• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 10:25:59 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 10:25:59 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
H Στοά των Off Topic
by Nikos_313
[Today at 08:53:31]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by tzortzis
[Today at 07:55:05]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 00:45:33]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 17, 2025, 21:32:50 pm]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426707
Total Topics: 31710
Online Today: 215
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 32
Guests: 120
Total: 152
angelos
Billyskotsikas
PAPARI69
andreas2000
GP
dedhe
ellimoschou
kkotsopo
chidi anagonye
JoHn!
chris_p30
s
grammaths
aachmet
DJ Stefzia
NET2GRID
John120196
elizabeth
tzortzis
cchristodoulou
mpilas_giwrgos
mike1996
gksp
rafa98p
Mari0s
nikpapoutsi
mimaki
vajim
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Εκδηλώσεις - Ημερίδες (Moderators: PolarBear, tzortzis) > Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 [2] 3 Go Down Print
Author Topic: Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires  (Read 7792 times)
thanasiskehagias
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 293

Matlab Rules!!!


View Profile WWW
Re: Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires
« Reply #15 on: April 01, 2008, 19:45:18 pm »

Από το http://en.wikipedia.org/wiki/Pacman ...

Quote
Ghosts
Initially, Pac-Man’s enemies were referred to as monsters on the arcade cabinet, but soon became colloquially known as ghosts. The ghosts are bound by the maze in the same way as Pac-Man, but generally move slightly faster than the player, but they slow down when turning corners and slow down significantly while passing through the tunnels on the sides of the maze. (Pac-Man can pass through these tunnels unhindered.) This is counteracted by the fact that Pac-Man slows down slightly while eating dots, so if a ghost is chasing Pac-Man while he is eating a long chain of dots, he will slowly, but surely be caught. The red ghost speeds up after a certain number of dots are eaten (this occurs earlier in higher levels). The accelerated Blinky is unofficially called Cruise Elroy, although opinions differ on the origins of this term.

Behavior
A ghost always maintains its current direction until it reaches an intersection, at which point it may turn left or right. Periodically, the ghosts will reverse direction and head for the corners of the maze (commonly referred to as "scatter mode"), before reverting to their normal behavior. In an interview, Iwatani stated that he had designed each ghost with its own distinct personality in order to keep the game from becoming impossibly difficult or boring to play. However, while players generally agree that the behaviors of each ghost add depth and challenge to the game, no consensus has been reached on exactly how to describe those behaviors.

Despite the seemingly random nature of some of the ghosts, their movements are strictly deterministic, enabling experienced players to devise precise sequences of movements for each level (termed "patterns") that allow them to complete the levels without ever being caught. A later revision of the game code altered the ghosts' behavior, but new patterns were soon developed for that behavior as well. Players have also learned how to exploit other flaws in the ghosts' behavior, including finding places where they can hide indefinitely without moving, and a code bug occasionally allows Pac-Man to pass through a non-blue ghost unharmed. (Several patterns have been developed to exploit this bug.) A common rumor speculates that this only happens when Pac-Man's mouth is completely closed.

Δείτε κι αυτό, πολύ ενδιαφέρον επί του Pacman αλλά και του Game AI γενικότερα http://www.lcc.gatech.edu/~mateas/publications/MateasDIGRA2003.pdf

Θ
Logged

Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires
« Reply #16 on: April 01, 2008, 20:04:11 pm »

Ψάχνουν κάποιον ο οποίος κινείται....


τα τετραγωνάκια σκαλώνουν όταν η επιλογή τους θα τους πάει σε έναν χώρο, που θα αφήσουν κενό πίσω τους για να διαφύγει ο κλέφτης


Smiley Smiley Smiley

ομολογώ ότι την ψιλιάστηκα από τον τρόπο που το θέσατε... ένα θέμα διπλωματικής σας αν θυμάμαι...
Logged

byeeee
thanasiskehagias
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 293

Matlab Rules!!!


View Profile WWW
Re: Διαλέξεις -- Βαθμός Ευκολίας
« Reply #17 on: April 01, 2008, 21:00:53 pm »

Σε απάντηση ερώτησης που πήρα με PM: οι διαλέξεις δεν έχουν προαπαιτούμενα, μπορεί να παρακολουθήσει και να καταλάβει κάποιος που δεν είχε παρακολουθήσει τις περσινές.

Θ
Logged

Megawatt
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3695


...upgrading...


