• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 23:32:00 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 23:32:00 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
H Στοά των Off Topic
by Katarameno
[Today at 20:28:39]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[Today at 19:40:47]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by chatzikys
[Today at 19:26:00]

Σιδηροδρομικό Δυστύχημα σ...
by Katarameno
[Today at 18:22:39]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by tzortzis
[Today at 07:55:05]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 00:45:33]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9965
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426723
Total Topics: 31711
Online Today: 262
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 43
Guests: 123
Total: 166
stavros0201
ppoug
mett
jimalexoud
kgakisb
npalami
iliaspapam
Captain
sterxz
okanpala
thomasdt
firefox1
0restis
Vmous
Saint_GR
kalantzopoulos
eleftheria
marnas
skoloni
stephystam
Chr1sgr
tmpadasn
giorgos_skl
Carot1456
st3.kt
papaloui
thaliatsk
alexandraskol
Leou
stolieras
ntelakis
Mr Watson
christina02
astakos1
Denisivo
Don Corleone
Orgianelis
Giannis Masterio
alexiosmara
kpapama
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Χειμερινής Εξεταστικής 2024-2025
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Πανεπιστήμιο και Παιδεία (Moderators: Tasos Bot, PolarBear) > Για το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων - από έλληνες που σπουδάζουν έξω
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 [2] 3 4 ... 6 Go Down Print
Author Topic: Για το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων - από έλληνες που σπουδάζουν έξω  (Read 9452 times)
gpap
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1693



View Profile
Re: Για το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων - από έλληνες που σπουδάζουν έξω
« Reply #15 on: September 03, 2011, 16:20:53 pm »

Νομίζετε ότι αν μεταφέρουμε εδώ τις συνθήκες των επώνυμων ξένων πανεπιστημίων και τα οικονομικά τους, θα πάμε χειρότερα γιατί έχουμε κακούς καθηγητές ή φοιτητές?  Roll Eyes
Logged
gpap
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1693



View Profile
Re: Για το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων - από έλληνες που σπουδάζουν έξω
« Reply #16 on: September 03, 2011, 16:21:41 pm »

Εκεί ποιός άραγε ελέγχει αν ένας καθηγητής είναι κακός?  Roll Eyes

(στο τι σημαίνει ..΄κακός' δεκτή κάθε ερμηνεία)
Logged
gpap
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1693



View Profile
Re: Για το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων - από έλληνες που σπουδάζουν έξω
« Reply #17 on: September 03, 2011, 16:22:12 pm »

Και τι γίνεται όταν κάποιος δεν κάνει καλά τη ..δουλειά του?  Roll Eyes
Logged
gpap
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1693



View Profile
Re: Για το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων - από έλληνες που σπουδάζουν έξω
« Reply #18 on: September 03, 2011, 16:23:40 pm »

Και αν αυτός είναι ... φοιτητής?  Roll Eyes
(και παικταράς του μπάσκετ για να το δυσκολέψω λίγο και να μην πω γιός του μέγα χορηγού του grand πανεπιστημίου γιατί θα με καταγείλλει ο fourier για ρατσιστή)
Logged
gpap
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1693



View Profile
Re: Για το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων - από έλληνες που σπουδάζουν έξω
« Reply #19 on: September 03, 2011, 16:25:48 pm »

Ηθικό δίδαγμα (γιατί πάντα πρέπει να υπάρχει τέτοιο)

Αν είμασταν Δανία δεν θα είχαμε χρέη...

(για να μην πω το άλλο το ...χοντρό) Grin Grin Grin
Logged
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Για το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων - από έλληνες που σπουδάζουν έξω
« Reply #20 on: September 03, 2011, 16:28:31 pm »

Quote from: gpap on September 03, 2011, 16:22:12 pm
Και τι γίνεται όταν κάποιος δεν κάνει καλά τη ..δουλειά του?  Roll Eyes

έλα ντε...
εδώ γίνονται μάλλον συζητήσεις φιλοσοφικού επιπέδου και πίνουμε και όλοι μαζί τον καφέ της παρηγοριάς...
το πολύ πολύ θα παίξει και κανα κλείδωμα, άντε και κανένας ψιλορεβανσισμός (αν και αυτά δε συνηθίζονται στο τμημα μας)
edit το ζήτημα είναι κατά πόσο οι δυο πλευρές κάνουν κάτι για να αλλάξουν στην πράξη κάποια πράγματα και να βρεθουν πιο κοντά...


btw το μήνυμα του Θανάση με εντυπωσίασε....

