• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 20:29:10 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 20:29:10 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 19:46:54]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Yamal
[Today at 19:07:04]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[Today at 18:56:22]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 14:25:00]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[Today at 13:58:20]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[Today at 13:19:53]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426694
Total Topics: 31710
Online Today: 242
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 77
Guests: 124
Total: 201
whatdoesthefoxsay
geoagour
DidosK
giotsa
mdimitrig
iodim
valco08
zachpasc
evitzv
evax
Billyskotsikas
maik
andyy
kstavroulis
Tonis Mpalonis
nikolihss
Soterd52
ඞ
MASV
kevangelo
kokkinosgior
d0xa
Paschalina.S
VagT
ganasto
tasos_ntv
dimitrisblioumis
AA RE LEWN
Napoleontas
GeorgeChri
glavdakis
Feelsbatman
Kv
vevi
Naks404
xarabalios
xristodoulou
mariajuana
thathas12
meni
ggalamat
ntinara
xrhstos
soule
themisb
engineer2030
aachmet
gprok
kkotsopo
giannnnis23
Kazi
sylaiangel
Zoe06
George_RT
PAPARI69
stefanos hios
vasilikitsatsi
Fotis Roukoutakis
nikol michalou
mihanologos
faidonchatz
gkyrodi
Antigoni
Conriz
useranknown
xeniam
fopapadopoulos
PeriklisL
Ioakeim Zisis
fungi
georsoti
athenamits
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
  Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). π.χ. [img height=400 (κλείνει η αγκύλη) 
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Διάφορα > Συγκοινωνίες και Μέσα Μεταφοράς (Moderators: Don, Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 74 Go Down Print
Author Topic: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.  (Read 121701 times)
Ex_Mechanus
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 3741



View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #570 on: May 03, 2007, 03:06:20 am »

...και αφήστε τους μακαρονάδες και τους περφουματάδες να προσπαθούν να φτιάξουν (αντάξια) αυτοκίνητα. Οι καμικάζι σώζονται ελέω Honda και Subaru.

Θα ήθελα να γράψω κι'άλλα δια του ιερόσυλου avatar του makinen, αλλά είναι περασμένη ώρα και απλά θα παραθέσω το link. Όποιος έχει μάτια βλέπει, και όποιος οδηγεί τις πισοκίνητες θεές, νιώθει  Wink

http://www.bmw.com/com/en/index_highend.html (επιλέξτε Μ->BMW M3 Coupe (2007))

Logged

pay close attention
makinen
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 377


Italian Stallion


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #571 on: May 03, 2007, 23:36:47 pm »

Quote from: Larry_Flynt on May 03, 2007, 02:35:41 am
Δεν ξέρω γενικά, αλλά το DSG της VW είναι μια χαρά.

Τα περιοδικά τα εμπιστεύομαι.

Καμια σχεση με τα αυτοματα των αλλων το DSG...οπως και το SMG της BMW.....Εχει 2 συμπλεκτες και οι αλλαγες του περνουν απο τον εναν στο αλλον..δηλαδη αν εχεις 2α μεσα ο αλλος συμπλεκτης εχει παρει την τριτη και περιμενει την αλλαγη σου, μετα ο αλλος παιρνει την 4η κτλ....για αυτο η αποκριση ειναι πολυ καλη και ο χρονος αλλαγης ελαχιστος...
Logged


Alfa Romeo ηταν........... Τωρα θα μαθουμε το επομενο γραμμα...
makinen
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 377


Italian Stallion


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #572 on: May 03, 2007, 23:42:31 pm »

Quote from: Ex_Mechanus on May 03, 2007, 03:06:20 am
...και αφήστε τους μακαρονάδες και τους περφουματάδες να προσπαθούν να φτιάξουν (αντάξια) αυτοκίνητα. Οι καμικάζι σώζονται ελέω Honda και Subaru.

Θα ήθελα να γράψω κι'άλλα δια του ιερόσυλου avatar του makinen, αλλά είναι περασμένη ώρα και απλά θα παραθέσω το link. Όποιος έχει μάτια βλέπει, και όποιος οδηγεί τις πισοκίνητες θεές, νιώθει  Wink

http://www.bmw.com/com/en/index_highend.html (επιλέξτε Μ->BMW M3 Coupe (2007))



Πες και κανενα γεγονος που να τα πιστοποιει αυτα, γιατι οταν η αλφα εραβε με τις Junior GTAm,Gulieta 75αρες (πισωκουνες ολες) εσεις πλεκατε τσουραπια....Που θα προσπαθησει μια αυτοκινητο-βιομηχανια που εβγαλε την Ferrari να βγαλει ανταξια αμαξια....Αλλη φορα να εισαι πιο διαβασμενος και λιγοτερο βεβηλος για την χωρα που βγαζει ολα τα supercars του κοσμου...
Logged


Alfa Romeo ηταν........... Τωρα θα μαθουμε το επομενο γραμμα...
marauber
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2353


Ι will forgive but I won't forget...


