• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 00:56:07 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 00:56:07 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Yamal
[June 16, 2025, 23:46:31 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:01:53 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426678
Total Topics: 31710
Online Today: 164
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 40
Guests: 111
Total: 151
Zaxarenia
Yamal
zgeorgitz
mayia psarikoglou
dimitris585
ThanosV
dr.giorgos
HlektrikhPatata
fpapat
sofoklhs_pizza
Born_Confused
jm555
al3xts
fkagk
ඞ
Nikos_313
mavropan
acolak
Saint_GR
panos98
Athinaaz
noys
Deviate
daphnenik
christinabisdeki
Kwst@ss_
kimxnas
freskoulhs
Chr1sgr
george polymeros
Elenit
aalmpanb
Northern Eagle
andyy
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Συμβουλές καλής χρήσης του φόρουμ: Youtube embed code and links, Shoutbox, Notify, ...
Δείτε περισσότερα εδώ...
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Φιλόσοφοι Μηχανικοί - Μηχανικοί Φιλόσοφοι > Θρησκεία (Moderators: Mr Watson, Tasos Bot) > Άγιος Βησσαρίων Vs Άγιος Κάππος
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 [2] 3 4 Go Down Print
Author Topic: Άγιος Βησσαρίων Vs Άγιος Κάππος  (Read 9140 times)
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Άγιος Βησσαρίων Vs Άγιος Κάππος
« Reply #15 on: April 04, 2006, 16:50:58 pm »

Quote from: abbis on April 04, 2006, 12:36:37 pm
Ωραία, καταλαβαινόμαστε τώρα... Hello
Τώρα πες μας και τη δική σου 8)

Εγώ ποτέ δεν είπα ότι έχω (ή δεν έχω) άποψη.
Εσύ όμως ήσουν αυτός που το ξεκίνησε το θέμα,
και μάλιστα απλώς παπαγαλίζοντας.
Για αυτό και σε ρωτάω έχεις άποψη ή παραμένεις ένας απλός copypaste-man?
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
Vulcan
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 245



View Profile
Re: Άγιος Βησσαρίων Vs Άγιος Κάππος
« Reply #16 on: April 04, 2006, 18:43:00 pm »

Και επισήμως... θαύμα
«Σημάδι από τον ουρανό» χαρακτηρίζει η Ιερά Σύνοδος την υπόθεση Βησσαρίωνα

 
«Σημείον του ουρανού» χαρακτηρίζει η Ιερά Σύνοδος την υπόθεση με το σκήνωμα του μοναχού Βησσαρίωνα στη Φθιώτιδα, που απασχολεί την κοινή γνώμη τις τελευταίες ημέρες.

Υπενθυμίζεται ότι ο ιερομόναχος Βησσαρίων Κορκολιάκος ετάφη στη Μονή Αγάθωνος. Το φέρετρο τοποθετήθηκε μέσα σε κρύπτη, που στη συνέχεια χτίσθηκε με τούβλα και «σφραγίσθηκε» με σοβάτισμα.

Στην έλλειψη αέρα στον χώρο ταφής αποδίδεται από αρκετούς το γεγονός ότι δεν προχώρησε η αποσύνθεση της σορού. Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι η αδελφή του ιερομόναχου, που είδε το λείψανο, είχε δηλώσει ότι της φαινόταν... σαν να κοιμόταν.

Ωστόσο, ο μητροπολίτης Φθιώτιδος Νικόλαος έχει υποστηρίξει ότι στο χώρο που ήταν θαμμένος ο μοναχός υπήρχε εναλλαγή θερμοκρασίας. Έως τώρα πάντως, δεν έχει γίνει επίσημη ιατροδικαστική εξέταση και δεν υπάρχει επιστημονική απάντηση για το τι συνέβη.

Πρόσφατα, ο κ. Νικόλαος παρουσίασε σε συνέντευξη Τύπου τα συμπεράσματα γνωματεύσεων γιατρών της Λαμίας, αλλά και του ιατροδικαστή Π.Γιαμαρέλλου, ο οποίος είχε κληθεί ως ιδιώτης εμπειρογνώμων από τη μητρόπολη. Σύμφωνα με τις εν λόγω γνωματεύσεις, το γεγονός ότι η σορός βρέθηκε αναλλοίωτη «αποτελεί παράδοξο και μοναδικό φαινόμενο».

Ο εκπρόσωπος Τύπου της Ιεράς Συνόδου, μητροπολίτης Πατρών Χρυσόστομος, όταν ολοκληρώθηκε η συνεδρίαση της ΔΙΣ την Τρίτη, ανακοίνωσε ότι η Ιερά Σύνοδος άκουσε την εμπεριστατωμένη ενημέρωση του μητροπολίτη Φθιώτιδος Νικόλαου, όπου ανήκει η μονή Αγάθωνος, όπου βρισκόταν ο μοναχός Βησσαρίων.

Αφού επισήμανε και αναφέρθηκε στην πρακτική της ορθόδοξης Εκκλησίας, επισήμανε: «Κατά ταύτα, η αναγνώριση των Αγίων γινόταν, γίνεται και οφείλει να γίνεται, συμφώνως προς την αδιάκοπη παράδοση της ορθοδόξου Εκκλησίας, υπό της συνειδήσεως του πληρώματος της Εκκλησίας».

«Όμως, πρέπει να γίνει πλήρως κατανοητό ότι η διοικούσα, η ποιμαίνουσα Εκκλησία, δεν κάνει ούτε κατασκευάζει Αγίους, αλλά απλώς αναγνωρίζει την υπάρχουσα και αφ' εαυτής υφισταμένη κατάσταση της Αγιότητος σε ορισμένα πρόσωπα» συμπλήρωσε.

