• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 20:58:34 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 20:58:34 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[Today at 19:49:00]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[Today at 16:56:56]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[Today at 15:55:08]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426676
Total Topics: 31711
Online Today: 226
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 67
Guests: 107
Total: 174
johnk
Fotis
aalmpanb
xhesikameni
mkoutsouk
3rdDegreeBurn
dimitrisblioumis
jim_sklab
ioannisfa
Angelagfb
Η ΤΡΑΠΟΥΛΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ
serafeim
VeGGoS
thegreekbaron
tzortzis
EvanTsir
tasakis
airam
giani10
ntinara
JoHn!
George_RT
pordozoumis
kakousios
manos_diakakis
vasilikitsatsi
Rizotto
theodoradr
PurpleWitch
fischer03
Tsikalis
Εύα
Tsomp
freskoulhs
Reidemption
nikos123321
EiriniGeo
kzmekos
immo
mixkats
fafafa
Athinaaz
ekyriakos
Giannis_Kako
Mr Z
tasos gourd
elias_farhood
Geoth
Zaxarenia
mimaki
Tasaras
Maria Golia
pdiamantis
kpapama
george14
A-TheITGuy
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Συμβουλές καλής χρήσης του φόρουμ: Youtube embed code and links, Shoutbox, Notify, ...
Δείτε περισσότερα εδώ...
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Πανεπιστήμιο και Παιδεία > Τι παιδεία θέλουμε: Προτάσεις (Moderators: Tasos Bot, PolarBear) > PROBLIST
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 Go Down Print
Author Topic: PROBLIST  (Read 5992 times)
dim
Honoured Member
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 1564


finding emo


View Profile
PROBLIST
« on: February 13, 2009, 15:23:27 pm »

Σήμερα στη σχολή ήταν κολλημένες κάτι κόλλες που έγραφαν problist...???

Τελικά ήταν "μάρκετινγκ" για μία πολύ καλή κίνηση..

Αντιγράφω e-mail..

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Στις πρόσφατες εξεταστικές περιόδους παρατηρήθηκε μειωμένη προσέλευση των φοιτητών σε αρκετά μαθήματα. Το ίδιο παρατηρείται και στις παραδόσεις των μαθημάτων. Αυτά και παρόμοια φαινόμενα έφεραν στην επιφάνεια τον γενικότερο σχετικό προβληματισμό που υπάρχει αρκετό καιρό τώρα σε πολλά μέλη του τμήματος για την αποτελεσματικότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας και τις αιτίες της δυσλειτουργίας της.

Σε μια πρώτη – τουλάχιστον – προσέγγιση κρίθηκε απαραίτητο από την Γ.Σ. του τμήματος να αναγνωριστούν και να καταγραφούν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι φοιτητές κατά την διάρκεια των σπουδών τους, για να συζητηθούν ακολούθως στην Γ.Σ. του τμήματος.

Η problist δημιουργήθηκε σε μια προσπάθεια να δώσει βήμα σε όσο το δυνατόν περισσότερα μέλη του τμήματος, ώστε να μπορέσουν να καταθέσουν – επώνυμα ή ανώνυμα – τις απόψεις και διαπιστώσεις τους. Λειτουργεί – τουλάχιστον προς το παρόν – σαν χώρος συγκέντρωσης της πληροφορίας και όχι σαν χώρος γενικής συζήτησης· γι’ αυτό είναι και moderated.

Η εγγραφή σας έγινε αυτόματα. Αν, παρ’ ελπίδα, δεν επιθυμείτε να εκφράστε άποψη ή να λαμβάνετε μηνύματα, μπορείτε πάντοτε να διαγραφείτε στέλνοντας e-mail στην διεύθυνση

problist-request@faedrion.ee.auth.gr?Subject=Unsubscribe

Και μπορείτε πάντοτε να ξαναεγγραφείτε, ή να πείτε και σε άλλους να εγγραφούν (η λιστα είναι ανοιχτή για όλους του φοιτητές του τμήματος), στέλνοντας νέο e-mail στην διεύθυνση

problist-request@faedrion.ee.auth.gr?Subject=Subscribe

με όποια διεύθυνση e-mail θέλετε, χωρίς να είναι απαραίτητη η δήλωση του ονόματός σας.