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #573 on: May 04, 2007, 01:41:34 am »

Makinen κανένα σχόλιο και για τις δικές μου τις απορίες Huh;;  (αυτές με τα κιβώτια)
Μιας και δουλεύεις σε συνεργείο θα έχεις σίγουρα πράγματα να μας μεταφέρεις...
Logged

It never rains but it pours
-------------------------------------------------------
The Spartans do not ask how many but where they are
vagnofear
Νεούλης/Νεούλα
*
Gender: Male
Posts: 27


Η πρόκληση μας...να δώσουμε ζωή στο όνειρο.


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #574 on: May 04, 2007, 12:56:06 pm »

νομίζω ότι έχει να κάνει με το κόστος. Αν όπως έγραψε και ο μακινεν το κιβώτιο κοστίζει από μόνο του 15000, τότε ok. Άραγε γιατί δεν έβαλαν και στο c2 vts ημιαυτόματο? Η απάντηση πιστεύω είναι στον προσανατολισμό που έχουν τα αυτοκίνητα. Το vtr είναι ένα αυτοκίνητο πόλης και το κάνουν πιο 'βολικό' βάζοντάς του ημιαυτόματο και paddies. Ο σκοπός που βάζουν τέτοιο κιβώτιο σε τέτοιο αυτοκίνητο, δεν είναι να μην αφήνεις τα χέρια από το τιμόνι -γιατί πόσο γρήγορα να πας με το συγκεκριμένο- αλλά καθαρά πιστεύω θέμα marketing. Π.χ γιατί δεν βάλανε και στο Type R ημιαυτόματο; 1ον, γιατί θα πνίγανε τις επιδόσεις του, και 2ον αν βάζανε ένα αξιόλογο του αυτοκινήτου και του προσανατολισμού του κιβώτιο, το κόστος θα μεγάλωνε πολύ. Και η Ferrari βάζει paddies στα μοντέλα της αλλά οι αλλαγές γίνονται μοτοσυκλετάδικα!!!

Όσο για τους μακαρονάδες , έχουν αποδείξει περίτρανα -και το κάνουν ακόμα- ότι το κατέχουν το άθλημα. Όταν η μόνη σειρά με επιδόσεις είναι η m, και τα καινούρια σου μοντέλα -σειρά 1- μένουν απούλητα επειδή υπάρχουν τα golf, μη μιλάμε για τους ιταλούς.

Logged

<<Αδύνατον>>, λέει η Λογική..
<<Παράτολμο>>, λέει η Εμπειρία..
<<Οδυνηρό>>, η Περηφάνεια..
<<Δοκίμασε>>, λέει το Όνειρο..
Η πρόκλησή μας...να δώσουμε ζωή στο Όνειρο.
MARIOS
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5937


Ο ταραξίας !!!


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #575 on: May 04, 2007, 13:33:38 pm »

Φίλε μάκινεν, πέρα από όλα τα άλλα που σε ρώτησαν, είσαι σίγουρος πως το άβατάρ σου είναι ορθό?  8)
Logged

Only in my dreams I know you,
Ι wake up, I can't remember you.
Are you in my thoughts or wait for me?...
In your agonic existence.


Ελευθερία είναι
να έχεις ένα κομμάτι χαρτί κι ένα μολύβι
και να γράφεις, να γράφεις, να γράφεις
ο,τι σου κατεβαίνει στο κεφάλι
χωρίς να σκέφτεσαι τίποτα
χωρίς να νιώθεις καμιά ενοχή για τίποτα
χωρίς να λογοκρίνεις τον ίδιο τον εαυτό σου
χωρίς να νιώθεις τύψεις για όσα έκανες ή απέφυγες να κάνεις
marauber
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2353


Ι will forgive but I won't forget...


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #576 on: May 04, 2007, 17:25:48 pm »

Quote from: vagnofear on May 04, 2007, 12:56:06 pm
νομίζω ότι έχει να κάνει με το κόστος. Αν όπως έγραψε και ο μακινεν το κιβώτιο κοστίζει από μόνο του 15000, τότε ok. Άραγε γιατί δεν έβαλαν και στο c2 vts ημιαυτόματο? Η απάντηση πιστεύω είναι στον προσανατολισμό που έχουν τα αυτοκίνητα. Το vtr είναι ένα αυτοκίνητο πόλης και το κάνουν πιο 'βολικό' βάζοντάς του ημιαυτόματο και paddies. Ο σκοπός που βάζουν τέτοιο κιβώτιο σε τέτοιο αυτοκίνητο, δεν είναι να μην αφήνεις τα χέρια από το τιμόνι -γιατί πόσο γρήγορα να πας με το συγκεκριμένο- αλλά καθαρά πιστεύω θέμα marketing. Π.χ γιατί δεν βάλανε και στο Type R ημιαυτόματο; 1ον, γιατί θα πνίγανε τις επιδόσεις του, και 2ον αν βάζανε ένα αξιόλογο του αυτοκινήτου και του προσανατολισμού του κιβώτιο, το κόστος θα μεγάλωνε πολύ. Και η Ferrari βάζει paddies στα μοντέλα της αλλά οι αλλαγές γίνονται μοτοσυκλετάδικα!!!


