• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 23:09:33 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 23:09:33 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[Today at 21:32:50]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[Today at 21:25:42]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[Today at 20:59:13]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 19:46:54]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[Today at 18:56:22]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 14:25:00]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[Today at 13:58:20]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[Today at 13:19:53]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426698
Total Topics: 31710
Online Today: 242
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 61
Guests: 164
Total: 225
gpapmtb
AA RE LEWN
Born_Confused
vasillikiiiiii
Petros Ts
Local Rider
iakov
Nekt
vlasiosv
mprizakias
Elenit
alekos87
Tsomp
Aglosdoum
MrGreekArrow
Aria10
Gone_Forever
thomassamaras
anastas1a
dkonst
stavr0s16
stefpapa21
dkatsoul
acolak
soule
christina02
chaniotism
nikpapoutsi
alexlemp
iliaskou
gstom
apapamichail
nikosmonov
Evripidis
msandr
petrtheo
Zaxarenia
m.renia
evrinasto
florianm
georsoti
cheinopor
pavlaras
dimant
chris123
Kenedy
theofr
xristostsi03
maria_s
gntitsios
fivosfivos1
chris_p30
Fidelity
Pcsc
tzortzis
kkotsopo
filkilkis
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Επίσημη ενημέρωση για Αντιστοίχηση Μαθημάτων ΝΠΣ με ΠΠΣ και η συζήτηση στο forum.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Πανεπιστήμιο και Παιδεία > Η πολιτική για το Πανεπιστήμιο (Moderators: Tasos Bot, PolarBear) > Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14 Go Down Print
Author Topic: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)  (Read 29790 times)
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #90 on: December 05, 2010, 19:41:29 pm »

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_100062_05/12/2010_424835
Logged
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #91 on: December 05, 2010, 19:55:52 pm »

Quote from: pandora on December 05, 2010, 19:41:29 pm
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_100062_05/12/2010_424835

Το νέο μοντέλο διοίκησης των ΑΕΙ
Η κ. Αννα Διαμαντοπούλου αποκαλύπτει το σχέδιο

για την οργάνωση των πανεπιστημίων
Oι καθηγητές θα επιλέγουν τις προσωπικότητες εκτός ιδρυμάτων
Η πλειοψηφία του Συμβουλίου Διοίκησης θα είναι εκλεγμένοι ακαδημαϊκοί

Συνέντευξη στον Αποστολο Λακασα

«Το σημερινό μοντέλο διοίκησης των πανεπιστημίων χρειάζεται αλλαγή. Υπάρχουν προβλήματα από την οργάνωση της φύλαξης του ΑΕΙ μέχρι τον συνολικό σχεδιασμό κάθε ιδρύματος» τονίζει η υπουργός Παιδείας, κ. Αννα Διαμαντοπούλου, εξηγώντας σε συνέντευξή της στην «Κ», τις βασικές πτυχές της πρότασης του υπουργείου για τις αλλαγές στη λειτουργία των ΑΕΙ και των ΤΕΙ. Η ίδια ξεκαθαρίζει ότι «η πλειοψηφία των μελών του Συμβουλίου Διοίκησης θα είναι εκλεγμένοι ακαδημαϊκοί, θα εκπροσωπούνται και οι φοιτητές, ενώ το ΑΕΙ θα επιλέγει τις προσωπικότητες εκτός ιδρύματος που θα συμμετέχουν» και «το υπουργείο δεν θα έχει απολύτως κανένα ρόλο» όσον αφορά τη θεσμοθέτηση του Συμβουλίου Διοίκησης με τη συμμετοχή εξωπανεπιστημιακών προσωπικοτήτων - ζήτημα που έχει προκαλέσει τις οξύτερες αντιδράσεις της ακαδημαϊκής κοινότητας και αναμένεται να βρεθεί στο επίκεντρο της έκτακτης συνόδου των πρυτάνεων στο τέλος της προσεχούς εβδομάδας.

Η κ. Διαμαντοπούλου διευκρινίζει ότι ο πρύτανης θα επιλέγεται από τη Σύγκλητο του ΑΕΙ μετά διεθνή πρόσκληση ενδιαφέροντος, χωρίς την ανάμειξη του υπουργείου, και θεωρεί αναγκαίο να υπάρχουν στα ΑΕΙ διαδικασίες κοινωνικής λογοδοσίας και ελέγχου. «Είναι χρέος μας να προσφέρουμε πτυχίο με αντίκρισμα στη νέα γενιά» και «οι μεγάλες αλλαγές απαιτούν μεγάλες συναινέσεις», υποσημειώνει.

- Πρόσφατα δηλώσατε ότι θέλετε ένα νόμο-πλαίσιο για την ανώτατη εκπαίδευση, που δεν θα είναι νόμος ΠΑΣΟΚ, αλλά όλης της Ελλάδας και θα μπορεί να εφαρμοστεί. Πού θα διαφέρει από τους προηγούμενους νόμους;

- Το σημερινό θεσμικό πλαίσιο για τα ΑΕΙ εμπεριέχεται σε κάποιες εκατοντάδες σελίδες. Θέλουμε να είναι ένα λιτό κείμενο, το οποίο θα θέτει τις βασικές αρχές λειτουργίας των ΑΕΙ και σε πολύ περιορισμένο βαθμό συγκεκριμένες εξειδικεύσεις. Δηλαδή, θα δίνεται η δυνατότητα, με τον εσωτερικό κανονισμό, να αποφασίζονται πολλά θέματα, και να μην παρεμβαίνει το κράτος -όπως κάνει σήμερα- με αποτέλεσμα να οδηγούμαστε σε στρεβλώσεις.

Δεύτερος βασικός στόχος είναι να μην υπάρχει ομοιομορφία. Να δίνεται, δηλαδή, η δυνατότητα επιλογής μοντέλων, γιατί είναι διαφορετικό το Πανεπιστήμιο της Αθήνας -ένα μεγάλο πανεπιστήμιο- από το νησιωτικό Πανεπιστήμιο Αιγαίου.

- Μετά τη δημοσιοποίηση των προτάσεών σας στη σύνοδο πρυτάνεων στην Κρήτη τον Οκτώβριο, υπήρξαν αντιδράσεις, που κυρίως επικεντρώνονται στον τρόπο επιλογής της διοίκησης - στο Συμβούλιο Διοίκησης και κυρίως στα πρόσωπα εκτός πανεπιστημίου, που θα μετέχουν. Γιατί προτείνετε την αλλαγή του τρόπου διοίκησης;

- Συμφωνούμε όλοι ότι το σημερινό μοντέλο διοίκησης χρειάζεται αλλαγή. Υπάρχουν προβλήματα από την οργάνωση της φύλαξης του ΑΕΙ μέχρι τον συνολικό σχεδιασμό κάθε ιδρύματος.

