• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 23:45:11 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 23:45:11 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[Today at 21:32:50]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[Today at 21:25:42]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[Today at 20:59:13]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 19:46:54]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[Today at 18:56:22]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 14:25:00]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[Today at 13:58:20]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[Today at 13:19:53]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426698
Total Topics: 31710
Online Today: 242
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 59
Guests: 150
Total: 209
Zaxarenia
ppss
odkoutrolikos
thomasdt
χασλμαλικι
christina02
etsilika
natavhoo
varvoutis
Annapar
Grigorisioan05
vaggelisx
PrincessConsuela
chaniotism
Stelios V.
ThanosV
sassi
athena_apo
Aglosdoum
dimopoul
stavr0s16
chrysa.tsilika
gprok
dorapangeiou
soule
tasos potsakis
Cersei Tsoulannister
soph553
Fovidis
DarkMagiK06
Dimos Bachlas
stelinas
MrGreekArrow
andyy
ppoug
sigklitiki
Aris★
kpapama
gpr000
spoun
dimitrisblioumis
dimchin
Η ΤΡΑΠΟΥΛΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ
smanio
amprozos
soktas
valentini
nchatzo
tzesi
tzortzis
cheinopor
fkaravi
Kyritsisss
tasos_ntv
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Επίσημη ενημέρωση για Αντιστοίχηση Μαθημάτων ΝΠΣ με ΠΠΣ και η συζήτηση στο forum.
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Φιλόσοφοι Μηχανικοί - Μηχανικοί Φιλόσοφοι > Επιστήμες (Moderators: Mr Watson, Tasos Bot) > ΠAΓKΟΣMIA HMEPA TΟY «Π»
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 [2] Go Down Print
Author Topic: ΠAΓKΟΣMIA HMEPA TΟY «Π»  (Read 3931 times)
Nessa NetMonster
Guest
Απ: ΠAΓKΟΣMIA HMEPA TΟY «Π»
« Reply #15 on: March 15, 2006, 16:45:37 pm »

ΜΗ δείτε την ταινία π. Είναι τελείως ηλίθια. Θα χάσετε δύο ώρες από τη ζωή σας για να πάθετε πονοκέφαλο.
Logged
aliakmwn
Guest
Απ: ΠAΓKΟΣMIA HMEPA TΟY «Π»
« Reply #16 on: March 15, 2006, 17:36:29 pm »

Η ταινια "π" ειναι καταπληκτικη... Οποιος περιμενει να θαμπωθει απο πολλα μαθηματικα, οντως θα χασει την ωρα του, τα μαθηματικα βρισκονται μεσα στα βιβλια και οχι στις ταινιες.

Το νοημα της ταινιας ειναι αλλο, και η αγρια σκηνοθετικη αποψη του Aronofsky το περναει με τροπο ιδιαιτερα ανορθοδοξο (απευθυνεται σε ανθρωπους με γερα νευρα)

Η ταινια ειναι ακρως επικαιρη, ειδικα με την επιθεση που δεχεται το forum απο τη συσσωρευμενη βλακεια τον τελευταιο καιρο, και δειχνει ποσο επικινδυνη μπορει να γινει η επιστημονικη θεωρια, οταν πεσει στα χερια ψυχανωμαλων... Ο σκηνοθετης καταδικαζει μεσω της ταινιας του ολους τους συνωμοσιολογους, απο τους παραθρησκευτικους φονταμενταλιστες, μεχρι τους στρατευμενους στο κερδος νεογιαπηδες, ενω δεν παραλειπει να κριτικαρει την αποξενωση -και τελικα θηριοποιηση- του επιστημονα, οταν η επιστημη του δεν ειναι κομματι της ζωης του, αλλα η ζωη του κομματι της επιστημης του.
Αντικειμενο της ταινιας δεν ειναι τα μαθηματικα. Τα μαθηματικα ειναι απλως η αφορμη για το ξεσκεπασμα της παρανοιας, ολων των μορφων (γιατι παρανοϊκος στην ταινια δεν ειναι μονο ο Max). Στη θεση του μαθηματικου θα μπορουσε να ειναι ενας αστρολογος, ελαχιστα θα αλλαζε το νοημα, με τη διαφορα οτι τα μαθηματικα ειναι πραγματι επιστημη, κι ετσι η ακροτητα που στηριζεται σ' αυτα ειναι και πιο επικινδυνη.
Καυτηριαζει καθε λογης μονοπλευρους, δογματικους, αδαεις ανθρωπους, που δεν εμαθαν ποτε τους να προσεγγιζουν τον κοσμο ρεαλιστικα, και που περιμενουν "Σωτηρες" (ειτε προκειται για ανθρωπους-μεσιες, ειτε για θεωριες, ειτε για "αληθειες") για να επιβεβαιωσουν την κενη απο νοημα υπαρξη τους.

