• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 07:12:30 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 07:12:30 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by okan
[Today at 02:33:21]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 02:29:21]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:01:53 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426680
Total Topics: 31710
Online Today: 169
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 12
Guests: 93
Total: 105
smantzaa
Theislander
Angelagfb
aggelosiliadis
DarkMagiK06
arisap
PolarBear
GiorgosSarak
bsp
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Συμβουλές καλής χρήσης του φόρουμ: Youtube embed code and links, Shoutbox, Notify, ...
Δείτε περισσότερα εδώ...
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 3ο Εξάμηνο > 3ο Εξάμηνο - ΠΠΣ > Ηλεκτρικά Κυκλώματα ΙΙ (ΠΠΣ) (Moderators: chatzikys, Tasos Bot, tzortzis) > ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 Go Down Print
Author Topic: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009  (Read 15246 times)
Godhatesusall
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3123



View Profile
Re: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
« Reply #45 on: March 14, 2009, 16:31:37 pm »

Quote from: γ'ρουν' on March 14, 2009, 16:03:59 pm
γ) Η βαθμολογικη πρακτικη, η οποια θελει ενα θεμα λυμενο ολοσωστα μεχρι το τελος για να αποδοθουν οι μοναδες που του αντιστοιχουν.
Logged

YARRRRRRRRRRRRRR
ripper_george
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 684


Same Shit Different Day - SSDD


View Profile
Re: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
« Reply #46 on: March 14, 2009, 16:50:14 pm »

Quote from: γ'ρουν' on March 14, 2009, 16:03:59 pm
γ) Η βαθμολογικη πρακτικη, η οποια θελει ενα θεμα λυμενο ολοσωστα μεχρι το τελος για να αποδοθουν οι μοναδες που του αντιστοιχουν.

+1
Εφόσον η μεθοδολογία και η τακτική αντιμετώπιση του θέματος είναι σωστή, αυτό δείχνει ότι ο φοιτητής γνωρίζει...
Και για να αντιμετωπιστεί το φαινόμενο της αποστήθισης ολόκληρων ασκήσεων, ας είναι τα θέματα λίγο πιο προτότυπα και όχι ακριβώς τα ίδια με τις ασκήσεις των βιβλίων...
Το θέμα με τα 4πολα φέτος ας πούμε, ήταν πραγματικά έξυπνο...

Άποψη μου είναι τα νούμερα έχουν αξία (καθότι μηχανικοί είμαστε), αλλά εν μέσω εξετάσεων όπου έχουμε άγχος, περιορισμό χρόνου, και γενικά είμαστε πιο ευάλωτοι σε λάθη απροσεξίας,
το να έχουν τόσο σημαντική αξία στη βαθμολόγηση είναι σκληρό...
Logged

Common sense is not so common.
-Voltaire-
They say that the fastest travelling thing in the world is light, but coming to think about it... Darkness has always been there first!!!!! Smiley
liago13
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 424

Είμαι ηλεκτρολόγος, καλά ξεμπερδέματα...


View Profile
Re: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
« Reply #47 on: March 14, 2009, 16:57:39 pm »

Να καταθεσω την εμπειρια μου και γω. Εχω περασει το μαθημα Κυκλωματα 2 εδω και χρονια αλλα με τη δευτερη φορα. Την πρωτη φορα ειχα παρει 4.

Τα θεματα ηταν τρια στον αριθμο, το πρωτο επιανε 4 μοναδες και το διορθωνε ο Μαργαρης και τα αλλα δυο οι συνεργατες.

Ειχα παρει 3 μοναδες συνολο απο το δευτερο και τριτο θεμα, και απο το θεμα του Μαργαρη 1 μοναδα.

Η ασκηση του πρωτου θεματος ηταν γνωστη περιπτωση και παρομοια με λυμενη του βιβλιου, οποτε ημουν σιγουρος για αυτα που ειχα γραψει. Ειχα κανει ομως καποιο λαθος στις πραξεις στους μετασχηματισμους και ειχα βγαλει σαν τελικο αποτελεσμα συντελεστη ισχυος 0.9κατι.