πάρτε και της φίλης και συναδέλφου Μαριάνας, για τα Σουηδικά δεδομένα αυτή τη φορά :

Καλησπέρα στη λίστα,

Είχα κ εγώ σκοπό να γράψω για τις ελάχιστες (μέχρι στιγμής) εμπειρίες μου από ένα "καλό" ξένο πανεπιστήμιο και χαίρομαι που έχει ήδη αρχίσει να γίνεται συζήτηση. Αυτές τις 2 βδομάδες που είμαι εδώ, πραγματικά είδα αυτό που λένε και οι προηγούμενοι, οτι το επίπεδο σπουδών στο ΑΠΘ είναι πολύ υψηλό και είναι πολύ κρίμα που έχουμε τα προβήματα που έχουμε εξαιτίας του αγαπητού μας υπουργείου (κυρίως).

Λοιπόν, μόλις τελείωσα 5ο έτος και αποφάσισα το 6ο να παω ερασμους στη Σουηδία στο Chalmers.

Ας ξεκινήσω, λοιπόν, με την πρώτη μέρα του καλωσορίσματος σε αυτή τη σχολή. Ζεστό καλωσόρισμα, αλλά βαρέθηκα να ακούω για το πόσο καλό πανεπιστήμιο είναι και πόσο καλύτερο είναι απο το KTH της Στοκχόλμης (ναι, έχουν μια κόντρα μεταξύ τους). Μας έλεγαν συνέχεια πόσο πολύ θα μας βοηθήσουν και πόσο καλή σχέση έχουν με τις εταιρείες. Ότι θα έχουμε guest καθηγητές από την ερικσον και δε συμμαζεύται και φυσικά πόσο τυχεροί είμαστε που γίναμε κομμάτι του πανεπιστημίου τους! Ναι, το πουλάν καλά το προϊόν!

Ας δούμε όμως λίγο τη διάρθρωση και το πρόγραμμά τους. 4 μαθήματα το εξάμηνο, κάθε εξάμηνο χωρίζεται σε 2 περιόδους, άρα 2 μαθήματα την περίοδο. Γιούπι! Αυτό ισχύει σε όλα τα προγράμματα μαστερ, με εξαίρεση κανά 2 που αντί για 2 μαθήματα μπορεί να έχουν μέχρι 4. Τα πόσα θα επιλέξει ο κάθε φοιτητής είναι στο χέρι του. Έχει τη δυνατότητα να πάρει από 1-4. Βέβαια, όσοι πήραν 3, μου είπαν ότι είναι σχεδόν ακατόρθωτο. Έχουν 3 επαναληπτικές εξεταστικές (Ιανουάριο, Απρίλιο, Αύγουστο). Καθε εξάμηνο έχεις μια λίστα μαθημάτων. Κάποια είναι υποχρεωτικά, κάποια επιλογης και από εκεί διαλέγεις ποια 4 θα πάρεις. Τελευταίο εξάμηνο παιρνεις διπλωματική (ή και τελευταιο χρόνο, ανάλογα με τα credits της διπλωματικής) η οποία συνήθως είναι κοινή για όλους και αλλάζει καθε χρόνο σχεδόν. Όλα καλά ως εδώ.

Ας δούμε όμως τι κάνουν σε αυτά τα έρμα μαθήματα. Εγώ ως τηλέπ και επειδή ήθελα να αναγνωριστούν τα μαθηματά μου πήρα Fiber optical communications και Introduction to communication engineering (αντίστοιχα των Οπτικών επικοινωνιών και των Ψηφιακών τηλεπ Ι).

