• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 15:33:56 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 15:33:56 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
H Στοά των Off Topic
by Nikos_313
[Today at 08:53:31]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by tzortzis
[Today at 07:55:05]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 00:45:33]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 17, 2025, 21:32:50 pm]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426710
Total Topics: 31711
Online Today: 231
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 58
Guests: 132
Total: 190
Mr Watson
Denisivo
Anonikos
akontel
orestispail51
maria.r
gk1234
varvoutis
Nikos_313
tmpadasn
AlexKyr
smoul
makis1941
pavlaras
anon
giannischliapas
VagT
1234
soti
chrysaep
dkatsoul
Gray139
Mikekmp
Bit4Thought
tzesi
tasos gourd
nikolith
vagus
athena_apo
nikos_matall
tasos_ntv
fkacori
Mr Z
sntoulia
prizas
thaliatsk
antreassv
mzacharop
Le ece
chris_p30
giatieimaiedw
et7gr
Saint_GR
JoHn!
Gstremp
John120196
thanoswyd
Angelagfb
vaggelisx
EvanTsir
faidonchatz
Nicotre
soule
stmanzaf
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
THMMY.gr > Forum > Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα > Περί Υπολογιστών... > Γενική συζήτηση, Απορίες, Τεχνολογικά Νεα, Εκθέσεις ... (Moderators: chatzikys, PolarBear) > Ποια γλωσσα προγραμματισμου χρησιμοποειται περισσοτερο για εμπορικες εφαρμογες ?
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 [3] 4 Go Down Print
Author Topic: Ποια γλωσσα προγραμματισμου χρησιμοποειται περισσοτερο για εμπορικες εφαρμογες ?  (Read 7764 times)
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Ποια γλωσσα προγραμματισμου χρησιμοποειται περισσοτερο για εμπορικες εφαρμογ
« Reply #30 on: November 02, 2008, 22:45:16 pm »

Και για βίντεο Games τα σπάει πραγματικά...

Φτιάχνεις και για Xbox και τα κάνει όλα μόνο του με το Xna Framework που έχει απάνω.

Προχθές έβλεπα τον source code του Quake 3 και οι τύποι είχαν υλοποιήσει ακόμα και μαθηματικές πράξεις, ενώ τώρα στη C# σου κάνει ακόμα και τα γραφικά μόνο του.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Aurelius
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4056


Τρια πουλακια καθονταν, στον κηπο και λαλούσαν...


View Profile
Re: Ποια γλωσσα προγραμματισμου χρησιμοποειται περισσοτερο για εμπορικες εφαρμογες ?
« Reply #31 on: November 03, 2008, 00:30:36 am »

Τι εννοεις ειχαν υλοποιησει μαθηματικες πραξεις ?
Logged

My website: http://staff.science.uva.nl/~gavves/
My blog: http://stratisgavves.blogspot.com/

Και τελος, το νεο site που φτιαχνω, www.antoniagavve.com. Αν υπαρχουν τιποτα ιδεες, ή προτασεις ειναι ιδιαιτερως ευπροσδεκτες. Αν καποιος ξερει και νορβηγικα, ακομα καλυτερα Tongue
Verminoz
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 8236


I smoke my friends down to the filter


View Profile WWW
Re: Ποια γλωσσα προγραμματισμου χρησιμοποειται περισσοτερο για εμπορικες εφαρμογες ?
« Reply #32 on: November 03, 2008, 01:26:25 am »

Quote from: Larry_Flynt on November 02, 2008, 22:45:16 pm
Και για βίντεο Games τα σπάει πραγματικά...

Φτιάχνεις και για Xbox και τα κάνει όλα μόνο του με το Xna Framework που έχει απάνω.

Προχθές έβλεπα τον source code του Quake 3 και οι τύποι είχαν υλοποιήσει ακόμα και μαθηματικές πράξεις, ενώ τώρα στη C# σου κάνει ακόμα και τα γραφικά μόνο του.

Ο προγραμματιστής τι κάνει? Απλώς σκέφτεται αυτό που θέλει και γίνεται μόνο του? Cheesy
Logged



Englab - Open source scientific/engineering platform
Rebetologion - Contemporary/Experimental


Κακούργα ύπαρξις!
Aurelius
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4056


Τρια πουλακια καθονταν, στον κηπο και λαλούσαν...