Σε άλλο σημείο επισήμανε ότι «η Εκκλησία απαρχής αντιμετώπισε το ζήτημα μετά της επιβαλλομένης σοβαρότητος, υπευθυνότητος και συνεπείας, ώστε ορισμένα αρνητικά σχόλια εις βάρος της να είναι όχι μόνο άδικα, αλλά και συκοφαντικά».

Παράλληλα, η Ιερά Σύνοδος «ενημερώνει τους πιστούς για τη θέση της, τονίζοντας ότι αποδίδει τον προσήκοντα σεβασμό στη μνήμη και το λείψανο του ιερομόναχου Βησσαρίωνος, όπως άλλωστε πράττει και στην περίπτωση κάθε αδελφού μας που έχει κοιμηθεί».

»Γίνεται δέκτης (η Εκκλησία) σωρείας υπευθύνων εξ όλων των πλευρών, μαρτυριών, από ανθρώπους οι οποίοι τον εγνώρισαν, για την ταπεινή, ηθική, σεμνή και φιλάνθρωπη προσωπικότητά του».

»Μετά πολλής διακρίσεως παρατηρεί το φαινόμενο και αποφεύγει να προβεί στην εξαγωγή εσπευσμένων συμπερασμάτων ή να αποδεχθεί υπερβολικές, από κάθε πλευρά, εκδηλώσεις, θεωρεί όμως ότι το φαινόμενο αυτό συνιστά 'σημείον' του ουρανού, δηλαδή μήνυμα προς το λαό μας και την εποχή μας».

Έτσι, στην ανακοίνωση σημειώνεται ότι η Εκκλησία της Ελλάδος «θα προσεύχεται και θα αναμένει την ομολογία και αποδοχή ενδεχομένως της αγιότητος του Γέροντα από όλο το πλήρωμα της Εκκλησίας, μετά την παρέλευση ικανού χρονικού διαστήματος, όπως Εκείνη κατά την ιερή παράδοσή Της διαχρονικά τηρεί».

Εκτιμά δε, ως σοβαρή και νηφάλια την αντιμετώπιση του όλου θέματος από το μητροπολίτη Φθιώτιδος Νικόλαο, του οποίου η ποιμαντική στάση δεν έδωσε αφορμή για αρνητικά σχόλια και τον συγχαίρει για τη δήλωσή του ενώπιον της ότι τα χρήματα που συγκεντρώνονται από εκούσιες προσφορές πιστών, θα διατεθούν για τη σύσταση κοινωφελούς ιδρύματος επ' ονόματι «Γέροντος Βησσαρίωνος», με σκοπό τη βοήθεια απόρων οικογενειών, χορήγηση υποτροφιών και βοήθεια προς άτομα με ειδικές ανάγκες, προς αΐδιον μνήμη του μακαριστού Γέροντος, πασίγνωστου για τη φιλανθρωπική του δραστηριότητα.

«Αποφασίζει, προκειμένου να προασπίσει το άσπιλο κύρος της Εκκλησίας και τη μνήμη του σεβαστού Γέροντα, να ζητήσει από τον οικείο ιεράρχη να εποπτεύσει, ώστε το αδιάφθορο σκήνωμα του πατρός Βησσαρίωνος να μην τύχει της οιασδήποτε ασεβούς εκμεταλλεύσεως από στοιχεία ξένα προς την ιερότητα του φαινομένου και με πίστη και προσευχή να αναμένει τη φανέρωσή του θελήματος του Θεού, όποτε και αν Εκείνος το επιτρέψει και με τους τρόπους που Εκείνος κρίνει».

news.in.gr, με πληροφορίες από ΑΠΕ

Logged
abbis
Guest
Re: Άγιος Βησσαρίων Vs Άγιος Κάππος
« Reply #17 on: April 04, 2006, 18:49:15 pm »


Quote from: fugitive on April 04, 2006, 16:50:58 pm
Για αυτό και σε ρωτάω έχεις άποψη ή παραμένεις ένας απλός copypaste-man?

Τι μ@λ@κίες ειναι αυτές ρε Fuji!!!

Τα πράγματα είναι απλά:
Είμαι ένας "αισχρός προπαγανδιστής" και εσύ αλλεργικός στην προπαγάνδα. Τα κείμενα που μεταφέρω ( πάντα με εντολή του κόμματός μου Cheesy) έχουν όλα κάτι να πουν. Αν θες τα διαβάζεις και βρίζεις ή λες μια καλή κουβέντα, αν θες τα προσπερνάς. Για να μεταφέρω ένα κείμενο σημαίνει ότι σε γενικές γραμμές συμφωνώ μ' αυτά που λέει. Και ο λόγος που το κάνω (και θα το κάνω, με διάφορα χρώματα πάντα) είναι για να ανοίξει κουβέντα. Αλλά για να ανοίξει κουβέντα χρειάζονται σοβαρές απαντήσεις..
Τελικά επειδή φαίνεται ότι δεν παίρνεις και από χιούμορ, κάνε κάτι πολύ απλό, προσπέρνα σε παρακαλώ τα κείμενα που μεταφέρω και άσε με να κάνω απερίσπαστος τη δουλειά που μου έχει αναθέσει η Αγία Έδρα του Περισσού.. Αμήν!! Grin
Logged
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Άγιος Βησσαρίων Vs Άγιος Κάππος
« Reply #18 on: April 04, 2006, 19:28:03 pm »


Δεν μ'αρέσει το ύφος σου, αλλά αυτό είναι κάτι προσωπικό και δεν ενδιαφέρει το υπόλοιπο φόρουμ.
Αυτό στο οποίο όμως θα πρέπει να σταθούμε είναι
Quote from: abbis on April 04, 2006, 18:49:15 pm
Τα πράγματα είναι απλά:
Είμαι ένας "αισχρός προπαγανδιστής"
Εάν το λες χιουμοριστικά έχει καλώς.
Εάν όμως το πιστεύεις και το ισχυρίζεσαι, θα πρέπει να το κοιτάξουμε.
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
4Dcube
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9068


just.do.it.cut.carrots.