1ο μάθημα οπτικών
χμμμμ... αίθουσα με 10 άτομα, slides και πίνακας για διευκρινήσεις. Αφού αρχιζει το μάθημα, αρχίζω κ εγώ να έχω deja-vu. Ίδιο και απαραλλαχτο με το δικό μας. Λες και έβλεπα τον κο Κριεζή να μου κάνει οπτικές και να μου μιλάει στα αγγλικά. Και το βιβλίο που μας δίνουν το ίδιο. Είναι δυνατόν? Η μόνη διαφορά φυσικά ήταν στην έκδοση και στην τιμή! Τελευταία εκδοση στο Chalmers, προτελευταία στο ΑΠΘ. 60+ ευρωπουλα στο Chalmers, τσαμπα (μέχρι στιγμης) στο ΑΠΘ. Λέω μια χαρά είμαστε! Θα πάρω το ελληνικό για να δώσω (στις 5ωρες εξετασεις τους), αλλά πρέπει να πάρω την άδεια του γραμματέα για να φέρω αλλο βιβλίο εκτός από αυτο που ορίζει ο καθηγητής.
Ας πάμε όμως στους φοιτητές και το επίπεδο... Ο καθηγητής λεει πως πρέπει να γνωριζουμε πεδίο και κυματοδηγηση. (ενώ μιλάμε στην ελλάδα για το οτι τα θέλουμε όλα ετοιμα, ας δουμε τους ξένους φοιτητές) Το 1/3 φοιτητων σε μάστερ ζητούσαν συγκεκριμένο βιβλίο για να διαβάσουν! Και φυσικά η ύλη σελίδα σελίδα!
Και οι ασκήσεις από τον αγαπητό διδακτορικό επιπέδου..... 1ου ετους??? Ναι, ήταν περίφανος που ξέραμε τον τύπο c=λf, και φυσικά έφαγε 5 σειρές για να λύσει ένα 10log(e^(-aL))=κατι, βρείτε το a. Ναι, έπρεπε να μας το δείξει αναλυτικά πως λύνεται. Το μάθαμε και αυτό! Φυσικά, τα παλιά θέματα που κοίταξα είναι πολύ πιο δύσκολα, αλλα μας έχουν δώσει ασκησούλες για το σπίτι (επιπέδου εξετάσεων) που θα μας δώσουν και μπόνους μοναδούλες. Το εργαστήριο την επόμενη βδομάδα θα το δούμε...


Το μεγάλο παρτυ, βεβαια, έγινε στις ψηφιακές. Εκεί ήμασταν 30 άτομα (είναι μάθημα κοινό σε 3-4 μαστερ). Λοιπόν. Εκεί μαθαμε τον φουριε, τη συνελιξη και το δυαδικο! Ναι, μιλάμε για μαθημα 1ου και 2ου ετους μαστερ. Τον φουριε τον μαθαμε φυσικα με τον τυπο και τις ιδιοτητες του (όχι κυριε Δημάκη, ούτε εκεί μαθαινουν ΤΙ σκατά είναι αυτός ο Φουριε που παντου το συνανταμε). Το δε δυαδικο είχε πιο πλάκα. "Λοιπόν παιδιά, επειδη οι περισσοτεροι απο εμας εχουμε 10 δαχτυλα στα χερια και στα ποδια, έχουμε μάθει να μετράμε με βάση το 10, υπάρχει όμως και το 2αδικο σύστημα και το 8αδικό. πχ 1,2,3,4,5,6,7 μετά δεν πάει το 8, ξαναρχίζει και 7+7 δεν κάνει 14! Ναι, το 1/3 δεν ηξερε 2αδικο! Βέβαια εδω θα κάνουμε και project, και το καλυτερο θα παρουσιαστει στην ερικσον, οπου θα μας πανε και σε ενα workshop και θα ερθει και guest να μας διδαξει!
Και από εδώ πάμε στο σεμινάριο μάτλαμπ! Θυμάστε τι κάναμε στο 1ο έτος??? Ε, αυτά κάναμε και εδώ! Και ναι, οι μισοί φοιτητές δεν είχαν ΞΑΝΑΔΕΙ ματλαμπ.


Συμπέρασμα..... Μπορεί να είμαστε, όπως είμαστε, ανοργάνωτοι, να έχουμε έλειψη σε υποδομές και καθηγητές... Μπορεί να μη μας αποβάλουν από τη σχολή επειδή αντιγράψαμε ή και να φτάνουμε 6ο έτος και να χρωστάμε 20 μαθλήματα (καλή ώρα), αλλά τουλάχιστον όταν θα πάρουμε αυτό το έρμο το χαρτί, θα έχουμε γνώσεις και θα έχουμε αποκτήσει την υπομονή και την επιμονή που χρειάζεται για να μάθουμε οτιδήποτε καινούριο που θα χρειαστεί στη δουλειά ή στις μετέπειτα σπουδές μας.


