• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 00:13:17 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 00:13:17 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by Nikos_313
[Today at 00:10:29]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[Today at 00:06:21]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 17, 2025, 21:32:50 pm]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426700
Total Topics: 31710
Online Today: 205
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 43
Guests: 160
Total: 203
kriton
soktas
gkarapip
maestros
alexlabis
ThanosV
Nikos_313
mitsos753905
chaniotism
Aftzidou
gcheristanidhs
mpaltzak
ANDVRONTZOS
IBOURAS
Διάλεξις
spetrakis
st3.kt
lasef
natavhoo
BB
sigklitiki
Karkarias
odkoutrolikos
elischat
giannisdomu
acolak
Elenit
Nikikouss
kpapama
fafafa
Petros Ts
stephystam
mmamougiorgi
acapulco
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Χειμερινής Εξεταστικής 2024-2025
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Διάφορα > Συγκοινωνίες και Μέσα Μεταφοράς (Moderators: Don, Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 74 Go Down Print
Author Topic: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.  (Read 122025 times)
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #705 on: July 26, 2007, 22:07:15 pm »

Τώρα αν πω ότι οι κάμερες αυτές είναι παράνομες, και η διοχέτευση του υλικού της ενάντια στο σύνταγμα, και ότι το βιντεάκι δείχνει την απόλυτη εξαθλίωση της αστυνομίας και πιο ειδικά στην περίπτωση της τροχαίας, θα με πείτε γραφικό ή απλώς off topic?
Logged

byeeee
OtiNaNAi
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1334


Δεν είμαι ο ηλεκτρολόγος που έχεις συνηθίσει...


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #706 on: July 26, 2007, 22:11:55 pm »

Quote from: Turambar on July 26, 2007, 22:07:15 pm
Τώρα αν πω ότι οι κάμερες αυτές είναι παράνομες, και η διοχέτευση του υλικού της ενάντια στο σύνταγμα, και ότι το βιντεάκι δείχνει την απόλυτη εξαθλίωση της αστυνομίας και πιο ειδικά στην περίπτωση της τροχαίας, θα με πείτε γραφικό ή απλώς off topic?

Την απολυτη αθλιοτητα ορισμενων Ελληνων "οδηγων" δειχνει
Logged

Peace    Peace
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #707 on: July 30, 2007, 03:04:13 am »

 Smiley
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
λήθη
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1935



View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #708 on: July 30, 2007, 03:05:38 am »

Quote from: OtiNaNAi on July 26, 2007, 22:11:55 pm
Quote from: Turambar on July 26, 2007, 22:07:15 pm
Τώρα αν πω ότι οι κάμερες αυτές είναι παράνομες, και η διοχέτευση του υλικού της ενάντια στο σύνταγμα, και ότι το βιντεάκι δείχνει την απόλυτη εξαθλίωση της αστυνομίας και πιο ειδικά στην περίπτωση της τροχαίας, θα με πείτε γραφικό ή απλώς off topic?


Την απολυτη αθλιοτητα ορισμενων Ελληνων "οδηγων" δειχνει

μεχρι να δεις προσπεραση σε ατομο που κανει προσπεραση, δεν εχεις δει τπτ..
Logged
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #709 on: July 30, 2007, 03:09:58 am »

Λολ... ποιος ήταν αυτό το άτομο που έκανε προσπέραση?

Ο Φλας?



Άνταααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα ααααααααα

ΚΟΚΚ
Logged

byeeee
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5981


i know nothing


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #710 on: July 30, 2007, 03:17:20 am »

Quote from: alexandros on July 30, 2007, 03:05:38 am
Quote from: OtiNaNAi on July 26, 2007, 22:11:55 pm
Quote from: Turambar on July 26, 2007, 22:07:15 pm
Τώρα αν πω ότι οι κάμερες αυτές είναι παράνομες, και η διοχέτευση του υλικού της ενάντια στο σύνταγμα, και ότι το βιντεάκι δείχνει την απόλυτη εξαθλίωση της αστυνομίας και πιο ειδικά στην περίπτωση της τροχαίας, θα με πείτε γραφικό ή απλώς off topic?


Την απολυτη αθλιοτητα ορισμενων Ελληνων "οδηγων" δειχνει

μεχρι να δεις προσπεραση σε ατομο που κανει προσπεραση, δεν εχεις δει τπτ..

και που να τη δεις στα αριστερά σου, την ώρα που είσαι στο αντίθετο ρεύμα!!  Cheesy
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #711 on: July 30, 2007, 03:19:24 am »

αριστερά αν είναι, καλά είναι  Cheesy
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
vasso
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6672


Overambitious doer


View Profile WWW
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #712 on: July 30, 2007, 03:20:29 am »

το Κα έπιασε 197 Grin
Logged

Είναι τα βλέφαρά μου
διάφανες αυλαίες.
Όταν τα ανοίγω βλέπω
μπρος μου ό,τι κι αν τύχει.
Όταν τα κλείνω βλέπω
μπρος μου ό,τι ποθώ.
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5981


i know nothing


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #713 on: July 30, 2007, 03:21:14 am »

Quote from: Larry_Flynt on July 30, 2007, 03:19:24 am
αριστερά αν είναι, καλά είναι  Cheesy

από ποια άποψη?
Logged
λήθη
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1935



View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #714 on: July 30, 2007, 03:21:25 am »

μαλλον εισαι τυχερη..
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #715 on: July 30, 2007, 03:23:13 am »

από το να είναι μπροστά!
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #716 on: July 30, 2007, 03:23:46 am »

βάσω πρόσεχε, τι δείκτη ταχύτητας έχουν τα λάστιχά σου;
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5981


i know nothing


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #717 on: July 30, 2007, 03:24:38 am »

δεν ήμουν στο αντίθετο ρεύμα από το συμβάν...

ήμουν στο αντίθετο (από το δικό μου) ρεύμα λόγω τρέχουσας προσπέρασης..  Grin
Logged
vasso
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6672


Overambitious doer


View Profile WWW
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #718 on: July 30, 2007, 03:25:11 am »

τι είναι αυτό, καινούριο πόκεμον;


btw αποφάσισα να μην ξαναδεί τέτοια νούμερα το κοντέρ...
Logged

Είναι τα βλέφαρά μου
διάφανες αυλαίες.
Όταν τα ανοίγω βλέπω
μπρος μου ό,τι κι αν τύχει.
Όταν τα κλείνω βλέπω
μπρος μου ό,τι ποθώ.
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #719 on: July 30, 2007, 03:25:25 am »

ΑΑΑΑΑαααααααΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ  Grin
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Pages: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 74 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...