• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 18:28:15 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 18:28:15 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[Today at 16:56:56]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by nmpampal
[Today at 16:30:35]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[Today at 15:55:08]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9959
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426674
Total Topics: 31711
Online Today: 208
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 78
Guests: 129
Total: 207
vmanousi
stefanos123
Gone_Forever
katranic
kvas
thegreekbaron
antreassv
alexiosmara
mprova
Cersei Tsoulannister
Farmakis Aggelos
George_RT
DidosK
angelos
karadimitras
Napoleontas
Nicotre
Ponan
Petros Ts
Panagismark
dtkyriak
tasos_ntv
Captain
victoria ginikopoulou
valentini
Elenit
Amalia
Guts
useranknown
PurpleWitch
gp6
nikitask
ONETWIN
Angelos Asim
DespoinaKarategou
thaliatsk
rafa98p
parzival
giorgosss03
karaths.d
dkoukn
ekyriakos
kourkou
akontel
AggelosZ
chidi anagonye
Xontroulis
Saint_GR
Η ΤΡΑΠΟΥΛΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ
noys
itsikou
mpournaz
dinoschalv
aorologas
dimitris585
kourasan!
marnas
Mr Z
Ks
noimaginationforthis
abcdefg
giorgos_skl
Ioannakoliou
atampakc
Pepe The Frog
Crainer
Kv
Local Rider
despoina15
alexbaroutes
Antreas17
kosovi
kathrin_p
mavrhs
Δημητρης Αξιμιωτης
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Διάφορα > Συγκοινωνίες και Μέσα Μεταφοράς (Moderators: Don, Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > Το μετρό της Θεσσαλονίκης
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Go Down Print
Author Topic: Το μετρό της Θεσσαλονίκης  (Read 24414 times)
Anastacia
Θαμώνας
****
Posts: 331


λευτεριά στους Μουργόλυκους


View Profile
Re: Το μετρό της Θεσσαλονίκης
« Reply #45 on: December 28, 2010, 15:51:30 pm »

http://www.enet.gr/?i=arthra-sthles.el.home&id=236471

http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=236575
Logged

αυτόνομη παρέμβαση στους ηλ-μηχ: http://aphm.espivblogs.net/
συνέλευση για το κόστος φοίτησης: http://synkosfoi.espivblogs.net/

δυστοπία: http://dystopiarap.wordpress.com/
Tsieki
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 175



View Profile
Re: Το μετρό της Θεσσαλονίκης
« Reply #46 on: December 28, 2010, 17:31:30 pm »

Τελικά πότε θα τελειώσει το μετρό ξέρουμε;
Μην σταματήσει πάλι και μείνουμε με τις άδειες τρύπες...
Logged
Komimis
Guest
Re: Το μετρό της Θεσσαλονίκης
« Reply #47 on: December 28, 2010, 17:44:15 pm »

Quote from: Tsieki on December 28, 2010, 17:31:30 pm
Τελικά πότε θα τελειώσει το μετρό ξέρουμε;
Μην σταματήσει πάλι και μείνουμε με τις άδειες τρύπες...

Θα παίζουμε Live Counter-Strike στις τρύπες του μετρό.
Logged
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Απ: Το μετρό της Θεσσαλονίκης
« Reply #48 on: December 28, 2010, 17:46:28 pm »

Quote from: Tsieki on December 28, 2010, 17:31:30 pm
Τελικά πότε θα τελειώσει το μετρό ξέρουμε;
Μην σταματήσει πάλι και μείνουμε με τις άδειες τρύπες...

Τα αρχικά σχέδια ήταν για το 2013. Ο Μαγκριώτης πρόσφατα δήλωσε οτι θα παραδωθεί το 2015...απο την αλλη ο Ψωμιάδης είπε οτι θα ήταν ευτυχης αν τελείωνε πριν το 2017...οπως και να χει, φεεεετα...



Quote from: Anastacia on December 28, 2010, 15:51:30 pm
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=236575

Quote
Οι δε σταθμοί είναι πολύ πυκνοί στο κέντρο της πόλης. Χωροθετήθηκαν ανά 400 μ. αντί 600-700 του μετρό της Αθήνας. Ετσι, από το Σιδηροδρομικό Σταθμό ώς το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο (ΑΠΘ) κατασκευάζονται τουλάχιστον 2 παραπάνω σταθμοί (Βενιζέλου, Αγ. Σοφίας), ενώ, λογικά, χρειαζόταν μόνο ένας, στην Αριστοτέλους. Αυτό σημαίνει επίσης μεγαλύτερο κόστος τόσο για την κατασκευή των σταθμών όσο και για τις αρχαιολογικές ανασκαφές. Το δε κόστος των αρχαιολογικών ανασκαφών προϋπολογίστηκε στα 15 εκατ. ευρώ, έφτασε στα 30 εκατ. και θα θεωρείται ευτύχημα αν δεν ξεπεράσει τα 55 εκατ. ευρώ.  


