• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 20:57:08 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 20:57:08 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[Today at 19:49:00]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[Today at 16:56:56]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[Today at 15:55:08]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426676
Total Topics: 31711
Online Today: 226
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 63
Guests: 104
Total: 167
serafeim
Angelagfb
VeGGoS
ioannisfa
dimitrisblioumis
thegreekbaron
tzortzis
EvanTsir
aalmpanb
tasakis
airam
giani10
ntinara
JoHn!
George_RT
pordozoumis
kakousios
manos_diakakis
vasilikitsatsi
Rizotto
theodoradr
PurpleWitch
fischer03
Tsikalis
Εύα
jim_sklab
Tsomp
freskoulhs
Reidemption
nikos123321
EiriniGeo
kzmekos
immo
mixkats
fafafa
Athinaaz
ekyriakos
Giannis_Kako
Mr Z
tasos gourd
elias_farhood
Geoth
Zaxarenia
mimaki
Tasaras
Maria Golia
pdiamantis
kpapama
george14
A-TheITGuy
Christina07
gkg
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Συμβουλές καλής χρήσης του φόρουμ: Youtube embed code and links, Shoutbox, Notify, ...
Δείτε περισσότερα εδώ...
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 3ο Εξάμηνο > 3ο Εξάμηνο - ΠΠΣ > Ηλεκτρικά Κυκλώματα ΙΙ (ΠΠΣ) (Moderators: chatzikys, Tasos Bot, tzortzis) > ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 Go Down Print
Author Topic: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009  (Read 15220 times)
st0up
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Female
Posts: 285



View Profile
Re: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
« Reply #30 on: February 27, 2009, 12:33:29 pm »



Κ. Μάργαρη το ονομα είναι αυτο που έχει αξία για εσας? Ή η ιδια η αξια? Τολμη εχω! Και αυθορμητισμό (δυστυχως ισως σε αυτην την περιπτωση)! Γι'αυτο θα εμφανιστω προσωπικα στο γραφειο σας να κοιταξουμε μαζι τα θεματα του Ιουνιου 2008 στα Κυκλωματα 1 (συγγνωμη κιολας που ειμαι off topic).... Και να μου εξηγησετε κι εσεις για ποιο λόγο δεν μπήκατε τότε καν στον κοπο να μου δώσετε έστω μια γραπτη απάντηση με mail... Δεν θελω να ανοιξω "πολεμο" ... Απαντησεις ζητάω....
« Last Edit: February 27, 2009, 12:39:19 pm by st0up » Logged
margaris
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 91


View Profile
Re: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
« Reply #31 on: February 27, 2009, 12:47:19 pm »

Ονοματεπώνυμο, ΑΕΜ, εξεταστική περίοδος, μάθημα και θα δουν όλοι το γραπτό σου σκαναρισμένο.

Δύο ή τρεις συνεργάτες μου δείχνουν τα γραπτά. Κανέναν από αυτούς δεν μπόρεσες να συναντήσεις, για να δεις το γραπτό σου; Αν υπήρχε όντως θέμα, οι συνεργάτες μου θα το επέστρεφαν για αναβαθμολόγηση.

Συνεπώς,

Ονοματεπώνυμο, ΑΕΜ, εξεταστική περίοδος, μάθημα και δουν όλοι το γραπτό σου σκαναρισμένο.

Υ.Γ. Αν σε αδίκησα στο παραμικρό, η αδικία θα αποκατασταθεί πάραυτα.
« Last Edit: February 27, 2009, 12:51:10 pm by margaris » Logged
st0up
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Female
Posts: 285



View Profile
Re: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
« Reply #32 on: February 27, 2009, 12:59:42 pm »

Quote from: margaris on February 27, 2009, 12:47:19 pm
Ονοματεπώνυμο, ΑΕΜ, εξεταστική περίοδος, μάθημα και θα δουν όλοι το γραπτό σου σκαναρισμένο.

Δύο ή τρεις συνεργάτες μου δείχνουν τα γραπτά. Κανέναν από αυτούς δεν μπόρεσες να συναντήσεις, για να δεις το γραπτό σου; Αν υπήρχε όντως θέμα, οι συνεργάτες μου θα το επέστρεφαν για αναβαθμολόγηση.

Συνεπώς,

Ονοματεπώνυμο, ΑΕΜ, εξεταστική περίοδος, μάθημα και δουν όλοι το γραπτό σου σκαναρισμένο.

