• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 02:27:24 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 02:27:24 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Yamal
[June 16, 2025, 23:46:31 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:01:53 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426678
Total Topics: 31710
Online Today: 169
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 21
Guests: 117
Total: 138
Katarameno
Giorgosklin
pliroforikarios
kofius
Giorgos2222
PANKRAV
Amalia
anna.ts
tsakalokagkouras
anon
ArchieHadCells
Nianaro
kpapama
mayia psarikoglou
Theosarm
kkuro123
Saint_GR
Xlapatsas
Orgianelis
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Χειμερινής Εξεταστικής 2024-2025
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 2ο Εξάμηνο > Λογισμός ΙΙ (Moderators: chatzikys, tzortzis) > [Λογ.2] Ιούνιος 2009 - Θέματα Ομαδας Α - Απόψεις και Σχόλια
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Poll
Question: Πως γράψατε σήμερα στο Λογισμό ΙΙ?
Καλά - 1 (1%)
Μέτρια - 39 (37.1%)
Χάλια - 20 (19%)
Θα δείξει! - 6 (5.7%)
Δεν έδωσα - 39 (37.1%)
Total Voters: 64

Pages: 1 2 3 [4] 5 Go Down Print
Author Topic: [Λογ.2] Ιούνιος 2009 - Θέματα Ομαδας Α - Απόψεις και Σχόλια  (Read 10444 times)
ΡΕΣΑΛΤΟ
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 797


Ειμαστε μαζοχιστές.....


View Profile
Re: [Λογ.2] Ιούνιος 2009 - Θέματα Ομαδας Α - Απόψεις και Σχόλια
« Reply #45 on: June 23, 2009, 00:46:23 am »

το ζητημα ειναι να γινουν τωρα μαζικες παραστασεις στους καθηγητες με την υποσχεση "ή κοιτα να διορθωσεις τα πραματα ή θα σε πα και θα σε σηκώ...".
να γινουν τα πραγματα οπως πρεπει για να μας εξυπηρετουνε.
δεν ειμαστε ρομποτ, αν και το ζητημα ξεφευγει απο το αν εισαι ρομποτ ή οχι....
οπως ειπε ο Θανος υπαρχει κοσμος που ασχολειται μεσα στο εξαμηνο και ισα ισα τα καταφερνει....
συνεπως το προβλημα δεν το εχουν οι φοιτητες, αφου ακομα και αυτοι που διαβαζουν μεσα στο εξαμηνο-για εξεταστικη δε το συζηταμε- τα φερνουν δυσκολα βολτα.

Ακουω φιλους στο μαθηματικο να λενε "απειροστικο(το αντιστοιχο του λογισμου) ΙΙ εγραψα 8 και 9" και αυτο ειναι ο κανονας-οχι εξαιρεσεις.  Δλδ εμεις δε σκαμπαζουμε μαθηματικα;

Οσο για τις προοδους που θα διευκολυναν καπως την κατασταση.... οχι να τους ρωτησουμε κιολας... θα απαιτηθει και θα γινει... τελος... ετσι πρεπει να παμε απο δω και μπρος... αλλιως θα τα λεμε, θα τα ξαναλεμε και μονο θα γκρινιαζουμε....να προχωρησει η κουβεντα εξω απο το φορουμ για αρχη ομως και βλεπουμε....
Logged

Όσες κι αν χτίζουν φυλακές
κι αν ο κλοιός στενεύει
ο νους μας είναι αληταριό
που όλο θα δραπετεύει
Αιμιλία η φτερωτή χελώνα
Διεστραμμένος
**********
Gender: Female
Posts: 15580


Έξω η μπουχεσαρία απ'το ΤΗΜΜΥ


View Profile WWW
Re: [Λογ.2] Ιούνιος 2009 - Θέματα Ομαδας Α - Απόψεις και Σχόλια
« Reply #46 on: June 23, 2009, 00:48:38 am »

