• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 13:25:17 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 13:25:17 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
H Στοά των Off Topic
by Nikos_313
[Today at 08:53:31]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by tzortzis
[Today at 07:55:05]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 00:45:33]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 17, 2025, 21:32:50 pm]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426709
Total Topics: 31711
Online Today: 215
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 93
Guests: 86
Total: 179
glavdakis
GP
redwolf
mariia
hacky
johnnypap
george polymeros
George_RT
thomasdt
giannisd
Stylianos_566
vevi
Τζιτζίς
Ioannis Apostolikas
nikos123321
stmanzaf
antwnis
Annapar
Antonistsak
PeriklisL
grethem
Αριστειδης Κατσικεας
Evripidis
ane
leolam
Aria10
Anita
Eleniiii
abcdefg
evax
apapagd
mgrivab
mprova
gdimove
vasilis saitis
Lykaonia
georkala
vagk
gkaramp
Carotbaby
leorizos
rafa98p
engineer2030
ggalamat
kvas
Nicotre
sterxz
Carot1456
Fenia04
Phlikon
Pumpakos
eleftheria_94
serafeim
Mr Watson
anastas1a
gk1234
Bel
taniapap
Arsen
melisste22
vasillikiiiiii
el1
adamchatz
Nikos_313
Oxil
npalami
dmtr
jimalexoud
asimeniacha
mark
Juror8
tzortzis
themis01
et7gr
giannisdomu
soti
mmikelo
BB
Soterd52
mikrosdia
petralexiou
abiki
agapi
nikitask
gpr000
chatzikys
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πληροφορίες Καθηγητών
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Διάφορα > Συγκοινωνίες και Μέσα Μεταφοράς (Moderators: Don, Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 74 Go Down Print
Author Topic: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.  (Read 122578 times)
MARIOS
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5937


Ο ταραξίας !!!


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #555 on: March 24, 2007, 16:05:58 pm »

Από την ιστορία και την κομψότητα στην πολυτέλεια και την ταχύτητα!!Ένα ταξίδι που η Jaguar προσφέρει με την εξέλιξη των αυτοκινήτων της!!
Logged

Only in my dreams I know you,
Ι wake up, I can't remember you.
Are you in my thoughts or wait for me?...
In your agonic existence.


Ελευθερία είναι
να έχεις ένα κομμάτι χαρτί κι ένα μολύβι
και να γράφεις, να γράφεις, να γράφεις
ο,τι σου κατεβαίνει στο κεφάλι
χωρίς να σκέφτεσαι τίποτα
χωρίς να νιώθεις καμιά ενοχή για τίποτα
χωρίς να λογοκρίνεις τον ίδιο τον εαυτό σου
χωρίς να νιώθεις τύψεις για όσα έκανες ή απέφυγες να κάνεις
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
60 χρόνια VW
« Reply #556 on: March 31, 2007, 04:40:40 am »

The Volks story

Eκατό εκατομμύρια οχήματα και μερικές από τις μεγαλύτερες εμπορικές επιτυχίες σε εξήντα χρόνια βιομηχανικής δραστηριότητας στοιχειοθετούν το παλμαρές της VW στον κόσμο της αυτοκίνησης.

Στις αρχές του καλοκαιριού του 2005 εξήλθε από τη γραμμή παραγωγής του Wolfsburg ένα ασημί Touran 1.9I TDI, που ήταν το 100.000.000ό αυτοκίνητο που φέρει το σήμα της Volkswagen. Η εμπορική επιτυχία της εταιρείας ξεκίνησε 60 χρόνια πριν, με το «Σκαθάρι», από το οποίο μόλις 1.800 μονάδες κατασκευάστηκαν το 1945, χρονιά κατά την οποία το εργοστάσιο λειτούργησε για πρώτη φορά σε σχεδόν κανονικούς ρυθμούς, ύστερα από τους εκτεταμένους βομβαρδισμούς των Συμμάχων στη διάρκεια του Β΄ Παγκόσμιου Πολέμου. Οι αρχικές προβλέψεις των νικητών (αλλά και του Χένρι Φορντ του 2ου) ήταν ότι η Volkswagen δε θα είχε μέλλον, κάτι που διαψεύστηκε πέντε χρόνια αργότερα, όταν με το Beetle και το μικρό και πολλαπλών χρήσεων επαγγελματικό Transporter η εταιρεία έφτασε τα 100.000 μοντέλα παραγωγής.