ΥΓ:Ολοι οι παραπάνω θα παρουν μαστερ και μεις οχι! Γιουπι!
ΥΓ2: περσι ήταν 5 έλληνες στα μάστερ, φέτος κοντεύουν τους 30....
« Last Edit: September 03, 2011, 16:53:56 pm by pandora » Logged
gate4
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1996


View Profile
Re: Για το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων - από &#
« Reply #21 on: September 03, 2011, 16:45:20 pm »

O καθηγητης απολυεται οταν δεν εχει προθεση να κανει την δουλεια του
Ο φοιτητης απολυεται επισης οταν δεν εχει προθεση να κανει τη δουλεια του,η δεν μπαινει στη σχολη λογω ικανοτητων
Αυτα συμβαινουν στο μακρινο κοσμο της σουηδιας...
« Last Edit: September 03, 2011, 16:47:21 pm by gate4 » Logged

Διαμαντοπουλου: Οι καταλήψεις είναι μια μορφή πάλης και θα έλεγα ότι είναι η ανώτατη μορφή πάλης. Στην Ελλάδα ξεκίνησαν και αυτή τη φορά με την ανώτατη μορφή πάλης που είναι οι καταλήψεις, όμως όταν κάποιος επιλέγει να αγωνιστεί με τέτοιες μορφές έχει και ένα κόστος.



我學會并且講仅中文,因為沒人明白我,當我講希臘語時
SolidSNK
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 4617


free()'d and attuned


View Profile
Re: Για το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων - από έλληνες που σπουδάζουν έξω
« Reply #22 on: September 03, 2011, 16:56:44 pm »

Quote from: gpap on September 03, 2011, 16:17:55 pm
Να δούμε λιγο και πόσα άτομα είναι στην τάξη με τον καθηγητή?  Roll Eyes
Που κολλάει αυτό?

Ο καθηγητής είναι αυτός που προσφέρει την υπηρεσία, αυτή είναι η δουλειά του για την οποία αμοίβεται. Με το παρόν σύστημα, ο φοιτητής έχει την επιλογή να παρακολουθήσει ή όχι τα μαθήματα. Είναι αυτός ο οποίος δέχεται την υπηρεσία. Ανεξάρτητα λοιπόν από την επιλογή του, ο καθηγητής οφείλει να τα προσφέρει με τον κατάλληλο τρόπο. Άρα προς τι η ερώτηση?
Logged

"Savior, conqueror, hero, villain. You are all things, Revan, and yet you are nothing. In the end you belong to neither the light nor the darkness. You will forever stand alone."
Tempus Fugit
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 6329


Tempus Mpatsit


View Profile
Re: Για το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων - από έλληνες που σπουδάζουν έξω
« Reply #23 on: September 03, 2011, 17:01:01 pm »

Quote from: Karaμazoβ on September 03, 2011, 16:10:48 pm
αραγε ένας καθηγητης φυσικος ή ηλεκτρολόγος πρέπει να κανει λογισμό ΙΙ και στερεομετρία? δεν πρεπει αν σου τα έχουν μάθει αυτά?
Πόσοι από το λύκειο θα μπούν πολυτεχνείο; Είναι ανάγκη να ξέρουν οι υπόλοιποι λογισμό 2;
Logged

"Αν θέλεις κάτι πάρα πολύ όλο το συμπαν θα συνομωτήσει για να σου σπάσει τ' αρχίδια"
-Coelho my ass



jimmakos
Guest
Re: Για το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων - από έλληνες που σπουδάζουν έξω
« Reply #24 on: September 03, 2011, 17:07:05 pm »

Quote from: SolidSNK on September 03, 2011, 16:56:44 pm
Quote from: gpap on September 03, 2011, 16:17:55 pm
Να δούμε λιγο και πόσα άτομα είναι στην τάξη με τον καθηγητή?  Roll Eyes
Που κολλάει αυτό?

