• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 20:02:26 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 20:02:26 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 19:46:54]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Yamal
[Today at 19:07:04]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[Today at 18:56:22]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 14:25:00]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[Today at 13:58:20]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[Today at 13:19:53]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426694
Total Topics: 31710
Online Today: 224
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 85
Guests: 142
Total: 227
Γιώργος Τσανακτσιίης
dimitire
Nekt
Fotis Roukoutakis
statiris
aachmet
tasos potsakis
VengeX
tzortzis
xarisagraf
eli_k
LambisTr
ggalamat
arafail
TheKingInTheNorth
thomaitheodosiadou
stolieras
ThanosKoutsoump
gourgaris
alexiosmara
κοτζακ
Cersei Tsoulannister
nikolihss
chris_p30
gianniss
redwolf
PanosPapaspirou
kostas1507
NickSpan
HlektrikhPatata
Guts
Joaakim
xristodoulou
Thanos_gr
gkarapip
BB
ELEF
jimalexoud
Saint_GR
Papalamprous humor
christina02
rigas_s
Paschalina.S
abiki
glavdakis
DimiTout
vevi
Ioannakoliou
sosak
George15
rafa98p
akpapako
pantoc
nikoskaza
Zoe06
koskyr
MASV
Eleniiii
Bill g
antontsiorvas
ellimoschou
gksp
elias_farhood
pave
bougatsa
hevidis3524
trelogauros7
gpapmtb
chrysa.tsilika
kpapama
kstavroulis
kkotsopo
george14
dkoukn
Ariadni
Elenit
kalantzopoulos
bsp
mpournaz
dimitrisif
kokkinosgior
soktas
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Επίσημη ενημέρωση για Αντιστοίχηση Μαθημάτων ΝΠΣ με ΠΠΣ και η συζήτηση στο forum.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Σύλλογος φοιτητών (Moderators: PolarBear, tzortzis) > Φοιτητικές Εκλογές 9/4/08 Θέσεις Δ.Α.Π. - Ν.Δ.Φ.Κ.
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 3 ... 11 Go Down Print
Author Topic: Φοιτητικές Εκλογές 9/4/08 Θέσεις Δ.Α.Π. - Ν.Δ.Φ.Κ.  (Read 17632 times)
mechanical_wind
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 547



View Profile
Φοιτητικές Εκλογές 9/4/08 Θέσεις Δ.Α.Π. - Ν.Δ.Φ.Κ.
« on: April 06, 2008, 16:58:26 pm »

Η φετινή χρονιά αναµφίβολα χαρακτηρίστηκε από την επιστροφή της οµαλότητας στα ελληνικά πανεπιστήµια. Οι φοιτητές αποµόνωσαν τις λογικές του μηδενισµού και του λουκέτου και στήριξαν την αλλαγή στο πανεπιστήµιο. Χρόνια αιτήµατα, όπως το πολλαπλό σύγγραµµα και η αναδιαµόρφωση του θεσµικού πλαισίου για το άσυλο, έγιναν πλέον νόµοι του κράτους. Το ελληνικό πανεπιστήµιο τίθεται πια σε διαδικασία ελέγχου· τα 4ετή αναπτυξιακά προγράµµατα, αλλά και η εφαρµογή της αξιολόγησης, προωθούν την αξιοκρατία, τη διαφάνεια, την πρόοδο. Η καθηγητική αυθαιρεσία περιορίζεται, ενώ µπαίνει πια στην τελική ευθεία η Συνταγµατική αναθεώρηση για τη δυνατότητα ίδρυσης µη κρατικών πανεπιστηµίων. Το ελληνικό πανεπιστήµιο εξελίσσεται, προς όφελος όλων των φοιτητών… Χρέος µας είναι πια να στηρίξουµε την εξέλιξη!

Kάθε 4 χρόνια έχουµε µία επιπλέον ηµέρα. Ας την αφιερώσουµε λοιπόν στον απολογισµό της προηγούµενης τετραετίας και στον προγραµµατισµό της επόµενης

4ETH ANAΠΤΥΞΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

Κάθε ίδρυµα είναι πλέον υποχρεωµένο να καταρτίζει και να δηµοσιοποιεί ένα πλάνο τετραετίας στο οποίο θα αναγράφονται οι στόχοι που θέτει προς υλοποίηση στο διάστηµα αυτό... Η “λάθος” διανοµή των πόρων, οι “αδυναµίες” των ιδρυµάτων να βελτιώσουν την υλικοτεχνική υποδοµή τους, θα πρέπει πλέον να αιτιολογούνται. Σε συνδυασµό µε την ύπαρξη του Γραµµατέα του ΑΕΙ, αλλά και την αρχή της αξιολόγησης, είναι ένα µέτρο προς την κατεύθυνση του πιο ολοκληρω-
µένου ελέγχου της λειτουργίας των ΑΕΙ. Κάθε φορολογούµενος πολίτης έχει δικαίωµα
να γνωρίζει τον τρόπο µε τον οποίο ένα ίδρυµα εκµεταλλεύεται τους πόρους του, αλλά και τις στοχεύσεις αυτού...

”Ηθελα να δουλέψω ως φύλακας πανεπιστηµιακού χώρου, αλλά δεν έγινα δεκτός, γιατί δεν είχα ειδικευτεί στην... πυρόσβεση και την... αντιµετώπιση µολότωφ”
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚO ΑΣΥΛO

Το πανεπιστηµιακό άσυλο, είναι µία θεµελιώδης έννοια, για την ελεύθερη διακίνηση ιδεών στους πανεπιστηµιακούς χώρους η οποία όµως έχει εδώ και χρόνια χάσει τον αρχικό της προσανατολισµό.
Το πανεπιστηµιακό άσυλο έχει µετατραπεί από άσυλο ιδεών σε άσυλο ενεργειών. Πλήθος παράνοµων πράξεων λαµβάνουν καθηµερινά χώρα εντός των πανεπιστηµιακών χώρων, ενώ οι αρχές πλέον έχουν αποδειχθεί ανήµπορες να αντιδράσουν.
Πρόταση της ∆ΑΠ-Ν∆ΦΚ από την περασµένη δεκαετία, η οποία αποτέλεσε αυτούσια και κοµµάτι του νέου νόµου, ήταν η αναδιαµόρφωση του νοµικού πλαισίου για το πανεπιστηµιακό άσυλο: Η επιτροπή ασύλου η οποία έχει να συγκληθεί σε ΑΕΙ από το 1991, αντικαθίσταται από το πρυτανικό συµβούλιο το οποίο είναι 5µελές και δύναται να αποφασίζει µε απλή πλειοψηφία 3/5. Σε περίπτωση που το πρυτανικό συµβούλιο δεν µπορέσει να συγκληθεί και να λάβει απόφαση, τα µέλη του εκπίπτουν της ιδιότητάς τους. Ελπίζουµε ότι εικόνες σαν κι αυτές του παρελθόντος, όταν καιγόταν η παλιά πρυτανεία του ΕΜΠ και η πυροσβεστική δεν µπορούσε να εισέλθει γιατί... δεν είχε άδεια, θα αποτελέσουν γρήγορα µία απλή ανάµνηση...