Ο διαχρονικός μύθος
Το θρυλικό «Σκαθάρι» ήταν δημιούργημα του καθηγητή Φέρντιναρντ Πόρσε και αποτελούσε την τελική μορφή του «λαϊκού αυτοκινήτου» που είχε εμπνευστεί και σχεδιάσει από τα τέλη της δεκαετίας του ’20. Το εργοστάσιο του Wolfsburg, όπου θα παραγόταν σε μεγάλους αριθμούς, άρχισε τη λειτουργία του το 1938. Όμως, ο πόλεμος που αιματοκύλισε την Ευρώπη δεν επέτρεψε την πραγματοποίηση του προγράμματος αυτού, παρά μόνο την ολοκλήρωση λίγων δεκάδων μονάδων, τροποποιημένων για στρατιωτικούς σκοπούς. Οι δεκαετίες που ακολούθησαν αποδείχθηκαν θριαμβευτικές για το Βeetle, καθώς οι συνολικά επτά εκδόσεις του κατόρθωσαν το 1972 να ξεπεράσουν σε αριθμούς παραγωγής το Ford Model T, φτάνοντας τα 21,5 εκατ. μονάδες και παίρνοντάς του το βαρύτιμο τίτλο του πιο εμπορικού αυτοκινήτου όλων των εποχών. Το «Σκαθάρι» ήταν το διαχρονικό σύμβολο μιας ολόκληρης εποχής. Mέχρι σήμερα έχουν κυκλοφορήσει γι’ αυτό δεκάδες εκδόσεις και αφιερώματα, ενώ η σχετική βιβλιογραφία δεν αναμένεται να εξαντληθεί ούτε στο άμεσο μέλλον.

Η εξάπλωση στον κόσμο
Τριάντα χρόνια μετά την κυκλοφορία του πρώτου Beetle, η εταιρεία είχε καταφέρει να αυξήσει τις βιομηχανικές μονάδες της και να επεκταθεί και σε άλλα μέρη του κόσμου, δημιουργώντας θυγατρικές εταιρείες: η VW στη Bραζιλία ιδρύθηκε το 1953, η VW επαγγελματικών οχημάτων στο Hanover το 1955, η VW στη N. Aφρική το 1956 και το εργοστάσιο Kassel χτίστηκε το 1957. Η VW στο Mεξικό και το εργοστάσιο Emden ακολούθησαν το 1964. Έξι χρόνια αργότερα χτίστηκε το εργοστάσιο Salzgitter και μία δεκαετία μετά ακολούθησε η μονάδα παραγωγής της VW στην Aργεντινή.
Το 1985 στη Σαγκάη προστέθηκε το πρώτο εργοστάσιο της VW στην Kίνα, ενώ το δεύτερο δημιουργήθηκε στη Changchun το 1991. Στην Ευρώπη τη δεκαετία του ’90 η VW κατασκεύασε μονάδες παραγωγής στην Πολωνία (Poznan 1993, Polkowice 1998), στη Σλοβακία (Bratislava 1991, Martin 2000) και στη Σαξονία (Mosel 1990, Dresden 1998 και Stolberg 2003). Η Volkswagen κατασκευάζει σήμερα αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο, στα εργοστάσιά της σε: Wolfsburg, Emden, Hanover, Mosel, Brussels, Pamplona, Bratislava, Palmela, Poznan, Mεξικό, Aργεντινή, Bραζιλία, N. Aφρική και Kίνα. Τα εξαρτήματα των μοντέλων και των μηχανών παραλαμβάνονται από τα εργοστάσια της VW στα Braunschweig, Salzgitter, Chemnitz, Polkowice και Martin. 270 διαφορετικοί τύποι κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου κατασκευάζονται στο εργοστάσιο του Salzgitter.