Υ.Γ. Αν σε αδίκησα στο παραμικρό, η αδικία θα αποκατασταθεί πάραυτα.


H αδικια αποκατασταθηκε το Σεπτεμβριο...αφου ξαναεδωσα το μαθημα και πηρα 8!!!!!
Logged
cyb3rb0ss
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3348


0 ΜΗΔΕΝ ZERO NULL CERO


View Profile
Re: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
« Reply #33 on: February 27, 2009, 13:03:06 pm »

χμ...
Logged

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. ~Albert Einstein

Never argue with stupid people,
the will drag you down to their level
and then beat you with experience.
~Mark Twain

Απλά 0! Fuck Yeah!

LinkedIn
margaris
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 91


View Profile
Re: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
« Reply #34 on: February 27, 2009, 19:23:42 pm »

 H αδικια αποκατασταθηκε το Σεπτεμβριο...αφου ξαναεδωσα το μαθημα και πηρα 8!!!!!
[/quote]

Όμως, η ρετσινιά παραμένει. Αν έχεις στοιχειώδη αξιοπρέπεια, οφείλεις να αποκαλυφθείς και να δούμε το γραπτό σου. Αν μη τι άλλο, για να διαπιστώσουμε, αν λες αλήθειες.
« Last Edit: February 28, 2009, 03:08:17 am by margaris » Logged
margaris
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 91


View Profile
Re: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
« Reply #35 on: February 27, 2009, 19:29:41 pm »

Quote from: kapnias on February 27, 2009, 11:20:35 am
Ε μ'αυτη την ΚΝΕ ..... δεν θα ισυχασουμε ποτε!!!

 
Σχήμα λόγου ήταν ρε Καπνιά. Όταν λέμε ποντιακά ανέκδοτα δεν σημαίνει ότι δεν συμπαθούμε τους πόντιους. Πάντως, να με συμπαθάτε κι εσύ και τα συντρόφια σου.
Logged
Ex_Mechanus
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 3741



View Profile
Re: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
« Reply #36 on: February 27, 2009, 19:30:34 pm »

αδυνατώ να καταλάβω πως η παραπάνω διαδικασία αφορά τους υπόλοιπους
μπορεί κάλλιστα να διευθετηθεί μεταξύ των εμπλεκόμενων
και μετά ο (αδίκως) θιγμένος ας έρθει να κομπάσει όσο θέλει εδώ πέρα

Quote from: margaris on February 27, 2009, 19:29:41 pm
Quote from: kapnias on February 27, 2009, 11:20:35 am
Ε μ'αυτη την ΚΝΕ ..... δεν θα ισυχασουμε ποτε!!!

 
Σχήμα λόγου ήταν ρε Καπνιά. Όταν λέμε ποντιακά ανέκδοτα δεν σημαίνει ότι δεν συμπαθούμε τους πόντιους. Πάντως, να με συμπαθάτε κι εσύ και τα συντρόφια σου.

δεν σας έχουν μείνει και πολλοί ε?
Logged

pay close attention
margaris
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 91


View Profile
Re: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
« Reply #37 on: February 27, 2009, 21:30:46 pm »

Αλήθεια, τι ακριβώς αφορά στους υπόλοιπους;
Logged
blacksession
Θαμώνας
****
Posts: 361



View Profile
Re: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
« Reply #38 on: March 14, 2009, 14:00:39 pm »

Οι εξετάσεις του μαθήματος Ηλεκτρικά Κυκλώματα ΙΙ εξελίχθηκαν σε 
τραγωδία. Με δεδομένο ότι περίπου 200 φοιτητές αντιμετώπισαν επιτυχώς 
εργασίες πολύ πιο δύσκολες από τα θέματα, προβληματίζομαι για το τι 
συμαίνει με τις εργασίες.
Θα μου το πείτε εσείς ή θα το ψάξω μόνος μου.
 
Πάντως, μέχρι να λάβω πιστική απάντηση για το τι παίζεται με τις 
εργασίες, δεν θα δψθούν τέτοιες στο μάθημα Ηλεκτρικά Κυκλώματα ΙΙΙ.
 