View Profile
Re: Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires
« Reply #18 on: April 03, 2008, 02:25:02 am »

Quote from: thanasiskehagias on April 01, 2008, 19:45:18 pm
Από το http://en.wikipedia.org/wiki/Pacman ...

Quote
Ghosts
........
Despite the seemingly random nature of some of the ghosts, their movements are strictly deterministic, enabling experienced players to devise precise sequences of movements for each level (termed "patterns") that allow them to complete the levels without ever being caught.

Αιτιοκρατική και όχι πιθανοκρατική η κίνηση τους λοιπόν Roll Eyes
Logged


...........
cyb3rb0ss
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3348


0 ΜΗΔΕΝ ZERO NULL CERO


View Profile
Re: Διαλέξεις -- Βαθμός Ευκολίας
« Reply #19 on: April 03, 2008, 12:44:28 pm »

Quote from: thanasiskehagias on April 01, 2008, 21:00:53 pm
Σε απάντηση ερώτησης που πήρα με PM: οι διαλέξεις δεν έχουν προαπαιτούμενα, μπορεί να παρακολουθήσει και να καταλάβει κάποιος που δεν είχε παρακολουθήσει τις περσινές.

Θ

Kαλό αυτό...
Logged

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. ~Albert Einstein

Never argue with stupid people,
the will drag you down to their level
and then beat you with experience.
~Mark Twain

Απλά 0! Fuck Yeah!

LinkedIn
thanasiskehagias
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 293

Matlab Rules!!!


View Profile WWW
Re: Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires
« Reply #20 on: April 03, 2008, 14:09:09 pm »

Quote from: Turambar o μηχανικός on April 01, 2008, 20:04:11 pm
Ψάχνουν κάποιον ο οποίος κινείται....


τα τετραγωνάκια σκαλώνουν όταν η επιλογή τους θα τους πάει σε έναν χώρο, που θα αφήσουν κενό πίσω τους για να διαφύγει ο κλέφτης


Smiley Smiley Smiley

ομολογώ ότι την ψιλιάστηκα από τον τρόπο που το θέσατε... ένα θέμα διπλωματικής σας αν θυμάμαι...
Ετσι. Για την ακρίβεια:
1. Τα μπλε τετραγωνακια ειίναι οι κυνηγοί.
2.  Κάποιοι "καθαρίζουν" ένα τμήμα του χώρου και άλλοι περιμένουν ("σκαλώνουν" κατά Turambar) για να μην αφήσουν δίοδο διαφυγής στον φυγάδα.

Τώρα,  ο φυγάδας που είναι στο ταινιάκι? Τι ρόλο παίζει?

Επίσης:το καινούριο attachment τι είναι? και τι σχέση έχει με το προηγούμενο ταινιάκι?

Logged

thanasiskehagias
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 293

Matlab Rules!!!


View Profile WWW
Re: Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires
« Reply #21 on: April 03, 2008, 14:16:29 pm »

Και άλλο ένα attachment, σας θυμίζει τίποτα?
Logged

Kaizer
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 250

Είμαι ηλεκτρολόγος, συμβαίνει κάτι;


View Profile
Re: Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires
« Reply #22 on: April 04, 2008, 12:29:27 pm »

Το 1ο attachment ,ειναι ο αλγαριθμος του βιντεο ,αναποδα?


Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω,δεν ξερω αν εχει σημασια, ειναι γιατι μερικες φορες σκαλωνουνε χωρις εμφανη λογο(δεν φυλανε κανενα διαδρομο etc) για καποια δευτερα,οπως το 3ο στην αρχη,

Το ποσο σκουρο ειναι ενα δωματιακι πρεπει να εχει σχεση με την πιθανοτητα να εινα σ'αυτο ο φυγας? Η μαλλον σε ποιο δωματιο θα εχει τις περισσοτερες διεξοδους να αποφυγει τους φρουρους?
« Last Edit: April 04, 2008, 20:31:28 pm by Kaizer » Logged
thanasiskehagias
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 293

Matlab Rules!!!


View Profile WWW
Re: Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires
« Reply #23 on: April 05, 2008, 23:18:46 pm »

Quote from: Kaizer on April 04, 2008, 12:29:27 pm
Το 1ο attachment ,ειναι ο αλγαριθμος του βιντεο ,αναποδα?
Όχι ακριβώς. Είναι η αναπαράσταση του χώρου που φαίνεται στο βίντεο ως γράφημα. Δεν ξέρω αν κάνετε θεωρία γραφημάτων στα Διακριτά Μαθηματικά, είναι μια μεγάλη περιοχή των μαθηματικών με πολλές εφαρμογές και πολύ ενδιαφέρουσες θεωρητικές ιδέες. Π.χ. σε ένα γράφημα μπορούμε να ορίσουμε την έννοια της απόστασης δύο σημείων και απ΄αυτό να ορίσουμε την έννοια του ευθύγραμμου τμήματος. Προκύπτει μια (όχι Ευκλείδεια) γεωμετρία στην οποία μεταξύ δύο σημείων μπορούμε να έχουμε περισσότερα από ένα ευθύγραμμα τμήματα...

