• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 19:32:45 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 19:32:45 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by chatzikys
[Today at 19:26:00]

Σιδηροδρομικό Δυστύχημα σ...
by Katarameno
[Today at 18:22:39]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by okan
[Today at 18:22:08]

H Στοά των Off Topic
by Nikos_313
[Today at 08:53:31]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by tzortzis
[Today at 07:55:05]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 00:45:33]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9965
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426720
Total Topics: 31711
Online Today: 262
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 80
Guests: 180
Total: 260
Tim
meliou
idefix
prigians
dkatsoul
Psychoktonos_
gmpatsol
Giorgos2222
_Trob
Nikos_313
vagk
dkoukn
marios2912
m.renia
chaniotism
nick_slendy
jimalexoud
johnk
theodoradr
mayia psarikoglou
vasilis saitis
sofaki
vaggelis.ntokas
Billyskotsikas
ariadnipm
ioannisdamantis
tzortzis
andreassifo
thanosk
dimitris papadopoulos
iakov
chatzikys
Farmengineer
George_RT
κοτζακ
rafa98p
Napoleontas
andripappa
tasos gourd
kmarkad
Summand
kutsukellis
chrysa.tsilika
George15
alexandraskol
dionmant
christina02
acapulco
Captain
xdallas
thomaitheodosiadou
DimGeo
tpt
Βασιλης
Fenia04
Denisivo
Tasaras
mimaki
PolarBear
chriskazakos
adaskopo
fpapat
vasilikitsatsi
noimaginationforthis
Antonis Mak
Roidos
alexlabis
andrkott
JTS
apob
koystravasvasilis
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Διάφορα > Συγκοινωνίες και Μέσα Μεταφοράς (Moderators: Don, Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 3 [4] Go Down Print
Author Topic: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες  (Read 6383 times)
Papatanasis
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1479



View Profile
Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες
« Reply #45 on: May 14, 2008, 14:42:40 pm »

Quote from: magic woman on May 14, 2008, 13:04:37 pm
το αυτόματο τα σπάει! Cheesy
Το αυτοματο ειναι για τους φλωρους!!!
Συμπλεκταρισματα και τα μυαλα στα καγκελα!! Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
Logged
Krono
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1381


Καληνύχτα ΤΗΜΜΥ!


View Profile
Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες
« Reply #46 on: May 14, 2008, 14:52:22 pm »

Quote from: chggr005 on May 14, 2008, 11:32:16 am
Πάντα βάζουμε ταχύτητα για να εκμεταλλευτούμε το φρένο μηχανής και με το κανονικό φρένο ρυθμίζουμε την τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου για να μην ξεφύγει πέραν των λογικών ορίων, ανάλογα με την κατάσταση του δρόμου και τις καιρικές συνθήκες. Στην περίπτωση που χρησιμοποιούμε το φρένο κινητήρα, πετυγχάνουμε τα εξής δύο οφέλη: Αφενός εκμεταλλευόμαστε το φρένο κινητήρα και δεν χρειάζεται να καταπονούμε υπερβολικά το κανονικό φρένο και αφετέρου έχουμε μηδενική κατανάλωση βενζίνης. Πράγματι, εάν κοιτάξετε τον μετρητή κατανάλωσης σε κατηφόρα όπου ο οδηγός χρησιμοποιεί το φρένο κινητήρα, θα δείτε ότι η κατανάλωση είναι μηδενική.

Σε όλα τα άλλα συμφωνώ απόλυτα αλλά στα παραπάνω καθόλου!
Το αυτοκίνητο ανεβάζει στροφές και μια χαρά καταναλώνει χωρίς λόγο βενζίνη στην κατηφόρα, εκτός αν βάλεις την υψηλότερη σχέση στο κιβώτιο για τη συγκεκριμένη ταχύτητα, οπότε όμως δεν υπάρχει ουσιαστικό φρενάρισμα του κινητήρα.
Τα φρένα είναι φτιαγμένα για να καταπονούνται, δεν θα πάθουν και τίποτα ούτε θα ζεσταθούν τόσο πολύ. Δεν οδηγούμε και στο Rally Monte Carlo για να πυρώσουν τα δισκόφρενά μας!
Λές να προστατέψουμε τα φρένα, κι αν σκάσει η μηχανή καθώς κατεβαίνουμε τότε τί θα γίνει; Για να μη σπάσουν τα φρένα, πρέπει να μην οδηγούμε παλαιοληθικά αυτοκίνητα και να τα πηγαίνουμε για σερβις και όχι να κάνουμε οικονομία στο φρενάρισμα!
Το να ρυθμίζεις την ταχύτητα του αυτοκινήτου με τη βοήθεια της μηχανής είναι το λιγότερο βλακώδες. Με το φράνο μπορείς να υπολογίσεις πόσο ακριβώς πατάς ανάλογα με την ταχύτητα που θέλεις να πετύχεις. Κι αν γλιστράει και βάλεις κατά λάθος χαμηλότερη σχέση στην κατηφόρα από ότι πρέπει, ξέρεις τί θα γίνει;
Logged

Ουδέν Σχόλιον!
alekos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1300


είδος προς εξαφάνιση...