View Profile
Re: Άγιος Βησσαρίων Vs Άγιος Κάππος
« Reply #19 on: April 04, 2006, 21:13:07 pm »

Quote from: abbis on April 04, 2006, 18:49:15 pm
Τα πράγματα είναι απλά:
Είμαι ένας "αισχρός προπαγανδιστής" και εσύ αλλεργικός στην προπαγάνδα.
Εεεε; Και συνεχίζει μάλιστα:
Quote from: abbis on April 04, 2006, 18:49:15 pm
Τα κείμενα που μεταφέρω ( πάντα με εντολή του κόμματός μου Cheesy) έχουν όλα κάτι να πουν.
Ακόμη δεν καταλαβαίνω.
1)Θέλεις να είσαι συνεπές κομματόσκυλο;
Ή
2)θέλεις να γελοιοποιείς το "κόμμα σου" με αυτά που λες; (δηλώνοντας τυφλή υποταγή)

...ή και τα δυο;

Quote from: abbis on April 04, 2006, 18:49:15 pm
Για να μεταφέρω ένα κείμενο σημαίνει ότι σε γενικές γραμμές συμφωνώ μ' αυτά που λέει. Και ο λόγος που το κάνω (και θα το κάνω, με διάφορα χρώματα πάντα) είναι για να ανοίξει κουβέντα.
Οι γενικές γραμμές δεν είναι συνήθως ευθείες. Γι'αυτό και ακολουθούν τα σχόλια, για να δηλώσει ο σοβαρός (κατά το δέον) καθοδηγητής της συζήτησης ευθέως την άποψή του και χωρίς... τεθλασμένες.

Και τα χρώματα που λες ότι θα βάζεις... απλά κουράζουν. Αν θες να το διαβάζει και κανείς το κειμενάκι σου, απέφυγέ τα. Δεν είναι αυτό που λέμε "χρώμα στη ζωή", είναι και θέμα...παρδαλότητας.

Quote from: abbis on April 04, 2006, 18:49:15 pm
Αλλά για να ανοίξει κουβέντα χρειάζονται σοβαρές απαντήσεις.
Ορίστε, κάνε εσύ την αρχή. Αλλά με αυτά που λες, δεν καταλαβαίνει ο άλλος αν υπάρχει χιούμορ ή κοροϊδία...
Ιδιαίτερα σε θέματα που αφορούν αυτό το πολύπλοκο και πολύ υποκειμενικό φαινόμενο που λέγεται πίστη, η κοροϊδία είναι απαράδεκτη. (και το χιούμορ ...παίζεται)

Quote from: abbis on April 04, 2006, 18:49:15 pm
Τελικά επειδή φαίνεται ότι δεν παίρνεις και από χιούμορ, κάνε κάτι πολύ απλό, προσπέρνα σε παρακαλώ τα κείμενα που μεταφέρω και άσε με να κάνω απερίσπαστος τη δουλειά που μου έχει αναθέσει η Αγία Έδρα του Περισσού.. Αμήν!! Grin
Δούλευε δούλε!
Ελέησον!
Τι να πω...
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=6CAzdawCzhg
aliakmwn
Guest
Απ: Άγιος Βησσαρίων Vs Άγιος Κάππος
« Reply #20 on: April 04, 2006, 21:51:26 pm »

Τα αρθρα του Ριζοσπαστη, φερουν πολιτικες θεσεις, οι οποιες ειναι σαφεστατες. Εφοσον θεσεις χωρις να τις σχολιασει, σημαινει πως συμφωνει μαζι τους. Συνεπως, αν θελουμε να μεινουμε σε μια πολιτικη αντιπαραθεση, και οχι σε ενα παιχνιδι εντυπωσεων, ασχολουμαστε με τις πολιτικες θεσεις που διατυπωνονται, και οχι με το ηθος ή τις πολιτικες επιλογες του μελους που τα αναρτα.

Χρεος ενος ανθρωπου που θελει να λεγεται πολιτικοποιημενος, ειναι να υποστηριζει καποιες θεσεις, κι οταν λεμε να τις υποστηριζει, δεν εννοουμε απλα να τις παπαγαλιζει, αλλα να ειναι σε θεση να τις υπερασπιστει.

Ελαχιστη (ή μαλλον μηδαμινη) σημασια εχει, αν αυτες τις θεσεις τις διαμορφωσε μετα απο διαβασμα και ενημερωση δεκαετιων, ή αν ειναι απλως οι θεσεις της Κεντρικης Επιτροπης του Κομματος. Εαν ξεκινησει μια κουβεντα, στην οποια θα κρινονται οι ικανοτητες αφομοιωσης διατυπωμενων θεσεων, ο φερων θα κριθει αναλογως. Αλλα, οπως ειπε κι ο Μαρξ, οι φιλοσοφοι απλα ερμηνευσαν τον κοσμο με διαφορους τροπους - το ζητημα ειναι να τον αλλαξουμε. Και ο κοσμος δεν αλλαζει με στειρα κριτικη εναντιον της προσωπικοτητας των συνομιλητων. Ο καθενας ειναι υπευθυνος να επιλεξει τη σταση που θα κρατα.

