• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 00:03:41 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 00:03:41 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 17, 2025, 21:32:50 pm]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[June 17, 2025, 19:46:54 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426698
Total Topics: 31710
Online Today: 205
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 51
Guests: 146
Total: 197
Karkarias
lasef
odkoutrolikos
gcheristanidhs
mpaltzak
elischat
giannisdomu
acolak
Elenit
Nikikouss
kpapama
st3.kt
fafafa
Petros Ts
chaniotism
soktas
stephystam
katranic
mmamougiorgi
acapulco
Gray139
Saint_GR
chriskazakos
Polychronia K
ZontanosThrylos
dimopoul
fopapadopoulos
Mr Watson
Born_Confused
mavropan
alexandros_and
sotos_sta
kostas1507
jimalexoud
Psychoktonos_
mayia psarikoglou
thathas12
fatseas
Cersei Tsoulannister
KZerenidis
Nikos_313
athena_apo
Zaxarenia
ppss
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Επίσημη ενημέρωση για Αντιστοίχηση Μαθημάτων ΝΠΣ με ΠΠΣ και η συζήτηση στο forum.
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Διάφορα > Συγκοινωνίες και Μέσα Μεταφοράς (Moderators: Don, Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 74 Go Down Print
Author Topic: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.  (Read 121927 times)
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5981


i know nothing


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #480 on: February 01, 2007, 13:57:41 pm »

Quote from: Jasper on February 01, 2007, 13:03:54 pm
και τα ενσυρματα hands free εχουν κουμπι για να ανοιξεις τη συνομιλια ρε παιδια...οχι στο ακουστικο αλλα στο μικροφωνακι που κρεμεται κοντα στο στομα...μαζι με το μικροφωακι εχει κ ενα κουμπακι...και νομιζω οτι ολα τα ενσυρματα εχουν...

nope, αυτό μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι δεν ισχύει.

Αντίθετα τα bluetooth, επειδή πρέπει κάπως να ανοιγοκλείνουν, έχουν όλα κουμπί.
Logged
johnlam
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 83


kookoo kookoo


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #481 on: February 01, 2007, 14:36:43 pm »

ολα τα handsfree εχουν κουμπι που ανοιγει και κλεινει την γραμμη. το θεμα δεν ειναι εκει. το θεμα ειναι κατα ποσο μπορεις να εισαι συγκεντρωμενος τοσο στη συνομιλια οσο και στην οδηγηση ταυτοχρονα.
Logged
ASDF_
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2520


Legalizacion


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #482 on: February 01, 2007, 14:41:59 pm »

Quote from: johnlam on February 01, 2007, 14:36:43 pm
ολα τα handsfree εχουν κουμπι που ανοιγει και κλεινει την γραμμη. το θεμα δεν ειναι εκει. το θεμα ειναι κατα ποσο μπορεις να εισαι συγκεντρωμενος τοσο στη συνομιλια οσο και στην οδηγηση ταυτοχρονα.

Γιατί ρε παιδιά δεν είναι το ίδιο πράγμα να μιλάς με τον συνοδηγό σου??????
Logged

Περπατώ στο δάσος και ακούω Πέγκυ Ζήνα... λες να απολύομαι τον άλλο μήνα??!!!
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5981


i know nothing


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #483 on: February 01, 2007, 14:43:43 pm »

Quote from: johnlam on February 01, 2007, 14:36:43 pm
ολα τα handsfree εχουν κουμπι που ανοιγει και κλεινει την γραμμη. το θεμα δεν ειναι εκει. το θεμα ειναι κατα ποσο μπορεις να εισαι συγκεντρωμενος τοσο στη συνομιλια οσο και στην οδηγηση.