Ο καθηγητής είναι αυτός που προσφέρει την υπηρεσία, αυτή είναι η δουλειά του για την οποία αμοίβεται. Με το παρόν σύστημα, ο φοιτητής έχει την επιλογή να παρακολουθήσει ή όχι τα μαθήματα. Είναι αυτός ο οποίος δέχεται την υπηρεσία. Ανεξάρτητα λοιπόν από την επιλογή του, ο καθηγητής οφείλει να τα προσφέρει με τον κατάλληλο τρόπο. Άρα προς τι η ερώτηση?
Δεν υπάρχει επαρκή στελέχωση από καθηγητές μάλλον αφήνει να εννοηθεί
Αλλά και πάλι δεν θα υπάρχουν αίθουσες.
Άρα... 15% του ΑΕΠ στην παιδεία._
Logged
gate4
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1996


View Profile
Re: Για το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων - από έλληνες που σπουδάζουν έξω
« Reply #25 on: September 03, 2011, 17:13:17 pm »

Quote
Ναί έτσι είναι. Το καλύτερο πανεπιστήμιο στον κόσμο δεν έχει κόκκινα χαλιά και χρυσές πόρτες, άλλα έχει ανθρώπους που σκέφτονται πέρα απο αυτά που τους δίνουν να καταπιούν αμάσητα. Μπορεί να μην έχει εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας αλλά έχει επιστήμονες που προσπαθούν να κατανοούν και όχι να εφαρμόζουν τυφλά. Μπορεί να μην διαφημίζει το κάθε μικρό του επίτευγμα, αλλά έχει ερευνητές που ψάχνουν την ουσία των πραγμάτων και όχι το πώς να βγάλουν χρήματα. Έχει μερακλίδες που το ψάχνουν γιατί τους αρέσει και όχι γιατί θέλουν να ανεβούν στα μάτια του κόσμου. Ψάξτε τους να τους βρείτε! Δεν θα σας διαφημιστούν...
Λαθος κανει φιλαρακο,δεν ειναι ετσι "ρομαντικα" τα πραγματα,ειναι πιο ορθολογιστικα.Οι μερακλιδες φτιαχνουν καλο καφε και καλο κρασι,δεν γινονται οι κορυφαιοι καθηγητες του κοσμου...
Το καλυτερο πανεπιστημιο του κοσμου εκτος οτι δεν εχει αυτα της ελληνικης πραγματικοτητας,φοιτητικες παραταξεις να κυβερνουν το πανεπιστημιο,απεργιες,καταληψεις,μιζες κτλ λειτουργει με κανονες κατα γραμμα.Τους κανονες οχι που εβαλε η χ διαμαντοπουλου αλλα τους διεθνεις κανονες που σου παρεχουν την πιστοποιηση ISO.Η ελληνικη πραγματικοτητα δεν τους εφαρμοζει και οι ξενοι δεν ειχαν κανενα συμφερον να σου την δωσουν στα κλεφτα,οπως σε εβαλαν στο ευρω για να γινεις καταναλωτης,γιατι μιλαμε για επιστημονες που κινουν την οικονομια και οχι για να το παιζεις ευρωπαιος.Το αποτελεσμα ειναι το υποβαθμισμενο ελληνικο πανεπιστημιο και η λογικη της ελληνικης πραγματικοτητας οτι "ο κακος καπιταλισμος σε βαζει σε αιωνιο κυκλο σπουδων για να σου δωσει μια δουλεια".Αστεια πραγματα,μιας και αν κανεις αιτηση με πτυχιο ελληνικου πανεπιστημιου,3 μεταπτυχιακα και 5 διατριβες,θα προτιμηθει αυτος που εχει ενα μονο πτυχιο κανονικου πανεπιστημιου,3 χρονια μπατσελορ 2 μαστερ.Γιατι πολυ απλα εσυ σπουδαζεις εκτος πραγματικοτητας και ο αλλος με τους ορους της παγκοσμιας οικονομιας.
Logged

Διαμαντοπουλου: Οι καταλήψεις είναι μια μορφή πάλης και θα έλεγα ότι είναι η ανώτατη μορφή πάλης. Στην Ελλάδα ξεκίνησαν και αυτή τη φορά με την ανώτατη μορφή πάλης που είναι οι καταλήψεις, όμως όταν κάποιος επιλέγει να αγωνιστεί με τέτοιες μορφές έχει και ένα κόστος.



