• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 11:31:38 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 11:31:38 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
H Στοά των Off Topic
by Nikos_313
[Today at 08:53:31]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by tzortzis
[Today at 07:55:05]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 00:45:33]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 17, 2025, 21:32:50 pm]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426709
Total Topics: 31711
Online Today: 215
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 70
Guests: 105
Total: 175
tanidis
LelisNiko
Aria10
zachard
Mr Watson
Arispap
iakov
angelomp
glavdakis
sylaiangel
kstavroulis
electro_lux
noimaginationforthis
miltan8
Manifold
antonis_giad
papatmaria
Steward
geojohn
kchatziae
salonikios
daphnenik
narcos
Fenia04
mikrosdia
Oxil
dimitris kiziridis
tols1
evgeniaz
kassamanwlhs
Billyskotsikas
Le ece
dionmant
bit11
Τζιτζίς
sofipout
alexter
chris_p30
karthos
jimalexoud
idtr10
Andreas04
ThanosTheTT
Νικηφόρος Πατσιούρας
sofaki
tzortzis
eseleng
Chr1sgr
aimgk
aris123321
aachmet
grepanis
spoun
mikebel
babistso
Pastellaki
elena_k
kkotsopo
Annapar
dkoukn
mgrivab
George15
kakousios
Nikoletta
mavropan
nikpapoutsi
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πληροφορίες Καθηγητών
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Σύλλογος φοιτητών (Moderators: PolarBear, tzortzis) > Συνελευση Συλλογου Ηλ/Μηχ Πεμπτη 12/3
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 17 Go Down Print
Author Topic: Συνελευση Συλλογου Ηλ/Μηχ Πεμπτη 12/3  (Read 27334 times)
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: Συνελευση Συλλογου Ηλ/Μηχ Πεμπτη 12/3
« Reply #45 on: March 11, 2009, 02:11:39 am »

Quote from: JEREMOULAROS on March 11, 2009, 02:07:56 am
Quote from: JEREMOULAROS on March 11, 2009, 02:01:37 am
Παιζει αυτο που ρωτησα να εξηγηθει στη συνελευση αναλυτικα;
Quote from: Karaμazoβ on March 11, 2009, 02:05:50 am
απλα τα μαθηματα θα εμβαθυνουν περισσοτερο ετσι πιστευω
Εσυ παντως δεν εμβαθυνες Grin Grin
 Tongue

στα μαθηματα? Tongue
Logged

Αιμιλία η φτερωτή χελώνα
Διεστραμμένος
**********
Gender: Female
Posts: 15580


Έξω η μπουχεσαρία απ'το ΤΗΜΜΥ


View Profile WWW
Re: Συνελευση Συλλογου Ηλ/Μηχ Πεμπτη 12/3
« Reply #46 on: March 11, 2009, 02:14:37 am »

Οχι στα μαθηματα ρει, σε αυτο που ρωτησα στο quote Cheesy
Εν πασει περιπτωσει εγω στη συνελευση περιμενω να απαντηθει Smiley
Logged

"Όσοι περιμένουν να βρουν πατημένα χνάρια θα απογοητευτούν γρήγορα. Όσοι δεν είναι έτοιμοι να πέσουν και να ξανασηκωθούν, να χάσουν τον δρόμο τους και να τον ξαναβρούν, να αγγίξουν όχι μια και δύο αλλά δέκα και εκατό φορές τον πάτο της έσχατης αμφιβολίας για τα σχέδια τους, για τις ιδέες τους, για τους συντρόφους τους, και για τους ίδιους τους εαυτούς τους, να αναμετρηθούν με τα χίλια δυο πρόσωπα της απόγνωσης και να ξανανέβουν στον αφρό, είναι καλύτερα να περιμένουν την κοινωνική αλλαγή απ' τον Αι Βασίλη ή, πράγμα που δεν διαφέρει πολύ, από κάποια αψεγάδιαστη δικαιωμένη "πρωτοπορία" .Εμείς δεν έχουμε να προσφέρουμε παρά την άχαρη γοητεία της καινούριας προσπάθειας, την ιστορική βεβαιότητα για τον σκοπό, την πάλη για τον ποιοτικό εμπλουτισμό του μαζί με την αδιάκοπη κριτική για τα μέσα, την στράτευση σε μια υπόθεση που χρειάζεται μαχητές αλλά θέλει να καταργήσει τους στρατιώτες"

https://www.facebook.com/arage.eaak  Knuppel
Alexkasgr
Honoured Member - Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 4577


Έτη φωτός μπροστά...


