• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
August 03, 2025, 21:15:03 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
August 03, 2025, 21:15:03 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[Today at 17:32:27]

[Τομέας Ενέργειας] Μαθήμα...
by chatzikys
[Today at 13:56:19]

Ρύθμιση θερμικού για μοτέ...
by chatzikys
[August 02, 2025, 21:29:19 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[August 02, 2025, 19:59:00 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Ma8hths Indou
[August 02, 2025, 17:30:47 pm]

[Τηλεπικοινωνιακά Συστήμα...
by Thanasis_pap
[August 02, 2025, 17:06:37 pm]

Άδεια ασκήσεως επαγγέλματ...
by The Web
[August 02, 2025, 13:25:49 pm]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by Nikos_313
[August 02, 2025, 09:51:26 am]

Οι μπράβοι του πρύτανη
by Διάλεξις
[August 02, 2025, 01:30:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[August 02, 2025, 01:04:15 am]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[August 02, 2025, 00:59:05 am]

Ηλεκτρομηχανολογικές Μελέ...
by inverter
[August 01, 2025, 20:35:12 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[August 01, 2025, 15:13:09 pm]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by PolarBear
[August 01, 2025, 15:03:05 pm]

Aναζωπύρωση των εχθροπραξ...
by Katarameno
[July 31, 2025, 21:15:48 pm]

Καμμένα...!!
by Godat
[July 31, 2025, 21:07:58 pm]

[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ] Ανακοίνωση γι...
by Katarameno
[July 31, 2025, 20:31:30 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[July 31, 2025, 15:33:28 pm]

ΤΗΜΜΥ-Σκάκι
by L
[July 31, 2025, 13:24:56 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by Katarameno
[July 30, 2025, 13:47:28 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9988
Latest: kyrlef
Stats
Total Posts: 1427651
Total Topics: 31739
Online Today: 127
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 11
Guests: 99
Total: 110
Elliot Alderson
Summand
cealexop
JTS
evgns
kkara
Giopan
Tasos Bot
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πληροφορίες Καθηγητών
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Διάφορα > Συγκοινωνίες και Μέσα Μεταφοράς (Moderators: Don, Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 3 4 Go Down Print
Author Topic: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες  (Read 6666 times)
λήθη
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1935



View Profile
Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες
« on: May 13, 2008, 18:05:31 pm »

Quote from: Larry_Flynt on May 13, 2008, 17:53:07 pm
Υπάρχει και η xtreme λύση με σβήσιμο κινητήρα...


Quote from: Juan on May 13, 2008, 18:02:57 pm
Σβήσιμο κινητήρα..!? Το έκανα κι αυτό.. σε φανάρι που κρατάει πάνω από λεπτό να ανάψει πράσινο.. Tongue


Φανταζομαι οτι δεν εννοει αυτο

Ναι, κι εγω το εκανα, στον περιφερειακο εχει μια πολυ καλη κατηφορα, που ειναι και αρκετα μεγαλη σε διαδρομη, οποτε εσβησα τη μηχανη και το αφησα να πηγαινει..και γαμω ειναι, πρεπει να το δοκιμασετε..!



Το θεμα προεκυψε απο διαχωρισμο, απο αυτο το θεμα
« Last Edit: May 13, 2008, 19:32:37 pm by alejandro » Logged
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5981


i know nothing


View Profile
Re: Στέγνωσε η αγορά από βενζίνη λόγω της απεργίας τω
« Reply #1 on: May 13, 2008, 18:07:17 pm »

Τι μαλακίες λέτε ρε? Να σκοτωθείτε θέλετε? Όταν σβήνεις τη μηχανή δε πιάνουν τα φρένα!! (στα καινούργια τουλάχιστον!)
Logged
Guybrush
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3527



View Profile
Re: Στέγνωσε η αγορά από βενζίνη λόγω της απεργίας τω
« Reply #2 on: May 13, 2008, 18:08:33 pm »

Quote from: Juan on May 13, 2008, 18:07:17 pm
Τι μαλακίες λέτε ρε? Να σκοτωθείτε θέλετε? Όταν σβήνεις τη μηχανή δε πιάνουν τα φρένα!! (στα καινούργια τουλάχιστον!)
+Tιμόνι
Logged
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5981


i know nothing


View Profile
Re: Στέγνωσε η αγορά από βενζίνη λόγω της απεργίας τω
« Reply #3 on: May 13, 2008, 18:10:48 pm »

Το τιμόνι δε κλειδώνει αν δε βγάλεις το κλειδί.. κι αν έχεις ταχύτητα δε καταλαβαίνεις τη διαφορά που δεν είναι υδραυλικό..

Αλλά τα φρένα μετά από 2 πατήματα κολλάνε.
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Στέγνωσε η αγορά από βενζίνη λόγω της απεργίας τω
« Reply #4 on: May 13, 2008, 18:11:15 pm »

Μια χαρά πιάνουν, πάνε συνήθισε το.

χεχεχε. Γυμνάζεις και τετρακέφαλο.

ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΣΚΟΤΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2-3 ΠΑΤΗΜΑΤΑΤΟ ΦΡΕΝΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΟΥΤΣΟΥΡΟ. ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗ. ΣΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΒΗΣΕΤΕ ΜΗΧΑΝΗ.