Κορυφαια ατακα:
It's the woman, Max, the woman!!!

Εναλλακτικος τιτλος: Τουτος ο κοσμος ο μικρος, ο Μεγας!
Logged
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: ΠAΓKΟΣMIA HMEPA TΟY «Π»
« Reply #17 on: March 15, 2006, 19:52:53 pm »

Quote from: aliakmwn on March 15, 2006, 17:36:29 pm
Η ταινια "π" ειναι καταπληκτικη... Οποιος περιμενει να θαμπωθει απο πολλα μαθηματικα, οντως θα χασει την ωρα του, τα μαθηματικα βρισκονται μεσα στα βιβλια και οχι στις ταινιες.

συμφωνώ
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
Nessa NetMonster
Guest
Απ: ΠAΓKΟΣMIA HMEPA TΟY «Π»
« Reply #18 on: March 15, 2006, 21:54:40 pm »

Αλιάκμονα, τι να πω... έχασα πάσα ιδέα για το γούστο σου Sad

Πες μου ποιες άλλες ταινίες σου άρεσαν για να μην τις δω Grin

Άσχετο: Το να είναι η ζωή σου κομμάτι της επιστήμης σου είναι ο,τι πιο ρομαντικό για μένα.
Logged
Zarathoustra
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1436



View Profile
Απ: ΠAΓKΟΣMIA HMEPA TΟY «Π»
« Reply #19 on: March 15, 2006, 22:11:11 pm »

Quote
Το να είναι η ζωή σου κομμάτι της επιστήμης σου είναι ο,τι πιο ρομαντικό για μένα.
Θα συμφωνήσω με την Nessa.Οπου στην θέση της "επιστήμης" μπορείτε να αντικαταστήσετε τις λέξεις "τέχνης","αγώνα",κ.λ.π

Η ταινία δεν μου άρεσε καθόλου(επίσης).Σιχαίνομαι το κλισέ του τρελού αποκομμένου από την ζωή επιστήμονα , χρησιμοποιείται κατά κόρον από "πνευματικούς" Ανθρώπους που φοβούνται ή δεν κατανοούν την μαγεία και την πνευματικότητα της επιστήμης.

Πολύ ενδιαφέρουσα η ερμηνεία του Αλιάκμονα, αν και οφείλω να ομολογήσω ότι αντιλήφθηκα τελείως διαφορετικά το νόημα της ταινίας.

Βέβαια περί ορέξεως.....

 Off-topic

Πάλι βγήκαμε εκτός θέματος!
Logged
aliakmwn
Guest
Απ: ΠAΓKΟΣMIA HMEPA TΟY «Π»
« Reply #20 on: March 15, 2006, 23:28:23 pm »

Quote from: Nessa NetMonster on March 15, 2006, 21:54:40 pm
Άσχετο: Το να είναι η ζωή σου κομμάτι της επιστήμης σου είναι ο,τι πιο ρομαντικό για μένα.

Προκειμενου να αναφερθω στην ερμηνεια που εδωσα εγω στην ταινια, εφερα σε αντιπαραθεση δυο αντιθετες προτασεις:

Η επιστημη μου κομματι της ζωης μου
VS
Η ζωη μου κομματι της επιστημης μου


Ποια ειναι η διαφορα τους?
Η πρωτη προταση σημαινει πως η επιστημη, γινεται ενα κομματι της ζωης. Αναφερεται δηλαδη σε καταστασεις αγαπης, παθους του επιστημονα προς την επιστημη του, τοσο ωστε να την κανει κομματι της ζωης του. Η πρωτη προταση, λοιπον, ειναι μια ρομαντικη αποψη για τη ζωη.
Η δευτερη προταση αναφερεται στη ζωη, με εναν τροπο υποβιβαστικο. Μιλαει λοιπον για υποβιβασμο της ζωης, της προσωπικοτητας, και μετατροπη της σε απολυτο οργανο υπηρετησης καποιου σκοπου. Ο σκοπος αυτος μπορει να ειναι η τεχνη, η επιστημη, ο αγωνας, ο ερωτας ή οτιδηποτε αλλο...