Καθηγητές και εκδοτικοί οίκοι έχουν κέρδος για κάθε ανατύπωση των συγγραµµάτων που εκδίδουν.
Πιστεύει κάποιος ακόµα πως δεν υπάρχουν συµφέροντα πίσω από το καθεστός του ενός συγγράµµατος;
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ

Οι Έλληνες φοιτητές, µε βάση τον προηγούµενο νόµο-πλαίσιο 1268/82, δεν είχαν τη δυνατότητα να προµηθεύονται για κάθε µάθηµα το σύγγραµµα της αρεσκείας τους. Συγγράµµατα κακογραµµένα ή επιστηµονικά απαρχαιωµένα πολλές φορές, ήταν ο “εργαλείο” που τους παρείχε το πανεπιστήµιό τους προκειµένου να σπουδάσουν. Είναι προφανές πως η ύπαρξη του ενός συγγράµατος ανά µάθηµα, εξυπηρετούσε συγκεκριµένα συµφέροντα (καθηγητών, εκδοτικών οίκων, κτλ). Σε καµία περίπτωση όµως δεν εξυπηρετούσε τα συµφέροντα όλων των φοιτητών που πρακτικά θα έπρεπε να ανατρέξουν αλλού προκειµένου να µελετήσουν. Φυσικά, το ποια συµφέροντα εξυπηρετεί το καθεστός του ενός συγγράµµατος και ποια όχι δεν προκαλεί καµία έκπληξη. Αυτό που σίγουρα όµως προκαλεί έκπληξη είναι η στάση των “προοδευτικών”
δυνάµεων του φοιτητικού κινήµατος που τάσσονται κατά του πολλαπλού συγγράµµατος: αυτοί ποια συµφέροντα εξυπηρετούν άραγε???

“Η δωρεάν διανοµή πανεπιστηµιακών συγγραµµάτων γίνεται στο βάθος”

“Τα βοηθήµατα βρίσκονται στα υπόλοιπα ράφια και οι τιµές τους αναγράφονται στην πίσω σελίδα. Υπάρχει φυσικά και έκπτωση για τους φοιτητές”

ΠΟΛΛΑΠΛΟ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑ


Με βάση το νέο νόµο - πλαίσιο 3549/07, κάθε Σχολή υποχρεούται να καταρτίσει λίστα παρεχόµενων συγγραµµάτων ανά µάθηµα, µεταξύ των οποίων κάθε φοιτητής θα µπορεί να προµηθεύται δωρεάν όποιο αυτός επιθυµεί και κρίνει ότι ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες του. Αυτό αποτελεί προφανώς και το σηµαντικότερο βήµα για την ενίσχυση του πραγµατικά δωρεάν χαρακτήρα των συγγραµµάτων µας. Οι περισσότεροι από εµάς έχουµε αρκετές φορές επισκεφτεί το βιβλιοπωλείο προκειµένου να προµηθευτού'B5ε επιπλέον βοηθητικά βιβλία για τα µαθήµατά µας, καθότι το σύγγραµµα που µας παρείχε η Σχολή είτε ήταν κακογραµµένο, είτε δεν κάλυπτε τις ανάγκες µας. Το έξοδο αυτό αναµένεται πλέν να περιοριστεί δραστικά, καθότι όλοι µας θα έχουµε πλέον τη δυνατότητα να επιλέξουµε το πιο ολοκληρωµένο σύγγραµµα καθιστώντας έτσι περιττή τη χρήση οποιουδήποτε βοηθήµατος. Παράλληλα, ο ανταγωνισµός θα πιέσει επιτέλους και τους συγγραφείς των υπάρχοντων συγγραµµάτων να τα βελτιώσουν και να τα εκσυγχρονίσουν...

Πιστεύει κάποιος ότι είναι πολύ µικρός για να κρίνει αυτά που κρίνουν το δικό του µέλλον;;; Οι φοιτητές έχουµε λόγο!
ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Η εσωτερική αξιολόγηση είναι η διαδικασία κατά την οποία οι ίδιοι οι φοιτητές καλούµαστε -µέσω ερωτηµατολογίων- να κρίνουµε τους καθηγητές µας ως προς το διδακτικό και ερευνητικό τους έργο, αλλά και το ίδρυµά µας ως προς τις υλικοτεχνικές υποδοµές και το πρόγραµµα σπουδών που παρέχει. Τα αποτελέσµατα των ερωτηµατολογίων δηµοσιοποιούνται, ώστε τόσο οι διδάσκοντες, όσο και οι διδασκόµενοι να έχουν τη δυνατότητα να γνωρίζουν τη συνολική άποψη των φοιτητών για ζητήµατα που τους απασχολούν. Η εφαρµογή της εσωτερικής αξιολόγησης εδώ και πολλά χρόνια στις χώρες του εξωτερικού έχει δείξει ότι είναι το σηµαντικότερο κριτή- ριο για την κρίση των διδασκόντων από το ίδρυµά τους και παράλληλα το σηµαντικότερο µέσο πίεσης που διαθέτουν οι φοιτητές ώστε να µπορεί η φωνή τους να ακούγεται. Με βάση το νόµο που έχει ψηφιστεί για την αξιολόγηση, η εσωτερική αξιολόγηση συντονίζεται σε κάθε ίδρυµα από την ΜΟνάδα ∆Ιασφάλισης Ποιότητας, ενώ ανά τµήµα από τις ΟΜάδες Εσωτερικής Αξιολόγησης. Οι ΟΜΕΑ, φροντίζουν ώστε τα ερωτηµατολόγια να συµπληρωθούν από όσο το δυνατόν περισσότερους φοιτητές, ώστε το δείγµα να είναι αντικειµενικότερο. Η ΜΟ∆ΙΠ, συλλέγει τα ερωτηµατολόγια και σε ετήσια βάση συντάσσει έκθεση πεπραγµένων. Τα πορίσµατα της έκθεσης παίρνει µετά η Επιτροπή Εξωτερικής Αξιολόγησης...

Υπάρχουν καθηγητές που δουλεύουν και καθηγητές που... µας δουλεύουν. Είναι δυνατόν η πολιτεία να τους αντιµετωπίζει το ίδιο;;;
ΕξΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ


Η Εξωτερική Αξιολόγηση είναι µία διαδικασία που πραγµατοποιείται ανά τετραετία και έχει ως στόχο την καταγραφή των αναγκών και των ελλείψεων κάθε ιδρύµατος αλλά παράλληλα και τον έλεγχο πιθανής κακοδιαχείρισης των διατειθέµενων πόρων. Η Εξωτερική Αξιολόγηση, επιτελείται -µε βάσητο νόµοαπό την Επιτροπή Εξωτερικής Αξιολόγησης. Αυτή, παίρνει τα πορίσµατα της έκθεσης που συντάσσεται από τη ΜΟ∆ΙΠ (Εσωτερική Αξιολόγηση) και µε βάση αυτά, αλλά και άλλα ακαδηµαϊκά κριτήρια, καταγράφει τις ανάγκες και τις ελλείψεις και θέτει τους στόχους που πρέπει να έχει πραγµατοποιήσει το πανεπιστήµιο µέχρι τον επόµενο έλεγχο, σε τέσσερα χρόνια.
Η διαδικασία αυτή, πραγµατοποιείται αποκλειστικά για τη βελτίωση του πανεπιστηµίου και των υποδοµών του, αλλά και για τον έλεγχο των καθηγητών και της διαχείρισης των χρηµάτων σε κάθε ίδρυµα. Είναι σαφές πως αν κάποιος δεν έχει να φοβηθεί τίποτα από την αξιολόγηση των πανεπιστηµίων, αυτός σίγουρα είναι ο απλός φοιτητής. Είναι µία διαδικασία που σε καµία περίπτωση δεν έχει ως στόχο την κατάταξη ων ιδρυµάτων. Η αξιολόγηση δεν είναι απαραίτητη για να δούµε ποιο ίδρυµα είναι καλύτερο, είναι απαραίτητη όµως για να γίνει το κάθε ίδρυµα καλύτερο...

