• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 22:59:48 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 22:59:48 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
H Στοά των Off Topic
by Katarameno
[Today at 20:28:39]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[Today at 19:40:47]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by chatzikys
[Today at 19:26:00]

Σιδηροδρομικό Δυστύχημα σ...
by Katarameno
[Today at 18:22:39]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by tzortzis
[Today at 07:55:05]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 00:45:33]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9965
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426723
Total Topics: 31711
Online Today: 262
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 58
Guests: 138
Total: 196
despoina15
cchristodoulou
AgaG
Bakalis Thanasis
pdiamantis
RAFI
Zoe06
Notac
Alex Kosmas
tasos potsakis
DioBadiavas
ntsiakiri
Orgianelis
Nikos_313
witchingHour
papaloui
gpapailio
evgeniaz
Aria10
manos_diakakis
valentini
Stelios Leivas
Michalis Tsialis
anna.ts
ThanosV
maik
mpilas_giwrgos
kostas.de
andripappa
alexfot
thomasdt
truethessalonikios
iliaskou
grammaths
gcheristanidhs
christina02
alextsigilis
johnnypap
bougatsa
Αρχιτέκτων
Ponan
george14
TheBadSalesman
marilita
andyy
elefsola
rafa98p
mike1996
Christina_R
sassi
abunchofcells
Le ece
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για οποιοδήποτε πρόβλημα με register/login, στείλτε email στο contact@thmmy.gr.
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Διάφορα > Συγκοινωνίες και Μέσα Μεταφοράς (Moderators: Don, Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 [3] 4 Go Down Print
Author Topic: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες  (Read 6396 times)
arianos
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 664


View Profile
Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες
« Reply #30 on: May 14, 2008, 01:05:51 am »

επίσης τι κάνουμε αν μας σπάσει η κεραία, παίζει Τερζής, κ θέλουμε οποσδήποτε να ακούσουμε εκεινη τη στιγμή το τραγούδι?!  Cheesy
Logged
anonymous-root
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8574


What do you want to troll today?


View Profile
Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες
« Reply #31 on: May 14, 2008, 01:07:11 am »

Quote from: arianos on May 14, 2008, 01:03:13 am
Quote from: ikoufis on May 14, 2008, 00:58:42 am
Quote from: Larry_Flynt on May 13, 2008, 19:49:03 pm
Επίσης τι κάνουμε αν μείνουμε απο υαλοκαθαριστήρες και έξω ρίχνει καρέκλες.
Αν δουλεύει μόνο ο πίσω υαλοκαθαριστήρας μπορούμε να πάμε και με την όπισθεν Cheesy

 Grin Grin Grin Grin

βγάζουμε το παμπριζ κ ησυχάζουμε μια κ καλή με τους υαλοκαθαριστήρες!

αδιάβαστοι!

βάζουμε ομπρέλα ρε! Cheesy
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες
« Reply #32 on: May 14, 2008, 02:53:15 am »

Καθαρίζουμε πατάτα και τρίβουμε το παρπτιζ με την πατάτα!
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες
« Reply #33 on: May 14, 2008, 03:08:03 am »

Όσον αφορά τον συμπλέκτη. Έχει χαλάσει, δλδ μόνιμα δίνει κίνηση.

Βάζουμε πρώτη, βάζουμε το κλειδή και ξεκινάμε κανονικότατα. Στην αρχή θα μας προχωρήσει η μίζα. Εντάξει δε θα είμαστε σε ανηφόρα...

Λοιπόν καθώς πάμε θέλουμε να βάλουμε δευτέρα. Έστω οτι είμαστε με πρώτη και 2000σαλ. Έχουμε το χέρι μας στο μοχλό και τον πιέζουμε ελαφρά για να βάλουμε νεκρά. Ξεκινάμε από τις 1000σαλ (πάντα πιέζοντας λίγο το μοχλό) και ανεβάζουμε σιγά σιγά στροφές. Σε 2-3 σημεία του εύρους των στροφών (πχ 1500σαλ και 4000σαλ) η ταχύτητα θα ξεκουμπώσει σαν να έχουμε πατήσει συμπλέκτη, χωρίς δράματα για το κιβώτιο. Μπορούμε να κάνουμε και το αντίστροφο να πιάσουμε με πρώτη 5000σαλ και να αφήσουμε το γκάζι, καθώς θα πέφτουν οι στροφές (φυσικά πιέζοντας λίγο το μοχλό) θα αποσυμπλεχτεί η ταχύτητα.