Κατα τη γνωμη μου, αυτο ειναι και το νοημα της ταινιας, αυτο ειναι που καυτηριαζει.
Χρωματιζω με κιτρινο τα παρακατω, καντε copy-paste στο notepad να τα δειτε, για να μην πεσει καταλαθος το ματι κανενος που δεν εχει δει την ταινια:
Παρουσιαζονται τρεις κατηγοριες ανθρωπων, ο Max, ο μελετητης και η χρηματιστρια. Και οι τρεις ανθρωποι πασχουν απο μια δυσκολη και επικινδυνη ψυχικη νοσο: Την παρανοια.
Ο μεν πρωτος, ανθρωπος της επιστημης, σπουδαιος μαθηματικος, εχει ξεχασει τα παντα, και εχει αφιερωσει τη ζωη του ολοκληρωτικα στην ανακαλυψη ενος μοντελου, της "μεγαλης εξισωσης" αν θελετε, η οποια κινει τα παντα: Το συμπαν, τη ζωη... Δεν εχει αμεσο υλιστικο κερδος, εκτος απο τη φημη που θα κερδισει. Κλασσικη περιπτωση "η επιστημη για την επιστημη".
Ο δευτερος, ο μελετητης των αρχαιων εβραϊκων κειμενων, ειναι κι αυτος κλεισμενος στην παρανοια της θρησκειας του. Εχει μετατρεψει ολη του την υπαρξη σε "στρατιωτη", που προσπαθει να αποκωδικοποιησει τα κειμενα του "θεου", ωστε να ερθει η ωρα της ελευσης του Μεσια (ας μην ξεχναμε πως για τους εβραιους ο Μεσιας δεν εχει ερθει ακομα). Δειτε τον τροπο με τον οποιο πλησιαζει τον Max, πώς τον χαιρεταει και τι του λεει... Ο ανθρωπος αυτος κυνηγαει τον σκοπο, την ανακαλυψη δηλαδη του "μαγικου αριθμου", ωστε να φερει το θεο στη γη.
Και τριτη στη σειρα ερχεται η χρηματιστρια, απολυτα υποταγμενη κι αυτη στο Θηριο, στο χρημα δηλαδη, δεν δισταζει να απειλησει με εξοντωση μια ανθρωπινη ζωη, μονο και μονο για να ανακαλυψει αυτο που θα την ανεβασει στα ματια του Αφεντη της: Τον τροπο να κερδιζει περισσοτερα χρηματα. Το κερδος εδω ειναι καθαροτατα υλιστικο.

Και στις τρεις περιπτωσεις, οι τοσο διαφορετικοι, αλλα τοσο ιδιοι μεταξυ τους, ανθρωποι, εχουν αυθυποβιβασθει σε οργανα.

Δεν διαφωνω με τις αποψεις και των δυο σας, αλλαζω ομως τη συνταξη και μερικους συνδεσμους: Η μαγεια, και η μαγκια εν τελει, ειναι ακριβως αυτη: Η τεχνη, η επιστημη, ο ερωτας, ο αγωνας, ολες αυτες οι συγκεκριμενες ή αφηρημενες εννοιες, να γινουν ολες κομματι της ζωης μας. Να γινουμε ανθρωποι πληρεις, οχι μονοπλευροι. Και ισως αυτο τελικα να επιθυμει να δειξει ο Daren.

Επανερχομαι στις δυο προτασεις:
Η ζωη του ανθρωπου ειναι τεραστια. Και μπορει να χωρεσει πολλα μεσα. Χρονος υπαρχει πολυς, και δυνατοτητες απειρες. Γι' αυτο και επιμενω στην τοποθετηση μου, και στην επιλογη "ο/η/το ΧΧΧ μου, κομματι της ζωης μου", οπου ΧΧΧ βαλτε ολα αυτα που αναφεραμε... Γιατι η ζωη μπορει να χωρεσει τα παντα.
Αντιθετα, στην δευτερη περιπτωση, στο "η ζωη μου κομματι του/της ΧΧΧ", αυτοματα σε τοποθετει μεσα σε ενα πεδιο, και σε μεταβαλει σε οργανο. Οχι ανθρωπος πλεον, αλλα ρομποτ υπηρετης.

