• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 26, 2026, 18:16:32 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 26, 2026, 18:16:32 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Konlefk
[Today at 17:16:59]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Konlefk
[Today at 17:15:05]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by sofi
[Today at 15:58:48]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 25, 2026, 22:59:48 pm]

Άτομα που άφησαν ιστορία ...
by Nikos_313
[June 25, 2026, 22:23:48 pm]

[Αντικειμενοστραφής Πρ.] ...
by Lalson
[June 25, 2026, 11:20:27 am]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431538
Total Topics: 32025
Online Today: 1491
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 29
Guests: 609
Total: 638
ioannisfa
AgiaLavida
hevidis3524
George_RT
BENEDICTVS
Giannis Masterio
IASONK
PetrosCc
apob
Petross
klaintit
Pcsc
kostaspap
filkilkis
kvas
Tsn
Reidemption
fungi
bourne
abcdefg
anthi kotsani
PeriklisL
mdimitrig
elena.v
kakousios
astra
stefanos123
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πληροφορίες Καθηγητών
THMMY.gr > Forum > Πίνακας Ανακοινώσεων > Αγγελίες > Ληγμένες Αγγελίες (Moderator: chatzikys) > Ζητειται συναδελφος που εχει ηδη παρει τηλεχειριστηριο για το παρκινγκ
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Ζητειται συναδελφος που εχει ηδη παρει τηλεχειριστηριο για το παρκινγκ  (Read 1950 times)
tiger
Θαμώνας
****
Posts: 371


View Profile
Ζητειται συναδελφος που εχει ηδη παρει τηλεχειριστηριο για το παρκινγκ
« on: November 03, 2011, 20:11:50 pm »

Ζητειται συναδελφος που εχει ηδη παρει τηλεχειριστηριο για το παρκινγκ μπροστα στην "βεργινα". εκανα την σχετικη αιτηση αλλα πρεπει να πληρωσεις κ 25 ευρω μου παν για να αγορασω το τηλεχειριστηριο .

μια και εχω ηδη αναλογο τηλεχειριστηριο , χρειαζομαι μονο εναν που εχει ηδη παρει ωστε να ρυθμισω το δικο μου συμφωνα με αυτο μια μερα που θα μαστε κ οι δυο στην σχολη. η "διαδικασια" κραταει τρια δευτερολεπτα  Smiley

δεν σκεφτομαι καν να παω ως την καλαμαρια που βρισκεται αυτος που τα πουλαει και να του ζητησω να μου ρυθμισει απλα κ το δικο μου , καθως αυτος κ ολοι αυτοι βγαζουν λεφτα με το να πουλανε κ μονο .
Logged
Luffy
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 636



View Profile
Re: Ζητειται συναδελφος που εχει ηδη παρει τηλεχειριστηριο για το παρκινγκ
« Reply #1 on: November 04, 2011, 04:49:25 am »

Αυτο το βομβαρδισμενο δε λες? Κλεινει αυτο ?
Οσα βραδια εχει τυχει να περασω απο εξω παντα ανοιχτη ειναι η πορτα.
Logged
^^DaRk_HunTeR
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2149


0001 0010 0100 0010


View Profile
Re: Ζητειται συναδελφος που εχει ηδη παρει τηλεχειριστηριο για το παρκινγκ
« Reply #2 on: November 04, 2011, 05:14:39 am »

Στις 10 κλεινει η πορτα και καποια στιγμη θα κλεισει μονιμα υποτιθεται...
καποια μερα χρειαστηκε να παρω τηλ. γιατι ειχε περασει η ωρα και ξεχαστικα...
Logged

Without order nothing can exist without chaos nothing can evolve

Timeo hominem unius libri
The minstrel
tiger
Θαμώνας
****
Posts: 371


View Profile
Re: Ζητειται συναδελφος που εχει ηδη παρει τηλεχειριστηριο για το παρκινγκ
« Reply #3 on: November 08, 2011, 04:19:02 am »

για το συγκεκριμενο ειναι καποιες ωρες ανοιχτο για την ωρα μεχρι να παρει ο κοσμος το τηλεχειριστηριο.  γενικα παντως συνηθως ,οπως πχ και τα μπροστινα των καθηγητων ,ειναι το πρωι λειτουργικες κ κλειστες οι πορτες. που γινεται το μπαμ. κ μετα το μεσημερι τις αφηνουν ανοιχτες. 

