• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 15:27:30 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 15:27:30 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by NickSpan
[Today at 14:59:17]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by nmpampal
[Today at 00:16:23]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]

[Εφ.Θερμοδυναμική]Παλιά θ...
by Giannis Masterio
[June 12, 2025, 22:30:38 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9959
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426670
Total Topics: 31711
Online Today: 201
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 67
Guests: 101
Total: 168
Κaraflodaimonas
1234
skoloni
teeeoooo
Gstremp
dseid
chaniotism
tinidou
Paschalina.S
Don
Notac
glavdakis
petikas
amprozos
Kv
agapiecon
george14
giorgos_chon
tsintsi
Katarameno
aachmet
akoil
Retroman07
diamanar
iropap
gkougeor
giorgos_skl
Antonistsak
Mr Watson
Nikoletta
A-TheITGuy
VeGGoS
chriskazakos
Nicotre
alice
JoHn!
jimalexoud
Nikos_313
Pcsc
Tsikalis
Mihalist
aurora
pdiamantis
AristeidisM
mara.mlch
artemissamaras_
Captain
georgino
thegreekbaron
Juror8
Antreas17
gkarapip
Ioannakoliou
John120196
Thanoskask
zontos
unreasonable
anthi kotsani
Toaoutplasedakitoubiseswa
tasos gourd
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
  Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). π.χ. [img height=400 (κλείνει η αγκύλη) 
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Πανεπιστήμιο και Παιδεία > Πανεπιστήμιο.gr (Moderators: Tasos Bot, PolarBear) > Ανταποδοτικές παρουσίες στις παραδόσεις
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Ανταποδοτικές παρουσίες στις παραδόσεις  (Read 2223 times)
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Ανταποδοτικές παρουσίες στις παραδόσεις
« on: October 09, 2007, 02:49:21 am »

Το τόπικ προέκυψε από εδώ:
http://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=23720.0
« Last Edit: April 04, 2008, 20:52:03 pm by corina » Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
fantomas
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3228



View Profile
Re: Ανταποδοτικές παρουσίες στις παραδόσεις
« Reply #1 on: April 01, 2008, 16:40:20 pm »

Quote from: Godhatesusall on March 29, 2008, 12:33:13 pm
casus belli
Ύστερα από αυτό που έγινε στο μάθημα των Ψηφ.Συστ.2 για τις παρουσίες, αν κατέβαινε στις εκλογές θα το ψηφίζαμε στα "σίγουρα" κ με τα 2 χέρια................ Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
Logged

-Buenos dias!
-Kinder Bueno!!!
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: Ανταποδοτικές παρουσίες στις παραδόσεις
« Reply #2 on: April 01, 2008, 17:23:06 pm »

Quote from: fantomas on April 01, 2008, 16:40:20 pm
Quote from: Godhatesusall on March 29, 2008, 12:33:13 pm
casus belli
Ύστερα από αυτό που έγινε στο μάθημα των Ψηφ.Συστ.2 για τις παρουσίες, αν κατέβαινε στις εκλογές θα το ψηφίζαμε στα "σίγουρα" κ με τα 2 χέρια................ Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin

οφφ-τοπικ

Σε τι αναφέρεσαι??? Huh

-η άσχετη-
Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
fantomas
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3228



View Profile
Re: Ανταποδοτικές παρουσίες στις παραδόσεις
« Reply #3 on: April 02, 2008, 14:17:42 pm »

Quote from: H corina χαιρετιζει την ορκομωσα του Turambar on April 01, 2008, 17:23:06 pm
Quote from: fantomas on April 01, 2008, 16:40:20 pm
Quote from: Godhatesusall on March 29, 2008, 12:33:13 pm
casus belli
Ύστερα από αυτό που έγινε στο μάθημα των Ψηφ.Συστ.2 για τις παρουσίες, αν κατέβαινε στις εκλογές θα το ψηφίζαμε στα "σίγουρα" κ με τα 2 χέρια................ Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
οφφ-τοπικ

Σε τι αναφέρεσαι??? Huh

-η άσχετη-
O κ.Δογκουζιάνης είπε ότι θα καθιέρωνε παρουσίες μαθήματος(Ψηφιακά 2-παλούκι μάθημα) ώστε να βοηθήσει κάποιον ο οποίος θα έπαιρνε 4 ή 4.5(δηλαδή να το κάνει 5)......ε κ ήρθαν κάποιοι συνάδελφοι(εκ των υστέρων κατάλαβα ότι ανήκουν κάποιοι από αυτούς στο casus belli) κ διαμαρτυρήθηκαν έντονα κ το πήρε πίσω....εξου κ το παραπάνω σχόλιο........
Logged