Επιπλεον, για να μην ξεφευγουμε κιολας, ο "ρομαντισμος" δεν ειναι μια ελευθερη λεξη που ο καθενας της δινει ο,τι ερμηνεια θελει... Ειναι κατι πολυ συγκεκριμενο, και αναφερεται στο κινημα παντρεματος των θετικων (ψυχρων και τεχνοκρατικων) επιστημων με τις ανθρωπιστικες. Ειχα καπου ενα ποιηματακι του Ελυτη, στο οποιο καθρεφτιζοταν με τον πιο χαρακτηριστικο τροπο ο ρομαντισμος ως τροπος σκεψης...

Το ρομαντικο λοιπον, ειναι το να μην αφιερωνεσαι ολοκληρωτικα σε τιποτε, αλλα να τα κανεις ολα κομματι της ζωης σου.

Logged
Nessa NetMonster
Guest
Απ: ΠAΓKΟΣMIA HMEPA TΟY «Π»
« Reply #21 on: March 15, 2006, 23:44:27 pm »

Διαφωνώ καθέτως! Με το να αφιερώνεις τη ζωή σου σε κάτι όχι μόνο δεν την υποβιβάζεις, αλλά της δίνεις και νόημα. Θαυμάζω και έχω σαν πρότυπα αυτούς που αφοσιώνονται ολοκληρωτικά στην πρόοδο της επιστήμης, ειδικά αυτούς που ψάχνουν τη Θεωρία των Πάντων! Οι θετικές επιστήμες κάθε άλλο παρά ψυχρές και τεχνοκρατικές είναι. Είναι για μένα η ανώτερη λειτουργία του ανθρώπου.

Ο Max της ταινίας είναι μια προσωπικότητα που είναι αδύνατον να υπάρξει. Ρώτα κανέναν ψυχίατρο για το αν υπάρχει ψυχική κατάσταση με αυτή τη συμπεριφορά και με αυτά τα συμπτώματα. Κάτι τέτοιο υπήρξε μόνο στη φαντασία του σκηνοθέτη. Τα μαθηματικά που χρησιμοποιεί η ταινία είναι άθλια και δείχνουν ότι ο Αρονόφσκι σταμάτησε κάπου στο δημοτικό. Άσε δε για την εβραϊκή θρησκεία, που την παρουσιάζει τελείως λάθος (βέβαια πού να κάτσει ο Αρονόφσκι να διαβάσει την Τοράχ).

Για να παράξεις τέχνη, πρέπει πρώτα να έχεις ζήσει κάποια πράγματα. Μόνο με τη φαντασία σου (και λανθασμένες/ελλιπείς πληροφορίες) δεν πετυχαίνεις το στόχο σου.
Logged
aliakmwn
Guest
Απ: ΠAΓKΟΣMIA HMEPA TΟY «Π»
« Reply #22 on: March 16, 2006, 00:59:46 am »

Δεν μου αρεσει ο τροπος που δογματιζεις, οποτε δεν θα σου απαντησω ουτε στα επι μερους.
Logged
Zarathoustra
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1436



View Profile
Απ: ΠAΓKΟΣMIA HMEPA TΟY «Π»
« Reply #23 on: March 16, 2006, 01:31:31 am »

O ρομαντισμός είναι όρος (και κίνημα) που προέρχεται από την τέχνη του 18ου αιώνα και όπως όλα τα κινήματα έχει «εφαρμογές» στην λογοτεχνία, την μουσική, την ζωγραφική κ.λ.π.
Ο ρομαντισμός δίνει έμφαση στον  λυρισμό, τα «ευγενή ιδανικά», την κάθε είδους «τραγικότητα» του ανθρώπου, την ανάδυση του συναισθηματικού κόσμου, σε αντιδιαστολή με την «ψυχρή λογική», τον ωφελιμισμό, και την συμβατικότητα.

Για παράδειγμα ο Μπετόβεν(το έργο του οποίου σηματοδοτεί το πέρασμα της δυτικής μουσικής από την κλασσική περίοδο στην ρομαντική)  είχε όλα τα χαρακτηριστικά ενός ρομαντικού ήρωα και αποτέλεσε πρότυπο για το ρεύμα:Ιδιοφυής, αφιερωμένος αποκλειστικά στην μουσική, εσωστρεφής, ακοινώνητος, με δυσκολίες στις (πιθανότατα ανύπαρκτες) σχέσεις του με το άλλο φύλο , και με  τραγικότατο τέλος. Τι ποιο τραγικό από έναν ταλαντούχο μουσικό που στο αποκορύφωμα της σταδιοδρομίας του αντιλαμβάνεται ότι χάνει σταδιακά την ακοή του!

