• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
September 17, 2025, 08:08:10 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
September 17, 2025, 08:08:10 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Εργασία στην METLEN, Γνώμ...
by ChrisKaloy-Kakou
[Today at 00:51:50]

Συμβάσεις και εταιρείες
by Nikos_313
[September 16, 2025, 23:02:05 pm]

[Στοχαστικά Σήματα και Δι...
by Nikos_313
[September 16, 2025, 22:54:08 pm]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by Fraser
[September 16, 2025, 20:35:03 pm]

Μέλος του μήνα - Ιούλιος ...
by Katarameno
[September 16, 2025, 19:37:40 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by le papillon
[September 16, 2025, 17:05:17 pm]

[Τηλεπικοινωνιακά Συστήμα...
by Mr Watson
[September 16, 2025, 10:31:04 am]

Ευρωμπάσκετ 2025
by Katarameno
[September 16, 2025, 02:46:49 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Katarameno
[September 16, 2025, 01:08:33 am]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[September 15, 2025, 22:10:40 pm]

Users <=22 OR >=222
by Mr Watson
[September 14, 2025, 19:36:18 pm]

[ΑΡΑΓΕ Attack] ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕ...
by Aris★
[September 14, 2025, 14:31:33 pm]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by Nikos_313
[September 14, 2025, 13:29:36 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by chatzikys
[September 14, 2025, 13:20:18 pm]

Καλός βαθμός στην σχολή
by Σουλης
[September 14, 2025, 13:00:41 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by okan
[September 14, 2025, 03:20:17 am]

Αυνανισμος: Κινδυνοι, προ...
by Nikolaras
[September 13, 2025, 20:57:09 pm]

Ποιο τραγούδι ακούσατε 5+...
by Katarameno
[September 13, 2025, 17:33:17 pm]

[Λογική Σχεδίαση] Γενικές...
by mdimitrig
[September 13, 2025, 17:25:47 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[September 13, 2025, 10:53:14 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10012
Latest: MichelRiemann
Stats
Total Posts: 1428124
Total Topics: 31765
Online Today: 424
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 10
Guests: 280
Total: 290
TahmKench
Pcsc
RivenT
gpap
Επίδοξος
LelisNiko
thomasdt
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών  > 9ο Εξάμηνο > Αξιοπιστία Συστημάτων (Moderator: diesel) > [Αξιοπιστία] Λάθος στο βιβλίο, ή εγώ κάτι δεν έπιασα? (4ο κεφ, σελ 118-119)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: [Αξιοπιστία] Λάθος στο βιβλίο, ή εγώ κάτι δεν έπιασα? (4ο κεφ, σελ 118-119)  (Read 1934 times)
fourier
Guest
[Αξιοπιστία] Λάθος στο βιβλίο, ή εγώ κάτι δεν έπιασα? (4ο κεφ, σελ 118-119)
« on: January 27, 2010, 18:13:02 pm »

Στο 4ο κεφάλαιο, σελ 118-119, στην ενότητα "Εξίσωση Chapman-Kolmogorov", θεωρεί παράλληλο σύστημα με ανόμοιες μονάδες, που έχουν ρυθμούς βλαβών λ1 και λ2.
Στην κατάσταση S0, ορθώς λέει ότι ο ρυθμός βλαβών είναι λ1+λ2.
Όμων μετά λέει ότι στην κατάσταση S1 ο ρυθμός βλαβών είναι λ2, θεωρεί δηλαδή δεδομένο ότι εάν μία μονάδα πάθει βλάβη, θα είναι σίγουρα η πρώτη... Αυτό πώς προκύπτει? Δεν είναι δυνατόν να πάθει βλάβη η δεύτερη μονάδα, κι έτσι στην S1 να έχουμε ρυθμό βλαβών λ1?
Μήπως καταλαβαίνω κάτι λάθος?
Logged
OtiNaNAi
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1334


Δεν είμαι ο ηλεκτρολόγος που έχεις συνηθίσει...


View Profile
Re: [Αξιοπιστία] Λάθος στο βιβλίο / ασκησεις
« Reply #1 on: February 08, 2010, 19:24:54 pm »

μια απορια στις απο τις ασκησεις του site

ασηση 5.1 - ερωτημα δ

μηπως το αποτελεσμα ειναι λαθος?? γτ αποτι φαινεται κ απο το ΜΤΤΦ χρησιμοποιει τον τυπο  

R(t) = Rsw * e^(-λt) * (1+λt)

ενω το σωστο συμφωνα με το βιβλιο θα ηταν (σελ 237)

R(t) = e^(-λt) + Rsw * e^(-λt) * (λt)


εδιτ το βρηκα


Quote from: marauber on February 20, 2008, 16:22:11 pm
Quote from: dimvam on February 20, 2008, 15:52:04 pm
Quote from: Bo@rD-RiDeR on February 20, 2008, 12:05:27 pm

Θα πρεπει να το ξεκαθαρισει η εκφωνηση!
Στο βιβλιο λεει οτι παιρνει αυτον τον τυπο θεωρωντας οτι ο μεταγωγεας δεν επηρεαζει την αξιοπιστια της κυριας μοναδας!Εχουμε βλαβες στον μεταγωγεα μονο κατα την μεταγωγη,κ οχι οταν λειτουργει η κυρια μοναδα εξου και ο τυπος!

Στις φροντιστηρικες ασκησεις θεωρει οτι συμβαινουν σφαλματα στον μεταγωγεα και κατα τη διαρκεια που λειτουργει η κυρια μοναδα,συνεπως πολλαπλασιαζει ολους τους ορους με την Rsw


Ναι όμως, ένα σφάλμα στον μεταγωγέα, αν η κύρια μονάδα λειτουργεί καλά, δεν επηρεάζει την αξιοπιστία του συστήματος. Δηλαδή το σύστημα λειτουργεί σωστά και ας έχει σφάλμα στο μεταγωγέα (αφού η κύρια μονάδα λειτουργεί και δε χρειάζεται να κάνει μεταγωγή). Αρά, μου φένεται περισσότερο σωστός ο τύπος του βιβλίου και νομίζω πως στις ασκήσεις κάνει λάθος. Εκτός αν σφάλμα στο μεταγωγέα σημαίνει ότι αποτυγχάνει η διάταξη, άλλα κάτι τέτοιο δε διευκρινίζεται στις ασκήσεις.
Και εγώ συμφωνώ μαζί σου. Σε κάθε περίπτωση, η πιο ασφαλής λύση είναι η ερώτηση για να διεκρινιστεί το ζήτημα από τον διδάσκοντα.
« Last Edit: February 08, 2010, 21:29:42 pm by OtiNaNAi » Logged

Peace    Peace
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...