View Profile
Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες
« Reply #47 on: May 14, 2008, 15:08:21 pm »

Πάντα στην κατηφόρα οδηγείς με μια ταχύτητα πιο κάτω είναι κανόνας καθώς προσφέρει  επίσης ασφάλεια κατά την διάρκεια του φρεναρίσματος αφού δεν θα χρειαστεί συνήθως να συμπλεκτάρεις πριν την στροφή για να κατεβάσεις ταχύτητα.
Τα φρένα όχι μόνο καταπονούνται αλλά χάνουν και την ικανότητα και την αίσθηση τους κατά την διάρκεια ενός απαιτητικού ταξιδιού, δεν είναι λίγες οι φορές πού μπορείς να μυρίσεις τα φρένα του αυτοκινήτου απλά ανοίγοντας το παράθυρο.
Αυτά για ένα opel vectra gls του '93 χωρίς καμιά ηλεκτρονική υποβοήθηση .
Logged

    shumacher=showmacher      
   Τώρα που πλάκωσαν οι μπάτσοι του inet ορίστε η λύση https://xerobank.com/ και http://www.torproject.org/
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες
« Reply #48 on: May 14, 2008, 15:10:15 pm »

Αν σβήσεις τη μηχανή όταν πας το μόνο που γίνεται είναι να χάσεις κάθε υποβοήθηση και τίποτα παραπάνω.

Όσο για την κατηφόρα για να φρενάρεις δεν αξίζει να κάνεις κατεβάσματα.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες
« Reply #49 on: May 14, 2008, 15:20:53 pm »

Είναι λίγο ανασφαλές να πηγαίνεις είτε με σβηστή τη μηχανή είτε με ακόμα και πατημένο το συμπλέκτη σε κατηφόρα... (όπως και σε στροφές!)
Logged

amanas
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1104

παλι σε βλεπω σκεφτικο...


View Profile
Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες
« Reply #50 on: May 14, 2008, 15:53:23 pm »

ειναι κολπο να μιλας στο κινητο 10 λεπτα διαδρομη απθ-καλαμαρια απο την παραλιακη και να οδηγας ταυτοχρονα???? Cheesy Cheesy Cheesy
Logged
arianos
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 664


View Profile
Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες
« Reply #51 on: May 14, 2008, 16:01:03 pm »

Quote from: #KronokiD# on May 14, 2008, 14:52:22 pm
Το αυτοκίνητο ανεβάζει στροφές και μια χαρά καταναλώνει χωρίς λόγο βενζίνη στην κατηφόρα, εκτός αν βάλεις την υψηλότερη σχέση στο κιβώτιο για τη συγκεκριμένη ταχύτητα, οπότε όμως δεν υπάρχει ουσιαστικό φρενάρισμα του κινητήρα.

δεν έχουν σημασία οι στροφές με την κατανάλωση..αν έχεις μέσα ταχύτητα δε καταναλώνει τπτ στην κατηφόρα..αλλιώς δε θα φρέναρε αμα έκαιγε..
έχει δίκιο ο chggr005..

Quote
Τα φρένα είναι φτιαγμένα για να καταπονούνται, δεν θα πάθουν και τίποτα ούτε θα ζεσταθούν τόσο πολύ. Δεν οδηγούμε και στο Rally Monte Carlo για να πυρώσουν τα δισκόφρενά μας!
Λές να προστατέψουμε τα φρένα, κι αν σκάσει η μηχανή καθώς κατεβαίνουμε τότε τί θα γίνει; Για να μη σπάσουν τα φρένα, πρέπει να μην οδηγούμε παλαιοληθικά αυτοκίνητα και να τα πηγαίνουμε για σερβις και όχι να κάνουμε οικονομία στο φρενάρισμα!
εντάξει ,φυσικά κ είναι φτιαγμένα για να καταπονούνται αλλά μέχρι ένα όριο.. ιδίως στα παλίοτερα μοντέλα το πρόβλημα ήταν μεγαλύτερο.τα σωληνάκια διαστέλλονται κ χάνεις την πίεση που πρέπει να έχεις..μπορεί να έχεις τα καλύτερα τακακια κ τον καλύτερο δίσκο,άμα ανοίξουν τα σωληνάκια μετά πα΄τα όσο θες το φρένο...