Ο Αρης ηταν και ειναι σαφης: Αν εχεις κατι να πεις επι της ουσιας, πες το. Διαφορετικα, καλυτερα να σιωπησεις, οχι επειδη σου το απαγορευει καποιος, αλλα επειδη γινεσαι ρεζιλι (Κυβε προφανως δεν αναφερομαι προσωπικα σε σενα, γενικο ειναι το Β' ενικο)

Η νοοτροπια αυτη ειναι παιδαριωδης... Οταν σε ρωτουν αν εχεις να πεις κατι επι καποιου θεματος, ειναι γελοιο να απαντας "μα εσυ μας μεταφερεις μονιμως τις θεσεις του Κομματος". Διαφωνεις σε κατι? Αντε, μπρος πες το! Γραψ' το! Τι σ' εμποδιζει? Τοσοι και τοσοι καυγαδες εχουν γινει σ' αυτο το forum για την "ελευθερια του λογου" (ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ)
« Last Edit: April 16, 2006, 09:59:31 am by aliakmwn » Logged
4Dcube
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9068


just.do.it.cut.carrots.


View Profile
Re: Άγιος Βησσαρίων Vs Άγιος Κάππος
« Reply #21 on: April 04, 2006, 22:13:37 pm »

Σχολίασα το προηγούμενο ποστ του abbis (που τώρα ξέρω ποιος είναι , thnx aliakmwn ) που άρχιζε με το εξής
Quote from: abbis on April 04, 2006, 18:49:15 pm
Τι μ@λ@κίες ειναι αυτές ρε Fuji!!!
.

Οπότε, όπως καταλαβαίνει κανείς, δεν αναφέρθηκα στο κυρίως θέμα, όπως και ο abbis δεν το έκανε αυτό γράφοντας εδώ μια ακροβασία μεταξύ κοροϊδίας και αποτυχημένου χιούμορ που ο μη παραταξιακός δεν μπορεί να καταλάβει.
Πόσο μάλλον όταν τα μόνα σχόλια του πόστερ μετά το κείμενο είναι περί...αγίας αλέκας και βαρθολομαίου!

Θέλω να πω ότι με μπερδεύει μια τέτοια στάση και δεν την πολυκαταλαβαίνω, όχι ότι την απορρίπτω.
Και νόμισα ότι αυτό ήθελε να πει ο fugi όταν είπε "η δική σου άποψη ποια είναι".

Είναι καλό να αναζητούμε τα κίνητρα του άλλου με τον οποίο συζητούμε, για να τον καταλάβουμε καλύτερα. Αρκεί να μας πει!
Γιατί εδώ δεν μιλάμε πρόσωπο με πρόσωπο, ό τι φαίνεται, φαίνεται από τα γραπτά...
Το κακό (μη γόνιμο, γενικά) είναι όταν χρησιμοποιούμε ως αντεπιχείρημα τα κίνητρα του άλλου για να πει αυτό το κάτι. Πράγμα που κανείς δε διατύπωσε, αλιάκμονα.
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=6CAzdawCzhg
Nessa NetMonster
Guest
Απ: Άγιος Βησσαρίων Vs Άγιος Κάππος
« Reply #22 on: April 04, 2006, 22:36:11 pm »

Quote from: Cyberkat on April 03, 2006, 18:28:58 pm
Quote from: Nessa NetMonster on April 03, 2006, 17:13:50 pm
Quote from: abbis on April 03, 2006, 11:13:44 am
Να είχε, δηλαδή, αφήσει τις δουλειές Του, την υψηλή αποστολή Του, και να ασχολείτο με τον προστάτη ενός λεχρίτη και με τον καταρράκτη μίας σκατόγριας επειδή κάθε ημέρα κάνουν επτά φορές τον σταυρό τους.

Ντοπάρεται ο πρωταθλητής με φαρμάκια που θα του σκοτώσουν την υγεία του και νιώθει γίγαντας. Όπως το λέω. Και αποδεδειγμένα να πήρε σαπάκια, άχρηστες ουσίες, αυτός πιστεύει και μόνον στην ιδέα πως ντοπαρίστηκε ότι θα κερδίσει, ότι θα κάνει ρεκόρ. Μην Ξεφεύγουμε. Ποιοι είναι αυτοί που ομιλούν για θαύματα, για να κάνουμε ταμείο; Ποιοι είναι αυτοί που τρέχουν να προσκυνήσουν τους θαυματοποιούς; Κόψε μάπες και βγάλε συμπέρασμα. Από γυναίκες οι πιο κακάσχημες και από τη Γεωργία Βασιλειάδου, με τρίχες στα πόδια που για χρόνια δεν άφησαν απούλητη φουρκέτα στα περίπτερα προκειμένου να υπηρετήσουν την αγιοσύνη της αυτοϊκανοποιήσεως. Από άνδρες κάποιες χωροφυλακίστικες φάτσες με μουστάκια κωλομπαρέ, αυτοί κι αν είχαν αναγάγει σε επιστήμη τον αυνανισμό. Για τα θαύματα των διαφόρων αγίων θα σου μιλήσουν τούτες οι στερημένες θεούσες, τούτες οι χαβούζες της ψυχής.
Γιατί τόσο μίσος;
Quote from: abbis on April 03, 2006, 11:13:44 am
Το γαμήσι είναι ελευθερία, είναι έρωτας ζωής. Η μαλακία γεννάει τον διαχρονικό μαλάκα. Και το ψέμα, τον φανατισμό, την υποκρισία, τη μαύρη, τη θολή σκέψη. Κι αυτός ακριβώς ο διαχρονικός μαλάκας θα στρώσει το χαλί στον δικτάτορα, στον δήμιο, στον ανακριτή, στον εκβιαστή, στον ρουφιάνο, στον προδότη. Ο μαλάκας θα γίνει το όργανο της εξουσίας. Τον μαλάκα, τη θεούσα της θρησκεία, τη θεούσα του κόμματος και της ιδεολογίας, αυτόν τον αιώνιο μαλάκα έχει ανάγκη το σύστημα. Ποιος Βησσαρίων; Ούτε στον τάφο του θα τον αφήσουν στην ησυχία του, για να κάνουν τη δουλειά τους.
Αυτό κι αν είναι άσχετο...

