• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
December 19, 2025, 16:37:04 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
December 19, 2025, 16:37:04 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Απορίες σχετικά με την εξ...
by Konlefk
[Today at 15:45:03]

Σαν Σήμερα...
by tartoufos
[Today at 14:31:16]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by tartoufos
[Today at 04:12:19]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by tartoufos
[December 18, 2025, 17:32:09 pm]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by chatzikys
[December 18, 2025, 16:50:50 pm]

Τα δύο πρόσωπα του Γιάννη...
by Elliot Alderson
[December 18, 2025, 13:24:33 pm]

ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΑΦΙΕΡΩΣΕΙΣ...
by tartoufos
[December 18, 2025, 01:25:35 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by chatzikys
[December 17, 2025, 20:07:35 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[December 17, 2025, 12:04:06 pm]

[ΟΔΕ] Γενικές απορίες,ασκ...
by Nikos_313
[December 16, 2025, 23:14:18 pm]

[Στοχαστικά Σήματα και Δι...
by Nikos_313
[December 16, 2025, 23:12:27 pm]

πώληση παλμογράφου και πο...
by botrinis
[December 16, 2025, 21:59:34 pm]

Ρώτα κάτι τον επόμενο
by tartoufos
[December 16, 2025, 21:54:47 pm]

Υποτιμημένες για εσάς ται...
by tartoufos
[December 16, 2025, 12:28:56 pm]

Αναγνωριση μαθηματων
by The Web
[December 15, 2025, 12:33:40 pm]

Αιτήσεις ορκωμοσίας επανα...
by Elliot Alderson
[December 14, 2025, 15:18:37 pm]

Δυσκολία με την Φυσική στ...
by Mr Watson
[December 13, 2025, 22:37:02 pm]

Υποβολή αιτήσεων Erasmus+...
by PolarBear
[December 13, 2025, 21:01:46 pm]

Η μάστιγα των Ρευματοκλοπ...
by chatzikys
[December 13, 2025, 09:53:40 am]

Ανοίξαν οι αιτήσεις για Π...
by Διάλεξις
[December 11, 2025, 15:46:21 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10245
Latest: Papakas
Stats
Total Posts: 1429588
Total Topics: 31878
Online Today: 593
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 07:47:49 am)
Users Online
Users: 8
Guests: 133
Total: 141
apal
ispan
Saint_GR
George_RT
anna.ts
mike1996
diamantis
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πληροφορίες Καθηγητών
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Αθλητικά > Αθλητικές Διοργανώσεις (Moderators: Tasos Bot, tzortzis) > EURO 2008 - Unofficial
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 34 Go Down Print
Author Topic: EURO 2008 - Unofficial  (Read 49849 times)
bjork
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 4996



View Profile
Re: EURO 2008 - Unofficial
« Reply #330 on: June 22, 2008, 01:01:02 am »

Quote from: Inquirer on June 22, 2008, 00:44:06 am
τι να παίξουμε αύριο στοίχημα?ιταλιά η ισπανία η χ?o/u?

διπλό ιταλία/ ισοπαλία!
Logged

It's alright
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: EURO 2008 - Unofficial
« Reply #331 on: June 22, 2008, 01:05:50 am »

Quote from: Larry_Flynt on June 15, 2008, 22:49:38 pm
ΠΑΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

Θέλω να νικά η Τουρκία μόνο και μόνο για να βλέπω τον προπονητή της.

2 ανατροπές - οι άνθρωποι παίζουν ποδόσφαιρο

3 ανατροπές και για μια άλλη φορά θα δούμε τον ταβερνιάρη στον πάγκο!!!!!!!!!
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Inquirer
Guest
Re: EURO 2008 - Unofficial
« Reply #332 on: June 22, 2008, 01:11:00 am »

ταβερνιάρη?
Logged
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13347


ad astra, per aspera


View Profile
Re: EURO 2008 - Unofficial
« Reply #333 on: June 22, 2008, 01:12:24 am »

Quote from: Inquirer on June 22, 2008, 01:11:00 am
ταβερνιάρη?