+οο
Logged

"Όσοι περιμένουν να βρουν πατημένα χνάρια θα απογοητευτούν γρήγορα. Όσοι δεν είναι έτοιμοι να πέσουν και να ξανασηκωθούν, να χάσουν τον δρόμο τους και να τον ξαναβρούν, να αγγίξουν όχι μια και δύο αλλά δέκα και εκατό φορές τον πάτο της έσχατης αμφιβολίας για τα σχέδια τους, για τις ιδέες τους, για τους συντρόφους τους, και για τους ίδιους τους εαυτούς τους, να αναμετρηθούν με τα χίλια δυο πρόσωπα της απόγνωσης και να ξανανέβουν στον αφρό, είναι καλύτερα να περιμένουν την κοινωνική αλλαγή απ' τον Αι Βασίλη ή, πράγμα που δεν διαφέρει πολύ, από κάποια αψεγάδιαστη δικαιωμένη "πρωτοπορία" .Εμείς δεν έχουμε να προσφέρουμε παρά την άχαρη γοητεία της καινούριας προσπάθειας, την ιστορική βεβαιότητα για τον σκοπό, την πάλη για τον ποιοτικό εμπλουτισμό του μαζί με την αδιάκοπη κριτική για τα μέσα, την στράτευση σε μια υπόθεση που χρειάζεται μαχητές αλλά θέλει να καταργήσει τους στρατιώτες"

https://www.facebook.com/arage.eaak  Knuppel
demP
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 80


View Profile
Re: [Λογ.2] Ιούνιος 2009 - Θέματα Ομαδας Α - Απόψεις και Σχόλια
« Reply #47 on: June 23, 2009, 01:05:57 am »

Συμφωνώ με τους παραπανω

Διαβαζουμε 10 φορες περισσοτερο απο τους αλλους που ειναι στο Μετσόβιο και στην Ξανθη και σε ολα τα μαθηματα εκτος του οτι περνουμε μικροτερους βαθμους
δεν μπορουμε να τα περασουμε κι ολας ! Τελειωνουν πιο γρηγορα παιρνουν και μεγαλυτερους βαθμους φευγουν και στο εξωτερικο.
 
Logged
diutinus
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 368


Δημοκρατία δε σημαίνει ασυδοσία...


View Profile WWW
Re: [Λογ.2] Ιούνιος 2009 - Θέματα Ομαδας Α - Απόψεις και Σχόλια
« Reply #48 on: June 23, 2009, 03:16:54 am »

Quote
diutinus προτού μιλήσεις για ηθική να σκεφτείς ότι το να κόβονται 150 άτομα σε ένα μάθημα δεν είναι ηθικό...
Ούτε από την πλευρά της οργάνωσης του μαθήματος (που σημαίνει ότι κάτι δεν μεταδώθηκε σωστά),
ούτε από κοινωνικής απόψεως (που το να εξετάζονται 200 άτομα σε ένα μάθημα κάνει πολύ δύσκολο το έργο του διδάσκοντα, άρα φταίει το σύστημα...πολύ πιθανό μάλιστα στο CFF οι τάξεις να είναι των 6ατόμων!),
ούτε από οικονομικής απόψεως(περίπου 100άτομα xμέσο όρο 400euro κάθε ενοίκιο x3μήνες τουλάχιστον -γιατί με την εξεταστική Σεπτέμβρη δεσμέυεται κανείς μέχρι αρχές Οκτώβριου=120.000euro!Αυτά τα χρήματα δεν έρχονται, δυστυχώς ουρανοκατέβατα...!!!!!!).
---------------
Παρόλο που αυτά που λες εδώ στέκουν, δε νομίζω πως έχουν κάποια σχέση με αυτό που είπα. Αδυνατώ να δω πώς από το ότι το σύστημα δεν είναι το επιθυμητό, το ότι δε λειτουργεί με την απαραίτητη ίσως ηθική, εκπηγάζει ότι πρέπει κι εμείς να αντιμετωπίζουμε τα πάντα με ένα "μηχανοειδή" τρόπο.


Και αντιστρέφω το επιχείρημα που τέθηκε περι του "μηχανικού της στείρας εφαρμογής τύπων" και το θέτω σε γενική βάση ως ζήτημα θεωρίας-πράξης...Έστω λοιπόν ότι κάποιος κατέχει τέλεια τη θεωρία και υστερεί στην υλοποίηση της πράξης (ξέρει π.χ. το υπόβαιρο των Stokes, Gauss, αλλά δεν ξέρει ότι το lim(sinx/x)=1). Αυτό σημαίνει ότι σε κάποια πρακτική εφαρμογή δε θα μπορεί να ανταποκριθεί 100%! Για μένα η ορθότητα της γνώσης ή αν θέλεις καλύτερα της διδασκαλίας βρίσκεται στο ΜΈΤΡΟ!
Και η θεωρεία χρειάζεται και η πράξη ταυτόχρονα!
Στα σημερινά θέματα το μέτρο ξεπεράστηκε και το βάρος έπεσε στο θεωρητικό υπόβαθρο του μαθήματος!!!
Μέτρο σημαίνει ότι εξετάζεται η γνώση κι όχι η μαθηματική ιδιοφυία (γιατί αυτό χρειάζονταν σήμερα για να γράψει κάποιος ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ 10! Είμαι περίεργος να δω πόσα δεκάρια θα περιέχονται στη λίστα των αποτελεσμάτων).Σημασία στην εξέταση έχει να κυνηγάμε το 5? Δηλαδή να ΤΥΧΕΙ να ξέρουμε κάποια από τα ζητούμενα ή να κυνηγάμε το 10???
Η μεγάλη δυσκολία σκοτώνει το ενδιαφέρον...
-------------------------
Εδώ θα συμφωνήσω απόλυτα. Είναι τραγικό ότι έχουμε καταντήσει να κυνηγάμε το 5, λες και είναι το άριστα. Παρόλα αυτά, πριν κατηγορήσω τους πάντες, νομίζω πως έχω χρέος να τα πω και με το εαυτό μου και να αναλογιστώ το πόσο διάβασα. Αλλά αυτό είναι ίσως προσωπικό του καθενός και ο καθένας ξέρει τι περνάει.