Ο ανταγωνισµός στις περισσότερες χώρες θεωρείται πηγή βελτίωσης και ανάπτυξης... Στην Ελλάδα βέβαια οι “προοδευτικές” δυνάµεις θεωρούν ότι κάτι τέτοιο µπορεί να βλάψει όσους... κάθονται

ΜΗ ΚΡΑΤΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ

Η ύπαρξη µη κρατικών πανεπιστηµίων θεωρείται αυτονόητη έννοια στον υπόλοιπο προηγµένο κόσµο. Όπως και σε όλους τους τοµείς, έτσι και στην παιδεία είναι ο ανταγωνισµός η κινητήριος δύναµη για τη διαρκή βελτίωση των κρατικών και µη υπηρεσιών.
Στην περίοδο που διανύουµε, το δηµόσιο πανεπιστήµιο προσπαθεί πλέον να µπει σε τροχιά απαλλαγής από τις πληγές του παρελθόντος. Η παράλληλη λειτουργία των µη κρατικών πανεπιστηµίων, µέσα σε ένα αυστηρό νοµικό πλαίσιο συνεχούς αξιολόγησης θα µπορέσει ασφαλώς να αποτελέσει ένα σηµαντικό µοχλό πίεσης για τη συνεχή αναβάθµιση και του δηµοσίου πανεπιστηµίου. Επιπλέον, θα πρέπει να καταρριφθεί ένας µύθος, ότι η ύπαρξη µη κρατικών πανεπιστηµίων βοηθά τους εύπορους Έλληνες. Είναι προφανές ότι αν κάποιος µπορεί να ευνοηθεί, αυτοί είναι οι φτωχότεροι πολίτες, καθότι οι εύποροι διατηρούσαν πάντα τη δυνατότητα να σπουδάσουν στο εξωτερικό, αν δεν κατάφερναν να εισαχθούν στη σχολή της προτίµησής τους. Θεωρούµε πως έχει φτάσει η ώρα οι πολιτικές δυνάµεις να αναλάβουν τις ευθύνες τους: η αναθεώρηση του άρθρου 16 του Συντάγµατος είναι πια επιτακτική ανάγκη. Η στρατηγική για την παιδεία είναι ζήτηµα εθνικό, στο οποίο δε χωρούν µικροκοµµατικές σκοπιµότητες...
Είµαστε η τρίτη χώρα στον κόσµο στην εκροή φοιτητών στο εξωτερικό σε απόλυτα νούµερα και φυσικά πρώτοι σε αναλογία µε τον πληθυσµό µας... Μήπως θα πρέπει να αναζητήσουµε επιτέλους τα αίτια στο ίδιο το εκπαιδευτικό µας σύστηµα;;;
ΜΗ ΚΡΑΤΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ
Η ζήτηση στην Ελλάδα για µεταλυκειακή εκπαίδευση υπερβαίνει κατά πολυ τις διαθέσιµες θέσεις στα δηµόσια πανεπιστήµια, τη στιγµή που αυτά ήδη δέχονται περίπου διπλάσιο αριθµό φοιτητών από όσους δηλώνουν ότι µπορούν να εκπαιδεύσουν. Παράλληλα, αρκετοί απόφοιτοι λυκείου δεν καταφέρνουν να εισαχθούν στη σχολή της προτίµησης τους. Τα αποτελέσµατα είναι γνωστά: Ένας τεράστιος αριθµός νέων Ελλήνων επιλέγει κάθε χρόνο πανεπιστήµια του εξωτερικού, πολλές φορές αµφιβόλου ποιότητας, ενώ ταυτόχρονα η χώρα µας χάνει πολύ µεγάλη ποσότητα συναλλάγµατος. Η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα στον κόσµο στην εκροή φοιτητών σε αναλογία µε τον πληθυσµό της, αλλά αυτό απ’ ότι φαίνεται διόλου προβληµατίζει τις “προοδευτικές” δυνάµεις στη χώρα µας, που προτιµούν είτε για µικροπολιτικούς λόγους, είτε εξαιτίας έµφυτου αρνητισµού, να διαιωνίζουν το µύθο της ιδιωτικοποίησης του δη-µοσίου πανεπιστηµίου. Προτείνουµε την αναθεώρηση του άρθρου 16 και την ίδρυση µη κρα- τικών πανεπιστηµίων, ώστε όλοι οι Έλληνες να µπορούν να σπουδάσουν σε Ελληνικά Πανεπιστήµια, ελεγχόµενα από το Εθνικό Σύστηµα Αξιολόγησης. Τα πανεπιστήµια αυτά, θα µπορέσουν να αποτελέσουν παράλ- ληλα πόλους σηµαντικής οικονοµικής και πολιτιστικής ανάπτυξης για την ελληνική περιφέρεια.

Πιστέψατε ποτέ ότι αδικηθήκατε στη βαθµολόγηση του γραπτού σας και δε βρίσκατε το δίκαιο σας; Πιστέψατε ποτέ ότι είναι άδικο, ανάλογα µε το όνοµά σας η βαθµολόγηση ή τα θέµατα να αλλάζουν άρδην;;;
ΤΡΙΜΕΛΕΙΣ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ

Η καθηγητική αυθαιρεσία είναι ένα φαινόµενο το οποίο –ελλείψει και της αξιολόγησης- δε σπανίζει στο ελληνικό πανεπιστήµιο. Πάρα πολλές οι περιπτώσεις φοιτητών που αδικήθηκαν, ή πίστεψαν ότι αδικούνται από τη διόρθωση του καθηγητή τους, αλλά ποτέ δε δικαιώ- θηκαν. Παράλληλα, πάρα πολλές είναι και οι περιπτώσεις όπου η βαθµολόγηση φοιτητών στο ίδιο µάθηµα διαφοροποιείται ραγδαία ανάλογα µε το τµήµα ή κλιµάκιο στο οποίο αυτοί ανήκουν και του καθη-
γητή που διδάσκει σε αυτό. Ο νέος νόµος-πλαίσιο 3549/07, δίνει τη δυνατότητα σε όποιο φοιτητή αποτύχει τρεις φορές στην εξέταση ενός µαθήµατος και πιστεύει ότι αδικείται από τον καθηγητή να εξεταστεί από τριµελή εξεταστική επιτροπή, στην οποία δε µετέχει ο συγκεκριµένος καθηγητής, ύστερα από γραπτό του αίτηµα στη γραµµατεία της σχολής. Ένα ακόµα εργαλείο είναι στη διάθεση των φοιτητών, αλλά και του πανεπιστηµίου ολόκληρου στην κατεύθυνση της πλήρους διαφάνειας στην εκπαιδευτική διαδικασία...

Οι προαιρετικές ενδιάµεσες εξετάσεις, οι απαλλακτικές εργασίες, η πρακτική άσκηση είναι έννοιες αυτονόητες σε όλες τις υπόλοιπες χώρες Στην Ελλάδα κάποιοι εξακολουθούν να τις αποκαλούν “εντατικοποίηση των σπουδών”

ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ
Είναι γνωστό σε όλους µας ότι οι εξετάσεις αποτελούν την περίοδο µεγαλύτερης πίεσης για τους περισσότερους φοιτητές. Παράλληλα όµως αποτελούν και ένα µέσο πιστοποίησης κάποιων απαραίτητων γνώσεων το οποίο πολλές φορές µπορεί να αποδειχθεί ανακριβές. Στις περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες δίνονται δυνατότητες σε κάθε φοιτητή να απαλλαγεί από την εξέταση κάποιων µαθηµάτων, εάν έχει καταβάλει έναν απαιτούµενο φόρτο εργασίας κατά τη διάρκεια του εξαµήνου, ο οποίος να πιστοποιεί τις γνώσεις του πάνω στο γνωστικό αντικείµενο του µαθήµατος. Οι φοιτητές δύνανται να ασχοληθούν µε την εκπόνηση απαλλακτικών εργασιών, την πρακτική άσκηση, ή και να συµµετάσχουν σε περισσότερες της µίας, προφορικές ή γραπτές ενδιάµεσες εξετάσεις. Οι διαδικασίες αυτές αποτελούν ασφαλέστερο κριτήριο απόκτησης πιο βαθιάς γνώσης για κάθε φοιτητή, ενώ παράλληλα δίνουν και ερέθισµα για την ανάπτυξη της δηµιουργικότητας και την εντονότερη ενασχόλησή του µε το µάθηµα. Προτείνουµε τη θεσµοθέτηση εναλλακτικών µορφών εξέτασης· οι Έλληνες φοιτητές θα πρέπει να πάψουν να χαρακτηρίζονται από το σκονάκι, την παπαγαλία και τη στιγµιαία, ξερή αποστήθιση θεωρητικών γνώσεων... Έχουµε -όχι άδικα- χαρακτηριστεί ως γενιά της µεταρρύθµισης. Και οπωσδήποτε οφείλουµε να είµαστε περήφανοι γι’ αυτό. Το πανεπιστήµιο αλλάζει και εγκαταλείπει σιγά σιγά τα βάρη του παρελθόντος... Το κατεστηµένο υποχωρεί έναντι στην ορµή των ανθρώπων που ζητούν ποιότητα, έλεγχο, διαφάνεια... Γνωρίσαµε ένα ελληνικό πανεπιστήµιο δέσµιο πολλών
προβληµάτων. Γι’ αυτό σίγουρα δεν είµαστε υπεύθυνοι... Η δίψα µας όµως για κάτι νέο, η θέληση και η επιµονή µας για κάτι καλύτερο, δικαιώθηκε: Το πρώτο βήµα, η αλλαγή στους νόµους ήρθε- µένει τώρα το επόµενο -και δυσκολότερο: η αλλαγή της νοοτροπίας όλων µας. Και αυτό θα πρέπει να θεωρηθεί ευθύνη µας. Έχουµε βαθιά συνείδηση του ρόλου µας: Αποτελούµε
αδιάσπαστο κοµµάτι µίας αλυσίδας φοιτητών µέσα στα χρόνια, που διεκδικούσαν και διεκδικούν το δικαίωµα για ένα καλύτερο ελληνικό πανεπιστήµιο. Οι προηγούµενες γενιές, επιτέλεσαν το ρόλο τους: έζησαν επίσης ένα πανεπιστήµιο µε προβλήµατα δεν είδαν καµία αλλαγή να πραγµατοποιείται, µας κληροδότησαν όµως µία πλούσια κληρονοµιά θέσεων και ιδεών. Είµαστε η γενιά που επιτέλους είδε, άκουσε, συµµετείχε και ώθησε στην αλλαγή. Αιτήµατα χρόνων, έφτασαν πλέον στην υλοποίηση. Ευθύνη µας είναι πλέον να ενηµερωθούµε και να ενηµερώσουµε, να αποκτήσουµε την παιδεία για να αφοµοιώσουµε την αλλαγή. Και αυτό θα είναι το κληροδότηµά µας στις γενιές που θα ‘ρθουν...

Γιατί µπορεί να µην είµαστε υπεύθυνοι για ό,τι παραλάβαµε, είµαστε όµως σίγουρα υπεύθυνοι για ό,τι αφήσουµε...

Ας σβήσει ένας admin το τόπικ από το αρχικό forum που το έστειλα.
Logged
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Φοιτητικές Εκλογές 9/4/08 Θέσεις Δ.Α.Π. - Ν.Δ.Φ.Κ.
« Reply #1 on: April 06, 2008, 21:32:31 pm »

4η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΡΥΤΑΝΕΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΩΝ ΚΑΙ

ΚΟΣΜΗΤΟΡΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ


Λαύριο 14.3.2008


Οι Πρυτανικές αρχές των δύο Πολυτεχνείων της χώρας (Ε.Μ.Π. Πρύτανης Καθ. Κ. Ι. Μουτζούρης και Αντιπρυτάνεις Καθ. Ι. Πολύζος, Καθ. κ. Γ. Σπαθής και Κρήτης Πρύτανης Καθ. Ι. Γρυσπολάκης) και οι Κοσμήτορες των πέντε Πολυτεχνικών Σχολών των Πανεπιστημίων της (Αριστ. Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης Καθ. Ν. Μουσιόπουλος, Δημοκρ. Πανεπιστημίου Θράκης Καθ. Ι. Διαμαντής, Πανεπιστημίου Αιγαίου Καθ. Σ. Γκρίτζαλης, Πανεπιστημίου Θεσσαλίας Αν. Καθ. Π. Σκάγιαννης (ως εκπρόσωπος του Κοσμήτορα) και Πανεπιστημίου Πατρών Καθ. Ν. Σπύρου) είχαν σήμερα 14.3.2008 στο Λαύριο την 4η Συνάντηση Εργασίας τους.

Παρέστησαν μετά από πρόσκληση ο Πρόεδρος του Τ.Ε.Ε. Γ. Αλαβάνος, ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης Καθ. Α. Μάνθος, ο Πρύτανης της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών Καθ. κ. Τ. Πατρασκίδης, ο Αντιπρύτανης του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών Καθ. Μ. Πολυσίου, ο Κοσμήτορας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, της Σχολής των Γεωπονικών Επιστημών  Καθ. κ. Χ. Νεοφύτου, η Κοσμήτορας της Πολυτεχνικής Σχολής του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου Καθ. Ε.Μ.Π. Μ. Λοϊζίδου, ο Ομ. Καθ. Ε.Μ.Π. Θ. Τάσιος, η Πρόεδρος της Γεωπονικής Σχολής του Α.Π.Θ. Καθ. Δ. Προφήτου – Αθανασιάδoυ, η Καθ. Ε.Μ.Π. Τ. Μοροπούλου, εκπρόσωπος του Τ.Ε.Ε. στο ΣΑΠΕ και υπηρεσιακοί παράγοντες.

Ομοφώνως από τους Πρυτάνεις και Κοσμήτορες αποφασίστηκαν τα εξής:

Το κόστος των σπουδών σε ένα Πανεπιστημιακό Τμήμα διαμορφώνεται από μία σειρά συντελεστών, σημαντικότερες των οποίων είναι ο αριθμός ετών σπουδών, η στελέχωση σε Καθηγητικό και λοιπό διδακτικό προσωπικό, η απαιτούμενη υποδομή σε κτίρια, εξοπλισμό, επιστημονικά όργανα, εργαστήρια, υποστηρικτικό ανθρώπινο δυναμικό κ.α. Είναι επί παραδείγματι πολύ μικρότερο το κόστος σε ένα Τμήμα στο οποίο οι σπουδές γίνονται με διδασκαλία μόνον από έδρας από το κόστος των σπουδών σε ένα Τμήμα με εκτεταμένη και πανάκριβη εργαστηριακή υποδομή για την εξάσκηση των φοιτητών, με ασκήσεις πεδίου ή με πρακτική άσκηση. Είναι επίσης μικρότερο το κόστος σπουδών σε ένα Τμήμα με διάρκεια σπουδών 4 ετών από ένα Τμήμα με διάρκεια 5 ή 6 ετών. 

Παγκοσμίως οι σπουδές σε Πανεπιστημιακά Τμήματα κατατάσσονται σε κατηγορίες, αναλόγως με το κόστος τους. Η ακριβής εκτίμηση του πραγματικού κόστους ανά κατηγορία σπουδών είναι μάλλον ανέφικτη. Για τον λόγο αυτό η προσέγγιση γίνεται συνήθως συγκριτικώς με την υιοθέτηση «Δεικτών Κόστους Σπουδών» ή ΔΚΣ. Οι υιοθετημένοι και από ετών εφαρμοζόμενοι ΔΚΣ σε 5 χώρες (Φινλανδία, Αυστραλία, Σουηδία, Τσεχία, Δανία, Ελλάδα) παρουσιάζονται στον αμέσως επόμενο Πίνακα (Γρυσπολάκης, 2008).