Η περισσότερη έρευνα καταδίωξης / διαφυγής στηρίζεται στην μετατροπή του Ευκλείδειου χώρου σε ένα γραφηματικό χώρο.

Quote from: Kaizer on April 04, 2008, 12:29:27 pm
Το ποσο σκουρο ειναι ενα δωματιακι πρεπει να εχει σχεση με την πιθανοτητα να εινα σ'αυτο ο φυγας? Η μαλλον σε ποιο δωματιο θα εχει τις περισσοτερες διεξοδους να αποφυγει τους φρουρους?
Σωστό.
Logged

Junior
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1349


View Profile
Re: Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires
« Reply #24 on: April 06, 2008, 14:06:34 pm »

Πρόγραμμα διαλέξεων


1η διάλεξη (Δευτέρα 7/4) – Εισαγωγή-Εκμάθηση

-   Εισαγωγή

-   Δέντρο παιχνιδιού

-   Παιχνίδια με γύρους

-   Εκμάθηση

Ακολουθεί: Κρασοκατάνυξη (…εφόσον υπάρχει θέληση)



2η διάλεξη (Πέμπτη 10/4) – Βελτιστοποίηση

-   Εισαγωγή – ένα απλό παράδειγμα

-   Τρίλιζα

-   Καταδίωξη/διαφυγή με ορατό φυγάδα

-   Καταδίωξη/διαφυγή με αόρατο φυγάδα

Ακολουθεί: Προβολή ταινίας ??? (Αναμένεται ανακοίνωση από Κινηματογραφική Ομάδα)



3η διάλεξη (Δευτέρα 14/4) - Βάσεις κανόνων-Age of Empires

-   Τρίλιζα με κανόνες

-   Pacman με κανόνες

-   Age of Empires 2 – Τεχνητή νοημοσύνη με κανόνες

-   Age of Empires 2 – Μια μαθηματική ανάλυση

Ακολουθεί: LAN party Age of Empires 2! (σε κάποιο Internet Café)
Logged
Junior
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1349


View Profile
Re: Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires
« Reply #25 on: April 07, 2008, 18:33:48 pm »

Τελικά την Πέμπτη, μετά τη διάλεξη θα ακολουθήσει προβολή της ταινίας "π"

Ευχαριστούμε την Κινηματογραφική Ομάδα!




Σας περιμένουμε όλους σήμερα στην 1η διάλεξη, στις 20:00! Cheesy
Logged
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires
« Reply #26 on: April 07, 2008, 18:57:58 pm »

Quote from: Junior on April 07, 2008, 18:33:48 pm
Τελικά την Πέμπτη, μετά τη διάλεξη θα ακολουθήσει προβολή της ταινίας "π"

 tomato tomato tomato

Σόρι κιόλας, αλλά δε μπορούσα να μη σχολιάσω Lips Sealed
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
Guybrush
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3527



View Profile
Re: Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires
« Reply #27 on: April 07, 2008, 19:06:29 pm »

Quote from: Nessa NetMonster on April 07, 2008, 18:57:58 pm
Quote from: Junior on April 07, 2008, 18:33:48 pm
Τελικά την Πέμπτη, μετά τη διάλεξη θα ακολουθήσει προβολή της ταινίας "π"

 tomato tomato tomato

Σόρι κιόλας, αλλά δε μπορούσα να μη σχολιάσω Lips Sealed
Κάνε λίγο πιο λεκτικό το σχόλιό σου.
Logged
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires
« Reply #28 on: April 07, 2008, 22:09:07 pm »

Δεν της αρέσει η ταινία.
Logged

byeeee
limmaiden
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 8



View Profile
Re: Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires
« Reply #29 on: April 08, 2008, 00:03:09 am »

θα ερθω και γω.οχι τιποτα αλλο,αλλα  γιατι μου αρεσει πολυ το  age of empires.αντε με το καλο τα λεμε εκει.
ταλεμενιδης
jim
Logged
Pages: 1 [2] 3 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...