• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 20:42:57 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 20:42:57 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[Today at 19:49:00]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[Today at 16:56:56]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[Today at 15:55:08]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426676
Total Topics: 31711
Online Today: 226
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 74
Guests: 99
Total: 173
Giannis_Kako
mixkats
Mr Z
Athinaaz
tasos gourd
elias_farhood
Geoth
Zaxarenia
mimaki
Tasaras
Maria Golia
tzortzis
pdiamantis
kpapama
george14
A-TheITGuy
Christina07
gkg
Tsomp
coyg
parzival
JoHn!
Konstantina Karamani
andrkott
ggalamat
nick_slendy
PrepeiNaDiavasw
Ampajohn
mkakale
NickSpan
Papadopoulosthanos
vmanousi
Giopan
smoul
Captain
Ioakeim Zisis
freskoulhs
vaggelis.ntokas
abiki
Η ΤΡΑΠΟΥΛΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ
sterlouk
Saint_GR
Leou
pave
EiriniGeo
myrto
LambisTr
stavr0s16
mpournaz
fkacori
WeirdAlex
georkala
manolitsis
ligditsa
Aris★
skopsinos
tzimika
Farmakis Aggelos
Vromofona Kathikia
nikolakys
Andreas04
Guts
DimKaratzas
IBOURAS
Alex Kosmas
nataliapap
ioannisdamantis
kakousios
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Επίσημη ενημέρωση για Αντιστοίχηση Μαθημάτων ΝΠΣ με ΠΠΣ και η συζήτηση στο forum.
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 3ο Εξάμηνο > 3ο Εξάμηνο - ΠΠΣ > Ηλεκτρικά Κυκλώματα ΙΙ (ΠΠΣ) (Moderators: chatzikys, Tasos Bot, tzortzis) > ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 4 5 [6] Go Down Print
Author Topic: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009  (Read 15218 times)
kgiann78
Guest
Re: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
« Reply #75 on: March 15, 2009, 01:13:44 am »

Το έχω ξαναπεί βέβαια ότι σπουδάζω εξ αποστάσεως και έτσι δεν έχω την ευχέρεια να συζητώ κατ' ιδίαν με τους συμφοιτητές μου παρά μόνο μέσω διαδικτύου. Όλα τα τεκταινόμενα της σχολής τα μαθαίνω με μια διαφορά φάσης και στις πιο πολλές περιπτώσεις δεν μπορώ να πάρω θέση. Αλλά επειδή έδωσα το μάθημα και κατά κάποιο τρόπο καταπιάστηκα μαζί του θα ήθελα να πω τα εξής:

Όσον αφορά τις εργασίες, συμφωνώ ότι είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους να μάθεις, όχι απλά το μάθημα αλλά και τρόπους να συνεργάζεσαι, να εκτιμάς καταστάσεις και να αναθεωρείς όσα ξέρεις μαθαίνοντας κάτι παραπάνω και έτσι να πορεύεσαι... Τώρα όσον αφορά τη μπόνους βαθμολογία, ε αυτό είναι μπόνους κύριε Ευθυμίου!!!  Wink

Όσον αφορά τώρα τις εξετάσεις, τις φετινές εξετάσεις τουλάχιστον, τα θέματα ήταν βατά από πολλές απόψεις...

Μιλώντας για τον εαυτό μου δεν μπορώ να πω ότι τα πήγα καλά... Για πολλούς και διάφορους λόγους. Σαν κύριο λόγο (μιλώντας καθαρά προσωπικά) θεωρώ την έλλειψη εμπειρίας πάνω στις μεθοδολογίες και τις ασκήσεις του μαθήματος, αφού η συμμετοχή μου στις παραδόσεις είναι ναδα...

Πάντως τα θέματα αυτά ήταν μια καλή ευκαιρία για να περάσουμε το μάθημα... Ειλικρινά χτυπάω το κεφάλι μου που δεν έγραψα καλά με τέτοια θέματα... Βέβαια σε αυτό συντέλεσε και κάτι ακόμα...