Το πτυχίο είναι η αρχή μιας νέας ζωής. Δεν είναι το τέλος της υπάρχουσας. Ναι...μόλις φύγουμε από εδώ, δεν υπάρχει περίπτωση να μη σας θυμόμαστε...αφήστε μας τουλάχιστον μια γλυκιά γεύση!
--------------------------
+++  Smiley


@cyberboss:
Έχεις δίκιο, χρειάζεται ένα καλό μενού. Μήπως όμως υπερβάλλουμε στην κριτική του σεφ...;

@vamou90:
Κανείς δεν ήρθε εδώ με το ζόρι. Υπάρχουν άτομα που θα έδιναν πολλά να είναι στη θέση μας...

@demP:
Όντως, πιστεύω πως το επίπεδο των σχολών θα έπρεπε να είναι ίσο. Τώρα στο ότι δεν είναι ίσο, θα πιστέψω τα λεγόμενά σου (δεν ξέρω κατά πόσο στέκουν, αλλά φαντάζομαι ίσως το έχεις ψάξει  Wink )

@Ωπα Ρε Φιλε:
Ναι, όντως είναι καλό να παλεύουμε να αλλάξουμε τα πράγματα μέσα από τα συλλογικά μας όργανα... Είναι όμως απογοητευτικό και κουραστικό όταν αυτά τα "συλλογικά" όργανα δε χάνουν ευκαιρία για "συλλογική" προπαγάνδα και αναφέρονται παντού ως ποιηματάκι...

Γενικά, διαβάζοντας τα λεγόμενά σου Ρεσάλτο είναι εύκολο να πεις ναι! Να το αλλάξουμε, να απαιτήσουμε πιο χαμηλό επίπεδο! Και πολύ πιθανώς να έχεις δίκιο. Ως πρωτοετής ίσως να μην γνωρίζω κάποια ζητήματα σε όλη τους την έκταση. Η εικόνα όμως που παίρνω είναι ότι η πλειοψηφία (χωρίς να βγάζω τον εαυτό μου έξω) είναι της ήσσονος προσπάθειας και καταλήγει να κατηγορεί σύστημα, καθηγητές, κυβερνήσεις, αγίους κτλπ γιατί είναι πιο εύκολο να πεις "είναι παράλογα δύσκολη η σχολή" παρά να πεις "μπήκα σε μια πολύ δύσκολη σχολή και είμαι παπάρας που δεν κάθομαι να διαβάσω". Τώρα ως προς τη διαφορά σε σχέση με τις υπόλοιπες σχολές, νομίζω πως η δικιά μας είναι μπροστά. Δεν μπορείς να θεωρείς το χαμηλότερο επίπεδο ως στόχο.

Όλα αυτά πάντα φιλικά, χωρίς να θέλω να θίξω κανένα (όπως είπα, κι εγώ ο ίδιος δεν είμαι ευχαριστημένος από το πώς χειρίστηκα το διάβασμα). Και πάλι, σκέψεις...  Wink

diutinus

Logged


Ώ Ελλάς, ηρώων χώρα,
τί γαϊδάρους βγάζεις τώρα;

Γεώργιος Σουρής (1853-1919)
pmousoul
Guest
Re: [Λογ.2] Ιούνιος 2009 - Θέματα Ομαδας Α - Απόψεις και Σχόλια
« Reply #49 on: June 23, 2009, 03:24:41 am »


Πιστεύω ότι δεν θα έπρεπε να μπλέκεται το επίπεδο με την χρησιμότητα αυτών που μαθαίνεις..

θες να το κάνεις ενδιαφέρον.. ?

