• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
August 04, 2025, 06:05:46 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
August 04, 2025, 06:05:46 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Σχεδίαση Συστημάτων VLSI...
by cealexop
[Today at 00:58:35]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by immo
[August 03, 2025, 22:49:59 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by nmpampal
[August 03, 2025, 21:29:36 pm]

[Τομέας Ενέργειας] Μαθήμα...
by chatzikys
[August 03, 2025, 13:56:19 pm]

Ρύθμιση θερμικού για μοτέ...
by chatzikys
[August 02, 2025, 21:29:19 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Ma8hths Indou
[August 02, 2025, 17:30:47 pm]

[Τηλεπικοινωνιακά Συστήμα...
by Thanasis_pap
[August 02, 2025, 17:06:37 pm]

Άδεια ασκήσεως επαγγέλματ...
by The Web
[August 02, 2025, 13:25:49 pm]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by Nikos_313
[August 02, 2025, 09:51:26 am]

Οι μπράβοι του πρύτανη
by Διάλεξις
[August 02, 2025, 01:30:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[August 02, 2025, 01:04:15 am]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[August 02, 2025, 00:59:05 am]

Ηλεκτρομηχανολογικές Μελέ...
by inverter
[August 01, 2025, 20:35:12 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[August 01, 2025, 15:13:09 pm]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by PolarBear
[August 01, 2025, 15:03:05 pm]

Aναζωπύρωση των εχθροπραξ...
by Katarameno
[July 31, 2025, 21:15:48 pm]

Καμμένα...!!
by Godat
[July 31, 2025, 21:07:58 pm]

[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ] Ανακοίνωση γι...
by Katarameno
[July 31, 2025, 20:31:30 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[July 31, 2025, 15:33:28 pm]

ΤΗΜΜΥ-Σκάκι
by L
[July 31, 2025, 13:24:56 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9988
Latest: kyrlef
Stats
Total Posts: 1427654
Total Topics: 31739
Online Today: 117
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 3
Guests: 73
Total: 76
aalmpanb
Gauss111
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
THMMY.gr > Forum > Πίνακας Ανακοινώσεων > Αγγελίες > Ληγμένες Αγγελίες (Moderators: hjalmar, chatzikys) > Χαρίζεται κορδέλα!
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Χαρίζεται κορδέλα!  (Read 1193 times)
bjork
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 4996



View Profile
Χαρίζεται κορδέλα!
« on: January 07, 2009, 22:36:59 pm »

Χαρίζεται κορδέλα μαλλιών ριγέ, πράσινο φουξ κίτρινο.
Logged

It's alright
nbourgis
Guest
Re: Χαρίζεται κορδέλα!
« Reply #1 on: January 07, 2009, 22:46:15 pm »


Εκλεισε.
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Χαρίζεται κορδέλα!
« Reply #2 on: January 07, 2009, 22:46:28 pm »

Είναι φαρδιά;
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
bjork
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 4996



View Profile
Re: Χαρίζεται κορδέλα!
« Reply #3 on: January 07, 2009, 22:48:44 pm »

Quote from: JAE on January 07, 2009, 22:46:15 pm

Εκλεισε.


nice

Quote from: Larry_Flynt on January 07, 2009, 22:46:28 pm
Είναι φαρδιά;

ναι
Logged

It's alright
Juventina
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 2912


I' ll take that kiss now...


View Profile
Re: Χαρίζεται κορδέλα!
« Reply #4 on: January 07, 2009, 22:59:05 pm »

Quote from: JAE on January 07, 2009, 22:46:15 pm

Εκλεισε.


για μέναααα????
Logged

Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Χαρίζεται κορδέλα!
« Reply #5 on: January 07, 2009, 23:03:19 pm »

το κορμί σου το πουλάς;
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
bjork
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 4996



View Profile
Re: Χαρίζεται κορδέλα!
« Reply #6 on: January 07, 2009, 23:05:23 pm »

γιατί είσαι υποψήφιος αγοραστής?
Logged

It's alright
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Χαρίζεται κορδέλα!
« Reply #7 on: January 07, 2009, 23:06:21 pm »

δεν το σκέφτηκα, απλά το είπα για να τροφοδοτήσω το τόπικ

πάντως είναι καλή σκέψη

η ενοικίαση γυναικας - με αυτόν τον τρόπο θα βγάζατε και εύκολα λεφτά
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
bjork
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 4996



View Profile
Re: Χαρίζεται κορδέλα!
« Reply #8 on: January 07, 2009, 23:07:51 pm »

κι εσείς θα βρίσκατε πιο εύκολα Cheesy
Logged

It's alright
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Χαρίζεται κορδέλα!
« Reply #9 on: January 07, 2009, 23:11:08 pm »

ναι εννοείται, σε 50 χρόνια θα γίνει και αυτό. αντε να δούμε!
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
nbourgis
Guest
Re: Χαρίζεται κορδέλα!
« Reply #10 on: January 07, 2009, 23:24:00 pm »

Quote from: Juventina on January 07, 2009, 22:59:05 pm
Quote from: JAE on January 07, 2009, 22:46:15 pm

Εκλεισε.


για μέναααα????

a ? οχι, φυσικα και ειναι για μενα.
Logged
Juventina
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 2912


I' ll take that kiss now...


View Profile
Re: Χαρίζεται κορδέλα!
« Reply #11 on: January 07, 2009, 23:32:17 pm »

Quote from: JAE on January 07, 2009, 23:24:00 pm
Quote from: Juventina on January 07, 2009, 22:59:05 pm
Quote from: JAE on January 07, 2009, 22:46:15 pm

Εκλεισε.


για μέναααα????

a ? οχι, φυσικα και ειναι για μενα.


αααααα!!!!!!!!! θα τσιρρρρρρρρρρρίξω!!!
Logged

nbourgis
Guest
Re: Χαρίζεται κορδέλα!
« Reply #12 on: January 07, 2009, 23:49:52 pm »

Γουσταρω!
Να βοηθησω λιγο περισσοτερο να εκτονωθεις.

Qatar
Qatar
Qatar
Qatar
Qatar
Qatar
Qatar

 8)

http://www.youtube.com/watch?v=4_hz2am90Hk
« Last Edit: January 07, 2009, 23:51:54 pm by JAE » Logged
Juventina
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 2912


I' ll take that kiss now...


View Profile
Re: Χαρίζεται κορδέλα!
« Reply #13 on: January 07, 2009, 23:53:00 pm »

 Tongue
Logged

Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...