Αν, όπως ελπίζουμε, επιθυμείτε να συμμετέχετε σε αυτήν την προσπάθεια του τμήματος, στείλτε μήνυμα στην problist@faedrion.ee.auth.gr, όπου να περιγράφετε τον λόγο ή τους λόγους που πιστεύετε ότι δημιουργούν δυσκολίες στην αποτελεσματική λειτουργία της εκπαιδευτικής διαδικασίας και των σπουδών στο ΤΗΜΜΥ. Ενδεικτικοί, και σίγουρα όχι εξαντλητικοί, λόγοι επιγραμματικά:
Υποδομές - Τεχνικά προβλήματα: Πλήθος, χωρητικότητα, θέρμανση, αερισμός, φωτισμός αιθουσών / εργαστηρίων – Αναγνωστήριο – Πάρκινγκ, κυλικείο, κλπ.
Πρόγραμμα σπουδών: Δομή – Αλληλουχία μαθημάτων – Πλήθος μαθημάτων ανά εξάμηνο – Ωρολόγιο πρόγραμμα, κλπ.
Μαθήματα: Ενδιαφέρον, χρησιμότητα, περιεχόμενο αντικειμένου – Προβλήματα με τους διδάσκοντες, τρόπος διδασκαλίας, μεταδοτικότητα, απουσίες, συμπεριφορά – Προβλήματα με το βιβλίο, κλπ.
Αμαρτίες γονέων …και τέκνων: Λάθος επιλογή σχολής – Προαπαιτούμενες γνώσεις – Ελλιπής παρακολούθηση – Ελλιπές διάβασμα – Πλήθος φοιτητών – Αναλογία διδασκόντων προς διδασκομένους, κλπ.
Προσωπικοί λόγοι: Οικονομικοί, αισθηματικοί, υγείας, εργασία, κλπ.
Θα βοηθούσε αν είστε όσο πιο σαφής γίνεται στην περιγραφή των προβλημάτων, ελλείψεων, δυσκολιών. Επίσης, αν, όπου χρειάζεται και είναι δυνατόν, πέρα από την απλή παράθεση του προβλήματος διατυπώνατε τον τρόπο που το συγκεκριμένο πρόβλημα επηρεάζει τις σπουδές.

Αν, πάλι, τις απόψεις και τις παρατηρήσεις σας θα προτιμούσατε να τις πείτε προφορικά, μπορείτε να έρθετε σε επαφή με οποιοδήποτε από τα μέλη της επιτροπής, μέσω προσωπικού e-mail, μέσω τηλεφώνου ή – μάλλον το καλύτερο – με μια βόλτα και προσωπική συζήτηση στο γραφείο του.

Παράλληλα και κατά την διάρκεια της συλλογής των απόψεων, η επιτροπή προτίθεται να διοργανώσει μία ή και περισσότερες ανοιχτές συναντήσεις-συζητήσεις για την όσο μεγαλύτερη δημοσιοποίηση, ενημέρωση και ανταλλαγή απόψεων μεταξύ όλων των μελών του τμήματος. Χωρίς, βεβαία, αυτές οι ζωντανές εκδηλώσεις να μπορούν ποτέ να αντικαταστήσουν την συμμετοχή σας στη λίστα και την προσωπική κατάθεση της άποψής σας.

Αναμένοντας την συμβολή σας,

Για την
επιτροπή καταγραφής των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι φοιτητές του Τμήματός μας κατά την διάρκεια των σπουδών τους, για να συζητηθούν στη Γ.Σ του Τμήματος

Αντώνης Παπαγιαννάκης,  agp@eng.auth.gr, 2310/996393
Γρηγόρης Παπαγιάνννης,  grigoris@eng.auth.gr, 2310/996388
Τάσος Ντελόπουλος,  adelo@eng.auth.gr, 2310/996272

Φεβ 2009

Logged
tesla
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 132



View Profile
Re: PROBLIST
« Reply #1 on: February 13, 2009, 16:22:50 pm »

Καλη κινηση αν και λιγο αργοπορημενη...
Logged
Emfanever
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5284


Πολίτης


View Profile
Re: PROBLIST
« Reply #2 on: February 13, 2009, 16:29:30 pm »

σιγά σιγά θα μπλοκάρει το σύστημα από τα πολλά προβλήματα
Logged
mousitsa
Θαμώνας
****
Gender: Female
Posts: 466


This is not a bush-week


View Profile
Re: PROBLIST
« Reply #3 on: February 13, 2009, 17:05:54 pm »

