• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 14:13:17 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 14:13:17 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[Today at 13:58:20]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[Today at 13:19:53]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by okan
[Today at 02:33:21]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 02:29:21]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426688
Total Topics: 31710
Online Today: 169
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 47
Guests: 91
Total: 138
chaniotism
lsim
alexfot
shamaelas
tzortzis
diamantis
thanos_voucharas
jimalexoud
mzacharop
anastas1a
DimitrisL
vagk
nikos_matall
cealexop
johnk
Pcsc
mkakale
amaliakon
hevidis3524
mike_x
Kenedy
Mr Watson
ELEF
swthrhs
Leftor
george14
dtsiamis
Η ΤΡΑΠΟΥΛΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ
Captain
Aristidis Aristidou
glavdakis
BlackClara
christina02
Nekt
cremidhs
nikitask
thomasdt
narcos
Marihouan820
mimaki
Fotis Roukoutakis
dnikoa
maestros
palladas
mmikelo
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Χειμερινής Εξεταστικής 2024-2025
THMMY.gr > Forum > Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα > Περί Υπολογιστών... > Software > Windows 7, Vista , XP, 9x, 2000, Office (Moderators: chatzikys, PolarBear) > Περί Windows και Linux γενικά...
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 17 Go Down Print
Author Topic: Περί Windows και Linux γενικά...  (Read 22415 times)
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Περί Windows και Linux γενικά...
« Reply #165 on: September 07, 2009, 01:49:19 am »

Εννοώ να υπάρχει η σουίτα adobe σε λίνουξ. Αν υπήρχε και αν έπαιζαν τα παιχνίδια θα είχε το λίνουξ ένα 20% άνετα.

Δεν είναι θέμα να κρατήσεις τα λεφτά και να πάρεις κονσόλα. Ο καθένας σκέφτεται πως θα έχει περισσότερα είτε τα χρησιμοποιήσει είτε όχι. Και με τα windows έχει περισσότερα, αυτό είναι το ζήτημα.

Φυσικά λέγοντας adobe εννοώ και οποιοδήποτε άλλο λογισμικό που δεν υπάρχει σε ισάξια ποιότητα με το αντίστοιχο για windows.

Και το θέμα μετά είναι γιατί να υπάρχει η αυτή η διαφορά ποιότητας. Ο MS έχει το studio έχει και το μερίδιο αγοράς. Ποιος θα  κάτσει τώρα να κάνει πρόγραμμα για λίνουξ? Λίγοι, και αυτό θα απευθύνεται σε λίγους πάλι.

Το θέμα είναι γιατί παλιά, όταν δεν ήταν ακόμη αυτοκράτορας, έγινε αυτοκράτορας. Αυτό θα θελα πάντα να μάθω.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
pmousoul
Guest
Re: Περί Windows και Linux γενικά...
« Reply #166 on: September 07, 2009, 01:49:59 am »


@Aurelius

ακριβώς..

τι κάνει το Linux..

έχει γραμμένους τους drivers τα λεγόμενα modules.. και όταν ξεκινάει το kernel απλά φορτώνει τα modules που αντιστοιχούν στις συσκευές που βρήκε, εφόσον αυτά υπάρχουν..

ποιος γράφει τα modules.. κυρίως κάτι καμμένοι που ασχολήθηκαν πολύ σοβαρά με το Linux.. γιατί όσον αφορά την υποστήριξη από εταιρίες hw.. αυτή απ' όσο γνωρίζω είναι ελάχιστη..

άρα τι γίνεται όταν συνδέσεις μία συσκευή?

εάν το module που αντιστοιχεί στην συσκευή υπάρχει φορτώνεται αυτόματα, εφόσον είναι μία κοινή συσκευή..

όταν δεν είναι?

θα πρέπει εφόσον έχεις τον κώδικα να φτιάξεις το module για την έκδοση του πυρήνα σου και να το φορτώσεις μόνος σου.. στα win αυτό δεν ισχύει σε κάποιο βαθμό γιατί οι εταιρείες hw τα υποστηρίζουν πάρα πολύ..

άρα δεν είναι το linux που δεν σου δίνει την δυνατότητα plug n play.. αλλά οι εταιρείες hw που δεν βγάζουν drivers για linux.. και αναγκάζονται κάποιοι καμένοι να κάτσουν να τους γράψουν.. άλλοτε με πολύ καλά αποτελέσματα και άλλοτε όχι και τόσο καλά..
Logged
odys2008
Guest
Re: Περί Windows και Linux γενικά...
« Reply #167 on: September 07, 2009, 01:50:12 am »

Δεν είμαι τόσο φανατικός χρήστης των windows ούτε ρίχνω στο πυρ το εξώτερο το linux. Απλά όσες φορές το έβαλα μου έσπασε τα νεύρα γιατί για μια απλούστατη διαδικασία μου έπαιρνε ώρες. Θα μου πείτε και μικρός στα windows όταν τα μάθαινες δεν γινόταν αυτό? Ε τότε ήμουν μικρός Tongue

Ίσως επειδή πλέον κάνω την δουλειά μου σε δευτερόλεπτα στα windows μου την δίνει άπειρα να τρώω άσκοπα ώρες για κάτι πολύ απλό.