Ο Μαργαρης εκοψε σχεδον ολη την ασκηση παρολη τη σωστη μεθοδολογια και τα βηματα, με την δικαιολογια οτι δεν ειναι δυνατον ηλεκτρολογος μηχανικος να βγαζει τοσο μεγαλο συντελεστη ισχυος σε ενιχυτη με πηνια και να μην καταλαβαινει οτι ειναι λαθος.

Τωρα τι να πω, η αληθεια ειναι οτι λογω αυτου του κοψιματος μου εχει μεινει το συγκεκριμενο σαν αναμνηση, αλλα κ.Μαργαρη πολλες φορες εχετε δικιο και το χανετε με τον τροπο που το εκφραζετε. Δεν ειμαστε ουτε σκουπιδια ουτε τα παιχνιδακια σας. Και ενω αναγνωριζω οτι ειχατε δικιο για την απαιτηση σας να ξερω οτι ο συντελεστη ισχυος δεν μπορει να ειναι τοσο μεγαλος, δεν δικαιολογω τον τροπο που αποφασισατε να το εμπεδωσω.

Για αυτες και διαφορες αλλες συμπεριφορες δεν σας εκτιμω καθολου ουτε σαν ανθρωπο ουτε σαν διδασκοντα.
« Last Edit: March 14, 2009, 17:34:48 pm by liago13 » Logged
crystal
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2503



View Profile
Re: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
« Reply #48 on: March 14, 2009, 16:58:41 pm »

Θα μπορούσαμε να δίνουμε το μάθημα με ανοίχτα βιβλία, έτσι και αλλίως αν δεν εχεις καταλάβει αυτά που γραφει δεν γίνεται να τα μάθεις εκείνη την στιγμή
Logged
margaris
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 91


View Profile
Re: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
« Reply #49 on: March 14, 2009, 17:05:53 pm »

Quote from: liago13 on March 14, 2009, 16:57:39 pm
Να καταθεσω την εμπειρια μου και γω. Εχω περασει το μαθημα Κυκλωματα 2 εδω και χρονια αλλα με τη δευτερη φορα. Την πρωτη φορα ειχα παρει 4.

Τα θεματα ηταν τρια στον αριθμο, το πρωτο επιανε 4 μοναδες και το διορθωνε ο Μαργαρης και τα αλλα δυο οι συνεργατες.

Ειχα παρει 4 μοναδες συνολο απο το δευτερο και τριτο θεμα, και απο το θεμα του Μαργαρη 0 μοναδες.

Η ασκηση του πρωτου θεματος ηταν γνωστη περιπτωση και παρομοια με λυμενη του βιβλιου, οποτε ημουν σιγουρος για αυτα που ειχα γραψει. Ειχα κανει ομως καποιο λαθος στις πραξεις στους μετασχηματισμους και ειχα βγαλει σαν τελικο αποτελεσμα συντελεστη ισχυος 0.9κατι.

Ο Μαργαρης εκοψε ολη την ασκηση παρολη τη σωστη μεθοδολογια και τα βηματα, με την δικαιολογια οτι δεν ειναι δυνατον ηλεκτρολογος μηχανικος να βγαζει τοσο μεγαλο συντελεστη ισχυος σε ενιχυτη με πηνια και να μην καταλαβαινει οτι ειναι λαθος.

Τωρα τι να πω, η αληθεια ειναι οτι λογω αυτου του κοψιματος μου εχει μεινει το συγκεκριμενο σαν αναμνηση, αλλα κ.Μαργαρη πολλες φορες εχετε δικιο και το χανετε με τον τροπο που το εκφραζετε. Δεν ειμαστε ουτε σκουπιδια ουτε τα παιχνιδακια σας. Και ενω αναγνωριζω οτι ειχατε δικιο για την απαιτηση σας να ξερω οτι ο συντελεστη ισχυος δεν μπορει να ειναι τοσο μεγαλος, δεν δικαιολογω τον τροπο που αποφασισατε να το εμπεδωσω.

