• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
August 02, 2025, 19:04:54 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
August 02, 2025, 19:04:54 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Ma8hths Indou
[Today at 17:30:47]

[Τηλεπικοινωνιακά Συστήμα...
by Thanasis_pap
[Today at 17:06:37]

Άδεια ασκήσεως επαγγέλματ...
by The Web
[Today at 13:25:49]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by Nikos_313
[Today at 09:51:26]

[Τομέας Ενέργειας] Μαθήμα...
by Nikos_313
[Today at 01:40:22]

Οι μπράβοι του πρύτανη
by Διάλεξις
[Today at 01:30:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:04:15]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[Today at 00:59:05]

Ηλεκτρομηχανολογικές Μελέ...
by inverter
[August 01, 2025, 20:35:12 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[August 01, 2025, 15:13:09 pm]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by PolarBear
[August 01, 2025, 15:03:05 pm]

Aναζωπύρωση των εχθροπραξ...
by Katarameno
[July 31, 2025, 21:15:48 pm]

Καμμένα...!!
by Godat
[July 31, 2025, 21:07:58 pm]

[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ] Ανακοίνωση γι...
by Katarameno
[July 31, 2025, 20:31:30 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[July 31, 2025, 15:33:28 pm]

ΤΗΜΜΥ-Σκάκι
by L
[July 31, 2025, 13:24:56 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Giopan
[July 30, 2025, 17:07:32 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by Katarameno
[July 30, 2025, 13:47:28 pm]

Ρώτα κάτι τον επόμενο
by Giopan
[July 29, 2025, 16:04:23 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[July 29, 2025, 13:52:51 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9988
Latest: kyrlef
Stats
Total Posts: 1427644
Total Topics: 31739
Online Today: 142
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 15
Guests: 114
Total: 129
nikosgk
chris123
iliaspapas
Giannis Masterio
Geoth
aris123321
petralexiou
stefpapa21
Retroman07
Nekt
Saint_GR
lapin
amastron
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads
με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 1ο Εξάμηνο > Δομημένος Προγραμματισμός (Moderators: Tasos Bot, tzortzis, Nekt) > [Δομημένος Πρ.] Εργασία Ε 2008
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Go Down Print
Author Topic: [Δομημένος Πρ.] Εργασία Ε 2008  (Read 18708 times)
Άγνωστος Χ
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 190


View Profile
Re: [Δομημένος Πρ.] Εργασία Ε 2008
« Reply #105 on: May 20, 2008, 08:21:21 am »

Παιδιά σχετικά με τον αριθμό e, εννοεί ότι θα ορίσουμε εμείς ένα αριθμό έτσι ώστε ένα σήμα που θα έχει τιμή ας πούμε 5 και ανιχνευτεί ως τιμή του το 5,3 λόγω θορύβου να αναγνωρίζεται ότι προήλθε από το 5;
Logged
furygl
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 99



View Profile
Re: [Δομημένος Πρ.] Εργασία Ε 2008
« Reply #106 on: May 20, 2008, 11:57:14 am »

http://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=24495.msg464152#msg464152

den katalabeno kati Embarrassed
otan dilonis to n san arithmo spition kai meta to xrisimopieis gia tous aisthitires me to i=0;i<n;i++ den ine lathos efoson dinis oti osa ine ta spitia ine kai oi aisthitires??? Undecided

episis dinontas se kathe stixio tou pinaka monadiki timi linete to problima me to e( sima m - monadiki timi<e) ala meta pos briskis auti i monadiki timi se pia stili kai grami aniki??? Undecided
Logged

johnnysp
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 123



View Profile
Re: [Δομημένος Πρ.] Εργασία Ε 2008
« Reply #107 on: May 20, 2008, 11:58:17 am »

Quote from: Άγνωστος Χ on May 20, 2008, 08:21:21 am
Παιδιά σχετικά με τον αριθμό e, εννοεί ότι θα ορίσουμε εμείς ένα αριθμό έτσι ώστε ένα σήμα που θα έχει τιμή ας πούμε 5 και ανιχνευτεί ως τιμή του το 5,3 λόγω θορύβου να αναγνωρίζεται ότι προήλθε από το 5;
Κάτι τέτοιο είναι...απλά η απόκλιση πρέπει να είναι λίγο πιο μικρή.Απ ότι νομίζω e=0.001
Logged
lefos
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 77



View Profile
Re: [Δομημένος Πρ.] Εργασία Ε 2008
« Reply #108 on: May 20, 2008, 12:54:26 pm »

