• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 23:31:59 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 23:31:59 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[Today at 22:46:54]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[Today at 19:49:00]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[Today at 16:56:56]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[Today at 15:55:08]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426677
Total Topics: 31711
Online Today: 226
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 65
Guests: 118
Total: 183
nikolakys
natavhoo
DemetriosL
jojos
theofr
Nekt
cealexop
ΦΙδανης Αριστοτελης
Arakapas
Pitkal
Ulmo
dimitrisblioumis
Saint_GR
valentini
LelisNiko
geo66
chriskazakos
itsikou
Nikos_313
mavropan
efthmakr
pxanthob
balligeorgia
iliaskou
DimStyl
evgns
vpoug
thaliatsk
akoil
Zaxarenia
ELEF
Billyskotsikas
tasos gourd
themis01
angelomp
chaniotism
Gaspard
thpanousis
Δημητρης Αξιμιωτης
andreassifo
aachmet
bsp
melisste22
Stathiss
ggalamat
valco08
Spyridon01101
stavrospk
evax
asantor
Zoe06
gpr000
gpapailio
miltan8
Petran25
Yamal
stolieras
TheKingInTheNorth
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Συμβουλές καλής χρήσης του φόρουμ: Youtube embed code and links, Shoutbox, Notify, ...
Δείτε περισσότερα εδώ...
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου > 8ο Εξάμηνο > Σύγχρονες Μηχανές (Moderators: Mr Watson, Nikos_313) > [Hλεκτρικές Μηχανές Γ] Απορίες στις ΜΗΧ Γ'
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Go Down Print
Author Topic: [Hλεκτρικές Μηχανές Γ] Απορίες στις ΜΗΧ Γ'  (Read 24278 times)
timmyyy
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 97


what goes around...comes around...


View Profile
Re: [Hλεκτρικές Μηχανές Γ] Απορίες στις ΜΗΧ Γ'
« Reply #45 on: February 06, 2009, 16:42:38 pm »

Quote from: CounterSpell on February 06, 2009, 04:15:08 am
Η απάντηση του Κούκου είναι σίγουρα λάθος.

Αυξάνει το φορτίο=> μειώνεται η συχνότητα => μειώνεται η ταχύτητα περιστροφής => (Ε=kΦω) μειώνεται η Ε => μειώνεται η τάση V.

σωστος...

παιδια αυτο το κομματι της θεωριας διαβαστε το καλυτερα απο τις δαφανειες του δημουλια...θυμαμαι οτι στο Chapman το μπερδευει λιγο..επισης τετοια ερωτηση δεν εβαλε τον σεπτεμβρη οποτε παιζει να πεσει τωρα


Quote from: *ΜΟ* on February 05, 2009, 23:33:30 pm
Quote from: timmyyy on February 05, 2009, 21:41:06 pm
Quote from: koukos on February 05, 2009, 16:30:20 pm
Ερωτηση θεωριας τον ιούνιο του 2008:

Σε ορισμένα δίκτυα η τροφοδοσία γίνεται με 400Hz (π.χ. σε αεροπλανα), πώς θα ήταν οι πόλοι μιας τέτοιας μηχανης;

Anyone?


χωρις να θελω να σας αγχωσω ή να σας κουφανω η απαντηση σε αυτο το ερωτημα ειναι : 16 πολους στο στατη και 2 στο δρομεα (ή αντιστροφα...δεν θυμαμαι)

μη με ρωτατε πως και γιατι...δεν θυμαμαι να το ειχα ξεκαθαρισει εντελως...παντως το ειχε πει ο δημουλιας...διαφορετικος αριθμος πολων σε στατη και δρομεα...και τον σεπτεμβρη επεσε μια αντιστοιχη ερωτηση...καλυτερα να πατε να τον ρωτησετε

το μονο π μπορω να σκεφτω αν οντως ισχυει αυτη η απαντηση ειναι να ειναι δηλαδη διπολικη η μηχανη, αλλα αντι για τριφασικη ταση να βγαζει οχταφασικη...ωστε 8*2=16. με αυτον τον τροπο θα ισχυει η ισοτητα πολων δρομεα κ στατη.......αλλά..........................πολλα αλλά....................

αν ξέρει κανείς ή έχει καμιά άλλη ιδέα, ευπρόσδεκτη!

