• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 01:43:11 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 01:43:11 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Yamal
[June 16, 2025, 23:46:31 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:01:53 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426678
Total Topics: 31710
Online Today: 169
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 28
Guests: 128
Total: 156
Saint_GR
μιλτοςμ
Tasaras
anna.ts
ZontanosThrylos
PolarBear
DimiTout
fopapadopoulos
nchatzo
thomasdt
κοτζακ
kokkinosgior
andyy
Yamal
chaniotism
athena_apo
Mr Watson
akoil
stloukas
gpapadimi
Athinaaz
vaggelisx
stavrosk
lasef
nasos
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Φοιτητής στο τμήμα ΗΜΜΥ (Moderators: PolarBear, tzortzis) > Έλλειψη σεβασμού την ώρα της εξέτασης από συναδέλφους σε ώρα εξέτασης
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 Go Down Print
Author Topic: Έλλειψη σεβασμού την ώρα της εξέτασης από συναδέλφους σε ώρα εξέτασης  (Read 17704 times)
gate4
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1996


View Profile
Re: Έλλειψη σεβασμού την ώρα της εξέτασης από συναδέλφους σε ώρα εξέτασης
« Reply #75 on: March 05, 2009, 19:50:27 pm »

Εγω εχω μια ερωτηση προς ολους σας...Πως εννοειτε την αντιγραφή? :PΑντιγραφή είναι πιστεύω να αντιγράψεις απο συνάδελφο την απάντηση ή να δεις ένα σημαντικό κομμάτι απο το βιβλίο που δεν πρόλαβες να μαθεις και να σε βοηθήσει να απαντήσεις. Το πρώτο δεν γίνεται ή γινεται εύκολα αντιληπτο απο τον επιτηρητή..το δεύτερο μπορεις να κάνεις σκονάκια κάποιους τύπους..εντελως αχρηστο γιατί δεν φτάνει ενας-δεκα τυποι για να λύσεις την ασκηση.. και εντελως αχρηστο γιατί πολλά μαθήματα τα δινουμε με ανοιχτα βιβλία..αν δεν διαβασεις με λιγα λογια...
Logged

Διαμαντοπουλου: Οι καταλήψεις είναι μια μορφή πάλης και θα έλεγα ότι είναι η ανώτατη μορφή πάλης. Στην Ελλάδα ξεκίνησαν και αυτή τη φορά με την ανώτατη μορφή πάλης που είναι οι καταλήψεις, όμως όταν κάποιος επιλέγει να αγωνιστεί με τέτοιες μορφές έχει και ένα κόστος.



我學會并且講仅中文,因為沒人明白我,當我講希臘語時
cecs
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 3560


Είμαι ΠΑΟΚΙ,υπάρχει πρόβλημα;


View Profile
Re: Έλλειψη σεβασμού την ώρα της εξέτασης από συναδέλφους σε ώρα εξέτασης
« Reply #76 on: March 05, 2009, 19:51:26 pm »

Γράφαμε ΣΗΕ 2 πέρυσι τέτοιο καιρό και τα θέματα ήταν πολύ απαιτητικά.
Για να τα βγάλω λοιπόν σωστά (γιατί δεν ήθελα να έχω λάθος στο μάθημα αυτό,αγαπημένο μου γαρ...) έπρεπε να είμαι απόλυτα συγκεντρωμένη.Δηλαδή να μην υπάρχει καθόλου φασαρία,από οποιαδήποτε "πηγή" (επιτηρητές ή συμφοιτητές).Το κομπρεσέρ έξω ήταν πέρα από τον έλεγχό μου.  Tongue

Δε θα ξεχάσω 2 παιδιά που κάθονταν σχεδόν πίσω μου που σε όλη μα σε όλη τη διάρκεια της εξέτασης τα λέγανε...
Και μπούρου μπούρου και να προσπαθώ εγώ να λύνω μιγαδικούς,ορίσματα,να κάνω σωστές πράξεις για να λυθεί σωστά και η απαιτητική μας γραμμή μεταφοράς με την αντιστάθμιση στο μέσον...