Η πρόταση του υπουργείου βασίζεται στο ότι, πρώτον, πρέπει να μεταφερθούν, στο πλαίσιο του Συντάγματος, ελεγκτικές αρμοδιότητες από το υπουργείο στο ίδρυμα. Δεν μπορεί ο υπουργός να παρεμβαίνει, όπως συμβαίνει σήμερα, σε ζητήματα για τα οποία δεν έχει πληροφορίες και δεν έχει και λόγο να το κάνει. Οι αρμοδιότητες αυτές να ασκούνται από σώμα του ΑΕΙ, το οποίο θα αποτελεί και θεσμικό αντίβαρο στις πρυτανικές αρχές. Δεύτερον, πρέπει να υπάρχουν στο ΑΕΙ διαδικασίες κοινωνικής λογοδοσίας, ελέγχου και στρατηγικού σχεδιασμού. Αυτά μπορεί να τα κάνει ένα συμβούλιο, το οποίο επ' ουδενί δεν θα έχει προσωπικότητες διορισμένες από το υπουργείο ή άλλον φορέα. Στόχος του συμβουλίου είναι η αντιμετώπιση προβλημάτων που δεν αντιμετωπίζονται σήμερα (π.χ. φύλαξη), ο στρατηγικός σχεδιασμός με συγκεκριμένους στόχους, η αξιοποίηση της περιουσίας, η προσέλκυση χορηγιών.

- Ποια θα είναι η σύνθεση του Συμβουλίου Διοίκησης;


- Η πλειοψηφία θα είναι εκλεγμένοι ακαδημαϊκοί. Το ίδιο το ΑΕΙ θα επιλέγει τις προσωπικότητες εκτός ιδρύματος που θα συμμετέχουν και θα πρέπει να αιτιολογεί τις επιλογές του. Το υπουργείο δεν θα έχει απολύτως κανένα ρόλο στην επιλογή των προσωπικοτήτων. Το ερευνητικό και ακαδημαϊκό έργο είναι απολύτως ευθύνη της Συγκλήτου και του πρύτανη.

- Αντιδράσεις προκαλεί, επίσης, η πρόταση για επιλογή του πρύτανη με διεθνή πρόσκληση ενδιαφέροντος.


- Ο πρύτανης είναι η κορυφαία προσωπικότητα κάθε πανεπιστημίου. Πρέπει να είναι αναγνωρισμένου κύρους, επιστημονικού και ερευνητικού βεληνεκούς. Οι διαδικασίες επιλογής του πρέπει να ξεφύγουν από τις σημερινές, όπου εμπλέκονται κόμματα, προσωπικά συμφέροντα κ.ο.κ. Δεν έχουμε μιλήσει για διορισμό. Μιλήσαμε για πρόσκληση ενδιαφέροντος σε προσωπικότητες, με προσόντα που θα περιγράφει το ίδιο το ΑΕΙ. Οσοι ενδιαφέρονται -που μπορεί να είναι από το ίδιο το ΑΕΙ ή από ίδρυμα του εξωτερικού, ενδεχομένως απόφοιτοι του οικείου ιδρύματος, με απαραίτητο προσόν τη γνώση της ελληνικής γλώσσας και πραγματικότητας- θα περνούν από δημόσια ακρόαση από τη Σύγκλητο. Δηλαδή, φοιτητές και καθηγητές, μέσω του Διαδικτύου, θα παρακολουθούν την ακρόαση των υποψηφίων και η Σύγκλητος θα γνωμοδοτεί για την τελική απόφαση.

- Ομως, συνταγματολόγοι αναφέρουν ότι οι προτάσεις αυτές προσκρούουν στη συνταγματικώς κατοχυρωμένη διοικητική αυτοτέλεια των ΑΕΙ.

- Θα κάνω μια παρατήρηση. Οταν έχουμε ένα κείμενο διαβούλευσης δεν ξεκινάμε από το συνταγματικό. Οταν θα έρθει το προσχέδιο νόμου, τότε θα το συζητήσουμε. Οι προτάσεις, που υπάρχουν σήμερα, είναι βάση για συζήτηση και πάντως είναι απολύτως ελεγμένες συνταγματικά.

- Πιστεύετε ότι το νέο μοντέλο διοίκησης θα εφαρμοσθεί χωρίς αντιδράσεις από τις φοιτητικές παρατάξεις, που φοβούνται αποδυνάμωση του ρόλου τους στη διοίκηση του ΑΕΙ;

- Ο ρόλος των φοιτητών είναι εξαιρετικά σημαντικός. Είναι αναγκαία η τριετής αξιολόγηση κάθε καθηγητή και στο διδακτικό και στο ερευνητικό έργο. Οι φοιτητές θα έχουν την αξιολόγηση του διδακτικού έργου - η δύναμή τους θα είναι να αξιολογούν και τον καθηγητή και τις διαδικασίες του Τμήματός τους. Η αξιολόγηση θα είναι προϋπόθεση για όλα τα ζητήματα. Γι' αυτό και όλα τα ΑΕΙ θα υφίστανται εξωτερικές αξιολογήσεις, όπως γίνεται διεθνώς. Επίσης, οι φοιτητές μέσω εκλεγμένων εκπροσώπων τους θα συμμετέχουν στο Συμβούλιο Διοίκησης.

- Η χρηματοδότηση θα συνδεθεί με την αξιολόγηση των ΑΕΙ;


- Υπάρχουν δύο επίπεδα. Το πρώτο αφορά τη χρηματοδότηση με βάση συγκεκριμένους δείκτες, που έχουν να κάνουν με τις αναγκαίες λειτουργίες του ιδρύματος, γι' αυτό και δεν μπαίνει θέμα μισθοδοσίας ή πληρωμής των μισθών. Και υπάρχει και η χρηματοδότηση που θα δίνεται με βάση τους στόχους, τους οποίους επιτυγχάνουν, δηλαδή η αξιολόγησή τους θα έχει ως αποτέλεσμα επιπλέον χρηματοδότηση σε όλους τους τομείς.

- Κάθε ΑΕΙ θα έχει την ευχέρεια αύξησης αμοιβών διδασκόντων πάνω από την κρατική μισθοδοσία;


- Προτείνεται -και θα ήθελα να είναι απολύτως ξεκάθαρο- πέρα από τον μισθό, με την υπάρχουσα μορφή, να δίνεται η επιλογή στο ΑΕΙ να αυξήσει τις αμοιβές, με βάση τον εσωτερικό του κανονισμό, σε εκπαιδευτικούς που διακρίνονται και έχουν υψηλές επιδόσεις σε θέματα έρευνας ή άλλα που θα ορίζει το ίδιο. Αυτό για να υπάρχει η αίσθηση της επιβράβευσης του καλύτερου. Επίσης, έχει τεθεί προς διαβούλευση το θέμα των βαθμίδων του λέκτορα και του επίκουρου και της εξέλιξής τους. Είναι σαφές ότι δεν θα υπάρξουν παρεμβάσεις για όσους είναι ήδη στο σύστημα και θα ισχύσουν μεταβατικές διατάξεις.