Όσον αφορά το χρόνο αδικηθήκαμε αρκετά αφού λόγο του μαθήματος των μετρήσεων που ήταν μετά δεν μας δόθηκε αυτός ο έξτρα χρόνος που χάθηκε από την αργοπορία στην εκκίνηση της εξέτασης... Έτσι αφού μπουρδουκλωθήκαμε με τις πράξεις του πρώτου κυρίως θέματος δεν έμεινε και πολύς χρόνος για τα υπόλοιπα... τρεχάτε ποδαράκια μου...
Logged
kgiann78
Guest
Re: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
« Reply #76 on: March 15, 2009, 01:16:25 am »

Συμπλήρωση στο προηγούμενο...

Έχω την εντύπωση ότι ο χρόνος που πέρασε μέχρι επιτέλους να ξεκινήσουμε ήταν αρκετός. Περίπου 45 λεπτά... Και δυστυχώς ούτε μισή ώρα παραπάνω δεν είχαμε... Νομίζω???? Undecided
Logged
margaris
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 91


View Profile
Re: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
« Reply #77 on: March 15, 2009, 03:50:37 am »

Η ύλη των Κυκλωμάτων ΙΙ είναι πολύ μεγάλη και ασυσχέτιστη. Αυτό είναι ένα από τα προβλήματα του μαθήματος.
Ένας από τους στόχους της εξέτασης είναι να υπενθυμίζει στον φοιτητή ότι πρέπει να ασχολείται με όλη την ύλη του μαθήματος.
Στόχος του πρώτου θέματος ήταν να υπενθυμίσει στους φοιτητές τη γενική θεωρία, που κατά κανόνα αμελούν να μελετήσουν, αν και είναι ό,τι το καλύτερο.
Το πρώτο θέμα ήταν όντως για λίγους. Το δεύτερο θέμα (τετράπολο) ήταν για όλους. Εδώ, δυστυχώς την πάτησα. Ελάχιστοι το έλυσαν.
Τα άλλα δύο θέματα ήταν μέσης δυσκολίας.
Θέλω να με πιστέψετε ότι με αυτά τα θέματα ήθελα να σας βοηθήσω, αλλά με τρόπο αξιοπρεπή. Να μη φανεί ότι σας χαρίζομαι.
Δυστυχώς, δεν έγινε αυτή τη φορά. 'Ισως πρέπει να συζητάμε περισσότερο μεταξύ μας.     
Logged
ripper_george
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 684


Same Shit Different Day - SSDD


View Profile
Re: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
« Reply #78 on: March 15, 2009, 13:18:49 pm »

Quote
Ένας από τους στόχους της εξέτασης είναι να υπενθυμίζει στον φοιτητή ότι πρέπει να ασχολείται με όλη την ύλη του μαθήματος.
Στόχος του πρώτου θέματος ήταν να υπενθυμίσει στους φοιτητές τη γενική θεωρία, που κατά κανόνα αμελούν να μελετήσουν, αν και είναι ό,τι το καλύτερο.
Το πρώτο θέμα ήταν όντως για λίγους. Το δεύτερο θέμα (τετράπολο) ήταν για όλους. Εδώ, δυστυχώς την πάτησα. Ελάχιστοι το έλυσαν.
Τα άλλα δύο θέματα ήταν μέσης δυσκολίας.

Δεν συμφωνείτε ότι ένα θέμα με ένα τριφασικό, που να είχε ερωτήματα για ισχύ, συντελεστές, βελτίωση συν θα εξέταζε πολλύ καλύτερα τον φοιτητή αν γνωρίζει κυκλώματα? Wink
Διότι εμένα πάντως μου φάνηκε ότι τα θέματα μπήκαν με το σκεπτικό ότι το 10αρι ή 9αρι θα είναι προσιτό μόνο σε αυτούς που έκαναν και τις 2 εργασίες.
(Δλδ ο εξτρα βαθμός των 2 μονάδων θα αντιστάθμιζε την απώλεια μονάδων στο 1ο θέμα).

Quote
Θέλω να με πιστέψετε ότι με αυτά τα θέματα ήθελα να σας βοηθήσω, αλλά με τρόπο αξιοπρεπή. Να μη φανεί ότι σας χαρίζομαι.
Δυστυχώς, δεν έγινε αυτή τη φορά. 'Ισως πρέπει να συζητάμε περισσότερο μεταξύ μας.