και μου είχε κάνει και εμένα εντύπωση πόσο κοντά είναι μεταξύ τους οι σταθμοί. δε θα προλαβαίνει να επιταχύνει το τραίνο
« Last Edit: December 28, 2010, 17:54:50 pm by Karaμazoβ » Logged

Doctor_Doctor
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1280


When the crowds are gone


View Profile
Re: Το μετρό της Θεσσαλονίκης
« Reply #49 on: December 28, 2010, 19:59:00 pm »

Και γι'αυτές στο κέντρο πάει κι έρχεται.

Φλέμιγκ, Ευκλείδης και Παπάφειο πως εξηγούνται?
Logged

Where's the lights, turn 'em on again, one more night, to believe and then
Another note for my requiem, a memory to carry on
The story's over, when the crowds have gone

When the crowds are gone, and I'm all alone, playing the saddest song, now that the lights are gone
Turn them on again, one more time for me my friend, turn 'em on again!

So I play and I plan, and hope and I scheme, to the lure of a night, filled with unfinished dreams
And I'm holding on tight, to a world gone astray, as they charge me for years... I can  no  longer  pay!

And the lights, turn them off my friend. And the ghosts? Well just let them in
Cause in the dark, it's easier ...to see.
stratis
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 300


Είμαι ηλεκτρολόγος, συμβαίνει κάτι;


View Profile
Re: Το μετρό της Θεσσαλονίκης
« Reply #50 on: December 28, 2010, 22:07:16 pm »

Quote from: Doctor_Doctor on December 28, 2010, 19:59:00 pm
Και γι'αυτές στο κέντρο πάει κι έρχεται.

Φλέμιγκ, Ευκλείδης και Παπάφειο πως εξηγούνται?

Από τη στιγμή που διαβάζει κάποιος το παρακάτω:

Quote from: Ελευθεροτυπία
Λόγω του κακού σχεδιασμού και των πιέσεων της εκκλησίας και της δημοτικής αρχής, αντί η χάραξη να συνεχίσει από την Εγνατία οδό στην Κ. Καραμανλή, στρίβει προς τη Δελφών και μετά ανεβαίνει προς την Πυλαία με στροφές ώς και 90 μοίρες.

δε νομίζω ότι έχει νόημα ο περαιτέρω προβληματισμός...  Sad
Logged

Lying again on that hotel room
in Budapest
but with her present this time
warming the sheets
tasting his lips
and wiping the sweat off his skin
pmousoul
Guest
Re: Το μετρό της Θεσσαλονίκης
« Reply #51 on: December 28, 2010, 22:14:30 pm »


Πάντα κάπως πρέπει να δικαιολογείς τα λεφτά που χρησιμοποιήθηκαν !?

Υπάρχει άλλοθι... είναι το μοναδικό μετρό στον κόσμο.. εξοπλισμένο με τέτοια τεχνολογία ώστε να αντεπεξέρχεται στους πυκνούς σταθμούς και στις στροφές 90 μοιρών !

Δεν πρόκειται για ένα απλό έργο υποδομής, αλλά για ένα έργο τέχνης - σμιλευμένο με την αιχμή της τεχνολογίας.

Τι να λέμε τώρα..
Logged
mafalda
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1427



View Profile
Re: Το μετρό της Θεσσαλονίκης
« Reply #52 on: December 31, 2010, 11:43:56 am »

Quote from: Anastacia on December 28, 2010, 15:51:30 pm
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=236575

Όσον αφορά αυτό,περισσότερες πληροφορίες...
http://www.agelioforos.gr/default.asp?pid=7&ct=4&artid=72611
Logged
sakaflias7
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3506


Μήπως κανένας καλός είμαι?