Γνωστικά πεδία   Φινλανδία   Αυστραλία   Σουηδία   Δανία   Τσεχία   Ελλάδα
Νομική   1,00   1,00   1,00   1,00   1,00   1,00
Ανθρωπιστικές Επιστήμες   1,25   1,00   1,00   1,00   1,00   1,05
Γλώσσες   1,25   1,45   1,00   1,20   1,00   1,20
Κοινωνικές Επιστήμες   1,25   1,25   1,00   1,00   1,00   1,10
Οικονομικές Επιστήμες   1,25   1,25   1,00   1,00   1,00   1,10
Ψυχολογία   1,50   1,25   1,00   1,20   1,20   1,25
Επιστήμες Εκπαίδευσης και Αγωγής   1,50   1,25   1,00   1,20   1,20   1,25
Φυσικές Επιστήμες   1,75   2,20   2,70   2,00   2,25   2,15
Τεχνολογικές Επιστήμες   1,75   2,20   2,70       1,65   2,20
Αρχιτεκτονική   1,75   2,20   2,70       2,25   2,20
Γεωπονικές Επιστήμες   1,75   2,20   2,70       2,25   2,20
Επιστήμες Αθλητισμού   1,75               1,65   1,75
Ιατρική   3,50   2,95   3,30   2,35   2,80   3,00
Οδοντιατρική   3,50   2,95   2,45   2,35   2,80   2,80
Κτηνιατρική   3,50   2,95   2,70   2,35   3,50   2,85
Φαρμακευτική   1,75   2,20   2,70   2,35   2,25   2,25
Νοσηλευτική                       3,00
Διαιτολογία                       2,60
Διοίκηση & Τεχνολογία                  
Πολιτισμός & Τεχνολογία                  
Εφαρμοσμένες Τέχνες   2,75               3,50   4,00
Καλές Τέχνες - Μουσική   3,75               3,50   4,00
Θέατρο - Χορός   5,50               3,50   4,00

Στην Αγγλία, το Higher Education Funding Council for England (HEFCE) δέχεται τους επόμενους ΔΚΣ:

•   Επιστήμες Υγείας    : 4,0
•   Επιστήμες με υψηλές απαιτήσεις, σε εργαστήρια, έρευνα    : 1,7
•   Επιστήμες με απαιτήσεις σε εργαστήρια, έρευνα πεδίου και εξειδικευμένους χώρους
   
: 1,3
•   Λοιπές επιστήμες    : 1,0
 
Το ΥΠΕΠΘ προτείνει σήμερα στα Πανεπιστήμια αναμόρφωση των μέχρι σήμερα εφαρμοζομένων τιμών για τους ΔΚΣ μέσω της ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΕΤΡΑΕΤΩΝ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ (κατ΄ εφαρμογή του Άρθρου 5 του Ν 3549/2007), όπως παραδόθηκε στους Πρυτάνεις στην τελευταία Σύνοδο τους στην Κομοτηνή. Το Υπουργείο υιοθετεί την δόκιμη κατάταξη από το ΕΣΥΠ  του συνόλου των ακαδημαϊκών Τμημάτων της χώρας σε 8 κατηγορίες επιστημών και  προτείνει τους εξής ΔΚΣ ανά κατηγορία:

•   Επιστήμες Υγείας   :  4,0
•   Επιστήμες Μηχανικών, Γεωπονικές Επιστήμες, Επιστήμες Χημείας, Φυσικής, Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, Υλικών   

: 1,7
•   Επιστήμες Μαθηματικών , Γεωγραφίας, Φυσικής Αγωγής
και Αθλητισμού, Τέχνες
   
: 1.3
•   Επιστήμες Ανθρωπιστικές, Νομικές, Πολιτικές, Κοινωνικές,
Οικονομικές και Διοίκηση Επιχειρήσεων
   
: 1,0
 
Παρατηρείται ότι οι σημαντικότερες μεταβολές σε σχέση με τα ισχύοντα έως σήμερα στην Ελλάδα αφορούν:


•   τις Επιστήμες Υγείας, οι οποίες από τους σημερινούς ΔΚΣ 2,15 έως 3,0 αυξάνονται στο 4,0, ανεξαρτήτως του Τμήματος και της διάρκειας σπουδών του

•   τις Επιστήμες Μηχανικών και Γεωπονικές Επιστήμες, οι οποίες από το 2,2 καταβαραθρώνονται στο 1,7.

Στις Επιστήμες Μηχανικών, οι σπουδές των οποίων γίνονται στα Πολυτεχνεία και τις Πολυτεχνικές Σχολές της χώρας, ισχύουν  τα ακόλουθα στις διάφορες χώρες πλην της Αγγλίας, στην οποία θα αναφερθούμε ιδιαιτέρως εν συνεχεία:


Χώρα   
     Δ.Κ.Σ.
 Επιστημών
Μηχανικών
   
     Μέγιστος Δ.Κ.Σ./
     Ελάχιστος Δ.Κ.Σ.
    Λοιπών Σπουδών


Φινλανδία
   
1,75   
3,50/1,00
Αυστραλία
   2,20   2,95/1,00
Σουηδία
   2,70   3,30/1,00
Τσεχία
   1,65   3,50/1,00
Ελλάδα      

   •   Ισχύοντες ως σήμερα
•   Προταθέντες   
    από Σύνοδο Πρυτάνεων
   2,20

2,20   3,00/1,00

3,00/1,00

•      
•   Προτεινόμενοι από
        ΥΠΕΠΘ
   

1,70   

4,00/1,00


Διαπιστώνεται ότι το ΥΠΕΠΘ προτείνει για τις Επιστήμες Μηχανικών και τις Γεωπονικές Επιστήμες μία δραστική μείωση της χρηματοδοτήσεως της τάξεως του 25% σε σχέση με τα ισχύοντα στην Ελλάδα έως σήμερα και πλήρη προσαρμογή στα ισχύοντα στην Αγγλία. Στην Αγγλία όμως οι προπτυχιακές σπουδές Μηχανικού διαρκούν 3 έτη, έναντι των 5 ετών στην Ελλάδα. Και όπως έχει γίνει από όλους πλέον αποδεκτό, οι 5ετείς ενιαίες και αδιαίρετες σπουδές είναι τελείως απαραίτητες για την διαμόρφωση ενός Μηχανικού και Γεωπόνου για τον 21ο αιώνα.

Πέραν όμως αυτών, παρατηρείται ότι οι προτάσεις του ΥΠΕΠΘ είναι πολύ αρνητικές ιδιαιτέρως για τα δύο Πολυτεχνεία της χώρας για τον εξής λόγο. Σπουδές Μηχανικού στην Ελλάδα γίνονται ως γνωστόν στα δύο Πολυτεχνεία της χώρας (Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο στην Αθήνα και Κρήτης  στα Χανιά) και στις Πολυτεχνικές Σχολές πέντε άλλων Πανεπιστημίων της (Θεσσαλονίκης, Πατρών, Θράκης, Θεσσαλίας, Αιγαίου). Τα δύο Πολυτεχνεία διαθέτουν Τμήματα Μηχανικών και μόνον. Τα λοιπά Πανεπιστήμια με Πολυτεχνικές Σχολές, πλην του Αιγαίου, διαθέτουν και μεγάλα Τμήματα Επιστημών Υγείας. Η προτεινόμενη συνεπώς μεγάλη και συλλήβδην αύξηση στον ΔΚΣ για τις Επιστήμες Υγείας θα εξισορροπήσει κατά μεγάλο βαθμό ή ακόμη και θα αυξήσει την οικονομική ενίσχυση προς τα Πανεπιστήμια αυτά, παρά την άδικη μεταχείριση των Πολυτεχνικών Σχολών τους. Αντιθέτως στα δύο Πολυτεχνεία και το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, η μείωση της ενισχύσεως στα Τμήματα Μηχανικών και Γεωπόνων θα αντανακλά στο σύνολον των δύο Ιδρυμάτων, με αποτέλεσμα την περαιτέρω επιδείνωση της καταστάσεως.

Δικαίως συνεπώς τα Πολυτεχνεία της χώρας το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και οι λοιπές Πολυτεχνικές Σχολές διαμαρτύρονται εντόνως για την επιχειρούμενη υποβάθμιση των σπουδών τους και διεκδικούν την σημαντική αύξηση του ΔΚΣ από το ΥΠΕΠΘ.