Δε νομίζω ότι το vtr είναι μόνο αυτοκίνητο πόλης, έχει ξεκάθαρα sport προσανατολισμό. Βάζεις καθίσματα bucket, αεροτομή, περιμετρικά spoiler και δερμάτινο τιμόνι σε αυτοκίνητο που προσανατολίζεται σχεδόν αποκλειστικά να κινηθεί στην πόλη; Βέβαια ο κινητήρας δεν ανταποκρίνεται στο υπόλοιπο πακέτο. Νομίζω όμως πως αυτό και μόνο δε χαλάει την εικόνα του.

Αν πάντως κοστίζει τόσο πολύ να φτιάξουν ένα αξιοπρεπές ημιαυτόματο, καλά έκαναν και το άφησαν σε ένα μέτριο επίπεδο με λογικό κόστος...

Τι εννοείς με τον όρο "μοτοσυκλετάδικα";
« Last Edit: May 04, 2007, 17:31:25 pm by marauber » Logged

It never rains but it pours
-------------------------------------------------------
The Spartans do not ask how many but where they are
makinen
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 377


Italian Stallion


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #577 on: May 04, 2007, 17:41:17 pm »

Το Vtr ειναι ξεκαθαρα αυτοκινητο πολης και καμια σχεση δεν εχει με σπορ προσανατολισμο..Το Vts εχει σπορ προσανατολισμο...Ολα αυτα που λες για τα μπακετ(σιγα τα μπακετ) τα σποϊλερ και της αεροτομες μονο βαρος προσθετουν σε τετοια αυτοκινητα και δεν βοηθουν πουθενα παρα στο να εντυπωσιαστει ο ανυποψιαστος νεανιας που θα το δει και να παει να το παρει...
Και οσον αφορα τα padles και τα ημιαυτοματα δεν παιζουν απολυτο ρολο τα λεφτα που κοστιζει το αμαξι καθως μπορω να σου πω πως το ημιαυτοματο που βαζει η Aston Martin στην Vanquish ειναι τελειως για τον που@@ σπαει ευκολα και δεν μπορει να χρησιμοποιησει ολη τη δυναμη το αμαξι, με αποτελεσμα να χαραμιζεται ενα τοσο καλο εργαλειο...
Δεν εννοει μοτοσυκλεταδικα υποθετω καθως ουτε εκεινα ειναι αυτοματα..οι μοτο εχουν επισης συμπλεκτη...Παρε για παραδειγμα τα αστικα..οταν αλλαζουν ταχυτητα πιστευω οτι το νιωθεις..ειναι εκεινο το γκουπ που ακους τακτικα και μπαινει η ταχυτητα μετα απο ενα χρονο....Οσο καλυτερο το κιβωτιο τοσο μικροτερο εως ανυπαρκτο(στις Ferrari κτλ) το γκουπ και τοσο μικροτερος ο χρονος αλλαγης...

Τελικο συμπερασμα τα ημιαυτοματα χαλανε πιο ευκολα ειναι πιο ακριβα στην αντικατασταση κ την συντηρηση μειωνουν τις επιδοσεις αρα-->παρε ημιαυτοματο μονο αν σου λειπει το αριστερο σου ποδι....!!!
Logged


Alfa Romeo ηταν........... Τωρα θα μαθουμε το επομενο γραμμα...
marauber
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2353


Ι will forgive but I won't forget...


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #578 on: May 04, 2007, 18:14:39 pm »

Thanks, πολύ κατατοπιστικά αυτά που έγραψες!

Quote from: makinen on May 04, 2007, 17:41:17 pm
Το Vtr ειναι ξεκαθαρα αυτοκινητο πολης και καμια σχεση δεν εχει με σπορ προσανατολισμο..Το Vts εχει σπορ προσανατολισμο...Ολα αυτα που λες για τα μπακετ(σιγα τα μπακετ) τα σποϊλερ και της αεροτομες μονο βαρος προσθετουν σε τετοια αυτοκινητα και δεν βοηθουν πουθενα παρα στο να εντυπωσιαστει ο ανυποψιαστος νεανιας που θα το δει και να παει να το παρει...

Εγώ είμαι αυτός Embarrassed Embarrassed! Δεν έπρεπε να εντυπωσιαστώ;;
Δλδ το vtr δεν κάνει για ταξίδια σε αυτοκινητόδρομο πχ;
Να σημειώσω ότι το ημιαυτόματο είναι προαιρετικό στην έκδοση vtr, με κόστος 700 Ευρώ επιπλέον.
Όταν λέω σπορ προσανατολισμό δεν εννοώ να κάνεις αγώνες, αναβάσεις κτλ, απλά το αυτοκίνητο να είναι λίγο πιο "νευρώδες" σε αίσθηση (και σε επιδόσεις αλλά το συγκεκριμένο εκεί πάσχει λίγο) από τα συνηθισμένα, ελπίζω να με πιάνεις...
To vts μου φαίνεται too much σε σχέση με αυτές τις απαιτήσεις.