View Profile WWW
Re: Το μετρό της Θεσσαλονίκης
« Reply #53 on: December 31, 2010, 12:09:03 pm »

μν ασχολειστε με το μετρο ρε παιδια...ΔΕΝ προκειται να το προλαβει κανεις μας!!
Logged
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: Το μετρό της Θεσσαλονίκης
« Reply #54 on: March 12, 2012, 16:04:26 pm »

Θεσσαλονίκη: Νέος «εκτροχιασμός» για το μετρό

Δημοσιεύτηκε: Κυριακή, 11 Μαρτίου 2012 

Σε νέο... εκτροχιασμό οδηγείται το μετρό της Θεσσαλονίκης, το οποίο, όπως όλα δείχνουν, και παρά τις υποσχέσεις ότι θα είναι έτοιμο το 2015, αποκλείεται να κυκλοφορήσει νωρίτερα από το 2016. Αυτήν τη φορά το πρόβλημα δεν έχει να κάνει με τις αρχαιολογικές ανασκαφές...

Η ολοκλήρωση του έργου, από το Δεκέμβριο του 2012 αναβλήθηκε για το 2013. Υστερα μετατέθηκε για το 2014 και κατόπιν για το 2015. Και φτάνουμε στο σήμερα, όπου οι πλέον αισιόδοξοι δεν οριοθετούν τη λειτουργία του μετρό της Θεσσαλονίκης νωρίτερα από το 2016, ενώ αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενο να πάει ακόμα πιο πίσω.

Μέχρι σήμερα, ως βασική δικαιολογία για τις καθυστερήσεις στο έργο προβαλλόταν κυρίως η μακροχρόνια αρχαιολογική ανασκαφή, καθώς και οι τροποποιήσεις σε σταθμούς του μετρό. Οι τεράστιες καθυστερήσεις που καταγράφονται στις απαλλοτριώσεις που πρέπει να γίνουν στους σταθμούς, οι οποίες ακόμα δεν έχουν συντελεστεί, παρότι φέτος το μετρό θα έπρεπε να ολοκληρώνεται, δεν τονίστηκαν ως αιτία.

Και όμως, οι απαλλοτριώσεις «μπλοκάρουν» το μετρό και φέρνουν τα πάνω κάτω στον τρόπο κατασκευής του, αναστατώνοντας ακόμα και... τη ζωή των δύο μηχανημάτων ολομέτωπης διάνοιξης σηράγγων, δηλαδή των δύο μετροπόντικων του έργου.

Τα δύο μηχανήματα παραμένουν ακινητοποιημένα και ουσιαστικά παροπλισμένα, λίγο έξω από το σταθμό «Ανάληψη». Γιατί; Διότι στους σταθμούς που έπονται (Πατρικίου, Βούλγαρη και Νέα Ελβετία) δεν έχουν συντελεστεί οι απαλλοτριώσεις και έτσι δεν έχουν εκτελεστεί οι εργασίες που πρέπει να προηγούνται της υπόγειας κατασκευής των σηράγγων.

Η «Αττικό Μετρό ΑΕ» θέλει πάση θυσία να αποφύγει αυτό που συνέβη στο «Παπάφειο», όπου οι μετροπόντικες πέρασαν υπογείως του σταθμού, χωρίς να έχει γίνει η απαραίτητη προεργασία. Αυτό σημαίνει ότι, αν κάποτε κατασκευαστεί σταθμός στην περιοχή, αφενός θα γκρεμιστεί τμήμα των κατασκευασμένων σηράγγων, αφετέρου το κόστος κατασκευής θα εκτιναχτεί! Αν μάλιστα το έργο έχει ολοκληρωθεί και το μετρό λειτουργεί, προκειμένου να κατασκευαστεί σταθμός εκ των υστέρων, θα πρέπει να σταματήσει για κάποιους μήνες η λειτουργία του! Κάτι αντίστοιχο συνέβη στην Αθήνα, όπου, για να κατασκευαστεί σταθμός στην «Αγία Παρασκευή», το μετρό είχε σταματήσει να λειτουργεί για μήνες.
 

Η... ανάδυση

Ως λύση στο πρόβλημα φαίνεται να προκρίνεται η ανάδυση των δύο μετροπόντικων στο ύψος του σταθμού «Ανάληψη», η αποσυναρμολόγησή τους, η μεταφορά τους οδικώς στο τέρμα του μετρό, στη Νέα Ελβετία, η εκ νέου συναρμολόγηση και κατάδυσή τους εκεί, προκειμένου να ξεκινήσει η κατασκευή των σηράγγων από την αντίθετη κατεύθυνση!