Νίκος Ι. Μάργαρης
 callmerip
Logged
margaris
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 91


View Profile
Re: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
« Reply #39 on: March 14, 2009, 14:05:41 pm »

παρακαλώ, ας διορθώσει κάποιος το "συμαίνει" σε συμβαίνει
Logged
ILIAS
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 312



View Profile
Re: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
« Reply #40 on: March 14, 2009, 14:55:04 pm »

Εγώ προσωπικά δεν θα κρυφτώ ούτε θα κλαφτώ για τα θέματα. Ήταν βατά και έγραφες ακομά και αν δεν είχες διαβάσει πολύ.Όμως είδα με τα απλά θέματα ότι δεν ξέρω να λύνω έναν απλό τελεστικό ενισχυτή, βαριόμουν να κάνω πράξεις στο πρώτο, τετράπολα ούτε που ασχολήθηκα με έλεγχο brune, και το μοναδικό που έλυσα ήταν με τις αρμονικές και αυτό γιατί είχαμε την εργασία και έκατσα και διάβασα.
Ουσιαστικά εγώ και η παρέα μου που συζητούσαμε συμπεράναμε ότι δεν διαβάζουμε επαρκώς και ότι μας κάνουν κακό οι λυμένες ασκήσεις γιατί καθόμαστε και τις αποστηθίζουμε. 
Logged
Issle
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 602



View Profile
Re: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
« Reply #41 on: March 14, 2009, 15:17:45 pm »

Quote
Με δεδομένο ότι περίπου 200 φοιτητές αντιμετώπισαν επιτυχώς
εργασίες πολύ πιο δύσκολες από τα θέματα, προβληματίζομαι για το τι
συμαίνει με τις εργασίες.
Θα μου το πείτε εσείς ή θα το ψάξω μόνος μου.
Δεν θα χρειαστεί να ψάξετε και πολύ.

Η ταπεινή μου άποψη:

Το ζήτημα των εργασιών αντιμετωπίζεται από τους φοιτητές κατά δύο διαφορετικούς τρόπους αναλόγως με το είδος του φοιτητή.

Κατηγορία φοιτητών 1η:

Αδιαφορώ για το περιεχόμενο και το επιστημονικό επίπεδο των εργασιών. Ο στόχος μου είναι να πάρω 2 επιπλέον μονάδες. Πρέπει μέσα σε μια εβδομάδα να εξαντλήσω ό,τι μέσον έχω ( πείτε το φίλους , αντιγραμμένες εργασίες κτλ ) ώστε να πάρω αυτές τις δύο , θα με συγχωρήσετε για την έκφραση , κωλομονάδες . Δεν είναι δύσκολο να τα καταφέρω, θα ρωτήσω τον γνωστό μου από το 4ο έτος να μου πει πώς να την λύσω , θα μου δώσει και ο κολλητός μου τη δική του εργασία ( που και αυτός την πήρε από τον δικό του κολλητό ....) θα τα καταφέρω να δημιουργήσω ένα άχρηστο έγγραφο 10 σελίδων ( που πραγματικά δεν γνωρίζω τι πρακτική εφαρμογή έχει , ούτε καν τι λέει ... ). Αλλά τον σκοπό μου τον εκπλήρωσα , πήρα τις δύο μοναδούλες  Wink

Φυσικά η κατηγορία αυτή είναι τουλάχιστον το ένα μισό της πίτας. Και φυσικό επακόλουθο είναι ο βαθμός στις εξετάσεις να μην συμβαδίζει με τον βαθμό της εργασίας.

Κατηγορία φοιτητών 2η:

Η εργασία είναι μια αποστολή που καλούμαι να ολοκληρώσω σε ένα μεγάλο χρονικό διάστημα. Θα διαβάσω τη εκφώνηση , και από εκεί και πέρα θα ασχολούμαι όλη την εβδομάδα με την εργασία. Η εργασία δεν γίνεται μια μέρα πριν την παράδοση. Η εργασία γίνεται όταν πάω για καφέ , όταν τρώω , όταν πάω για ύπνο , όταν διαβάζω, όταν σκέφτομαι. Γίνεται όλη τη διάρκεια της ημέρας. Κάνω υλοποιήσεις που πιθανόν να είναι λανθασμένες και τις διορθώνω μετά από 1-2 μέρες όταν σκεφτώ κάτι καλύτερο. Τελικά μετά από μια συχνή ενασχόληση μιας εβδομάδας δημιουργώ κάτι το οποίο προσεγγίζει όσο το δυνατόν περισσότερο το ιδανικό, το ζητούμενο. Σε γενικές γραμμές έχω ένα ευρύ χρονικό διάστημα να ασχοληθώ. Θα ανατρέξω σε ξένη βιβλιογραφία αν δεν μου αρκεί το βιβλίο των κυκλωμάτων , ίσως αναζητήσω πληροφορίες και στο διαδίκτυο.