Πήξαμε στις λίστες...
Τα πολλά λόγια είναι φτωχεια..
Logged

.........fast backwards


Burn process completed successfully...!!!!
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: PROBLIST
« Reply #4 on: February 13, 2009, 17:15:13 pm »

Να ρωτήσω λίγο κάτι συναφές: Κάτι ερωτηματολόγια που μας έρχονται στο e-mail και υποτίθεται ότι τα συμπληρώνουν ανώνυμα όλοι τα διαβάζουν οι καθηγητές; Ποιος τα φτιάχνει και σε ποιον πάνε; Είναι στα πλαίσια της και καλά αξιολόγησης;

Δηλαδή να τα εκλάβουμε ως φιλότιμο του καθηγητή ή ως απλά μια αγγαρεία που την έκανε για να φύγει από πάνω του μια υποχρέωση;

Ρωτάω γιατί είναι ένα μάθημα που έχουμε πολλά να πούμε (*) στον καθηγητή (είτε μέσω του ερωτηματολογίου είτε τετατέτ - κατά προτίμηση το δεύτερο), αλλά αν δεν ενδιαφέρεται δεν έχει νόημα (άσε που μπορεί και να μπλέξεις)... ενώ αν όντως εκδηλώνει ενδιαφέρον τότε να κάνουμε ένα βήμα να του δώσουμε ένα feedback κριτικής.

(*) Το πρώτο πληθυντικό το χρησιμοποιώ γιατί έχω παρατηρήσει ότι το 90+% έχουν ακριβώς τα ίδια παράπονα από το συγκεκριμένο καθηγητή. Υποθέταμε όλοι ότι απλά δεν ενδιαφέρεται να βελτιώσει το μάθημά του.
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: PROBLIST
« Reply #5 on: February 13, 2009, 18:13:46 pm »

Προς τους καθηγητες απευθύνομαι κυριως, αλλα και σε οποιον γνωρίζει:

υπάρχει καποιος μηχανισμός εντός του τμήματος, θεσμοθετημένος, που θα αναγκάσει καποιον καθηγητή να αλλαξει τον τρόπο που κάνει μάθημα? μπορω με καποιο τροπο να αναγκάσω τον Πετρίδη να παψει να εξετάζει τις 30 ερωτησεις παπαγαλιας στις εξετάσεις και να κάνει μαθημα σε αιθουσα, για παραδειγμα, στο μαθημα των Μετρήσεων (κατι που σκεφτομaι να γραψω στην problist)?

Logged

ikoufis
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1052



View Profile WWW
Re: PROBLIST
« Reply #6 on: February 13, 2009, 18:48:52 pm »

Μάλλον στο ελληνικό πανεπιστήμιο αυτά στηρίζονται και πετυχαίνονται περισσότερο με τη συνείδηση και την "πίεση" συναδέλφων και φοιτητών, και η πίεση αυτή δεν είναι τον χτίζω, γιατί λόγο δράσης αντίδρασης αυτός θα σε τσιμεντώσει στο γραπτό σου!(Αυτό ισχύει για προβληματικές περιπτώσεις-αν μπορείς να συνεννοηθείς με τον άνθρωπο αυτό θα το είχες κάνει ήδη φαντάζομαι!).
Σε αυτή την κατεύθυνση νομίζω μπορεί να βοηθήσει η problist.
Αλλά γιατί δε το συζητάς εκεί να δούμε και το πώς το σκέφτονατι και οι ίδιοι οι δημιουργοί της.
Logged
Aurelius
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4056


Τρια πουλακια καθονταν, στον κηπο και λαλούσαν...


View Profile
Re: PROBLIST
« Reply #7 on: February 13, 2009, 18:52:11 pm »

Quote from: Karaμazoβ on February 13, 2009, 18:13:46 pm
Προς τους καθηγητες απευθύνομαι κυριως, αλλα και σε οποιον γνωρίζει:

υπάρχει καποιος μηχανισμός εντός του τμήματος, θεσμοθετημένος, που θα αναγκάσει καποιον καθηγητή να αλλαξει τον τρόπο που κάνει μάθημα? μπορω με καποιο τροπο να αναγκάσω τον Πετρίδη να παψει να εξετάζει τις 30 ερωτησεις παπαγαλιας στις εξετάσεις και να κάνει μαθημα σε αιθουσα, για παραδειγμα, στο μαθημα των Μετρήσεων (κατι που σκεφτομaι να γραψω στην problist)?