Ολο αυτό το εγχείρημα φυσικά θα έχει πρόσθετο κόστος, το οποίο θα εισπράξει ο ανάδοχος από τα κονδύλια που υπάρχουν για τα «απρόβλεπτα» του έργου. Ταυτόχρονα, και στους μήνες που θα απαιτηθούν προκειμένου να πραγματοποιηθεί η... μετακόμιση των μετροπόντικων, η «Αττικό Μετρό ΑΕ» θα κερδίσει χρόνο για να προχωρήσει τις απαλλοτριώσεις των σταθμών, να εγκρίνει τις μελέτες κατασκευής και να πραγματοποιηθούν οι απαραίτητες προεργασίες στους τρεις σταθμούς.

Σύμφωνα με το σχεδιασμό, οι δύο μετροπόντικες θα εμφανιστούν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης στις αρχές του καλοκαιριού, ενώ στο τέλος του φθινοπώρου θα είναι έτοιμοι να ξεκινήσουν και πάλι την κατασκευή των σηράγγων από το σταθμό της Νέας Ελβετίας προς το σταθμό της Ανάληψης.

Οπως είναι φυσικό, οι μήνες απραξίας των δύο γιγαντιαίων μηχανημάτων θα μετατοπίσουν αντίστοιχα το χρόνο λειτουργίας του μετρό, το οποίο εκτός άλλου απροόπτου θα είναι έτοιμο το 2016.

Και επειδή τα δύο γιγαντιαία μηχανήματα θα είναι για μήνες παροπλισμένα, πρόβλημα, όπως όλα δείχνουν, θα παρουσιαστεί και με το προσωπικό των μετροπόντικων.
 

Μισή γραμμή


Στο μεταξύ, και επειδή ακόμα και με τη μετακόμιση των μετροπόντικων ενδέχεται να μην είναι έτοιμοι οι τρεις τελευταίοι σταθμοί της βασικής γραμμής του μετρό μέχρι το 2016, όλο και περισσότερο κερδίζει έδαφος μια νέα ιδέα για τη λειτουργία του έργου. Ετσι, εξετάζεται το ενδεχόμενο της τμηματικής λειτουργίας του μετρό, από το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό μέχρι το σταθμό «Ανάληψη», σε πρώτη φάση, και εν συνεχεία μέχρι τη Νέα Ελβετία, όταν ολοκληρωθούν και οι υπόλοιποι σταθμοί.

 

Η «Αττικό Μετρό ΑΕ»


Τα προβλήματα στην πορεία του έργου παραδέχεται ο διευθυντής έργων μετρό Θεσσαλονίκης της «Αττικό Μετρό ΑΕ», Γιώργος Κωνσταντινίδης, ο οποίος επισημαίνει ότι δεν τηρήθηκε ο χρονισμός μεταξύ της κατασκευής των σηράγγων από τους μετροπόντικες και της κατασκευής των σταθμών, κυρίως λόγω της μη κτήσης της γης (απαλλοτριώσεις).

Σχετικά με την ανάδυση των μετροπόντικων και τη συνέχιση των εργασιών με αντίθετη φορά, αναφέρει ότι η σχετική πρόταση του αναδόχου φαίνεται να είναι επ' ωφελεία του έργου, ωστόσο αναμένεται η υποβολή πλήρους χρονοδιαγράμματος προκειμένου να αξιολογηθεί. «Προς το παρόν δεν υπάρχει ούτε επίσημο αίτημα, αλλά ούτε και απόφαση», σημειώνει ο κ. Κωνσταντινίδης.

Σχετικά με τις απαλλοτριώσεις, λέει ότι εκκρεμούν στο σταθμό «Πατρικίου», όπου το δικαστήριο, μετά από δύο αναβολές, ορίστηκε για τις 3 του προσεχούς Απριλίου. Δικαστήριο εκκρεμεί επίσης για το σταθμό στη Βούλγαρη, ενώ και στη Νέα Ελβετία πρέπει να γίνουν απαλλοτριώσεις. Πάντως, επειδή το οικόπεδο στη Νέα Ελβετία ανήκει στο δήμο Θεσσαλονίκης, τα πράγματα μοιάζουν στο συγκεκριμένο σταθμό να είναι ευκολότερα για το μετρό.


http://www.agelioforos.gr/default.asp?pid=7&ct=4&artid=131029
Logged

corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: Το μετρό της Θεσσαλονίκης
« Reply #55 on: March 13, 2012, 10:18:19 am »

Ο βασικός λόγος για τον οποίον θα βγουν οι μετροπόντικες από την ανάληψη νομίζω ότι δεν είναι οι απαλλοτριώσεις.