Logged

Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: EURO 2008 - Unofficial
« Reply #334 on: June 22, 2008, 01:21:21 am »

ή καφετζής
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
SolidSNK
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 4617


free()'d and attuned


View Profile
Re: EURO 2008 - Unofficial
« Reply #335 on: June 22, 2008, 01:22:18 am »

προπονηταράς είναι λέμε... έχει λίγο παραδοσιακό look κ γραφική συμπεριφορά so what?
Logged

"Savior, conqueror, hero, villain. You are all things, Revan, and yet you are nothing. In the end you belong to neither the light nor the darkness. You will forever stand alone."
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: EURO 2008 - Unofficial
« Reply #336 on: June 22, 2008, 01:23:18 am »

στο τουρκια - κροατία παρατηρήσατε οτι ο αντιντοπιγκ-κοντρόλ ήταν παντού;

έκοβε, έδινε πάσα στον εαυτό του στο κέντρο, και έβγαζε ασίστ στον ευατό του δεξιά και έβγαζε σέντρα

χαχαχα
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: EURO 2008 - Unofficial
« Reply #337 on: June 22, 2008, 01:23:40 am »

Quote from: SolidSNK on June 22, 2008, 01:22:18 am
προπονηταράς είναι λέμε... έχει λίγο παραδοσιακό look κ γραφική συμπεριφορά so what?

ε, ναι εγώ τον πάω αυτό λέω
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Guybrush
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3527



View Profile
Re: EURO 2008 - Unofficial
« Reply #338 on: June 22, 2008, 01:41:52 am »

Quote from: Larry_Flynt on June 22, 2008, 01:21:21 am
ή καφετζής
αυτός είναι ο Νιχατ, όπως ευγενώς μας ενημέρωσε ο κ.Κατσαρός (του οποίου τις μεταδόσεις εκτίμησα μετά από τον must-be-muted κ.Βερνίκο και τον κυρ-Αλέκο)
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: EURO 2008 - Unofficial
« Reply #339 on: June 22, 2008, 01:42:51 am »

ο Νιχάτ Καφετζή λοοοοοολ

είναι ο τούρκος καραγκούνης
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Γιώργος
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3796



View Profile
Re: EURO 2008 - Unofficial
« Reply #340 on: June 22, 2008, 01:50:21 am »

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τον κρατάνε τον Βερνίκο ακόμα στην ΕΡΤ.... Ακόμα κι ο Αντώνης Κατσαρός ή ο Παπαδημητρίου καλύτερα περιγράφουν!
Logged

class Windows extends Throwable implements Failure
totti10
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 333


Στη λεωφόρο παίζουμε...


View Profile
Re: EURO 2008 - Unofficial
« Reply #341 on: June 22, 2008, 01:52:26 am »

Εντάξει ο Κατσαρός...αλλά όχι κι ο Πουρουπουπού!  Tongue

Κι αυτός ο Ναούμης στο σχόλιο, ανυπόφορος είναι..
Logged
Inquirer
Guest
Re: EURO 2008 - Unofficial
« Reply #342 on: June 22, 2008, 01:53:57 am »

τη δουλεία τους κάνουν και αυτοί... Cheesy
Logged
Γιώργος
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3796



View Profile
Re: EURO 2008 - Unofficial
« Reply #343 on: June 22, 2008, 01:55:24 am »

Μία ΑΣΧΕΤΗ απορία: ενώ τα χρώματα της ιταλικής σημαίας είναι πράσινο - άσπρο - κόκκινο, το ΜΠΛΕ στις φανέλες από πού προέκυψε;
Logged

class Windows extends Throwable implements Failure
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: EURO 2008 - Unofficial
« Reply #344 on: June 22, 2008, 01:56:48 am »

δεν είχαν στύλ με τα χρώματα της σημαίας.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Pages: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 34 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...