Η επανάσταση συνεχίζεται...
Στα μέσα της δεκαετίας του ’70, η εμπορική σταδιοδρομία του «Σκαθαριού» είχε αγγίξει πια τα όριά της, ενώ η πρώτη παγκόσμια ενεργειακή κρίση ταλαιπωρούσε σχεδόν το σύνολο των κατασκευαστών αυτοκινήτου. Παρά ταύτα, το 1975, σε ακατάλληλη φαινομενικά χρονική συγκυρία, η VW παρουσίασε το Golf πρώτης γενιάς, πραγματοποιώντας ακόμη μια επανάσταση: το νέο μοντέλο αποδείχθηκε εξαιρετικά δημοφιλές και σημείωσε τεράστια επιτυχία, ενώ η σπορτίφ έκδοσή του απέκτησε μυθικές διαστάσεις και δημιούργησε «σχολή». Η έννοια «GTi» εισέβαλε από τότε με τον πιο δυναμικό τρόπο στον κόσμο της αυτοκίνησης, παραμένοντας ακμαία και δυνατή ως τις ημέρες μας. Σήμερα, όλοι δέχονται πως πρώτη η Volkswagen έφερε κοντά σε κάθε οδηγό -διά της μαζικής παραγωγής- αυτοκίνητα με τόσο ευχάριστα για την απόλαυση της οδήγησης χαρακτηριστικά. Από τις 26 Ιουνίου του 2002, ο διάσημος «Σκαραβαίος» της VW έπαψε να είναι το μοντέλο αυτοκινήτου που έχει κατασκευαστεί τις περισσότερες φορές στον κόσμο, αφού από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου του Wolfsburg βγήκε το Golf με αύξοντα αριθμό 21.517.415, καταρρίπτοντας το πολύ μεγάλο ρεκόρ του ιστορικού «Σκαθαριού». Σχετικά πρόσφατα, παρουσιάστηκε η πέμπτη γενιά του φημισμένου σε δημοτικότητα μοντέλου, συνεχίζοντας την επιτυχία των προκατόχων του.

Οι συμμέτοχοι των επιτυχιών
Δεκατρία εκατομμύρια Passat και εννέα εκατομμύρια Polo αποτελούν -επίσης από τα μέσα της δεκαετίας του ’70- τη συνέχεια της εμπορικής επιτυχίας της εταιρείας σε ολόκληρο τον κόσμο, καθώς συμπλήρωσαν την γκάμα της VW, προεκτείνοντας τις προτάσεις της στο αγοραστικό κοινό κάθε δεκαετίας. Από το ξεκίνημα της δεκαετίας του ’60, το γερμανικό εργοστάσιο διέθετε εναλλακτικές προτάσεις και με οικογενειακό χαρακτήρα, παρουσιάζοντας τα «1500» και «411» με αερόψυκτο κινητήρα τοποθετημένο πίσω, σύμφωνα με την εμπειρία που ήδη είχαν αποκτήσει από το Beetle. Η αληθινή επιτυχία στην κατηγορία αυτοκινήτων μεσαίου μεγέθους, σε «ρυθμούς αγοράς», συντελέστηκε με την έλευση από το 1973 του Passat, η έκτη γενιά του οποίου παρουσιάστηκε πριν από λίγους μήνες. Όσο για το Polo, από τους πολύ δυνατούς «παίκτες» στις ημέρες μας στην κατηγορία των σουπερμίνι, από την πρώτη έκδοσή του κι εντεύθεν παραμένει σε ποιότητα κατασκευής ένα από τα κορυφαία αυτοκίνητα του είδους του.