8φασικη? τωρα με κουφανες εσυ... ο λογος που βαζεις 3φασικη ταση στο στατη ειναι για να εχεις ενα πεδιο στατη που περιστρεφεται με σταθερη (συγχρονη) ταχυτητα

παντως σιγουρα η απαντηση ηταν διαφορετικοι πολοι στατη-δρομεα...μας το ειχε πει μετα...καλυτερα να πατε να τον ρωτησετε...και μετα γραψτε το και εδω να μας λυθει η απορια...εγω παντως οσο και να ειχα ψαξει τοτε στο ιντερνετ δεν ειχα καταφερει να βρω καμια ΣΜ με διαφορετικους πολους σε στατη και δρομεα...δεν ξερω...παιζει και να την ανακαλυψε ο δημουλιας αυτη τη μηχανη...αντε μην αρχισω τωρα τα βρισιδια
Logged

http://www.youtube.com/watch?v=lOwgtW_Qzgg
kostas9087
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 28


View Profile
Re: [Hλεκτρικές Μηχανές Γ] Απορίες στις ΜΗΧ Γ'
« Reply #46 on: February 06, 2009, 16:55:33 pm »

Quote from: *ΜΟ* on February 05, 2009, 23:33:30 pm
Quote from: timmyyy on February 05, 2009, 21:41:06 pm
Quote from: koukos on February 05, 2009, 16:30:20 pm
Ερωτηση θεωριας τον ιούνιο του 2008:

Σε ορισμένα δίκτυα η τροφοδοσία γίνεται με 400Hz (π.χ. σε αεροπλανα), πώς θα ήταν οι πόλοι μιας τέτοιας μηχανης;

Anyone?


χωρις να θελω να σας αγχωσω ή να σας κουφανω η απαντηση σε αυτο το ερωτημα ειναι : 16 πολους στο στατη και 2 στο δρομεα (ή αντιστροφα...δεν θυμαμαι)

μη με ρωτατε πως και γιατι...δεν θυμαμαι να το ειχα ξεκαθαρισει εντελως...παντως το ειχε πει ο δημουλιας...διαφορετικος αριθμος πολων σε στατη και δρομεα...και τον σεπτεμβρη επεσε μια αντιστοιχη ερωτηση...καλυτερα να πατε να τον ρωτησετε

το μονο π μπορω να σκεφτω αν οντως ισχυει αυτη η απαντηση ειναι να ειναι δηλαδη διπολικη η μηχανη, αλλα αντι για τριφασικη ταση να βγαζει οχταφασικη...ωστε 8*2=16. με αυτον τον τροπο θα ισχυει η ισοτητα πολων δρομεα κ στατη.......αλλά..........................πολλα αλλά....................

αν ξέρει κανείς ή έχει καμιά άλλη ιδέα, ευπρόσδεκτη!


Λοιπόν, μετά από αρκετό googling βρήκα πως η ηλεκτρική ενέργεια στα αεροπλάνα συγκεκριμένα παρέχεται από ζεύγος κινητήρα-γεννήτριας όπου το ρόλο κινητήρα αναλαμβάνει η μηχανή του αεροπλάνου. Τώρα η περιστροφικές ταχύτητες των μηχανών jet είναι πολύ μεγάλες (από 15000-16000 rpm και πάνω) οπότε και μια διπολική γεννήτρια την κάνει τη δουλειά. Στα μικρά αεροσκάφη τύπου Ceesna οι περιστροφικές ταχύτητες των κινητήρων είναι μικρές, τάξης μεγέθους 2000-3000 rpm, οπότε θέλουμε γεννήτρια με πολλούς πόλους (από τον τύπο n=120*f/P)

Τώρα, στην περίπτωση που τα πόδια μας πατάνε γερά στη γη (όπως θα έπρεπε να συμβαίνει με τις ερωτήσεις θεωρίας του μαθήματος,αλλά αυτό είναι άλλο θέμα) και έχουμε πρόσβαση στο δίκτυο των 50 Hz της ΔΕΗ, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ένα ζεύγος κινητήρα-γεννήτριας και θα ισχύει:
120*50/P1=120*400/P2 (όπου P1 οι πόλοι του κινητήρα και P2 της γεννήτριας), και αν κάνουμε τις πράξεις προκύπτει λόγος P2/P1=8(/1)=16/2. Δηλαδή χρειαζόμαστε έναν κινητήρα 2 πόλων 50 Hz που θα τροφοδοτείται από το δίκτυο της ΔΕΗ και μια γεννήτρια 16 πόλων που θα παράγει τα 400 Hz που θέλουμε. Ίσως αυτό εννοούσε ο Δημουλιάς όταν έλεγε διαφορετικό αριθμό πόλων, ταιριάζουν και τα νούμερα.
Logged
ifigeneia
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Female
Posts: 71



View Profile
Re: [Hλεκτρικές Μηχανές Γ] Απορίες στις ΜΗΧ Γ'
« Reply #47 on: February 06, 2009, 17:56:29 pm »

εγώ απ'ότι διάβασα στις σημειώσεις του δημουλιά΄ο στάτης σχεδιάζεται έτσι ώστε να έχει ίδιο αριθμό πόλων με δρομέα...