我學會并且講仅中文,因為沒人明白我,當我講希臘語時
^^DaRk_HunTeR
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2149


0001 0010 0100 0010


View Profile
Re: Για το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων - από έλληνες που σπουδάζουν έξω
« Reply #26 on: September 03, 2011, 18:04:24 pm »

Quote from: Jimmakos - DNT GO HOME on September 03, 2011, 17:07:05 pm
Quote from: SolidSNK on September 03, 2011, 16:56:44 pm
Quote from: gpap on September 03, 2011, 16:17:55 pm
Να δούμε λιγο και πόσα άτομα είναι στην τάξη με τον καθηγητή?  Roll Eyes
Που κολλάει αυτό?

Ο καθηγητής είναι αυτός που προσφέρει την υπηρεσία, αυτή είναι η δουλειά του για την οποία αμοίβεται. Με το παρόν σύστημα, ο φοιτητής έχει την επιλογή να παρακολουθήσει ή όχι τα μαθήματα. Είναι αυτός ο οποίος δέχεται την υπηρεσία. Ανεξάρτητα λοιπόν από την επιλογή του, ο καθηγητής οφείλει να τα προσφέρει με τον κατάλληλο τρόπο. Άρα προς τι η ερώτηση?
Δεν υπάρχει επαρκή στελέχωση από καθηγητές μάλλον αφήνει να εννοηθεί
Αλλά και πάλι δεν θα υπάρχουν αίθουσες.
Άρα... 15% του ΑΕΠ στην παιδεία._
Βασικα νομιζω αυτο που λεει ο gpap επιδεχεται δυο ερμηνειες...
η μια λεει πως στα πρωτα ετη συρρεουν ορδες νεων φοιτητων γιατι με τις πανελλαδικες δεν υπηρχε περιορισμος απο το ιδρυμα.
(αν και φετος κατι πηγε να γινει... με τους 169 χωρις κυπριους και αθλητες)... οποτε στην αιθουσα γινεται μπαχαλο...
Εδω ο Κεχαγιας που εχει καποιο potential δυσκολευοταν...

Και η δευτερη ερμηνεια ειναι οτι στην πορεια καταληγει να ειναι ο καθηγητης με 4,5 τυπους που για διαφορους λογους δεν αγανακτησαν και επιμενουν να παρακολουθουν...

@gpap...
ωραιο σαν σκεψη το post after post... αλλα μας πονανε τα ματια μετα απο λιγο... ενα θα εφτανε:P
Logged

Without order nothing can exist without chaos nothing can evolve

Timeo hominem unius libri
The minstrel
thanasiskehagias
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 293

Matlab Rules!!!


View Profile WWW
Re: Για το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων - από έλληνες που σπουδάζουν έξω
« Reply #27 on: September 03, 2011, 18:05:48 pm »

Είναι χρήσιμο να είμαστε σε επαφή με την πραγματικότητα.

Δεν είμαστε από τα χειρότερα Πανεπιστήμια του κόσμου και ειδικά το ΤΗΜΜΥ είναι ένα αρκετά καλό Τμήμα. Αλλά αν νομίζετε ότι είμαστε ΜΙΤ, παρακαλώ ελέγξτε τις τελικές εξετάσεις του εξαμήνου:

1. Στην Γραμμική: http://ocw.mit.edu/courses/mathematics/18-06-linear-algebra-spring-2010/exams/MIT18_06S10_Final_Exam.pdf.
2. Στις Διαφορικές: http://ocw.mit.edu/courses/mathematics/18-03-differential-equations-spring-2010/exams/MIT18_03S10_prfinal.pdf

Υπόψη: αυτές είναι τρίωρες  εξετάσεις. Πως θα τα πηγαίνατε αν έβαζα τέτοια θέματα στη ΓΑ?