View Profile
Re: Συνελευση Συλλογου Ηλ/Μηχ Πεμπτη 12/3
« Reply #47 on: March 11, 2009, 02:15:22 am »

Ενδιαφέρουσα η ιδέα του ngine... και αρκετά καλοδιατυπωμένο το κείμενο...

Όπως ειπώθηκε και στην problist, αποτελεί σχεδόν κοινό τόπο για όσους έχουν φάει με το κουτάλι τη Σχολή, ότι απαιτείται όχι μόνο μείωση του συνολικού αριθμού των μαθημάτων, αλλά και ολοσχερής αναδιάρθρωση του προγράμματος σπουδών. Και εδώ πιστεύω ότι υπάρχει το μεγάλο πρόβλημα, στο οποίο εμπλέκονται άμεσα και οι φοιτητές.

Είναι αρκετά ώριμοι οι φοιητές να δεχτούν μια τέτοια αλλαγή? Τι εννοώ?
Το πέρασμα από 7 μαθήματα ανά εξάμηνο σε 4, σημαίνει προφανώς σημαντικές αλλαγές και στον τρόπο διδασκαλίας και εξέτασης των μαθημάτων. Αφού μειώνονται τα αντικείμενα, είναι λογικό ότι κάποια μαθήματα-αλυσίδες θα συμπτυχθούν για χάριν της ενότητάς τους (π.χ. Πεδία, Κυκλώματα, Ηλεκτρονικές, ΣΗΕ κτλ.) κάτι που σημαίνει αύξηση της ύλης των μαθημάτων (προφανώς -διαφορετικά απλά ζητάμε να πάρουμε πτυχίο με τα μισά μαθήματα). Επίσης ζητάμε αντί του στείρου μοντέλου θεωρίας-ασκήσεων, να μπουν  σύνθετες εργασίες πάνω στο αντικείμενο, ει δυνατόν κοντά σε πραγματικά προβλήματα, για καλύτερη αφομοίωση του αντικειμένου. Με τις εργασίες αυτές, την ενότητα στη διδασκαλία των αντικειμένων (αντί της τωρινής πολυδιάσπασης και αλληλοεπικάλυψης), θα δοθεί σίγουρα ένα άλλο ενδιαφέρον στη Σχολή.

Όλα αυτά, είναι πολύ ωραία στη θεωρία (αφήνω κάποια πρακτικά προβλήματα από μεριάς ΔΕΠ στην άκρη, όπως τον αριθμό των φοιτητών). Στην πράξη, σίγουρα προτιμάει ο μέσος φοιτητής αυτό το μοντέλο, από το ισχύον τωρινό, όπου στα περισσότερα μαθήματα κουτσά-στραβά, χωρίς πολύ παρακολούθηση με λίγες μέρες διάβασμα στην εξεταστική και με κάποιες σημειώσεις και sos, μπορεί να περάσει τα μαθήματα?
Νομίζω ότι το βόλεμα της πλειοψηφίας των φοιτητών από την τωρινή κατάσταση (σε συνδυασμό με το άλλοθι της δυσκολίας της σχολής, που αντικειμενικά είναι δύσκολη βέβαια), μαζί με το βόλεμα των ΔΕΠ από την επανάληψη της ίδιας διαδικασίας κάθε χρόνο (με λίγες εξαιρέσεις πάντα), είναι ο λόγος της αδράνειας του συστήματος και αυτό που με κάνει απαισιόδοξο σχετικά με ενδεχόμενες αλλαγές.

