• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 18:21:16 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 18:21:16 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by asemas
[Today at 16:20:27]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 14:25:00]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[Today at 13:58:20]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[Today at 13:19:53]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by okan
[Today at 02:33:21]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426690
Total Topics: 31710
Online Today: 218
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 84
Guests: 103
Total: 187
maik
fpapat
stefpapa21
nasos
IoannisMich
cheefler
tasos_ntv
Dimos Bachlas
dimitriskon
George_RT
rigas_s
nikitask
boulionis
Δημητρης Αξιμιωτης
lefterish
Tasaras
G.V.
θσερναμε
Yamal
Bigie_Cheese
genethalsss74
Ulmo
johnnypap
VagT
Captain
swkraths
kapoutsi
Local Rider
kostas.de
glavdakis
giannisd
jimalexoud
sassi
Napoleontas
Νικη
mprova
geo66
chaniotism
giorgosss03
Solon
maranageo
DKarakatsanis
Κaraflodaimonas
athena_apo
stefanos123
Gianbou
difis
Evripidis
alexandra_
vpoug
kokkinosgior
hacky
Carot1456
tzesi
andripappa
pxanthob
ariadnipm
marilita
Pastellaki
Cersei Tsoulannister
prigians
Born_Confused
fkaravi
Billyskotsikas
Νικηφόρος Πατσιούρας
grethem
summersunshine
σπυρτσιωμ
qwertyuiop
alex_g
tols1
dkoukn
redwolf
palladas
Nikos_313
LelisNiko
vasilikitsatsi
A-TheITGuy
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Μαθήματα - Εξεταστικές (Moderators: PolarBear, tzortzis) > Αντιμετώπιση της αντιγραφής
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Go Down Print
Author Topic: Αντιμετώπιση της αντιγραφής  (Read 12528 times)
theoxan
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 456



View Profile WWW
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #60 on: July 14, 2010, 09:16:57 am »

Βασικά η φάση είναι ότι από τα 60 μαθήματα υπάρχουν 30 στα οποία η αντιγραφή με σκονάκι δεν σε πάει πουθενά γιατί έχουν: προφορική εξέταση, εργασία, μάχη με το χρόνο κατα την εξέταση,ανοιχτά βιβλία, χαοτική ύλη. Οπότε το "θα βγάλει ο άλλος 2 μονάδες πάνω στη σχολή" είναι κλάιν. Επίσης κάποια μαθήματα έχουν τέτοια δόμηση π.χ. επανάληψη θεμάτων, ύπαρξη 1000 τύπων χωρίς τυπολόγιο που πολύ απλά φέρνουν από μόνα τους την αντιγραφή. Ας γίνουν πρώτα σοβαρές επιτηρήσεις και ας γίνουν τα θέματα ανθρώπινα με το να μην είναι αποστίθησης και "ίδια με το καλοκαίρι" και μετά άντε ας βάλουν καμιά μικροποινή για τους επαναλαμβανόμενα αποβληθέντες ώς αντιγραφείς.

Επίσης το φαινόμενο δεν είναι άσπρο μαύρο. Άλλο να σου πεί ο δίπλα έτσι λύνεται π.χ. με ένα μαθηματικό τέχνασμα που δεν σκέφτηκες και άλλο να αντιγράφει όλη η αίθουσα και ο επιτηρητής να έχει χάσει τελείως τον έλεγχο. Στην δεύτερη περίπτωση μιλάμε για καθαρή αλλοίωση του αποτελέσματος των εξετάσεων το οποίο είναι λίγο σπαστικό πράγματι αλλά πάλι όχι σε βαθμό ώστε να γίνει κανείς καμερόπληκτος.
Logged

http://negra-oveja.blogspot.com/
sΚονταριτσα
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 3652



View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #61 on: July 14, 2010, 13:02:41 pm »

Quote from: theoxan on July 14, 2010, 09:16:57 am
Βασικά η φάση είναι ότι από τα 60 μαθήματα υπάρχουν 30 στα οποία η αντιγραφή με σκονάκι δεν σε πάει πουθενά γιατί έχουν: προφορική εξέταση, εργασία, μάχη με το χρόνο κατα την εξέταση,ανοιχτά βιβλία, χαοτική ύλη. Οπότε το "θα βγάλει ο άλλος 2 μονάδες πάνω στη σχολή" είναι κλάιν. Επίσης κάποια μαθήματα έχουν τέτοια δόμηση π.χ. επανάληψη θεμάτων, ύπαρξη 1000 τύπων χωρίς τυπολόγιο που πολύ απλά φέρνουν από μόνα τους την αντιγραφή. Ας γίνουν πρώτα σοβαρές επιτηρήσεις και ας γίνουν τα θέματα ανθρώπινα με το να μην είναι αποστίθησης και "ίδια με το καλοκαίρι" και μετά άντε ας βάλουν καμιά μικροποινή για τους επαναλαμβανόμενα αποβληθέντες ώς αντιγραφείς.