Ήταν πάρα πολύ εκνευριστικό.Και αλίμονο ρε παιδιά,αν καίγεστε πια τόσο πολύ,πείτε μια σχέση,ένα αποτέλεσμα και τελειώνετε.Το χρόνο που ξοδέψατε για όλη αυτήν την κουβέντα (ή αντίστοιχα για το μπογιάτισμα του θρανίου) θα τον χρησιμοποιούσατε για να τα μάθετε.  Tongue
Εδώ δε μιλάμε για κάτι που σου διέφυγε και το είπες,μιλάμε για ολόκληρη ανάλυση!Και το πιο περίεργο είναι που έβρισκαν και κάποια αποτελέσματα.Τι να πω...
Logged

Να κοιμηθούμε αγκαλιά...
να μπερδευτούν τα όνειρά μας..
και στων φιλιών τη μουσική..
ρυθμό να δίνει η καρδιά μας..!!
thanasiskehagias
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 293

Matlab Rules!!!


View Profile WWW
Re: Έλλειψη σεβασμού την ώρα της εξέτασης από συναδέλφους σε ώρα εξέτασης
« Reply #77 on: March 05, 2009, 19:52:42 pm »

Quote from: bjork on March 05, 2009, 19:46:03 pm
κ.Κεχαγιά το τραβήξατε...εγώ το θέλω το πανεπιστήμιο να υπάρχει...χεχ
ναι , αλλά γιατί?
Logged

bjork
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 4996



View Profile
Re: Έλλειψη σεβασμού την ώρα της εξέτασης από συναδέλφους σε ώρα εξέτασης
« Reply #78 on: March 05, 2009, 19:55:24 pm »

Quote from: thanasiskehagias on March 05, 2009, 19:52:42 pm
Quote from: bjork on March 05, 2009, 19:46:03 pm
κ.Κεχαγιά το τραβήξατε...εγώ το θέλω το πανεπιστήμιο να υπάρχει...χεχ
ναι , αλλά γιατί?

για να μαθαίνουμε, να ανοίγουμε τους ορίζοντές μας, να γινόμαστε ελεύθεροι άνθρωποι με κρίση και δημιουργικότητα
Logged

It's alright
thanasiskehagias
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 293

Matlab Rules!!!


View Profile WWW
Re: Έλλειψη σεβασμού την ώρα της εξέτασης από συναδέλφους σε ώρα εξέτασης
« Reply #79 on: March 05, 2009, 20:10:48 pm »

Quote from: bjork on March 05, 2009, 19:55:24 pm
Quote from: thanasiskehagias on March 05, 2009, 19:52:42 pm
Quote from: bjork on March 05, 2009, 19:46:03 pm
κ.Κεχαγιά το τραβήξατε...εγώ το θέλω το πανεπιστήμιο να υπάρχει...χεχ
ναι , αλλά γιατί?

για να μαθαίνουμε, να ανοίγουμε τους ορίζοντές μας, να γινόμαστε ελεύθεροι άνθρωποι με κρίση και δημιουργικότητα
και η αντιγραφή διευκολύνει ή δυσκολεύει αυτούς τους στόχους? και με ποιον τρόπ?

Logged

bjork
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 4996



View Profile
Re: Έλλειψη σεβασμού την ώρα της εξέτασης από συναδέλφους σε ώρα εξέτασης
« Reply #80 on: March 05, 2009, 20:21:54 pm »

Quote from: thanasiskehagias on March 05, 2009, 20:10:48 pm
Quote from: bjork on March 05, 2009, 19:55:24 pm
Quote from: thanasiskehagias on March 05, 2009, 19:52:42 pm
Quote from: bjork on March 05, 2009, 19:46:03 pm
κ.Κεχαγιά το τραβήξατε...εγώ το θέλω το πανεπιστήμιο να υπάρχει...χεχ
ναι , αλλά γιατί?

για να μαθαίνουμε, να ανοίγουμε τους ορίζοντές μας, να γινόμαστε ελεύθεροι άνθρωποι με κρίση και δημιουργικότητα
και η αντιγραφή διευκολύνει ή δυσκολεύει αυτούς τους στόχους? και με ποιον τρόπ?