τα παραπάνω για τον 4ετ'η προγραμματισμό
Logged
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Φοιτητικές Εκλογές 9/4/08 Θέσεις Δ.Α.Π. - Ν.Δ.Φ.Κ.
« Reply #2 on: April 06, 2008, 21:35:01 pm »

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ,

*        ΣΥΓΧΑΙΡΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ
ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΣΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ
ΤΩΝ ΔΕΙΚΤΩΝ ΚΟΣΤΟΥΣ ΣΠΟΥΔΩΝ, ΚΑΙ ΥΙΟΘΕΤΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ
ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΟΥΣ.


*        ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΟΜΩΣ Η ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΠΕΚΤΕΙΝΟΤΑΝ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ
ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ Η ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΛΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΕΙ Η ΣΧΟΛΕΣ ΑΠΟ
ΚΟΙΝΟΥ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΟ ΘΕΜΑ. Η ΜΗΠΩΣ ΞΕΧΝΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ
ΣΧΟΛΕΣ Η ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΠΕΔΙΑ, ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, ΟΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ
ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΘΙΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟΣΟ, ΑΝ
ΟΧΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ;


*        ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΤΕΘΕΙ ΚΑΙ
ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ, ΟΠΩΣ, ΠΑΝΩ ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ, ΣΕ ΠΟΙΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΣΤΗΡΙΧΘΗΚΕ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ
ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ, ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΟΤΥΠΑ ΑΛΛΩΝ ΧΩΡΩΝ ΤΑ
ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ;
Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΕΙΝΑΙ ΑΨΥΧΟΛΟΓΗΤΗ, ΑΚΡΙΤΗ, ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥ ΣΤΟΧΕΥΕΙ, ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ.
ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΥΠΕΠΘ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΣΕ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΟΠΟΥ
ΟΙ ΥΠΕΡΗΛΙΚΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΘΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΝΑ «ΓΗΡΟΚΟΜΗΘΟΥΝ» ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ
ΣΥΝΗΘΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΨΗΛΗΣ
ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ; ΑΝ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ, ΤΟΤΕ ΝΑ ΒΓΕΙ
ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ
ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ. ΓΙΑΤΙ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΜΠΟΡΕΙ
ΤΟ ΥΠΕΠΘ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ.


*        ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΥΤΑΝΕΙΣ  ΤΩΝ ΑΕΙ, ΤΟΥΣ ΚΟΣΜΗΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ ΤΩΝ ΣΘΕ ΠΟΥ ΘΙΓΟΝΤΑΙ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΑ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ,
ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΟΥΝ, ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ
ΑΝΤΙΘΕΤΟ.


*        ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΣ ΝΑ ΣΥΖΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΕΚ
ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ, ΤΑ
ΠΡΟΣΧΕΔΙΑ ΚΑΙ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ. ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΣΧΕΔΙΟ
ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ, ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ
ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΟΤΑΝ ΑΥΤΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ. ΘΑ
ΛΕΜΕ, ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΑΜΕ, ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΑΝ, ΜΑΣ ΑΔΙΚΗΣΑΝ
ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ!


*        ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΒΕΒΑΙΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΧΘΟΥΝ ΟΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ
ΤΑΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΣΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ
ΣΥΖΗΤΗΣΗ, ΟΜΩΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΝΑ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΟΥΝ ΓΟΝΙΜΟ ΕΔΑΦΟΣ ΓΙΑ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤHΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ
ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΕ ΤΑΞΗ, ΚΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ
ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ, ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥΣ.


*        ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΑΥΤΗ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ :
­ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΟΝ 4ΕΤΗ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΕΙ ΤΗΝ
ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΠΩΣ ΚΑΤΑΝΕΜΕΙ ΜΕ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΕΙ
ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, ΕΜΠΡΑΚΤΑ ΚΑΙ ΑΜΕΣΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΤΗΣΙΟ
ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ (~ 46 ΕΚ. ?), ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΕΙ ΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΚΑΤΑΝΕΜΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΩΣ
ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΑΠΘ.
ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΥΤΑΝΙΚΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΩΝ ΟΠΩΣ Η 4Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΡΥΤΑΝΕΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΩΝ & ΚΟΣΜΗΤΟΡΩΝ, ΤΙΣ
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ Η ΑΛΛΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ
ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΣ ΟΡΓΑΝΟ ΤΟΝ ΕΣΔΕΠ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΣΔΕΠ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ.

 
ΜΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΚΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ

ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΛΟΓΟΘΕΤΙΔΗΣ,  ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ

Logged
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Φοιτητικές Εκλογές 9/4/08 Θέσεις Δ.Α.Π. - Ν.Δ.Φ.Κ.
« Reply #3 on: April 06, 2008, 21:40:33 pm »

ΣΕΜΝΑ ΚΑΙ ΔΕΞΙΑ...

Ξύλο, δακρυγόνα και 61 συλλήψεις

Της ΑΡΓΥΡΩΣ Κ. ΜΩΡΟΥ

«Το κεφάλι μου, με χτύπησαν στο κεφάλι»... «Δεν αντέχω... καίγομαι. Βοήθεια, βοήθεια»... Πανικός. Οι εκκλήσεις των φοιτητών για βοήθεια ακούγονται δυνατά. Οι φωνές τους ξεπερνούν τους ήχους από τις χειροβομβίδες κρότου-λάμψης και τα δακρυγόνα που πέφτουν βροχή από τα ΜΑΤ. Η πορεία έχει περικυκλωθεί.

Οποιος δεν κατάφερε να τρέξει ή να μη χάσει τις αισθήσεις του από τα πυρά της ΕΛ.ΑΣ., συνελήφθη από τους κρανοφόρους των ΜΑΤ
Είναι αδύνατον να δεις και να αναπνεύσεις. Φοιτητές τρέχουν στα τυφλά για να σωθούν από τους κρανοφόρους της ΕΛ.ΑΣ. Γλιστρούν, πέφτουν, ποδοπατούνται. Τα κλομπ δουλεύουν ασταμάτητα. Χτυπούν φοιτητές, πανεπιστημιακούς, δημοσιογράφους. Ωμή βία.

«Δεν είμαι καλά», ψελλίζει ένας φοιτητής που έχει πέσει στο οδόστρωμα προσπαθώντας να πάρει ανάσα. «Τι, δεν είσαι καλά ρε μαλακισμένο;», ακούγεται μια φωνή και πριν προλάβει να κάνει ο φοιτητής «κιχ» δέχεται χτυπήματα από μια ολόκληρη διμοιρία.

Τα ΜΑΤ και οι «ευέλικτοι» συνάδελφοί τους, χθες, προσπάθησαν πολύ για να διαλύσουν το μεγαλύτερο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο των τελευταίων κινητοποιήσεων. Αλλά δεν τα κατάφεραν ούτε μια φορά.

Το φυλάκιον του συντονιστη στο Μνημείο του Αγνωστου Στρατιώτη καίγεται
Η διαδήλωση ξεκίνησε γύρω στις 3 το μεσημέρι από τα Προπύλαια. Πανό, συνθήματα, παλμός.

«Εις τον αφρό της θάλασσας, η υπουργός Παιδείας κοιμάται, παρακαλώ σας κύματα στον πάτο να την πάτε», «Πότε θα περάσει ο νόμος πλαίσιο; Ποτέ! Πότε; Ποτέ!», ακούγεται. Η εμφάνιση των διμοιριών των ΜΑΤ σε μια στιγμή που δεν κουνιέται φύλλο δυναμιτίζει την κατάσταση. Τα συνθήματα να αλλάξουν. «Εξω απ' την πορεία η Αστυνομία», φωνάζουν οι φοιτητές. Τα ΜΑΤ απομακρύνονται και η πορεία συνεχίζει.

Στον αστυνομικό φραγμό, στα λουλουδάδικα, έξω από τη Βουλή, οι διαδηλωτές επιχειρούν να σπάσουν τον αστυνομικό κλοιό. Η ρίψη των δακρυγόνων «σπάει» την πορεία στα δύο. Οι φοιτητές που βρίσκονται στο μπλοκ του Πολυτεχνείου αποκόπτονται από την υπόλοιπη πορεία. Τρέχουν στα προπύλαια με φοιτητές από την επαρχία. Οι άνδρες των ΜΑΤ τους χτυπούν, τους ρίχνουν δακρυγόνα.