Quote from: makinen on May 04, 2007, 17:41:17 pm
Παρε για παραδειγμα τα αστικα..οταν αλλαζουν ταχυτητα πιστευω οτι το νιωθεις..ειναι εκεινο το γκουπ που ακους τακτικα και μπαινει η ταχυτητα μετα απο ενα χρονο....Οσο καλυτερο το κιβωτιο τοσο μικροτερο εως ανυπαρκτο(στις Ferrari κτλ) το γκουπ και τοσο μικροτερος ο χρονος αλλαγης...
Ναι το ξέρω από που γίνεται στα λεωφορεία. Δλδ λες ότι κάτι αντίστοιχο γίνεται και όταν αλλάζεις ταχύτητα σε φτηνό ημιαυτόματο;;
Γιατί αν είναι έτσι είναι απαράδεκτο...

Quote from: makinen on May 04, 2007, 17:41:17 pm
Τελικο συμπερασμα τα ημιαυτοματα χαλανε πιο ευκολα ειναι πιο ακριβα στην αντικατασταση κ την συντηρηση μειωνουν τις επιδοσεις αρα-->παρε ημιαυτοματο μονο αν σου λειπει το αριστερο σου ποδι....!!!
lips_sealed lips_sealed

Το είχα ρωτήσει και πριν, είχα διαβάσει κάπου για το χρόνο αλλαγής ταχύτητας στα ημιαυτόματα και μου φάνηκε λογικός, ίσως και μικρότερος από αυτόν που κάνω εγώ όταν αλλάζω χειροκίνητα. Στην πράξη είναι μεγαλύτερος από όσο δηλώνουν; Και είναι δυνατόν να μειώνονται τόσο οι επιδόσεις μόνο και μόνο από αυτό;
Logged

It never rains but it pours
-------------------------------------------------------
The Spartans do not ask how many but where they are
Ex_Mechanus
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 3741



View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #579 on: May 04, 2007, 18:19:07 pm »

Quote

Πες και κανενα γεγονος που να τα πιστοποιει αυτα, γιατι οταν η αλφα εραβε με τις Junior GTAm,Gulieta 75αρες (πισωκουνες ολες) εσεις πλεκατε τσουραπια....Που θα προσπαθησει μια αυτοκινητο-βιομηχανια που εβγαλε την Ferrari να βγαλει ανταξια αμαξια....Αλλη φορα να εισαι πιο διαβασμενος και λιγοτερο βεβηλος για την χωρα που βγαζει ολα τα supercars του κοσμου...

Δηλαδή αυτό τώρα είναι γεγονός ε;

Αντίστοιχα μπορώ και εγώ να ισχυριστώ ότι όταν οι μπέμπες πετούσαν (γιατί σαν αεροναυπηγική εταιρία ξεκίνησε, εξού και το σήμα) εσείς κουρεύατε στάχια. Σημασία έχει η τωρινή κατάσταση, και σε τεχνολογικό/οδηγικό/εξελικτικό επίπεδο κοιτάτε (όλοι, για να μην περιοριζόμαστε στους Ιταλούς) την BMW από κάτω. Εκτός του design που είναι προσωπικό θέμα, σε όλα τα άλλα ένας αντικειμενικός παρατηρητής μπορεί εύκολα να καταλάβει ποιός έχει τα ινία.

Παρόλο που δείχνεις αγάπη προς την πισοκίνητη οδήγηση, υποτιμάς ίσως το μεγαλύτερο προπήργιό της στην σήμερον ήμερα. Αν δεν είναι αυτό βέβηλο τότε τι είναι; Και όρισε μου το supercar σε παρακαλώ. Για μένα είναι όλα τα μοντέλα των σειρών Μ και S (BMW και Audi αντίστοιχα). Βγάλε εσύ 420 άλογα απο 4 λίτρα ατμοσφαιρικά σε αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής, και μετά έλα πες μου τι είναι super (και δεν περιορίζεται μόνο στην ιπποδύναμη ανά cc η υπεροχή, απλά ένας παρατηρητής του thread μπορεί αμεσότερα να την καταλάβει έτσι).

Όσο διαβασμένος και να είσαι κύριε μηχανικέ, όταν μπαίνουν συναισθηματικοί παράγοντες στην σηζήτηση, αναπόφευκτα οδηγείται και η ίδια σε ανάλογη επιχειρηματολογία. Και το κενό που αφήνει η διαφορά δυναμικού, έχει αντίκτυπο στο avatar που ο καθένας μας επιλέγει...
« Last Edit: May 04, 2007, 18:23:40 pm by Ex_Mechanus » Logged

pay close attention
vagnofear
Νεούλης/Νεούλα
*
Gender: Male
Posts: 27


Η πρόκληση μας...να δώσουμε ζωή στο όνειρο.