Quote from: bjork on March 05, 2009, 19:23:51 pm
-επειδή έχουμε να μάθουμε ένα κάρο σαβούρες, το να ψιλοδιαβάσεις-ψιλοαντιγράψεις σε κάποια μαθήματα σε βοηθά να κρατήσεις δυνάμεις ν αφοσιωθείς σ αυτά που σ ενδιαφέρουν

 Smiley

αν θα θέλατε τη γνώμη μου δε θα ήθελα καν να υπάρχουν εξετάσεις
Logged

It's alright
kORTAS
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 769


Jijikas


View Profile
Re: Έλλειψη σεβασμού την ώρα της εξέτασης από συναδέλφους σε ώρα εξέτασης
« Reply #81 on: March 05, 2009, 20:35:30 pm »

Quote from: cecs on March 05, 2009, 19:51:26 pm
Γράφαμε ΣΗΕ 2 πέρυσι τέτοιο καιρό και τα θέματα ήταν πολύ απαιτητικά.
Για να τα βγάλω λοιπόν σωστά (γιατί δεν ήθελα να έχω λάθος στο μάθημα αυτό,αγαπημένο μου γαρ...) έπρεπε να είμαι απόλυτα συγκεντρωμένη.Δηλαδή να μην υπάρχει καθόλου φασαρία,από οποιαδήποτε "πηγή" (επιτηρητές ή συμφοιτητές).Το κομπρεσέρ έξω ήταν πέρα από τον έλεγχό μου.  Tongue

Δε θα ξεχάσω 2 παιδιά που κάθονταν σχεδόν πίσω μου που σε όλη μα σε όλη τη διάρκεια της εξέτασης τα λέγανε...
Και μπούρου μπούρου και να προσπαθώ εγώ να λύνω μιγαδικούς,ορίσματα,να κάνω σωστές πράξεις για να λυθεί σωστά και η απαιτητική μας γραμμή μεταφοράς με την αντιστάθμιση στο μέσον...

Ήταν πάρα πολύ εκνευριστικό.Και αλίμονο ρε παιδιά,αν καίγεστε πια τόσο πολύ,πείτε μια σχέση,ένα αποτέλεσμα και τελειώνετε.Το χρόνο που ξοδέψατε για όλη αυτήν την κουβέντα (ή αντίστοιχα για το μπογιάτισμα του θρανίου) θα τον χρησιμοποιούσατε για να τα μάθετε.  Tongue
Εδώ δε μιλάμε για κάτι που σου διέφυγε και το είπες,μιλάμε για ολόκληρη ανάλυση!Και το πιο περίεργο είναι που έβρισκαν και κάποια αποτελέσματα.Τι να πω...

Δεμ είναι μόνο αυτό. Αύριο θα κανουμε ένα βιογραφικό για να εργαστούμε κάπου. Θα προτιμήσουν αυτόν με το μεγαλύτερο βαθμό πτυχίου, δεν φαίνεται πουθενά αν αυτός με το μεγαλύτερο βαθμό αντέγραψε ή όχι. Καταργείται η αξιοκρατία.
Logged
yorgos_78
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 681


Fear, Emptiness, Despair... (Napalm Death, 1994)


View Profile
Re: Έλλειψη σεβασμού την ώρα της εξέτασης από συναδέλφους σε ώρα εξέτασης
« Reply #82 on: March 05, 2009, 20:47:40 pm »

Quote from: kORTAS on March 05, 2009, 20:35:30 pm
Θα προτιμήσουν αυτόν με το μεγαλύτερο βαθμό πτυχίου

Off topic, αλλά μπορώ να σου εγγυηθώ οτι ποτέ κανείς ΜΑ ΚΑΝΕΙΣ εργοδότης σε Ελλάδα και εξωτερικό δεν θα ασχοληθεί με το αν τελείωσες με 5 ή με 10. Ο βαθμός του πτυχίου σου είναι κάτι που θα σου χρησιμεύσει για κάνεις ένα μεταπτυχιακό σ'ένα καλό πανεπιστήμιο - και πάλι δεν θα φτάσει μόνο αυτό - ή ως ένα πολύ εντυπωσιακό κάδρο.
Logged

We were somewhere around Barstow on the edge of the desert, when the drugs began to take hold...
kORTAS
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 769


Jijikas


View Profile
Re: Έλλειψη σεβασμού την ώρα της εξέτασης από συναδέλφους σε ώρα εξέτασης
« Reply #83 on: March 05, 2009, 20:52:28 pm »

Quote from: yorgos_78 on March 05, 2009, 20:47:40 pm
Quote from: kORTAS on March 05, 2009, 20:35:30 pm
Θα προτιμήσουν αυτόν με το μεγαλύτερο βαθμό πτυχίου