-Buenos dias!
-Kinder Bueno!!!
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: Ανταποδοτικές παρουσίες στις παραδόσεις
« Reply #4 on: April 02, 2008, 17:41:41 pm »

Εσένα σου φαίνεται λογικό να παίρνει παραπάνω κάποιος απλά και μόνο επειδή περνάει κάποιες ώρες της ζωής του ακούγοντας τον καθηγητή; Ενώ το διάβασμά του, οι γνώσεις του και η τριβή του με το αντικείμενο είναι ισάξια με κάποιου άλλου που απλά για x,y λόγους (σύμπτωση με τις ώρες άλλου μαθήματος ή εργαστηρίου, εξωπανεπιστημιακές υποχρεώσεις, απαξίωση προς το συγκεκριμένο καθηγητή...) δεν παρακολουθεί;
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: Ανταποδοτικές παρουσίες στις παραδόσεις
« Reply #5 on: April 02, 2008, 17:42:44 pm »

Quote from: Nessa NetMonster on April 02, 2008, 17:41:41 pm
Εσένα σου φαίνεται λογικό να παίρνει παραπάνω κάποιος απλά και μόνο επειδή περνάει κάποιες ώρες της ζωής του ακούγοντας τον καθηγητή; Ενώ το διάβασμά του, οι γνώσεις του και η τριβή του με το αντικείμενο είναι ισάξια με κάποιου άλλου που απλά για x,y λόγους (σύμπτωση με τις ώρες άλλου μαθήματος ή εργαστηρίου, εξωπανεπιστημιακές υποχρεώσεις, απαξίωση προς το συγκεκριμένο καθηγητή...) δεν παρακολουθεί;

+φωνώ...
Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
fantomas
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3228



View Profile
Re: Ανταποδοτικές παρουσίες στις παραδόσεις
« Reply #6 on: April 03, 2008, 19:03:01 pm »

Quote from: Nessa NetMonster on April 02, 2008, 17:41:41 pm
Εσένα σου φαίνεται λογικό να παίρνει παραπάνω κάποιος απλά και μόνο επειδή περνάει κάποιες ώρες της ζωής του ακούγοντας τον καθηγητή; Ενώ το διάβασμά του, οι γνώσεις του και η τριβή του με το αντικείμενο είναι ισάξια με κάποιου άλλου που απλά για x,y λόγους (σύμπτωση με τις ώρες άλλου μαθήματος ή εργαστηρίου, εξωπανεπιστημιακές υποχρεώσεις, απαξίωση προς το συγκεκριμένο καθηγητή...) δεν παρακολουθεί;
Δήλωσε στην αρχή του μαθήματος ότι το μάθημα είναι δύσκολο και ότι αυτά που κάνει δεν θα τα βρούμε κάπου αλλού.............
Ναι πολύ παραπάνω............"όσοι παρακολουθούν κ γράψουν 4 θα πάρουν 10 λόγω των παρουσιών"...............για ταληράκι μιλάμε ξεκόλλα
όποιος θέλει παραπάνω ας λιώσει με 5-6 βιβλία ψηφιακών(αν προλαβαίνει μες στο εξάμηνο) κ ας μην πατάει.........Απλά το βλέπουμε από διαφορετική γωνία.....κάποιοι το βλέπουν σαν καταναγκαστικό έργο...... εγω το βλέπω σαν ένα κίνητρο να πάω να παρακολουθήσω..........
Logged

-Buenos dias!
-Kinder Bueno!!!
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: Ανταποδοτικές παρουσίες στις παραδόσεις
« Reply #7 on: April 03, 2008, 19:08:10 pm »

Κίνητρο για να παρακολουθήσεις θα έπρεπε να είναι η μεταδοτικότητα του καθηγητή και το πόσο σε διευκολύνει στην κατανόηση και όχι το ότι κάνει πράγματα "που δε θα βρούμε κάπου αλλού"... αν είναι έτσι, ας μοιράζονται σημειώσεις με αυτήν τη... δυσεύρετη γνώση, για να μην αδικούνται οι φοιτητές που δε μπορούν να παρακολουθήσουν αλλά έχουν αυθεντικό ενδιαφέρον για το μάθημα.