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #580 on: May 04, 2007, 19:48:33 pm »

με τον όρο μοτοσυκλετάδικη αλλαγή εννοώ πολύ γρήγορη. Οι αλλαγές σε μοτοσυκλέτες με συμπλέκτη γίνονται πολύ γρήγορα εξαιτίας της μικρής διαδρομής του λεβγέ στο πόδι. Οι χρόνοι στα αυτοκίνητα είναι μεγαλύτεροι. Στα γρήγορα ημιαυτόματα όπως της Ferrari που ανέφερα, αν ακούσεις τις αλλαγές από paddles, νομίζεις ότι ακούς αλλαγές από 1000άρα CBR.
Για τον σπορ προσανατολισμό με κάλυψε ο makinen. Cuore Sportivo!!! Για μένα τουλάχιστον, αυτή η φράση τα λέει όλα.

Μια χαρά είναι το C2 για ταξίδια...

...και σκεφτείτε ότι στα λεωφορεία είναι αυτόματο!!
Ανεβαίνει ανηφόρα, μόλις φτάσει κάποιες στροφές αλλάζει και κρεμάει, ρίχνει στροφές, ξανακατεβάζει... και ξαναδώστου να ροπιάσει...απόλαυση...

Logged

<<Αδύνατον>>, λέει η Λογική..
<<Παράτολμο>>, λέει η Εμπειρία..
<<Οδυνηρό>>, η Περηφάνεια..
<<Δοκίμασε>>, λέει το Όνειρο..
Η πρόκλησή μας...να δώσουμε ζωή στο Όνειρο.
makinen
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 377


Italian Stallion


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #581 on: May 05, 2007, 14:42:27 pm »

Μαλλον προσπαθεις να επιβληθεις με το ετσι θελω.....Διαβασε κανενα ξενο τυπο για τα αυτοκινητα παρακολουθα τις εξελιξεις και τις αποψεις που υπαρχουν στην ευρωπη που ξερει απο αυτοκινητα και βγες απο την βλοχοκαγκουρια του Ελληνα που παιρνει BMW μονο και μονο για να λεει οτι εχει μπεμπα και να κανει εντυπωση στα γκομενακια και τους ασχετους....Οταν εγω με ενα 14αρι με 109 αλογα 8 χρονων αμαξι ραβω τις 316 και 318 στο δρομο για πες εσυ ποσο καλες επιδοσεις εχουν οι μπεμπες σου....Η Μ3 εξαιρετικο αμαξι αλλα μεχρι εκει, αντε και η Μ5.....τπτ αλλο δεν εχουν να επιδειξουν οι βαυαροι....γιατι δεν μπορεις να συγκρινεις τα Μ με την 156 πχ και να λες η BMW γ@μ.. για πλησιασε τις 911 και RS4 τις Jag και τις AMG για να δεις ποσο καλη ειναι..Και οπως εγω δεν σου κανω επιθεση το ιδιο περιμενω και απο σενα και αν δεν σου αρεσει απλα μην μου απευθυνεσαι...Και αν ειναι να μην ξερεις καν ποια αμαξια ειναι στην κατηγορια των supercars και να μου λες "για μενα ..." αστο να μην συζητησουμε καθολου τοτε..
« Last Edit: May 05, 2007, 14:48:19 pm by makinen » Logged


Alfa Romeo ηταν........... Τωρα θα μαθουμε το επομενο γραμμα...
makinen
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 377


Italian Stallion


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #582 on: May 05, 2007, 15:07:16 pm »

Quote from: marauber on May 04, 2007, 18:14:39 pm
Thanks, πολύ κατατοπιστικά αυτά που έγραψες!

Quote from: makinen on May 04, 2007, 17:41:17 pm
Το Vtr ειναι ξεκαθαρα αυτοκινητο πολης και καμια σχεση δεν εχει με σπορ προσανατολισμο..Το Vts εχει σπορ προσανατολισμο...Ολα αυτα που λες για τα μπακετ(σιγα τα μπακετ) τα σποϊλερ και της αεροτομες μονο βαρος προσθετουν σε τετοια αυτοκινητα και δεν βοηθουν πουθενα παρα στο να εντυπωσιαστει ο ανυποψιαστος νεανιας που θα το δει και να παει να το παρει...

Εγώ είμαι αυτός Embarrassed Embarrassed! Δεν έπρεπε να εντυπωσιαστώ;;
Δλδ το vtr δεν κάνει για ταξίδια σε αυτοκινητόδρομο πχ;
Να σημειώσω ότι το ημιαυτόματο είναι προαιρετικό στην έκδοση vtr, με κόστος 700 Ευρώ επιπλέον.
Όταν λέω σπορ προσανατολισμό δεν εννοώ να κάνεις αγώνες, αναβάσεις κτλ, απλά το αυτοκίνητο να είναι λίγο πιο "νευρώδες" σε αίσθηση (και σε επιδόσεις αλλά το συγκεκριμένο εκεί πάσχει λίγο) από τα συνηθισμένα, ελπίζω να με πιάνεις...
To vts μου φαίνεται too much σε σχέση με αυτές τις απαιτήσεις.