Off topic, αλλά μπορώ να σου εγγυηθώ οτι ποτέ κανείς ΜΑ ΚΑΝΕΙΣ εργοδότης σε Ελλάδα και εξωτερικό δεν θα ασχοληθεί με το αν τελείωσες με 5 ή με 10. Ο βαθμός του πτυχίου σου είναι κάτι που θα σου χρησιμεύσει για κάνεις ένα μεταπτυχιακό σ'ένα καλό πανεπιστήμιο - και πάλι δεν θα φτάσει μόνο αυτό - ή ως ένα πολύ εντυπωσιακό κάδρο.

Πωωωω ρε φίλε χαλάρωσα τώρα! Thanks!
Logged
fourier
Guest
Re: Έλλειψη σεβασμού την ώρα της εξέτασης από συναδέλφους σε ώρα εξέτασης
« Reply #84 on: March 05, 2009, 21:31:56 pm »

Quote from: thanasiskehagias on March 05, 2009, 18:35:38 pm
Συγγνώμη δηλαδή για την παρέμβαση σε ένα κυρίως φοιτητικό θέμα. Αλλά ήθελα να ξέρω:

υπάρχει κάποιος εδώ που πιστεύει / λέει ότι η αντιγραφή δεν πρέπει να εμποδίζεται?

Θ

Εγω, και το συζηταμε οσο θελετε.

Μια μακρα συζητηση για το τι ειναι Πανεπιστημιο, τι ειναι Διπλωμα, τι ειναι επαγγελματικα δικαιωματα, τι ειναι γνωση, τι ειναι εξετασεις, τι ειναι Μηχανικος, τι ειναι υλη, ψυχη, ζωη, ερωτας, αγαπη...

Οριακες συνθηκες: υποκρισια και εθελοτυφλια.

1. Οσο "αποτελεσματικος" κι αν ειναι ο τροπος διδασκαλιας του καταπληκτικου καθηγητη με την τρελη μεταδοτικοτητα, στα πλαισια ενος καλοσχεδιασμενου και συγκροτημενου Προγραμματος Σπουδων, αμα δε στρωσεις τον κωλο σου να διαβασεις δεν θα καταλαβεις τι ειναι ο Fourier. Τι ειναι ο πολος, τι ειναι ο Gauss.
2. Κανενα θεμα εξετασεων, καμια ερωτηση, καμια ασκηση, κανενα προβλημα, δεν μπορει να αναδειξει επακριβως την ποσοτητα και την ποιοτητα κατανοησης μου για τον Fourier. Μπορω να τον περιγραψω σε μια σειρα (2 εξισωσεις ειναι) ή μπορω να γραψω 15 σελιδες - χωρις υπερβολη, ισως και παραπανω! Μπορω να τον περιγραψω μεσω ενος χρηστικης αξιας παραδειγματος (ενα εργαλειο που μετατρεπει τις διαφορικες εξισωσεις σε αλγεβρικες!!!) ή με αναφορα στους διανυσματικους χωρους, στις ΟΣ Cauchy και την εξισωση θερμοτητας.

Θεωρητικο προβλημα για ενα πρακτικο ζητημα: Το τυπολογιο του Πεδιου οφειλει να περιεχει τον νομο του Gauss ή οχι?
Μα αν εχεις καταλαβει τι λεει ο νομος του Gauss, τι να τον κανεις τον τυπο, αφου τον ξερεις ηδη!
Και αντε ο Gauss ειναι αρκετα απλος, να παμε και στον Green?
Ή για να το χοντρυνουμε, αφου ξερεις πώς οριζεται το αναδελτα, ξερεις τι ειναι το rot, ξερεις τι ειναι το σφαιρικο συστημα συντεταγμενων, γιατι να σου δωσουμε σε τυπολογιο το rotA σε σφαιρικες? Σιγα! Ενα εξωτερικο γινομενο ειναι με λιγες μερικες παραγωγισεις, 5 λεπτα υποθεση!

Γιατι επιλεγει καποιος το τμημα Ηλεκτρολογων?
Γιατι επιλεγει καποιος γενικα να σπουδασει στο Πανεπιστημιο?
Οντως υφισταται επιλογη, ή μηπως ερχονται μηχανιστικα, ως αποτελεσμα μιας αχρωμης ντετερμινισ..μενης πορειας ζωης?