Επίσης το φαινόμενο δεν είναι άσπρο μαύρο. Άλλο να σου πεί ο δίπλα έτσι λύνεται π.χ. με ένα μαθηματικό τέχνασμα που δεν σκέφτηκες και άλλο να αντιγράφει όλη η αίθουσα και ο επιτηρητής να έχει χάσει τελείως τον έλεγχο. Στην δεύτερη περίπτωση μιλάμε για καθαρή αλλοίωση του αποτελέσματος των εξετάσεων το οποίο είναι λίγο σπαστικό πράγματι αλλά πάλι όχι σε βαθμό ώστε να γίνει κανείς καμερόπληκτος.

συμφωνω απολυτως και επισημαινω κεγω πως,αν θελουμε και καλα να "μειωσουμε" τις αντιγραφες,ας σοβαρευτουνε λιγο πρωτα οι εξετασεις και μερικα μαθηματα..
υπαρχουν παρα πολλα και το ξερουμε ολοι,που απο μονα τους γραφουν στο εξωφυλλο "παιδες ετοιμαστε σκονακια!!"
ουτως ή αλλως δεν νμζω να υπαρχει κανεις που να πιστευει πραγματικα οτι μπορεις να βγαλεις την σχολη μονο με σκονακια ή αντιγραφή,χωρις να εχεις ανοιξει καν να δεις τι παιζει.
η αντιγραφη ειναι για μενα σχετικη και μερικες φορες επιβαλλεται κιολας..
Logged

sprich mir nicht wenn du nicths wichtiges zu sagen hast.
smo
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1929


aoum


View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #62 on: July 14, 2010, 19:05:10 pm »

Quote from: EAJ on July 13, 2010, 23:27:57 pm
@ Σε όσους εκφράζουν αντιλήψεις του στυλ "δε χρειάζονται ποινές και κανόνες, αλλά καλλιέργεια της συνείδησης" θα πρότεινα να παν να πουν τα ίδια σε όλα τα θύματα ληστείας, βιασμού, απάτης κλπ και μετα να κάνουν μία κωλοτούμπα για να δουν αν επέστρεψε ο εγκέφαλος στη θέση του ...

hmm ναι πολυ μπροστα να βασιζεις ολοκληρο το συστημα απονομης δικαιοσυνης πανω στην ηθικη ικανοποιηση των θυματων BACK TO MESEWNA.

seriously λες βλακειες η δικαιοσυνη δεν γινεται να απονεμεται με βαση την προσωπικη ικανοποιηση των εκαστωτε θυματων τοτε να επιτρεψουμε και τις αυτοδικιες αν ειναι με την λογικη οτι εφοσον ο σκοπος της απονομης δικαιοσυνης ειναι η ικανοποιηση του θυματος γιατι να σπαταλαει λεφτα και χρονο το κρατος καθαρισε μονος σου.

Εχει δικιο ο 4dcube οταν λεει πως υπαρχουν πολλοι αποτελεσματικοτεροι τροποι απο τις ποινες.
Logged

oblivion
EAJ
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 576


Αντιλαμβάνεσαι τις επιλογές σου? Ξανασκέψου το...


View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #63 on: July 14, 2010, 20:03:54 pm »

Quote from: smo on July 14, 2010, 19:05:10 pm
Quote from: EAJ on July 13, 2010, 23:27:57 pm
@ Σε όσους εκφράζουν αντιλήψεις του στυλ "δε χρειάζονται ποινές και κανόνες, αλλά καλλιέργεια της συνείδησης" θα πρότεινα να παν να πουν τα ίδια σε όλα τα θύματα ληστείας, βιασμού, απάτης κλπ και μετα να κάνουν μία κωλοτούμπα για να δουν αν επέστρεψε ο εγκέφαλος στη θέση του ...

hmm ναι πολυ μπροστα να βασιζεις ολοκληρο το συστημα απονομης δικαιοσυνης πανω στην ηθικη ικανοποιηση των θυματων BACK TO MESEWNA.

seriously λες βλακειες η δικαιοσυνη δεν γινεται να απονεμεται με βαση την προσωπικη ικανοποιηση των εκαστωτε θυματων τοτε να επιτρεψουμε και τις αυτοδικιες αν ειναι με την λογικη οτι εφοσον ο σκοπος της απονομης δικαιοσυνης ειναι η ικανοποιηση του θυματος γιατι να σπαταλαει λεφτα και χρονο το κρατος καθαρισε μονος σου.

Εχει δικιο ο 4dcube οταν λεει πως υπαρχουν πολλοι αποτελεσματικοτεροι τροποι απο τις ποινες.

λες επιεικώς  jerk
ξαναδιάβασε τα ποστ μήπως και καταλάβεις ...πουθενά δεν αναφέρομαι σε αυτοδικίες...αν δεν καταλάβεις ζήτα να σου κάνω ένα φροντιστήριο επι του θέματος...