Πιστεύω όμως ότι αξίζει την προσπάθεια. Και είναι ιδιαίτερα σημαντικό, ίσως το βασικότερο πρόβλημα της σχολής αυτήν την στιγμή. Ωστόσο, θα ένιωθα μεγάλη απογοήτευση αν το αίτημα όπως τίθεται, εκφυλιζόταν απλώς σε ένα αίτημα για λιγότερα μαθήματα, λιγότερες εξετάσεις κτλ., το κλασικό δηλαδή ελληνικό παράδειγμα του εύκολου δρόμου, χωρίς την αντίστοιχη προσπάθει από την πλευρά των φοιτητών για την διατήρηση της τωρινής ποιοτικής στάθμης των σπουδών μας.
Logged
Αιμιλία η φτερωτή χελώνα
Διεστραμμένος
**********
Gender: Female
Posts: 15580


Έξω η μπουχεσαρία απ'το ΤΗΜΜΥ


View Profile WWW
Re: Συνελευση Συλλογου Ηλ/Μηχ Πεμπτη 12/3
« Reply #48 on: March 11, 2009, 02:33:18 am »

Quote from: Alexkasgr on March 11, 2009, 02:15:22 am
Ωστόσο, θα ένιωθα μεγάλη απογοήτευση αν το αίτημα όπως τίθεται, εκφυλιζόταν απλώς σε ένα αίτημα για λιγότερα μαθήματα, λιγότερες εξετάσεις κτλ., το κλασικό δηλαδή ελληνικό παράδειγμα του εύκολου δρόμου, χωρίς την αντίστοιχη προσπάθει από την πλευρά των φοιτητών για την διατήρηση της τωρινής ποιοτικής στάθμης των σπουδών μας.
Σωστος ο τσιφτης
Logged

"Όσοι περιμένουν να βρουν πατημένα χνάρια θα απογοητευτούν γρήγορα. Όσοι δεν είναι έτοιμοι να πέσουν και να ξανασηκωθούν, να χάσουν τον δρόμο τους και να τον ξαναβρούν, να αγγίξουν όχι μια και δύο αλλά δέκα και εκατό φορές τον πάτο της έσχατης αμφιβολίας για τα σχέδια τους, για τις ιδέες τους, για τους συντρόφους τους, και για τους ίδιους τους εαυτούς τους, να αναμετρηθούν με τα χίλια δυο πρόσωπα της απόγνωσης και να ξανανέβουν στον αφρό, είναι καλύτερα να περιμένουν την κοινωνική αλλαγή απ' τον Αι Βασίλη ή, πράγμα που δεν διαφέρει πολύ, από κάποια αψεγάδιαστη δικαιωμένη "πρωτοπορία" .Εμείς δεν έχουμε να προσφέρουμε παρά την άχαρη γοητεία της καινούριας προσπάθειας, την ιστορική βεβαιότητα για τον σκοπό, την πάλη για τον ποιοτικό εμπλουτισμό του μαζί με την αδιάκοπη κριτική για τα μέσα, την στράτευση σε μια υπόθεση που χρειάζεται μαχητές αλλά θέλει να καταργήσει τους στρατιώτες"

https://www.facebook.com/arage.eaak  Knuppel
smo
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1929


aoum


View Profile
Re: Συνελευση Συλλογου Ηλ/Μηχ Πεμπτη 12/3
« Reply #49 on: March 11, 2009, 02:33:54 am »

Alex ρωτας αν συμφερει αυτη η αλλαγη τους βολεμενους φοιτητες οι οποιοι διαβαζουν στην εξεταστικη χωρις παρακολουθησεις και παιρνανε καποια μαθηματα. (ειμαι ενας απο αυτους στα περισσοτερα μαθηματα)

Δεν μπηκα ομως στο πανεπιστημιο για να καθομαι σπιτι μου να διαβαζω αυτο μπορουσα να το κανω και μονος μου και μαλιστα πανω σε θεματα που μου αρεζαν εξολοκληρου (καθως ολοι εχουν καποια μαθηματα που δεν τους αρεσουν πιστευω)
υποτιθεται οτι για να κανω καθε μερα 40 χιλιομετρα για να παω στη σχολη και να παρακολουθησω ενα μαθημα θα πρεπει αυτη η παρακολουθηση να μου προσφερει και κατι , προς το παρον δεν το κανει (περα απο την συχνη επαφη με το αντικειμενο την οποια δεν υποτιμω) αλλα τπτ περισσοτερο.