δείξε πεδίο.. ηλεκτρομαγνητικό

δείξε φυσική.. έργο

δείξε εφαρμογή.. και πάνω σ' αυτήν κάνε ότι θεωρητικό σχόλιο θες.. τράβηξέ το από τα μαλλιά.. να δούμε ύστερα εάν ξαναγκρινιάξει κανείς ότι είναι δύσκολα τα πεδία..

και εάν αυτά είναι "εύκολα".. δεν πειράζει, ας τα μάθουμε αυτά.. και πάλι καλά θα είμαστε

 
Logged
ΡΕΣΑΛΤΟ
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 797


Ειμαστε μαζοχιστές.....


View Profile
Re: [Λογ.2] Ιούνιος 2009 - Θέματα Ομαδας Α - Απόψεις και Σχόλια
« Reply #50 on: June 23, 2009, 04:08:15 am »

Quote from: diutinus on June 23, 2009, 03:16:54 am
Να το αλλάξουμε, να απαιτήσουμε πιο χαμηλό επίπεδο! Και πολύ πιθανώς να έχεις δίκιο.

Quote from: diutinus on June 23, 2009, 03:16:54 am
Τώρα ως προς τη διαφορά σε σχέση με τις υπόλοιπες σχολές, νομίζω πως η δικιά μας είναι μπροστά. Δεν μπορείς να θεωρείς το χαμηλότερο επίπεδο ως στόχο.

Η σχολη εχει καταντησει εξεταστικο κεντρο. θεωρεις οτι η σχολη ειναι υψηλου επιπεδου; αν ναι πως το αξιολογεις το επιπεδο;
εγω βλεπω παραδοσεις και αποδοσεις καθηγητων υποτονικες....Μπορω να περασω και σε ονομαστικη καταγραφη αλλα νομιζω δεν εχει νοημα.
Θεωρεις ως χαμηλοτερο επιπεδο να διεκδικησεις διευκολυνσεις;  ανοιχτα βιβλια παντου για να μην αποστηθιζεις τομους με τυπους(πχ διαφορικες εξισωσεις), προοδους οπου μαθαινεις και εξεταζεσαι βαθυτερα η υλη αν το καλοσκεφτεις, απαλλακτικες εργασιες που θα 'χει λιγο ψαξιμο για σενα και θα λειτουργουν εναλλακτικα προς την εξεταστικη, θεωρια σε σχεση με την πραξη οσο γινεται, εξεταστικες με διαβαθμισεις θεματων και οχι διαγωνισμους ταλεντων... Αν θεωρεις οτι αυτα σαν στοχο εχουν να πεσει το επιπεδο της σχολης τι να πω... Εχει χαοτικη διαφορα το να διευκολυνθεις σαν φοιτητης απο το να ριξεις το επιπεδο της σχολης.

Quote from: diutinus on June 23, 2009, 03:16:54 am
Η εικόνα όμως που παίρνω είναι ότι η πλειοψηφία (χωρίς να βγάζω τον εαυτό μου έξω) είναι της ήσσονος προσπάθειας και καταλήγει να κατηγορεί σύστημα, καθηγητές, κυβερνήσεις, αγίους κτλπ γιατί είναι πιο εύκολο να πεις "είναι παράλογα δύσκολη η σχολή" παρά να πεις "μπήκα σε μια πολύ δύσκολη σχολή και είμαι παπάρας που δεν κάθομαι να διαβάσω".

Το προβλημα ομως το εχουν και ατομα που ασχολουνται και ολο το εξαμηνο απ'οτι βλεπεις. Το εχουν και ατομα που ξενυχτανε αυτες τις μερες της εξεταστικης. Δεν το εχουν μονο οι παπαρες που δεν καθονται να διαβασουν, οπως λες και 'συ. Και ναι λοιπον εγω σου λεω οτι φταιει το συστημα που τρεχει το πανεπιστημιο και ιδιαιτερα το καθεστως στη σχολη μας. Εχει παραλογες απαιτησεις. Και μαλλον ειμαι απ'αυτους που ασχολουνται με τη σχολη και ολο το εξαμηνο γιατι τυχαινει να εχω και καμποσο χρονο να το κανω.