Νομίζω όμως ότι και τα windows και το linux στις νέες εκδόσεις κινούνται στην σωστή κατεύθυνση. Να γίνουν συνολικά πιο φιλικά στο περιβάλλον. Κάτι προς macosx το οποίο είναι πραγματικά plug and play γιατί τρέχει σε συγκεκριμένο hardware
Logged
Zarathoustra
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1436



View Profile
Re: Περί Windows και Linux γενικά...
« Reply #168 on: September 07, 2009, 01:52:07 am »

Δεν υπάρχει πρόβλημα στους οδηγούς.Η nvidia τουλάχιστον,έχει εξαιρετικούς οδηγούς.Απόδειξη αυτού,είναι το γεγονός πως o αξίας 1.6 εκτομμυρίων δολαρίων εξομοιωτής πτήσεων που έχει αναπτύξει το υπουργείο άμυνας της Αυστραλίας, είναι ένα cluster μηχανημάτων που τρέχουν openSuSE και χρησιμοποιούν κάρτες nvidia για να προσομοιώσουν  σε πραγματικό χρόνο(και με πολύ χαμηλό lattency ) τις συνθηκες μάχης.


Απλά δεν υπάρχει ζήτηση για παιχνίδια στο linux.
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Περί Windows και Linux γενικά...
« Reply #169 on: September 07, 2009, 01:53:45 am »

Δεν ξέρουμε τι παίζει και με το θέμα directx.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Zarathoustra
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1436



View Profile
Re: Περί Windows και Linux γενικά...
« Reply #170 on: September 07, 2009, 01:57:58 am »

TO linux υποστηρίζει πλήρως το openGL που είναι άριστο API για ανάπτυξη εφαρμογών 3D και προϋπήρχε του directX.

Επίσης,τα περισσότερα παιχνίδια που κυκλοφορούν,δεν γράφτηκαν με το visual studio και δεν χρησιμοποιούν directX
(Βάζω μέσα και τις κονσόλες φυσικά)
« Last Edit: September 07, 2009, 02:00:30 am by Zarathoustra » Logged
Aurelius
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4056


Τρια πουλακια καθονταν, στον κηπο και λαλούσαν...


View Profile
Re: Περί Windows και Linux γενικά...
« Reply #171 on: September 07, 2009, 02:03:50 am »

@lost body

Προφανως και τα ξερω ολα αυτα. Εγω απλα λεω τι πρεπει να γινει, ετσι ωστε το linux να γινει πραγματικα ενα δημοφιλες λειτουργικο.

DirectX φτιαχτηκε απο win για win, οποτε δεν ξερω κατα ποσο ειναι δυνατο να μεταναστευσει στο λινουξ.
Logged

My website: http://staff.science.uva.nl/~gavves/
My blog: http://stratisgavves.blogspot.com/

Και τελος, το νεο site που φτιαχνω, www.antoniagavve.com. Αν υπαρχουν τιποτα ιδεες, ή προτασεις ειναι ιδιαιτερως ευπροσδεκτες. Αν καποιος ξερει και νορβηγικα, ακομα καλυτερα Tongue
pmousoul
Guest
Re: Περί Windows και Linux γενικά...
« Reply #172 on: September 07, 2009, 02:06:21 am »


H nvidia όμως δεν αποτελεί μία συσκευή που θα συνδέσεις..

π.χ. εάν η εταιρεία που βγάζει ένα usb TV/radio υποστήριζε το linux και έδινε τον κώδικα είτε ως opensource, είτε ως proprietary στο linux.. τότε όταν την συνέδεες στο linux μια χαρά θα έπαιζε.. όπως κάθε άλλη κοινή συσκευή. Wink

Με τον καιρό θα αναγκαστούν να το υποστηρίξουν βρε Στρατή.. όσο υπάρχουν χρήστες linux.. και αυτοί αυξάνονται..