- Το υπουργείο ξεκίνησε εκστρατεία κατά της οικογενειοκρατίας στα ΑΕΙ. Πώς θα είναι το νέο σύστημα κρίσης των μελών ΔΕΠ;

- Θα ήθελα να πω το εξής: οικογενειοκρατία, νεποτισμός και αναξιοκρατία είναι, δυστυχώς, συστατικά στοιχεία όλων των εκφάνσεων της ζωής μας - βεβαίως, και του χώρου της πολιτικής. Αυτό που θέλουμε είναι τα ΑΕΙ να γίνουν η φωτεινή εξαίρεση. Τα ΑΕΙ οφείλουν να διδάσκουν ήθος.

Οι προτάσεις μας αφορούν τα εκλεκτορικά σώματα, τα οποία δεν πρέπει να είναι από το ίδιο Τμήμα. Πρέπει στα εκλεκτορικά να μπαίνει «αίμα» εκτός ΑΕΙ -από το εσωτερικό και το εξωτερικό- και οι ίδιοι οι καθηγητές να βρίσκονται σε μια συνεχή κρίση. Θα υπάρξουν, λοιπόν, τριετείς κρίσεις για το διδακτικό και το ερευνητικό έργο, που θα γίνονται με αντικειμενικά κριτήρια και διεθνή πάνελ.

- Υπάρχει σχεδιασμός για συγχωνεύσεις Τμημάτων, Σχολών ή ιδρυμάτων ολόκληρων;

- Οι συγχωνεύσεις είναι αναγκαιότητα στα περισσότερα πανεπιστήμια. Στο πλαίσιο αυτό, μπορεί να υπάρξει και συγχώνευση πανεπιστημίων, όταν στην ίδια περιφέρεια υπάρχουν πολλά. Θα ακολουθήσει χωροταξική και θεματική αναδιάρθρωση ώστε να έχουμε την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση ανθρωπίνου δυναμικού και πόρων.

Εντός του Ιουλίου η διαδικασία υποβολής μηχανογραφικών δελτίων

Η υπουργός Παιδείας μιλώντας στην «Κ», αφήνει εμμέσως να εννοηθεί ότι η διαδικασία υποβολής μηχανογραφικών δελτίων για τα ΑΕΙ θα παραμείνει εντός του Ιουλίου, αφού ο απόψεις των μαθητών θα επηρεάσουν σημαντικά την τελική απόφαση του υπουργείου...

- Εχει τεθεί σε δημόσια διαβούλευση ο χρόνος υποβολής των μηχανογραφικών δελτίων των υποψηφίων στις πανελλαδικές εξετάσεις για τα ΑΕΙ. Η πρόταση του υπουργείου είναι αντί του Ιουλίου, όπως ίσχυε μέχρι και φέτος, από το 2011 τα μηχανογραφικά να υποβάλλονται τον Μάρτιο, δηλαδή πριν από τις εξετάσεις του Μαΐου. Ομως, από τις έως τώρα θέσεις των μαθητών και των γονέων, η συντριπτική πλειονότητα τάσσεται υπέρ του Ιουλίου. Τι θα γίνει;

- Το υπουργείο για πρώτη φορά ζήτησε τις απόψεις των μαθητών για το συγκεκριμένα θέμα. Και οι απόψεις τους θα επηρεάσουν σημαντικά τη λήψη της τελικής απόφασής μας.

- Πότε θα οριστικοποιηθεί το νέο σύστημα πρόσβασης στα ΑΕΙ, το οποίο θα ισχύσει από το έτος 2013-2014;

- Τόσο για τη δομή του νέου λυκείου όσο και για το σύστημα πρόσβασης θα γίνει διάλογος μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών για το νέο θεσμικό πλαίσιο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

- Βέβαια, ήδη στο πλαίσιο της διαβούλευσης για τις αλλαγές στα ΑΕΙ έχει τεθεί η πρόταση για κατάργηση Τμημάτων από βασική ακαδημαϊκή μονάδα και η αντικατάστασή τους από τις Σχολές, με στόχο την κινητικότητα των φοιτητών, ιδίως στο πρώτο έτος, πριν γίνει ο διαχωρισμός από το δεύτερο έτος και μετά. Πώς σκέφτεστε να λειτουργήσει αυτό;

- Το Τμήμα σήμερα λειτουργεί όχι απλώς ως αυτόνομη ακαδημαϊκή μονάδα, αλλά και ως αυτό που μπορεί να αποφασίζει τα πάντα, χωρίς να μπορεί η Σχολή και πολύ περισσότερο η Σύγκλητος να παρέμβουν, παρά μόνο γνωμοδοτικά. Στόχος είναι η Σύγκλητος να κάνει τον στρατηγικό σχεδιασμό, και τα Τμήματα και οι Σχολές να εξειδικεύουν, να έχουν αρμοδιότητες, αλλά στο επίπεδο της δικής τους μονάδας. Το Τμήμα θα έχει την ευθύνη του προγράμματος σπουδών. Στόχος είναι η κινητικότητα των φοιτητών. Να μπορούν να επιλέγουν μαθήματα από διαφορετικά Τμήματα και να σταματήσει η «υπερεξειδίκευση» που υπάρχει, η οποία είναι αρνητική και για τη γνώση.
Logged

Αιμιλία η φτερωτή χελώνα
Διεστραμμένος
**********
Gender: Female
Posts: 15580


Έξω η μπουχεσαρία απ'το ΤΗΜΜΥ


View Profile WWW
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #92 on: December 05, 2010, 20:52:30 pm »

http://www.prin.gr/2010/12/italy.html
Iταλία: Πρώτη νίκη των φοιτητών
Ανυποχώρητοι διεκδικούν την απόσυρση του νόμου για την παιδεία
Logged

"Όσοι περιμένουν να βρουν πατημένα χνάρια θα απογοητευτούν γρήγορα. Όσοι δεν είναι έτοιμοι να πέσουν και να ξανασηκωθούν, να χάσουν τον δρόμο τους και να τον ξαναβρούν, να αγγίξουν όχι μια και δύο αλλά δέκα και εκατό φορές τον πάτο της έσχατης αμφιβολίας για τα σχέδια τους, για τις ιδέες τους, για τους συντρόφους τους, και για τους ίδιους τους εαυτούς τους, να αναμετρηθούν με τα χίλια δυο πρόσωπα της απόγνωσης και να ξανανέβουν στον αφρό, είναι καλύτερα να περιμένουν την κοινωνική αλλαγή απ' τον Αι Βασίλη ή, πράγμα που δεν διαφέρει πολύ, από κάποια αψεγάδιαστη δικαιωμένη "πρωτοπορία" .Εμείς δεν έχουμε να προσφέρουμε παρά την άχαρη γοητεία της καινούριας προσπάθειας, την ιστορική βεβαιότητα για τον σκοπό, την πάλη για τον ποιοτικό εμπλουτισμό του μαζί με την αδιάκοπη κριτική για τα μέσα, την στράτευση σε μια υπόθεση που χρειάζεται μαχητές αλλά θέλει να καταργήσει τους στρατιώτες"

https://www.facebook.com/arage.eaak  Knuppel
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #93 on: December 06, 2010, 21:31:00 pm »