View Profile
Re: Ποια γλωσσα προγραμματισμου χρησιμοποειται περισσοτερο για εμπορικες εφαρμογες ?
« Reply #33 on: November 03, 2008, 01:27:40 am »

Τοτε δεν ειναι προγραμματιστης αλλα σκεπτιστης Tongue
Logged

My website: http://staff.science.uva.nl/~gavves/
My blog: http://stratisgavves.blogspot.com/

Και τελος, το νεο site που φτιαχνω, www.antoniagavve.com. Αν υπαρχουν τιποτα ιδεες, ή προτασεις ειναι ιδιαιτερως ευπροσδεκτες. Αν καποιος ξερει και νορβηγικα, ακομα καλυτερα Tongue
Verminoz
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 8236


I smoke my friends down to the filter


View Profile WWW
Re: Ποια γλωσσα προγραμματισμου χρησιμοποειται περισσοτερο για εμπορικες εφαρμογ
« Reply #34 on: November 03, 2008, 01:30:32 am »

"Ζητούνται σκεπτιστές/σκεπτίστριες C# για εργασία σε εταιρία κατασκευής video game.Τηλ.2310 666 666" Cheesy


Μην πάρει κανένας το τηλέφωνο αυτό εκτός αν χρειάζεται...κλειδαρά! Cheesy
Logged



Englab - Open source scientific/engineering platform
Rebetologion - Contemporary/Experimental


Κακούργα ύπαρξις!
bjork
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 4996



View Profile
Re: Ποια γλωσσα προγραμματισμου χρησιμοποειται περισσοτερο για εμπορικες εφαρμογες ?
« Reply #35 on: November 03, 2008, 01:33:33 am »

Quote from: Kenny on November 03, 2008, 01:26:25 am
Quote from: Larry_Flynt on November 02, 2008, 22:45:16 pm
Και για βίντεο Games τα σπάει πραγματικά...

Φτιάχνεις και για Xbox και τα κάνει όλα μόνο του με το Xna Framework που έχει απάνω.

Προχθές έβλεπα τον source code του Quake 3 και οι τύποι είχαν υλοποιήσει ακόμα και μαθηματικές πράξεις, ενώ τώρα στη C# σου κάνει ακόμα και τα γραφικά μόνο του.

Ο προγραμματιστής τι κάνει? Απλώς σκέφτεται αυτό που θέλει και γίνεται μόνο του? Cheesy

ο προγραμματιστής είναι ο σκηνοθέτης

πείτε για τη java να χαρώ μια που αυτή θα χρησιμοποιήσω Cheesy
Logged

It's alright
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Ποια γλωσσα προγραμματισμου χρησιμοποειται πε&
« Reply #36 on: November 03, 2008, 03:02:02 am »

Σταματήστε ρεεεε!

Κάνοντας ένα νέο project για XNA σου πετά καμιά 10 έτοιμες συναρτήσεις όπως π.χ.

Update(), Draw(), LoadContent(), Initialize() και άλλες και στην ουσία σου έχει έτοιμο το βασικό κορμό του παιχνιδιού. Δηλαδή με 5 σειρές κώδικα δικού σου μπορείς να φορτώσεις ένα 3D μοντέλο και να το κινείς με τα βελάκια.

Όσο για το Quake, δε θυμάμαι ακριβώς τι είχα δει και μου χε κάνει εντύπωση, αλλά σαν παράδειγμα θα πω οτι έστω θέλεις να περιστρέψεις ένα αντικείμενο κατά τον άξονα Υ. Αυτοί είχαν κάνει δικό τους κώδικα για να κάνει την περιστροφή ενώ τώρα γράφεις ένα Matrix.CreateRotationY και καθάρισες.

Όσο για το "σκηνοθέτης" και "σκεπτικιστής" νομίζω πως χαρακτηρίζουν ακριβώς αυτόν που θέλει να κάνει παιχνίδι σε XNA.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
pmousoul
Guest
Re: Ποια γλωσσα προγραμματισμου χρησιμοποειται περισσοτερο για εμπορικες εφαρμογες ?
« Reply #37 on: November 03, 2008, 03:22:15 am »

Quote from: Kenny on November 03, 2008, 01:30:32 am
"Ζητούνται σκεπτιστές/σκεπτίστριες C# για εργασία σε εταιρία κατασκευής video game.Τηλ.2310 666 666" Cheesy