Προκύπτει το ερώτημα γιατί όμως και μεγάλο μέρος αυτής της κατηγορίας ( δηλαδή το άλλο μισό της πίτας ) δεν γράφει αντιπροσωπευτικά με τις εργασίες. Είναι απλό . Άλλο πράγμα η εργασία στον οικείο χώρο χωρίς πίεση χρόνου , όπου εργάζομαι με την άνεση μου , και άλλο πράγμα να μου αναθέσουν μέσα σε δύο ώρες να λύσω 4 ασκήσεις. Η πίεση , το άγχος , η κακή μελέτη και η κακή προετοιμασία εκδηλώνονται στις εξετάσεις, όχι στις εργασίες. Στο σπίτι αν δεν γνωρίζω κάτι το διαβάζω εκείνη την στιγμή. Ανοίγω ένα βιβλίο , χάνω ακόμα και τον ύπνο μου , αλλά στο τέλος ευελπιστώ να τα καταφέρω. Στις εξετάσεις δεν έχω αυτήν τη δυνατότητα.


Αυτά πάνω κάτω από μεριάς φοιτητών. Σίγουρα έχουμε  ευθύνη γιατί ίσως δεν διαβάζουμε όσο πρέπει , ή όπως πρέπει. Πάντως όχι όλη την ευθύνη. Τώρα τα περι ευθύνης καθηγητών/βοηθών κτλ κτλ, δεν νομίζω είναι της ώρας και του ..."topic".

« Last Edit: March 14, 2009, 15:30:36 pm by Issle » Logged

We can be a nation that believe in war,
And still tells the world that we don't.
Let the flag for hypocrisy fly high from every pole
We're a little bit country, and we're a little bit rock n' roll
margaris
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 91


View Profile
Re: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
« Reply #42 on: March 14, 2009, 15:41:27 pm »

Να ξεκαθαρίσουμε ορισμένα πράγματα.

Όταν σας δίνουμε τις εργασίες, επιθυμούμε να συνεργαστείτε μεταξύ σας, να ρωτήσετε, να ανατρέξετε σε άλλες πηγές και γενικά να κάνετε ότι θα κάνετε αργότερα ελεύθεροι στον χώρο της εργασίας σας.

Όμως, ό,τι και να κάνετε, δεν πρέπει, να πάρει ευχή, κάτι να σας μείνει, μια κάποια πείρα, ας πούμε, η οποία θα ανακλαστεί στον τρόπο αντιμετώπισης της κλειστής διαδικασίας της εξέτασης;
Logged
fourier
Guest
Re: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
« Reply #43 on: March 14, 2009, 16:03:59 pm »

Η απαντηση μου στη λιστα:

Πριν τοποθετηθω, να δηλωσω οτι εχω περασει το μαθημα σε προηγουμενη εξεταστικη, οποτε ουτε εργασιες παρεδωσα ουτε εξεταστηκα, συνεπως η αποψη μου ειναι αποψη εξωτερικου παρατηρητη, αν και πηρα μερος εμμεσως προσφεροντας βοηθεια σε συναδελφους.

Προεδρε, δε μας εχεις συνηθισει στα μισολογα, μιλα ευθεως οπως κανεις συνηθως. Φοβασαι οτι οι φοιτητες δεν εκαναν μονοι τους τις εργασιες αλλα τις εδωσαν εξω.
Μπορω με βεβαιοτητα να σου πω οτι ο φοβος σου δε στεκει, τουλαχιστον για την πλειοψηφια των συναδελφων. Για αρκετες μερες στη Βιβλιοθηκη του τμηματος υπηρχε ενας οργασμος αναζητησεων και συζητησεων πανω στις εργασιες, με τη συμμετοχη και μεγαλυτερων, η οποια δεν ειχε καμια σχεση με αντιγραφη ή τυφλη μεταφορα. Νομιζω οτι το κλιμα οδευε ολοταχως προς το ιδανικο, καθως ηταν μια απο τις ελαχιστες φορες που φοιτητες δεν αναζητουσαν μεθοδους αποστηθισης ή οποιασδηποτε μορφης παρακαμψης, αλλα την αφομοιωση της γνωσης της ιδιας, την κατανοηση των φαινομενων, την επαρκη αιτιολογηση.
Βεβαια παντα υπαρχουν και μεμονωμενες εξαιρεσεις, που ομως δεν πιστευω οτι αξιζει να ασχοληθει κανεις μαζι τους.