Τι ειναι το Διπλωμα και ποσο μετραει? Για πού μετραει?
Ειναι ενα χαρτι αποδειξη οτι ο φερων, φερει και τις γνωσεις?
Αντε και τις φερει, αυτο ειναι το θεμα, να τις.. φερει?

Ενας φοιτητης που εχει καταλαβει τι ειναι συναρτηση Green αλλα αν πιασει το μολυβι δεν θυμαται να κανει απ' εξω την αναλυση ξεκινωντας απο την κυματικη Helmholtz και να φτασει μεχρι π.χ. την Green του κενου, κι ενας αλλος που θυμαται τη διαδικασια, οχι παπαγαλια, και μπορει να υπολογισει τη Green ενος τυπικου προβληματος χωρις βοηθηματα, αλλα δεν εχει "νιωσει" τι ειναι η συναρτηση Green.
Ποιος απ' τους δυο ειναι πιο διαβασμενος, ποιος εχει περισσοτερη γνωση, ποιος εχει καλυτερη γνωση, ποιος θα αξιολογηθει καλυτερα?

Η θεση μου, και απαντηση σε ολα τα παραπανω, ειναι η εξης απλη: Κανε αυτο που ειναι να κανεις, αλλα καν' το με μια στοιχειωδη αξιοπρεπεια, ενα σεβασμο στο χωρο και στους ανθρωπους. Με ο,τι μπορει να σημαινει "σεβασμος" και "αξιοπρεπεια" - να το ψαχνουμε μια ζωη αντιπροσωπευτικο παραδειγμα δεν θα βρουμε, αλλα χωρος συγκλισης υπαρχει.
Η συλλειτουργια ενος αξιοπρεπους διδασκοντα-εξεταστη κι ενος αξιοπρεπους φοιτητη-εξεταζομενου αρκει. Οταν λειπει ενα απο τα δυο, το πραγμα χαλαει και αρχιζουμε τους παπαδες ενθεν κακειθεν.
Ε, νταξει, σε ακραιες περιπτωσεις παρτε κολλες. Βεβαια, εαν σας αναγνωρισουμε αυτο το δικαιωμα, θα αναγνωρισετε κι εσεις σε μας το δικαιωμα σε αντιστοιχα ακραιες περιπτωσεις να χωνουμε μπουκετα. Κι εκει μπλεκουμε λιγο με τα ορια - τι ειναι ακραια περιπτωση? Το να πηγαινεις να δωσεις π.χ. Κυκλωματα Ι με αξιωσεις χωρις να εχεις καταλαβει τι ειναι ο διαιρετης τασης δεν ξεπερνα τα ορια της βλακειας? Κι απ' την αλλη, τι γινεται οταν δεν εχεις ο ιδιος συναισθηση της αγνοιας σου? Κι οταν κανενας γυρω σου δεν σε βοηθαει σ' αυτην την κατευθυνση, ειτε γιατι δεν θελει, ειτε γιατι δεν ξερει πώς, ειτε απλα γιατι δεν μπορει λογω συνθηκων? Και τι γινεται οταν εγω πηγαινω σε συναδελφο σας, στον κ. Καππο συγκεκριμενα (παρακολουθει το φορουμ και γι' αυτο τον αναφερω ονομαστικα - για το συγκεκριμενο περιστατικο τον εκραξα και ευθεως σε παραδιπλα τοπικ), για μια απορια σε μαθημα ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΔΙΔΑΣΚΩΝ, και αρνειται να μου απαντησει, παραπεμποντας με στον αλλο διδασκοντα, επειδη ειναι "στο δικο του κομματι υλης", οταν του εχω εξηγησει οτι γραφω μεθαυριο και πως ψαχνω τον συνδιδασκοντα μια βδομαδα τωρα και δεν απανταει ουτε σε mail?

Επισης καταλυτικος παραγων ειναι και ο επιτηρητης. Ο οποιος βεβαια εχει εντελως τυπικο ρολο, παθητικο, εκτος απο κατι περιπτωσαρες κομπλεξικων wannabe ασφαλιτων (δυστυχως στο Τμημα σας αναφερομαι *κυριως*), οπου βεβαια ειμαι διατεθιμενος ακομα και στο ξυλο να πλακωθω - οχι με κουκουλες και μαλακιες, επωνυμα και αναλαμβανοντας τις ευθυνες μου!