Γιατί όταν έχεις συνεπιβάτες είσαι μουγκός?  Tongue

Απλά πρέπει να συγκεντρωθείς πρωτίστως στην οδήγηση. Τυχαίνει μερικές φορές να μιλάω και ξαφνικά να παθαίνω διαλείψεις. Μετά λέω στο συνομιλητή μου ότι έπρεπε να προσέξω κάτι στο δρόμο γι'αυτό δε μιλούσα Tongue
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #484 on: February 01, 2007, 14:49:53 pm »

Quote
Τυχαίνει μερικές φορές να μιλάω και ξαφνικά να παθαίνω διαλείψεις. Μετά λέω στο συνομιλητή μου ότι έπρεπε να προσέξω κάτι στο δρόμο γι'αυτό δε μιλούσα Tongue

+1  Cheesy
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #485 on: February 01, 2007, 14:55:03 pm »

Έχω την εξής απορία: γιατί εγκαταλείφθηκαν τελείως οι αερόψυκτοι κινητήρες ???
Logged

ASDF_
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2520


Legalizacion


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #486 on: February 01, 2007, 14:58:25 pm »

To μηχανάκι μου αερόψυχτο έχει Tongue
Logged

Περπατώ στο δάσος και ακούω Πέγκυ Ζήνα... λες να απολύομαι τον άλλο μήνα??!!!
johnlam
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 83


kookoo kookoo


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #487 on: February 01, 2007, 14:59:22 pm »

οπως λες και ο ιδιος οταν μιλας ακομα και με τον συνοδηγο μερικες φορες αφαιρεισαι. αλλα δεν μπορουν να σου πουν μη μιλας με τον συνοδηγο ουτε μην παιρνεις αλλον με το αμαξι. τουλαχιστον καποια πραγματα που μπορουν να συμβαλουν στην ασφαλεια σου καλό ειναι να τηρουνται. δεν μπορει κατι παρισσοτερο θα ξερουν αυτοι που ασχολουνται αποκλειστικα με θεματα ασφαλειας στην αδηγηση
Logged
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #488 on: February 01, 2007, 15:00:07 pm »

Quote from: ASDF_ on February 01, 2007, 14:58:25 pm
To μηχανάκι μου αερόψυχτο έχει Tongue

ναι, αλλα το τοπικ ειναι "παθος...αυτοκίνητα"... Tongue
Logged

alekos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1300


είδος προς εξαφάνιση...


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #489 on: February 01, 2007, 15:01:53 pm »

  ναι τα μικρoύ κυβισμού είναι αεροψυκτα οπως και πολλα΄μεγάλου

Δεν εχω δει ποτέ αεροψυκτο αυτοκινητο

Και το ερώτημα παραμένει γιατί bluetooth κια οχι hands free??
Logged

    shumacher=showmacher      
   Τώρα που πλάκωσαν οι μπάτσοι του inet ορίστε η λύση https://xerobank.com/ και http://www.torproject.org/
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #490 on: February 01, 2007, 15:04:24 pm »

Ομολογώ οτι δεν έχω διαβάσει κάτι σχετικό.

Αυτό που μου έρχεται σαν πρώτη σκέψη είναι το παράδειγμα των φαναριών.
Έστω οτι έχεις ένα αερόψυκτο αυτοκίνητο και έχεις  κολλήσει στα φανάρια καλόκαίρι. Εϊσαι τελειωμένος αφού ο κινητήρας δεν ψύχεται καθόλου σχεδόν. Στον αερόψυκτο κινητήρα η κίνηση είναι σημαντική για να ψυχθεί. Στον υδρόψυκτο αυτό το πρόβλημα παρακάμπτεται με το ψυγείο+βεντιλατέρ.

Σϊγουρα σαν μέθοδος ψύξης η υδρόψυξη προσφέρει και καλύτερη σταθεροποίηση της θερμοκρασίας σε ένα εύρος που να θέλουμε. Όταν μπορούμε να πετύχουμε αυτό μας δίνεται περισσότερη ευχέρεια στο σχεδιασμό του κινητήρα.

Τώρα δεν ξέρω, μόνο σκέψεις είπα. Ας μιλήσει κάποιος που να ξέρει.