Πιθανες (υποκειμενικες παντα) αιτιες για την αποτυχια στις εξετασεις:

α) Η ιδια η εξεταση. Ειναι διαφορετικο το να λυνεις ενα θεμα εχοντας την ελευθερια να αναζητησεις πηγες, να κανεις δοκιμες, να αποτυχεις και να ξαναπροσπαθησεις, να συμβουλευτεις καποιον αλλον, κι ολα αυτα σε ενα περιθωριο 15 ημερων, απο το να καλεισαι να λαβεις τη σωστη αποφαση και να επιλυσεις το προβλημα ολοσωστα μεσα σε μιση ωρα. Η διαφορα στο επιπεδο δυσκολιας δεν αντισταθμιζει τη διαφορα στην ψυχολογικη πιεση. Σ' αυτο επιβαρυνει και το κακο παρελθον του συγκεκριμενου μαθηματος, αλλα και ο φοβος για την βαθμολογικη πρακτικη.

β) Η ασυνεννοησια μεταξυ των μελων της διδακτικης ομαδας. Σχεδον σε καθε εξεταση του μαθηματος προκυπτει καποια ερωτηση σχετικα με τη μεθοδο επιλυσης ενος θεματος, για την οποια οι διδασκοντες (και μετεπειτα διορθωτες, για να μην ξεχνιομαστε) εχουν διαφορετικες αποψεις, καποιες φορες εκτος πραγματικοτητας.

γ) Η βαθμολογικη πρακτικη, η οποια θελει ενα θεμα λυμενο ολοσωστα μεχρι το τελος για να αποδοθουν οι μοναδες που του αντιστοιχουν. Αυτο σηκωνει μεγαλη συζητηση.


Εαν θελετε τη γνωμη μου, οφειλετε να αναθεωρησετε τον τροπο που εξεταζετε το μαθημα και βαθμολογειτε τα θεματα, κι επιπλεον να παρεμβετε πιο αποφασιστικα στο εργο των συναδελφων σας που συνδιδασκουν.

Σας προ(σ)καλω να διοργανωσετε το συντομοτερο δυνατον μια συναντηση για συζητηση με τους φοιτητες, υποχρεωνοντας (οσο αυτο ειναι δυνατον) τους συνδιδασκοντες να ειναι επισης παροντες μαζι με σας, της οποίας συναντησης ομως ο χαρακτηρας δεν θα ειναι να αναπτυξει ο καθενας απο σας την εσωστρεφη θεωρια του για να δικαιολογησει τα αδικαιολογητα, αλλα να ακουσετε τους φοιτητες, να κατανοησετε τα προβληματα τους και το κυριοτερο να βρειτε ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ εναν τροπο ωστε αυτα να ξεπεραστουν.

Τελος, θεωρω οτι η προαιρετικη επανεξεταση του μαθηματος για οσους απετυχαν ειναι επιβεβλημενη, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ των προσθετικων μοναδων των εργασιων.

Φιλικα,

Σταθης
Logged
margaris
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 91


View Profile
Re: ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ 2 2009
« Reply #44 on: March 14, 2009, 16:27:21 pm »

Αγαπητέ μου Στάθη,

Συμφωνείς μαζί μου ότι υπάρχει πρόβλημα. Εφ' όσον έχει εντοπιστεί πρόβλημα οφείλουμε να το λύσουμε και θα κάνουμε ό,τι κρίνεται σκόπιμο.

Όμως, δεν χωρούν αμφιβολίες. Κάποιοι δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους.

Πέστε μας, εδώ και τώρα, τι δεν κάνουμε σωστά εμείς.

Από την πλευρά μου, ισχυρίζομαι ότι εσεις δεν έχετε υποδομή και δεν μελετάτε.

Έρχεστε τελείως απροετοίμαστοι και προσπαθείτε ματαίως να αντιγράψετε. Ξέρεις πόσα συνεργεία αντιγραφής έχω εντοπίσει; Μεταξύ αυτών και το συνεργείο της ΚΝΕ!
« Last Edit: March 14, 2009, 16:30:09 pm by margaris » Logged
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...