Για αυτες και διαφορες αλλες συμπεριφορες δεν σας εκτιμω καθολου ουτε σαν ανθρωπο ουτε σαν διδασκοντα.

Όνομα, ΑΕΜ και το γραπτό βγαίνει στο αέρα, για να δούμε μήπως μας δουλεύεις. Μήπως έβγαλες συνφ>1. Κάτι τέτοιο θυμάμαι.
Logged
Άγνωστος Χ
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 190


View Profile
Re: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
« Reply #50 on: March 14, 2009, 17:08:59 pm »

Αχ...Είμαστε μια χαρούμενη παρέα! Για κάποιο λόγο άρχισα να τρομοκρατούμε. Φεύγω.
Logged
liago13
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 424

Είμαι ηλεκτρολόγος, καλά ξεμπερδέματα...


View Profile
Re: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
« Reply #51 on: March 14, 2009, 17:28:50 pm »

Quote from: margaris on March 14, 2009, 17:05:53 pm
Όνομα, ΑΕΜ και το γραπτό βγαίνει στο αέρα, για να δούμε μήπως μας δουλεύεις. Μήπως έβγαλες συνφ>1. Κάτι τέτοιο θυμάμαι.

Κρατατε γραπτα 4 ετιας? Και θυμαστε συζητηση και γραπτο 4ετιας? Δεν αποκλειεται αλλα δυσκολο το βλεπω. Αν ειχα βγαλει συνφ>1 και το αφηνα ετσι τοτε θα αυτομαστιγωνομουν.

Πρερει να ηταν 0.98 ή κατι πολυ κοντα στο 1 τελος παντων, σιγουρα ανεπιτρεπτο για συντελεστη ισχυος. Μου ειχατε πει χαρακτηριστικα οτι αν ειχα γραψει ενα σχολιο οτι μαλλον εχω κανει λαθος στις πραξεις, θα μου δινατε ολες τις μοναδες. Πραγμα δικαιο βεβαια αλλα μαλλον εχουν περασει πολλα χρονια απο τοτε που ησασταν φοιτητης και δινατε εξετασεις για να φερετε στο μυαλο σας εστω και ελαχιστα το αγχος και τη βιασυνη που επικρατει εκεινη τη στιγμη.

Να σας πω για παραδειγμα τι θα θεωρουσα εκπαιδευτικα δικαιο. Δεν ειχατε σημειωσει καθολου στην ασκηση που ειναι το λαθος. Οταν ηρθα στο γραφειο με το γραπτο, να με ρωτησετε που πιστευω οτι εχω κανει λαθος και γιατι με κοψατε. Αν αναγνωριζα εκεινη τη στιγμη (που ημουν ηρεμος και χωρις το αγχος της εξετασης) το παραλογο στον συντελεστη τοτε να μου δινατε μια-δυο μοναδες να περασω. Αλλιως να μου εξηγησετε ευγενικα και ωραια το σκεπτικο σας (το οποιο αποδεχομαι και δικαιολογω) και να φυγω χωρις δευτερη κουβεντα.

Πολλες φορες αδικειτε τον εαυτο σας με τη συμπεριφορα σας, δεν ειμαστε ολοι τοσο εξυπνοι οσο εσεις, ουτε στη σχολη το μοναδικο μαθημα που ασχολουμαστε ειναι το δικο σας.
Logged
liago13
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 424

Είμαι ηλεκτρολόγος, καλά ξεμπερδέματα...


View Profile
Re: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
« Reply #52 on: March 14, 2009, 17:36:54 pm »

Προς αποκατασταση της αληθειας γιατι θελω να ειμαι δικαιος και να μη λεω ανακριβειες, θυμηθηκα τελικα οτι δεν εκοψε ολη την ασκηση, απο τις 4 μοναδες πηρα 1. Το σκεπτικο ομως παραμενει ιδιο, ηθελε να κοπω.