Απο τους τελευταίους και μάλλον ο τελευταίος που χρησιμοποίησε υδρόψυξη στα αμάξια είναι η Πόρσε.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
ASDF_
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2520


Legalizacion


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #491 on: February 01, 2007, 15:05:12 pm »

Quote from: Karaμazoβ on February 01, 2007, 14:55:03 pm
Έχω την εξής απορία: γιατί εγκαταλείφθηκαν τελείως οι αερόψυκτοι κινητήρες ???

Αν κρίνω από το μηχανάκι μου είναι τελείως αναποτελεσματικοί ως προς την ψύξη βεβαίως βεβαίως
Μια φορά πήγα Χαλκίδα - Αθήνα και έκανα 3 στάσεις για να κρυώσει

Logged

Περπατώ στο δάσος και ακούω Πέγκυ Ζήνα... λες να απολύομαι τον άλλο μήνα??!!!
ASDF_
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2520


Legalizacion


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #492 on: February 01, 2007, 15:06:14 pm »

Quote from: Larry_Flint on February 01, 2007, 15:04:24 pm
Ομολογώ οτι δεν έχω διαβάσει κάτι σχετικό.

Αυτό που μου έρχεται σαν πρώτη σκέψη είναι το παράδειγμα των φαναριών.
Έστω οτι έχεις ένα αερόψυκτο αυτοκίνητο και έχεις  κολλήσει στα φανάρια καλόκαίρι. Εϊσαι τελειωμένος αφού ο κινητήρας δεν ψύχεται καθόλου σχεδόν. Στον αερόψυκτο κινητήρα η κίνηση είναι σημαντική για να ψυχθεί. Στον υδρόψυκτο αυτό το πρόβλημα παρακάμπτεται με το ψυγείο+βεντιλατέρ.

Σϊγουρα σαν μέθοδος ψύξης η υδρόψυξη προσφέρει και καλύτερη σταθεροποίηση της θερμοκρασίας σε ένα εύρος που να θέλουμε. Όταν μπορούμε να πετύχουμε αυτό μας δίνεται περισσότερη ευχέρεια στο σχεδιασμό του κινητήρα.

Τώρα δεν ξέρω, μόνο σκέψεις είπα. Ας μιλήσει κάποιος που να ξέρει.

Απο τους τελευταίους και μάλλον ο τελευταίος που χρησιμοποίησε υδρόψυξη στα αμάξια είναι η Πόρσε.

Μα και ο αερόψυκτος έχει βερντιλατέρ
Δεν παίζει ρόλο η κίνηση του αμαξιού

Aπλά με το νερό επιτυγχάνεται καλύτερη μετάδωση θερμότητας
και έτσι έχει πολύ καλήτερη απόδωση
« Last Edit: February 01, 2007, 15:09:17 pm by ASDF_ » Logged

Περπατώ στο δάσος και ακούω Πέγκυ Ζήνα... λες να απολύομαι τον άλλο μήνα??!!!
alekos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1300


είδος προς εξαφάνιση...


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #493 on: February 01, 2007, 15:09:31 pm »

  ίσως είναι η ειδική θερμοχωρητικότητα αέρα υγρού που παίζει ρόλο.

Τα υγρα νομίζω είναι πιο σταθερά οπότε δεν υπάρχουν απότομες μεταβολές της θερμοκρασίας
Logged

    shumacher=showmacher      
   Τώρα που πλάκωσαν οι μπάτσοι του inet ορίστε η λύση https://xerobank.com/ και http://www.torproject.org/
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #494 on: February 01, 2007, 15:09:44 pm »

Και ο αερόψυκτος έχει βεντιλατέρ αλλα σίγουρα η απαγωγή της θερμότητας γίνεται πιο δύσκολα. Άλλο να την κάνεις απο την επιφάνεια και άλλο απο μέσα. Αναγκαστικά κάνεις τα τοιχώματα απο μπλόκ και κεφαλάρι πιο λεπτά και να τα φορτώνεις με ψύκτρες.

Μάλλον ήταν μπελάς για τους μηχανικούς και δεν άξιζε τον κόπο.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Pages: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 74 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...