ΥΓ: "Κάπου, κάποτε, κάποιος τρόπος θα υπάρξει" ? Σοβαρά? Αυτό είναι το καλύτερο επιχείρημα που έχω να ακούσω για την αντιμετώπιση της αντιγραφής? Μήπως τελικά είστε όλοι τόσο ανίκανοι που χρειάζεται να αντιγράφετε και για αυτό αντιδράτε τόσο σε αυτά που πρότεινα?...καθαρός ουρανός αστραπές δε φοβάται...
Logged

Αν ανατρέξεις στα ποστ μου θα βρεις:
Τη φωνή της επιστήμης, της αλήθειας και της ελευθερίας...

Νόμπελ Οικονομικών
smo
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1929


aoum


View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #64 on: July 14, 2010, 20:32:26 pm »

πουθενα δεν ειπα πως αναφερθηκες σε αυτοδικιες ειπα οτι αναφερθηκες στη δικαιοσυνη δινοντας μεγαλη εμφαση στην ηθικη ικανοποιηση του θυματος

το οποιο σχολιασα ως βλακεια


Learn2read
Logged

oblivion
4Dcube
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9068


just.do.it.cut.carrots.


View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #65 on: July 15, 2010, 04:48:52 am »

αφιερωμένο στον EAJ
http://www.southparkstudios.com/clips/165712
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=6CAzdawCzhg
Doctor_Doctor
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1280


When the crowds are gone


View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #66 on: July 15, 2010, 16:48:10 pm »

Τυπολόγια και ανοιχτά βιβλία, αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος καταπολέμησης της αντιγραφής.

Βέβαια το χειρότερο κατ' εμέ (από την αντιγραφή) είναι τα κινητά τηλέφωνα (με κάποιον απ' έξω να γράφει ουσιαστικά και να υπαγορεύει), αυτό δεν είδα να αναφέρεται πουθενά (δεν ξέρω πάντως αν γίνεται στη σχολή μας).

Δε θεωρώ κακό να αντιγράψει κάποιος από το βιβλίο, καθώς θεωρώ χαζά τα θέματα που απαντιούνται στη σελίδα 76 του τάδε συγγράματος. Δε θεωρώ επίσης κακό τη συνεργασία δύο φοιτητών για μια άσκηση, ανταλλαγή απόψεων, ακόμα και βοήθεια του ενός προς τον άλλο. Κάπου είναι και ποσοτικό το πρόβλημα, μία άσκηση-πάσα είναι μικρό το κακό.

Όλα αυτά όμως δεν έχουν κανένα ιδιαίτερο νόημα καθώς το πρόβλημα δεν είναι αν κάποιος μπορεί να κλέψει και να βγάλει πανεπιστήμιο αμόρφωτος, αλλά γιατί να θέλει κάτι τέτοιο. Η πανεπιστημιακή μόρφωση είναι δικαίωμα και όχι υποχρέωση, είναι εφόδιο που κάποιος αντιγράφωντας στερεί στον εαυτό του και συνήθως τέτοια πράγματα τα βρίσκεις μπροστά σου. Τώρα αν κάποιος για μερικά μαθήματα που είτε δε χρειάζονται, δεν τον ενδιαφέρουν, δεν εξετάζονται σωστά κοκ θέλει και μπορεί να κλέψει, μαγκιά του. Ακόμη κι αν αναγκάσεις κάποιον που θέλει να πάρει πτυχίο αντιγράφωντας και χωρίς να αποκτήσει τίποτα να το πάρει αξιοκρατικά, πάλι στη δουλειά του αργότερα καλός δε θα είναι, εφόσον έχει αυτή τη νοοτροπία. Οπότε ενδεχομένως απλά να βγάλεις ένα πιο καταρτισμένο λαμόγιο. Πολύς κόπος για το τίποτα.

Τέλος, όσο πρόβλημα είναι η αντιγραφή, είναι και η λανθασμένης λογικής εξέταση, κι αυτά τα δύο νομίζω πρέπει να πηγαίνουν μαζί.
Logged

Where's the lights, turn 'em on again, one more night, to believe and then
Another note for my requiem, a memory to carry on
The story's over, when the crowds have gone

When the crowds are gone, and I'm all alone, playing the saddest song, now that the lights are gone
Turn them on again, one more time for me my friend, turn 'em on again!

So I play and I plan, and hope and I scheme, to the lure of a night, filled with unfinished dreams
And I'm holding on tight, to a world gone astray, as they charge me for years... I can  no  longer  pay!

And the lights, turn them off my friend. And the ghosts? Well just let them in
Cause in the dark, it's easier ...to see.
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #67 on: July 15, 2010, 17:20:10 pm »

Οι κάμερες δε μπορεί να είναι η λογική της αντιμετώπισης της αντιγραφής.
Θα ήταν τουλάχιστον αντιδραστικό, και στην τελική, απλά θα αποθάρρυνε τους λιγότερο καλούς "κλέφτες".