Οι διαφορετικοί...
Ωστόσο, τα αυτοκίνητα της Volkswagen δεν κάλυπταν όλα αυτά τα χρόνια μόνο ανάγκες, αλλά και ανησυχίες. Αυτό είχε φανεί ήδη από το 1948, όταν ο οίκος Karmann υλοποίησε την πρώτη cabriolet έκδοση του «Σκαραβαίου». Η συνεργασία του τελευταίου με την Ghia έδωσε, από το 1961 μέχρι το 1969, τις coupe και convertible εκδόσεις του «1500», που θεωρούνται από τις ωραιότερες που κατασκευάστηκαν ποτέ. Η συνέχεια επιφύλαξε στην εταιρεία ακόμη περισσότερη ομορφιά, με την παραγωγή της VW-Porsche 914 από το 1969 μέχρι το 1976, που, όμως, δε σημείωσε και ανάλογη εμπορική επιτυχία. Οι σπορ εκδόσεις των αυτοκινήτων παραγωγής την περίοδο 1980-1990 δεν περιορίστηκαν, βέβαια, στις σταθερές εκδόσεις του Golf GTI, αλλά επεκτάθηκαν στα περισσότερα μοντέλα της γκάμας της VW. Η διαφορετικότητα συνέχισε να αναζητείται και να εκφράζεται σε όλους τους τομείς, με λαμπερό παράδειγμα το concept sportcar «W12» της Ital Design που παρουσιάστηκε λίγο μετά την αλλαγή της χιλιετίας. Οι ομώνυμοι (W12) εξελιγμένοι κινητήρες εφοδιάζουν σήμερα τις ισχυρότερες εκδόσεις των Phaeton -πιθανότατα σε λίγο καιρό και του νέου Passat- αλλά και του μεγάλου SUV Touareg. Το Νew Beetle είναι η απτή επί των ημερών μας απόδειξη του πώς βλέπει η VW μια ακόμη πλευρά της σύγχρονης άποψης για τη ζωή.

«Το 2004 η Volkswagen παρέδωσε 3.064.000 εκατομμύρια αυτοκίνητα σε πελάτες σε περισσότερες από 150 χώρες σε όλο τον κόσμο. Η εταιρεία έχει συνολικό εργατικό δυναμικό 133.000 άτομα.»

Πηγή: 4τροχοί
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
makinen
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 377


Italian Stallion


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #557 on: April 08, 2007, 16:53:56 pm »

 Shocked Shocked Shocked
Το πρωτο τιμονι που επιασα...Τρομακτικη εμπειρια αν εισαι μονο 13.....Μεγαλωνοντας απλα το ερωτευεσαι....
Super Mirafiori και τα μυαλα στα παραθυρα!!!!

Logged


Alfa Romeo ηταν........... Τωρα θα μαθουμε το επομενο γραμμα...
bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #558 on: April 12, 2007, 16:02:09 pm »

Άσχετο: Πάντως σε σχέση με το σχεδιασμό αρχίζει να επικρατεί μία τάση "ασχήμιας" στην αυτοκινητοβιομηχανία...
Logged

warrior52
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 266


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #559 on: April 14, 2007, 21:45:30 pm »

δεν το κάνουν επίτηδες. οι κανονισμοί ασφαλείας φταίνε. π.χ. για την προστασία των πεζών πρέπει να στρογγυλέψουν τα καπό και να είναι όσο το δυνατόν μικρότερη η διαφορά κλίσης ανάμεσα σε καπό και παρμπριζ. τι φταίνε οι σχεδιαστές?? Επιπλέον το αγοραστικό κοινό ζητάει παραπάνω χώρους, άρα και μεγαλύτερο όγκο εξωτερικά που δεν μπορεί να κερδιθεί από οπουδήποτε. επιπλέον η συγχρονη σχεδίαση προσφέρει μικρότερο επίπεδο θορύβου από το περιβάλλον, μικρότερη αντίσταση κλπ
Logged
vasso
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6672


