Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση

(1/33) > >>

dimakis:
edited by mod: το θεμα προηλθε απο συζητηση για τα αποτελέσματα των αναλογικων επικοινωνιων


Quote from: Karaμazoβ on March 14, 2008, 13:35:58 pm


Αχ το 5αρι το καλό...Και η πλακα είναι οτι νομιζα οτι τα ειχα κατανοησει κάπως και οτι τα θεματα ήταν μετρια...τελικα ουτε τα μισα δεν ηταν σωστα απ οσα ειχα γραψει...


Ούτε το 5 ούτε το 10 είναι το πρόβλημα.
Αυτά είναι νούμερα και παίζουν όπως τα παίζουμε.
Το πρόβλημα είναι η ουσία.
Και μ' αυτήν τι γίνεται;

Το πρόβλημα της μη κατανόησης βασικών εννοιών, της αδυναμίας από το σύνολο σχεδόν των φοιτητών να παρακολουθήσουν αυτά που στο παρελθόν θεωρούνταν απλά και φυσιολογικά, είναι δεδομένο.

Στον ευσυνείδητο εξεταστή, οι εξετάσεις το αποκαλύπτουν.
Ο ευσυνείδητος διεκπεραιωτής έχει ακόμη μια ευκαιρία να το συγκαλύψει.

Νομίζω ότι όλοι παίζουμε τον δεύτερο ρόλο, γι αυτό και αρρωσταίνω.


Karaμazoβ:
Aυτά ισως να τα σκέφτεται ένας εξεταστης...

ενας φοιτητής ομως που έρχεται και φευγει και παρα την προσπάθεια του, εχοντας επικεντρωθει σε καποιια συγκεκριμενα μαθηματα,που του αρεσουν, δεν παει όπως τα περιμένει,  αρχίζει και αναρωτιέται:

-βρε μπας και διαβάζω λαθος?
-μα καλά μηπως δεν κατέχω τις βασικες έννοιες?
-τι παει στραβά τελοσπάντων? Τι σοι μηχανικος θα βγω απο δω μεσα?


Αυτό δεν το λεω μονο γω αλλα περναει απο τα μυαλά πολλων τελευταια...

Appelsinpiken:
Quote from: Karaμazoβ on March 14, 2008, 14:03:21 pm

ενας φοιτητής ομως που έρχεται και φευγει και παρα την προσπάθεια του, εχοντας επικεντρωθει σε καποιια συγκεκριμενα μαθηματα,που του αρεσουν, δεν παει όπως τα περιμένει,  αρχίζει και αναρωτιέται:

-βρε μπας και διαβάζω λαθος?
-μα καλά μηπως δεν κατέχω τις βασικες έννοιες?
-τι παει στραβά τελοσπάντων?


Αυτό δεν το λεω μονο γω αλλα περναει απο τα μυαλά πολλων τελευταια...


δε θα μπορούσα να συμφωνησω περισσοτεροοοοο........ :-\ :-\ :-\

dimakis:
Ούτε κι εγώ λέω τίποτε διαφορετικό.

Μόνο που εσείς το λέτε μετρώντας τους βαθμούς, και στην αγωνία σας να είστε 'ανταγωνιστικοί', ενώ εγώ βάζω ένα ζήτημα ουσίας.

Αν μπορούσαν κάποιοι που ακόμα σκέφτονται με όρους δασκάλων, και κάποιοι που σκέφτονται με όρους ανθρώπων που τους ενδιαφέρει η απόκτηση της γνώσης, να συναντηθούν, ίσως να είχαμε αποτέλεσμα.

emmanuel:
Quote from: dimakis on March 14, 2008, 14:47:01 pm

Ούτε κι εγώ λέω τίποτε διαφορετικό.

Μόνο που εσείς το λέτε μετρώντας τους βαθμούς, και στην αγωνία σας να είστε 'ανταγωνιστικοί', ενώ εγώ βάζω ένα ζήτημα ουσίας.

Αν μπορούσαν κάποιοι που ακόμα σκέφτονται με όρους δασκάλων, και κάποιοι που σκέφτονται με όρους ανθρώπων που τους ενδιαφέρει η απόκτηση της γνώσης, να συναντηθούν, ίσως να είχαμε αποτέλεσμα.



εχει ψωμι η συζητηση,αλλα δε νομιζω να διαχωριστει γιατι παντα μετα τις εξετασεις πεφτει το ενδιαφερον...
εγω εμμενω στη θεση μου οτι αν θελουμε ποσοτητα και ποιοτητα δεν γινεται...
ή θα εχουμε λιγα μαθηματα και καλα ,ή,για να αντιστρεψω την ειδικευση, θα μαθαινουμε ολοενα λιγοτερα πραγματα για ολοενα περισσοτερα,μεχρι που δε θα ξερουμε τπτ για τα παντα...

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page