Καταλήψεις φοιτητών μέχρι οι κυβερνήσεις ν’ ακούσουν

το αγαπημένο μου κομμάτι :

Στο Κέιμπριτζ, πάλι, οι φοιτητές δηλώνουν «πολύ, πολύ θυμωμένοι». Όπως τονίζουν στο γαλλικό τ/σ france24, παρά το θυμό, χρειάζεται ψυχραιμία και οργάνωση. «Μόνο με αυτό τον τρόπο θα καταφέρουμε να ακουστούν οι φωνές μας. Η βία δεν θα μας βγάλει πουθενά, χρειάζεται να δράσουμε ως ενήλικες, όχι ως χούλιγκανς. Συνολικά 200 καθηγητές υπέγραψαν την αίτησή μας. Ναι, μπορεί να εκκρεμούν σε βάρος μας ασφαλιστικά μέτρα, αλλά συνεχίζουμε εδώ, διότι οι καθηγητές υποστηρίζουν μυστικά το κίνημά μας.

Έχουμε ένα ιδιαίτερα φορτωμένο πρόγραμμα, διότι θέλουμε να εξασφαλίσουμε ότι ο θυμός όλων μας διοχετεύεται δημιουργικά: μαθήματα γιόγκα το πρωί, συναυλίες το βράδυ. Δεν στήνουμε τραπεζάκια απ’ έξω για να εξηγήσουμε τις θέσεις μας και να πείσουμε τους άλλους φοιτητές να μας ακολουθήσουν. Παρά το κρύο και το χιόνι, 4 άνθρωποι βρίσκονται διαρκώς στην κεντρική είσοδο και εξασφαλίζουν ότι αστυνομία και πρυτανικές αρχές δεν θα εισέλθουν εντός του πανεπιστημίου. Και εφόσον μιλάμε για το Κέμπριτζ, όλοι διαβάζουν πολύ. Δεν είμαστε ντεμπέληδες. Τέλος, προβάλλουμε τις θέσεις μας στον κόσμο μέσω της φοιτητικής εφημερίδας μας, τα blogs και τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Επίσης, δεν ρισκάρουμε να ξεμείνουμε από φαγητό: το σούπερ μάρκετ της σχολής μας στέλνει δωρεάν εφόδια κάθε μέρα».


και άλλο ένα:

Συλλήψεις Τούρκων φοιτητών που διαμαρτύρονταν

Logged
il capitano
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 4090


Verona Rulez - aua


View Profile
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #94 on: December 09, 2010, 19:08:22 pm »

Επισυναπτεται η προταση του ΑΠΘ για την δημοσια διαβουλευση, και γενικα για το μελλον της ανωτατης εκπαιδευσης...



ΥΓ η συγκλιτος δεν συνεδριασε και αυτη ειναι η αποφαση του πρυτανικου συμβουλιου...
Logged

Η βραζιλιανικη μουσικη ειναι αντικαταστατικη γιατι χορευεται σε παραλιες
οι παραλιες εχουν αμμο
που αποτελειται απο πυριτιο
που προερχεται απο την λεξη πυρ
εκ'του οποιου αναγενναται ο φοινικας
γνωστο συμβολο της χουντας των Συνταγματαρχων
Αντ'αυτου το καταστατικο απαγορευει καθε φασιστικη οργανωση!!!!!

Quote from: γνωστός μελισσοκόμος on October 28, 2010, 03:09:57 am
ΑΣΑ, ΟΥΙΣΚΙ ΚΑΙ ΑΙΡΟΝ ΜΕΗΝΤΕΝ ΔΙΣΚΟΙ
Peace
gate4
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1996


View Profile
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #95 on: December 09, 2010, 19:39:25 pm »

Η προταση του πρυτανικου συμβουλιου για τον μελλον της παιδειας ειναι να μεινει η παιδεια οπως ειναι  αυτο λεω και γω οτι τους ερχεται η ζαχαρη η φαση οπως ειναι,τιποτα δεν λεει για την υπολειτουργια των πανεπιστημιων! Στα βασικα συμφωνει με την συντροφισσα διαμαντοπουλου πχ καταργηση εξετασεων,να γινει πιο μπουρδελο η παιδεια.Η γελοιοτητα γινεται μαχ οταν προτεινουν κυνηγι(μαγισσων) φαινομενων οικογενοκρατειας και νεποτισμου ενω ειναι γνωστη η ακρατη κομματοκρατεια-αναξιοκρατεια-διορισμοι κλπ.Σταθερα προτεινουν να γινει το πανεπιστημιο εντελως αυτοδιοικητο θελει να τρωνε τα δημοσια λεφτα χωρις να δινουν κανενα λογαριασμο στο υπουργιο και να μεινει το πανεπιστημιο δημοσιο.Το πλαισιο της διαμαντοπουλου συμφωνει 99% μαζι τους και τους απανταει υπαρχει κριση παιρνετε λιγοτερα λεφτα 
Logged

Διαμαντοπουλου: Οι καταλήψεις είναι μια μορφή πάλης και θα έλεγα ότι είναι η ανώτατη μορφή πάλης. Στην Ελλάδα ξεκίνησαν και αυτή τη φορά με την ανώτατη μορφή πάλης που είναι οι καταλήψεις, όμως όταν κάποιος επιλέγει να αγωνιστεί με τέτοιες μορφές έχει και ένα κόστος.



