδώ μιλάμε για anime!
« Reply #220 on: November 13, 2013, 01:00:56 am »

Quote from: Exomag on November 13, 2013, 00:36:38 am
Quote from: Jim D. Ace on November 13, 2013, 00:30:35 am
Quote from: Exomag on November 12, 2013, 15:54:50 pm
Quote from: NaVi.Mitsos on November 12, 2013, 14:43:04 pm
Mirai Nikki

Αξίζει καθόλου? Η ιδέα μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα.
κοιτα εγω το ευχαριστηθηκα αν και σε καποιες φασεις μου φανηκε λιγακι υπερβολικο/ ηλιθιο (εννοω απο αποψη λογικης)
βεβαια ανιμε ειναι
γενικα στο προτεινω

Μ' αρέσει η λογική σου! Grin
Tongue

ψιλοασχετο αλλα μολις τελειωσα το Fairy tail
ακουγα καλα λογια απο πολλους και ολο ελεγα να το δω αλλα βαριομουν να
ξεκινησω μεγαλη σειρα
(νταξει για τα δεδομενα μου αργησα παααρα πολυ να την τελειωσω)
αυτο που μ αρεσε ηταν οτι τα arcs ηταν σχετικα μικρα και δεν σε κουραζαν με ηλιθιες λεπτομερειες
επισης τα Fillers ηταν ανυπαρκατα σχεδον (περα απο ενα arc που απλα προσπερνουσες και καποια αλλα ξεμπαρκα)
οχι σαν κατι αλλα που τα Fillers ειναι περισσοτερα απο τα κανονικα...
τες πα αν σας αρεσουν One piece naruto και τα σχετικα θα το φχαριστηθειτε
Logged

People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy.
It is in a glass jar on my desk.
Lampros
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2343



View Profile
Re: Εδώ μιλάμε για anime!
« Reply #221 on: January 27, 2014, 15:23:00 pm »

https://www.youtube.com/watch?v=NQkgmHEA5_E
Logged

potatoes gonna potate..
Exomag
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 22045


unfortunate...


View Profile
Re: Εδώ μιλάμε για anime!
« Reply #222 on: January 28, 2014, 00:47:49 am »

Quote from: Lampros on January 27, 2014, 15:23:00 pm
https://www.youtube.com/watch?v=NQkgmHEA5_E

Η διαφήμιση σε πείθει, πάντως! Tongue
Logged

Lampros
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2343



View Profile
Re: Εδώ μιλάμε για anime!
« Reply #223 on: April 23, 2014, 19:09:19 pm »

Ρε δεν άντεξα...τι επεισοδιάρα το τελευταίο hunter hunter...γενικά τι ανιμε γαμώ το σπίτι μου!!!

όλα τα υπόλοιπα του είδους πια μου φαίνονται ξενέρωτα
Logged

potatoes gonna potate..
Jim D. Ace
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3672


Τρελός παπάς με βάφτισε!!!


View Profile
Re: Εδώ μιλάμε για anime!
« Reply #224 on: April 24, 2014, 00:18:51 am »

Quote from: Lampros on April 23, 2014, 19:09:19 pm
Ρε δεν άντεξα...τι επεισοδιάρα το τελευταίο hunter hunter...γενικά τι ανιμε γαμώ το σπίτι μου!!!

όλα τα υπόλοιπα του είδους πια μου φαίνονται ξενέρωτα
indeed
και γαμω τις μαχες
περιμενω gon τωρα με pitou
και αυτη λογικα θα ειναι γαματη
Logged

People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy.
It is in a glass jar on my desk.
Pages: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 29 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...