Το πρόβλημα είναι στο μάθημα και στην εξέταση.
Όταν το μάθημα απευθύνεται σε μια λαοθάλασσα, χωρίς να μπορεί να γίνει τριβή με το αντικείμενο.
Όταν οι καθηγητές, αποφεύγουν να βάλουν ιδιαίτερα θέματα, από βαρεμάρα ή από φόβο, ότι τα θέματα δεν θα γίνουν αντιληπτά από τους φοιτητές, ότι δεν θα έιναι του σωστού επιπέδου.

Θα σημειώσω ότι δε μπορείς να κάνεις σκονάκια για μαθήματα όπως οι δομές δεδομένων, βάσεις δεδομένων, γραφική με υπολογιστές, ΘΥΑ, Πολυμέσα.

Τουλάχιστον οι δύο συγκεκριμένοι καθηγητές όσο τους είχα και τους παρακολούθησα, έκαναν εκπληκτική δουλειά, τόσο με τις εργασίες που συνόδευαν τα μαθήματα και σε υποχρέωναν να παιδευτείς με το αντικείμενο τακτικά μέσα στο εξάμηνο, αλλά έριχναν καλή δουλειά και στα θέματα, δημιουργώντας πολλά (στην περίπτωση του κύριο Μήτκα) ή εξόχως ιδαίτερα (αναφορικά με τον κύριο Ντελόπουλο) που έδειναν βάρος στην κατανόηση παρά στην συσσώρευση γνώσεων, ικανοτήτων και εκπαίδευσης (που έφτανε τα όρια της υπερεκπαίδευσης).



Εδώ παιρνιόνται μαθήματα από φοιτητές που μαθαίνουν απ'έξω ασκήσεις... η αντιγραφή μας μάρανε.
Logged

byeeee
theoxan
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 456



View Profile WWW
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #68 on: July 15, 2010, 17:24:04 pm »

Quote from: EAJ on July 14, 2010, 20:03:54 pm
Quote from: smo on July 14, 2010, 19:05:10 pm
Quote from: EAJ on July 13, 2010, 23:27:57 pm
@ Σε όσους εκφράζουν αντιλήψεις του στυλ "δε χρειάζονται ποινές και κανόνες, αλλά καλλιέργεια της συνείδησης" θα πρότεινα να παν να πουν τα ίδια σε όλα τα θύματα ληστείας, βιασμού, απάτης κλπ και μετα να κάνουν μία κωλοτούμπα για να δουν αν επέστρεψε ο εγκέφαλος στη θέση του ...

hmm ναι πολυ μπροστα να βασιζεις ολοκληρο το συστημα απονομης δικαιοσυνης πανω στην ηθικη ικανοποιηση των θυματων BACK TO MESEWNA.

seriously λες βλακειες η δικαιοσυνη δεν γινεται να απονεμεται με βαση την προσωπικη ικανοποιηση των εκαστωτε θυματων τοτε να επιτρεψουμε και τις αυτοδικιες αν ειναι με την λογικη οτι εφοσον ο σκοπος της απονομης δικαιοσυνης ειναι η ικανοποιηση του θυματος γιατι να σπαταλαει λεφτα και χρονο το κρατος καθαρισε μονος σου.

Εχει δικιο ο 4dcube οταν λεει πως υπαρχουν πολλοι αποτελεσματικοτεροι τροποι απο τις ποινες.

λες επιεικώς  jerk
ξαναδιάβασε τα ποστ μήπως και καταλάβεις ...πουθενά δεν αναφέρομαι σε αυτοδικίες...αν δεν καταλάβεις ζήτα να σου κάνω ένα φροντιστήριο επι του θέματος...

ΥΓ: "Κάπου, κάποτε, κάποιος τρόπος θα υπάρξει" ? Σοβαρά? Αυτό είναι το καλύτερο επιχείρημα που έχω να ακούσω για την αντιμετώπιση της αντιγραφής? Μήπως τελικά είστε όλοι τόσο ανίκανοι που χρειάζεται να αντιγράφετε και για αυτό αντιδράτε τόσο σε αυτά που πρότεινα?...καθαρός ουρανός αστραπές δε φοβάται...

Ειλικρινά 4 χρόνια κοιτάω το φόρουμ είναι λίγα τα πόστ που έχω δει να ανταγωνίζονται τα δικά σου σε κομπλεξισμό. Παίζει να σου γαμήθηκε άσχημα η ψυχολογία κατά τη διάρκεια της προσπάθειας να βγάλεις 9 χωρίς αντιγραφή.Ειλικρινά χαλάρωσε λίγο με την περσόνα σου άγιε σωτήρα.
Logged

http://negra-oveja.blogspot.com/
EAJ
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 576


Αντιλαμβάνεσαι τις επιλογές σου? Ξανασκέψου το...