我學會并且講仅中文,因為沒人明白我,當我講希臘語時
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #96 on: December 09, 2010, 21:01:49 pm »

Αναστολή χρηματοδότησης σε όσα ΑΕΙ-ΤΕΙ δεν στέλνουν εγκαίρως στο υπουργείο στοιχεία

Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=41&nid=1231070611#ixzz17dfCF2Ju

http://www.tovima.gr/default.asp?pid=41&nid=1231070611

 Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked

Φάκελοι προσόντων, φάκελοι κοινωνικών και πολιτικών φρονιμάτων (μάλλον και φάκελοι οικογενειακού "δέντρου"), και ευθείες αντισυνταγματικές απειλές! αγαπητοί χουνταίοι του πασόκ είστε για γέλια!!! Grin
« Last Edit: December 09, 2010, 21:08:42 pm by pandora » Logged
arashi
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5113


Tell them how I'm defying gravity


View Profile
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #97 on: December 09, 2010, 21:19:18 pm »

Quote from: pandora on December 09, 2010, 21:01:49 pm
Αναστολή χρηματοδότησης σε όσα ΑΕΙ-ΤΕΙ δεν στέλνουν εγκαίρως στο υπουργείο στοιχεία

Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=41&nid=1231070611#ixzz17dfCF2Ju

http://www.tovima.gr/default.asp?pid=41&nid=1231070611

 Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked

Φάκελοι προσόντων, φάκελοι κοινωνικών και πολιτικών φρονιμάτων (μάλλον και φάκελοι οικογενειακού "δέντρου"), και ευθείες αντισυνταγματικές απειλές! αγαπητοί χουνταίοι του πασόκ είστε για γέλια!!! Grin

Σα να λεμε pwned....  Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed
Logged

クリスチネットあなたの者だから...
abdel razek mahmut favala
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 775



View Profile
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #98 on: December 11, 2010, 13:03:15 pm »

Quote from: pandora on December 10, 2010, 19:03:03 pm
εκτός από το κείμενο διαβούλευσης που λίγο πολύ έχουμε διαβάσει όλοι, έχει κατατεθεί γραπτώς και προσχέδιο νόμου?
αν ναι, το έχει ψαρέψει κανείς από το ιντερνετ για να το διαβάσουμε?

εκτός από το νόμο για την Εθνική στρατηγική για την τριτοβάθμια εκπαίδευση,

σχετικά, με τη γραμμή του υπουργείου, είναι και αυτά:
Σχέδιο νόμου για την ανάπτυξη της δια βίου μάθησης
Διακυβέρνηση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην ευρώπη

όπως και αυτό(ωωωωωω ναι): http://vimeo.com/user2962577/videos/sort:date
Logged

Δεν μπορούμε να πάμε για κάτι, παρά μόνο για μία ουτοπία, ξέροντας ότι δεν υπάρχει.
il capitano
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 4090


Verona Rulez - aua


View Profile
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #99 on: December 12, 2010, 03:00:31 am »

Aπέρριψαν οι πρυτάνεις το κείμενο των αλλαγών του υπουργείου Παιδείας για την τριτοβάθμια εκπαίδευση και μάλιστα ομόφωνα έπειτα από έκτακτη Σύνοδο που πραγματοποίησαν στο Τεχνολογικό Πάρκο Λαυρίου, η οποία διήρκεσε δέκα ώρες.

Οι πρυτάνεις στο κείμενο που θα συντάξουν και θα περιλάβουν την απόφασή τους,  θα ζητήσουν από το υπουργείο να αποσύρει τις προτάσεις, και θα εκθέσουν τις δικές τους απόψεις για την αναβάθμιση των πανεπιστημίων. Όλοι αποδέχονται ότι η τριτοβάθμια εκπαίδευση χρειάζεται αλλαγές, αλλά προς την κατεύθυνση της πλήρους αυτοδιοίκησης, της απρόσκοπτης κρατικής χρηματοδότησης και της δωρεάν παιδείας. Συγχρόνως τονίζουν ότι τα ΑΕΙ διοικούνται από εκλεγμένα όργανα της πανεπιστημιακής κοινότητας, δηλαδή τη σύγκλητο και το πρυτανικό συμβούλιο.

Οι πρυτάνεις αποφάσισαν επίσης να αρχίσουν κύκλο επαφών με όλα τα πολιτικά κόμματα στα οποία θα εκθέσουν τις θέσεις τους, ενώ προτίθενται να ζητήσουν και μάλιστα σε αυστηρό τόνο, όπως είπαν, να σταματήσει η απαξίωση του δημόσιου πανεπιστημίου και των λειτουργών του .

Aπό νωρίς το πρωί οι πρυτάνεις και οι Πρόεδροι των Διοικουσών Επιτροπών των Πανεπιστημίων της χώρας συνεδρίαζαν στο Τεχνολογικό και Πολιτιστικό Πάρκο Λαυρίου, συζητώντας την απάντησή τους στις προτάσεις του υπουργείου Παιδείας για τις αλλαγές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Ο πρύτανης του πανεπιστημίου Κρήτης Γ. Παλλήκαρης, εκτίμησε ότι αν το Υπουργείο εμμείνει στις θέσεις του τότε θα πρέπει να αναμένουμε παρατεταμένη αναταραχή στα πανεπιστήμια. Υπενθύμισε δε, ότι ήδη οι πρυτάνεις έχουν απορρίψει το βασικό κορμό των αλλαγών που προτείνει το υπουργείο, από την προηγούμενη Σύνοδο των πρυτάνεων, τον περασμένο Οκτώβριο, στο Ρέθυμνο.

Το Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο υποστηρίζει ότι απαραίτητος όρος για να προσέλθει στο διάλογο με το υπουργείο, είναι να αποσυρθούν οι συγκεκριμένες προτάσεις και η συζήτηση να γίνει επί των κοινών προτάσεων των Πανεπιστημίων.

Έξω από το χώρο της Συνόδου, που είχε τον χαρακτήρα της έκτακτης και γι’ αυτό δεν παρίστατο εκπρόσωπος του υπουργείου Παιδείας, είχαν συγκεντρωθεί εκατοντάδες φοιτητές με πανό και συνθήματα εναντίον των αλλαγών στα πανεπιστήμια και εναντίον του Μνημονίου. Οι φοιτητές εξέφρασαν την αντίδρασή τους στο σύνολο των αλλαγών που προτείνει το υπουργείο, κατήγγειλαν τον διάλογο του υπουργείου ως "ψεύτικο" και τόνισαν ότι ολόκληρη η ακαδημαϊκή κοινότητα εναντιώνεται στις αλλαγές, που στοχεύουν, όπως εκτιμούν, στην κατάλυση του δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Ισχυρή αστυνομική δύναμη που βρισκόταν στην είσοδο του Τεχνολογικού Πάρκου αποχώρησε και οι φοιτητές μετά την παράσταση στη σύνοδο των πρυτάνεων, αποχώρησαν και αυτοί.



πηγή: http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=232616
Logged

Η βραζιλιανικη μουσικη ειναι αντικαταστατικη γιατι χορευεται σε παραλιες
οι παραλιες εχουν αμμο
που αποτελειται απο πυριτιο
που προερχεται απο την λεξη πυρ
εκ'του οποιου αναγενναται ο φοινικας
γνωστο συμβολο της χουντας των Συνταγματαρχων
Αντ'αυτου το καταστατικο απαγορευει καθε φασιστικη οργανωση!!!!!