Έστω οτι έχουμε βάλει νεκρά και θέλουμε να βάλουμε δευτέρα. Είμαστε στο ρελαντί, ρίχνουμε μια ξερογκαζια μέχρι τις 5000σαλ πχ και καθώς θα πέφτουν οι στροφές τσουκ θα μπεί η δευτέρα χωρίς δράματα, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο όπως πριν.

Συνεχίζουμε τις αλλαγές με τον ίδιο τρόπο. Φυσικά επειδή είναι λύση ανάγκης πάμε αργά και αντε μέχρι τρίτη ταχύτητα.

Τι γίνεται τώρα. Α, για να σταματήσουμε έστω οτι έχουμε ταχύτητα πχ 2α και πηγαίνουμε και βρίσκουμε φανάρι. έστω οτι είχαμε 2000σαλ αφήνουμε το γκάζι και πέφτωντας οι στροφές πιέζουμε το μοχλό για νεκρά και σταματάμε. ξαναξεκινάμε με μίζα.

Αυτό που θα πρέπει να προσέξουμε είναι σε ποιες στροφές κουμπώνουν και ξεκουμπώνουν οι ταχύτητες καθώς και να μην πηγαίνουμε με λίγες στροφές.
πχ αν έχουμε φανάρι και έχουμε τρίτη και 1500σαλ, ίσως να μη μπορέσουμε να σταματήσουμε εύκολα γιατί μπορεί να μην ξεκουμπώνει η τρίτη σε κάποιο σημείο πριν τις 1500 και μετά να αναγκαστούμε να σταματήσουμε το αμάξι μπλοκάρωντας ρόδες και κινητήρα(όχι ότι καλύτερο)

Τέλως πάντων, είναι ψιλοεξτρίμ αλλα για περίπτωση ανάγκης. όσο για το αν χαλάμε το αμάξι, δεν παθαίνει τπτ εκτός από λίγη παραπάνω φθορά στο κιβώτιο, αλλα αυτό θα γίνει για λίγο οπότε είμαστε ΟΚ.

Δεν ξέρω αν σας έχει τύχει να πηγαίνετε με 2α και να έχετε σταυροδρόμι και να πάτε αργά για να σταματήσετε στο STOΠ και να έχετε το χέρι σας στη 2α για να βάλετε νεκρά και ενώ επιβραδύνετε και είστε έτοιμοι να βάλετε νεκρά(κανονικά με συμπλέκτη) απο τη λίγη πίεση του χεριού να βγαίνει η ταχύτητα από μόνη της. Το έχω πάθει 2-3 φορές.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες
« Reply #34 on: May 14, 2008, 03:11:43 am »

Επίσης έστω έχει πάθει βλάβη το σύστημα ψύξης και ανεβάζετε θερμοκρασία. Πήγατε με τη γκόμενα στα λαγκάδια και θα σας φάνε οι Λύκοι 4 τα χαράματα.

Αν είναι ψιλοκατηφορικός ο δρόμος και είναι χειμώνας είμαστε ΟΚ. Πηγαίνουμε με σβηστο κινητήρα και όπου τον χρειαζόμαστε αναβουμε παμε χαλαρά και μετά πάλι σβήσιμο. Έτσι πήγαμε ένα αμάξι απο Όλγας μέχρι μοναστηρίου. (και καλοκαιράκι).
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες
« Reply #35 on: May 14, 2008, 03:16:16 am »

Επίσης. Είναι συχνό φαινόμενο να αλλάζουμε τα λάστιχα εμπρός πίσω γιατί στα προσθιοκίνητα τρώγωνται πιο γρήγορα τα μπροστά. Αν και ακούγεται λογικό, είναι επικίνδυνο.

Τα καλά λάστικα πρέπει να είναι τα πίσω και όχι τα εμπρός. Δεν το λέω εγώ, το λέει η Μισλεν.

Αν έχουμε κλατάρισμα σε εμπρός λάστιχο αντε θα πάμε ίσια, θα ψιλοφρενάρουμε, θα βοηθήσει λίγο το ESP και αν καρφωθούμε θα καρφωθούμε με το εμπρός τμήμα του αμαξιού που είναι πιο καλά μελετημένο για συγκρούσεις. Θα ανοίξουν και οι αερόσακοι.

Αν κλατάρει το πίσω σε στροφή, όπου σε πάει ο θεός...(στο άλλο ρεύμα του περιφερειακού, ή για αγορά αγροτεμαχίου.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Krono
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1381


Καληνύχτα ΤΗΜΜΥ!