Quote from: makinen on May 04, 2007, 17:41:17 pm
Παρε για παραδειγμα τα αστικα..οταν αλλαζουν ταχυτητα πιστευω οτι το νιωθεις..ειναι εκεινο το γκουπ που ακους τακτικα και μπαινει η ταχυτητα μετα απο ενα χρονο....Οσο καλυτερο το κιβωτιο τοσο μικροτερο εως ανυπαρκτο(στις Ferrari κτλ) το γκουπ και τοσο μικροτερος ο χρονος αλλαγης...
Ναι το ξέρω από που γίνεται στα λεωφορεία. Δλδ λες ότι κάτι αντίστοιχο γίνεται και όταν αλλάζεις ταχύτητα σε φτηνό ημιαυτόματο;;
Γιατί αν είναι έτσι είναι απαράδεκτο...

Quote from: makinen on May 04, 2007, 17:41:17 pm
Τελικο συμπερασμα τα ημιαυτοματα χαλανε πιο ευκολα ειναι πιο ακριβα στην αντικατασταση κ την συντηρηση μειωνουν τις επιδοσεις αρα-->παρε ημιαυτοματο μονο αν σου λειπει το αριστερο σου ποδι....!!!
lips_sealed lips_sealed

Το είχα ρωτήσει και πριν, είχα διαβάσει κάπου για το χρόνο αλλαγής ταχύτητας στα ημιαυτόματα και μου φάνηκε λογικός, ίσως και μικρότερος από αυτόν που κάνω εγώ όταν αλλάζω χειροκίνητα. Στην πράξη είναι μεγαλύτερος από όσο δηλώνουν; Και είναι δυνατόν να μειώνονται τόσο οι επιδόσεις μόνο και μόνο από αυτό;

Ενταξει δεν τρεχει τπτ που σου σρεσε παραπανω το Vtr απο το απλο C2 αλλα οταν θα δεις ενα απλο διπλα σου δε θα πρεπει να ξεχνας οτι εχετε το ιδιο αμαξι και δεν εισαι πιο καλος στις στροφες ουτε πιο γρηγορος επειδη εχεις αυτα τα καλοπιστικα εξτρα..

Το Vtr ειναι βασικα αυτοκινητο πολης..και το Vts δηλαδη απλα εκειμο εχει παραπανω δυναμη και κυβικα και μπορεις να κανεις ενα πιο ανετο και ξεκουραστο ταξιδι..Ας πουμε σε ενα 3ωρο ταξιδι μαλλον θα κουραστεις πολυ με το και απο ανεση και απο θορυβο κτλ..

Ναι οι επιιδοσεις μειωνονται αρκετα...και παντα οι μετρησεις των εργοστασιων ειναι ιδανικες και οσο πιο τελειες γινεται για να  βγαλουν καλα νουμερα τα οποια ποτε δε θα τα πετυχει κανεις στο δρομο αλλα θα κανουν εντυπωση στο περιοδικο που θα δημοσιευθουν..

Οχι δεν θα κανει οπως κανει το λεωφορειο αλλα θα εχεις παρομοια κρεμασματα σε δυναμη με απο καθε αλλαγη...Θα νιωθεις την επιταγχυνση, στην αλλαγη θα εχεις ενα κενο χρονο απο δυναμη αφου πατησεις το paddle και μετα παλι απο την αρχη στην επομενη ταχυτητα...Θα βγαινεις να κανεις μια προσπεραση θα κατεβαζεις ταχυτητα και μεχρι να "παρει μπρος" το αμιαυτοματο θα εχεις χασει την ευκαιρια...Μην σε τρομαζω δεν ειναι τοσο χαλια οσο φανταζεσαι αλλα ειναι αρκετα ασχημα...Και αλλαγες μπορεις να μαθεις να κανεις πολυ γρηγορα αρκει να μαθεις καλα τη διαδρομη του κιβωτιου και του συμπλεκτη σου..Εγω προτεινω οπως ειπα παντα χειροκινητο...Για να διαλεγεις και οποια σχεση θελεις εσυ κ οχι οποια θελει ο εγκεφαλος..να πηγαινεις ας πουμε απο 5η σε 3η  και οχι 5η->4η->3η..κτλ...
Logged


Alfa Romeo ηταν........... Τωρα θα μαθουμε το επομενο γραμμα...
Nosferatu
Guest
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #583 on: May 05, 2007, 16:12:29 pm »

Συναδελφε Μακινεν εισαι εκτος τοπου και χρονου.