Overambitious doer


View Profile WWW
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #560 on: April 15, 2007, 06:08:53 am »

Σαν το Πεζό το 307 cc μου ακούστηκαν όσα είπες... Αλλά αυτό είναι και πανέμορφο... αχ..
Logged

Είναι τα βλέφαρά μου
διάφανες αυλαίες.
Όταν τα ανοίγω βλέπω
μπρος μου ό,τι κι αν τύχει.
Όταν τα κλείνω βλέπω
μπρος μου ό,τι ποθώ.
makinen
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 377


Italian Stallion


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #561 on: April 15, 2007, 20:57:46 pm »

Quote from: Rattlehead on April 12, 2007, 16:02:09 pm
Άσχετο: Πάντως σε σχέση με το σχεδιασμό αρχίζει να επικρατεί μία τάση "ασχήμιας" στην αυτοκινητοβιομηχανία...

H ασχημια αυτη υπηρχε παντοτε στις αυτοκινητοβιομηχανιες και λιγες ηταν αυτες που κλασικα εβγαζαν ομορφα αυτοκινητα....Οι Ιαπωνες δεν θα αποκτισουν ποτε το δικο μας γουστο και δεν θα βγαλουν αμαξια  ομορφα,παθιαρικα κτλ...Επικεντρωνονται παραπανω στα μηχανικα και "επιστημονικα" γενικοτερα μερη του αυτοκινητου..Οι αμερικανοι απλα δεν ξερουν ετσι κι αλλιως να φτιαχνουν αμαξια..Οι Γερμανοι ειχαν και εχουν την αυστηροτητα στον σχεδιασμο και αυτο φαινεται αν δεις τα μοντελα απο Audi Merc Bmw τα τελευταια 30 χρονια, ειναι σαν να αλλαζουν σε καθε μοντελο τα φωτα και αυτο ηταν...Οι πιο τεμπεληδες απο ολους ειναι της Porsche...Εβγαλαν την Καρρερα η οποια ειναι ιδια εδω και 40 χρονια και απο εκει κ περα τπτ, ζωγραφισαν την μουρη της,διπλωσαν το χαρτι κ εβγαλαν την boxter, εβαλαν οροφη στην μποξτερ και βγηκε η Cayman κτλ.....
Ομορφια θα βρεις σε χωρες με γουστο..Ιταλια Γαλλια και Αγγλια...Που εβγαζαν και συνεχιζουν να βγαζουν καλλιτεχνηματα!!!!!
Logged


Alfa Romeo ηταν........... Τωρα θα μαθουμε το επομενο γραμμα...
vagnofear
Νεούλης/Νεούλα
*
Gender: Male
Posts: 27


Η πρόκληση μας...να δώσουμε ζωή στο όνειρο.


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #562 on: April 19, 2007, 23:12:10 pm »

@makinen. Ιταλόφιλε Alfakia -ομοιοπαθής- τι λες...?
το πρώτο αυτοκίνητο που οδήγησα, 5η δημοτικού
1100cc 65HP, διπλόσωμο Weber με άνοιγμα 2ης πεταλούδας, μετά τις 5000 αλλάζει ήχο ολόκληρο!!!
Ζει ακόμα..... όπως το βλέπεις.
Ψήνεσαι να σου δώσω βόλτα?
Logged

<<Αδύνατον>>, λέει η Λογική..
<<Παράτολμο>>, λέει η Εμπειρία..
<<Οδυνηρό>>, η Περηφάνεια..
<<Δοκίμασε>>, λέει το Όνειρο..
Η πρόκλησή μας...να δώσουμε ζωή στο Όνειρο.
makinen
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 377


Italian Stallion


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #563 on: April 19, 2007, 23:34:39 pm »