Μην πάρει κανένας το τηλέφωνο αυτό εκτός αν χρειάζεται...κλειδαρά! Cheesy
Logged
SolidSNK
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 4617


free()'d and attuned


View Profile
Re: Ποια γλωσσα προγραμματισμου χρησιμοποειται περισσοτερο για εμπορικες εφαρμογες ?
« Reply #38 on: November 03, 2008, 03:35:11 am »

Παιδιά μη βάζετε ταμπέλες έτσι στους προγραμματιστές. "Σκεπτικιστές" , "σκηνοθέτες" κτλ κτλ. Άμα θες να ομαδοποιήσεις , υπάρχουν πάάάάάάρα πολλά είδη. Φυσικά και έχει σημασία αν χρησιμοποιείς ήδη υπάρχουσα library/api ή έχεις τη μαγκιά να κάνεις δικά σου. Ένα διασκεδαστικό άρθρο πάνω στο game programming , όπου περιλαμβάνει και μερικά "είδη" game programmers είναι εδώ
http://wiki.gamedev.net/index.php/How_do_I_get_Started#Rule_Two:_Know_your_objective.

Ο προγραμματιστής μπορεί να είναι καλλιτέχνης και σκηνοθέτης, αλλά στα μεγάλα projects όπου υπάρχουν ομάδες, συνήθως ο ρόλος του κάθε προγραμματιστή είναι περιορισμένος και ίσως άχαρος. Εκτός των lead designers ofc.
Αν βέβαια κάνεις κάτι όμορφο μόνος σου, τότε ναι είσαι ένας καλλιτέχνης, σκεπτικιστής ,σκηνοθέτης κ προγραμματιστής με τα όλα σου! Με την απαιτούμενη δουλειά φυσικά.

Quote from: bjork on November 03, 2008, 01:33:33 am
ο προγραμματιστής είναι ο σκηνοθέτης

πείτε για τη java να χαρώ μια που αυτή θα χρησιμοποιήσω Cheesy
αν εννοείς σκηνοθεσία στη java με την έννοια γραφικής εφαρμογής, τότε ναι , χαλαρά Smiley

Quote from: Larry_Flynt on November 03, 2008, 03:02:02 am
Σταματήστε ρεεεε!

Κάνοντας ένα νέο project για XNA σου πετά καμιά 10 έτοιμες συναρτήσεις όπως π.χ.

Update(), Draw(), LoadContent(), Initialize() και άλλες και στην ουσία σου έχει έτοιμο το βασικό κορμό του παιχνιδιού. Δηλαδή με 5 σειρές κώδικα δικού σου μπορείς να φορτώσεις ένα 3D μοντέλο και να το κινείς με τα βελάκια.

Όσο για το Quake, δε θυμάμαι ακριβώς τι είχα δει και μου χε κάνει εντύπωση, αλλά σαν παράδειγμα θα πω οτι έστω θέλεις να περιστρέψεις ένα αντικείμενο κατά τον άξονα Υ. Αυτοί είχαν κάνει δικό τους κώδικα για να κάνει την περιστροφή ενώ τώρα γράφεις ένα Matrix.CreateRotationY και καθάρισες.

Όσο για το "σκηνοθέτης" και "σκεπτικιστής" νομίζω πως χαρακτηρίζουν ακριβώς αυτόν που θέλει να κάνει παιχνίδι σε XNA.
Αν από ένα σημείο και μετά ο όρος προγραμματισμός "εκφυλίζεται" καθώς το πολύ πολύ κάνεις ένα ανάλαφρο scripting μόνο, τότε μιλάμε πλέον για designer , όπου περιλαμβάνει τους 2 όρους αυτόυς (εξαρτάται βέβαια και τι ρόλο βαράς στο project όπως προανέφερα) Wink!
« Last Edit: November 03, 2008, 03:44:27 am by SolidSNK » Logged

"Savior, conqueror, hero, villain. You are all things, Revan, and yet you are nothing. In the end you belong to neither the light nor the darkness. You will forever stand alone."
Verminoz
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 8236


I smoke my friends down to the filter


View Profile WWW
Re: Ποια γλωσσα προγραμματισμου χρησιμοποειται περισσοτερο για εμπορικες εφαρμογες ?
« Reply #39 on: November 03, 2008, 12:37:37 pm »

Quote from: Larry_Flynt on November 03, 2008, 03:02:02 am
Σταματήστε ρεεεε!

Κάνοντας ένα νέο project για XNA σου πετά καμιά 10 έτοιμες συναρτήσεις όπως π.χ.