View Profile
Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες
« Reply #36 on: May 14, 2008, 11:10:36 am »

     Εμένα με εκνευρίζει πολύ η ηλιθιότητα κάποιων (αυτό το αναφέρουν και στα σήματα) που λέει για να μειώσουν την ταχύτητα του αυτοκινήτου βάζουν χαμηλή ταχύτητα στο κιβώτιο και εκμεταλλεύονται λέει το φρενάρισμα του κινητήρα, με αποτέλεσμα να μη φαγώνονται τα φρένα.
     Πραγματικά πιο ανεγκέφαλο πράγμα δεν έχω ακούσει. Μα τα φρένα υπάρχουν για αυτό το λόγο, για να φαγώνονται. Χρησιμοποιώντας το φρένο αλλάζουμε μόνο τακάκια, άντε και δίσκους, ταλαιπωρώντας τη μηχανή πόσα εξαρτήματα πρέπει να αλλάξουμε;;;
Logged

Ουδέν Σχόλιον!
arianos
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 664


View Profile
Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες
« Reply #37 on: May 14, 2008, 11:15:16 am »

Quote from: #KronokiD# on May 14, 2008, 11:10:36 am
     Εμένα με εκνευρίζει πολύ η ηλιθιότητα κάποιων (αυτό το αναφέρουν και στα σήματα) που λέει για να μειώσουν την ταχύτητα του αυτοκινήτου βάζουν χαμηλή ταχύτητα στο κιβώτιο και εκμεταλλεύονται λέει το φρενάρισμα του κινητήρα, με αποτέλεσμα να μη φαγώνονται τα φρένα.
     Πραγματικά πιο ανεγκέφαλο πράγμα δεν έχω ακούσει. Μα τα φρένα υπάρχουν για αυτό το λόγο, για να φαγώνονται. Χρησιμοποιώντας το φρένο αλλάζουμε μόνο τακάκια, άντε και δίσκους, ταλαιπωρώντας τη μηχανή πόσα εξαρτήματα πρέπει να αλλάξουμε;;;
ειναι θεμα ασφάλειας κυρίως..

σκοπός είναι τα φρένα να τα χεις "ετοιμοπόλεμα" για περίπτωση ανάγκης κ όχι να τα ταλαιπωρείς από δω κ από κει ζεσταίνοντάς τα..
« Last Edit: May 14, 2008, 11:23:54 am by arianos » Logged
chggr005
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2566


Free ...as a bird (Beatles)


View Profile
Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες
« Reply #38 on: May 14, 2008, 11:32:16 am »

Στο συγκεκριμένο τοπικ ακούστηκαν πολλές ανακρίβειες, οι οποίες μπορεί να στοιχίσουν αρκετά λεφτά ή ακόμη και την ζωή σε κάποια άτομα (χωρίς πλάκα). Για τον λόγο αυτό πιστεύω ότι πρέπει να ειπωθούν κάποιες αλήθειες και συμβουλές για σωστή οδηγική συμπεριφορά...

Αρχικά αυτό που ειπώθηκε για σβήσιμο του κινητήρα σε κατηφόρα είναι μία μεγάλη βλακεία. ΣΕ ΚΑΤΗΦΟΡΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΒΗΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.
Πάντα βάζουμε ταχύτητα για να εκμεταλλευτούμε το φρένο μηχανής και με το κανονικό φρένο ρυθμίζουμε την τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου για να μην ξεφύγει πέραν των λογικών ορίων, ανάλογα με την κατάσταση του δρόμου και τις καιρικές συνθήκες. Στην περίπτωση που χρησιμοποιούμε το φρένο κινητήρα, πετυγχάνουμε τα εξής δύο οφέλη: Αφενός εκμεταλλευόμαστε το φρένο κινητήρα και δεν χρειάζεται να καταπονούμε υπερβολικά το κανονικό φρένο και αφετέρου έχουμε μηδενική κατανάλωση βενζίνης. Πράγματι, εάν κοιτάξετε τον μετρητή κατανάλωσης σε κατηφόρα όπου ο οδηγός χρησιμοποιεί το φρένο κινητήρα, θα δείτε ότι η κατανάλωση είναι μηδενική.

Επίσης, αυτό που είπαν μερικοί ότι στα φανάρια σβήνουμε τον κινητήρα είναι λάθος. Ο κινητήρας του αυτοκινήτου καταπονείται πολύ περισσότερο από το άναψε σβήσε, παρά εάν τον έχουμε ανοιχτό να δουλεύει στο ρελαντί. Όσοι ακολουθούν αυτήν την πρακτική για την μείωση της κατανάλωσης βενζίνης, θα εκπλαγούν εάν μάθουν ότι τελικά πετυχαίνουν το ακριβώς αντίθετο. Περισσότερη βενζίνη καταναλώνεται για την εκκίνηση του κινητήρα, παρά στην περίπτωση που τον αφήσουμε να δουλεύει στο ρελαντί περιμένοντας το φανάρι να ανάψει πράσινο.