1)Οι μπεμπες ειναι τ-ρ-ο-μ-ε-ρ-α αυτοκινητα,δε σου μιλαω για σειρα 1(που και εκει υπαρχουν εργαλεια) ουτε για 316,απο εκει και πανω,απιστευτα στησιματα,ανεση δυναμη και κυριλα εσωτερικο.Καμμια σχεση με τον ανταγωνισμο(μερτσε-αουντι-αλφα Grin).Οι κινητηρες μπεμβε ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ,απιστευτη τεχνογνωσια και εμπειρια,για καθε υπομοντελο η μπεμβε βγαζει και καινουργιο κινητηρα(λευκο χαρτι σε λεω).Μην κοιτας τον καγκουροελληνα που εχει τις μπεμβεδες 15ετιας και μου βαζει τερμα τα μπιτακια,ασε η μπεμβε ειναι πολυ παρεξηγημενη εννοια σε τουτο τον τοπο

2)Αυτοματα κιβωτια,αν μπεις σε ενα καλο αμαξι με αυτοματο θα σου φυγει το κλαπετο,και εγω ετσι ημουνα τα εβριζα,και ελεγα που να προσπερασεις,οτι θα κανει ασκοπες αλλαγες και αλλα κουραφεξαλα.Δεν μπορεις να διανοηθεις ποσο εξελειγμενα ειναι πλεον και τι kickdown κανουν,σου μιλαω αφου απο οτι εχω δει σε 5αρα,touareg,golf dsg,κλπ κλπ.Δεν σου μιλαω για κατι sensodrive και μαλ*κιες που καλυτερα να τα πεταξεις σε γκρεμο.Απαξ και μπεις σε αυτοματο τελειωσε,σε εχει κερδισει,επιδοσεις(και η γιαγια μου κανει τα 0-100 του κατασκευαστη),ανεση,συμπεριφορα κλπ κλπ

3)Αλφα-Λαντσια και δε συμαζευετε.Δε ξερω τι καναν πριν 20 χρονια(ξερω δηλαδη αλλα δεν ειναι του παροντος)αλλα σημερα ειναι και οι δυο για τον πο*τσο,καλυτερα να κλεισουν ξεφτιλιζονται.Για Λαντσια να μην αναφερθω καν,βγαζει ενα αμαξι για γκομενες και ισα ισα που συντηρηται.Παμε στην αλφα,159 ΜΕΤΡΙΟ σενταν ,βαρυ σαν ιποπποταμος με παραλογη τιμη,GT  Grin Grin Grin Grin,εχω ξεραθει στα γελια,ετσι ειναι τα GT?Αλλος 2τονος ελεφαντας με αστεις επιδοσεις,παραλογη τιμη και συμπαθητικη συμπεριφορα.Μπρερα ΚΟΥΚΛΙ,καλο στησιμο,1,6 ΤΟΝΟΣ Ε-Λ-Ε-Ο-Σ,που να τραβηξει?απειρη καταναλωση και τιμη στον ουρανο,Σπαιντερ,ομορφη και αυτη αλλα με τα μειονεκτιματα των παραπανω,αρχιζει απο 50k,δε παω να πνιγω καλυτερα...Τελος 147 το μονο πραγματικα καλο αυτοκινητο της αλφα(με τα 120hp),θα το αγοραζα με κλειστα τα ματια,αλλα δεν φτανει για να κρατησεις το ονομα της αλφα,οποτε μη μας ζαλιζεις τον ερωτα με φαντασματα του παρελεθοντος.
Logged
Ex_Mechanus
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 3741



View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #584 on: May 05, 2007, 16:16:01 pm »

Quote from: makinen on May 05, 2007, 14:42:27 pm
Μαλλον προσπαθεις να επιβληθεις με το ετσι θελω.....Διαβασε κανενα ξενο τυπο για τα αυτοκινητα παρακολουθα τις εξελιξεις και τις αποψεις που υπαρχουν στην ευρωπη που ξερει απο αυτοκινητα και βγες απο την βλοχοκαγκουρια του Ελληνα που παιρνει BMW μονο και μονο για να λεει οτι εχει μπεμπα και να κανει εντυπωση στα γκομενακια και τους ασχετους....Οταν εγω με ενα 14αρι με 109 αλογα 8 χρονων αμαξι ραβω τις 316 και 318 στο δρομο για πες εσυ ποσο καλες επιδοσεις εχουν οι μπεμπες σου....Η Μ3 εξαιρετικο αμαξι αλλα μεχρι εκει, αντε και η Μ5.....τπτ αλλο δεν εχουν να επιδειξουν οι βαυαροι....γιατι δεν μπορεις να συγκρινεις τα Μ με την 156 πχ και να λες η BMW γ@μ.. για πλησιασε τις 911 και RS4 τις Jag και τις AMG για να δεις ποσο καλη ειναι..Και οπως εγω δεν σου κανω επιθεση το ιδιο περιμενω και απο σενα και αν δεν σου αρεσει απλα μην μου απευθυνεσαι...Και αν ειναι να μην ξερεις καν ποια αμαξια ειναι στην κατηγορια των supercars και να μου λες "για μενα ..." αστο να μην συζητησουμε καθολου τοτε..