Στην Ανάληψη προέκυψε μεγάλο κατασκευαστικό πρόβλημα, διότι τα μπαλκόνια (!!!) των πολυκατοικιών ήταν πιο έξω από ότι φαινόταν στα αντίστοιχα σχέδια, γεγονός που σε συνδυασμό με άλλα προβλήματα που συνάντησαν στις εκσκαφές είχε αποτέλεσμα να μην χωράνε άνετα τα μηχανήματα ώστε να φτιαχτεί ο σταθμός με τη μέθοδο cover & cut.

Επομένως άλλαξε ο σχεδιασμός και ο συγκεκριμένος σταθμός θα φτιαχτεί cut & cover. Αυτή η τελευταία αλλαγή απαιτεί να πάνε οι μετροπόντικες στο τέλος και να ξεκινήσουν από εκεί, ώστε να συναντήσουν τις ήδη υπάρχουσες σήραγγες στην Ανάληψη.

Όσο για το Παπάφειο, καλά να πάθουν. Ήξεραν ότι μπλέκουν με τον Άνθιμο και ήταν άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!
Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
Eru lluvatar
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1520


Kι ύστερα ήρθαν οι μέλισσες


View Profile
Re: Το μετρό της Θεσσαλονίκης
« Reply #56 on: March 13, 2012, 10:35:32 am »

Φτου ρε γαμώτο. Ψέματα έλεγε ο πρώην δήμαρχος. Αφού θα ταν έτοιμο τον Οκτωβρη φέτος για να κάναμε διπλή γιορτή. 100 χρόνια απελευθέρωσης και απελευθέρωση της Εγνατίας  Cheesy
πιο 16 και παπαριές. ένα να ρωτήσετε που χει ασχοληθεί με δημόσια έργα 20+ θα σας πει
Logged

ΜΕΙΝΕΤΕ ΗΣΥΧΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΩΝ ΕΛ!
Ο ΠΟΛΕΜΑΡΧΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ!
Κατάρα στο λαδέμπορα
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: Το μετρό της Θεσσαλονίκης
« Reply #57 on: June 11, 2012, 16:07:11 pm »

Σε απεργία οι 200 εργαζόμενοι στο Μετρό Θεσσαλονίκης

14:06, 11 Ιουν 2012

    Στους δρόμους κατέβηκαν οι 200 εργαζόμενοι στο Μετρό Θεσσαλονίκης, διεκδικώντας τα δεδουλευμένα τους από τον Μάρτιο του 2012 και εκφράζοντας την έντονη ανησυχία τους για το μέλλον του έργου.

 
Η πορεία διαμαρτυρίας κατέληξε στο Δημαρχιακό Μέγαρο, όπου οι εργαζόμενοι θα συμμετάσχουν στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου με σκοπό να θέσουν επί τάπητος τα ζητήματά τους, όπως δήλωσε στο ΑΠΕ ο πρόεδρος του σωματείου τους, Γιώργος Κόκκινος.
 
Ο ίδιος επεσήμανε ότι το κλίμα πυροδότησε η συνέντευξη του προέδρου της Αττικό Μετρό ΑΕ, Χρήστου Τσίτουρα σε τοπικό φύλλο, στην οποία και αναφέρει ότι οι εργαζόμενοι πληρώνονται κανονικά, ενώ εκφράζει έντονα και τις ανησυχίες του για την ολοκλήρωσή του πρότζεκτ, λόγω αδυναμίας χρηματοδότησής του από την κατασκευάστρια κοινοπραξία.
 
Πάντως, οι εργαζόμενοι, που από σήμερα, Δευτέρα, πραγματοποιούν 24ωρες απεργίες, έχουν ήδη αποφασίσει να προχωρήσουν σε επίσχεση εργασίας, ενώ προτίθενται να εντείνουν και την απεργιακή τους στάση.


www.tvxs.gr/node/97066
Logged

Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: Το μετρό της Θεσσαλονίκης
« Reply #58 on: June 11, 2012, 16:46:15 pm »

btw οι μετροπόντικες θα αποσυναρμολογηθούν λέει.