Πέρα από το ύφος της διατύπωσης, σε τι διαφωνείς ουσιαστικά?
Μα... σε όλα! Καταρχάς δε μπορώ να καταλάβω πού κολλάνε οι υποτιμητικές αναφορές στο σεξ (ή εν προκειμένω, στην έλλειψή του) στο συγκεκριμένο θέμα. Πραγματικά. Τι επίπεδο είναι αυτό; Λες και ξέρουμε τι κάνει στην προσωπική του ζωή ο καθένας, ή κι αν το ξέραμε, λες και έχει καμιά σημασία για αυτό που πιστεύει. Και εκείνη η πρώτη πρόταση που παρέθεσα είναι από τη μια βλακώδης - δηλαδή ο Θεός είναι υποτίθεται συγκεντρωμένος στη δουλειά του και πρέπει να την αφήσει στη μέση για να θεραπεύσει κάποιον; - και από την άλλη εκφράζει τέτοιο μίσος που σιχάθηκα αυτόν που την έγραψε. Γενικά όλο το κείμενο βγάζει ένα μίσος που δε δικαιολογείται.

Ναι, όντως, κάποιοι ασθενείς θεραπεύονται από ένα συνδυασμό τύχης, συγκυριών και θετικής ψυχολογίας και βαφτίζουν αφελώς την ανάρρωσή τους "θαύμα". Αυτό δηλαδή τι σημαίνει, ότι πρέπει να τους επιτεθείς προσωπικά με αυτόν το χυδαίο τρόπο;
Logged
Vulcan
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 245



View Profile
Re: Άγιος Βησσαρίων Vs Άγιος Κάππος
« Reply #23 on: April 09, 2006, 10:03:47 am »


 
Μεταμοντέρνος μυστικισμός


Του ΕΥΤΥΧΗ ΜΠΙΤΣΑΚΗ *


 
Ενας ανατριχιαστικός άνεμος ανορθολογισμού, μυστικισμού και πτωματολογίας πνέει πάλι στη «μετανεωτερική» κοινωνία μας. Στον τόπο όπου γεννήθηκε η φιλοσοφία, που «ανήκει εις την Δύσιν», δηλαδή στην «Ενωμένη Ευρώπη» του Διαφωτισμού, του ορθολογισμού, του καπιταλισμού.

Αφορμή: το πτώμα του μοναχού Βησσαρίωνα που δεν έλιωσε επί 15 χρόνια. Θαύμα! Πλήθη λαού συρρέουν να δουν το θαύμα, ορισμένα κανάλια ανεβάζουν την τηλεθέαση πτωματολογώντας, ιερείς συνδράμουν στην υστερική θρησκοληψία, ο ιατροδικαστής Γιαμαρέλλος συνεισφέρει με την επιστημονική του αυθεντία («του τράβηξα το Ευαγγέλιο από το χέρι και δεν το άφηνε»), ενώ η κεφαλή της Εκκλησίας περί άλλα τυρβάζει.

*Είναι γνωστές οι αιτίες που δεν μπορεί να αποσυντεθεί ένα πτώμα: κατάσταση του χώματος, έλλειψη επαφής με αυτό, άρα αποκλεισμός των μικροοργανισμών που το αποσυνθέτουν, μουμιοποίηση κ.λπ.

Διατυπώθηκαν και τέτοιες ερμηνείες. Ομως, αυτό που κυριάρχησε ήταν το θαύμα.

*Θαύμα, εντούτοις, σημαίνει παραβίαση των νόμων της φύσης. Στην περίπτωσή μας, της αποσύνθεσης των πτωμάτων.

Ομως, κατά το ιερατείο τους νόμους της φύσης καθόρισε ο Θεός, και κατά τον θεοσεβή αλλά και ορθολογιστή Καρτέσιο ο Θεός δεν επεμβαίνει στη συνέχεια. Αφήνει τους νόμους αναλλοίωτους να κυβερνούν τη φύση. Ετσι, είναι δυνατή και η επιστήμη, που ανακαλύπτει τους νόμους που ο Θεός όρισε.

Αλλά ο μοναχός Βησσαρίων δεν έλιωσε! Το πτώμα του παραβίασε συνεπώς έναν θεϊκό νόμο. Ιερωμένοι, θρησκόληπτοι ιατροδικαστές, λαϊκοί άνθρωποι, δέχονται συνεπώς ότι το πτώμα του Βησσαρίωνος παραβίασε τη θεϊκή βούληση!

