• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 25, 2026, 22:03:05 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 25, 2026, 22:03:05 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Άτομα που άφησαν ιστορία ...
by Mr Watson
[Today at 21:14:16]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by Μπιγκόνια
[Today at 15:53:57]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by LelisNiko
[Today at 15:20:50]

[Αντικειμενοστραφής Πρ.] ...
by Lalson
[Today at 11:20:27]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[June 23, 2026, 15:02:45 pm]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431526
Total Topics: 32025
Online Today: 2314
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 44
Guests: 1327
Total: 1371
birimfoukios
DioBadiavas
lefterish
ln07
Lykaonia
MamalakisFan
LelisNiko
azelfos
abunchofcells
azarkad
hacky
karthos
leolam
johnliko333388
Pastellaki
tasos potsakis
Billyskotsikas
ioannisdamantis
anastas1a
georgino
socrates
Carot1456
vasilis saitis
apob
chaniotism
alexandra_
Lil Magnetron
BCosT
sassi
Akis Papanikolaou
femanak
Born_Confused
dimopana
litsolou
VagsS
seikos
Finas
Petran25
micelethe
CodeBro
Sarikas
Konstantinos Kotoulas
George_RT
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads
με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 2ο Εξάμηνο > Εφαρμοσμένη Θερμοδυναμική (Moderators: RivenT, tony stank) > [Θερμοδυναμική] Εργασία 2009
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Go Down Print
Author Topic: [Θερμοδυναμική] Εργασία 2009  (Read 14978 times)
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: [Θερμοδυναμική] Εργασία 2009
« Reply #30 on: May 31, 2009, 21:25:30 pm »

OK... για το mixer και το splitter στην 3 κάνουμε assumptions; Γιατί φαίνεται να λείπουν δεδομένα Sad
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
GKOUNTAS
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 17


View Profile
Re: [Θερμοδυναμική] Εργασία 2009
« Reply #31 on: June 03, 2009, 15:40:26 pm »

Παιδια μπορει καποιος να μου πει πως υπολογιζεται το ποσοστο απομαστευσης στην ασκηση 3?   Shocked
Υπαρχει κανενα σχετικο παραδειγμα με αυτη την ασκηση?
 Embarrassed   Undecided
Logged
ggpyr
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1247



View Profile WWW
Re: [Θερμοδυναμική] Εργασία 2009
« Reply #32 on: June 03, 2009, 16:02:12 pm »

Quote from: GKOUNTAS on June 03, 2009, 15:40:26 pm
Παιδια μπορει καποιος να μου πει πως υπολογιζεται το ποσοστο απομαστευσης στην ασκηση 3?   Shocked
Υπαρχει κανενα σχετικο παραδειγμα με αυτη την ασκηση?
 Embarrassed   Undecided

γιατί έχω την υποψία οτι δεν χρησιμοποιείς cyclepad?? Cheesy Cheesy Cheesy
Logged

GKOUNTAS
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 17


View Profile
Re: [Θερμοδυναμική] Εργασία 2009
« Reply #33 on: June 03, 2009, 16:18:35 pm »

To χρησιμοποιω.. Δηλαδη τι πρεπει να κανω?
Logged
nasia!!
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Female
Posts: 6224


I lost control again..


View Profile
Re: [Θερμοδυναμική] Εργασία 2009
« Reply #34 on: June 05, 2009, 16:37:17 pm »

Aντιγράφω από ethmmy:


Ημερομηνίες παράδοσης - εξέτασης εργασίας

1.  Η  εργασία  (Cyclepad)  θα  πρέπει  να  παραδοθεί  μέχρι  την  Παρασκευή  12/6.
2.  Οι  μέρες  εξέτασης  της  εργασίας  είναι  Δευτέρα  15/6  και  Τρίτη  16/6.  Η  ώρα  εξέτασης  θα  καθορίζεται  κατά  την  παράδοση.
Logged

"It's hot in Topeka και εδώ ο καιρός επιτέλους έγινε καλύτερος.."
ggpyr
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1247



View Profile WWW
Re: [Θερμοδυναμική] Εργασία 2009
« Reply #35 on: June 05, 2009, 17:32:30 pm »

Quote from: GKOUNTAS on June 03, 2009, 16:18:35 pm
To χρησιμοποιω.. Δηλαδη τι πρεπει να κανω?

Δεν κάνεις τίποτα στο βγάζει αυτόματα, αν βάλεις όλα τα δεδομένα, ως ιδιότητα του splitter


Quote from: nasia!! on June 05, 2009, 16:37:17 pm
Οι  μέρες  εξέτασης  της  εργασίας  είναι  Δευτέρα  15/6  και  Τρίτη  16/6.  Η  ώρα  εξέτασης  θα  καθορίζεται  κατά  την  παράδοση.

Τί εννοεί μέρες εξέτασης??? Δηλαδή πως θα εξεταστεί??
Logged

nasia!!
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Female
Posts: 6224


I lost control again..


View Profile
Re: [Θερμοδυναμική] Εργασία 2009
« Reply #36 on: June 05, 2009, 17:34:38 pm »

Quote from: fel-os on June 05, 2009, 17:32:30 pm
Quote from: nasia!! on June 05, 2009, 16:37:17 pm
Οι  μέρες  εξέτασης  της  εργασίας  είναι  Δευτέρα  15/6  και  Τρίτη  16/6.  Η  ώρα  εξέτασης  θα  καθορίζεται  κατά  την  παράδοση.