Η σύγκρουση που ακολουθεί από αναρχικούς και αντεξιουσιαστές είναι άνευ προηγουμένου. Πέτρες από τη μια, βροχή από χειροβομβίδες, ασφυξιογόνα και χημικά από την άλλη. Η μολότοφ, που τύλιξε στις φλόγες, το φυλάκιο του συντονιστή στο μνημείο του Αγνωστου Στρατιώτη και την οποία ακολουθεί το χειροκρότημα της πλειονότητας των φοιτητών, δυναμιτίζει την κατάσταση. Αργότερα γίνεται γνωστό ότι ένα μπουλόνι, το οποίο εκτοξεύθηκε με σφεντόνα, πέρασε στο αίθριο που στεγάζεται η αίθουσα της ολομέλειας και από εκεί εξοστρακίστηκε με αποτέλεσμα να σπάσει ένα τζάμι στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ.

Ο καπνός προέρχεται από τα δακρυγόνα
Οι φοιτητές του Πολυτεχνείου, που στο μεσοδιάστημα κινούμενοι μέσω της οδού Σταδίου ξαναγύρισαν στην Αμαλίας, παρέμεναν ενωμένοι με τους υπόλοιπους συνάδελφούς τους έξω από τη Βουλή. Η κατάσταση έχει εξομαλυνθεί προσωρινά. Ο σκοπός ήταν να μείνουν έξω από το Κοινοβούλιο για να διαμαρτυρηθούν έστω και την ύστατη ώρα για τη μη ψήφιση του νόμου-πλαισίου.

Οι κρανοφόροι των ΜΑΤ όμως είχαν αντίθετη γνώμη. Κυκλώνουν την πορεία και αναγκάζουν τους φοιτητές να αποτραβηχτούν και να κινηθούν με αλυσίδες μπροστά από το Κοινοβούλιο, στο μνημείο του Αγνωστου Στρατιώτη. Τα χέρια σηκώνονται. «Πότε θα περάσει ο νόμος πλαίσιο;», φωνάζουν. «Ποτέ!», απαντούν οι άλλοι. Και ξαφνικά επικρατεί πανδαιμόνιο. Δακρυγόνα, χειροβομβίδες κρότου λάμψης, χημικά. Πανικός. Οι φοιτητές τρέχουν. Οι κρανοφόροι των ΜΑΤ τούς δίνουν τελειωτικά χτυπήματα με νέες ρίψεις χημικών. Από δεξιά, από αριστερά, από παντού. Οποιος δεν τρέχει αρκετά, γρήγορα συλλαμβάνεται. Ξυλοκοπείται. Δυο δημοσιογράφοι δέχονται κλοτσιές και κλομπιές. Τραυματίζονται στο πόδι και στο πρόσωπο.

Η πορεία σπάει και πάλι στα δύο, αλλά δεν διαλύεται. Οσοι δεν καταφέρνουν να τρέξουν και μένουν πίσω συλλαμβάνονται. Δέχεται χτυπήματα από κλομπ ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ Γ. Καλομοίρης και ο πρόεδρος της ΠΟΣΔΕΠ Λ. Απέκης, οι οποίοι προσπαθούν να βοηθήσουν τους φοιτητές, που βρίσκονται καθισμένοι στο δρόμο, περικυκλωμένοι από διμοιρίες των ΜΑΤ.

Το ανελέητο κυνηγητό συνεχίζεται στο Πανεπιστήμιο. Καταπατείται το άσυλο. Η πορεία διασπασμένη διαλύεται στην Ομόνοια.

Στο Νοσοκομείο «Ερυθρός» μεταφέρονται δεκάδες τραυματίες. Η ΕΛ.ΑΣ. δεν ανακοινώνει τους τραυματισμούς. Στο δελτίο Τύπου που εξέδωσε αργά χθες το βράδυ αναφέρει μόνο ότι τραυματίσθηκαν ελαφρά 14 αστυνομικοί (ο ένας μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο). Ανακοινώνονται 61 συλλήψεις. Οι συλληφθέντες κατηγορούνται για «διάφορα αδικήματα» και οι υπόλοιποι 49 για «διατάραξη της κοινής ειρήνης».
 πηγη:www.enet.gr

ps Αυτά για το άσυλο
Logged
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Φοιτητικές Εκλογές 9/4/08 Θέσεις Δ.Α.Π. - Ν.Δ.Φ.Κ.
« Reply #4 on: April 06, 2008, 21:43:49 pm »

http://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=12371.0

ps ασυλο to be continued
Logged
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Φοιτητικές Εκλογές 9/4/08 Θέσεις Δ.Α.Π. - Ν.Δ.Φ.Κ.
« Reply #5 on: April 06, 2008, 21:49:06 pm »

http://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=12371.msg241178#msg241178

ps ασυλο to be continued - και τα αντικείμενα που πετάχτηκαν από τους μπάτσους σε άοπλους φοιτητές (μή μπάχαλους) μεσα στο πολυτεχνείο είναι ακόμα στο καμαράκι

και αυτό :

http://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=12371.msg241380#msg241380
Logged
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Φοιτητικές Εκλογές 9/4/08 Θέσεις Δ.Α.Π. - Ν.Δ.Φ.Κ.
« Reply #6 on: April 06, 2008, 21:51:52 pm »

Συγχαρητήρια στην ίσως χειρότερη κυβερνηση της μεταπολίτευσης - και την φοιτητική παράταξη που την εκπροσωπεί.

Το θέμα για τα συγγράμματα δεν το πιάνω, θα γελάσει ο κάθε πικραμένος.
Logged
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: Φοιτητικές Εκλογές 9/4/08 Θέσεις Δ.Α.Π. - Ν.Δ.Φ.Κ.
« Reply #7 on: April 06, 2008, 21:54:06 pm »

Από την υπογραφή του Aurelius:

http://www.spikedhumor.com/articles/126010/Student_Tasered_During_Kerry_s_Speech.html (η... δημοκρατικότατη κοινωνία χωρίς πανεπιστημιακό άσυλο)
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
SarumaN
Guest
Re: Φοιτητικές Εκλογές 9/4/08 Θέσεις Δ.Α.Π. - Ν.Δ.Φ.Κ.
« Reply #8 on: April 06, 2008, 22:29:35 pm »

Θαυμάστε το δημοκρατικό ασυλο που μας έχουν επιβάλλει οι αναρχοαριστεροί (επειδή βαριέμαι να ψάχνω, παραθέτω "λίγα" μόνο παραδείγματα)



Ηταν μονος του.

Μια κοπελια περνουσε στην αρχη και για να μην το καταλαβει η κοπελια του επιασαν συζητηση: "Φιλε ερχεσαι λιγο,θελεις κανα κινητο?" Και του βγαζουν ενα καλο κινητο ,και μολις φευγει η κοπελια του την πεφτουν.

Να κυκλοφορείτε δυο-δυο.... Ποτε δεν την εχουν πεσει σε δυο ατομα.



Σημερα,στις 5 παρα!!!!! αναμεσα στην πολυτεχνικη σχολη και την βιβλιοθηκη την επεσαν δυο σε ενα συμφοιτητη μας.

Και ο ενας ηταν μεσα σε αμαξι. Αλλα το παιδι απο το σοκ δεν θυμηθηκε να κρατησει τον αριθμο της πινακιδας.



Το προηγουμενο Σαββατο στις 9:30 το βραδυ στο δρομο της βιβλιοθήκης στο ύψος της Ιατρικής σχολής τρια άτομα την έπεσαν σε ενα παιδι και τον σάπισαν στο ξύλο.