Βέβαια σήμερα η λέξη «ρομαντικός» έχει πολύ ευρεία έννοια και χρησιμοποιείται πολλές φορές αυθαίρετα, αλλά τις περισσότερες φορές ή σημασία της μπορεί να γίνει αντιληπτή διαισθητικά.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση το «να μην αφιερώνεσαι ολοκληρωτικά σε τίποτε, αλλά να τα κάνεις όλα κομμάτι της ζωής σου» είναι μία λογικότατη στρατηγική για την ζωή, αλλά  ως ιδέα απολύτως ΜΗ ρομαντική!!
Αντίθετα η ζωή ενός επιστήμονα που αφιερώνει όλη του την ζωή στην επιστήμη προς αναζήτηση της αλήθειας(και όχι βέβαια του κέρδους), θα μπορούσε κάλλιστα να είναι η υπόθεση ενός ρομαντικού μυθιστορήματος. Αν τελικά ο επιστήμονάς μας δεν έφθασε στο αποτέλεσμα που επιθυμούσε, οπότε κατέστρεψε την ζωή του χωρίς λόγο, ακόμα καλύτερα. Αν επιπρόσθετα  ήξερε εξαρχής ότι η προσπάθειά του είναι καταδικασμένη σε αποτυχία , τότε έχουμε να κάνουμε με τον πλέον «ρομαντικό» τύπο!

Quote from: Nessa NetMonster
Τα μαθηματικά που χρησιμοποιεί η ταινία είναι άθλια και δείχνουν ότι ο Αρονόφσκι σταμάτησε κάπου στο δημοτικό
Πράγμα απαράδεκτο, ιδιαίτερα αν λάβουμε υπόψη και τον εντυπωσιακό τίτλο.Αν ήθελε να τον πάρουμε στα σοβαρά θα μπορούσε να είχε συμβουλευτεί κάποιον ειδικό.
Quote from: Nessa NetMonster
Για να παράξεις τέχνη, πρέπει πρώτα να έχεις ζήσει κάποια πράγματα. Μόνο με τη φαντασία σου (και λανθασμένες/ελλιπείς πληροφορίες) δεν πετυχαίνεις το στόχο σου.

Εδώ θα διαφωνήσω.Nα ένα παράδειγμα:

 As a boy, Eco loved American comic-book heroes like the Phantom and Superman. His familiarity with American culture was also nurtured by his work as a translator, producing Italian versions of Woody Allen's book Without Feathers, Jules Feiffer's political cartoons and the ''Peanuts" comic strip, among others.
 ''When I translated a book, especially hard-boiled detective novels, like those by Mickey Spillane, from English into Italian, I often had to do a parody of Italian detective novels to get the right tone.
 "I could not do a literal translation of slang like 'Mr. Big,' or have the detective say to a cab driver, 'Take me downtown.' Italian readers would think that the American city was built like Florence, partly on a hill, with an upper and lower town.
 ''During the 1960s, people would comment on my familiarity with American culture and language by saying, 'You must visit the U.S. a lot.' Actually, I had never been to America."

EDIT:Εδώ έχουμε φαντασία και κάθε άλλο παρά ελλειπείς πληροφορίες, οπότε το παράδειγμα ίσως να είναι ατυχές. Πάντως και με λάθος πληροφορίες πιστεύω ότι γίνεται η δουλειά,αρκεί να υπάρχει ταλέντο.
« Last Edit: March 16, 2006, 01:44:18 am by Zarathoustra » Logged
damien667
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 223


Κλέφτης επαγγελματικών δικαιωμάτων ηλεκτρολόγων


View Profile WWW
Re: ΠAΓKΟΣMIA HMEPA TΟY «Π»
« Reply #24 on: March 16, 2006, 03:11:10 am »