Επιτελους ενας ΔΙΚΟΣ μου ανθρωπος.....Αυτοκινητιστης με κεφαλαιο Α......Τρελλαρα Ιταλε...!!!!!Ψηνομαι φιλε...Θα σου εδινα και γω το Fiat 124 special που ειχαμε με μοτερ απο delta 1.6 διπλο καρμπ 2 εκκεντροφορους επι κεφαλης και ΠΙΣΩ κινηση.......Περασμενα μεγαλεια γιατι τωρα οργωνει τους δρομους στο νευροκοπι....Το δωσαμε καθως δεν πηγαινε αλλο μετα απο 35 χρονια ζωης...
Logged


Alfa Romeo ηταν........... Τωρα θα μαθουμε το επομενο γραμμα...
vagnofear
Νεούλης/Νεούλα
*
Gender: Male
Posts: 27


Η πρόκληση μας...να δώσουμε ζωή στο όνειρο.


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #564 on: May 01, 2007, 00:23:47 am »

Παιδιά μόλις έμαθα ότι αύριο παίζει συγκέντρωση υπεραυτοκινήτων στον Λευκό Πύργο από ένα -τύπου- ράλλι που κάνουν κάτοχοι υπεραυτικινήτων. Ένα tour κάνουν βασικά από Κωνσταντινούπολη μέχρι Λονδίνο. Επώνυμοι, όπως Caprice, Hogan, Exhibit (pimp my ride) θα φάνε στο Μακεδονία και απέξω θα παίζουν Enzo, Veyron κλπ.
1η Μαίου- Λευκός Πύργος
Logged

<<Αδύνατον>>, λέει η Λογική..
<<Παράτολμο>>, λέει η Εμπειρία..
<<Οδυνηρό>>, η Περηφάνεια..
<<Δοκίμασε>>, λέει το Όνειρο..
Η πρόκλησή μας...να δώσουμε ζωή στο Όνειρο.
arianos
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 664


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #565 on: May 01, 2007, 00:38:13 am »



Μηχανικό σειριακό κιβώτιο με πεντάλ αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι.

απ'το καινούργιο corolla...φορμουλιάρικο..καλη φάση
Logged
makinen
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 377


Italian Stallion


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #566 on: May 02, 2007, 20:26:56 pm »

Καγκουρο-χαζομαρες για να τραβηξουμ την προσοχη των αντιστοιχων οδηγων...και καμια σχεση με φορμουλιαρικα....αθλιες αλλαγες σε τετοιου επιπεδου αυτοκινητα...αλλαζεις ταχυτητα και νιωθεις οτι το αμαξι το πιανει λοξυγκας απο το κουνημα...το κατεβασμα ειναι ακομη χειροτερο...ΠΑΡΤΕ χειροκινητα και αφηστε τα αυτα για τους/τις χαζογκομενους/ες....Εκτος αν παρετε αμαξι που το κηβωτιο του μονο θα κοστιζει καμια 15000Ε...αν και τοτε παλι το χειροκινητο θα ηταν πολυ καλυτερο
Logged


Alfa Romeo ηταν........... Τωρα θα μαθουμε το επομενο γραμμα...
vagnofear
Νεούλης/Νεούλα
*
Gender: Male
Posts: 27


Η πρόκληση μας...να δώσουμε ζωή στο όνειρο.


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #567 on: May 03, 2007, 01:20:24 am »