Γιατί δεν είμαστε ΜΙΤ? Για πολλούς λόγους. Π.χ. (κατά τη γνώμη μου φυσικά), αυτοί έχουν:

1. Μεγαλύτερη χρηματοδότηση.
2. Καλύτερες υποδομές.
3. Στον μέσο όρο: καλύτερους καθηγητές, γιατί αυτοί έχουν καλύτερα κίνητρα / ελέγχονται πιο αυστηρά / είναι πιο μερακλήδες. Δείτε τις βιντεοδιαλέξεις του Strang εδώ: http://ocw.mit.edu/courses/mathematics/18-06-linear-algebra-spring-2010/video-lectures/ . (Αυτό όμως δεν είναι απόλυτο: είναι γνωστό ότι υπάρχουν πολύ δυνατοί επιστήμονες που σαν δάσκαλοι δεν αξίζουν τίποτε.) καθηγητές
4. Στον μέσο όρο: καλύτερους φοιτητές (δείτε την υπογραφή μου ... εγώ θα ηθελα φοιτητές/ριες που όταν βλέπουν διαφορικές γκαβλώνουν ... υπ΄΄αρχουν τέτοιοι αλλά δυστυχώς υπάρχουν πολύ περισσότεροι σαν αυτόν που έγραψε το σύνθημα).
5. 13 εβδομάδες ανά εξάμηνο χωρίς εκπτώσεις. Τσεκάρετε και την εξεταστέα ύλη http://ocw.mit.edu/courses/mathematics/18-06-linear-algebra-spring-2010/syllabus/
6. Στο ΜΙΤ, αν κοπείς μια φορά σε μάθημα πρέπει να το ξαναπάρεις (και να το ξαναπληρώσεις). Αν κοπείς δύο φορές πιθανότατα (δεν το τσέκαρα τώρα τελευταία) φεύγεις από το Πανεπιστήμιο.

Τέτοια μέτρα πρέπει να πάρουμε κι εμείς αν θέλουμε να γίνουμε ΜΙΤ, το οποίο σημαίει ότι πρέπει να ζοριστούμε πολύ ... και εμείς και εσείς. Sorry αλλά αυτή είναι η αλήθεια.

Θ

ΥΓ: Όλα τα παραπάνω αφορούν την εκπαιδευτική διαδικασία. Κάποια από αυτά αφορούν και την ερευνητική, αλλά αυτή είναι άλλη συζήτηση.

Θ
Logged

pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Για το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων - από έλληνες που σπουδάζουν έξω
« Reply #28 on: September 03, 2011, 18:17:26 pm »

Quote from: thanasiskehagias on September 03, 2011, 18:05:48 pm

2. Στις Διαφορικές: http://ocw.mit.edu/courses/mathematics/18-03-differential-equations-spring-2010/exams/MIT18_03S10_prfinal.pdf


Κ. Κεχαγιά, επειδή το μάθημα το έχω σκυλοδιαβάσει και το πέρασα - μόλις, τόσο καλά  Tongue - στην προηγούμενη εξεταστική, σας διαβεβαιώ ότι τα θέματα :

1. (a)
1. (f)
(και ιδιάζουσες λύσεις, μπήκε θέμα τον Ιούνιο)
4. (a-c)
7. (a-c)
8. (a-d)

τα έχω λύσει και έχουν πέσει σε εξετάσεις, θεωρούνται απαραίτητες γνώσεις και στις δικές μας Διαφορικές μάλλον για να πάρεις >=5.

Κάποια από τα υπόλοιπα είναι πιο δύσκολα, αλλά κατά τη γνώμη μου αυτό που απέχει πολύ από μας είναι το πλήθος των θεμάτων... εμείς θα είχαμε αναστενάξει... για 3 ώρες...


« Last Edit: September 03, 2011, 18:20:13 pm by pandora » Logged
4Dcube
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9068


just.do.it.cut.carrots.


View Profile
Re: Για το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων - από έλληνες που σπουδάζουν έξω
« Reply #29 on: September 03, 2011, 18:18:15 pm »

Τόσα χρόνια που είμαι σε αυτή τη σχολή άκουγα και διάβαζα που λέγανε κυρίως καθηγητές μας ότι τα μαθηματικά που κάνουμε εδώ δεν τα κάνουν έξω, ότι έχουμε σπουδές υψηλού επιπέδου.
Ενίοτε εμφανίζονταν και μαρτυρίες σπουδαστών του εξωτερικού όπως αυτή του Θανάση στο πρώτο ποστ.
Και παρηγοριόμουν.

Έχω πλέον καταλήξει ότι όντως, το αντικείμενο των σπουδών μας είναι υψηλού επιπέδου. Αν εννοούν αυτό οι καθηγητές μας, τους πιστεύω.
Αλλά.
Οι σπουδές μας ως συνεχής διαδικασία ΔΕΝ είναι υψηλού επιπέδου.
Αυτή η διαδικασία πάσχει.