Quote from: γνωστός μελισσοκόμος on October 28, 2010, 03:09:57 am
ΑΣΑ, ΟΥΙΣΚΙ ΚΑΙ ΑΙΡΟΝ ΜΕΗΝΤΕΝ ΔΙΣΚΟΙ
Peace
il capitano
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 4090


Verona Rulez - aua


View Profile
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #100 on: December 13, 2010, 12:59:12 pm »


ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΩΝ ΠΡΥΤΑΝΕΩΝ

Λαύριο 10-11 Δεκεμβρίου 2010

Η έκτακτη Σύνοδος των Πρυτάνεων των Ελληνικών Πανεπιστημίων συνεδρίασε στο  Λαύριο 10-11 Δεκεμβρίου 2010 για να μελετήσει τις προτάσεις των Πανεπιστημίων σχετικά με  τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Οι προτάσεις αυτές είναι προϊόν μιας πρωτόγνωρης εσωτερικής διαδικασίας διαλόγου των Πανεπιστημίων και δείχνουν τη σταθερή στόχευση και επιδίωξή τους για τη δυναμική βελτίωση της Εκπαίδευσης και της Έρευνας στην Ελλάδα.

Η Σύνοδος θεωρεί ότι οι αλλαγές στην Ανώτατη Εκπαίδευση πρέπει να διαπνέονται από δυο βασικές αρχές, όπως αυτές ορίζονται στο αρ. 16 του Συντάγματος:

α) το σεβασμός και την προστασία του δημόσιου χαρακτήρα των Πανεπιστημίων. Η χρηματοδότηση και ο έλεγχος νομιμότητας παραμένουν ουσιαστικές υποχρεώσεις του Κράτους.

β) την κατοχύρωση της πλήρους αυτοδιοίκησης των ΑΕΙ: Η Διοίκηση των Ιδρυμάτων πρέπει να ασκείται αποκλειστικά από αιρετά Πανεπιστημιακά όργανα.

Στις Συνθήκες που διαμορφώθηκαν το τελευταίο διάστημα με ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας, η Σύνοδος θεωρεί ότι:

α) το κείμενο διαβούλευσης δεν αποτελεί βάση διαλόγου για τα Πανεπιστήμια. Η Σύνοδος καλεί το Υπουργείο να αποσύρει τις προτάσεις του που ανατρέπουν θεμελιώδη χαρακτηριστικά του αυτοδιοίκητου των Πανεπιστημίων.

β) δεν υπάρχει σήμερα πολιτική εγγύηση του διαλόγου, στο βαθμό που συνεχίζονται εντεινόμενες η κατασυκοφάντηση των ελληνικών δημόσιων Πανεπιστημίων, οι επεμβάσεις στη διοικητική αυτοτέλειά τους και η εφαρμογή μέτρων οικονομικής ασφυξίας, ιδιαίτερα σε σχέση με θέματα τακτικά προϋπολογισμού, προσλήψεων προσωπικού και φοιτητικής μέριμνας.

Ειδικότερα, η Σύνοδος, λαμβάνοντας υπόψη τις αναλυτικές θέσεις των Πανεπιστημίων και τεκμηριώνοντας τα θετικά χαρακτηριστικά και αδυναμίες που αυτά παρουσιάζουν, θεωρεί, υπό τις παρούσες συνθήκες, ως στοιχεία αδιαπραγμάτευτα τα παρακάτω:

·         Ανώτατο συλλογικό όργανο διοίκησης  των Πανεπιστημίων είναι η Σύγκλητος, η οποία συγκροτείται από εκλεγμένα μέλη από την Πανεπιστημιακή Κοινότητα.

·         Το Πρυτανικό Συμβούλιο είναι Εκτελεστικό όργανο της Συγκλήτου

·         Ο Πρύτανης και οι Αντιπρυτάνεις εκλέγονται από την Πανεπιστημιακή Κοινότητα και προέρχονται από αυτή.

·         Η διαφάνεια στην οικονομική διαχείριση, καθώς και η κοινωνική λογοδοσία των Πανεπιστημίων διασφαλίζονται από όργανα των Πανεπιστημίων με ελεγκτικές αρμοδιότητες.

·         Η ενίσχυση της οικονομικής αυτοτέλειας των Πανεπιστημίων απαιτεί τη διαμόρφωση ενός αποτελεσματικού πλαισίου διαχείρισης και αξιοποίησης της περιουσίας του, καθώς και τη δημιουργία νέου νομικού πλαισίου για την ευέλικτη λειτουργία των διοικητικών και οικονομικών μηχανισμών του.

·         Επισημαίνεται η ανάγκη θεσμοθέτησης Ενιαίων και Περιφερειακών Οργάνων για την εκπόνηση στρατηγικού σχεδίου ανάπτυξης των ΑΕΙ.

·         Τα ΑΕΙ έχουν την πλήρη ευθύνη για την οργάνωση των σπουδών. Το Τμήμα αποτελεί τη βασική ακαδημαϊκή μονάδα εισαγωγής των φοιτητών που καλύπτει το εύρος ενός επιστημονικού κλάδου.

·         Τα Τμήματα ανήκουν σε Σχολές, οι οποίες οργανώνονται από ένα σύνολο συγγενών επιστημονικών αντικειμένων. Με βάση τις διεθνείς πρακτικές, το Πανεπιστήμιο αποφασίζει για τις πιθανές αλλαγές, για την ίδρυση, την οργάνωση, δομή, τίτλους και περιεχόμενο των Σχολών του, των Τμημάτων του και των Προπτυχιακών και Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών (οι λεπτομέρειες καθορίζονται από τους Εσωτερικούς Κανονισμούς των Ιδρυμάτων και τις αποφάσεις της Συγκλήτου). Τα Ιδρύματα έχουν την ευθύνη της βελτίωσης της ποιότητας των Προγραμμάτων Σπουδών, μέσα από σαφείς κανόνες διαρκούς επιμόρφωσης του Προσωπικού σε θέματα διδασκαλίας και επίβλεψης, την εσωτερική και εξωτερική τους αξιολόγηση. Δίνεται έμφαση στην στρατηγική διεπιστημονικών Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών.

·         Εφαρμόζεται το σύστημα των πιστωτικών μονάδων (ECTS) σε συνάφεια με τα προγράμματα σπουδών και την ακαδημαϊκή τους ισοτιμία. Η ακαδημαϊκή ισοτιμία των Πτυχίων των Πανεπιστημίων αποδίδεται από τα ίδια με βάση τα Προγράμματα Σπουδών, ώστε να μην αντιστοιχίζονται με άθροισμα προσόντων, προσδιορίζεται δε και το επίπεδο κατάταξής τους στο Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων. Η επαγγελματική ισοτιμία των Πανεπιστημιακών Πτυχίων και Διπλωμάτων διασφαλίζεται με βάση τα Προγράμματα Σπουδών και ενισχύονται οι μηχανισμοί διασύνδεσης.

·         Συστηματικότερες διαδικασίες αξιολόγησης με παράλληλη ανάδειξη των αναγκών σε υποδομές και λειτουργικές ανάγκες.