+1
είχα πάρει για test drive το c2 vtr (τι κάνει κανείς όταν του λείπει η οδήγηση... στην Θεσσαλονίκη) και δίνανε μόνο το μοντέλο με τα paddies. Θυμάμαι την Citroen να το ονομάζει smart shift ή smart ..κάτι τελοσπάντων και οι αλλαγές του, μόνο smart δεν ήταν. Το αυτοκίνητο 'πατινάριζε' τρελά, σε σημείο που σε αφήνει ξεκρέμαστο αν αποφασίσεις να αλλάξεις πάνω σε προσπέραση για να μην χτυπήσεις κόφτη. Στην επιλογή auto επίσης άθλιο!!
Έκανες kickdown (βύθισμα του γκαζιού για να κατεβάσει σχέση) και κατέβαζε όποτε θυμόταν. Νομίζω το είχε βάλει στα συμβατικά πρώτη η Alfa (Celespeed), αν θυμάμαι καλά, αλλά δεν ξέρω πόσο γρήγορο ήταν.
Για την Corolla ίσως και να το προσέξανε περισσότερο, αλλά και πάλι τι να το κάνεις. Βάζουν ένα μη αξιόλογο κιβώτιο για σκοπούς marketing και μόνο. Πόσοι οδηγοί θα κάνουν χρήση του πλεονεκτήματος 'δεν παίρνω τα χέρια από το τιμόνι'. Βάζω στοίχημα ότι κάποιος που θέλει να οδηγήσει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο σε γρήγορους ρυθμούς θα προτιμήσει το manual. Να βάζανε τον λεβγέ σε απόσταση παλάμης από το τιμόνι (βλ. civic), ok.

Αρε Ιάπωνες, χάσατε τη φιλοσοφία σας στα αυτοκίνητα και τα κάνετε wanna be european..

Πού είναι τα Starletakia, τα Carina, οι παλιές Corolles, άντε μέχρι τα πρώτα Avensis...
Logged

<<Αδύνατον>>, λέει η Λογική..
<<Παράτολμο>>, λέει η Εμπειρία..
<<Οδυνηρό>>, η Περηφάνεια..
<<Δοκίμασε>>, λέει το Όνειρο..
Η πρόκλησή μας...να δώσουμε ζωή στο Όνειρο.
marauber
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2353


Ι will forgive but I won't forget...


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #568 on: May 03, 2007, 02:00:14 am »

Ρε παιδιά εξηγήστε μου λίγο γιατί δεν καταλαβαίνω (ψιλοάσχετος με αυτοκίνητα γαρ). Εντάξει, σίγουρα το αυτόματο είναι αργό σε σχέση με το χειροκίνητο και οι αλλαγές στις ταχύτητες που κάνει δεν πάνε συνήθως με τα γούστα σου. Αλλά το ημιαυτόματο κάθε μορφής (δλδ να λείπει ο συμπλέκτης και να υπάρχει ο μοχλός και/η paddles στο τιμόνι) γιατί είναι τόσο άσχημο;;; Τόσο δύσκολο είναι να φτιάξουν μια αυτόματη σύμπλεξη αποσύμπλεξη της προκοπής;

Δεν έχω οδηγήσει ποτέ ημιαυτόματο, αλλά πάντως από όσα άρθρα έχω διαβάσει σε περιοδικά σχετικά με αυτοκίνητα που έχουν (συμπεριλαμβανομένου και του c2 vtr sensodrive) δεν έγραφαν κάτι αρνητικό! Επίσης οι χρόνοι που είχα διαβάσει πως χρειάζονται για την αλλαγή ταχύτητας μου φαίνονταν λογικοί...
Βέβαια μετά έβλεπα στα τεχνικά στοιχεία τη διαφορά στις επιδόσεις από τα χειροκίνητα και παραξενευόμουν! Σκέφτομαι πως αφού η αλλαγή της ταχύτητας γίνεται στο βέλτιστο σημείο και στις 2 περιπτώσεις γιατί να υπάρχει διαφορά;

Υ.Γ. Γενικά τις δοκιμές των μοντέλων στα διάφορα περιοδικά (Αυτοτρίτη-Auto motor and sport, 4 ΤΡΟΧΟΙ κτλ) τις εμπιστεύεστε; Ή τα γράφουν όλα πολύ εξωραϊσμένα αποκρύπτοντας μερικά αρνητικά;
Logged

It never rains but it pours
-------------------------------------------------------
The Spartans do not ask how many but where they are
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #569 on: May 03, 2007, 02:35:41 am »

Δεν ξέρω γενικά, αλλά το DSG της VW είναι μια χαρά.

Τα περιοδικά τα εμπιστεύομαι.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Pages: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 74 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...