Κατά τα άλλα, (εκτός του 1ο θέματος), αυτό ήταν εμφανές. Grin
Logged

Common sense is not so common.
-Voltaire-
They say that the fastest travelling thing in the world is light, but coming to think about it... Darkness has always been there first!!!!! Smiley
Cthulu
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 210



View Profile
Re: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
« Reply #79 on: March 15, 2009, 14:03:19 pm »

Επιτρέψτε μου να διαφωνήσω με τα λεγόμενά σας κ. Μάργαρη. Δεν μπορώ να δω τη σχέση που έχουν οι εργασίες και οι ασκήσεις με τα γραπτά μας και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θεωρρείτε ότι ήταν τόση μεγάλη η αποτυχία μας. Εξηγούμαι:

Κατ' αρχήν τα θέματα με τον τελεστικό ενισχυτή και τις αρμονικές φαντάζομαι ότι λύθηκαν από τους περισσότερους. Επομένως οι μισές μοναδες πήγαιναν εύκολα στους φοιτητές (δεδομένω ότι οι βαθμοί κατανέμονταν ομοιόμορφα στα θέματα).

Όσον αφορά το θέμα με τους βρόχους, με όποιον τρόπο και να λυνόταν απαιτούσε υπερβολικές (κατά την γνώμη μου) πράξεις. Η λύση που προτείνατε δε νομίζω ότι καλύπτει το πρόβλημα: ενώ στην αρχή φαίνεται εντυπωσιακά απλή, ουσιαστικά βγάζει μία σχέση μεταξύ της αντίστασης εισόδου και των ισχύων χωρίς όμως να οδηγείται σε κάποιο τελικό αποτέλεσμα. Με αυτήν τη λογική θα μπορούσα ακόμη πιο απλά να θέσω Ζ11,Ζ12,Ζ22 τις αντιστάσεις στον πίνακα των βρόχων, να λύσω ως προς J1, να βγάλω ότι Vs1/J1=Z11-Z12^2/Z22 και να πω ότι μετά από αντικάτασταση και πολλές πράξεις η Ζin τελικά θεωρείται γνωστή. Θα δεχόσασταν μία τέτοια απάντηση?
Εξ άλλου όταν ρωτήσαμε για το αν θα πρέπει να γίνουν όλες οι πράξεις τους διδάσκοντες η απάντηση ήταν "το ξέρουμε ότι εχει πολλές πράξεις, αλλά πρέπει να γίνουν μέχρι τέλους". Επομένως δεν είχαμε επιλογή. Και στην δική σας εκδοχή θα έπρεπε να αντικατασταθούν όλες οι ισχείς και όλα τα ρεύματα για να φτάσουμε σε ένα αποτέλεσμα μαμούθ μετά από εξ ίσου περίπλοκες, ίσως και χειρότετερες πράξεις. Εν τέλει αν θέλατε να εξετάσετε ότι γνωρίζουμε τη φυσική σημασία της αέργου ισχύος  Q=2ω(<WL> - <Wc>), ίσως θα ήταν καλύτερα να διατυπώνατε την εκφώνηση κάπως διαφορετικά.

Τέλος για το θέμα των τετραπόλων. Συμφωνώ ότι η λύση του ήταν μόνο δύο σειρές, αλλά ακόμα και εσείς θα πρέπει να παραδεχθείτε ότι ήταν ερώτημα παγίδα. Επομένως και η απλότητά του ήταν παραπλανητική. Πιστεύω ότι σε τέτοιου είδους προβλήματα είναι πολύ πιο εύκολο και πιθανό να γίνει ένα λάθος παρά σε ένα ομολογουμένως δύσκολο αλλά τυποποιημένο πρόβλημα, εξ ου κι ότι τα περισσότερα λάθη στις πανελλήνιες γίνονται σε ερωτήσεις σωστού-λάθους. Και παρ' ότι αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία, δε θα έπρεπε να σας εκπλήσει ότι ελάχιστοι έγραψαν σωστά το θέμα. Μάλιστα μαντεύω ότι αυτοί θα ήταν ουσιαστικά μόνο όσοι έτυχε να δουν το λυμένο παράδειγμα 12.12-4, καθώς ακόμα και αν ήξερες τη θεωρία θα ήταν πολύ δύσκολο να δεις τη στιγμή της εξέτασης ότι οι συνθήκες του Brune δεν ίσχυαν (με μια ματιά δεν είναι ξεκάθαρο ότι οι απαιτήσεις δεν ισχύουν:ή θα  πρέπει να κάνεις ολόκληρη την ανάλυση εκείνη τη στιγμή ή να σκεφτείς τι γίνεται όταν Ι2=0 που είναι και τα δύο δύσκολο να σου έρθουν τη δεδομένη στιγμή). Μπορώ να σας βρω ακόμα πολλές δικαιολογίες: ότι  έπρεπε να ξέρεις ένα συγκεκριμένο και "απομακρυσμένο" κομμάτι της ύλης, ότι είναι αδύνατο να δίνεις την ίδια βαρύτητα σε κάθε παράγραφο του βιβλίου, ότι μετά την πλυμμήρα τύπων του κεφαλαίου 12 δεν θα μπορούσες να προσέξεις τις τελευταίες παραγράφους, ότι εν τέλει από όλα τα Κυκλώματα 2 έπρεπε να μας μέινουν οι συνθήκες του Brune? κτλ αλλά ξέρω ότι είναι ανούσιες και το point της υπόθεσης είναι ότι επρόκειτο για μια εξ ορισμού παραπλανητική άσκηση στην οποία ήταν εύκολο/φυσικό, και πιστεύω ότι και εσείς ο ίδιος περιμένατε εκ των προτέρων, να την πατήσουμε.