(Διορθωσα και το αρχικο μου ποστ)
Logged
margaris
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 91


View Profile
Re: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
« Reply #53 on: March 14, 2009, 19:35:48 pm »

Quote from: liago13 on March 14, 2009, 17:28:50 pm
Quote from: margaris on March 14, 2009, 17:05:53 pm
Όνομα, ΑΕΜ και το γραπτό βγαίνει στο αέρα, για να δούμε μήπως μας δουλεύεις. Μήπως έβγαλες συνφ>1. Κάτι τέτοιο θυμάμαι.

Κρατατε γραπτα 4 ετιας? Και θυμαστε συζητηση και γραπτο 4ετιας? Δεν αποκλειεται αλλα δυσκολο το βλεπω. Αν ειχα βγαλει συνφ>1 και το αφηνα ετσι τοτε θα αυτομαστιγωνομουν.

Πρερει να ηταν 0.98 ή κατι πολυ κοντα στο 1 τελος παντων, σιγουρα ανεπιτρεπτο για συντελεστη ισχυος. Μου ειχατε πει χαρακτηριστικα οτι αν ειχα γραψει ενα σχολιο οτι μαλλον εχω κανει λαθος στις πραξεις, θα μου δινατε ολες τις μοναδες. Πραγμα δικαιο βεβαια αλλα μαλλον εχουν περασει πολλα χρονια απο τοτε που ησασταν φοιτητης και δινατε εξετασεις για να φερετε στο μυαλο σας εστω και ελαχιστα το αγχος και τη βιασυνη που επικρατει εκεινη τη στιγμη.

Να σας πω για παραδειγμα τι θα θεωρουσα εκπαιδευτικα δικαιο. Δεν ειχατε σημειωσει καθολου στην ασκηση που ειναι το λαθος. Οταν ηρθα στο γραφειο με το γραπτο, να με ρωτησετε που πιστευω οτι εχω κανει λαθος και γιατι με κοψατε. Αν αναγνωριζα εκεινη τη στιγμη (που ημουν ηρεμος και χωρις το αγχος της εξετασης) το παραλογο στον συντελεστη τοτε να μου δινατε μια-δυο μοναδες να περασω. Αλλιως να μου εξηγησετε ευγενικα και ωραια το σκεπτικο σας (το οποιο αποδεχομαι και δικαιολογω) και να φυγω χωρις δευτερη κουβεντα.

Πολλες φορες αδικειτε τον εαυτο σας με τη συμπεριφορα σας, δεν ειμαστε ολοι τοσο εξυπνοι οσο εσεις, ουτε στη σχολη το μοναδικο μαθημα που ασχολουμαστε ειναι το δικο σας.

Σ' αρέσει, δεν σ' αρέσει, έχω δυνατή μνήμη. Λοιπόν, όνομα, AΕΜ και το γραπτό σκαναρισμένο στον αέρα. Ζητάω πολλά;
Logged
[x:y:z]
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 127



View Profile
Re: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
« Reply #54 on: March 14, 2009, 20:35:05 pm »

 Με την παρούσα μορφή εξέτασης του μαθήματος δεν είναι δυνατόν να φανεί καμμία "πείρα" η οποία προέκυψε από την εκπόνηση των εργασιών. Επίσης κάποιες φορές (αν όχι τις περισσότερες) δεν είναι δυνατόν να φανεί καν η "πείρα" που αποκτήθηκε από την ουσιαστική ενασχόληση με το μάθημα.

Στις εργασίες , και κυρίως στη δεύτερη, ήρθαμε αντιμέτωποι με την επίλυση κάποιου προβλήματος , για το οποίο οι περισσότεροι καταλάβαμε ότι πρέπει να συνδυάσουμε τη θεωρία του βιβλίου, με τις ασκήσεις , να
δούμε αναλυτικά τα παραδείγματα για να καταλάβουμε τί λέει τελικά το καθένα και κατά πόσο ανταποκρίνεται στη δική μας περίπτωση. Να χρησιμοποιήσουμε σίγουρα τη λογική μας, ή αντί αυτής κάποια ξένη βιβλιογραφία (ειδικά για το πρόσθετο ερώτημα) ή να επικοινωνήσουμε με τον κύριο Αρζουμανίδη ή  να συμβουλευτούμε κάποιον φίλο ενεργειακό για τον τρόπο που επιλέγουν τα ισοκατανήμουν τα φορτία τους.Οποισδήποτε μπορεί να χρησιμοποίησε όλες αυτές τις μεθόδους ή μέρος αυτών.  Τελικά πέρασε να παραλάβει την εργασία του όπου του επεσημάθηκαν τα λάθη του.   