Δεν είναι πλεονέκτημα για μία εταιρία hw να πουλάει σε ευρύτερο κοινό της συσκευές της?
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Περί Windows και Linux γενικά...
« Reply #173 on: September 07, 2009, 02:08:35 am »

Όχι να μεταναστεύσει ο directx, απλά αν προσφέρει καμια ευκολία κτλ. Αλλά τώρα είδα οτι η μηχανή id tech 5 είναι πάλι opengl, άρα είναι πολύ δυνατος ο opengl για να τον προτιμα ο carnack. http://en.wikipedia.org/wiki/Id_Tech_5
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Περί Windows και Linux γενικά...
« Reply #174 on: September 07, 2009, 02:11:30 am »

Quote from: lost body on September 07, 2009, 02:06:21 am

H nvidia όμως δεν αποτελεί μία συσκευή που θα συνδέσεις..

π.χ. εάν η εταιρεία που βγάζει ένα usb TV/radio υποστήριζε το linux και έδινε τον κώδικα είτε ως opensource, είτε ως proprietary στο linux.. τότε όταν την συνέδεες στο linux μια χαρά θα έπαιζε.. όπως κάθε άλλη κοινή συσκευή. Wink

Με τον καιρό θα αναγκαστούν να το υποστηρίξουν βρε Στρατή.. όσο υπάρχουν χρήστες linux.. και αυτοί αυξάνονται..

Δεν είναι πλεονέκτημα για μία εταιρία hw να πουλάει σε ευρύτερο κοινό της συσκευές της?

Όταν θα βγάλει η creative drivers για λίνουξ τότε σημαίνει πως θα χει γίνει η αλλαγή. χαχαχα Οι άνθρωποι δε βγάζουν drivers για τις συσκευές τους για νεα έκδοση windows όταν η συσκευή έχει βγει πριν απο την αντίστοιχη έκδοση windows. Δε γίνοτναι αυτά τα πράγματα!

Πάντως το λίνουξ δε μπορούμε να πούμε πως έχει και κακή υποστήριξη στις συσκευές. Και κάρτες τιβι παίζουν και κάρτες ήχου. Για τα δεδομένα που επικρατούν νομίζω πως είναι εντυπωσιακό.
« Last Edit: September 07, 2009, 02:13:54 am by Larry_Flynt » Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5981


i know nothing


View Profile
Re: Περί Windows και Linux γενικά...
« Reply #175 on: September 07, 2009, 02:11:39 am »

ουφ
Logged
Zarathoustra
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1436



View Profile
Re: Περί Windows και Linux γενικά...
« Reply #176 on: September 07, 2009, 02:13:21 am »

Quote
DirectX φτιαχτηκε απο win για win, οποτε δεν ξερω κατα ποσο ειναι δυνατο να μεταναστευσει στο λινουξ.

Δεν χρειάζεται να μεταναστεύσει,από την στιγμή που το linux διαθέτει ένα εξίσου καλό 3D Api.
Όσα παιχνίδια είναι γραμμένα σε openGL μπορούν θεωρητικά να μεταναστεύσουν σε linux,mac,windows και unix γενικά.

Logged
pmousoul
Guest
Re: Περί Windows και Linux γενικά...
« Reply #177 on: September 07, 2009, 02:14:54 am »

Για παράδειγμα η Western Digital με τους καινούριους της δίσκους για laptop (σε συγκεκριμένα μοντέλα) δεν υποστηρίζει το advanced power management στο linux..

Η WD λοιπόν έχει δεχτεί τόσες ερωτήσεις και παράπονα που όταν πας να υποβάλεις ερώτηση/παράπονο αναφέρει (πριν υποβάλεις την ερώτηση) ότι εάν πρόκειται για το linux δεν μπορεί να κάνει κάτι και θα έπρεπε το λειτουργικό από μόνο του !? να υποστηρίζει αυτήν την λειτουργία του σκληρού..

Κάτι παρόμοια περίεργα έλεγε και η ΑΤΙ όταν δεν υποστήριζε το Linux.. αν και ακόμα η υποστήριξη της εν λόγω δεν γνωρίζω εάν βελτιώθηκε.. αλλά που θα πάει θα βελτιωθεί!
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Περί Windows και Linux γενικά...
« Reply #178 on: September 07, 2009, 02:17:39 am »

Μπορεί να έχουν και κανα δίκιο. Τι σκατά, ολόκληρες εταιρείες δε μπορούν να κάνουν τα προιόντα τους να παίζουν σε λίνουξ. Δε σέβονται τους πελάτες τους.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
pmousoul
Guest
Re: Περί Windows και Linux γενικά...
« Reply #179 on: September 07, 2009, 02:18:50 am »

Western Digital technical support only provides jumper configuration (for EIDE hard drive) and physical installation support for hard drives used in systems running the Linux/Unix operating systems. For setup questions beyond physical installation of your Western Digital hard drive, please contact your Linux/Unix vendor.

link
Logged
Pages: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 17 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...