Σε κανένα σημείο δεν προσπάθησα να επιβάλω άποψη, απλά ανέφερα ότι όποιος ασχολείται ξέρει, δεν χρειάζεται να πείσω κανέναν. Θα θεωρείς (και καλά κάνεις) ότι όποια αυτοκινητιστική ενημέρωση έχω είναι απ'τον εγχώριο τύπο. Μην πέφτεις στο λάθος όμως να τον περιφρονείς, όσο στενόμυαλος και εάν είναι αυτός, και να πας να βγείς από πάνω λέγοντας εγώ διαβάζω ξένο μόνο, πάρε και εσύ να ξεστραβωθείς.

Με τους απαγορευτικούς δασμούς που βάζει το ελληνικό κράτος (και τραβιέται στα ευρωπαικά δικαστήρια χρόνια τωρα γι'αυτό) σε οτιδήποτε έχει μια αίσθηση πολυτέλειας παραπάνω, λογικό είναι κάποιοι λιγότερο προνομιούχοι, που αναγνωρίζουν την αξία της BMW να αγοράζουν μικρότερα μοντέλα αυτής. Το "βλαχοκαγκουρία" που αναφέρεις δεν νομίζω να απευθύνεται αποκλειστικά σε οδηγούς της συγκεκριμένης μάρκας, καθώς ο Έλληνας οδηγός κουβαλάει εν γένει αυτο το χαρακτηριστικό. Απλά το λες για να δημιουργήσεις εντυπώσεις. Και μην μου πεις ότι δεν υπάρχουν κάγκουρες με Alfa, καταντάς ρομαντικός.

Και πάλι, εγώ σου μιλούσα για αυτοκίνητα, και εσύ μιλούσες για το τι ο ίδιος μπορείς να κάνεις. Ράψε όσο θες, είμαι σίγουρος (όπως και ο ίδιος προανέφερες) ότι οι συγκεκριμένοι οδηγοί των 316 και 318 απλά δεν νοιώθαν και είχαν το αμάξι για άλλους λόγους. Και αυτό επ' ουδενί λόγο λέει κάτι για τις ικανότητες των αυτοκινήτων.

Το τι έχουν να επιδείξουν οι Βαυαροί (BMW-Audi) μπορεί εύκολα να το δει όποιος δεν εθελοτηφλεί, νομίζοντας ότι μια εταιρία ανεβάζει prestige μόνο από το πόσα supercars βγάζει. Αυτά τα υπολογίζαμε όταν είμασταν 12χρονα φίλε μου, όχι πια. Πρέπει να μετράς την συνολική γκάμα και τι προσφέρει συνολικά στην αυτοκίνηση. Το γιατί διαλέγεις να απαξιώνεις 2 πρωτοπόρους της παγκόσμιας αυτοκίνησης, ειλικρινά δεν μπορώ να βρω βάσιμους λόγους. Και πιστεύω ότι οι Μ είναι σε άλλο επίπεδο από κάθε Jaguar, AMG και 911 (λαμβάνοντας υπ'όψιν και τον διεθνή τύπο).

Το πως επιλέγω να συνδιαλαγώ είναι δικό μου θέμα, ελπίζω η δικιά σου πρωτοβουλία να μην αναλώνεται σε επιχειρήματα του στυλ "θίχτηκα και είσαι επιθετικός", γιατί αντίστοιχα μπορώ να σου μαζέψω ένα κάρο προσβολές δικές σου ξεκινώντας από το avatar σου. Απλά ξέχνα τα αυτά και δώσ' μου ένα βάσιμο λόγο για όλη αυτήν την απαξίωση που τρέφεις για την BΜW. Σε τράκαραν πολλές φορές; Δεν έχει αίσθηση του "στυλ" και δεν μπορεί να φτάσει το τάχαμ δήθεν "'άπαιχτο" design των Ιταλών (άλλο παραμύθι με το οποίο ψαρεύουν πελάτες); Είναι φασίστες Γερμανοί που μόνο να τρώνε λουκάνικα και να πίνουν μπύρες ξέρουν;

Γνωρίζω πολύ καλά τι ορίζεται ως supercar, απλά επιχείρησα να σου στρέψω την προσοχή σε τεχνολογικά επιτεύγματα που μπορεί να μην έχουν αυτήν την ταμπέλα, αλλά είναι τόσο προηγμένα που ούτε καν την χρειάζονται. Εσύ φαντασιώνεσαι Enzo, εγώ Μ5, ας κριθούμε και οι 2 απ'τις επιλογές μας.

PS1. Περίμενε 1-2 χρόνια στην Formula 1, τώρα που η BMW είναι και κατασκευαστής, και θα δεις ποιά θα είναι η επόμενη αυτοκρατορία.

PS2. Η απόλητη δύναμη δεν συμπιέζεται (για τους απανταχού infidels που συμπιέζουν Wink)
Logged

pay close attention
Pages: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 74 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...