Αρα προφανως και πρεπει να αλλαξει ο τροπος διδασκαλιας ( δεν αναφερομαι ουτε εγω στο ζητημα του αριθμου των φοιτητων) ας γινουν και τα 3 κυκλωματα μαζι ειδικα αν ειναι να πιασω και κανενα κυκλωμα στα χερια μου.
Πρεπει οι παρακολουθησεις να γινουν πολυ πιο απαιτητικες αλλιως χανουν το νοημα τους (το βιβλιο το διαβαζω και μονος μου ευχαριστω)
βεβαια εδω τιθεται το ζητημα που ειχε αναφερει σε αλλο τοπικ ο κ.Κεχαγιας περι φοιτητων που πανε προετιμασμενοι στις παραδωσεις αλλα στην περιπτωση των 4αρων "βαρβατων" μαθηματων θεωρω οτι δεν θα εχουν κι αλλη επιλογη καθως δεν θα εχουν καμμια ελπιδα αλλιως για να περασουν μαθηματα.

πολυ καλη προταση του ngine μακαρι να ψηφιστει
Logged

oblivion
manos88
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 562



View Profile
Re: Συνελευση Συλλογου Ηλ/Μηχ Πεμπτη 12/3
« Reply #50 on: March 11, 2009, 02:47:01 am »

Εάν γίνει κάποια τέτοια αλλαγή θα αφορά αυτούς που θα μπουν στη σχολή ή θα αφορά όλους ανεξαρτήτως έτους σπουδών??
Logged

"Υπάρχει αρκετό φως για αυτούς που επιθυμούν να δουν και αρκετό σκοτάδι γι' αυτούς που έχουν την αντίθετη επιθυμια".B.Pascal

Imagination is more important than knownledge. Knownledge is limited; imagination encircles the world.

O,ti Agapo Einai Gia Ligo XASMA

BCS VS HOLDER

Δύο οι αγάπες μου,ο στρατός και ο χριστιανισμός(εδώ γελαμε!!!χα χα χα!!)
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Re: Συνελευση Συλλογου Ηλ/Μηχ Πεμπτη 12/3
« Reply #51 on: March 11, 2009, 02:51:19 am »

τέτοιες αλλαγές δν γίνονται από τη μια μέρα στην άλλη...θέλει όχι απλά χρόνο...αλλά μάλλον χρόνια...
και το λογικό ειναι να εφαρμόζεται σε πρωτοετείς....
Logged

www.twitter.com/apostolos1986
pmousoul
Guest
Re: Συνελευση Συλλογου Ηλ/Μηχ Πεμπτη 12/3
« Reply #52 on: March 11, 2009, 03:00:51 am »


Δεν είπε κανείς ότι θα είναι εύκολο.

Το πρώτο που χρειάζεται να γίνει είναι να καθοριστεί πλήρως το βασικό περιεχόμενο του προγράμματος σπουδών και να μπει σε μία λογική σειρά.

Η σειρά αυτή θα καθορίσει τα μαθήματα και θα ελαχιστοποιήσει τις επικαλύψεις.


Η πιο πάνω διαδικασία θέλει αρκετή δουλεία..

Για παράδειγμα το μάθημα των κυκλωμάτων 3 είναι εφαρμογή του αυτομάτου ελέγχου στα ηλεκτρικά κυκλώματα.

Η αρχή λειτουργίας πολλών οργάνων των μετρήσεων Ι είναι εφαρμογές του πεδίου.

Η θεωρία πιθανοτήτων περιέχεται στο στοχαστικό, εκτός ίσως από το κομμάτι της στατιστικής.. που δεν είναι και κάτι το ιδιαίτερο.

Γενικά πολλά μαθήματα πραγματεύονται εφαρμογές προηγούμενων μαθημάτων.. εφαρμογές οι οποίες θα ήταν καλύτερο να ήταν κοντά στο μάθημα που αφορά την θεωρία για ευκολότερη και καλύτερη κατανόηση.