·         Το Πανεπιστήμιο καθορίζει τον αριθμό των εισακτέων. Οι μετεγγραφές δεν γίνονται μονομερώς από την Πολιτεία. Ενισχύεται η φοιτητική μέριμνα, η οποία περιλαμβάνει σίτιση και στέγαση και είναι ευθύνη της Πολιτείας.

·         Τα μέλη ΔΕΠ των ΑΕΙ είναι Δημόσιοι λειτουργοί και έχουν την υποχρέωση να παρέχουν διδακτικό-ερευνητικό και διοικητικό έργο και να απολαμβάνουν ακαδημαϊκής ελευθερίας και λειτουργικής αυτοτέλειας κατά την ενάσκηση των καθηκόντων τους. Πρέπει επίσης να προβλέπονται μηχανισμοί ανανέωσης των μελών ΔΕΠ με τη δυνατότητα αξιοποίησης του νέου επιστημονικού δυναμικού. Οι βαθμίδες προτείνονται να είναι: Καθηγητής, Αναπληρωτής Καθηγητής, Επίκουρος Καθηγητής, Λέκτορας και η μονιμότητα να επιτυγχάνεται στη βαθμίδα του Επίκουρου (μετά από θητεία). Τα απαιτούμενα προσόντα της διαδικασίας εκλογής και εξέλιξης των μελών ΔΕΠ καθορίζονται από τον Νόμο και είναι κοινά για όλα τα Πανεπιστήμια.

·         Οι ρόλοι ΕΕΔΙΠ και ΕΤΕΠ είναι διακριτοί. Πρέπει να εξεταστεί η περίπτωση μετάταξης ΙΔΑΧ (με διδακτορικό).

·         Σταθερή σε σχέση με το ΑΕΠ και συστηματική χρηματοδότηση της έρευνας σε εθνικό και ιδρυματικό επίπεδο: σε εθνικό επίπεδο, βασική έρευνα και ερευνητικά δίκτυα και σε ιδρυματικό επίπεδο, μεταπτυχιακή έρευνα και εφαρμοσμένη.

·         Θεσμοθέτηση της ερευνητικής πυραμίδας των ΑΕΙ σε τομεακό, τμηματικό, διατμηματικό, πανεπιστημιακό και διαπανεπιστημιακό επίπεδο με τις ακόλουθες δομές: Ερευνητική ομάδα- ερευνητική μονάδα- εργαστήριο- ιδρυματικό εργαστήριο- Ε.Π.Ι. με δυνατότητα θεσμοθέτησης από Σύγκλητο.

·         Κεντρική διαχείριση των ερευνητικών κονδυλίων από δομή περισσότερο ευέλικτη από τον ΕΛΚΕ.

·         Θεσμοθέτηση Εθνικού Κεντρικού Οργανισμού Συντονισμού της Έρευνας.

·         Θεσμοθέτηση του «Ελληνικού Πράσινου Πανεπιστημίου» ως διαπανεπιστημιακού Ε.Π.Ι. ή ανάλογης ιδρυματικής ή άλλης δομής.


από e-mail που εστειλε το NOC
Logged

Η βραζιλιανικη μουσικη ειναι αντικαταστατικη γιατι χορευεται σε παραλιες
οι παραλιες εχουν αμμο
που αποτελειται απο πυριτιο
που προερχεται απο την λεξη πυρ
εκ'του οποιου αναγενναται ο φοινικας
γνωστο συμβολο της χουντας των Συνταγματαρχων
Αντ'αυτου το καταστατικο απαγορευει καθε φασιστικη οργανωση!!!!!

Quote from: γνωστός μελισσοκόμος on October 28, 2010, 03:09:57 am
ΑΣΑ, ΟΥΙΣΚΙ ΚΑΙ ΑΙΡΟΝ ΜΕΗΝΤΕΝ ΔΙΣΚΟΙ
Peace
vagus
Θαμώνας
****
Posts: 355



View Profile
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #101 on: December 14, 2010, 21:21:31 pm »

http://www.minedu.gov.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1931%3A14-12-10-erotiseis-kai-apantiseis-sto-keimeno-diaboyleysis-gia-tis-allages-stin-anotati-ekpaideysi-&catid=80%3Adeltia-typou&Itemid=806&lang=el

Για να ακουμε-βλεπουμε και τις δυο πλευρες εξισου. Ας μην πιστεψουμε φυσικα σε 100% αγνες προθεσεις αλλα αυτο που νομιζω ειναι πως τα μετρα στοχοποιουν αρκετα τους καθηγητες και το πανεπιστημιο εκ των εσω. Κατι που μαλλον δημιουργει και αναλογες αντιδρασεις,φανερες ή μη...
Logged
fourier
Guest
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #102 on: December 15, 2010, 01:09:35 am »

Κείμενο διαβούλευσης, τώρα και σε FAQ!
Logged
rookie
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 54


View Profile
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #103 on: December 15, 2010, 06:02:49 am »

Quote from: vagus on December 14, 2010, 21:21:31 pm
http://www.minedu.gov.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1931%3A14-12-10-erotiseis-kai-apantiseis-sto-keimeno-diaboyleysis-gia-tis-allages-stin-anotati-ekpaideysi-&catid=80%3Adeltia-typou&Itemid=806&lang=el

Ερώτηση 18. Αιώνιοι
Απ: Μπλα μπλα μπλα, γαμιουνται, μπλα μπλα, άχρηστα ζώα, μπλα μπλα μπλα, τρωνε τα λεφτά των γονιών τους, μπλα μπλα, πηδάνε το κράτος, μπλα..
...
Η νέα δομή θα επιτρέψει στα Πανεπιστήμια να λειτουργούν σύμφωνα με τις διεθνείς προδιαγραφές, να παρακολουθούν την πορεία των φοιτητών τους και να τους καθοδηγούν έτσι ώστε να μην αφήνουν κενά, να αξιοποιούν τις δυνατότητες που προσφέρει το πανεπιστήμιο,  και να ολοκληρώνουν τις σπουδές τους στον απαιτούμενο χρόνο για το καλό των ιδίων και των οικογενειών τους.