Το 2015 μας λέγανε... Cheesy
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: Το μετρό της Θεσσαλονίκης
« Reply #59 on: July 24, 2013, 17:31:10 pm »

«Παγώνουν» τα έργα στο μετρό Θεσσαλονίκη με απόφαση του ΣτΕ

19:00, 23 Ιουλ 2013

    «Παγώνουν» προσωρινά οι εργασίες απόσπασης και απομάκρυνσης των αρχαιοτήτων από τον χώρο του μετρό Θεσσαλονίκης (σταθμός Βενιζέλος), με προσωρινή διαταγή της προεδρεύουσας του θερινού Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ), αντιπροέδρου Μαίρης Σαρπ. Τα έργα «παγώνουν» μέχρι να εκδοθεί απόφαση επί της αίτησης αναστολής που έχει καταθέσει για το θέμα ο Γιάννης Μπουτάρης.

 
Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης έχει προσφύγει στο ΣτΕ ζητώντας τη διακοπή των εργασιών απομάκρυνσης των αρχαιοτήτων από το σταθμό «Βενιζέλος» του Μητροπολιτικού Σιδηροδρομικού Θεσσαλονίκης (μετρό), προκειμένου να μην προκύψει ανεπανόρθωτη βλάβη γι' αυτές.
 
Ο Γιάννης Μπουτάρης ζητά να ανασταλεί και να ακυρωθεί η εκτέλεση της απόφασης της 24ης Ιανουαρίου 2013 του αναπληρωτή υπουργού Πολιτισμού και να εκδοθεί προσωρινή διαταγή ώστε η επίμαχη απόφαση να μην εφαρμοστεί.
 
Υπενθυμίζεται πως στη συμβολή των οδών Εγνατίας και Βενιζέλου αποκαλύφθηκαν αρχαιότητες του 4ου αιώνα και των πρωτοβυζαντινών χρόνων (6ος-7ος αιώνας). Ειδικότερα σε έκταση περίπου 1.600 τ.μ., αποκαλύφθηκε μια πόλη με μεγάλους κεντρικούς δρόμους, δημόσιους χώρους και ιστάμενα κτίρια. Παράλληλα σε μήκος 77 μέτρων ήρθε στο φως ο κύριος οδικός άξονας της Θεσσαλονίκης (decumanus maximus), στρωμένος με μάρμαρα στην αρχική του κατασκευή και με ορθογώνιες λίθινες πλάκες.
 
Η απόφαση του υφυπουργού Πολιτισμού προβλέπει, βάσει γνωμοδότησης του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου (ΚΑΣ), την απόσπαση των σημαντικότερων αρχαιολογικών ευρημάτων, αλλά και την αποδόμηση άλλων που έχουν αποκαλυφθεί στον υπό κατασκευή σταθμό του μετρό στο εμπορικό κέντρο της Θεσσαλονίκης.
 
Το ΚΑΣ υποδεικνύει ως τόπο μεταφοράς των αρχαιοτήτων το στρατόπεδο Παύλου Μελά, εκτός των γεωγραφικών ορίων του δήμου Θεσσαλονίκης ή οποιοδήποτε άλλο σημείο, χωρίς όμως αυτό να προσδιορίζεται.
 
Ο δήμαρχος της Θεσσαλονίκης στη προσφυγή του επισημαίνει πως η υπουργική απόφαση παραβιάζει τη συνταγματική αρχή της αναλογικότητας, αφού επιλέχθηκε η πλέον δυσμενής για την προστασία του πολιτιστικού περιβάλλοντος λύση, η οποία καταλήγει στην οριστική εξαφάνιση του συγκεκριμένου ιστορικού μνημείου ως ενιαίου συνόλου.
 
Παράλληλα αναφέρει πως η εν λόγω υπουργική απόφαση είναι αντίθετη στην αρχαιολογική νομοθεσία και ειδικά στον νόμο 3028/2002 για την προστασία των αρχαιοτήτων και της πολιτιστικής κληρονομιάς. Όμως, η ίδια απόφαση είναι επιπρόσθετα και μη νόμιμη, αφού «πάσχει από έλλειψη επαρκούς, ειδικής και εμπεριστατωμένης αιτιολογίας» και βασίζεται σε ανεπαρκή και αόριστα στοιχεία.
 
Ακόμη τονίζει ότι πριν την έκδοση της επίμαχης υπουργικής απόφασης δεν υπήρχε, μολονότι αυτό ήταν αναγκαίο, εισήγηση της αρμόδιας υπηρεσίας αναστήλωσης του υπουργείου Πολιτισμού, ενώ τα μέλη του ΚΑΣ γνωμοδότησαν χωρίς καν να έχουν επισκεφθεί τους χώρους του μετρό.



www.tvxs.gr/node/134167
Logged

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...