το πηρε κανεις εν τελει?
Logged
xarxarias
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 268



View Profile
Re: Ζητειται συναδελφος που εχει ηδη παρει τηλεχειριστηριο για το παρκινγκ
« Reply #4 on: November 12, 2011, 17:42:40 pm »

Για να μην τρελαίνεστε με το τηλεχειριστήριο τα βράδια, η λύση είναι απλή.

1)Σηκώνουμε την πόρτα στη μεριά που είναι τα γρανάζια και την τραβάμε προς τα έξω, να βγεί από τον οδηγό η ρόδα.
2)Σηκώνουμε την πόρτα από την άλλη μεριά και την βγάζουμε από τον οδηγό.
3)Την τσουλάμε μέχρι να ανοίξει, και βγάζουμε το αμάξι μας, και την ξανα κλείνουμε (τσουλιστά).
4)Αντιστρέφουμε τα βήματα 1-2.
Logged
ΚΗΜΜΥ
Επιβεβαρυμένος
*********
Gender: Male
Posts: 13065


Κ από το Καμμένος...


View Profile
Re: Ζητειται συναδελφος που εχει ηδη παρει τηλεχειριστηριο για το παρκινγκ
« Reply #5 on: November 12, 2011, 21:10:23 pm »

Λολ?

Επισης μπορουμε να παρουμε τηλ στο νουμερο που γραφει το χαρτι στην πορτα.
Logged

tiger
Θαμώνας
****
Posts: 371


View Profile
Re: Ζητειται συναδελφος που εχει ηδη παρει τηλεχειριστηριο για το παρκινγκ
« Reply #6 on: November 12, 2011, 22:53:16 pm »

Quote from: ΚΗΜΜΥ on November 12, 2011, 21:10:23 pm
Λολ?

Επισης μπορουμε να παρουμε τηλ στο νουμερο που γραφει το χαρτι στην πορτα.

λολαρα??
αυτο με το τηλ ειναι προσωρινο μεχρι να παρουν ολοι τηλεχειριστηρια. ντοινγκ Cheesy. αλλωστε με τις χρεωσεις για σταθερα... καλυτερα να παρω στο whats up του xarxarias να ερθει να ξηλωνει την πορτα ,μια κ ποναει η μεση μου Grin

α ρε μπαταχτσηδες ηλεκτρολογοι δεν θα σας το φαω το τηλεχειριστηριο !!!
« Last Edit: November 12, 2011, 22:55:18 pm by tiger » Logged
tiger
Θαμώνας
****
Posts: 371


View Profile
Re: Ζητειται συναδελφος που εχει ηδη παρει τηλεχειριστηριο για το παρκινγκ
« Reply #7 on: March 12, 2012, 19:57:01 pm »

τελικα πηρε κανενας?
Logged
Finrond
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3117



View Profile
Re: Ζητειται συναδελφος που εχει ηδη παρει τηλεχειριστηριο για το παρκινγκ
« Reply #8 on: March 12, 2012, 20:52:25 pm »

Quote from: xarxarias on November 12, 2011, 17:42:40 pm
Για να μην τρελαίνεστε με το τηλεχειριστήριο τα βράδια, η λύση είναι απλή.

1)Σηκώνουμε την πόρτα στη μεριά που είναι τα γρανάζια και την τραβάμε προς τα έξω, να βγεί από τον οδηγό η ρόδα.
2)Σηκώνουμε την πόρτα από την άλλη μεριά και την βγάζουμε από τον οδηγό.
3)Την τσουλάμε μέχρι να ανοίξει, και βγάζουμε το αμάξι μας, και την ξανα κλείνουμε (τσουλιστά).
4)Αντιστρέφουμε τα βήματα 1-2.

με κατι τετοιες μαλακιες εχει γινει η πορτα σκατα και δε κλεινει ουτε ανοιγει
μπραβο σου
Logged
JAE
Guest
Re: Ζητειται συναδελφος που εχει ηδη παρει τηλεχειριστηριο για το παρκινγκ
« Reply #9 on: March 13, 2012, 01:07:41 am »


Ασε ρε που θελεις και πορτα στο λιμνοτοπο.
Logged
tiger
Θαμώνας
****
Posts: 371


View Profile
Re: Ζητειται συναδελφος που εχει ηδη παρει τηλεχειριστηριο για το παρκινγκ
« Reply #10 on: March 17, 2012, 14:27:51 pm »

Ναι μονο που δεν την θελαμε. αλλοι την βαλανε. helloooooooooooooo???
τι troll
« Last Edit: March 17, 2012, 14:31:18 pm by tiger » Logged
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...