Οπως ειδατε απεφυγα να το γυρισω σε hardcore πολιτικη, αν και με ετρωγε τοσην ωρα... Εμεινα μονο σε πιο γενικες-ακαδημαϊκες κατευθυνσεις. Γνωριζετε ομως οτι εχω κι εκει πολλα να πω...


Φιλικα,

Σταθης
Logged
Doctor_Doctor
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1280


When the crowds are gone


View Profile
Re: Έλλειψη σεβασμού την ώρα της εξέτασης από συναδέλφους σε ώρα εξέτασης
« Reply #85 on: March 05, 2009, 21:44:02 pm »

Quote from: EL MOSaFET on March 05, 2009, 19:24:41 pm
γενικα πιστευω οτι και τα σκονακια που ετοιμαζουμε και ο,τι αλλο μπορεις να φανταστεις δεν σωζουν κανενα φοιτητη οσο καλοοργανωμενα και να ειναι αν δεν εχει διαβασει...τα σκονακια ειναι για μενα ενα "βοηθημα" στις εξετασεις και απο την οποιαδηποτε εμπειρια που μπορει να εχω αυτα τα 2 χρονια που ειμαι στην σχολη,σου λεω οτι δεν μπορουν να σου ανεβασουν δραματικα τον βαθμο,μεχρι 0,5 μοναδες ισως..

Ενδιαφέρον. Δηλαδή δεκάδες (μην πω και εκατοντάδες και υπερβάλλω) άτομα συνωστίζονται έξω από την αίθουσα, ώρες πριν, και -συμβαίνει και αυτό- ξυπνώντας από τα άγρια χαράματα για 0.5 μονάδες;

Συνεπώς δύο τινά συμβαίνουν. Ή έχουμε να κάνουμε με μαλάκες (καλά αυτό ούτως ή άλλως μπορεί να συμβαίνει) που -δεν περιμένω να σεβαστούν τους συναδέλφους τους αλλά τουλάχιστον το δικό τους χρόνο...
...ή το διακύβευμα είναι μεγαλύτερο από 0.5 μονάδες (όχι για σένα, γενικά μιλάω. Κι αν όντως ισχύει αυτό, τότε μάλλον κάτι κάνεις λάθος).


Όσο για την αντιγραφή, προφανώς όλα τα πράγματα έχουν τα όρια τους. Δε νομίζω να βρεθούν πολλοί να πουν ότι το σκονάκι με τύπους είναι θανάσιμο αμάρτημα σε ένα μάθημα που (κακώς) δε δίνεται τυπολόγιο* και ακόμα λιγότεροι που να θεωρούν κακό να ρωτήσεις ένα συνάδελφο σου για κάτι που κόλλησες (το τελευταίο πιστεύω ότι είναι όχι μόνο θεμιτό αλλά και αρκετά αποτελεσματικό).

*δε θέλω να ακούσω τη δικαιολογία "για να μη δίνεται τυπολόγιο, κάποιος λόγος θα υπάρχει". Εχω το δικαίωμα να έχω τη δική μου γνώμη και αυτή να είναι διαφορετική από του διδάσκοντα.


Αυτό απέχει έτη φωτός από το να κάνεις συστηματικά σκονάκια για να περνάς τα μαθήματα με τη λιγότερη δυνατή γνώση.
Γενικότερα το "κάνω σκονάκι γιατί το σύστημα προάγει την αποστήθιση" είναι όντως η αντίδραση σε μια παθογένεια. Αλλά δε νομίζω να πιστεύει κανείς ότι είναι ώριμη και αποτελεσματική αντίδραση. Είναι μάλλον στα πλαίσια της κονφορμιστικής -ελληνικής?- λογικής "έλα μωρέ, ο καθένας ψάχνει να βολευτεί όπως μπορεί, χάλια είναι το σύστημα, εγώ τι να κάνω". Γι' αυτό και χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο που γράφει και υποννοεί ότι η αντιγραφή είναι...επαναστατική πράξη.