Καλημέρα! Το πρόγραμμα μου τρέχει κανονικά μέχρι μιας τιμής αισθητηρίων και μιας τιμής εισερχόμενων σημάτων. Για περισσότερες μου βγάζει σφάλμα  κατά την εκτέλεση (αφού εισάγω τα δεδομένα). Παίζει να είναι κάποιο πρόβλημα με τη μνήμη( να μην υπάρχει αρκετή ) ή είναι πρόβλημα κώδικα; Δεν μπορώ βέβαια να καταλάβω γιατί να φταίει ο κώδικας αφού σε μικρές τιμές λειτουργεί κανονικά..
Ευχαριστώ
Logged

Έξω το 'ΔΑ' από τα Μουδανιά !!!!!!
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: [Δομημένος Πρ.] Εργασία Ε 2008
« Reply #109 on: May 20, 2008, 13:03:39 pm »

Quote from: vasso on May 20, 2008, 06:56:52 am
Γιατί χρειάζεται το WRONG = realloc(WRONG,(q+1)*sizeof(float)); ???
Μήπως θα  μπορούσε να γίνει απλά
WRONG =(float *) realloc(WRONG,(q+1));

και βασικά γιατί δεν αυξάνεις το q πριν τη ριαλοκ έτσι ώστε να μη βάλεις την πράξη στην παρένθεση, παρά μόνο το q...


δεν διάβασα όλο το πρόγραμμά σου, σόρι είναι ώρα δύσκολη...

Εμένα μου κολλούσε το πρόγραμμα όταν δεν έβαζα sizeof(float) μέσα.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
furygl
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 99



View Profile
Re: [Δομημένος Πρ.] Εργασία Ε 2008
« Reply #110 on: May 20, 2008, 13:26:17 pm »

for (i=0;i<n;i++)
       spiti=(int *)malloc((aisth)*sizeof(int));


auto pos litourgi????
Logged

vasso
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6672


Overambitious doer


View Profile WWW
Re: [Δομημένος Πρ.] Εργασία Ε 2008
« Reply #111 on: May 20, 2008, 15:27:44 pm »

τώρα γιατί μ το κάνατε αυτό και ξενέρωσα; Tongue μια χαρά δούλευε το πρόγραμμα με το τεστάκι με τα 2 σπίτια και τους 5 αισθητήρες..
ΑΑΑΑΑΑντε τώρα να βρεις τι σκατά φταίει...


Αλήθεια, όταν περνάμε τις τιμές για τα σήματα που ενεργοποιούν τους αισθητήρες έβαλε κανένας έλεγχο αν το σήμα αυτό έχει ξαναπεραστεί για να τυπώσει σφάλμα; ή θεωρείται ότι ο χρήστης δεν είναι βλάκας (μέγα λάθος στον προγραμματισμό) και ξέρει;
Logged

Είναι τα βλέφαρά μου
διάφανες αυλαίες.
Όταν τα ανοίγω βλέπω
μπρος μου ό,τι κι αν τύχει.
Όταν τα κλείνω βλέπω
μπρος μου ό,τι ποθώ.
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: [Δομημένος Πρ.] Εργασία Ε 2008
« Reply #112 on: May 20, 2008, 15:44:18 pm »

Εγώ στις παλιές έβαζα, αλλά δε βρίσκω το λόγο - είναι εντελώς ρουτίνα, και από τις λύσεις που δίνει ο καθηγητής...

Εγώ ακολουθώ το format του Cheesy
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
dimvam
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 815



View Profile
Re: [Δομημένος Πρ.] Εργασία Ε 2008
« Reply #113 on: May 20, 2008, 17:32:31 pm »

Πέρα από τα free που βάζουμε και ελευθερώνουμε τους πίνακες, τα Όνομα=NULL χρειάζονται; Μπορεί να εξηγήσει κάποιος σύντομα τι σημαίνει;
Logged

Στο μόνο μέρος που βρίσκεις ανθρώπους χωρίς προβλήματα είναι στο νεκροταφείο.
Γιώργος
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3796



View Profile
Re: [Δομημένος Πρ.] Εργασία Ε 2008
« Reply #114 on: May 20, 2008, 18:12:18 pm »

Quote from: dimvam on May 20, 2008, 17:32:31 pm
Πέρα από τα free που βάζουμε και ελευθερώνουμε τους πίνακες, τα Όνομα=NULL χρειάζονται; Μπορεί να εξηγήσει κάποιος σύντομα τι σημαίνει;
Όταν κάνεις FREE, τότε η θέση μνήμης επιστρέφεται στο λειτουργικό σύστημα. Όμως ο δείκτης σου εξακολουθεί να δείχνει σ' εκείνη τη θέση μνήμης, στην οποία όμως... δεν έχεις πρόσβαση!! Δηλαδή τον αφήνεις "ξεκρέμαστο" (το αποκαλούμε "dangling pointer").

Αν δοκιμάσεις να τον προσπελάσεις, θα δείχνει σε μία θέση μνήμης στην οποία δεν έχεις πρόσβαση, ή μπορεί μάλιστα να την έχει δώσει το λειτουργικό σύστημα και σε άλλον χρήστη!! Οπότε γίνεται λίγο ψιλομπάχαλο η κατάσταση.

