• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 20:25:31 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 20:25:31 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 19:46:54]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Yamal
[Today at 19:07:04]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[Today at 18:56:22]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 14:25:00]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[Today at 13:58:20]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[Today at 13:19:53]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426694
Total Topics: 31710
Online Today: 242
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 73
Guests: 143
Total: 216
kevangelo
valco08
ඞ
kokkinosgior
d0xa
mdimitrig
Paschalina.S
Soterd52
giotsa
VagT
ganasto
tasos_ntv
dimitrisblioumis
AA RE LEWN
Napoleontas
GeorgeChri
glavdakis
Feelsbatman
Kv
vevi
Naks404
xarabalios
xristodoulou
evax
mariajuana
thathas12
meni
ggalamat
ntinara
xrhstos
soule
themisb
engineer2030
aachmet
gprok
andyy
kkotsopo
giannnnis23
Kazi
sylaiangel
Zoe06
George_RT
geoagour
PAPARI69
stefanos hios
vasilikitsatsi
Fotis Roukoutakis
nikol michalou
Billyskotsikas
mihanologos
faidonchatz
gkyrodi
Antigoni
Conriz
useranknown
xeniam
fopapadopoulos
kstavroulis
PeriklisL
Ioakeim Zisis
fungi
georsoti
athenamits
mariachatz
apapagd
asimeniacha
tzortzis
Psychoktonos_
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Χειμερινής Εξεταστικής 2024-2025
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Διάφορα > Συγκοινωνίες και Μέσα Μεταφοράς (Moderators: Don, Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 74 Go Down Print
Author Topic: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.  (Read 121690 times)
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5981


i know nothing


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #480 on: February 01, 2007, 13:57:41 pm »

Quote from: Jasper on February 01, 2007, 13:03:54 pm
και τα ενσυρματα hands free εχουν κουμπι για να ανοιξεις τη συνομιλια ρε παιδια...οχι στο ακουστικο αλλα στο μικροφωνακι που κρεμεται κοντα στο στομα...μαζι με το μικροφωακι εχει κ ενα κουμπακι...και νομιζω οτι ολα τα ενσυρματα εχουν...

nope, αυτό μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι δεν ισχύει.

Αντίθετα τα bluetooth, επειδή πρέπει κάπως να ανοιγοκλείνουν, έχουν όλα κουμπί.
Logged
johnlam
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 83


kookoo kookoo


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #481 on: February 01, 2007, 14:36:43 pm »

ολα τα handsfree εχουν κουμπι που ανοιγει και κλεινει την γραμμη. το θεμα δεν ειναι εκει. το θεμα ειναι κατα ποσο μπορεις να εισαι συγκεντρωμενος τοσο στη συνομιλια οσο και στην οδηγηση ταυτοχρονα.
Logged
ASDF_
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2520


Legalizacion


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #482 on: February 01, 2007, 14:41:59 pm »

Quote from: johnlam on February 01, 2007, 14:36:43 pm
ολα τα handsfree εχουν κουμπι που ανοιγει και κλεινει την γραμμη. το θεμα δεν ειναι εκει. το θεμα ειναι κατα ποσο μπορεις να εισαι συγκεντρωμενος τοσο στη συνομιλια οσο και στην οδηγηση ταυτοχρονα.

Γιατί ρε παιδιά δεν είναι το ίδιο πράγμα να μιλάς με τον συνοδηγό σου??????
Logged

Περπατώ στο δάσος και ακούω Πέγκυ Ζήνα... λες να απολύομαι τον άλλο μήνα??!!!
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5981


i know nothing


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #483 on: February 01, 2007, 14:43:43 pm »

Quote from: johnlam on February 01, 2007, 14:36:43 pm
ολα τα handsfree εχουν κουμπι που ανοιγει και κλεινει την γραμμη. το θεμα δεν ειναι εκει. το θεμα ειναι κατα ποσο μπορεις να εισαι συγκεντρωμενος τοσο στη συνομιλια οσο και στην οδηγηση.

