Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση
PanteGrv:
Κοίτα νομίζω υπάρχει λόγος που μιλάει για το ένα και όχι για το άλλο(αν και μιλώντας για το ένα μιλάει και για το άλλο, αφού μιλάει γενικά για την βία), και αυτός είναι το εργασιακό του περιβάλλον φαντάζομαι. Γι αυτό είναι ερεθισμένος και μιλάει για αυτό με το παραμικρό, δεν μπορεί να συλλάβει ότι μπορούν να του ασκούν τέτοια βία στο χώρο εργασίας του(γιατί αυτός δεν συμβιβάζεται κιόλας). Τώρα για τον Φύσσα, μιλάει για τις πολιτικές σκοπιμότητες ουσιαστικά, που μεγέθυναν το θέμα με τρόπο που και εμένα εκείνη την εποχή με είχε πειράξει(αν είναι δυνατόν να περιφέρεις τους νεκρούς "σου" για να κερδίσεις από αυτό, του σου σε εισαγωγικά γιατί η οικειοποίηση ήταν αυθαίρετη, να τη η βία). Γενικά ο τρόπος που γράφει απαιτεί να μπεις στο κλίμα του(και έτσι γράφουν οι περισσότεροι άνθρωποι με άποψη). Και δεν με νοιάζει αν είναι δεξιός ή όχι, εγώ εξ αρχής μίλησα για τις ικανότητές του.. Τέλοσπαντων πάμε στο θέμα μας
Quote from: Social_waste on April 30, 2014, 14:51:34 pm
νομιζω οτι στα βασικα του προβληματος συμφωνουμε. εγω θα το ελεγα αλλιως: η σχολη μοιαζει να ειναι φτιαγμενη ετσι ωστε τα πρωτα εξαμηνα να αποθαρρυνουν την ενασχοληση - και πραγματι την αποθαρρυνουν. ως εκ τουτου αλλαγες που θα στοχευαν στο να πεισουν τους φοιτητες οτι κανουν κατι που τους ενδιαφερει θα ηταν ευπροσδεκτες.
τωρα οι ιδιες οι προτασεις σου μου φανηκαν, tbh, μαλλον γενικολογες οποτε δυσκολευομαι να δω πως θα αντιμετωπιζαν το προβλημα στην πραγματικοτητα και οχι μονο στη φαντασια μας.
Να δείξουν αν η σχολή είναι κάτι που θέλουν ή όχι θα έλεγα..
Φαντάζομαι τις λες γενικόλογες επειδή είναι κάπως αόριστες. Αντιθέτως θα σου έλεγα, είναι πολύ συγκεκριμένες, αφού κάθε "μάθημα" ανταποκρίνεται σε συγκεκριμένες ανάγκες και τις ικανοποιεί με συγκεκριμένους τρόπους. τα 1) 2) και 3) αυτή τη στιγμή δεν αναγνωρίζονται ως ανάγκες μας, και εξ ου η παραίτηση, ενώ το 4) γίνεται με αποσπασματικό τρόπο..
Navigation
[0] Message Index
[*] Previous page