Quote
Λές να προστατέψουμε τα φρένα, κι αν σκάσει η μηχανή καθώς κατεβαίνουμε τότε τί θα γίνει; Για να μη σπάσουν τα φρένα, πρέπει να μην οδηγούμε παλαιοληθικά αυτοκίνητα και να τα πηγαίνουμε για σερβις και όχι να κάνουμε οικονομία στο φρενάρισμα!
Το να ρυθμίζεις την ταχύτητα του αυτοκινήτου με τη βοήθεια της μηχανής είναι το λιγότερο βλακώδες. Με το φράνο μπορείς να υπολογίσεις πόσο ακριβώς πατάς ανάλογα με την ταχύτητα που θέλεις να πετύχεις. Κι αν γλιστράει και βάλεις κατά λάθος χαμηλότερη σχέση στην κατηφόρα από ότι πρέπει, ξέρεις τί θα γίνει;
περιγράφεις τώρα ακραία κατάσταση( πχ αν δε πιάνει το φρένο από παρατεταμένη χρήση !!).. ενταξει, είναι ηλήθιο να κατεβάζεις ταχύτητα με  5000 στροφές..σε φυσιολογικές συνθήκες κανονίζεις τη σχέση σου ώστε να είσαι γύρω στις 3500 βαριά 4000 στροφές όταν θα κατεβάζεις, ώστε σε συνδιασμό με το φρένο να φρενάρεις..τώρα αν πηγαίνεις με 80 κ βάλεις 2η μπορεί κ να στα πετάξει κ όλα απτή μηχανή..
Logged
papajim
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 557



View Profile
Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες
« Reply #52 on: May 31, 2008, 16:28:47 pm »

Quote from: #KronokiD# on May 14, 2008, 14:52:22 pm
Τα φρένα είναι φτιαγμένα για να καταπονούνται, δεν θα πάθουν και τίποτα ούτε θα ζεσταθούν τόσο πολύ. Δεν οδηγούμε και στο Rally Monte Carlo για να πυρώσουν τα δισκόφρενά μας!
Λοιπόν αφορμής δοθείσας, δώσε βάση στο πως πρέπει να κατεβαίνουμε από ένα βουνό, ας πούμε απ τον Χορτιάτη. Για καλύτερη κατανόηση πρώτα θα αναφερθεί ο λανθασμένος τρόπος
Λανθασμένος τρόπος: αριστερό χέρι έξω από το παράθυρο, τσιγάρο στο άλλο χέρι το οποίο είναι μισοπερασμένο μέσα από το τιμόνι, πλάτη καθίσματος ρυθμισμένη στις 135 μοίρες σε σχέση με τον οριζόντιο άξονα, τρίτη ταχύτητα στο κιβώτιο, συνεχώς το πόδι στο φρένο το οποίο αυξομειώνει την πίεση ανάλογα με τη διαδρομή (πολύ πάτημα όταν βλέπουμε ωραία θέα και έχουμε το χέρι μας στο μπούτι της γκόμενας)
Σωστός τρόπος: Πλάτη καθίσματος στις 90 μοίρες, σφίγγουμε τη ζώνη 4 σημείων για να μην μπορούμε να κινηθούμε ούτε εκατοστό, δεξί πόδι μονίμως στο γκάζι, αλλαγές ταχυτήτων στον κοφτή(καλό θα είναι βέβαια να έχει αφαιρεθεί αλλά τέλος πάντων), μόλις φτάσουμε σε φουρκέτα κατεβάζουμε από τρίτη σχέση στο κιβώτιο σε πρώτη, με 2 διαδοχικά και ταχύτατα "μύτη - τακούνι", και ενώ είμαστε μέσα στη στροφή ελέγχουμε το αυτοκίνητο φρενάρωντας με το αριστερό και πατώντας γκάζι με το δεξί (αν έχετε group vag ατυχήσατε , δε δουλεύει). Γκόμενα για να της πιάσετε το μπούτι δεν παίζει, φύγατε τόσο γρήγορα από την κορυφή που την ξεχάσατε πάνω.
Logged

Συγκρίνοντας τους γρήγορους γύρους των Prost, Piquet κλπ με αυτόν του Senna ήταν σαν να βλέπεις φωτογραφίες και μετά έναν πίνακα του Michelangelo
anonymous-root
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8574


What do you want to troll today?