Υπαρχουν ομως ατομα που δουλευουν. Δε τους συντηρουν ολους οι γονεις τους. Δουλευουν part-time ή ακομα χειροτερα full time πραγμα που σημαινει πολλες ωρες τη μερα δεσμευμενες και δεσμευμενες συνηθως οχι με το να καθονται απλα. Αντε πες στον αλλο που δουλευε 8 και 10 ωρες να κατσει να διαβασει οταν γυρισει στο σπιτι.  Προφανως δεν εχει αλλη επιλογη απο το να σταματησει ή να κανει πιο ελαστικη τη δουλεια του κοντα στην εξεταστικη για να διαβασει(και θα 'ναι πολυ τυχερος αν μπορει να το κανει). Ξερω αρκετους συναδελφους που το κανουν αυτο. Θα πρεπει να λαμβανονται υποψιν γιατι δεν ειναι ανυπαρκτη μειοψηφια. Ολοενα και αυξανονται, το λεω για την ιστορια. Αυτοι ειναι στους παπαρες που δεν καθονται να διαβασουν.....; Δεν πρεπει να διευκολυνθουν καπως;
Logged

Όσες κι αν χτίζουν φυλακές
κι αν ο κλοιός στενεύει
ο νους μας είναι αληταριό
που όλο θα δραπετεύει
Angie_Ann
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Female
Posts: 233



View Profile
Re: [Λογ.2] Ιούνιος 2009 - Θέματα Ομαδας Α - Απόψεις και Σχόλια
« Reply #51 on: June 23, 2009, 09:07:07 am »

Quote from: ΡΕΣΑΛΤΟ on June 23, 2009, 04:08:15 am
Το προβλημα ομως το εχουν και ατομα που ασχολουνται και ολο το εξαμηνο απ'οτι βλεπεις. Το εχουν και ατομα που ξενυχτανε αυτες τις μερες της εξεταστικης. Δεν το εχουν μονο οι παπαρες που δεν καθονται να διαβασουν, οπως λες και 'συ. Και ναι λοιπον εγω σου λεω οτι φταιει το συστημα που τρεχει το πανεπιστημιο και ιδιαιτερα το καθεστως στη σχολη μας. Εχει παραλογες απαιτησεις. Και μαλλον ειμαι απ'αυτους που ασχολουνται με τη σχολη και ολο το εξαμηνο γιατι τυχαινει να εχω και καμποσο χρονο να το κανω.

Υπαρχουν ομως ατομα που δουλευουν. Δε τους συντηρουν ολους οι γονεις τους. Δουλευουν part-time ή ακομα χειροτερα full time πραγμα που σημαινει πολλες ωρες τη μερα δεσμευμενες και δεσμευμενες συνηθως οχι με το να καθονται απλα. Αντε πες στον αλλο που δουλευε 8 και 10 ωρες να κατσει να διαβασει οταν γυρισει στο σπιτι.  Προφανως δεν εχει αλλη επιλογη απο το να σταματησει ή να κανει πιο ελαστικη τη δουλεια του κοντα στην εξεταστικη για να διαβασει(και θα 'ναι πολυ τυχερος αν μπορει να το κανει). Ξερω αρκετους συναδελφους που το κανουν αυτο. Θα πρεπει να λαμβανονται υποψιν γιατι δεν ειναι ανυπαρκτη μειοψηφια. Ολοενα και αυξανονται, το λεω για την ιστορια. Αυτοι ειναι στους παπαρες που δεν καθονται να διαβασουν.....; Δεν πρεπει να διευκολυνθουν καπως;


+1000. Πιο ωραία δεν θα τα έλεγα

Φίλε diutinus, προσπάθησε να βγάλεις τη σχολή δουλεύοντας και να θα δούμε αν θα συνεχίσεις να ζητάς να παραμείνει "υψηλού επιπέδου" ( Που το είδες ακριβώς αυτό το επίπεδο?)

Προσωπικά ένα πράγμα ζητάω μόνο σε πρώτη φάση: ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΗ στα θέματα. Κάτι που ούτε χρειάζεται φοβερές αλλαγές ούτε είναι δύσκολο για τους καθηγητές. Έτσι και ο καλά διαβασμένος θα πάρει τον βαθμό του και γω δεν θα ταλαιπωρούμαι  να δίνω τα ίδια μαθήματα 40 φορές για ένα 5άρι.
Logged
Meloukos
Θαμώνας
****
Posts: 472


View Profile
Re: [Λογ.2] Ιούνιος 2009 - Θέματα Ομαδας Α - Απόψεις και Σχόλια
« Reply #52 on: June 23, 2009, 10:36:17 am »

Mαρεσει παντως που ο Καππος μπαινει και κανει σαν να μην ειδε τιποτα ρε παιδι μου,σκεψη Καππου,"ολα καλα κατι γκασμαδες κλαιγονται γιατι με διαβασμα του ποδαριου θελουν να περασουν το μαθημα μου".Πιστευω αν απαντησει θα πει ελατε στο γραφειο κλπ,το θεμα ειναι ενας ΔΗΜΟΣΙΟΣ διαλογος που θα τον δουν ΟΛΟΙ με επιχειρηματα και απο τις δυο πλευρες.