Γιατί όταν έχεις συνεπιβάτες είσαι μουγκός?  Tongue

Απλά πρέπει να συγκεντρωθείς πρωτίστως στην οδήγηση. Τυχαίνει μερικές φορές να μιλάω και ξαφνικά να παθαίνω διαλείψεις. Μετά λέω στο συνομιλητή μου ότι έπρεπε να προσέξω κάτι στο δρόμο γι'αυτό δε μιλούσα Tongue
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #484 on: February 01, 2007, 14:49:53 pm »

Quote
Τυχαίνει μερικές φορές να μιλάω και ξαφνικά να παθαίνω διαλείψεις. Μετά λέω στο συνομιλητή μου ότι έπρεπε να προσέξω κάτι στο δρόμο γι'αυτό δε μιλούσα Tongue

+1  Cheesy
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #485 on: February 01, 2007, 14:55:03 pm »

Έχω την εξής απορία: γιατί εγκαταλείφθηκαν τελείως οι αερόψυκτοι κινητήρες ???
Logged

ASDF_
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2520


Legalizacion


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #486 on: February 01, 2007, 14:58:25 pm »

To μηχανάκι μου αερόψυχτο έχει Tongue
Logged

Περπατώ στο δάσος και ακούω Πέγκυ Ζήνα... λες να απολύομαι τον άλλο μήνα??!!!
johnlam
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 83


kookoo kookoo


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #487 on: February 01, 2007, 14:59:22 pm »

οπως λες και ο ιδιος οταν μιλας ακομα και με τον συνοδηγο μερικες φορες αφαιρεισαι. αλλα δεν μπορουν να σου πουν μη μιλας με τον συνοδηγο ουτε μην παιρνεις αλλον με το αμαξι. τουλαχιστον καποια πραγματα που μπορουν να συμβαλουν στην ασφαλεια σου καλό ειναι να τηρουνται. δεν μπορει κατι παρισσοτερο θα ξερουν αυτοι που ασχολουνται αποκλειστικα με θεματα ασφαλειας στην αδηγηση
Logged
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #488 on: February 01, 2007, 15:00:07 pm »

Quote from: ASDF_ on February 01, 2007, 14:58:25 pm
To μηχανάκι μου αερόψυχτο έχει Tongue

ναι, αλλα το τοπικ ειναι "παθος...αυτοκίνητα"... Tongue
Logged

alekos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1300


είδος προς εξαφάνιση...


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #489 on: February 01, 2007, 15:01:53 pm »

  ναι τα μικρoύ κυβισμού είναι αεροψυκτα οπως και πολλα΄μεγάλου

Δεν εχω δει ποτέ αεροψυκτο αυτοκινητο

Και το ερώτημα παραμένει γιατί bluetooth κια οχι hands free??
Logged

    shumacher=showmacher      
   Τώρα που πλάκωσαν οι μπάτσοι του inet ορίστε η λύση https://xerobank.com/ και http://www.torproject.org/
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #490 on: February 01, 2007, 15:04:24 pm »

Ομολογώ οτι δεν έχω διαβάσει κάτι σχετικό.

Αυτό που μου έρχεται σαν πρώτη σκέψη είναι το παράδειγμα των φαναριών.
Έστω οτι έχεις ένα αερόψυκτο αυτοκίνητο και έχεις  κολλήσει στα φανάρια καλόκαίρι. Εϊσαι τελειωμένος αφού ο κινητήρας δεν ψύχεται καθόλου σχεδόν. Στον αερόψυκτο κινητήρα η κίνηση είναι σημαντική για να ψυχθεί. Στον υδρόψυκτο αυτό το πρόβλημα παρακάμπτεται με το ψυγείο+βεντιλατέρ.

Σϊγουρα σαν μέθοδος ψύξης η υδρόψυξη προσφέρει και καλύτερη σταθεροποίηση της θερμοκρασίας σε ένα εύρος που να θέλουμε. Όταν μπορούμε να πετύχουμε αυτό μας δίνεται περισσότερη ευχέρεια στο σχεδιασμό του κινητήρα.

Τώρα δεν ξέρω, μόνο σκέψεις είπα. Ας μιλήσει κάποιος που να ξέρει.