++

Ελπιζω να βοηθησει μια τετοια λιστα, αν και δεν μπορω να καταλαβω τι περισσοτερο μπορει να προσφρει απο τις υπαρχουσες. Φανταζομαι και εκει θα γινονται συζητησεις, και εκει θα συμμετεχουν τα ιδια ατομα. Τεσπα, μακαρι να βοηθησει. Smiley
Logged

My website: http://staff.science.uva.nl/~gavves/
My blog: http://stratisgavves.blogspot.com/

Και τελος, το νεο site που φτιαχνω, www.antoniagavve.com. Αν υπαρχουν τιποτα ιδεες, ή προτασεις ειναι ιδιαιτερως ευπροσδεκτες. Αν καποιος ξερει και νορβηγικα, ακομα καλυτερα Tongue
Angie_Ann
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Female
Posts: 233



View Profile
Re: PROBLIST
« Reply #8 on: February 13, 2009, 19:23:43 pm »

Πάντως όπως και να χει η δημιουργία αυτής της λίστας είναι μία πολύ θετική κίνηση.
Logged
pmousoul
Guest
Re: PROBLIST
« Reply #9 on: February 13, 2009, 19:46:36 pm »

Δεν μπορούμε να κρίνουμε κάτι εκ των προτέρων.

Απ' ότι κατάλαβα είναι η λίστα μίας επιτροπής του τμήματος, η οποία θέλει να ακούσει τα όποια προβλήματα των φοιτητών.

Καλό είναι να ακουστούν λοιπόν προβλήματα.. και εάν τελικά δεν γίνει τίποτα γι' αυτά ας δηλώσουμε απογοητευμένοι.

Αλλά η επικοινωνία επιβάλλει την συμμετοχή και των δύο πλευρών..

Το θέμα είναι να ξεφύγουμε από το κλίμα πόλωσης.. και να συζητήσουμε χωρίς.. φόβο και πάθος!

Στα πλαίσια των εκδηλώσεων της επιτροπής αυτής θα ήθελα να γίνει και μία κουβέντα για την διδασκαλία.. η πρότασή μου συνοψίζεται σε αυτό το τόπικ :

http://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=29331.0

και αναφέρει :

1. Τα μαθήματα θεωρίας να μην αποσκοπούν στην κάλυψη της ύλης, αλλά να στοχεύουν στο να διδάξουν τα σημαντικότερα σημεία, καθώς και αυτά που από την πείρα του διδάσκοντα θεωρούνται πιο δυσνόητα για τους φοιτητές. Θεωρώ ότι δεν έχει νόημα το να γίνεται το μάθημα βιαστικά για να καλυφθεί η ύλη που ενδεχομένως θα μπει στις εξετάσεις γιατί κατά την διάρκεια ενός τέτοιου μαθήματος ο φοιτητής δεν θα καταφέρει να συγκρατήσει και πολλά.. ίσως και τίποτα. Με λίγα λόγια τα μαθήματα της θεωρίας θα πρέπει να βοηθάνε τον φοιτητή ώστε να μελετά πιο εύκολα-γρήγορα από ένα βιβλίο, γνωρίζοντας πέντε βασικά πράγματα για το κάθε κεφάλαιο.

2. Να καταργηθούν τα μαθήματα ασκήσεων. Οι καθηγητές θα δίνουν σε κάθε μάθημα σειρές ασκήσεων, οι οποίες θα καλύπτουν το μαθηματικό υπόβαθρο κάποιου/ων κεφαλαίων. Αντί των μαθημάτων ασκήσεων θα γίνονται μαθήματα στα οποία οι φοιτητές αφού έχουν ασχοληθεί με τις ασκήσεις θα υποβάλλουν απορίες - δυσκολίες που συνάντησαν. Με αυτόν τον τρόπο θα γίνει λιγότερο αισθητός ο εξετασιοκεντρικός χαρακτήρας γιατί η προσπάθεια του φοιτητή θα κατανέμεται μέσα στο εξάμηνο και θα είναι αποδοτικότερη εφόσον θα έχει με αυτόν τον τρόπο την βοήθεια του διδάσκοντα. Επίσης θεωρώ ότι η αντιγραφή ασκήσεων από τον πίνακα είναι επιβλαβής για τους φοιτητές γιατί δεν μπαίνουν στον κόπο να λύσουν ασκήσεις παρά μόνο, εάν όχι πριν τις εξετάσεις, την ώρα των εξετάσεων.