Στην εξέταση του μαθήματος , τόσο των Κυκλωμάτων ΙΙ όσο και των υπόλοιπων κυκλωμάτων , έρχεσαι αντιμέτωπος με τρία ή τέσσερα θέματα τα οποία πρέπει να λύσεις στο χρονικό διάστημα που σου δίνεται. Στις εξετάσεις που δώσαμε τώρα,  τα θέματα κατά γενική ομολογία δεν ήταν δύσκολα . Τα 2 εξ αυτών βέβαια δε χρειάζονταν καμμία πείρα, απλά μας εξέταζαν στις πράξεις, εξασφαλίζοντας έτσι ότι ειδικά στο 1 δεν πρόκειται να πάρουμε όλες τις μονάδες μιας και οι πράξεις ΔΕΝ έβγαιναν (όπως μας ανακοίνωσε η κ. Σαραφίδου κατά τη διάρκεια της εξέτασης). Σε τί εξεταστήκαμε τελικά?

Γενικά σε αντίθεση με τις εργασίες, στις εξετάσεις μεγιστοποιείται ο παράγοντας τύχη. Αυτός ο ηλίθιος παράγοντας που αντί να ελαχιστοποιείται , στα περισσότερα μαθήματα είναι το σημαντικότερο στοιχείο. Όταν πέφτουν 3 ή 4 ασκήσεις , από μία ύλη 7 κεφαλαίων καθένα από τα οποία έχει πολλές ιδιαιτερότητες και πολλές μεθοδολογίες ασκήσεων ενώ στα περισσότερα απαιτείται και κατανόηση της θεωρίας, κάτι το οποίο δε φαίνεται απαραίτητα μέσα από τις ασκήσεις. Παλαιότερα το σύστημα ήταν ακόμη περισσότερο παρατημένο στην τύχη (του), μιας και έπεφταν ασκήσεις μέσα από το βιβλίο, οπότε και ο καλύτερος τρόπος διαβάσματος ήταν η επίλυση όσο το δυνατόν περισσότερων φορών των ασκήσεων του βιβλίου. Μετά το πολυσυζητημένο μήνυμα στη λίστα, άλλαξε αυτός ο τρόπος, αλλά αντί να γίνει μια ριζική αλλαγή , απλά δεν πέφτουν ίδιες ασκήσεις με το βιβλίο , οπότε και μειώθηκε ο παράγοντας είτε της αντιγραφής είτε της αποστήθισης. Αν θέλεις να ελαχιστοποιήσεις τον παράγοντα της τύχης και να μεγιστοποιήσεις τον παράγοντα της "πείρας" , της λογικής και της γνώσης, δώσε εργασίες όπως αυτές που δόθηκαν και άλλες περισσότερες που θα καλύπτουν τα σημεία της ύλης που θεωρείς σημαντικά. Αν θες να μειώσεις την αντιγραφή στις εργασίες εξέτασέ τες προσεκτικά, βάλε μία μικρή προφορική 5λεπτη εξέταση στην παράδοση , και αν θεωρείς ότι και πάλι κάποιοι αντέγραψαν κάλεσε τους στο γραφείο σου για να συζητήσετε τόσο το ίδιο το θέμα της αντιγραφής όσο και να αξιολογήσεις την εργασία. Στα Κυκλώματα υπάρχει αρκετό προσωπικό που απασχολείται , οπότε και δε μου φαίνεται αδύνατο να γίνει κάτι τέτοιο. Ύστερα στις εξετάσεις βάλε πολλά θέματα που να μην ξεκολλώνουν το φοιτητή στις πράξεις, εξέτασε τον και θεωρητικά και πρακτικά , με μικρά ερωτήματα , με Σωστό Λάθος με αιτιολόγηση, με ασκήσεις που τις λύνεις σε 3 σειρές και κάποιες που τις λύνεις σε 20. Εκεί είμαι σίγουρος ότι θα φανεί και η πείρα που δώσαν οι εργασίες, και η πείρα που έδωσε η τριβή με το μάθημα και η λογική του καθενός. Και εφόσον υπάρχουν οι εργασίες θα ελαχιστοποιηθεί ο παράγοντας του άγχους και της πίεσης, της τύχης , της αναγκαστικής-ηλίθιας λογικής να περιμένεις την εξεταστική με τα εύκολα θέματα, η οποία θα μας περάσει όλους. Αυτό το τελείως ηλίθιο σύστημα κάποιων μαθημάτων, στο οποίο μπορείς να ευνοοηθείς είτε επειδή πέτυχες τα εύκολα θέματα, είτε επειδή έτυχε να θυμάσαι το τρικ εκείνης της άσκησης που έπεσε, είτε επειδή έτυχε να κάτσεις σε μικρή αίθουσα και ήταν ένας "ότι να ναι" επιτηρητής, είτε επειδή έτυχε να κάτσεις στην ίδια αίθουσα στην οποία ο τάδε διδάσκων έδωσε μία διευκρίνηση που σε βοήθησε , είτε επειδή έτυχαν ένα σωρό άλλες μαλακίες. Οι περισσότεροι από μας αυτό το ηλίθιο σύστημα της τύχης το βαρεθήκαμε.