*Οχι αγαπητέ αναγνώστη. Το ιερατείο είναι «πονηρό». Βρίσκει λοιπόν οδόν διαφυγής: Ο Θεός εν τη παντοδυναμία, τη σοφία, εν τη απείρω αγαθότητά του, κ.λπ., μπορεί να ακυρώσει προσωρινά έναν από τους νόμους του. Το έκανε και στην περίπτωση του Βησσαρίωνα, όπως έχει τη συνήθεια να το κάνει από την εποχή των Πατέρων, του Ιερού Αυγουστίνου και προπαντός κατά την περίοδο του Μεσαίωνα, οπότε εντολοδόχοι του, μοναχοί, βαπτίζοντες ευτραφή χήνα τη μεταμόρφωναν εις οψάριον (βλέπε την «Πάπισσα» του ασεβούς Εμμανουήλ Ροΐδη).

*Προφανώς, ο Θεός μπορεί να παραβιάζει τους νόμους που θέσπισε εν τη πανσοφία του χάριν ιερού πτώματος, και προς νουθεσίαν του χριστεπώνυμου ποιμνίου. Εδώ, όμως, προβάλλει νέον αντεπιχείρημα, το οποίον δεν οφείλεται ούτε εις τον Ξενοφάνη, ούτε στον άθεο Βολτέρο, ούτε στον γενειοφόρο Μαρξ, που μας κάνει τον έξυπνο δανειζόμενος τα επιχειρήματα του αρχηγού της σχολής της Ελέας, του κραταιού Ξενοφάνη. Το αντεπιχείρημα προέρχεται, αλίμονον! -από τους ίδιους τους Πατέρες της Ορθοδόξου Εκκλησίας.

*Ηγουν: Αποδίδοντας στο Θεό τη δυνατότητα και τη βούληση να παραβιάσει τους νόμους της φύσης, σημαίνει ότι του έχουμε αποδώσει συγκεκριμένες ιδιότητες -ότι γνωρίζουμε εν μέρει έστω τη φύση του.

Τα επιχειρήματα για την ύπαρξη του Θεού, και οι ανθρωπομορφικές περιγραφές του, δεν είναι βέβαια εφεύρεση του χριστιανικού ιερατείου.

Πρώτος διδάξας ήταν ο περινούστατος Αριστοτέλης. Ακολούθησαν ο Ανσελμος, ο Θωμάς ο Ακινάτης και πλήθος δυτικών θεολόγων και φιλοσόφων. Ωραία! Αλλά αυτοί δεν ήταν «δικοί μας». Δεν ανήκαν στην «καθ' ημάς Ανατολή».

Τι είπαν λοιπόν οι δικοί μας; Οι Πατέρες της Ορθοδόξου, Ανατολικής κ.λπ. Εκκλησίας;

*Κατά τον Φίλωνα, ο Θεός είναι απρόσιτος.

*Ο Ιουστίνος θεωρούσε ύβριν την απόδοση κοσμικών ιδιοτήτων στον Θεό.

*Κατά τον Μέγα Αθανάσιο, ο Θεός βρίσκεται υπεράνω πάσης ουσίας και ανθρώπινης επινοίας και είναι αδιανόητος.

*Ο Εφραίμ ο Σύρος καταδίκαζε την παραγωγή της έννοιας του Θεού με συλλογισμούς.

*Κατά Ιωάννη Χρυσόστομο είναι αδύνατον να συλλάβουμε την υπέρλογο ουσία του Θεού.

*Τέλος (διότι ο χώρος δεν επιτρέπει), κατά τον Ιωάννη τον Δαμασκηνό ο Θεός είναι αόριστος και αδιάγνωστος! Αγνοούμε την ουσία του, «και λέγειν ου δυνάμεθα».

*Λοιπόν; Ιερωμένοι, ιατροδικαστές, θρησκευόμενοι λαϊκοί (ευσεβή γραΐδια, νεαρές χαμηλοβλεπούσες και ευσταλείς νεαροί), αποδίδοντας το «άλυτον» του πτώματος σε θαύμα, δηλαδή στη θεϊκή βούληση, αποδίδουν συγκεκριμένες ιδιότητες στο Θεό. Ετσι, όμως, έρχονται σε αντίθεση με τους Πατέρες της Ορθοδόξου κ.λπ. Εκκλησίας καθώς και με ορθόδοξους θεολόγους. Δηλαδή, διαπράττουν όχι απλώς ύβριν αλλά θανάσιμον αμάρτημα. Λοιπόν;

*Λοιπόν: Η πρώτη μορφή «ερμηνείας» των φυσικών φαινομένων ήταν η ανιμιστική. Οι πρόγονοι, αγνοώντας τις αιτίες των φαινομένων, φαντάζονταν ανθρωπόμορφα όντα (νεράιδες, δαίμονες, θεούς κ.λπ.) που προκαλούσαν τα φαινόμενα.

Βέβαια, υπήρξαν οι προσωκρατικοί, οι οποίοι επιχείρησαν να εξηγήσουν τα φυσικά φαινόμενα με φυσικά αίτια. Εντούτοις η ανθρωπομορφική ερμηνεία επέζησε και μεταλλάχθηκε.

*Μετά την Αναγέννηση ειπώθηκε ότι η Επιστήμη, φορέας του Ορθού Λόγου, θα διέλυε «τα σκοτάδια του μυστικισμού». Αλλά, θρησκοληψίες, μυστικισμοί, ο ανορθολογισμός, επιζούν και κυριαρχούν στην «επιστημονική» εποχή μας ως «η αλλοιωμένη συνείδηση ενός κόσμου αλλοτριωμένου» (Μαρξ).