3. Στα πλαίσια των μαθημάτων της θεωρίας να γίνονται παρουσιάσεις που να αφορούν τις εφαρμογές του μαθήματος. Στα πλαίσια κινήτρων για να ασχοληθούν οι φοιτητές με το μάθημα, κάποιες από αυτές τις παρουσιάσεις θα μπορούσαν να γίνονται από ομάδες φοιτητών, να είναι προαιρετικές και να ανταμείβονται αναλόγως.
Logged
cyb3rb0ss
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3348


0 ΜΗΔΕΝ ZERO NULL CERO


View Profile
Re: PROBLIST
« Reply #10 on: February 13, 2009, 19:53:37 pm »

Quote from: ngine13 on February 13, 2009, 19:46:36 pm
Δεν μπορούμε να κρίνουμε κάτι εκ των προτέρων.

Απ' ότι κατάλαβα είναι η λίστα μίας επιτροπής του τμήματος, η οποία θέλει να ακούσει τα όποια προβλήματα των φοιτητών.

Καλό είναι να ακουστούν λοιπόν προβλήματα.. και εάν τελικά δεν γίνει τίποτα γι' αυτά ας δηλώσουμε απογοητευμένοι.

Αλλά η επικοινωνία επιβάλλει την συμμετοχή και των δύο πλευρών..

Το θέμα είναι να ξεφύγουμε από το κλίμα πόλωσης.. και να συζητήσουμε χωρίς.. φόβο και πάθος!

Στα πλαίσια των εκδηλώσεων της επιτροπής αυτής θα ήθελα να γίνει και μία κουβέντα για την διδασκαλία.. η πρότασή μου συνοψίζεται σε αυτό το τόπικ :

http://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=29331.0

και αναφέρει :

1. Τα μαθήματα θεωρίας να μην αποσκοπούν στην κάλυψη της ύλης, αλλά να στοχεύουν στο να διδάξουν τα σημαντικότερα σημεία, καθώς και αυτά που από την πείρα του διδάσκοντα θεωρούνται πιο δυσνόητα για τους φοιτητές. Θεωρώ ότι δεν έχει νόημα το να γίνεται το μάθημα βιαστικά για να καλυφθεί η ύλη που ενδεχομένως θα μπει στις εξετάσεις γιατί κατά την διάρκεια ενός τέτοιου μαθήματος ο φοιτητής δεν θα καταφέρει να συγκρατήσει και πολλά.. ίσως και τίποτα. Με λίγα λόγια τα μαθήματα της θεωρίας θα πρέπει να βοηθάνε τον φοιτητή ώστε να μελετά πιο εύκολα-γρήγορα από ένα βιβλίο, γνωρίζοντας πέντε βασικά πράγματα για το κάθε κεφάλαιο.

2. Να καταργηθούν τα μαθήματα ασκήσεων. Οι καθηγητές θα δίνουν σε κάθε μάθημα σειρές ασκήσεων, οι οποίες θα καλύπτουν το μαθηματικό υπόβαθρο κάποιου/ων κεφαλαίων. Αντί των μαθημάτων ασκήσεων θα γίνονται μαθήματα στα οποία οι φοιτητές αφού έχουν ασχοληθεί με τις ασκήσεις θα υποβάλλουν απορίες - δυσκολίες που συνάντησαν. Με αυτόν τον τρόπο θα γίνει λιγότερο αισθητός ο εξετασιοκεντρικός χαρακτήρας γιατί η προσπάθεια του φοιτητή θα κατανέμεται μέσα στο εξάμηνο και θα είναι αποδοτικότερη εφόσον θα έχει με αυτόν τον τρόπο την βοήθεια του διδάσκοντα. Επίσης θεωρώ ότι η αντιγραφή ασκήσεων από τον πίνακα είναι επιβλαβής για τους φοιτητές γιατί δεν μπαίνουν στον κόπο να λύσουν ασκήσεις παρά μόνο, εάν όχι πριν τις εξετάσεις, την ώρα των εξετάσεων.

