• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
December 19, 2025, 23:06:02 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
December 19, 2025, 23:06:02 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Των συνειρμών το παίγνιο....
by tartoufos
[Today at 20:06:28]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[Today at 18:43:37]

Απορίες σχετικά με την εξ...
by Nikos_313
[Today at 18:39:53]

Σαν Σήμερα...
by tartoufos
[Today at 14:31:16]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by tartoufos
[Today at 04:12:19]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by chatzikys
[December 18, 2025, 16:50:50 pm]

Τα δύο πρόσωπα του Γιάννη...
by Elliot Alderson
[December 18, 2025, 13:24:33 pm]

ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΑΦΙΕΡΩΣΕΙΣ...
by tartoufos
[December 18, 2025, 01:25:35 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by chatzikys
[December 17, 2025, 20:07:35 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[December 17, 2025, 12:04:06 pm]

[ΟΔΕ] Γενικές απορίες,ασκ...
by Nikos_313
[December 16, 2025, 23:14:18 pm]

[Στοχαστικά Σήματα και Δι...
by Nikos_313
[December 16, 2025, 23:12:27 pm]

πώληση παλμογράφου και πο...
by botrinis
[December 16, 2025, 21:59:34 pm]

Ρώτα κάτι τον επόμενο
by tartoufos
[December 16, 2025, 21:54:47 pm]

Υποτιμημένες για εσάς ται...
by tartoufos
[December 16, 2025, 12:28:56 pm]

Αναγνωριση μαθηματων
by The Web
[December 15, 2025, 12:33:40 pm]

Αιτήσεις ορκωμοσίας επανα...
by Elliot Alderson
[December 14, 2025, 15:18:37 pm]

Δυσκολία με την Φυσική στ...
by Mr Watson
[December 13, 2025, 22:37:02 pm]

Υποβολή αιτήσεων Erasmus+...
by PolarBear
[December 13, 2025, 21:01:46 pm]

Η μάστιγα των Ρευματοκλοπ...
by chatzikys
[December 13, 2025, 09:53:40 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10248
Latest: nikmallior
Stats
Total Posts: 1429593
Total Topics: 31878
Online Today: 593
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 07:47:49 am)
Users Online
Users: 13
Guests: 189
Total: 202
stefanos hios
RivenT
dionmant
chris123
Pcsc
cgramm
Xousein
Sotirisbikos
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

THMMY.gr > Forum > Πίνακας Ανακοινώσεων > Αγγελίες > Ληγμένες Αγγελίες (Moderators: hjalmar, chatzikys) > Χαρίζεται κορδέλα!
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Χαρίζεται κορδέλα!  (Read 1575 times)
bjork
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 4996



View Profile
Χαρίζεται κορδέλα!
« on: January 07, 2009, 21:36:59 pm »

Χαρίζεται κορδέλα μαλλιών ριγέ, πράσινο φουξ κίτρινο.
Logged

It's alright
nbourgis
Guest
Re: Χαρίζεται κορδέλα!
« Reply #1 on: January 07, 2009, 21:46:15 pm »


Εκλεισε.
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Χαρίζεται κορδέλα!
« Reply #2 on: January 07, 2009, 21:46:28 pm »

Είναι φαρδιά;
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
bjork
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 4996



View Profile
Re: Χαρίζεται κορδέλα!
« Reply #3 on: January 07, 2009, 21:48:44 pm »

Quote from: JAE on January 07, 2009, 21:46:15 pm

Εκλεισε.


nice

Quote from: Larry_Flynt on January 07, 2009, 21:46:28 pm
Είναι φαρδιά;

ναι
Logged

It's alright
Juventina
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 2912


I' ll take that kiss now...


View Profile
Re: Χαρίζεται κορδέλα!
« Reply #4 on: January 07, 2009, 21:59:05 pm »

Quote from: JAE on January 07, 2009, 21:46:15 pm

Εκλεισε.


για μέναααα????
Logged

Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Χαρίζεται κορδέλα!
« Reply #5 on: January 07, 2009, 22:03:19 pm »

το κορμί σου το πουλάς;
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
bjork
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 4996



View Profile
Re: Χαρίζεται κορδέλα!
« Reply #6 on: January 07, 2009, 22:05:23 pm »

γιατί είσαι υποψήφιος αγοραστής?
Logged

It's alright
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Χαρίζεται κορδέλα!
« Reply #7 on: January 07, 2009, 22:06:21 pm »

δεν το σκέφτηκα, απλά το είπα για να τροφοδοτήσω το τόπικ

πάντως είναι καλή σκέψη

η ενοικίαση γυναικας - με αυτόν τον τρόπο θα βγάζατε και εύκολα λεφτά
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
bjork
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 4996



View Profile
Re: Χαρίζεται κορδέλα!
« Reply #8 on: January 07, 2009, 22:07:51 pm »

κι εσείς θα βρίσκατε πιο εύκολα Cheesy
Logged

It's alright
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Χαρίζεται κορδέλα!
« Reply #9 on: January 07, 2009, 22:11:08 pm »

ναι εννοείται, σε 50 χρόνια θα γίνει και αυτό. αντε να δούμε!
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
nbourgis
Guest
Re: Χαρίζεται κορδέλα!
« Reply #10 on: January 07, 2009, 22:24:00 pm »

Quote from: Juventina on January 07, 2009, 21:59:05 pm
Quote from: JAE on January 07, 2009, 21:46:15 pm

Εκλεισε.


για μέναααα????

a ? οχι, φυσικα και ειναι για μενα.
Logged
Juventina
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 2912


I' ll take that kiss now...


View Profile
Re: Χαρίζεται κορδέλα!
« Reply #11 on: January 07, 2009, 22:32:17 pm »

Quote from: JAE on January 07, 2009, 22:24:00 pm
Quote from: Juventina on January 07, 2009, 21:59:05 pm
Quote from: JAE on January 07, 2009, 21:46:15 pm

Εκλεισε.


για μέναααα????

a ? οχι, φυσικα και ειναι για μενα.


αααααα!!!!!!!!! θα τσιρρρρρρρρρρρίξω!!!
Logged

nbourgis
Guest
Re: Χαρίζεται κορδέλα!
« Reply #12 on: January 07, 2009, 22:49:52 pm »

Γουσταρω!
Να βοηθησω λιγο περισσοτερο να εκτονωθεις.

Qatar
Qatar
Qatar
Qatar
Qatar
Qatar
Qatar

 8)

http://www.youtube.com/watch?v=4_hz2am90Hk
« Last Edit: January 07, 2009, 22:51:54 pm by JAE » Logged
Juventina
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 2912


I' ll take that kiss now...


View Profile
Re: Χαρίζεται κορδέλα!
« Reply #13 on: January 07, 2009, 22:53:00 pm »

 Tongue
Logged

Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...