Η επιστήμη είναι γενικά κάτι το ενιαίο. Θα ήταν πολύ καλύτερο για μας από άποψη κατανόησης να την προσεγγίσουμε όπως είναι, παρά να την σπάσουμε σε κομμάτια και να προσπαθήσουμε μετά να καταλάβουμε πώς λειτουργεί.
Logged
stratis
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 300


Είμαι ηλεκτρολόγος, συμβαίνει κάτι;


View Profile
Re: Συνελευση Συλλογου Ηλ/Μηχ Πεμπτη 12/3
« Reply #53 on: March 11, 2009, 04:55:46 am »

Quote from: Alexkasgr on March 11, 2009, 02:15:22 am
Όλα αυτά, είναι πολύ ωραία στη θεωρία (αφήνω κάποια πρακτικά προβλήματα από μεριάς ΔΕΠ στην άκρη, όπως τον αριθμό των φοιτητών). Στην πράξη, σίγουρα προτιμάει ο μέσος φοιτητής αυτό το μοντέλο, από το ισχύον τωρινό, όπου στα περισσότερα μαθήματα κουτσά-στραβά, χωρίς πολύ παρακολούθηση με λίγες μέρες διάβασμα στην εξεταστική και με κάποιες σημειώσεις και sos, μπορεί να περάσει τα μαθήματα?
Νομίζω ότι το βόλεμα της πλειοψηφίας των φοιτητών από την τωρινή κατάσταση (σε συνδυασμό με το άλλοθι της δυσκολίας της σχολής, που αντικειμενικά είναι δύσκολη βέβαια), μαζί με το βόλεμα των ΔΕΠ από την επανάληψη της ίδιας διαδικασίας κάθε χρόνο (με λίγες εξαιρέσεις πάντα), είναι ο λόγος της αδράνειας του συστήματος και αυτό που με κάνει απαισιόδοξο σχετικά με ενδεχόμενες αλλαγές.

Πιστεύω όμως ότι αξίζει την προσπάθεια. Και είναι ιδιαίτερα σημαντικό, ίσως το βασικότερο πρόβλημα της σχολής αυτήν την στιγμή. Ωστόσο, θα ένιωθα μεγάλη απογοήτευση αν το αίτημα όπως τίθεται, εκφυλιζόταν απλώς σε ένα αίτημα για λιγότερα μαθήματα, λιγότερες εξετάσεις κτλ., το κλασικό δηλαδή ελληνικό παράδειγμα του εύκολου δρόμου, χωρίς την αντίστοιχη προσπάθει από την πλευρά των φοιτητών για την διατήρηση της τωρινής ποιοτικής στάθμης των σπουδών μας.

Μα ο "μέσος φοιτητής" υπάρχει εξαιτίας της κατάστασης που επικρατεί. Οι "μέσοι φοιτητές" (αλλά και οι υπόλοιπες στάθμες φοιτητών του τμήματος μας) είχαν ένα βαθμό πάνω από 18 στο λύκειο και μπαίνουν στη σχολή έχοντας στο μυαλό τους κάτι συγκεχυμένο σχετικό με υπολογιστές και τεχνολογία που θα είναι δύσκολο αλλά ενδιαφέρον. Αν μπαίνοντας στη σχολή ερχόσουνα αντιμέτωπος με μαθήματα, απαιτητικά αλλά ενδιαφέροντα, που θα απαιτούνε παρακολούθηση, συνεργασία με τους καθηγητές, εμβάθυνση στο αντικείμενο και τελικά θα αξιοποιούνε την ικανότητα και τη δημιουργικότητα κάθε φοιτητή, η στάση μας πιστεύω πως θα ήταν τελείως διαφορετική.

Είναι πολύ καλό πρώτο βήμα και εφόσον ψηφιστεί θέλω να δω τη στάση των καθηγητών μας...

Quote from: smo on March 11, 2009, 02:33:54 am
Alex ρωτας αν συμφερει αυτη η αλλαγη τους βολεμενους φοιτητες οι οποιοι διαβαζουν στην εξεταστικη χωρις παρακολουθησεις και παιρνανε καποια μαθηματα. (ειμαι ενας απο αυτους στα περισσοτερα μαθηματα)

Δεν μπηκα ομως στο πανεπιστημιο για να καθομαι σπιτι μου να διαβαζω αυτο μπορουσα να το κανω και μονος μου και μαλιστα πανω σε θεματα που μου αρεζαν εξολοκληρου (καθως ολοι εχουν καποια μαθηματα που δεν τους αρεσουν πιστευω)
υποτιθεται οτι για να κανω καθε μερα 40 χιλιομετρα για να παω στη σχολη και να παρακολουθησω ενα μαθημα θα πρεπει αυτη η παρακολουθηση να μου προσφερει και κατι , προς το παρον δεν το κανει (περα απο την συχνη επαφη με το αντικειμενο την οποια δεν υποτιμω) αλλα τπτ περισσοτερο.