*Η Ελλάδα εισήλθε στη «νεωτερικότητα» όταν ήταν γνωστοί όχι μόνο οι νόμοι του Γαλιλαίου και του Νεύτωνα, η θεωρία του Δαρβίνου, αλλά και οι θεωρίες του Αϊνστάιν. Ο αστικός διαφωτισμός έμεινε ανάπηρος.

*Η πολιτισμική άνοιξη μετά την απελευθέρωση ποδοπατήθηκε στην περίοδο του Εμφύλιου. Η δεύτερη άνοιξη, μετά τη χούντα, τείνει να εκφυλιστεί σε ακίνδυνη ρητορεία. Στη χώρα μας δεσπόζουν ακόμα προκαπιταλιστικές ανορθολογικές κοσμοθεωρήσεις. Ας μη μας ξαφνιάζει, λοιπόν, η σημερινή πτωματολογία, στην οποία, εκτός από την παράδοση, ρόλο διαδραματίζουν και ορισμένα ΜΜΕ.

* Ο ΕΥΤΥΧΗΣ ΜΠΙΤΣΑΚΗΣ είναι καθηγητής πανεπιστημίου.

ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ - 09/04/2006
Logged
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Άγιος Βησσαρίων Vs Άγιος Κάππος
« Reply #24 on: April 09, 2006, 10:49:58 am »

Quote from: Vulcan on April 09, 2006, 10:03:47 am

Ομως, κατά το ιερατείο τους νόμους της φύσης καθόρισε ο Θεός, και κατά τον θεοσεβή αλλά και ορθολογιστή Καρτέσιο ο Θεός δεν επεμβαίνει στη συνέχεια. Αφήνει τους νόμους αναλλοίωτους να κυβερνούν τη φύση. Ετσι, είναι δυνατή και η επιστήμη, που ανακαλύπτει τους νόμους που ο Θεός όρισε.

Αλλά ο μοναχός Βησσαρίων δεν έλιωσε! Το πτώμα του παραβίασε συνεπώς έναν θεϊκό νόμο. Ιερωμένοι, θρησκόληπτοι ιατροδικαστές, λαϊκοί άνθρωποι, δέχονται συνεπώς ότι το πτώμα του Βησσαρίωνος παραβίασε τη θεϊκή βούληση!

*Οχι αγαπητέ αναγνώστη. Το ιερατείο είναι «πονηρό». Βρίσκει λοιπόν οδόν διαφυγής: Ο Θεός εν τη παντοδυναμία, τη σοφία, εν τη απείρω αγαθότητά του, κ.λπ., μπορεί να ακυρώσει προσωρινά έναν από τους νόμους του.

Χωρίς να πάρω θέση αν είναι θαύμα ή όχι (δεν το γνωρίζω)
ο κ. καθηγητής κάνει τον παραπάνω λάθος συλλογισμό
ακούσια (επομένως δε γνωρίζει)
ή εκούσια (θέλω να πιστεύω ότι δεν ισχύει)
που προφανώς θα τον οδηγήσει σε λάθος συμπέρασμα.


* Ο ΕΥΤΥΧΗΣ ΜΠΙΤΣΑΚΗΣ είναι καθηγητής πανεπιστημίου.
Για αυτό απαιτείται λίγη περισσότερη προσοχή όταν αρθογραφεί.
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
Vulcan
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 245



View Profile
Re: Άγιος Βησσαρίων Vs Άγιος Κάππος
« Reply #25 on: April 09, 2006, 11:14:24 am »

Quote from: fugitive on April 09, 2006, 10:49:58 am
ο κ. καθηγητής κάνει τον παραπάνω λάθος συλλογισμό

Προσπαθώ να βρω το προφανές λάθος στο συλλογισμό του Μπιτσάκη και δεν το βρίσκω. Υποθέτω πως δεν είμαι ο μόνος. Μας βοηθάς με δυο γραμμές;


Ο κος Μπιτσάκης είναι ομότιμος καθηγητής φυσικής, γνωστός μαρξιστής και μεταφραστής του σημαντικότερου (ίσως, και μη ολοκληρωμένου) έργου το Ένγκελς 'Η διαλεκτική της Φύσής'. Αρθρογραφεί στον τύπο, πράγμα πολύ σπάνιο για καθηγητή, περισσότερα από 50 χρόνια....
Logged
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Άγιος Βησσαρίων Vs Άγιος Κάππος
« Reply #26 on: April 09, 2006, 11:46:39 am »

Δεν έχω κανένα λόγο να αμφισβητήσω το έργο ενός καθηγητή,
ειδικότερα ενός με τέτοιο αξιόλογω έργο όπως αναφέρεις.
Έχω κάθε δικαίωμα όμως να αμφισβητώ την ορθότητα του συγκεκριμένου άρθρου,
όταν διαπιστώνω ένα λάθος που προκύπτει μάλλον από άγνοια ή κακή ερμηνεία γεγονότων.
Το λάθος λοιπόν (ή η σειρά λαθών) κατά τη χριστιανική αλήθεια πάντα, με δυο γραμμές εντοπίζεται ακριβώς εδώ
Quote from: Vulcan on April 09, 2006, 10:03:47 am
*Θαύμα, εντούτοις, σημαίνει παραβίαση των νόμων της φύσης.

Ομως, κατά το ιερατείο τους νόμους της φύσης καθόρισε ο Θεός, και κατά τον θεοσεβή αλλά και ορθολογιστή Καρτέσιο ο Θεός δεν επεμβαίνει στη συνέχεια. Αφήνει τους νόμους αναλλοίωτους να κυβερνούν τη φύση. Ετσι, είναι δυνατή και η επιστήμη, που ανακαλύπτει τους νόμους που ο Θεός όρισε.