Μετά από όλα αυτά (και συγγνώμη αν σας κούρασα) δε μπορώ να δεχτώ ότι αν αυτά τα θέματα έμπαιναν παλιότερα θα είχαμε υψηλότερα ποσοστα επιτυχίας. Ότι κάνουν και όσο διαβάζουν οι φοιτητές τώρα,είμαι σίγουρος ότι το ίδιο έκαναν και παλιότερα. Ας πούμε ότι υπάρχει μια ελαφρά πτώση του επιπέδου αλλά δεν μπορεί να είναι τόσο τραγική όσο υποστηρίζετε. Εξ άλλου αν έχω δίκιο οι περισσότεροι φοιτήτες θα πρέπει να πέρασαν με 5-6 που απ' ότι μας λέτε εσείς οι διδάσκοντες έιναι μια πολύ καλή στατιστική....
Logged
schelo
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 192


No personal text


View Profile
Re: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
« Reply #80 on: March 15, 2009, 16:33:04 pm »

       Θα ήθελα και εγώ να πω την άποψη μου. Η Μεγάλη αποτυχία σε αυτό το μάθημα οφείλετε και στην απαίτηση της πολύ κλειστής του λύσης κ. Μάργαρη. Ο Φοιτητής δεν έχει περιθώρια. Η το λύνεις τέλεια ή τίποτα.

     Εντάξει για το τετράπολο έχετε δίκαιο πως ήταν εύκολο θέμα αλλά και πολύ εύκολα αποδείχτηκε τελικά πως κάνουμε λάθη. Ας υποθέσουμε τώρα πχ πως το θέμα αυτό έπιανε 2,5 μονάδες. Αν κάποιος ξέρει ότι : 

1. Το τετράπολο με z παραμέτρους γίνετε με μιά σύνδεση τύπου Τ.
2.  Την συνθήκη ισοδυναμίας ανάμεσα σε ένα Τετράπολο που περιγράφεται με της   z-παραμέτρους και το τετράπολο Τύπου Τ.
3. Την Σύνδεση Τετραπόλων εν Σειρά
4. Ότι η z-παράμετροι του ολικού τετραπόλου είναι ίσες με το άθροισμα των z-παραμέτρων των επιμέρους τεραπόλων, δηλ.  zeq = z1 + z2

αλλά δεν έλαβε υπόψη του μόνο την συνθήκη του Brune και έτσι έβγαλε λάθος αποτέλεσμα. Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι... Undecided