3. Στα πλαίσια των μαθημάτων της θεωρίας να γίνονται παρουσιάσεις που να αφορούν τις εφαρμογές του μαθήματος. Στα πλαίσια κινήτρων για να ασχοληθούν οι φοιτητές με το μάθημα, κάποιες από αυτές τις παρουσιάσεις θα μπορούσαν να γίνονται από ομάδες φοιτητών, να είναι προαιρετικές και να ανταμείβονται αναλόγως.

Συμφωνώ, ειδικότερα με το πρώτο.
Logged

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. ~Albert Einstein

Never argue with stupid people,
the will drag you down to their level
and then beat you with experience.
~Mark Twain

Απλά 0! Fuck Yeah!

LinkedIn
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: PROBLIST
« Reply #11 on: February 13, 2009, 20:42:02 pm »

ngine13, καλό θα ήταν να μεταφέρουμε τη συζήτηση εκεί  Wink

ήδη η σχετική "προπαγάνδα" έχει γίνει, οπότε νομίζω ότι οι συνθήκες έχουν ωριμάσει για να καταγραφούν κάποια πράγματα και να μείνουν στο Τμήμα ως προτάσεις.

Ο λόγος ο ψύχραιμος και εμπεριστατωμένος χρειάζεται στην απαρχή μιας λίστας όπως η problist, και το πόστ σου θα ήταν πιστεύω μια καλή αρχή  Wink
Άλλωστε αποτελεί λίστα καταγραφής και όχι ξεκατινιάσματος  Wink
Logged
nbourgis
Guest
Re: PROBLIST
« Reply #12 on: February 13, 2009, 21:02:53 pm »


Για να καταλαβω το τμημα εχει επιτελους επισημη moderated λιστα ;



Logged
Optima
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Female
Posts: 701


white art piano..


View Profile
Re: PROBLIST
« Reply #13 on: February 13, 2009, 21:22:56 pm »

το " τα πολλα λογια ειναι φτωχια" μπορει να ισχυει σε πολλες περιπτωσεις σε αυτην τη σχολη - κ εγω πιστευω οτι πολλες φορες δεν υπαρχει καλη θεληση απο συγκεκριμενους διδασκοντες. Αλλα ετσι ειναι τα πραγματα, αυτο το θεωρω καλη κινηση, θα γραψω κ εγω τη γνωμη μου

νομιζω πρεπει να λεμε αυτο που σκεφτομαστε, πρεπει να λεμε την αποψη μας , κατι βγαινει στο τελος..αν οχι για εμας, που τον φαγαμε τον γαιδαρο, για τους επομενους που θα ερθουν..

πχ , μας μοιραστηκε ερωτηματολογιο για το μαθημα Βασεις Δεδομενων - μου εκανε εντυπωση που πολλοι συμφοιτητες μ ειπαν οτι δεν το συμπληρωσαν στα σοβαρα - γιατι οχι?

Logged

"η μεν αμάθεια γεννά θράσος, η δε σκέψις ενδοιασμόν"

ανθρωποι ξετρελαμενοι στις οθονες του πολεμου με το φυσημα του ανεμου καινε πολεις και χωρια
στην καταντια της σκεψης βιαιες πραξεις να μοιραζουν ανυποστατα κεφαλια στο βωμο της μοναξιας...
mxkrtg13
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 292



View Profile
Re: PROBLIST
« Reply #14 on: February 15, 2009, 21:25:43 pm »

ναι γαματη ιδέα..Απτη μια δείχνεις ενδιαφέρον κ απτην άλλη έχεις στη δούλεψη σου άτομα του στυλ:Σου βάζω 5 γιατι μπορεί να μου απάντησες στις ερωτήσεις αλλά εγώ βαθμοόγώ με την διαίσθηση   ή  με άτομα που θεωρού σωστό να αποκαλούν όσους δεν καταλαβαίνουν τούβλα κ όταν τα τουβλα αντιδράνε να παίρνουν την απάντηση: Θα χεις πρόβλημα στο μάθημα...............
Logged

Ευχαριστώ πολύ,αλλά ξεχνάς μερικά.Το φαί μου το χαρτί μου την TV μου το ψυγείο μου την καφετιέρα μου το PC μου το κρεβάτι μου την ντουλάπα μου την παρέα μου την γυναίκα μου τη δουλειά μου την οικογένεια μου το χόμπυ μου κ αντε γαμήσου εσύ κ το σπρέυ σου.
Pages: [1] 2 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...