Και η απάντηση του Κώστα από πάνω μου φαίνεται αρκετά πειστική... Δε νομίζω να γινεται να έχεις διαφορετικό αριθμό πόλων στο στάτη και στο δρομέα... εξ'ορισμού... εκτός κι αν πέφτω τόσο έξω...
Logged

The APOKALIPSIS: George Clooney,Brad Pitt,Antonio Banderras,Richard Gere and Jonny Depp are mine.We all live together happily...(hot-ha?)and we don't care about the reactions of the paparazzi for the truth is one and only and u must face it:we are in love!
SarumaN
Guest
Re: [Hλεκτρικές Μηχανές Γ] Απορίες στις ΜΗΧ Γ'
« Reply #48 on: February 07, 2009, 03:45:50 am »

Quote from: amanaris on June 03, 2008, 16:34:45 pm

3.Πως μεταβάλλεται η άεργος ισχύς ενός σύγχρονου κινητήρα(που λειτουργεί με επαγωγικό cosφ) όταν αυξάνουμε το ρεύμα διέγερσης


Απ' όσο θυμάμαι η δεύτερη ερώτηση θεωρίας που έπεσε τον Σεπτέμβριο ήταν η παραπάνω αλλά για γεννήτρια. Ποιά η απάντηση σε αυτήν την περίπτωση;
Logged
koukos
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 69



View Profile
Re: [Hλεκτρικές Μηχανές Γ] Απορίες στις ΜΗΧ Γ'
« Reply #49 on: February 07, 2009, 03:53:36 am »

Δες Chapman σελ 346
Logged
patsalis
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 105



View Profile
Re: [Hλεκτρικές Μηχανές Γ] Απορίες στις ΜΗΧ Γ'
« Reply #50 on: February 07, 2009, 12:08:53 pm »

Quote from: CounterSpell on February 06, 2009, 04:15:08 am
Η απάντηση του Κούκου είναι σίγουρα λάθος.

Αυξάνει το φορτίο=> μειώνεται η συχνότητα => μειώνεται η ταχύτητα περιστροφής => (Ε=kΦω) μειώνεται η Ε => μειώνεται η τάση V.

Πιστεύω ότι η συχνότητα θα μείνει σταθερή λόγω του ντηζελοκινητήρα και για το λόγο ότι δεν έχουμε κάποιο έλεγχο δεν θα μπορούμε να αλλάξουμε το ρεύμα διέγερσης και έτσι θα μειωθεί η τάση στην έξοδο.
Η τάση στην έξοδο θα μειωθεί γιατί η γεννήτρια θα βλέπει ένα μεγαλύτερο φορτίο, άρα θα αυξηθεί και το ρεύμα στάτη που βγάζει άρα θα αυξηθεί και η πτώση τάσης επάνω στα τυλίγματα του δρομέα με αποτέλεσμα να παίρνουμε μικρότερη τάση εξόδου
« Last Edit: February 07, 2009, 12:31:21 pm by patsalis » Logged

You have the luxury of not knowing what I know....
timmyyy
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 97


what goes around...comes around...


View Profile
Re: [Hλεκτρικές Μηχανές Γ] Απορίες στις ΜΗΧ Γ'
« Reply #51 on: February 07, 2009, 15:31:35 pm »

Quote from: patsalis on February 07, 2009, 12:08:53 pm
Quote from: CounterSpell on February 06, 2009, 04:15:08 am
Η απάντηση του Κούκου είναι σίγουρα λάθος.

Αυξάνει το φορτίο=> μειώνεται η συχνότητα => μειώνεται η ταχύτητα περιστροφής => (Ε=kΦω) μειώνεται η Ε => μειώνεται η τάση V.