View Profile
Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες
« Reply #53 on: June 01, 2008, 10:39:52 am »

papajim ξέχασες το χειρόφρενο Cheesy
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες
« Reply #54 on: June 02, 2008, 12:57:45 pm »

Μετά από 2 χρόνια το αμάξι θα έχει γίνει πατίνι με τέτοια χρήση. χαχα

Γι' αυτό πάμε για DSG.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
papajim
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 557



View Profile
Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες
« Reply #55 on: June 02, 2008, 13:45:28 pm »

 
Quote from: Larry_Flynt on June 02, 2008, 12:57:45 pm
Μετά από 2 χρόνια το αμάξι θα έχει γίνει πατίνι με τέτοια χρήση. χαχα

Γι' αυτό πάμε για DSG.
Αφ ενός είναι γνωστό τοις πάσι πως τα αυτοκίνητα χαλάνε όταν τα οδηγάς αργά, αφ ετέρου dsg sucks. Ακους εκεί, να κάνεις κόντρα από φανάρι και να μην ακούγεται λίγο "κρακ" και μετα "όχι ρε πούστη" όταν από την φούρια σου ξεχνάς να πατήσεις πρώτα τον συμπλέκτη και μετά να καρφώσεις την 2α, με αποτέλεσμα να μένεις με το σασμάν στο χέρι  crap
Logged

Συγκρίνοντας τους γρήγορους γύρους των Prost, Piquet κλπ με αυτόν του Senna ήταν σαν να βλέπεις φωτογραφίες και μετά έναν πίνακα του Michelangelo
mendelita
Καταστραμμένος
********
Posts: 8448


will you be my guinea pig?


View Profile
Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες
« Reply #56 on: June 02, 2008, 13:49:08 pm »


*spam*

papajim είσαι θεός Grin Grin Cheesy
Logged

It's impossible to kiss your own elbow.
makinen
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 377


Italian Stallion


View Profile
Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες
« Reply #57 on: July 28, 2008, 16:51:37 pm »

Quote from: papajim on May 31, 2008, 16:28:47 pm
Quote from: #KronokiD# on May 14, 2008, 14:52:22 pm
Τα φρένα είναι φτιαγμένα για να καταπονούνται, δεν θα πάθουν και τίποτα ούτε θα ζεσταθούν τόσο πολύ. Δεν οδηγούμε και στο Rally Monte Carlo για να πυρώσουν τα δισκόφρενά μας!
Λοιπόν αφορμής δοθείσας, δώσε βάση στο πως πρέπει να κατεβαίνουμε από ένα βουνό, ας πούμε απ τον Χορτιάτη. Για καλύτερη κατανόηση πρώτα θα αναφερθεί ο λανθασμένος τρόπος
Λανθασμένος τρόπος: αριστερό χέρι έξω από το παράθυρο, τσιγάρο στο άλλο χέρι το οποίο είναι μισοπερασμένο μέσα από το τιμόνι, πλάτη καθίσματος ρυθμισμένη στις 135 μοίρες σε σχέση με τον οριζόντιο άξονα, τρίτη ταχύτητα στο κιβώτιο, συνεχώς το πόδι στο φρένο το οποίο αυξομειώνει την πίεση ανάλογα με τη διαδρομή (πολύ πάτημα όταν βλέπουμε ωραία θέα και έχουμε το χέρι μας στο μπούτι της γκόμενας)
Σωστός τρόπος: Πλάτη καθίσματος στις 90 μοίρες, σφίγγουμε τη ζώνη 4 σημείων για να μην μπορούμε να κινηθούμε ούτε εκατοστό, δεξί πόδι μονίμως στο γκάζι, αλλαγές ταχυτήτων στον κοφτή(καλό θα είναι βέβαια να έχει αφαιρεθεί αλλά τέλος πάντων), μόλις φτάσουμε σε φουρκέτα κατεβάζουμε από τρίτη σχέση στο κιβώτιο σε πρώτη, με 2 διαδοχικά και ταχύτατα "μύτη - τακούνι", και ενώ είμαστε μέσα στη στροφή ελέγχουμε το αυτοκίνητο φρενάρωντας με το αριστερό και πατώντας γκάζι με το δεξί (αν έχετε group vag ατυχήσατε , δε δουλεύει). Γκόμενα για να της πιάσετε το μπούτι δεν παίζει, φύγατε τόσο γρήγορα από την κορυφή που την ξεχάσατε πάνω.

Μιλα ρε συ επιτελους και καραφλιασα με αυτα που λεγονται εδω μεσα...
Απο κατι τετοιους εχει δουλεια το συνεργειο μας και το κακο ειναι οτι τις περισσοτερες φορες ειναι ο φαναρτζης κ οχι ο μηχανικος.
Logged


Alfa Romeo ηταν........... Τωρα θα μαθουμε το επομενο γραμμα...
Pages: 1 2 3 [4] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...