ο Μπετόβεν όπως και πολλοί άλλοι αφιερώθηκαν πλήρως σε αυτό που έκαναν. Ο άνθρωπος έκαψε τη ζωή του δημιουργώντας μουσική. Έκανε αυτό που ήθελε όμως, και προσέφερε τα μέγιστα στον πολιτισμό.
Η ειδοποιός διαφορά με τον πρωταγωνιστή του Π είναι ότι στο βωμό της απελπισμένης και μανιακής αναζήτησης του μυστικού των πάντων έπεσε θύμα εκμετάλλευσης και από κάποιο σημείο και μετά δεν έκανε αυτό που πραγματικά ήθελε αλλά αυτό που εξαναγκάζόταν. Έπεσε στο τρυπάκι.
Ο Μπετόβεν μέχρι τα τελευταία χρόνια της ζωής του δεν είχε αναγνωριστεί ιδιαίτερα, καθώς η μουσική του δεν είχε απήχηση (διέφερε αρκετά από τα πρότυπα που υπήρχαν). Ωστόσο συνέχισε να γράφει ό,τι ήθελε και να είναι κύριος του εαυτού του. Αφιέρωσε μια συμφωνία στον Ναπολέοντα και όταν συνειδητοποίησε ότι ο Βοναπάρτης ουσιαστικά ήταν άλλος ένας που ήθελε την εξουσία και έγινε αυτοκράτορας έσκισε δημόσια την αφιέρωση και άλλαξε ένα μέρος της συμφωνίας. Στο τέλος, όταν ήταν πλήρως κουφός, στην πρώτη εκτέλεση της 9ης συμφωνίας δεν τον έννοιαζε ποια θα ήταν η αντίδραση, ούτε καν άλλωστε μπορούσε να ακούσει τα ενθουσιώδη χειροκροτήματα στο τέλος. Και δεν θα έλεγα ότι είχε τραγικό τέλος, πέθανε ευτυχισμένος.
Ο Μαξ "αυτοκτόνησε" - αφιέρωσε τη ζωή του σε κάτι που τον κατέστρεψε.

Και εδώ έρχεται ο ρομαντισμός. Βρίσκω ασύγκριτα ρομαντική τη ζωή του Μπετόβεν και το έργο του. Και βρίσκω επίσης τραγική τη ζωή του Μαξ, γιατί κυνηγώντας το όνειρό του -και λίγη ματαιοδοξία μαζί- κατέληξε να ξοδέψει την ύπαρξή του όντας εκμεταλλευόμενος από ένα σωρό πλευρές που ήθελαν να καπηλευτούν το έργο του για "ανίερους" σκοπούς. Όταν γίνεσαι θύμα του κέρδους χάνεις κάθε ψίγμα ρομαντισμού.

Η ταινία πάντως κατ΄εμέ είναι τρομερή
Logged

Το σεξ είναι η μόνη εγωιστική πράξη που ικανοποιεί όλους τους συμμετέχοντες.<br />διόρθωση* και η φιλανθρωπία το ίδιο!
Nessa NetMonster
Guest
Απ: ΠAΓKΟΣMIA HMEPA TΟY «Π»
« Reply #25 on: March 16, 2006, 09:23:44 am »

Zarathoustra, το παράδειγμά σου όντως ατυχές, γι'αυτό και δε με πείθει.

Αλιάκμονα, δε μπορώ να καταλάβω με ποια λογική εγώ δογματίζω ενώ εσύ όχι. Δεν αιτιολόγησες τις απόψεις σου καλύτερα από ότι εγώ. Μη θεωρείς ότι όσο πιο αναλυτικά γράφεις την άποψή σου τόσο περισσότερο την έχεις αιτιολογήσει. Η αιτιολόγηση θέλει επιχειρήματα.
Logged
aliakmwn
Guest
Απ: ΠAΓKΟΣMIA HMEPA TΟY «Π»
« Reply #26 on: March 16, 2006, 11:00:00 am »

Ελα ρε Νεσσα τωρα, ωρες ωρες κανεις λες και μιλαμε διαφορετικη γλωσσα...

Quote from: Nessa NetMonster on March 15, 2006, 23:44:27 pm
Ο Max της ταινίας είναι μια προσωπικότητα που είναι αδύνατον να υπάρξει.

Και αυτο βασιζεται πού?

Quote from: Nessa NetMonster on March 15, 2006, 23:44:27 pm
Ρώτα κανέναν ψυχίατρο για το αν υπάρχει ψυχική κατάσταση με αυτή τη συμπεριφορά και με αυτά τα συμπτώματα. Κάτι τέτοιο υπήρξε μόνο στη φαντασία του σκηνοθέτη.