View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #69 on: July 15, 2010, 20:56:31 pm »

Quote from: smo on July 14, 2010, 20:32:26 pm
πουθενα δεν ειπα πως αναφερθηκες σε αυτοδικιες ειπα οτι αναφερθηκες στη δικαιοσυνη δινοντας μεγαλη εμφαση στην ηθικη ικανοποιηση του θυματος

το οποιο σχολιασα ως βλακεια


Learn2read

Ξαναεπαναλαμβάνω ότι πουθενά δεν έγραψα για ηθική ικανοποίηση του θύματος και ούτε έδωσα έμφαση σε αυτό...τα παραδείγματα που ανέφερα είναι χαρακτηριστικές περιπτώσεις παρόμοιες με αυτές της αντιγραφής και θα ήθελα πολύ να σε δω να λες στα θύματα αυτών των περιπτώσεων ότι οι ποινές είναι περιττές και συνολικά μία βλακεία...διάβασε πιο κάτω στο ποστ μου το τι γίνεται έξω μήπως και ανοίξεις τα μάτια σου και βγεις από την κοσμάρα σου...

Quote from: Turambar on July 15, 2010, 17:20:10 pm
Οι κάμερες δε μπορεί να είναι η λογική της αντιμετώπισης της αντιγραφής.
Θα ήταν τουλάχιστον αντιδραστικό, και στην τελική, απλά θα αποθάρρυνε τους λιγότερο καλούς "κλέφτες".

Τα βίντεο που θα καταγράφονται από τις κάμερες θα λειτουργούν σαν αποδεικτικά στοιχεία για τις περιπτώσεις των αντιγραφών και προφανώς ειναι πολύ σημαντικα ειδικά στην περίπτωση της αποβολής από το πανεπιστήμιο...



Quote from: Turambar on July 15, 2010, 17:20:10 pm
Το πρόβλημα είναι στο μάθημα και στην εξέταση.
Όταν το μάθημα απευθύνεται σε μια λαοθάλασσα, χωρίς να μπορεί να γίνει τριβή με το αντικείμενο.
Όταν οι καθηγητές, αποφεύγουν να βάλουν ιδιαίτερα θέματα, από βαρεμάρα ή από φόβο, ότι τα θέματα δεν θα γίνουν αντιληπτά από τους φοιτητές, ότι δεν θα έιναι του σωστού επιπέδου.

Εδώ είναι πανεπιστήμιο και όχι δημοτικό...στην ουσία ελέγχεται η ικανότητα και ωριμότητα του ατομου να μάθει και να ανταπεξέλθει σε επιστημονικά θέματα και παρέχεται και κάποια βοήθεια για αυτό το σκοπό...για αυτό δεν υπάρχουν απουσίες...στο επόμενο επίπεδο του διδακτορικού , έχουμε την ολοκληρωτική αντιμετώπιση ενός θέματος από το φοιτητή χωρίς βοήθεια...αν και εκεί δεν είναι απόλυτο...


Quote from: Turambar on July 15, 2010, 17:20:10 pm
Εδώ παιρνιόνται μαθήματα από φοιτητές που μαθαίνουν απ'έξω ασκήσεις... η αντιγραφή μας μάρανε.

Αυτό είναι άλλο θέμα, αν και παρόμοιο με αυτό της αντιγραφής...άνοιξε άλλο τόπικ αν δεν υπάρχει ήδη...αλλά μην περιμένεις να μη συζητήσουμε καν το παρόν θέμα...
_________________________________________________ __

και επειδή βλέπω ότι σχεδόν όλοι μ@λ@κίζονται εδώ πέρα (και προφανώς δεν αναφέρομαι σε αυτούς που κουώταρα τώρα) πάλι ας δούμε τι γίνεται έξω

1) Ας ξεκινήσουμε με ένα συγκεκριμένο μάθημα του ΜΙΤ και συγκεκριμένα της Οργανικής Χημείας, μάθημα που προσφέρεται για αντιγραφή

Code:
http://ocw.mit.edu/courses/chemistry/5-12-organic-chemistry-i-spring-2003/syllabus/

"Academic Honesty

It is expected that students will maintain the highest standards of academic honesty.

With respect to homework assignments, it is expected that no student will turn in work that is not his or her own by copying the work of another student or by using the work or solutions from this course given in previous years. Discussion of approaches to solving the homework problems after attempting to work the problems independently, however, is permitted and encouraged.

It is expected that during a test or examination, a student will not:

   1. Accept or use information of any kind from other students;
   2. Represent the work of another student as his or her own;
   3. Use aids to memory other than those expressly permitted by the examiner.

Following a test or examination, a student will not try to deceive teachers or graders by misrepresenting or altering his or her previous work. In advance of a test or exam, a student will not knowingly obtain access to the exam questions.