Αρα προφανως και πρεπει να αλλαξει ο τροπος διδασκαλιας ( δεν αναφερομαι ουτε εγω στο ζητημα του αριθμου των φοιτητων) ας γινουν και τα 3 κυκλωματα μαζι ειδικα αν ειναι να πιασω και κανενα κυκλωμα στα χερια μου.
Πρεπει οι παρακολουθησεις να γινουν πολυ πιο απαιτητικες αλλιως χανουν το νοημα τους (το βιβλιο το διαβαζω και μονος μου ευχαριστω)
βεβαια εδω τιθεται το ζητημα που ειχε αναφερει σε αλλο τοπικ ο κ.Κεχαγιας περι φοιτητων που πανε προετιμασμενοι στις παραδωσεις αλλα στην περιπτωση των 4αρων "βαρβατων" μαθηματων θεωρω οτι δεν θα εχουν κι αλλη επιλογη καθως δεν θα εχουν καμμια ελπιδα αλλιως για να περασουν μαθηματα.

πολυ καλη προταση του ngine μακαρι να ψηφιστει


Συμφωνώ απόλυτα...  Smiley


Υ.Γ. Προβλέπω γύρω στο 2014 μηνύματα του τύπου: "Εκείνος ο μαλάκας πρώτα πήρε το πτυχίο και μετά πήγε και άλλαξε το πρόγραμμα σπουδών και τώρα δεν μπορούμε να τελειώσουμε τη σχολή..."  Tongue
Logged

Lying again on that hotel room
in Budapest
but with her present this time
warming the sheets
tasting his lips
and wiping the sweat off his skin
smo
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1929


aoum


View Profile
Re: Συνελευση Συλλογου Ηλ/Μηχ Πεμπτη 12/3
« Reply #54 on: March 11, 2009, 05:13:16 am »

Στο κομματι του τροπου παραδωσης

"Να υιοθετηθεί το καινοτομικό σύστημα Ερώτησης/Απάντησης. Δηλαδή, ο καθηγητής θα μπαίνει μέσα στην τάξη/αμφιθέατρο και δε θα λέει κουβέντα, ούτε θα γράφει τίποτα. Θα πρέπει κάποιος μαθητής/φοιτητής να το ρωτήσει κάτι, ώστε εκείνος να απαντήσει. Όσο κανείς δε ρωτά κάτι (δηλαδή, δε γνωρίζει περί του μαθήματος ή δεν ενδιαφέρεται αρκετά), δε θα γίνεται μάθημα. Ο καθηγητής απλώς θα στέκεται (ή θα κάθεται, για να μην κουραστεί)"

quotarismeno απο το φορουμ των μαθηματικων στην αθηνα απο ενα ποστ γραμμενο το 2006 just food for thought  Wink
Logged

oblivion
margaris
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 91


View Profile
Re: Συνελευση Συλλογου Ηλ/Μηχ Πεμπτη 12/3
« Reply #55 on: March 11, 2009, 08:18:01 am »

Quote from: ngine13 on March 11, 2009, 03:00:51 am

Για παράδειγμα το μάθημα των κυκλωμάτων 3 είναι εφαρμογή του αυτομάτου ελέγχου στα ηλεκτρικά κυκλώματα.


Μάλλον η ύλη των Κυκλωμάτων 3 αποτελεί την υποδομή για τον αυτόματο έλεγχο.
Logged
SolidSNK
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 4617


free()'d and attuned


View Profile
Re: Συνελευση Συλλογου Ηλ/Μηχ Πεμπτη 12/3
« Reply #56 on: March 11, 2009, 08:26:32 am »

Ωπ καλώς τοn πρόεδρο!

Προεδράραααα θα το κάνουμε το κόλπο?  Tongue
Logged

"Savior, conqueror, hero, villain. You are all things, Revan, and yet you are nothing. In the end you belong to neither the light nor the darkness. You will forever stand alone."
pmousoul
Guest
Re: Συνελευση Συλλογου Ηλ/Μηχ Πεμπτη 12/3
« Reply #57 on: March 11, 2009, 09:51:06 am »

Quote from: margaris on March 11, 2009, 08:18:01 am
Quote from: ngine13 on March 11, 2009, 03:00:51 am

Για παράδειγμα το μάθημα των κυκλωμάτων 3 είναι εφαρμογή του αυτομάτου ελέγχου στα ηλεκτρικά κυκλώματα.