Ποιος φταίει;

Δεν ξέρω αν κάναμε κάτι περισσότερο αν δαπανούνταν για την τριτοβάθμια Παιδεία περισσότερα κονδύλια, δεν ξέρω αν τα λεφτά θα άλλαζαν την όρεξη κάποιων καθηγητών, δεν ξέρω αν τα λεφτά που θα δαπανούσε το κράτος για μένα, τον φοιτητή θα άλλαζαν τη νοοτροπία μου και την όρεξή μου.

Αν δούμε τη διάταξη των εμπλεκομένων ανθρώπων σε μια αίθουσα διδασκαλίας, μπορούμε πανεύκολα να διακρίνουμε τον ένα, άντε δυο, καθηγητές και τους δεκάδες φοιτητές. Από αυτό και μόνο συμπεραίνει κάποιος ότι αν συμβεί κάποια αλλαγή στον καθηγητή ως μονάδα, θα έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο στο σύστημα της τάξης απ'ό τι αν γίνει κάτι με τον φοιτητή ως μονάδα ή καν ως δεκάδα. Συμπεραίνω περεταίρω ότι για τη διαδικασία της διδασκαλίας είναι περισσότερο υπεύθυνος ο καθηγητής.

Θα κρατήσω εδώ την καθώς πρέπει πισινή: Δε λέω ότι όλοι οι καθηγητές, ούτε καν αποκλειστικά, φταίνε για το επίπεδο της διαδικασίας των σπουδών. Υπάρχουν και κάποιοι καθηγητές "ήλιοι" που έχοντας κάνει μάθημα μαζί τους έχω αποθηκεύσει ενθουσιασμό και ελπίδα για να αντέξω ...πέτρινα χρόνια.


Άλλοι επίσης που φταίνε για τη χαμηλή πτήση των σπουδών είναι ...εμείς οι φοιτητές. Όχι γιατί δε διαβάζουμε. Όχι γιατί αδιαφορούμε. Αυτά τα έχω καταλογήσει στη διαδικασία της διδασκαλίας. Αλλά γιατί ...κάνουμε κινητοποιήσεις με παρεμπόδιση κάθε εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Είναι ο μοναδικός τρόπος με τον οποίο επηρεάζουμε το επίπεδο σπουδών. Γιατί; Επειδή η διαδικασία των σπουδών διακόπτεται, χάνει τη συνέχειά της με ό τι αυτό συνεπάγεται.

Μη με παρεξηγείτε, πιστεύω ότι είναι πολύ υγιές για τον νέο άνθρωπο να πολιτικοποιείται. Ακόμη και η ιδέα της κατάληψης, το πανεπιστήμιο δικό μας, και αυτών που εμείς οργανώνουμε μ'αρέσει. Είμαι της άποψης ότι στον εικοσάρη, ιδιαίτερα τον πολυτεχνίτη, αρκεί να του βάλεις μια σπίθα, κάτι για να σκέφτεται και θα σου βγάλει ολόκληρη θεωρία, με τον καιρό. Και τα πολιτικά, που αφορούν τις σχέσεις με τους γύρω μας - πράγμα με το οποίο είμαστε συνέχεια σε επαφή, σίγουρα θα ανάψουν πυρκαγιά. Και όλα αυτά τα ερεθίσματα συντελούν στην παιδεία του ατόμου.



Τέλος, στα πανεπιστήμια έξω παρακολουθούν περισσότερο δείκτες απόδοσης. Αν δε λέει κάτι για την ουσία ή για το τελικό αποτέλεσμα, ίσως όμως το τελικό αποτέλεσμα να λέει κάτι για ...ό τι θέλετε. Εγώ βλέπω την κατάσταση των τεχνολογικών μέσων (ο τομέας που μας ενδιαφέρει) στην Ελλάδα και τη κατάσταση στο εξωτερικό, τις αναπτυγμένες δυτικές χώρες. Απογοητεύομαι. Γιατί ξέρω ότι δεν είναι μόνο θέμα οικονομικής κατάστασης των κρατών.




Ηλίας
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=6CAzdawCzhg
Pages: 1 [2] 3 4 ... 6 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...