Πιστεύω ότι η συχνότητα θα μείνει σταθερή λόγω του ντηζελοκινητήρα και για το λόγο ότι δεν έχουμε κάποιο έλεγχο δεν θα μπορούμε να αλλάξουμε το ρεύμα διέγερσης και έτσι θα μειωθεί η τάση στην έξοδο.
Η τάση στην έξοδο θα μειωθεί γιατί η γεννήτρια θα βλέπει ένα μεγαλύτερο φορτίο, άρα θα αυξηθεί και το ρεύμα στάτη που βγάζει άρα θα αυξηθεί και η πτώση τάσης επάνω στα τυλίγματα του δρομέα με αποτέλεσμα να παίρνουμε μικρότερη τάση εξόδου

Και η συχνοτητα θα πεσει...το καταλαβαινεις απο το διαγραμμα P-f για μεγαλυτερο φορτιο...αλλα δες το κι αλλιως: αυξηση φορτιου σημαινει μεγαλυτερη αντισταση στην περιστροφικη κινηση του δρομεα της ΣΓ δηλαδη την εξοδο του ντηζελοκινητηρα...

ο ντηζελοκινητηρας θα δινει την ιδια Pμηχανικη στην ΣΓ (αφου δεν εχεις ελεγχο), αλλα για μεγαλυτερη ροπη (μεγαλυτερο φορτιο) σε μικροτερη ω (αρα και f)

και επιπλεον το ειχε πει και ο δμουλιας οτι V - f μειωνονται
Logged

http://www.youtube.com/watch?v=lOwgtW_Qzgg
patsalis
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 105



View Profile
Re: [Hλεκτρικές Μηχανές Γ] Απορίες στις ΜΗΧ Γ'
« Reply #52 on: February 07, 2009, 16:23:46 pm »

Για την απάντηση που έδωσα θεώρησα ότι ο ντηζελοκινητήρας ως μηχανή με καύσιμο δεν χρειάζεται έλεγχο για να αυξήσει την κατανάλωση καυσίμου του ώστε να έχει σταθερή έξοδο, δηλαδή με το που θα αυξηθεί το φορτίο του αυτομάτος αυξάνει και η κατανάλωση καυσίμου για να διατηρήσει την ισχύ εξόδου του σταθερή
Logged

You have the luxury of not knowing what I know....
timmyyy
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 97


what goes around...comes around...


View Profile
Re: [Hλεκτρικές Μηχανές Γ] Απορίες στις ΜΗΧ Γ'
« Reply #53 on: February 07, 2009, 20:18:57 pm »

Quote from: patsalis on February 07, 2009, 16:23:46 pm
Για την απάντηση που έδωσα θεώρησα ότι ο ντηζελοκινητήρας ως μηχανή με καύσιμο δεν χρειάζεται έλεγχο για να αυξήσει την κατανάλωση καυσίμου του ώστε να έχει σταθερή έξοδο, δηλαδή με το που θα αυξηθεί το φορτίο του αυτομάτος αυξάνει και η κατανάλωση καυσίμου για να διατηρήσει την ισχύ εξόδου του σταθερή

αυτο που λες ειναι ο ελεγχος...αλλαζεις την εισοδο(καυσιμο) για να ανταποκριθεις στην εξοδο...αν φτασεις σε μια ανηφορα με το αμαξι σου θα την ανεβεις χωρις παραπανω γκαζι?

η ισχύ εξόδου του κινητηρα δεν αλλαζει χωρις ελεγχο. Pμηχ=Tω...και επειδη Τ αυξανει λογω φορτιου ω μειωνεται
Logged

http://www.youtube.com/watch?v=lOwgtW_Qzgg
chr_ded
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 237

Πόσο πιο τραγική μπορεί να γίνει αυτή η σχολή;;;


View Profile
Re: [Hλεκτρικές Μηχανές Γ] Απορίες στις ΜΗΧ Γ'
« Reply #54 on: February 08, 2009, 12:41:58 pm »

Γνωρίζει κάποιος,για την άσκηση 6.2 ποια βάση παίρνουμε για να πάρουμε τις πραγματικές αντιστάσεις της γεννήτριας και του μετασχηματιστή(απο την ΥΤ η από την ΧΤ)?Επίσης ας πούμε ότι βρίσκω το ρεύμα στο ζυγό.Μετά με ποια βάση το κάνω p.u για να βρω το Ε και το δ?
Logged
aggelikoula
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 53


View Profile
Re: [Hλεκτρικές Μηχανές Γ] Απορίες στις ΜΗΧ Γ'
« Reply #55 on: February 08, 2009, 13:27:06 pm »

"Γνωρίζει κάποιος,για την άσκηση 6.2 ποια βάση παίρνουμε για να πάρουμε τις πραγματικές αντιστάσεις της γεννήτριας και του μετασχηματιστή(απο την ΥΤ η από την ΧΤ)?"
Δε χρειαζεται να τα μετατρεψεις σε πραγματικες τιμες. Μετατρεπεις ολα τα υπολοιπα σε pu. Θα βγουν και πιο ευκολα οι πραξεις και δε θα μπλεξεις με πολικα, φασικα μεγεθη κλπ. Απλα αναγεις ολα τα x (xd, xq,xτ) σε μια ενιαια βαση για να μπορεσεις να τα προσθεσεις. Η βάση που χρησιμοποίησε ο Θεοδωρόπυλος ειναι Sb=600MVA.