Κι αν σου πω οτι την εχω συζητησει με ψυχιατρο την ταινια?

Quote from: Nessa NetMonster on March 15, 2006, 23:44:27 pm
Τα μαθηματικά που χρησιμοποιεί η ταινία είναι άθλια και δείχνουν ότι ο Αρονόφσκι σταμάτησε κάπου στο δημοτικό.

Και αυτο προκυπτει απο.............?

Quote from: Nessa NetMonster on March 15, 2006, 23:44:27 pm
Άσε δε για την εβραϊκή θρησκεία, που την παρουσιάζει τελείως λάθος (βέβαια πού να κάτσει ο Αρονόφσκι να διαβάσει την Τοράχ).

Δεν παρουσιαζει την εβραϊκη θρησκεια, παρουσιαζει μια κλικα "αιρετικων", φανατικων εβραιων. Βαζω εντος εισαγωγικων τον ορο "αιρετικοι" γιατι απ' οσο ξερω ειναι πολυ δυσκολο για την εβραϊκη θρησκεια να κολλησει τετοια ταμπελα, δεν ειναι οπως οι ορθοδοξοι που την παραμικρη παρεκκλιση τη βαφτιζουν αιρεση και την πετουν στα σκουπιδια της κολασης...


Quote from: Nessa NetMonster on March 15, 2006, 23:44:27 pm
Για να παράξεις τέχνη, πρέπει πρώτα να έχεις ζήσει κάποια πράγματα. Μόνο με τη φαντασία σου (και λανθασμένες/ελλιπείς πληροφορίες) δεν πετυχαίνεις το στόχο σου.

Ε εδω τωρα τι να πουμε...


Τελοσπαντων, θεωρω το θεμα ληξαν, δεν θα ξαναπαντησω, εκτος αν προκυψουν νεες πληροφοριες...
Logged
Nessa NetMonster
Guest
Απ: ΠAΓKΟΣMIA HMEPA TΟY «Π»
« Reply #27 on: March 16, 2006, 17:53:45 pm »

Quote from: aliakmwn on March 16, 2006, 11:00:00 am
Quote from: Nessa NetMonster on March 15, 2006, 23:44:27 pm
Ο Max της ταινίας είναι μια προσωπικότητα που είναι αδύνατον να υπάρξει.

Και αυτο βασιζεται πού?

Quote from: Nessa NetMonster on March 15, 2006, 23:44:27 pm
Ρώτα κανέναν ψυχίατρο για το αν υπάρχει ψυχική κατάσταση με αυτή τη συμπεριφορά και με αυτά τα συμπτώματα. Κάτι τέτοιο υπήρξε μόνο στη φαντασία του σκηνοθέτη.

Κι αν σου πω οτι την εχω συζητησει με ψυχιατρο την ταινια?
Ανυπομονώ να μάθω σε ποια ασθένεια εμφανίζονται παραληρήματα, απώλεια αισθήσεων, πονοκέφαλος, ψυχωτική συμπεριφορά, υπερμνησία και πιθανότατα και άλλα που δε θυμάμαι...

Quote from: aliakmwn on March 16, 2006, 11:00:00 am
Quote from: Nessa NetMonster on March 15, 2006, 23:44:27 pm
Τα μαθηματικά που χρησιμοποιεί η ταινία είναι άθλια και δείχνουν ότι ο Αρονόφσκι σταμάτησε κάπου στο δημοτικό.

Και αυτο προκυπτει απο.............?
Δε θυμάμαι όλη την ταινία να σου πω, αλλά τουλάχιστον κάποιες γκάφες τις είχα προσέξει. Ένα που θυμάμαι: ο ραββίνος (Wink σε κάποια φάση λέει ότι έψαξε όλους τους αριθμούς με 216 ψηφία. (Τι μας λες ρε φίλε;;; Πόσα Big Bang έχεις ζήσει;;; Έχεις κάνει τα σύμπαντα κομποσκοίνι;;Wink Και με τον υπολογιστή κάτι χοντρό πρέπει να είχε κάνει, αλλά το έχω διαγράψει από τη μνήμη μου. Αλλά πέρα από αυτό, και τέτοια να μην είχε, τα μαθηματικά με τα οποία μας δείχνει να "παιδεύεται" ο Max περιορίζονται, αν θυμάμαι καλά, στο επίπεδο του δημοτικού.