Αν είναι να γλείψεις για να πάρεις "ταλιράκι", ευχαριστώ δε θα πάρω!
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
fantomas
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3228



View Profile
Re: Ανταποδοτικές παρουσίες στις παραδόσεις
« Reply #8 on: April 03, 2008, 19:23:24 pm »

Quote from: Nessa NetMonster on April 03, 2008, 19:08:10 pm
Κίνητρο για να παρακολουθήσεις θα έπρεπε να είναι η μεταδοτικότητα του καθηγητή και το πόσο σε διευκολύνει στην κατανόηση και όχι το ότι κάνει πράγματα "που δε θα βρούμε κάπου αλλού"... αν είναι έτσι, ας μοιράζονται σημειώσεις με αυτήν τη... δυσεύρετη γνώση, για να μην αδικούνται οι φοιτητές που δε μπορούν να παρακολουθήσουν αλλά έχουν αυθεντικό ενδιαφέρον για το μάθημα.

Αν είναι να γλείψεις για να πάρεις "ταλιράκι", ευχαριστώ δε θα πάρω!
Το να παραστείς σε ένα οποιοδήποτε μάθημα (όσο βαρετό και να είναι) το θεωρείς γλύψιμο???????Όταν πηγαίνει κάποιος σε ένα βαρετό μάθημα χωρίς να καταλαβαίνει  κ πολλά είναι μαζόχας......το να πηγαίνει σε ένα που 'χει παρουσίες οι οποίες δυνητικά μπορούν να δώσουν τάληρο είναι συμφεροντολόγος κ όχι γλύφτης.......
Γλύψιμο είναι  να πηγαίνεις αμέσως μετά το μάθημα κ να πρήζεις τον καθηγητή σε συνεχή βάση ή να κάνεις χαζές ερωτήσεις την ώρα του μαθήματος μόνο κ μόνο για να σε προσέξει........... 
Μάλλον για σένα η λέξη "γλύψιμο" έχει ευρεία έννοια..............
Logged

-Buenos dias!
-Kinder Bueno!!!
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: Ανταποδοτικές παρουσίες στις παραδόσεις
« Reply #9 on: April 03, 2008, 19:37:43 pm »

Το να ικανοποιείς τα βίτσια του καθηγητή δεν είναι γλείψιμο;

Το σύστημα των παρουσιών αποτελεί αισχρή απαξίωση του ρόλου των παραδόσεων. Πάω στις παραδόσεις για να παρακολουθήσω, να μάθω, να συμμετάσχω, να κατανοήσω, να λύσω απορίες, και δηλώνοντας εμμέσως ότι εκτιμώ την αξία του καθηγητή. Δεν πάω για βαθμοθηρικούς λόγους, δεν πάω επειδή "ο καθηγητής μπορεί να είναι άχρηστος αλλά αυτά που λέει δεν τα έχει το βιβλίο" (ε, να τα είχε το βιβλίο!), δεν πάω επειδή με πιέζουν, δεν πάω επειδή με φακελώνουν (δε γουστάρω να ξέρουν οι άλλοι αν είμαι στο μάθημα ρε φίλε! Προσωπική μου υπόθεση είναι), δεν πάω για να παίξω με το κινητό, να μιλήσω με το διπλανό, να διαβάσω κάποιο άλλο μάθημα ή να κοιμηθώ (υπό φυσιολογικές συνθήκες αν το μάθημα γίνεται τόσο χάλια απλά δε θα πηγαίνω και θα αξιοποιώ το χρόνο μου αλλιώς). Σέβομαι τη διαδικασία.

Αλήθεια, αν κάποιος κάνει φασαρία και του ζητήσει ο καθηγητής να βγει έξω, θα του βάζει και απουσία όπως στο σχολείο; Cheesy
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
fantomas
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3228



View Profile
Re: Ανταποδοτικές παρουσίες στις παραδόσεις
« Reply #10 on: April 03, 2008, 19:51:09 pm »

Quote from: Nessa NetMonster on April 03, 2008, 19:37:43 pm
Το να ικανοποιείς τα βίτσια του καθηγητή δεν είναι γλείψιμο;

Το σύστημα των παρουσιών αποτελεί αισχρή απαξίωση του ρόλου των παραδόσεων. Πάω στις παραδόσεις για να παρακολουθήσω, να μάθω, να συμμετάσχω, να κατανοήσω, να λύσω απορίες, και δηλώνοντας εμμέσως ότι εκτιμώ την αξία του καθηγητή. Δεν πάω για βαθμοθηρικούς λόγους, δεν πάω επειδή "ο καθηγητής μπορεί να είναι άχρηστος αλλά αυτά που λέει δεν τα έχει το βιβλίο" (ε, να τα είχε το βιβλίο!), δεν πάω επειδή με πιέζουν, δεν πάω επειδή με φακελώνουν (δε γουστάρω να ξέρουν οι άλλοι αν είμαι στο μάθημα ρε φίλε! Προσωπική μου υπόθεση είναι), δεν πάω για να παίξω με το κινητό, να μιλήσω με το διπλανό, να διαβάσω κάποιο άλλο μάθημα ή να κοιμηθώ (υπό φυσιολογικές συνθήκες αν το μάθημα γίνεται τόσο χάλια απλά δε θα πηγαίνω και θα αξιοποιώ το χρόνο μου αλλιώς). Σέβομαι τη διαδικασία.