Αλλα που τετοια τυχη,εδω μιλαει ο μεσος φοιτητης για γενικο τμημα και του γυρνανε τα αντερα και αυτοι νομιζουν οτι ολα ειναι καλα,δεν προβληματιζονται με τοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοσα που ακουγονται ρε παιδι μου,δεν κανουν ποτε αυτοκριτικη,δε πηραν ποτε τα βιβλια της σχολης να τα διαβασουν και να δουνε τι σκ*τα χρειαζονται τα παιδια απο μαθηματικης αποψεως για να κατανοησουν τα μαθηματα της σχολης,ΑΛΛΑ ΟΧΙ θα τους βαλουμε αποδειξεις τυπων,θεωρηματων και διαγωνισμο πραξεων.Ετσι σε λεω,τους φτυνεις και νομιζουν οτι βρεχει τοσο αποξενομενοι απο το πολυτεχνια ειναι,κριμα.Και για να μην αδικισω κανεναν εχουν περασει και αξιολογοι,βλεπε Κεχαγιας που στο ετος μου κρεμιομασταν απο τα παραθυρα για να χωρεσουμε ολοι,βλεπε Ξενος που παρολο το απιστευτο στυλακι του δεν εμενε μονο στους τυπους.
Και κατι αλλο για προβληματισμο προς τους γενικαριους,προφανως οσο εκτος και να ειστε εχετε ακουσει για μαθηματα που φτυνουμε αιμα για να τα περασουμε,βλεπε Κυκλ2, πεδιο2 κλπ,εγω δεν ακουσα ΠΟΤΕ(η σχεδον ποτε αν θες)πω ρε τι μ*λακας που ειναι ο Μαργαρης η Τσιμπουκης η ο Χ
Logged

If you live each day as if it was your last, someday you'll most certainly be right
noul
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 231


View Profile
Re: [Λογ.2] Ιούνιος 2009 - Θέματα Ομαδας Α - Απόψεις και Σχόλια
« Reply #53 on: June 23, 2009, 10:42:38 am »

μετα απο καθε εξεταση Λογισμου 2 ακολουθει η ιδια ακριβως κουβεντα.

Αν οι διδασκοντες που παρακολουθουν δεν αντιλαμβανονται την υπαρξη προβληματος στο μαθημα,ειτε αυτη ειναι δυσκολια στην εξεταση ειτε ειναι δυσκολια στην κατανοηση του αντικειμενου, τοτε υπαρχει προβλημα.
αν παλι το αντιλαμβανονται αλλα δεν κανουν τιποτα γιαυτο,τοτε υπαρχει πολυ μεγαλυτερο προβλημα.

στην τελικη μου φαινεται μεχρι και αστειο που σε ενα μαθημα με προβληματα και μεγαλη αποτυχια σε επιπεδο εξετασεων, πρεπει να κανουμε συνελευσεις ετους,συγκεντρωσεις και συναντησεις ωστε να οργανωθει το μαθημα με προοδους,ασκησεις,εργασιες.τη στιγμη μαλιστα που ο ενας τουλαχιστον καθηγητης παρακολουθει ολες αυτες τις συζητησεις!
Η αποτυχια και η απογοητευση θα επρεπε να προβληματιζουν τους ιδιους τους διδασκοντες και να λυνονται με δικες τους πρωτοβουλιες..
Logged
cyb3rb0ss
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3348


0 ΜΗΔΕΝ ZERO NULL CERO


View Profile
Re: [Λογ.2] Ιούνιος 2009 - Θέματα Ομαδας Α - Απόψεις και Σχόλια
« Reply #54 on: June 23, 2009, 11:06:31 am »

Quote from: diutinus on June 23, 2009, 03:16:54 am
@cyberboss:

Έχεις δίκιο, χρειάζεται ένα καλό μενού. Μήπως όμως υπερβάλλουμε στην κριτική του σεφ...;

Πίστεψε με, έχω φάει πολλά πιάτα και ξέρω.
Είμαι πολλά χρόνια σε αυτή τη σχολή, η κριτική μου είναι αντικειμενική και δεν αδικώ ποτέ τους Σεφ.
Άλλωστε δεν τους κρίνω σαν Μαμαλάκης, αλλά σαν πελάτης.
Logged

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. ~Albert Einstein

Never argue with stupid people,
the will drag you down to their level
and then beat you with experience.
~Mark Twain

Απλά 0! Fuck Yeah!