Departures from the above standards are contrary to fundamental principles of MIT and of the larger scientific community. Such departures are considered serious offenses for which disciplinary penalties, including suspension and expulsion, can be imposed."


2)
Code:
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/education/article1805709.ece

May 18, 2007
Students swapped identity to cheat in finals exam
Andrew Norfolk

A student made two crucial blunders when he decided to cheat the system by persuading a friend to sit a crucial exam on his behalf, a court was told.

Qiu Shi Zhang, 23, a final-year economics undergraduate at the University of York, resorted to desperate measures after suffering “something of a breakdown” under the pressure of his finals.

Unnerved by the prospect of a three-hour business finance exam earlier this month, he asked his friend and fellow Chinese student, Xin Zhang, to sit the paper for him.

The cunning plot backfired spectacularly. All students were asked to place a personal identity card on the desk beside them and it did not take long before invigilators identified a discrepancy.

Xin, 24, who is short, skinny and bespectacled, bore little resemblance to the ID photograph of Qiu, who was tubby and long-haired.

North Yorkshire Police were informed and officers arrived to arrest Xin at the end of the exam. They also had little difficulty in locating Qiu, who was found loitering nervously outside the building.

Both students confessed immediately, at which point an additional fundamental flaw in their plan was revealed.

Xin, it emerged, had little knowledge of economics and did not have a clue how to answer any of the complex questions, York Magistrates Court was told.

Xin pleaded guilty to fraud and Qiu admitted aiding and abetting the fraud.

Each was sentenced to 100 hours of community service and ordered to pay £35 costs
.


3)
Code:
http://www.studentnet.manchester.ac.uk/crucial-guide/academic-life/exams/conduct/cheating/

"Cheating

Every year a number of students are caught cheating examinations or pass off other people's work as their own in coursework assessments.

In the 12 month period prior to January 2009 the University's Student Discipline Committee dealt with more than 20 cases.

Here are some of the outcomes:

    * One final-year undergraduate student was expelled immediately with no degree, after 4 years studying at the University;

    * One student suspended from his studies with immediate effect;

    * Three students intending to practise various professions now unable to follow their chosen career;

    * Three final-year students having an entire semester's examinations and coursework assessments cancelled, and each consequently graduating with a lower class of degree (in one case, an Ordinary (not Honours) degree);

    * Nine students found guilty of plagiarism in assessed coursework, receiving a mark of zero in each case, and being denied the opportunity to re-submit the piece of work;

    * Four students found guilty of being in possession of unauthorised material in an examination room, receiving marks of zero for the exam paper in question and being denied the opportunity of a re-sit examination.

In all these cases a record of the offence and the penalty imposed has been ordered to be held on the student's personal file in the academic department and will seriously affect the nature of any reference issued to potential employers or other educational institutions.


Fellow students have no sympathy for those who cheat and those who have succeeded at cheating can feel subsequent shame and loss of confidence because they have not given themselves a fair test of their ability and end up cheating themselves."

Logged

Αν ανατρέξεις στα ποστ μου θα βρεις:
Τη φωνή της επιστήμης, της αλήθειας και της ελευθερίας...

Νόμπελ Οικονομικών
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #70 on: July 15, 2010, 21:19:17 pm »

Quote from: EAJ on July 15, 2010, 20:56:31 pm
Ξαναεπαναλαμβάνω ότι πουθενά δεν έγραψα για ηθική ικανοποίηση του θύματος και ούτε έδωσα έμφαση σε αυτό... [...] θα ήθελα πολύ να σε δω να λες στα θύματα αυτών των περιπτώσεων ότι οι ποινές είναι περιττές και συνολικά μία βλακεία...

Αυτό δηλαδή δεν είναι έμφαση στην ηθική ικανοποίηση του θύματος;

Όχι ότι συμφωνώ με το smo σε ό,τι αφορά την ηθική ικανοποίηση του αδικημένου... αλλά να καταλαβαίνουμε τι λέμε.

Επίσης αυτό
Quote from: EAJ on July 15, 2010, 20:56:31 pm
τα παραδείγματα που ανέφερα είναι χαρακτηριστικές περιπτώσεις παρόμοιες με αυτές της αντιγραφής
είναι κουφό. Η αδικία στην περίπτωση της αντιγραφής, όπου υπάρχει, είναι έμμεση και διαμοιρασμένη σε όλους. Μπορείς να τη συγκρίνεις με τη φοροδιαφυγή πχ, όχι με το φόνο.
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
Γιώργος
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3796



View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #71 on: July 15, 2010, 21:30:55 pm »

Quote from: smo on July 14, 2010, 19:05:10 pm
Εχει δικιο ο 4dcube οταν λεει πως υπαρχουν πολλοι αποτελεσματικοτεροι τροποι απο τις ποινες.

Ας πούμε η επίκληση στην ... καλή θέληση των φοιτητών... not?
Logged

class Windows extends Throwable implements Failure
EAJ
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 576


Αντιλαμβάνεσαι τις επιλογές σου? Ξανασκέψου το...