Και τέλος, όταν έχουμε πρόβλημα με τον συμπλέκτη, αντί να κάνουμε εξυπνάδες ανεβάζοντας στροφές και αλλάζοντας ταχύτητες ενώ δεν πρέπει, καταπονώντας υπερβολικά τον συμπλέκτη, καλύτερο είναι να το πάμε στο πλησιέστερο συνεργείο για επιδιόρθωση...
Logged

Goodbye to you, my trusted friend.
We've known each other since we were nine or ten.
Together we 've  climbed hills or trees.
Learned of love and ABC's,
skinned our hearts and skinned our knees.

Goodbye my friend, it's hard to die,
when all the birds are singing in the sky,
Now that the spring is in the air.
Ο λογαριασμός έχει παραβιαστεί, μην ανοίξετε το link. are everywhere.
When you see them I'll be there.

We had joy, we had fun, we had seasons in the sun.
But the hills that we climbed
were just seasons out of time.

Terry Jacks - Seasons In The Sun


Οι πρωτοετείς φοιτητές μπορούν να ενημερωθούν για τον Σύλλογο Φοιτητών Ηλεκτρολόγων Μηχανολόγων Μηχανικών από εδώ:  Σύλλογος Φοιτητών
anonymous-root
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8574


What do you want to troll today?


View Profile
Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες
« Reply #39 on: May 14, 2008, 11:45:18 am »

Quote from: chggr005 on May 14, 2008, 11:32:16 am
Στο συγκεκριμένο τοπικ ακούστηκαν πολλές ανακρίβειες, οι οποίες μπορεί να στοιχίσουν αρκετά λεφτά ή ακόμη και την ζωή σε κάποια άτομα (χωρίς πλάκα). Για τον λόγο αυτό πιστεύω ότι πρέπει να ειπωθούν κάποιες αλήθειες και συμβουλές για σωστή οδηγική συμπεριφορά...


Ρε Χρήστοοοοο!!
είδες λίγο το πνεύμα του τοπικ; Cheesy


όσο για το συμπλέκτη...
παίρνεις αυτόματο και τελείωσες.
Logged
magic woman
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Female
Posts: 975



View Profile
Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες
« Reply #40 on: May 14, 2008, 13:04:37 pm »

το αυτόματο τα σπάει! Cheesy
Logged

Girls just wanna have fun!!! Wink
anonymous-root
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8574


What do you want to troll today?


View Profile
Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες
« Reply #41 on: May 14, 2008, 13:22:16 pm »

Quote from: magic woman on May 14, 2008, 13:04:37 pm
το αυτόματο τα σπάει! Cheesy

για κινητήρες άνω των 3 λίτρων όμως.
Logged
magic woman
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Female
Posts: 975



View Profile
Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες
« Reply #42 on: May 14, 2008, 13:29:27 pm »

πάντως στην Ε 200 πάει μια χαρούλα μούρλια!!! Cheesy Grin Grin Wink
πατάς και ουπς έφυγεεεεεεεεεεεεε Cheesy
Logged

Girls just wanna have fun!!! Wink
Emfanever
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5284


Πολίτης


View Profile
Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες
« Reply #43 on: May 14, 2008, 14:29:33 pm »

Σχετικά με το σβήσιμο του κινητήρα εν κινήσει, όχι μόνο δημιουργούνται προβλήματα στο χειρισμό αλλά και στο ίδιο το αυτοκίνητο.
Δηλαδή μπορεί να μπεί άκαυστη βενζίνη στον καταλύτη και να πάθει μεγάλη ζημιά.
Logged
Krono
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1381


Καληνύχτα ΤΗΜΜΥ!


View Profile
Re: Οδηγικά κόλπα και..ελληνικές πατέντες
« Reply #44 on: May 14, 2008, 14:38:40 pm »

Quote from: Emfanever on May 14, 2008, 14:29:33 pm
Σχετικά με το σβήσιμο του κινητήρα εν κινήσει, όχι μόνο δημιουργούνται προβλήματα στο χειρισμό αλλά και στο ίδιο το αυτοκίνητο.
Δηλαδή μπορεί να μπεί άκαυστη βενζίνη στον καταλύτη και να πάθει μεγάλη ζημιά.

Δεν είναι μόνο αυτό, μπορεί να καεί και ο εγκέφαλος, να μη λειτουργούν τα φρένα και το τιμόνι οπότε πάει για τον άλλο κόσμο, ο οδηγός και όλοι όσοι είναι μέσα!
Logged

Ουδέν Σχόλιον!
Pages: 1 2 [3] 4 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...