Update(), Draw(), LoadContent(), Initialize() και άλλες και στην ουσία σου έχει έτοιμο το βασικό κορμό του παιχνιδιού. Δηλαδή με 5 σειρές κώδικα δικού σου μπορείς να φορτώσεις ένα 3D μοντέλο και να το κινείς με τα βελάκια.

Όσο για το Quake, δε θυμάμαι ακριβώς τι είχα δει και μου χε κάνει εντύπωση, αλλά σαν παράδειγμα θα πω οτι έστω θέλεις να περιστρέψεις ένα αντικείμενο κατά τον άξονα Υ. Αυτοί είχαν κάνει δικό τους κώδικα για να κάνει την περιστροφή ενώ τώρα γράφεις ένα Matrix.CreateRotationY και καθάρισες.

Όσο για το "σκηνοθέτης" και "σκεπτικιστής" νομίζω πως χαρακτηρίζουν ακριβώς αυτόν που θέλει να κάνει παιχνίδι σε XNA.

Βασικά αυτό που λες δεν ισχύει! Το Quake 3 χρησιμοποιεί OpenGL που είναι υπερπλήρης μηχανή γραφικών αλλά σχετικά χαμηλού επιπέδου. Πάντως για να κάνεις Rotate έχει πολύ απλές συναρτήσεις! Tongue
Logged



Englab - Open source scientific/engineering platform
Rebetologion - Contemporary/Experimental


Κακούργα ύπαρξις!
BOBoMASTORAS
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 6082


It just doesn't get any easier! It gets worse...


View Profile
deleted
« Reply #40 on: November 03, 2008, 12:53:10 pm »

deleted
« Last Edit: June 14, 2015, 19:27:26 pm by BOBoMASTORAS » Logged

Της γενιάς μου βασιλιά,
μην κατέβεις τα σκαλιά.
Πιες αθάνατο νερό
να νικήσεις τον καιρό.

http://tools.ietf.org/html/rfc1149
The only reason we invent robots
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Ποια γλωσσα προγραμματισμου χρησιμοποειται περισσοτερο για εμπορικες εφαρμογ
« Reply #41 on: November 03, 2008, 14:06:31 pm »

Το rotate το είπα σαν παράδειγμα. Δεν ξέρω τι κάνανε ακριβώς στο Quake. Κατεβάστε το να δείτε.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
SolidSNK
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 4617


free()'d and attuned


View Profile
Re: Ποια γλωσσα προγραμματισμου χρησιμοποειται περισσοτερο για εμπορικες εφαρμογ
« Reply #42 on: November 03, 2008, 20:04:40 pm »

Quote from: Larry_Flynt on November 03, 2008, 14:06:31 pm
Το rotate το είπα σαν παράδειγμα. Δεν ξέρω τι κάνανε ακριβώς στο Quake. Κατεβάστε το να δείτε.
για πες μου σε ποιο αρχείο και γραμμή είναι το function...
Logged

"Savior, conqueror, hero, villain. You are all things, Revan, and yet you are nothing. In the end you belong to neither the light nor the darkness. You will forever stand alone."
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Ποια γλωσσα προγραμματισμου χρησιμοποειται περισσοτερο για εμπορικες εφαρμογ
« Reply #43 on: November 03, 2008, 20:30:48 pm »

 Cheesy

E και που να θυμάμαι! Αν το κατεβάσω αργότερα θα το ψάξω.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
dim
Honoured Member
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 1564


finding emo


View Profile
Re: Ποια γλωσσα προγραμματισμου χρησιμοποειται περισσοτερο για εμπορικες εφαρμογες ?
« Reply #44 on: November 03, 2008, 22:36:58 pm »

Για c# πάντως εντοπίστηκε open source..

http://www.mono-project.com/Main_Page
Mono is a cross platform, open source .NET development framework.
(Sponsored by Novell http://www.novell.com)

http://www.dotgnu.org/
The DotGNU project aims to be for webservices and for C# programs what GNU/Linux is rapidly becoming for desktop and server applications: the industry leader and provider of Free Software solutions.

http://www.dotgnu.org/pnet.html
an implementation of the Common Language Infrastructure (CLI), more commonly known as ".NET", includes everything that you need to compile and run C# and C applications that use the base class libraries, XML, and Systems.Windows.Forms.
Logged
Pages: 1 2 [3] 4 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...