Αυτό ουσιαστικά ταυτίζεται με τις συζητήσεις που γίνονται για δραστική αλλαγή του προγράμματος σπουδών με μείωση των ωρών και του τρόπου διδασκαλίας και εξέτασης των μαθημάτων. Σύμφωνοι. Αλλά μέχρι να φτάσουμε εκεί και κυρίως ΓΙΑ να φτάσουμε εκεί τί θέλετε? Να δείτε το βαθμό που κατανόησε ο φοτητής το μάθημα? Δηλαδή με τον τρόπο εξετάσεων των Κυκλωμάτων μπορεί να φανεί αυτό , ή μπορεί ο κόπος του στις εργασίες να χει αντανάκλαση στο βαθμό που θα γράψει στο τέλος?

 
Logged
margaris
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 91


View Profile
Re: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
« Reply #55 on: March 14, 2009, 20:41:44 pm »

Όταν δεν υπάρχουν λόγοι, υπάρχουν λόγια!
Logged
Luminous
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 195



View Profile
Re: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
« Reply #56 on: March 14, 2009, 21:04:25 pm »

Quote from: [x:y:z] on March 14, 2009, 20:35:05 pm
Στην εξέταση του μαθήματος , τόσο των Κυκλωμάτων ΙΙ όσο και των υπόλοιπων κυκλωμάτων , έρχεσαι αντιμέτωπος με τρία ή τέσσερα θέματα τα οποία πρέπει να λύσεις στο χρονικό διάστημα που σου δίνεται. Στις εξετάσεις που δώσαμε τώρα,  τα θέματα κατά γενική ομολογία δεν ήταν δύσκολα . Τα 2 εξ αυτών βέβαια δε χρειάζονταν καμμία πείρα, απλά μας εξέταζαν στις πράξεις, εξασφαλίζοντας έτσι ότι ειδικά στο 1 δεν πρόκειται να πάρουμε όλες τις μονάδες μιας και οι πράξεις ΔΕΝ έβγαιναν (όπως μας ανακοίνωσε η κ. Σαραφίδου κατά τη διάρκεια της εξέτασης). Σε τί εξεταστήκαμε τελικά?
 