Γιατί να του κόψετε όλες της μονάδες ?.
     Δεν αποτελούν "φορτίο" γνώσης τα παραπάνω 4 ερωτήματα που φαίνετε απο το γραπτό του ότι τα κατέχει και δείχνουν και σε εσάς ότι το διάβασε το μάθημα σας ??. Ας πάρει έστω 1 μονάδα απο της 2,5 μονάδες. Θα είναι μεγάλη βοήθεια. Και δεν θα είναι χάρη αλλά αντικειμενικό και δίκαιο και σοφό και μία επιβράβευση στους κόπους του.
     Αυτό είναι τελικά το μεγαλύτερο πρόβλημα του μαθήματος σας. Και αν κάποιος κοπεί λοιπόν για 5-6 φορά για αυτούς τους λόγους στο μάθημα σας, με τι όρεξη και μεράκι να πάει και να το διαβάσει ξανά. Υπάρχουν συνάδελφοι που διαβάζουν 10 ημέρες το μάθημα σας και δεν το περνούνε. Ξέρετε τι απογοήτευση βιώνουν αυτά τα παιδιά μετά ?.
    Το μάθημα κ. Μάργαρη είναι πολύ καλό, το ίδιο και το βιβλίο σας, και ο τρόπος της διδασαλίας σας επίσης πολύ καλός. Αλλά στην βαθμολόγηση είστε εξαιρετικά σκληρός και άδικος. Δηλ. δεν μας κόβετε επειδή για πχ δεν κατέχουμε τα τετράπολα αλλά γιατί  δεν κατέχουμε....την μικρολεπτομέρεια που οδηγεί τελικά σε άλλο αποτέλεσμα. Μου φαίνετε  ότι κοιτάμε το δένδρο και όχι το Δάσος.

Παρακαλώ αναθεωρήστε.


Logged

Νο Signature
Social_waste
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1917



View Profile
Re: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
« Reply #81 on: March 15, 2009, 17:35:13 pm »

Father why are all the children weeping?
They are merely crying son.
O, are they merely crying father?
Yes, true weeping is yet to come.
Logged

Vive le son
D'l'explosion!
margaris
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 91


View Profile
Re: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
« Reply #82 on: March 15, 2009, 21:35:06 pm »

H σύνδεση των τετραπόλων είναι το μείζον θέμα στα τετράπολα. Όλα τα άλλα μπορεί να τα ξεχάσει κανείς. Όμως, την αδυναμία σύνδεσης πρέπει να την υποψιάζεται, επειδή ενδέχεται να του στοιχίσει ακριβά!

Ένα άλλο θέμα που δεν εθίγει είναι το μικρό ποσοστό παρακολούθησης. Το θέμα με το τετράπολο το είχα διδάξει, ως παράδειγμα αδυναμίας σύνδεσης, και είχα τονίσει με έμφαση την ανάγκη ελέγχου.

Άλλο θέμα είναι ο τρόπος που έχετε μάθει να γράφετε. Το πρώτο θέμα προσπάθησαν να το λύσουν όλοι, αν και ήταν σαφές ότι ήταν πολύπλοκο. Στο δεύτερο θέμα, τα μισά γραπτά είναι κενά. Το ίδιο συμβαίνει στο τρίτο και στο τέταρτο θέμα. Με άλλα λόγια, πέφτετε ακρίτως στο πρώτο θέμα (γενικώς) και μετά δεν έχετε χρόνο για τα άλλα.

 
« Last Edit: March 15, 2009, 21:46:20 pm by margaris » Logged
Schumacher
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 186


View Profile
Re: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
« Reply #83 on: March 16, 2009, 00:41:58 am »

Κυριε Μάργαρη,ποτε περίπου θα βγουν τα αποτελέσματα;
Logged
lpool
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 278



View Profile
Re: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
« Reply #84 on: March 16, 2009, 01:20:39 am »

Quote
Καλά μου και κακά μου παιδιά,

πιστεύω ότι ανταποκρίνομαι αξιοπρεπώς στις εκπαιδευτικές μου υποχρεώσεις και γι' αυτό δικαιούμαι να έχω και αυξημένες απαιτήσεις.

Αν μη τι άλλο, σας παρέχω αξιοπρεπέστατα συγγράμματα. Κι αν αυτό δεν το παραδέχεστε εσείς, το παραδέχονται όλοι οι άλλοι. Μάθετε ότι τα βιβλία μου αποτελούν το βασικό βοήθημα σε όλα σχεδόν τα Τμήματα Ηλεκτρολογίας της χώρας (ΑΕΙ και ΤΕΙ).

Όταν κάνω μάθημα, κάνω όντως μάθημα και δεν σας λέω ανέκδοτα. Ποτέ και κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι έχω παρουσιαστεί στο μάθημα αδιάβαστος ή έστω κακώς προετοιμασμένος και ποτέ κανείς από εσάς δεν μπόρεσε κάπου να με κολλήσει!