Θέλω να βγεί ένα μισθωτό, δημόσιο παχύδερμο να μου πει ΠΌΤΕ ΣΚΑΤΆ αυτή η ελληνική κοινωνία, παιδεία κράτος, οικογένεια, θρησκεία και δεν ξέρω τι άλλο καθοδήγησε τον ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ σ'ένα του λάθος, ένα ατόπημα, σε κάτι που δεν ήξερε πως να το αντιμετωπίσει. Επίσης πολύ σημαντικό, πότε αντιμετώπισε αυτό το σφάλμα με τρόπο διαφορετικό από ένα Χ, μια μουτζούρα, ένα κοκκινάδι, μια ...μολυβιά http://www.youtube.com/watch?v=1yF0lLtA9XY
Ενώ την επιτυχία από την άλλη? Που εκφράζεται μ'ένα νούμερο? "Πόσα έβγαλες? 19500! Πέρνα. Εσύ? 19000. Έμπα και συ. Εσύ, ο κοντός, ο σαφρακιασμένος..? 18499, κύριε. Τον μπούλο. Μα κύριε, εγώ δεν πήγα φροντιστήριο. Δε με νοιάζει, ας πήγαινες. Μα οι γονείς μου δεν είχαν. Να βρίσκανε. Μα διάβασα μόνος μου, χωρίς βοήθεια... Τον μπούλο ρε!!"
Μη πιάσουμε το μετά "Πόσο? 7,1. Στα δικά μου? 6άρια. Όξω π..στη απ'την παράγκα!"
Πιο μετά "Πόσο? 9! Στα παπάρια μου. ΝΕΤ. 3.5.4 για integration σε SMK 7.1.12 στο CMDK 8.32 ξέρεις? Ε?
Πιο μετά "Ναι ναι, τα λέμε στις 9."  Στις 9 "Πως περνάς, τι κάνεις, τι ύψος έχεις, πόσο μεγάλη σου είναι κτλ." Στις 9:10 "Τι δουλειά κάνεις? Administrator. Ουάου, σούπερ. Πόσα βγάζεις? 11.000 το χρόνο" Σιγή... Στις 9.11 "Ξέρεις αργοπεθαίνει ο πατέρας μου από καρκίνο στους όρχεις στον ευαγγελισμό και από ώρα σε ώρα τον χάνουμε οπότε... να πηγαίνω. Θα σου τηλεφωνήσω" και πετάει το κινητό στο παρμπριζ διερχόμενης SLK 350, εκνευρίζοντας τον 45χρονο επιχειρηματία οδηγό "Σιγά κούκλα μου, θα με σκοτώσεις. Αχ με συγχωρείς, απλά με εκνεύρισε ένας μαλάκας. Μήπως θες να με κεράσεις ποτό να ηρεμήσω?"
Και για να επανέρθουμε στη βοήθεια της πολιτείας...
ΠΌΤΕ??!!! Εγώ πού ήμουν?? Όσοι εγκατέλειψαν τις σπουδές τους πού ήταν??!! Όσοι "εγκλώβισαν" σε μετοχές ή υποθήκευσαν σε καταναλωτικά δάνεια τις μελλοντικές σπουδές των  παιδιών τους πού ήταν??!! Όσοι ανήλικοι γίνανε πρεζόνια ή χουλιγκάνια πού ήταν??!! Για καφέ?? Για μπάλα?? Στα μπαράκια για γκόμενες?? Στα άλση για χασίσια??  Τώρα θυμήθηκαν να τους... καθοδηγήσουν???

Και ποιοι??!! Οι δυνατοί, οι έμπειροι, οι παντογνώστες, οι πλούσιοι? Ποιοι? Και με τι προσόντα, με τι αξίωση?? Μετά από 180 χρόνια σύγχρονη ιστορία και είμαστε χειρότερα από ποτέ!! Και στα οικονομικά, στην πολιτική, στα ηθικά-κοινωνικά, στην επιστήμη, στο τι άνθρωποι είμαστε! (εντάξ, εδώ υπερβάλλω λιγο αλλά ..τέσπα) Και έρχεσαι και μου λες, "εγώ, εγώ είμαι εδώ, εγώ θα καθαρίσω για όλους"!! Και με τι τρόπο...
     ...θεσπίζοντας κ άλλους νόμους(εδώ ο άλλος δεν ξέρει το Σύνταγμα, θα ψάξει να βρει, να διαβάσει, να κατανοήσει και να προσαρμοστεί ή να αντιδράσει σε κάθε ΦΕΚ 748/2009 τμήμα Δ' άρθρο 27 παρ.3 με 17 παραπομπες και 27 δεδικασμένα προηγούμενα!)...
     ...για την 3βάθμια παιδεία (δλδ στις 2 προηγούμενες βαθμίδες, όλα cool ε? Κομπλέ, δε λείπει τίποτα. Τόσο ώριμους, συνειδητοποιημένους, πολυδιάστατους, υπεύθυνους, ικανούς, συνεργάσιμους 18χρονους ούτε στην πολιτεία του Πλάτωνα).
     ...Κι άλλους φόρους και μέτρα λιτότητας ("Νταξ κούκλα" λέει ο οικοδόμος στην πλύστρα γυναίκα του όσο το 3μηνίτικο βρέφος κλαίει στον 2ο όροφο της βίλας τους στο Πανόραμα, "φέτος δεν θα πάμε Μπαχάμες, θα πάμε Μαλδίβες. Να μείνει κ κάτι για την πατρίδα...")

   Δλδ ρε φίλε τώρα σου ήρθαν οι super ιδέες που θα μας λυτρώσουν? Τώρα η επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος? Τόσα χρόνια που ήταν το άτιμο? Καφέ έπινε, μαζί μου και παρέα μ'όλους όσους σου χαλάνε την πιάτσα? Δλδ αυτός που γαμάει τον εαυτό του και τη ζωή του χωρίς να παίρνει άλλους στο λαιμό του είναι πρόβλημα, ενώ αυτός που γαμάει γενιές ή και τη χώρα ολόκληρη τι είναι ρε φίλε? Αδερφός, σύντροφος, φίλος, τι??
Logged
rookie
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 54


View Profile
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #104 on: December 15, 2010, 06:16:22 am »

Επίσης, μια ερώτηση. Όταν στο κείμενο διαβούλευσης λέει
Quote
Βασική Ακαδημαϊκή Μονάδα είναι η Σχολή που έχει την ευθύνη για τα προγράμματα σπουδών που προσφέρει, απονέμει πτυχία και μπορεί να αποτελείται από Τμήματα με συγγενή επιστημονικά πεδία...
Κάθε Σχολή συγκροτείται με βασικά κριτήρια τη συνάφεια επιστημονικού αντικειμένου των Τμημάτων, το μέγεθός τους και τη γεωγραφική τους εγγύτητα...
Οι νέοι φοιτητές εισάγονται σε Σχολή ή στο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα...
Η Σχολή έχει την ευθύνη για την ανάπτυξη του ενιαίου προγράμματος σπουδών του πρώτου ακαδημαϊκού έτους...
Οι φοιτητές εντάσσονται στα επιμέρους προγράμματα σπουδών της Σχολής, μετά από το τέλος του πρώτου έτους, ανάλογα με τις επιδόσεις και τις προτιμήσεις τους.

εννοεί π.χ. Πολυτεχνική σχολή με τοπογραφους, πολιτικους κτλ, ή ΣΗΜΜΥ με ενεργειακούς, ηλεκτρονικούς, ρομποτικούς, πληροφορικούς, τηλεπ κτλ?
Logged
Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...