LinkedIn
Grecs
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 6379


Lived in the air died on asphalt


View Profile
Re: [Λογ.2] Ιούνιος 2009 - Θέματα Ομαδας Α - Απόψεις και Σχόλι
« Reply #55 on: June 23, 2009, 11:21:43 am »

duitinus το υψηλο επιπεδο φαινεται απο τα δυσκολα θεματα?


Το υψηλο επιπεδο φαινεται οταν βαζεις δυκολα θεματα και περναει η πλειοψηφεια.

Οχι οταν βαζεις δυσκολα θεματα περναει το 10% με 5.



Το ενα ειναι επιπεδο και το αλλο παρανοια και απολυτη αγνοια του επιπεδου
« Last Edit: June 23, 2009, 11:24:45 am by Grecs » Logged

"I wish punk, pizza, coke, and skateboarding could be combined into one thing that I could taste, look at or play with."
RockStar
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 206


View Profile
Re: [Λογ.2] Ιούνιος 2009 - Θέματα Ομαδας Α - Απόψεις και Σχόλια
« Reply #56 on: June 23, 2009, 13:35:50 pm »

Κι επειδή δήμόσιος διάλογος είναι και το ίντερνετ...θα θέλαμε να διαβάσουμε ΕΔΩ την ΓΡΑΠΤΗ απάντηση όποιου τυχόν καθηγητή τυχαίνει να παρακολουθεί τη συζήτηση αυτή στις παραπάνω απόψεις!Γιατι όπως λέμε...τα γραπτά μένουν τα λόγια πετούν!
Logged

Ο δρομος για την επιτυχία, επισκευάζεται...
Social_waste
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1917



View Profile
Re: [Λογ.2] Ιούνιος 2009 - Θέματα Ομαδας Α - Απόψεις και Σχόλι
« Reply #57 on: June 23, 2009, 14:14:33 pm »

παντως, εδω στο φορουμ,
εχει τοποθετηθει ο ανθρωπος.

http://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=1526.msg531136#msg531136
Logged

Vive le son
D'l'explosion!
diutinus
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 368


Δημοκρατία δε σημαίνει ασυδοσία...


View Profile WWW
Re: [Λογ.2] Ιούνιος 2009 - Θέματα Ομαδας Α - Απόψεις και Σχόλια
« Reply #58 on: June 23, 2009, 14:51:57 pm »

Παιδιά μην παρεξηγηθώ, δεν αρνούμαι ότι το να τα βγάλει πέρα κάποιος με τη σχολή δουλεύοντας είναι πολύ δύσκολο και πολύ αξιέπαινο. Όμως και πάλι νομίζω ότι δεν είναι τόσο άμεσα συνδεδεμένο με τη συζήτηση του λογισμού.  Η σχολή είναι η σχολή. Το πώς θα τα βγάλουμε πέρα βαραίνει το καθένα από εμάς, και σίγουρα ο καθένας ξέρει τι περνάει.

Τώρα, είπατε ότι τα δύσκολα μαθήματα δε σημαίνουν υψηλό επίπεδο. Ίσως. Σίγουρα όμως τα εύκολα σημαίνουν χαμηλό. Δεν ξέρω γιατί υπάρχει μια τόσο μεγάλη δυσφορία με τους καθηγητές, νομίζω ότι για τα Ελληνικά δεδομένα δείχνουν αρκετό ενδιαφέρον - σαφέστατα η εικόνα που έχω σχηματίσει είναι περιορισμένη δεδομένου του ενός μόνο χρόνου που έχω στη σχολή.

Δεν μπορώ να διαφωνήσω βέβαια με το ότι θα ήταν πολύ καλό να υπήρχε ένα σύστημα πιο ανοιχτού μυαλού, αλλά αυτό νομίζω έχει να κάνει γενικά με το Ελληνικό πανεπιστήμιο και όχι με τη δικιά μας σχολή και με το Λογισμό ΙΙ. Ξυπνάμε και αρχίζουμε τις γενικεύσεις περι συστήματος όμως όταν δεν περνάμε το μάθημα.... Αλλά την ξέρουμε την Ελλάδα. Αυτές τις υποδομές έχει και με αυτές προσπαθεί κάτι να κάνει. Ίσως δείχνει υπερβάλλοντα ζήλο. Μην ξεχνάτε όμως πως ό,τι δυνατότητα έχει να φανεί παραέξω είναι αυτή. Και επειδή ήμουν σε λύκειο στο εξωτερικό, η εντύπωση που έχω σχηματίσει είναι πως γενικά στην Ελλάδα γίνεται δουλειά (από άποψη ύλης) που θα έστελνε πολλούς του εξωτερικού στο νοσοκομείο. Απλά λόγω της έλλειψης υποδομής είναι αλήθεια πως ορισμένες φορές παραδυσκολεύουν (γιατί όταν έχεις μόνο το βιβλίο, το κάνεις αρκετά βαρύ...) Σαφέστατα και η στείρα απομνημόνευση τύπων, τόμων κτλπ που προκύπτει είναι βέβαια θλιβερή...  Undecided