Κατά τα άλλα, είμαι κι εγώ από αυτούς τους παπαρολόγους που πιστεύουν στα γενικότερα αίτια μιας κατάστασης (σαν την Pandora ένα πράγμα). Το να σε ενδιαφέρει ο βαθμός και το πτυχίο ανεξάρτητα από τη γνώση, είναι πολύ βαθύ ζήτημα για να αντιμετωπιστεί με ...αυστηρότερη επιτήρηση.
Logged

Where's the lights, turn 'em on again, one more night, to believe and then
Another note for my requiem, a memory to carry on
The story's over, when the crowds have gone

When the crowds are gone, and I'm all alone, playing the saddest song, now that the lights are gone
Turn them on again, one more time for me my friend, turn 'em on again!

So I play and I plan, and hope and I scheme, to the lure of a night, filled with unfinished dreams
And I'm holding on tight, to a world gone astray, as they charge me for years... I can  no  longer  pay!

And the lights, turn them off my friend. And the ghosts? Well just let them in
Cause in the dark, it's easier ...to see.
thanasiskehagias
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 293

Matlab Rules!!!


View Profile WWW
Re: Έλλειψη σεβασμού την ώρα της εξέτασης από συναδέλφους σε ώρα εξέτασης
« Reply #86 on: March 05, 2009, 21:47:44 pm »

Τα τελευταία ποστ της Bjork και του γρουνιού με εξωθούν να σοβαρευτώ κι εγώ (ομολογώ ότι τα πρηγούμενα ποστ μου ήταν προβοκατόρικα).

Για το ποστ του γρουνιού επιφυλάσσομαι να απαντήσω σύντομα αλλά όχι αμέσως.

Ας αρχίσουμε όμως με αυτό:
Quote from: bjork on March 05, 2009, 20:21:54 pm
αν θα θέλατε τη γνώμη μου δε θα ήθελα καν να υπάρχουν εξετάσεις

Ναι αλλά από τη στιγμή που ζητάς από αυτό το ίδρυμα μια πιστοποίηση (λέγε πτυχίο) δεν είναι λογικό να περνάς από μια κρίση για το αν εκπληρώνεις κάποιες προϋποθέσεις για να την πάρεις?

Προσοχή. Η συζήτηση (μας) ξεκίνησε από το σημείο αν είναι ΟΚ η αντιγραφή. Και συνεχίστηκε (κατά τη γνώμη μου) με το αν είναι ΟΚ οι εξετάσεις γενικώς. Φυσικά μπορεί κάποιες συγκεκριμένες εξετάσεις να είναι κακές, χαζές, άστοχες κτλ. Αλλά τώρα θέλω να καταλάβω (και ρωτάω ειλικρινά, όχι για να στην πω) γιατί (δεδομένου ότι θέλεις πτυχίο, αν δεν κατάλαβα κάτι λάθος) δεν θέλεις να υπάρχουν κανενός είδους εξετάσεις (εγώ αυτό καταλαβαίνω ότι λες στο παραπάνω quote).

Αν δεν υπάρχουν εξετάσεις, τότε ο οποιοσδήποτε μπορεί να πάρει το ίδιο πτυχίο με σένα. Δεν σε πειράζει αυτό? Η αξία ενός πτυχίου είναι όση και αυτών που το κατέχουν.

Θ
Logged

bjork
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 4996



View Profile
Re: Έλλειψη σεβασμού την ώρα της εξέτασης από συναδέλφους σε ώρα εξέτασης
« Reply #87 on: March 05, 2009, 22:09:26 pm »

όταν λέω δε θέλω να υπάρχουν εξετάσεις εννοώ ότι θέλω εναλλακτικούς τρόπους αξιολόγησης. για παράδειγμα εργασίες. δεν είναι καλύτερο αυτό?
Logged

It's alright
nbourgis
Guest
Re: Έλλειψη σεβασμού την ώρα της εξέτασης από συναδέλφους σε ώρα εξέτασης
« Reply #88 on: March 05, 2009, 22:13:27 pm »


Γιατι στις εργασιες δεν γινονται αντιγραφες ?

 Grin
Logged
bjork
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 4996



View Profile
Re: Έλλειψη σεβασμού την ώρα της εξέτασης από συναδέλφους σε ώρα εξέτασης
« Reply #89 on: March 05, 2009, 22:15:13 pm »

δεν είναι αυτό το θέμα!
Logged

It's alright
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...