Που αναπόφευκτα θα οδηγήσει και στο λάθος συμπέρασμα
Quote
θρησκόληπτοι ιατροδικαστές, λαϊκοί άνθρωποι, δέχονται συνεπώς ότι το πτώμα του Βησσαρίωνος παραβίασε τη θεϊκή βούληση!
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
Vulcan
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 245



View Profile
Re: Άγιος Βησσαρίων Vs Άγιος Κάππος
« Reply #27 on: April 09, 2006, 12:27:24 pm »

Quote from: fugitive on April 09, 2006, 11:46:39 am
....αμφισβητώ την ορθότητα του συγκεκριμένου άρθρου,......
Το λάθος λοιπόν (ή η σειρά λαθών) κατά τη χριστιανική αλήθεια πάντα, με δυο γραμμές εντοπίζεται ακριβώς εδώ

Τώρα έβγαλες όλο το άρθρο εκτός ορθού λόγου;

Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω το σφάλμα, επειδή προφανώς και δεν δέχομαι την χριστιανική (σου) αλήθεια.

Επειδή είσαι επιστήμονας, δεν θα καταφύγεις σε καμιά 'αλήθεια' με τους συζητητές σου, που φυσικά δεν την αποδέχονται, αλλά θα πρέπει να στηρίξεις τον ισχυρισμό σου περί σφάλματος με δικά σου επιχειρήματα, δεν έχει σημασία αν τα επιχείρηματα αυτά ανήκουν στο οπλοστάσιο της θεολογίας, αρκεί να τα αναφέρεις.
Συζήτηση με καταφυγές σε αιώνιες και απόλυτες αλήθειες μεταξύ επιστημόνων δεν γίνεται.
Ο λόγος του Μπιτσάκη είναι ορθότατος και αν θέλεις να τον απορρίψεις χρειάζεσαι λογικά επιχειρήμτα...
Δώσε λοιπόν έναν διαφορετικό ορισμό για το θαύμα, βρες ένα λάθος στην άποψη του Καρτέσιου, και μετά βγάλε λάθος και τα συμπεράσματα του Μπιτσάκη.

Δεν πρόκειται για ομολογία πίστεως αγαπητέ Γιώργο, πρόκειται για κοινωνικό φαινόμενο που σηκώνει κουβέντα, η πίστη έχει το ρόλο της αλλά άφησέ την για σένα και για το τέλος, μη μου την πετάς τόσο εύκολα κατάμουτρα. Μπορώ να σεβαστώ τους φόβους και τις ανησυχίες σου, όσο μπορείς εσύ να σεβαστείς τις δικές μου αναζητήσεις (και λίγο παραπάνω ίσως).
« Last Edit: April 09, 2006, 12:35:14 pm by Vulcan » Logged
Cyberkat
Guest
Απ: Άγιος Βησσαρίων Vs Άγιος Κάππος
« Reply #28 on: April 09, 2006, 12:31:36 pm »

Fugitive εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω που είναι το λάθος. Και προσπαθώ πολύ, πραγματικά.

Προσωπική μου άποψη είναι ότι από τον τρόπο που αντιμετωπίζει η εκκλησία και οι περισσότεροι έγκριτοι θεολόγοι το ζήτημα του θαύματος, το μόνο που μπορεί να συμπεράνει κανείς είναι ότι οι άνθρωποι είναι ντουγάνια. Δεν μπορούν να βρουν ούτε καν ένα επιχείρημα που να στέκει μετά από ελάχιστη συζήτηση.

Τέλος, δεν υπάρχει χριστιανική αλήθεια. Υπάρχει απλώς η αλήθεια και μάλιστα ούτε καν αυτή. Υπάρχει απλώς η ειλικρινής και ματωμένη προσπάθεια του ανθρώπου να βρει την αλήθεια μέσα στην δεισιδαιμονία, τα κόμπλεξ και την ατόφια μαλακία στην οποία ζει καθημερινά.

Edit: Με πρόλαβε ο Vulcan αλλά το δημοσιεύω...
Logged
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Άγιος Βησσαρίων Vs Άγιος Κάππος
« Reply #29 on: April 09, 2006, 12:58:07 pm »

Ας ξεκινήσουμε από το σφάλμα του Καρτέσιου,
και το λάθος του αρθρογράφου να το αναφέρει.

Ο Θεός λοιπόν δεν δημιούργησε τον κόσμο και τον άφησε στην τύχη του,
ούτε "φήνει τους νόμους αναλλοίωτους να κυβερνούν" τον κόσμο Του
αλλά παρεμβαίνει σε αυτόν όποτε και όταν κρίνει ότι χρειαστεί.

Quote from: Vulcan on April 09, 2006, 12:27:24 pm
Δεν πρόκειται για ομολογία πίστεως αγαπητέ Γιώργο, πρόκειται για κοινωνικό φαινόμενο που σηκώνει κουβέντα, η πίστη έχει το ρόλο της αλλά άφησέ την για σένα και για το τέλος, μη μου την πετάς τόσο εύκολα κατάμουτρα. Μπορώ να σεβαστώ τους φόβους και τις ανησυχίες σου, όσο μπορείς εσύ να σεβαστείς τις δικές μου αναζητήσεις (και λίγο παραπάνω ίσως).
Σαφώς και σέβομαι τις αναζητήσεις σου και μάλιστα είμαι και υπέρμαχος του να τις συνεχίσεις.
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
Pages: 1 [2] 3 4 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...