Πεστα ρε παλικαρι,
συγνωμη κιολας κυριε Μαργαρη αλλα το να μας κοψετε τα θεματα (το λευκο και τον τελεστικο) επειδη δεν μπορεσαμε να απλοποιησουμε-λυσουμε αυτες τις τεραστιες μιγαδικες παραστασεις εγω το βρισκω βλακωδες και προσβλητικο. Αμα ειναι πειτε μας την αλλη φορα να διαβασουμε και εφαρμοσμενα πριν να ερθουμε!
Και επειδη ειδα τις λυσεις που βγαλατε στη λιστα, ουτε κι εσεις καθησατε να βρειτε τις τιμες των ρευματων του λευκου θεματος. Γιατι αραγε?? 
Ή να πω το αλλο, αν καποιος εγραφε αυτην ακριβως τη λυση που ειπατε εσεις και οπως κι εσεις δεν εβρισκε ακριβως τις τιμες των ρευματων, πως θα τον βαθμολογουσατε? Αν ας πουμε ο πινακας που δινοταν ειχε αριθμους και οχι αυτα τα μακαρονια οποιος δεν ελυνε την ασκηση πιστευω επρεπε να ειναι εντελως ασχετος με το μαθημα.

Με ολα αυτα θελω να πω οτι δεν μπορειτε να λετε οτι δεν διαβασαμε οταν η επιτυχια στις εξετασεις ηταν θεμα λυσης τετοιων πραξεων και οχι θεμα γνωσης της υλης. Δηλαδη φυγαμε απο την so called εξεταση παπαγαλιας για να γινει εξεταση μαθηματικων?

Α και κατι αλλο, επειδη με αυτα που λετε μας δειχνετε οτι ειστε αρκετα οξυθυμος ανθρωπος κανεις δεν θελει να διακινδυνεψει και για αυτο πιστευω απαντανε μεχρι τωρα μονο ατομα που εχουν περασει το μαθημα. Κι εγω με το ζορι τα εγραψα αυτα.


« Last Edit: March 14, 2009, 21:20:17 pm by Luminous » Logged


Don't click here!
[x:y:z]
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 127



View Profile
Re: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
« Reply #57 on: March 14, 2009, 21:18:11 pm »

Quote from: [x:y:z] on March 14, 2009, 20:35:05 pm
Δηλαδή με τον τρόπο εξετάσεων των Κυκλωμάτων μπορεί να φανεί όντως αν κατανόησε ο φοιτητής , ή μπορεί ο κόπος του στις εργασίες να χει αντανάκλαση στο βαθμό που θα γράψει στο τέλος?

 
Logged
liago13
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 424

Είμαι ηλεκτρολόγος, καλά ξεμπερδέματα...


View Profile
Re: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
« Reply #58 on: March 14, 2009, 21:47:47 pm »

Quote from: Luminous on March 14, 2009, 21:04:25 pm
Α και κατι αλλο, επειδη με αυτα που λετε μας δειχνετε οτι ειστε αρκετα οξυθυμος ανθρωπος κανεις δεν θελει να διακινδυνεψει και για αυτο πιστευω απαντανε μεχρι τωρα μονο ατομα που εχουν περασει το μαθημα. Κι εγω με το ζορι τα εγραψα αυτα.

Τα περισσοτερα μεγαλα μυαλα ειναι ταυτοχρονα και παραξενα-αλλοκοτα ατομα, γιατι δε μπορουν να σκεφτουν οπως ενας μεσος ανθρωπος. Οποτε ειναι πολυ δυκολο να γεφυρωθει το χασμα με τον συγκεκριμενο διδασκοντα. Το οτι εισαι ενας αριστος επιστημονας δε σημαινει οτι εισαι απαραιτητα και σωστος διδασκων ή σωστος ανθρωπος.
Logged
margaris
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 91


View Profile
Re: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
« Reply #59 on: March 14, 2009, 21:53:30 pm »

Το τετράπολο ήταν δύο γραμμές. Το πρώτο θέμα ποιος σκέφτηκε να το αντιμετωπίσει με τρόπο διαφορετικό από τυφλοσούρτη. Τα υπόλοιπα θέματα ήταν θέματα κοινά.
Τι άλλο θέλετε!

Logged
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...