Τί εννοεί μέρες εξέτασης??? Δηλαδή πως θα εξεταστεί??


Είχε πει η Καδή πως θα μας ρωτήσει απλά η ίδια κάποια πράγματα πάνω στην εργασία μας για να διαπιστώσει πως την κάναμε μόνοι μας..5-10 λεπτά!Αυτό μόνο(ελπίζω)
Logged

"It's hot in Topeka και εδώ ο καιρός επιτέλους έγινε καλύτερος.."
ggpyr
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1247



View Profile WWW
Re: [Θερμοδυναμική] Εργασία 2009
« Reply #37 on: June 05, 2009, 17:41:16 pm »

Και κάτι άλλο... όταν λέει τα αποτελέσματα να συγκριθούν με αυτά του thermolab...εμείς τί πρέπει να της δείξουμε?? Shocked
Logged

Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: [Θερμοδυναμική] Εργασία 2009
« Reply #38 on: June 05, 2009, 17:41:38 pm »

Quote from: fel-os on June 05, 2009, 17:32:30 pm
Quote from: GKOUNTAS on June 03, 2009, 16:18:35 pm
To χρησιμοποιω.. Δηλαδη τι πρεπει να κανω?

Δεν κάνεις τίποτα στο βγάζει αυτόματα, αν βάλεις όλα τα δεδομένα, ως ιδιότητα του splitter

Εμένα δεν το βγάζει, φαντάζομαι κάνω την ίδια παράλειψη με τον GKOUNTAS... δώσε μια μικρή βοήθεια να ξεκολλήσουμε, τι μπορεί να ξεχνάμε; Sad

Να πω λίγο τι έκανα εγώ: Πριν από κάθε pump βάζω να είναι κορεσμένο υγρό, τα pump και τα turbine να είναι ισεντροπικά, το cooler και το heater ισοβαρή, η ουσία να είναι νερό, η πίεση στην είσοδο του mixer να είναι ίση με την πίεση στην είσοδο του splitter, το κύκλο να είναι θερμική μηχανή, έβαλα ένα m-dot στην τύχη, και έβαλα τιμές πίεση και θερμοκρασία μετά το heater, πίεση που μπαίνει στο cooler και πίεση στο splitter.
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
ggpyr
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1247



View Profile WWW
Re: [Θερμοδυναμική] Εργασία 2009
« Reply #39 on: June 05, 2009, 17:43:55 pm »

έβαλες να είναι κορεσμένο με ποιότητα 0??? Στην αρχή εγώ αυτό το λάθος είχα κάνει!
Logged

nasia!!
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Female
Posts: 6224


I lost control again..


View Profile
Re: [Θερμοδυναμική] Εργασία 2009
« Reply #40 on: June 05, 2009, 17:49:33 pm »

Quote from: fel-os on June 05, 2009, 17:43:55 pm
έβαλες να είναι κορεσμένο με ποιότητα 0??? Στην αρχή εγώ αυτό το λάθος είχα κάνει!

Δεν ψιλοεννοείται όταν λες πως πρόκειται για κορεσμένο υγρό!? Huh

Και κάτι άσχετο,είναι υποχρεωτικό να το χρησιμοποιήσουμε το cyclepad,ε για τα τα διαγράμματα?Από ό,τι εχω καταλάβει ναι,αλλά που το βρίσκουμε?  :PΤο κατεβάζουμε εμείς,ε?
Logged

"It's hot in Topeka και εδώ ο καιρός επιτέλους έγινε καλύτερος.."
ggpyr
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1247



View Profile WWW
Re: [Θερμοδυναμική] Εργασία 2009
« Reply #41 on: June 05, 2009, 18:04:16 pm »

το cyclepad το χρησιμοποιείς για όλη την εργασία...όχι μόνο για τα διαγράμματα 

βρίσκεται στο ethmmy
Logged

nasia!!
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Female
Posts: 6224


I lost control again..


View Profile
Re: [Θερμοδυναμική] Εργασία 2009
« Reply #42 on: June 05, 2009, 18:09:01 pm »

Γμτ..μόνο το thermolab βρίσκω στο ethmmy..για αυτό ρώτησα,δεν μπορώ να βρω κάτι άλλο..και αυτό έκανα εγκατάσταση!
Logged

"It's hot in Topeka και εδώ ο καιρός επιτέλους έγινε καλύτερος.."
ggpyr
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1247



View Profile WWW
Re: [Θερμοδυναμική] Εργασία 2009
« Reply #43 on: June 05, 2009, 18:12:38 pm »

here you go  Grin Grin
Logged

nasia!!
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Female
Posts: 6224


I lost control again..


View Profile
Re: [Θερμοδυναμική] Εργασία 2009
« Reply #44 on: June 05, 2009, 18:14:57 pm »

Τώρα σοβαρά,είναι αυτό σε κάποιο σημείο στο ethmmy και δεν το βλέπω!? Shocked Huh

Ευχαριστώ για το λίνκ πάντως!
Logged

"It's hot in Topeka και εδώ ο καιρός επιτέλους έγινε καλύτερος.."
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...