Τώρα δε φέρω καμία ευθύνη για πιθανό τρακάρισμα. Λοιπόν, πολύ καλό σβήσιμο κινητήρα έχουμε στην κατηφόρα εκεί στο Παπαγεωργίου.

Α, με σβηστη μηχανη δεν έχουμε και ABS.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
λήθη
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1935



View Profile
Re: Στέγνωσε η αγορά από βενζίνη λόγω της απεργίας τω
« Reply #5 on: May 13, 2008, 18:11:56 pm »

Ουτε μια πλακα δεν μπορουμε να κανουμε Tongue

Ναι, οντως ετσι ειναι, μονο με χειροφρενο μπορεις να κανεις κατι..αλλα και αυτο..με μεγαλη δυσκολια..
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Στέγνωσε η αγορά από βενζίνη λόγω της απεργίας τω
« Reply #6 on: May 13, 2008, 18:12:28 pm »

Με το κούτσουρο φρένο - τιμόνι αποκτά και πιο σπορτιβ φιλοσοφία το αμάξι!
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Στέγνωσε η αγορά από βενζίνη λόγω της απεργίας τω
« Reply #7 on: May 13, 2008, 18:14:37 pm »

Όπως και να χει, όχι μόνο δεν πρέπει να σβήνουμε τη μηχανή αλλα ακόμα και στην κατηφόρα να αφήνουμε μέσα ταχύτητα για να την αποτρέψουμε από σβήσιμο.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
λήθη
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1935



View Profile
Re: Στέγνωσε η αγορά από βενζίνη λόγω της απεργίας τω
« Reply #8 on: May 13, 2008, 18:18:59 pm »

Πως να σβησει οταν δεν εχει μεσα ταχυτητα? Huh
Logged
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: Στέγνωσε η αγορά από βενζίνη λόγω της απεργίας τω
« Reply #9 on: May 13, 2008, 18:20:17 pm »

Quote from: Juan on May 13, 2008, 18:07:17 pm
Τι μαλακίες λέτε ρε? Να σκοτωθείτε θέλετε? Όταν σβήνεις τη μηχανή δε πιάνουν τα φρένα!! (στα καινούργια τουλάχιστον!)

Δεν πειράζει ρε, απλά βγάζεις έξω το αριστερό πόδι και φρενάρεις με την τριβή. Χαλαρά!

Η πλάκα συνεχίζεται Tongue
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Στέγνωσε η αγορά από βενζίνη λόγω της απεργίας τω
« Reply #10 on: May 13, 2008, 18:23:46 pm »

Quote from: alejandro on May 13, 2008, 18:18:59 pm
Πως να σβησει οταν δεν εχει μεσα ταχυτητα? Huh

Από κάποιο λόγο να σβήσει απο ρελαντί. Φαντάζεσαι μετά να μην ξαναπαίρνει να έχεις κούτσουρο φρένο απροετοίμαστος στον περιφερειακό πάει καρφώθηκες.

Τώρα που το σκέφτομαι έπρεπε στις εξετάσεις οδήγησης να εξέταζαν οδήγηση με σβηστό κινητήρα.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Στέγνωσε η αγορά από βενζίνη λόγω της απεργίας τω
« Reply #11 on: May 13, 2008, 18:24:56 pm »

Πλάκα-πλάκα ξέρω άτομα που το κάνουν. Τίποτα δεν είναι πλάκα
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
nbourgis
Guest
Re: Στέγνωσε η αγορά από βενζίνη λόγω της απεργίας τω
« Reply #12 on: May 13, 2008, 18:28:30 pm »

Quote from: Larry_Flynt on May 13, 2008, 18:24:56 pm
Πλάκα-πλάκα ξέρω άτομα που το κάνουν. Τίποτα δεν είναι πλάκα

Tους ταριφες στην Βουλγαρια;  Grin
Logged
magic woman
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Female
Posts: 975



View Profile
Re: Στέγνωσε η αγορά από βενζίνη λόγω της απεργίας τω
« Reply #13 on: May 13, 2008, 18:29:44 pm »

Quote from: Larry_Flynt on May 13, 2008, 18:23:46 pm
Quote from: alejandro on May 13, 2008, 18:18:59 pm
Πως να σβησει οταν δεν εχει μεσα ταχυτητα? Huh

Από κάποιο λόγο να σβήσει απο ρελαντί. Φαντάζεσαι μετά να μην ξαναπαίρνει να έχεις κούτσουρο φρένο απροετοίμαστος στον περιφερειακό πάει καρφώθηκες.

Τώρα που το σκέφτομαι έπρεπε στις εξετάσεις οδήγησης να εξέταζαν οδήγηση με σβηστό κινητήρα.
Larry αγόρι μου να επανεξέταζες την υπόθεση να γινόσουν μηχανολόγος? Cheesy
Logged

Girls just wanna have fun!!! Wink
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Στέγνωσε η αγορά από βενζίνη λόγω της απεργίας τω
« Reply #14 on: May 13, 2008, 18:37:46 pm »

Quote from: nbourgis on May 13, 2008, 18:28:30 pm
Quote from: Larry_Flynt on May 13, 2008, 18:24:56 pm
Πλάκα-πλάκα ξέρω άτομα που το κάνουν. Τίποτα δεν είναι πλάκα

Tους ταριφες στην Βουλγαρια;  Grin

Μπα, οδηγούς στην Ελλάδα!
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Pages: [1] 2 3 4 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...