View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #72 on: July 15, 2010, 22:14:16 pm »

Quote from: Nessa NetMonster on July 15, 2010, 21:19:17 pm
Quote from: EAJ on July 15, 2010, 20:56:31 pm
Ξαναεπαναλαμβάνω ότι πουθενά δεν έγραψα για ηθική ικανοποίηση του θύματος και ούτε έδωσα έμφαση σε αυτό... [...] θα ήθελα πολύ να σε δω να λες στα θύματα αυτών των περιπτώσεων ότι οι ποινές είναι περιττές και συνολικά μία βλακεία...

Αυτό δηλαδή δεν είναι έμφαση στην ηθική ικανοποίηση του θύματος;

Όχι ότι συμφωνώ με το smo σε ό,τι αφορά την ηθική ικανοποίηση του αδικημένου... αλλά να καταλαβαίνουμε τι λέμε.

Επίσης αυτό
Quote from: EAJ on July 15, 2010, 20:56:31 pm
τα παραδείγματα που ανέφερα είναι χαρακτηριστικές περιπτώσεις παρόμοιες με αυτές της αντιγραφής
είναι κουφό. Η αδικία στην περίπτωση της αντιγραφής, όπου υπάρχει, είναι έμμεση και διαμοιρασμένη σε όλους. Μπορείς να τη συγκρίνεις με τη φοροδιαφυγή πχ, όχι με το φόνο.

Θα σου απαντήσω... για μία φορά όμως οπότε μη χαίρεσαι...

για το πρώτο που λες, όχι, δε δίνω έμφαση στην ηθική ικανοποίηση του θύματος αλλά εκφράζω την απορία μου για το θέαμα που θα απολάμβανα βλέποντας ένα τέτοιο σκηνικό το οποίο προφανώς και θα περιελάμβανε ξυλοφόρτωμα

για το 2ο που λες εξαρτάται  από τη σχέση ισοδυναμίας που χρησιμοποιεί κανείς για να κατατάξει τις παρόμοιες περιπτώσεις σε κλάσεις ισοδυναμίας...προφανώς η άλγεβρα δεν είναι ο τομέας σου...ας δούμε πώς προκύπτει η σχέση ισοδυναμίας από τα παραδείγματα που ανέφερα

Quote from: EAJ on July 13, 2010, 23:27:57 pm
@ Σε όσους εκφράζουν αντιλήψεις του στυλ "δε χρειάζονται ποινές και κανόνες, αλλά καλλιέργεια της συνείδησης" θα πρότεινα να παν να πουν τα ίδια σε όλα τα θύματα ληστείας, βιασμού, απάτης κλπ και μετα να κάνουν μία κωλοτούμπα για να δουν αν επέστρεψε ο εγκέφαλος στη θέση του ...

το παράδειγμα της απάτης που έχω, δεν έχει προφανώς συγκεκριμένα θύματα/ατομα καθώς μπορεί να ειναι και απάτη προς το δημόσιο οπότε είσαι τραγικά εκτός νοήματος...η σχέση ισοδυναμίας προκύπτει από το ελάχιστο σύνολο κοινών ιδιοτήτων που προφανές είναι "αδίκημα που τιμωρείται από το νόμο"..." ανεξάρτητα της βαρύτητας του αδικήματος"
Logged

Αν ανατρέξεις στα ποστ μου θα βρεις:
Τη φωνή της επιστήμης, της αλήθειας και της ελευθερίας...

Νόμπελ Οικονομικών
the Lord of the threesssss
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 59


my precious


View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #73 on: July 15, 2010, 22:26:28 pm »

ας παραδεχτούμε λοιπόν κάποια πράγματα που ίσως ποτε και κανένας μας να μην είχε σκεφτεί οτι μπορεί να ισχύουν:
-το ΜΙΤ είναι καλήτερο απο το ΑΠΘ ,τώρα μάθαμε και κάτι που ίσως δε το είχαμε σκεφτεί ποτέ...ειναι και πιο δύσκολο
-η αντιγραφή είναι κακό πράγμα και άδικο και αφού το επίπεδο των αλλων παντα  φοιτητών και ειδικά των ηλεκτρολογων ειναι απελπιστικά χαμηλό για να το καταλάβουν,(δεν είναι στη κουλτούρα τους βρε αδελφέ),,,,πρεπει να  επιβλήθουν κυρώσεις<στα υπόψην ειναι και ο ευνουχισμός>
-σε αυτό το κράτος όλα τα σκατά θίγονται απο όσους κολύμπησαν..κάναν τη δουλειά τους σωστά και υπεύθυνα παντα...και σα φωτεινοι παντογνώστες λένε ελαφρα τη καρδία τι να κανουν οι αλλοι για να αλλαξουν ενα σαθρό σύστημα...το οποίο ομως τους ανταμειψε...<εγώ θα προτιμουσα βεβαια νακούσω "το μυστικό της επιτυχίας",αλλα κανεις δε λεει να μοιραστει το modjo του>......οι Γ.Α.Μ.Α.Τ.Ο.Ι.  βεβαια έχουν ΠΑΝΤΑ μια κοινή πρόταση σε καθε θέμα που δεν ειναι αλλη απο" κωψτε κώλους"
-τα κονε,οι σημειωσεις των λίγων ,οι υποδομες  ,η αντιγραφη,τα συγγράματα,τα θεματα ,οι βαθμοί....και πολλα αλλα κακα της μοίρας μας θίγονται ενα ,ένα καθε φορά απτο καθένα μας...ανάλογα με το πού υστερούμε <ελα ....δεν ειμαστε και τελειοι>