Αλλά πάλι έχω την εντύπωση πως ξέφυγα...  Smiley
Είναι δύσκολη η σχολή, είναι δύσκολος ο λογισμός, κάποιες φορές ξεφεύγει, βλέπω όμως παιδιά να τα πηγαίνουν καλά (δε θα υπάρχουν καλοί βαθμοί στα αποτελέσματα; Εδώ στη φυσική υπήρχαν 8ρια!). Μάλλον όμως έχετε δίκιο στο ότι η κατανομή θα έπρεπε να είναι πιο... κανονική (δίνω και Στατιστική γαρ  Grin ) και οι 1 να είναι τόσοι όσοι τα 10.. Αλλά ρε παιδιά, παντού θα τύχει να υπάρχουν μερικά (λίγα ελπίζουμε) μαθήματα όπου απλά δεν πας πάνω από 8 π.χ. Και στη φιλοσοφική, και στη νομική, και παντού.

Εν κατακλείδι, τα πράγματα θα μπορούσαν να καλυτερεύσουν αν υπήρχαν κάποιες διευκολύνσεις όπως πρόοδοι, εργασίες, απλούστευση ορισμένων θεμάτων, καλύτερη διαβάθμιση των θεμάτων.

Ουφ! Κοίτα κατάλοιπο που αφήνει ο Λογισμός ΙΙ!!!   Grin
Logged


Ώ Ελλάς, ηρώων χώρα,
τί γαϊδάρους βγάζεις τώρα;

Γεώργιος Σουρής (1853-1919)
ΡΕΣΑΛΤΟ
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 797


Ειμαστε μαζοχιστές.....


View Profile
Re: [Λογ.2] Ιούνιος 2009 - Θέματα Ομαδας Α - Απόψεις και Σχόλια
« Reply #59 on: June 23, 2009, 16:04:11 pm »

Η συζητηση δεν αφορα μονο το Λογισμο ΙΙ... γινεται με αφορμη αλλη μια σφαγη στην εξεταση του μαθηματος....

Αυτο που λειπει απο τη σχολη ειναι η παιδαγωγικη.
Οπως και να το κανουμε η εξεταστικη ειναι οτι πιο αντιπαιδαγωγικο υπαρχει(βεβαια βολευει πολλους, ιδιαιτερα οσους δουλεουν γι'αυτο δε μπορω να πω να καταργηθει.. αν το καλοσκεφτεις ειναι μια διευκολυνση γι'αυτους).
Το ζητημα ειναι να υπαρχουν εναλλακτικες. Δεν υπαρχουν-φταιει το συστημα, οπως και το ελληνικο λυκειο-σχολειο ειναι μπουρδελο. Η ποιοτητα και το επιπεδο δεν ειναι δυνατο να αξιολογουνται με βαση την ποσοτητα της υλης.   

οι εναλλακτικες αυτες απο την αλλη, δε μπορουν να υπαρξουν αμα δεν τις διεκδικισεις, γιατι πολυ απλα τον οποιοδηποτε καθηγητη βολευει να δινεις εξετασεις και να βαζει 0,1,0,1..... Το ζητημα ειναι να τον πιεσεις και να πεις τι θες και να του παρεις τα αυτια και να του πρηξεις τα @@ μεχρι να παρεις αυτο που θες. Εγω δεν ημουνα ποτε κατα της βελτιωσης του επιπεδου της σχολης-αλιμονο! Grin- αλλα σιγουρα τωρα δεν ειναι σε ενα υψηλο επιπεδο. Δηλαδη αμα εγω παρω ενα τυχαιο μαθημα και σου βαλω θεματα που δεν προκειται να λυσεις, θα με θεωρεις καθηγητη με επιπεδο; Tongue
Logged

Όσες κι αν χτίζουν φυλακές
κι αν ο κλοιός στενεύει
ο νους μας είναι αληταριό
που όλο θα δραπετεύει
Pages: 1 2 3 [4] 5 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...