Μεσα στη βδομαδα στο δρόμο που ανεβαινει απο την εγνατία για Αχεπα(παραλληλος στον προηγουμενο δρομο) γυρω στις 10:30 την έπεσαν σε ενα συμφοιτητή μας 2 άτομα.Τον έριξαν κάτω και τον έκλεψαν.

Αυτά τα πράγματα πως θα τα εξαλείψουμε  ?

Μονος του ο φωτισμος δεν λεει τιποτα....



Κ γω πετυχα μια φορα ρωσοποντιους να κοιτανε απο το παραθυρο μεσα στο αυτοκινητο μ αν εχω κατι πολυτιμο..Ευτυχως δν ειχα κ εφυγαν.Κ μετα πηραν στη σειρα τα αλλα αυτοκινητο που ηταν γυρω..
Το θεμα ειναι οτι τους εβλεπα να το περιτριγυριζουν κ δε μπορουσα να κανω τπτ.Κ να το εσπαζαν δε θα τολμουσα να πλησιασω γιατι ηταν 3 κ ημουν ενας..Κ μπορει να μ εβγαζαν κ κανα μαχαιρι...
Κ ολα αυτα μερα μεσημερι..
Αλλα δε βαριεσαι,τι σημασια εχουμε εμεις κ η περιουσια μας,το ασυλο κ καθε απαλευτος που μαζευεται εκει μεσα να μν παθει τπτ.....


σήμερα στις 18:00 το απόγευμα, με ντάλα ήλιο, έπεσα εγώ θύμα ληστείας στο χώρο ακριβώς έξω από το κυλικείο του πολυτεχνείου από 2 πρεζόνια με την απειλή μαχαιριού. Και παρόλο που τον ένα του φούσκωσα το μάτι ο άλλος με τάραξε στις κλωτσιές. Και όλα αυτά σχεδόν μπροστά στην κεντρική είσοδο του πολ/ειου. Η ομορφιά όμως των λόγων σας περί αυτοφρούρησης του πανεπιστημίου σταματάει, όταν μπροστά στον κίνδυνο που διέτρεχα, περαστικός φοιτητής στα 2 μέτρα όταν φώναξα για βοήθεια έκανε λές και ήμουν αόρατος. Το ίδιο και μέσα στο χώρο του πανεπιστημίου όπου με εμφανή τα σημάδια πάλης και το βρισίδι που έριχνα όλοι γύρο με κοιτούσαν λες και ήμουν από άλλο πλανήτη και ούτε λόγος για βοήθεια. Μπράβο σε όλους.

Δεν θα το πω (ακόμα) οτι χρειάζετε να μπει η αστυνομία στο προαύλιο του πανεπιστημίου αλλά τουλάχιστον πάρτε κάποια θέση ξεκάθαρη επιτέλους η οποία να διασφαλίζει την υλικοσωματική μας ασφάλεια. Να μπορούμε να κατεβαίνουμε όποτε θέλουμε στο πανεπιστήμιο να διαβάσουμε και όχι μόνο στις ώρες αιχμής (όπου και τότε δεν το θεωρώ απίθανο να σε στριμώξουν κάπου, ιδίως αν είσαι γυναίκα), να μην φοβόμαστε ότι κάποιος μπορεί να σου ανοίξει το αμάξι (μου συνέβη και αυτό) και γενικά να αισθανόμαστε ασφάλεια.


Βίντεο που δείχνουν πόσο χρήσιμο είναι το άσυλο (προς αποφυγή παρεξηγήσεων, οι πρωταγωνιστές δεν έχουν καμία σχέση με τους φοιτητές)
http://www.youtube.com/watch?v=2V-s7GqRts4
http://www.youtube.com/watch?v=8RpS_Xc-NRk&feature=related


Άσυλο θα πει ελεύθερη διακίνηση ιδεών (των δικών μας ιδεών)
http://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=20537.msg400633#msg400633


Άσυλο θα πει να προξενείς ζημιές εκατομμυρίων και να αφήνεις το κράτος να πληρώνει τα σπασμένα. Άσυλο θα πει να κάνεις παράνομα κατάληψη σε όποιον χώρο γουστάρεις

Logged
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: Φοιτητικές Εκλογές 9/4/08 Θέσεις Δ.Α.Π. - Ν.Δ.Φ.Κ.
« Reply #9 on: April 06, 2008, 22:42:32 pm »

Οι αναρχικοι τις κανουν τις ληστείες?? και που σαι ληστείες δεν γινονται μονο στο ΑΠΘ, γινονται και στη Ναβαρίνου πχ.






Logged

anonymous-root
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8574


What do you want to troll today?


View Profile
Re: Φοιτητικές Εκλογές 9/4/08 Θέσεις Δ.Α.Π. - Ν.Δ.Φ.Κ.
« Reply #10 on: April 06, 2008, 22:46:45 pm »

μισο παιδιά να παραγγείλω ποπ κόρν  Cheesy
Logged
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: Φοιτητικές Εκλογές 9/4/08 Θέσεις Δ.Α.Π. - Ν.Δ.Φ.Κ.
« Reply #11 on: April 06, 2008, 22:52:38 pm »

Quote from: anonymous-root on April 06, 2008, 22:46:45 pm
μισο παιδιά να παραγγείλω ποπ κόρν  Cheesy

καλα δεν προκειται να επιμεινω και πολυ...

απλα ψηφος στη ΔΑΠ σημαινει οτι βαζει ένα λιθαράκι ωστε μακροπρόθεσμα να ιδιωτικοποιηθει η παιδεία. Βραχυπρόθεσμα, να μειωθεί η χρηματοδότηση και να τεθεί η ακαδημαικη κοινοτητα κατω απο κρατικη διαχείρηση, σαν μια υπηρεσία.
Logged

xristoforos_
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3049


αλλάζοντας...


View Profile
Re: Φοιτητικές Εκλογές 9/4/08 Θέσεις Δ.Α.Π. - Ν.Δ.Φ.Κ.
« Reply #12 on: April 06, 2008, 23:17:16 pm »

Quote from: anonymous-root on April 06, 2008, 22:46:45 pm
μισο παιδιά να παραγγείλω ποπ κόρν  Cheesy

loooooooooooooooooooool
Logged

βαθειά...
xristoforos_
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3049


αλλάζοντας...


View Profile
Re: Φοιτητικές Εκλογές 9/4/08 Θέσεις Δ.Α.Π. - Ν.Δ.Φ.Κ.
« Reply #13 on: April 06, 2008, 23:18:18 pm »

episi mou arese o tonismos...ποπ κΟρν ...
Logged

βαθειά...
mechanical_wind
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 547



View Profile
Re: Φοιτητικές Εκλογές 9/4/08 Θέσεις Δ.Α.Π. - Ν.Δ.Φ.Κ.
« Reply #14 on: April 07, 2008, 02:37:13 am »

Μ'αρέσει το παραλύρημα αντιλόγου... 8)

Συνεχίζω:
http://dap.ntua.gr/el/dap.gr/2008%20black_cyan.pdf

Και τονίζουμε στους φίλους πρωτοετείς, πρώτα είναι η ενημέρωση, μετά η κρίση, έπειτα η σύγκριση και τέλος η επιλογή. Κι όλα αυτά συνθέτουν το πιο σημαντικό που είναι η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ. Αποχή=Νοθεία. Αποχή σημαίνει απόρριψη του δικαιώματος της έκφρασης, αλλά κυρίως σημαίνει ενθάρρυνση συχνά αυθαίρετων και επιβλαβών δράσεων, μάρτυρες των οποίων γίναμε όλοι τα τελευταία 2 χρόνια με τη σχέση κόστους-αποτελέσματος αυτών να τείνει στο μηδέν…
Το πανεπιστήμιο θα πάει μπροστά με συμμετοχή, κριτική, σύνθεση, ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ, δράση και όχι αντίδραση.
« Last Edit: April 07, 2008, 02:40:25 am by mechanical_wind » Logged
Pages: [1] 2 3 ... 11 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...