εμενα πάντως 1 άποψη με εκφραζει και πηγαζει απο τα συμφραζόμενα...κωψτε κώλους Cool


 
Logged
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #74 on: July 15, 2010, 22:53:27 pm »

Quote from: EAJ on July 15, 2010, 22:14:16 pm
Quote from: Nessa NetMonster on July 15, 2010, 21:19:17 pm
Quote from: EAJ on July 15, 2010, 20:56:31 pm
Ξαναεπαναλαμβάνω ότι πουθενά δεν έγραψα για ηθική ικανοποίηση του θύματος και ούτε έδωσα έμφαση σε αυτό... [...] θα ήθελα πολύ να σε δω να λες στα θύματα αυτών των περιπτώσεων ότι οι ποινές είναι περιττές και συνολικά μία βλακεία...

Αυτό δηλαδή δεν είναι έμφαση στην ηθική ικανοποίηση του θύματος;

Όχι ότι συμφωνώ με το smo σε ό,τι αφορά την ηθική ικανοποίηση του αδικημένου... αλλά να καταλαβαίνουμε τι λέμε.

Επίσης αυτό
Quote from: EAJ on July 15, 2010, 20:56:31 pm
τα παραδείγματα που ανέφερα είναι χαρακτηριστικές περιπτώσεις παρόμοιες με αυτές της αντιγραφής
είναι κουφό. Η αδικία στην περίπτωση της αντιγραφής, όπου υπάρχει, είναι έμμεση και διαμοιρασμένη σε όλους. Μπορείς να τη συγκρίνεις με τη φοροδιαφυγή πχ, όχι με το φόνο.

Θα σου απαντήσω... για μία φορά όμως οπότε μη χαίρεσαι...

για το πρώτο που λες, όχι, δε δίνω έμφαση στην ηθική ικανοποίηση του θύματος αλλά εκφράζω την απορία μου για το θέαμα που θα απολάμβανα βλέποντας ένα τέτοιο σκηνικό το οποίο προφανώς και θα περιελάμβανε ξυλοφόρτωμα

Άρα μου λες ότι δεν ήταν επιχείρημα. ΟΚ τότε συμφωνούμε.

Quote from: EAJ on July 15, 2010, 22:14:16 pm
για το 2ο που λες εξαρτάται  από τη σχέση ισοδυναμίας που χρησιμοποιεί κανείς για να κατατάξει τις παρόμοιες περιπτώσεις σε κλάσεις ισοδυναμίας...προφανώς η άλγεβρα δεν είναι ο τομέας σου...ας δούμε πώς προκύπτει η σχέση ισοδυναμίας από τα παραδείγματα που ανέφερα

Quote from: EAJ on July 13, 2010, 23:27:57 pm
@ Σε όσους εκφράζουν αντιλήψεις του στυλ "δε χρειάζονται ποινές και κανόνες, αλλά καλλιέργεια της συνείδησης" θα πρότεινα να παν να πουν τα ίδια σε όλα τα θύματα ληστείας, βιασμού, απάτης κλπ και μετα να κάνουν μία κωλοτούμπα για να δουν αν επέστρεψε ο εγκέφαλος στη θέση του ...

το παράδειγμα της απάτης που έχω, δεν έχει προφανώς συγκεκριμένα θύματα/ατομα καθώς μπορεί να ειναι και απάτη προς το δημόσιο οπότε είσαι τραγικά εκτός νοήματος...η σχέση ισοδυναμίας προκύπτει από το ελάχιστο σύνολο κοινών ιδιοτήτων που προφανές είναι "αδίκημα που τιμωρείται από το νόμο"..." ανεξάρτητα της βαρύτητας του αδικήματος"


Όχι. Εσύ έκανες σαφή αναφορά σε θύματα. Αν κάποιος εξαπατήσει το δημόσιο μπορεί εμμέσως να σε βλάπτει με διάφορους τρόπους, αλλά δε μπορείς να του ζητήσεις αποζημίωση γιατί δε θεωρείσαι "θύμα". Ομοίως δεν θεωρείσαι "θύμα" αυτού που αντιγράφει.
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...