Γι' αυτό το λόγο, "γειώνεις" το δείκτη σου στο NULL για να 'χεις το κεφάλι σου ήσυχο. Smiley







Περάστε απ' το ταμείο φεύγοντας! Tongue
Logged

class Windows extends Throwable implements Failure
dimvam
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 815



View Profile
Re: [Δομημένος Πρ.] Εργασία Ε 2008
« Reply #115 on: May 20, 2008, 18:26:31 pm »

Quote from: Γιώργος on May 20, 2008, 18:12:18 pm
Quote from: dimvam on May 20, 2008, 17:32:31 pm
Πέρα από τα free που βάζουμε και ελευθερώνουμε τους πίνακες, τα Όνομα=NULL χρειάζονται; Μπορεί να εξηγήσει κάποιος σύντομα τι σημαίνει;
Όταν κάνεις FREE, τότε η θέση μνήμης επιστρέφεται στο λειτουργικό σύστημα. Όμως ο δείκτης σου εξακολουθεί να δείχνει σ' εκείνη τη θέση μνήμης, στην οποία όμως... δεν έχεις πρόσβαση!! Δηλαδή τον αφήνεις "ξεκρέμαστο" (το αποκαλούμε "dangling pointer").

Αν δοκιμάσεις να τον προσπελάσεις, θα δείχνει σε μία θέση μνήμης στην οποία δεν έχεις πρόσβαση, ή μπορεί μάλιστα να την έχει δώσει το λειτουργικό σύστημα και σε άλλον χρήστη!! Οπότε γίνεται λίγο ψιλομπάχαλο η κατάσταση.

Γι' αυτό το λόγο, "γειώνεις" το δείκτη σου στο NULL για να 'χεις το κεφάλι σου ήσυχο. Smiley

Περάστε απ' το ταμείο φεύγοντας! Tongue

Ok! Thanx!
Και μία άλλη ερώτηση σχετική, στον δισδιάστατο πίνακα **Station πρέπει να βάλουμε
Code:
Station=NULL; 
for (i=0; i<N; i++)
  Station[i]=NULL;

Γιατί λίγο που gogglisa έχει τόσα πολλά για τη NULL που χάθηκα.
Logged

Στο μόνο μέρος που βρίσκεις ανθρώπους χωρίς προβλήματα είναι στο νεκροταφείο.
Γιώργος
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3796



View Profile
Re: [Δομημένος Πρ.] Εργασία Ε 2008
« Reply #116 on: May 20, 2008, 18:29:11 pm »

Νομίζω χωρίς να παίρνω κι όρκο, ένα:
Code:
free(station);
station=NULL;

Αρκεί. Πολύ σπάνια χρησιμοποιώ free, οπότε δεν στο λέω και 100% στα σίγουρα. Smiley
Logged

class Windows extends Throwable implements Failure
vasso
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6672


Overambitious doer


View Profile WWW
Re: [Δομημένος Πρ.] Εργασία Ε 2008
« Reply #117 on: May 20, 2008, 19:21:52 pm »

Ναι, και βασικά για τον Κορτέση αυτό είναι μια ανούσια λεπτομέρεια που δεν έβαλε καν στις σημειώσεις του, οπότε ειδικά για τις εργασίες του είναι περιττό Smiley
Logged

Είναι τα βλέφαρά μου
διάφανες αυλαίες.
Όταν τα ανοίγω βλέπω
μπρος μου ό,τι κι αν τύχει.
Όταν τα κλείνω βλέπω
μπρος μου ό,τι ποθώ.
Emfanever
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5284


Πολίτης


View Profile
Re: [Δομημένος Πρ.] Εργασία Ε 2008
« Reply #118 on: May 20, 2008, 20:29:28 pm »

Quote from: Γιώργος on May 20, 2008, 18:29:11 pm
Νομίζω χωρίς να παίρνω κι όρκο, ένα:
Code:
free(station);
station=NULL;

Αρκεί. Πολύ σπάνια χρησιμοποιώ free, οπότε δεν στο λέω και 100% στα σίγουρα. Smiley

'Όχι δεν αρκεί. Το έψαξα στο google και η απάντηση έχει δοθεί ήδη σε προηγούμενη σελίδα.
http://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=24495.msg465423#msg465423

 Επίσης υπάρχει σε ένα από τα παραδείγματα στο ethmmy
Logged
Γιώργος
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3796



View Profile
Re: [Δομημένος Πρ.] Εργασία Ε 2008
« Reply #119 on: May 20, 2008, 20:30:56 pm »

Indeed, οι "στύλες" έτσι δεν απελευθερώνονται όπως είπα. Thanks! Smiley
Logged

class Windows extends Throwable implements Failure
Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...