Αλήθεια, αν κάποιος κάνει φασαρία και του ζητήσει ο καθηγητής να βγει έξω, θα του βάζει και απουσία όπως στο σχολείο; Cheesy
Ναι κ αν σε πιάσει 3 φορές να μιλάς κ να του χαλάς το μάθημα, παίζει να σε γράψει κ στο ποινολόγιο Grin......Πρόκειται για ένα "μικρό σπρώξιμο" κ όχι βίτσιο....είπαμε αν είναι 4 ή 4.5 θα γίνει 5.......μισή μονάδα.....εσύ κ οποιοσδήποτε άλλος που δεν έχει ανάγκη το τάληρο(την μισή μονάδα) κ πιάνει πουλιά στον αέρα, μην πατήσετε  ποτέ κ γράψτε 10 στο τέλος........τότε ναι είσαι μάγκας/μάγκισσα.......δεν σε περιορίζει ούτε σε υποχρεώνει.......το ξέρεις κ αναλόγως παίρνεις τα μέτρα σου...Anyway δεν έχει νόημα να συζητάμε............το βλέπουμε υπό διαφορετικό πρίσμα......κ εφόσον το πήρε πίσω ένας λόγος παραπάνω να μην το κουβεντιάζουμε........καλό σου απόγευμα
Logged

-Buenos dias!
-Kinder Bueno!!!
kanele
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 110


...


View Profile
Re: Ανταποδοτικές παρουσίες στις παραδόσεις
« Reply #11 on: April 03, 2008, 19:52:13 pm »

     Έτσι για σ'υγκριση με τα παραπάνω Wink, δείτε λιγάκι αυτο

http://ocw.mit.edu/OcwWeb/web/home/home/index.htm

ή πιο συγκεκριμένα αυτό

http://ocw.mit.edu/OcwWeb/Electrical-Engineering-and-Computer-Science/index.htm

 Tongue Lips Sealed Undecided
Logged

. . .
Aurelius
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4056


Τρια πουλακια καθονταν, στον κηπο και λαλούσαν...


View Profile
Re: Ανταποδοτικές παρουσίες στις παραδόσεις
« Reply #12 on: April 04, 2008, 10:50:28 am »

Quote from: morphis.ee on April 03, 2008, 19:52:13 pm
     Έτσι για σ'υγκριση με τα παραπάνω Wink, δείτε λιγάκι αυτο

http://ocw.mit.edu/OcwWeb/web/home/home/index.htm

ή πιο συγκεκριμένα αυτό

http://ocw.mit.edu/OcwWeb/Electrical-Engineering-and-Computer-Science/index.htm

 Tongue Lips Sealed Undecided

Ακριβως.

Θεωρω πως το μονο κινητρο για μια παρακολουθηση πρεπει να ειναι η αξια της η ιδια. Αν ο καθηγητης δεν ειναι ικανος να κανει ενδιαφερον και μεταδοτικο μαθημα, τοτε ολα τα υπολοιπα ειναι να χαμε να λεγαμε. Η λογικη των παρακολουθησεων ειναι υποτιθεται να πας, αν ακους τον καθηγητη και αν εισαι προσεκτικος να γραφεις και βαθμο. Αν ειναι να πηγαινεις σε ολα τα μαθηματα, απλα και μονο για να παρεις 4.5, σημαινει οτι το μαθημα ειναι(και αυτο μπορω να το επιβεβαιωσω) αστα να πανε ... Και σε αυτο δεν φταινε οι φοιτητες που δεν παριστανται, αλλα αυτοι που παριστανται ...
« Last Edit: April 07, 2008, 11:31:37 am by Aurelius » Logged

My website: http://staff.science.uva.nl/~gavves/
My blog: http://stratisgavves.blogspot.com/

Και τελος, το νεο site που φτιαχνω, www.antoniagavve.com. Αν υπαρχουν τιποτα ιδεες, ή προτασεις ειναι ιδιαιτερως ευπροσδεκτες. Αν καποιος ξερει και νορβηγικα, ακομα καλυτερα Tongue
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Ανταποδοτικές παρουσίες στις παραδόσεις
« Reply #13 on: October 02, 2008, 23:03:27 pm »

Απαράδεκτο
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...