Μάλλον η ύλη των Κυκλωμάτων 3 αποτελεί την υποδομή για τον αυτόματο έλεγχο.

Αυτά τα δύο πάντως θα μπορούσαν να διδάσκονται ως ένα, όχι για χάρη της συγχώνευσης, αλλά για χάρη της κατανόησης.

Η εμπειρία των μελών ΔΕΠ πάνω στο θέμα είναι πιστεύω το επόμενο βήμα.
Logged
yorgos_78
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 681


Fear, Emptiness, Despair... (Napalm Death, 1994)


View Profile
Re: Συνελευση Συλλογου Ηλ/Μηχ Πεμπτη 12/3
« Reply #58 on: March 11, 2009, 11:22:07 am »

Χωρίς να θέλω σε καμμία περίπτωση να πω οτι το θέμα της εντατικοποίησης δεν πρέπει να τεθεί επί τάπητος, δεν μπορώ να μην θεωρήσω το συγκεκριμένο παράδειγμα ως ατυχές. Κακά τα ψέμματα,όσο απαρχαιωμένο κι αν ακούγεται, όλη η επιστήμη της ηλεκτρολογίας σε όλους τους τομείς έχει ως εφαλτήριο τη θεωρία κυκλωμάτων και τη θεωρία των ηλεκτρομαγνητικών πεδίων, η οποία όπως και να το κάνουμε είναι δεδομένη. Αν τα Κ.3 επί παραδείγματι φύγουν, δεν σημαίνει οτι θα φύγει και η ύλη την οποία καλύπτουν. Απλώς η ύλη αυτή θα χρειαστέι να συμπτυχθεί είτε στα Κ.Ι - Κ.ΙΙ είτε στα ΣΑΕ Ι (πρώην ΚΑΕ). Το αποτέλεσμα θα είναι να γίνουν τραγικά πιο μεγάλα κάποια ήδη δύσκολα (υπό την έννοια οτι εισάγουν το φοιτητή σε πληθώρα νέων εννοιών) μαθήματα.
Logged

We were somewhere around Barstow on the edge of the desert, when the drugs began to take hold...
SolidSNK
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 4617


free()'d and attuned


View Profile
Re: Συνελευση Συλλογου Ηλ/Μηχ Πεμπτη 12/3
« Reply #59 on: March 11, 2009, 11:27:47 am »

Quote from: yorgos_78 on March 11, 2009, 11:22:07 am
Χωρίς να θέλω σε καμμία περίπτωση να πω οτι το θέμα της εντατικοποίησης δεν πρέπει να τεθεί επί τάπητος, δεν μπορώ να μην θεωρήσω το συγκεκριμένο παράδειγμα ως ατυχές. Κακά τα ψέμματα,όσο απαρχαιωμένο κι αν ακούγεται, όλη η επιστήμη της ηλεκτρολογίας σε όλους τους τομείς έχει ως εφαλτήριο τη θεωρία κυκλωμάτων και τη θεωρία των ηλεκτρομαγνητικών πεδίων, η οποία όπως και να το κάνουμε είναι δεδομένη. Αν τα Κ.3 επί παραδείγματι φύγουν, δεν σημαίνει οτι θα φύγει και η ύλη την οποία καλύπτουν. Απλώς η ύλη αυτή θα χρειαστέι να συμπτυχθεί είτε στα Κ.Ι - Κ.ΙΙ είτε στα ΣΑΕ Ι (πρώην ΚΑΕ). Το αποτέλεσμα θα είναι να γίνουν τραγικά πιο μεγάλα κάποια ήδη δύσκολα (υπό την έννοια οτι εισάγουν το φοιτητή σε πληθώρα νέων εννοιών) μαθήματα.
Συμφωνείς όμως ότι υπάρχει περιθώριο βελτίωσης του του τωρινού προγράμματος σπουδών χωρίς να συμβαίνει το αρνητικό που αναφέρεις?
Logged

"Savior, conqueror, hero, villain. You are all things, Revan, and yet you are nothing. In the end you belong to neither the light nor the darkness. You will forever stand alone."
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 17 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...