• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
December 19, 2025, 00:37:38 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
December 19, 2025, 00:37:38 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Απορίες σχετικά με την εξ...
by tony stank
[December 18, 2025, 23:15:28 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by tartoufos
[December 18, 2025, 17:32:09 pm]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by chatzikys
[December 18, 2025, 16:50:50 pm]

Τα δύο πρόσωπα του Γιάννη...
by Elliot Alderson
[December 18, 2025, 13:24:33 pm]

ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΑΦΙΕΡΩΣΕΙΣ...
by tartoufos
[December 18, 2025, 01:25:35 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by chatzikys
[December 17, 2025, 20:07:35 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[December 17, 2025, 12:04:06 pm]

[ΟΔΕ] Γενικές απορίες,ασκ...
by Nikos_313
[December 16, 2025, 23:14:18 pm]

[Στοχαστικά Σήματα και Δι...
by Nikos_313
[December 16, 2025, 23:12:27 pm]

πώληση παλμογράφου και πο...
by botrinis
[December 16, 2025, 21:59:34 pm]

Ρώτα κάτι τον επόμενο
by tartoufos
[December 16, 2025, 21:54:47 pm]

Υποτιμημένες για εσάς ται...
by tartoufos
[December 16, 2025, 12:28:56 pm]

Αναγνωριση μαθηματων
by The Web
[December 15, 2025, 12:33:40 pm]

Αιτήσεις ορκωμοσίας επανα...
by Elliot Alderson
[December 14, 2025, 15:18:37 pm]

Δυσκολία με την Φυσική στ...
by Mr Watson
[December 13, 2025, 22:37:02 pm]

Υποβολή αιτήσεων Erasmus+...
by PolarBear
[December 13, 2025, 21:01:46 pm]

Η μάστιγα των Ρευματοκλοπ...
by chatzikys
[December 13, 2025, 09:53:40 am]

Ανοίξαν οι αιτήσεις για Π...
by Διάλεξις
[December 11, 2025, 15:46:21 pm]

[Τηλεπικοινωνιακά Συστήμα...
by PolarBear
[December 11, 2025, 12:40:04 pm]

Έναρξη και Λήξη Χειμερινο...
by PolarBear
[December 10, 2025, 19:50:15 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10245
Latest: Papakas
Stats
Total Posts: 1429585
Total Topics: 31878
Online Today: 459
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 07:47:49 am)
Users Online
Users: 9
Guests: 398
Total: 407
hercstr
Anto
karthos
nikol michalou
varvoutis
Filpan10
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Επαναληπτικής Εξεταστικής 2024-2025
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Διάφορα > Η γωνιά του παιδιού > Παιχνίδια (Moderators: Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > Ιστορίες Για Αγρίους (Part 2)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 61 62 [63] 64 65 Go Down Print
Author Topic: Ιστορίες Για Αγρίους (Part 2)  (Read 62455 times)
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Ιστορίες Για Αγρίους (Part 2)
« Reply #930 on: March 20, 2006, 03:22:38 am »

παλλόταν στα
Logged

byeeee
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Ιστορίες Για Αγρίους (Part 2)
« Reply #931 on: March 20, 2006, 03:23:43 am »

στητά και
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Ιστορίες Για Αγρίους (Part 2)
« Reply #932 on: March 20, 2006, 03:24:15 am »

τόσο όμορφα
Logged

byeeee
poly1
Guest
Re: Ιστορίες Για Αγρίους (Part 2)
« Reply #933 on: March 20, 2006, 03:24:51 am »

σαν μαρούλια.

(Θα διαγραφεί το τοπικ αν γραφετε ακαταλληλες σκηνες  Puke)
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Ιστορίες Για Αγρίους (Part 2)
« Reply #934 on: March 20, 2006, 03:25:10 am »

(ε;)
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Ιστορίες Για Αγρίους (Part 2)
« Reply #935 on: March 20, 2006, 03:25:49 am »

"Μωρό μου,
Logged

byeeee
Verminoz
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 8236


I smoke my friends down to the filter


View Profile WWW
Re: Ιστορίες Για Αγρίους (Part 2)
« Reply #936 on: March 20, 2006, 03:26:12 am »

τσόντα γυρίζουμε?"
Logged



Englab - Open source scientific/engineering platform
Rebetologion - Contemporary/Experimental


Κακούργα ύπαρξις!
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Ιστορίες Για Αγρίους (Part 2)
« Reply #937 on: March 20, 2006, 03:26:46 am »

"Ναι, επηβήτορα
Logged

byeeee
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Ιστορίες Για Αγρίους (Part 2)
« Reply #938 on: March 20, 2006, 03:27:12 am »

μου θέλεις
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Ιστορίες Για Αγρίους (Part 2)
« Reply #939 on: March 20, 2006, 03:27:46 am »

να σου
Logged

byeeee
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Ιστορίες Για Αγρίους (Part 2)
« Reply #940 on: March 20, 2006, 03:28:09 am »

πάρω μια
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Verminoz
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 8236


I smoke my friends down to the filter


View Profile WWW
Re: Ιστορίες Για Αγρίους (Part 2)
« Reply #941 on: March 20, 2006, 03:28:35 am »

κασέτα με
Logged



Englab - Open source scientific/engineering platform
Rebetologion - Contemporary/Experimental


Κακούργα ύπαρξις!
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Ιστορίες Για Αγρίους (Part 2)
« Reply #942 on: March 20, 2006, 03:30:02 am »

ιταλική τσόντα?"
Logged

byeeee
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Ιστορίες Για Αγρίους (Part 2)
« Reply #943 on: March 20, 2006, 03:30:29 am »

"Οχι θέλω
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Ιστορίες Για Αγρίους (Part 2)
« Reply #944 on: March 20, 2006, 03:31:45 am »

να μου
Logged

byeeee
Pages: 1 ... 61 62 [63] 64 65 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...