Quote from: aliakmwn on March 16, 2006, 11:00:00 am
Quote from: Nessa NetMonster on March 15, 2006, 23:44:27 pm
Άσε δε για την εβραϊκή θρησκεία, που την παρουσιάζει τελείως λάθος (βέβαια πού να κάτσει ο Αρονόφσκι να διαβάσει την Τοράχ).

Δεν παρουσιαζει την εβραϊκη θρησκεια, παρουσιαζει μια κλικα "αιρετικων", φανατικων εβραιων. Βαζω εντος εισαγωγικων τον ορο "αιρετικοι" γιατι απ' οσο ξερω ειναι πολυ δυσκολο για την εβραϊκη θρησκεια να κολλησει τετοια ταμπελα, δεν ειναι οπως οι ορθοδοξοι που την παραμικρη παρεκκλιση τη βαφτιζουν αιρεση και την πετουν στα σκουπιδια της κολασης...
ΟΚ, αν δεν αναφέρει την Τοράχ ονομαστικά το δέχομαι. Δε θυμάμαι καλά την ταινία. Πάντως πρέπει να παραδεχτείς ότι όταν μιλάς για τον Ιουδαϊσμό σε συνδυασμό με την αριθμολογία στο μυαλό σου έρχεται η Τοράχ.
Logged
auroraTM
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 451



View Profile WWW
Απ: ΠAΓKΟΣMIA HMEPA TΟY «Π»
« Reply #28 on: March 19, 2006, 22:37:49 pm »

Quote from: aliakmwn on March 15, 2006, 17:36:29 pm
Η ταινια "π" ειναι καταπληκτικη... Οποιος περιμενει να θαμπωθει απο πολλα μαθηματικα, οντως θα χασει την ωρα του, τα μαθηματικα βρισκονται μεσα στα βιβλια και οχι στις ταινιες.

Το νοημα της ταινιας ειναι αλλο, και η αγρια σκηνοθετικη αποψη του Aronofsky το περναει με τροπο ιδιαιτερα ανορθοδοξο (απευθυνεται σε ανθρωπους με γερα νευρα)

Η ταινια ειναι ακρως επικαιρη, ειδικα με την επιθεση που δεχεται το forum απο τη συσσωρευμενη βλακεια τον τελευταιο καιρο, και δειχνει ποσο επικινδυνη μπορει να γινει η επιστημονικη θεωρια, οταν πεσει στα χερια ψυχανωμαλων... Ο σκηνοθετης καταδικαζει μεσω της ταινιας του ολους τους συνωμοσιολογους, απο τους παραθρησκευτικους φονταμενταλιστες, μεχρι τους στρατευμενους στο κερδος νεογιαπηδες, ενω δεν παραλειπει να κριτικαρει την αποξενωση -και τελικα θηριοποιηση- του επιστημονα, οταν η επιστημη του δεν ειναι κομματι της ζωης του, αλλα η ζωη του κομματι της επιστημης του.
Αντικειμενο της ταινιας δεν ειναι τα μαθηματικα. Τα μαθηματικα ειναι απλως η αφορμη για το ξεσκεπασμα της παρανοιας, ολων των μορφων (γιατι παρανοϊκος στην ταινια δεν ειναι μονο ο Max). Στη θεση του μαθηματικου θα μπορουσε να ειναι ενας αστρολογος, ελαχιστα θα αλλαζε το νοημα, με τη διαφορα οτι τα μαθηματικα ειναι πραγματι επιστημη, κι ετσι η ακροτητα που στηριζεται σ' αυτα ειναι και πιο επικινδυνη.
Καυτηριαζει καθε λογης μονοπλευρους, δογματικους, αδαεις ανθρωπους, που δεν εμαθαν ποτε τους να προσεγγιζουν τον κοσμο ρεαλιστικα, και που περιμενουν "Σωτηρες" (ειτε προκειται για ανθρωπους-μεσιες, ειτε για θεωριες, ειτε για "αληθειες") για να επιβεβαιωσουν την κενη απο νοημα υπαρξη τους.

Κορυφαια ατακα:
It's the woman, Max, the woman!!!

Εναλλακτικος τιτλος: Τουτος ο κοσμος ο μικρος, ο Μεγας!


Ε εντάξει όχι και επίθεση ρε αλιάκμων συζήτηση κάνουμε
χαλάρωσε λιγάκι.........
Logged
Pages: 1 [2] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...