Απο τους τελευταίους και μάλλον ο τελευταίος που χρησιμοποίησε υδρόψυξη στα αμάξια είναι η Πόρσε.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
ASDF_
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2520


Legalizacion


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #491 on: February 01, 2007, 15:05:12 pm »

Quote from: Karaμazoβ on February 01, 2007, 14:55:03 pm
Έχω την εξής απορία: γιατί εγκαταλείφθηκαν τελείως οι αερόψυκτοι κινητήρες ???

Αν κρίνω από το μηχανάκι μου είναι τελείως αναποτελεσματικοί ως προς την ψύξη βεβαίως βεβαίως
Μια φορά πήγα Χαλκίδα - Αθήνα και έκανα 3 στάσεις για να κρυώσει

Logged

Περπατώ στο δάσος και ακούω Πέγκυ Ζήνα... λες να απολύομαι τον άλλο μήνα??!!!
ASDF_
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2520


Legalizacion


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #492 on: February 01, 2007, 15:06:14 pm »

Quote from: Larry_Flint on February 01, 2007, 15:04:24 pm
Ομολογώ οτι δεν έχω διαβάσει κάτι σχετικό.

Αυτό που μου έρχεται σαν πρώτη σκέψη είναι το παράδειγμα των φαναριών.
Έστω οτι έχεις ένα αερόψυκτο αυτοκίνητο και έχεις  κολλήσει στα φανάρια καλόκαίρι. Εϊσαι τελειωμένος αφού ο κινητήρας δεν ψύχεται καθόλου σχεδόν. Στον αερόψυκτο κινητήρα η κίνηση είναι σημαντική για να ψυχθεί. Στον υδρόψυκτο αυτό το πρόβλημα παρακάμπτεται με το ψυγείο+βεντιλατέρ.

Σϊγουρα σαν μέθοδος ψύξης η υδρόψυξη προσφέρει και καλύτερη σταθεροποίηση της θερμοκρασίας σε ένα εύρος που να θέλουμε. Όταν μπορούμε να πετύχουμε αυτό μας δίνεται περισσότερη ευχέρεια στο σχεδιασμό του κινητήρα.

Τώρα δεν ξέρω, μόνο σκέψεις είπα. Ας μιλήσει κάποιος που να ξέρει.

Απο τους τελευταίους και μάλλον ο τελευταίος που χρησιμοποίησε υδρόψυξη στα αμάξια είναι η Πόρσε.

Μα και ο αερόψυκτος έχει βερντιλατέρ
Δεν παίζει ρόλο η κίνηση του αμαξιού

Aπλά με το νερό επιτυγχάνεται καλύτερη μετάδωση θερμότητας
και έτσι έχει πολύ καλήτερη απόδωση
« Last Edit: February 01, 2007, 15:09:17 pm by ASDF_ » Logged

Περπατώ στο δάσος και ακούω Πέγκυ Ζήνα... λες να απολύομαι τον άλλο μήνα??!!!
alekos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1300


είδος προς εξαφάνιση...


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #493 on: February 01, 2007, 15:09:31 pm »

  ίσως είναι η ειδική θερμοχωρητικότητα αέρα υγρού που παίζει ρόλο.

Τα υγρα νομίζω είναι πιο σταθερά οπότε δεν υπάρχουν απότομες μεταβολές της θερμοκρασίας
Logged

    shumacher=showmacher      
   Τώρα που πλάκωσαν οι μπάτσοι του inet ορίστε η λύση https://xerobank.com/ και http://www.torproject.org/
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #494 on: February 01, 2007, 15:09:44 pm »

Και ο αερόψυκτος έχει βεντιλατέρ αλλα σίγουρα η απαγωγή της θερμότητας γίνεται πιο δύσκολα. Άλλο να την κάνεις απο την επιφάνεια και άλλο απο μέσα. Αναγκαστικά κάνεις τα τοιχώματα απο μπλόκ και κεφαλάρι πιο λεπτά και να τα φορτώνεις με ψύκτρες.

Μάλλον ήταν μπελάς για τους μηχανικούς και δεν άξιζε τον κόπο.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Pages: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 74 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...