"Επίσης ας πούμε ότι βρίσκω το ρεύμα στο ζυγό.Μετά με ποια βάση το κάνω p.u για να βρω το Ε και το δ?"
Έτσι το ρεύμα θα σου βγει σε pu τιμή. Για να παρεις την πραγματικη του θα παρεις σαν βάσεις τα 600ΜVA και τα 150kV γιατι το βραχυκυκλωμα γινεται στην πλευρα του ζυγου.
Logged
jannis22
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 22


I'm a llama!


View Profile
Re: [Hλεκτρικές Μηχανές Γ] Απορίες στις ΜΗΧ Γ'
« Reply #56 on: February 08, 2009, 13:39:22 pm »

μπορεί κάποιος να πει στο περιπου τι ασκήσεις βάζει! Καλύτερα ακομα αν μπορεί να ανεβάσει κανείς τις ασκήσεις του σεπτεμβρίου!!!! Βοήθεια!!!!!!!!!!!!!
Logged
*ΜΟ*
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Female
Posts: 152


Carpe Diem!


View Profile
Re: [Hλεκτρικές Μηχανές Γ] Απορίες στις ΜΗΧ Γ'
« Reply #57 on: February 08, 2009, 15:15:39 pm »

Quote from: jannis22 on February 08, 2009, 13:39:22 pm
μπορεί κάποιος να πει στο περιπου τι ασκήσεις βάζει! Καλύτερα ακομα αν μπορεί να ανεβάσει κανείς τις ασκήσεις του σεπτεμβρίου!!!! Βοήθεια!!!!!!!!!!!!!

Δυστυχώς και να βρεις τι ασκήσεις έβαλε, λογικά τώρα θα είναι 10 φορές πιο δύσκολα....το άφησε και ο ίδιος να εννοηθεί όταν μας είπε ότι χειρότερα είναι που θα έχουμε ανοικτά τα πάντα και στις ασκήσεις....
Logged
johnlam
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 83


kookoo kookoo


View Profile
Re: [Hλεκτρικές Μηχανές Γ] Απορίες στις ΜΗΧ Γ'
« Reply #58 on: February 08, 2009, 15:24:24 pm »

εχουν λυθει ολες οι σειρες ασκησεων στο μαθημα?
και οταν λετε ανοιχτες σημειωσεις εννοειτε οτι θελουμε ή μονο τα βιβλια και τα φυλλαδια που εχει ανεβασει?
Logged
chr_ded
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 237

Πόσο πιο τραγική μπορεί να γίνει αυτή η σχολή;;;


View Profile
Re: [Hλεκτρικές Μηχανές Γ] Απορίες στις ΜΗΧ Γ'
« Reply #59 on: February 08, 2009, 17:36:50 pm »

Quote from: aggelikoula on February 08, 2009, 13:27:06 pm
"Γνωρίζει κάποιος,για την άσκηση 6.2 ποια βάση παίρνουμε για να πάρουμε τις πραγματικές αντιστάσεις της γεννήτριας και του μετασχηματιστή(απο την ΥΤ η από την ΧΤ)?"
Δε χρειαζεται να τα μετατρεψεις σε πραγματικες τιμες. Μετατρεπεις ολα τα υπολοιπα σε pu. Θα βγουν και πιο ευκολα οι πραξεις και δε θα μπλεξεις με πολικα, φασικα μεγεθη κλπ. Απλα αναγεις ολα τα x (xd, xq,xτ) σε μια ενιαια βαση για να μπορεσεις να τα προσθεσεις. Η βάση που χρησιμοποίησε ο Θεοδωρόπυλος ειναι Sb=600MVA.

"Επίσης ας πούμε ότι βρίσκω το ρεύμα στο ζυγό.Μετά με ποια βάση το κάνω p.u για να βρω το Ε και το δ?"
Έτσι το ρεύμα θα σου βγει σε pu τιμή. Για να παρεις την πραγματικη του θα παρεις σαν βάσεις τα 600ΜVA και τα 150kV γιατι το βραχυκυκλωμα γινεται στην πλευρα του ζυγου.
Thanks για την απάντηση.Άντε και πες τα ανάγω όλα στο μετασχηματιστή.
Μετά το Εp και το δ από ποιον τύπο το βρίσκω??
Logged
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...