Φροντίζω να καλύπτω πλήρως την ύλη και να αναπληρώνω με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις ώρες που χάνονται με δική μου ή δική σας ευθύνη.

Σας δίνω τη δυνατότητα μέσω θεμάτων να εμβαθύνετε στην ύλη του μαθήματος και να αποκτάτε ένα σημαντικό βαθμολογικό πλεονέκτημα.

Ποτέ κανείς δεν μπόρεσε να ισχυριστεί ότι τα θέματα των εξετάσεων ήταν εκτός ύλης.

Το δυστύχημα με εσάς είναι ότι είστε κακώς προετοιμασμένοι. Αν κάποιος παρεκλίνει κατ' ελάχιστο από αυτό που έχετε αποστηθίσει, δεν μπορείτε να ανταποκριθείτε.

Πιστεύω ότι διαθέτω κάποιο επίπεδο, είμαι διαβασμένος, προβληματισμένος και δουλευταράς και δεν καταδέχομαι να σας παρακολουθήσω στην κατρακύλα που οι άλλες βαθμίδες εκπαίδευσης, το κοινωνικό σας περιβάλλον και οι προσωπικές σας επιλογές σας οδηγούν.

Οφείλετε να αποκτήσετε επίπεδο και οφείλω να σας υποχρεώσω να το αποκτήσετε.

Εν κατακλείδι, καλά μου και κακά μου παιδιά, δεν μασάω!

Κύριε Μάργαρη, συγχωρέστε με αν κάνω λάθος, αλλά αυτά που λέτε παραπάνω, δεν συμβαδίζουν με αυτά που είπατε και κάνατε σε ένα μάθημα σας στα κυκλώματα 2 στο περασμένο εξάμηνο:"Παιδιά, από δω και πέρα θα κάνουμε μάθημα κάθε Σάββατο 10-2, αλλά τώρα δεν έχω όρεξη να κάνω μάθημα και φεύγω".
Logged
margaris
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 91


View Profile
Re: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
« Reply #85 on: March 16, 2009, 02:37:04 am »

Ναι, το είπα, επειδή σε μια ώρα θα μας διέκοπταν για κάποια συνέλευση ή κάτι τέτοιο. Πάντως τα Σάββατα ήμουν παρών και η ύλη, για όποιους μου έκαναν την τιμή να παρακολουθήσουν το μάθημα, παρουσιάστηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Μάλιστα, έγιναν και περισσότερα μαθήματα από αυτά που προβλέπει ο νόμος.

Όμως, κι αν δεν είχα όρεξη, δεν έχω το δικαίωμα να ζητήσω μιαν αναβολή ενός μαθήματος. Ακριβώς, επειδή δεν έχω όρεξη ή δεν αισθάνομαι καλά. Θα πρέπει να καταπιέζομαι και να ταλαιπωρώ τον εαυτό μου και τους φοιτητές μου; Αν δεν έχω όρεξη, για χίλιους δυό λόγους, τι στο διάολο μάθημα θα κάνω. Το μάθημα πρέπει να είναι πνευματική και αισθητική απόλαυση και όχι αγγαρεία!
« Last Edit: March 16, 2009, 02:43:15 am by margaris » Logged
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
« Reply #86 on: March 16, 2009, 13:21:11 pm »

Είναι ευθύνη όμως...
Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
4Dcube
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9068


just.do.it.cut.carrots.


View Profile
Re: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
« Reply #87 on: March 16, 2009, 14:33:36 pm »

Quote from: margaris on March 16, 2009, 02:37:04 am
Το μάθημα πρέπει να είναι πνευματική και αισθητική απόλαυση και όχι αγγαρεία!
Αυτό ήταν τελείως προβοκατόρικο αλλά γουστάρω το ύφος σου, πρόεδρε.
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=6CAzdawCzhg
Άγνωστος Χ
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 190


View Profile
Re: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
« Reply #88 on: April 08, 2009, 10:34:06 am »

Αν και λίγο καθυστερημένα, επισυνάπτω μία παρουσίαση που μου θύμισε σε μεγάλο βαθμό το 1ο θέμα στα κυκλώματα... Tongue
Logged
Pages: 1 ... 4 5 [6] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...