Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση
dimakis:
Quote from: emmanuel on March 14, 2008, 16:59:29 pm
εχει ψωμι η συζητηση,αλλα δε νομιζω να διαχωριστει γιατι παντα μετα τις εξετασεις πεφτει το ενδιαφερον...
εγω εμμενω στη θεση μου οτι αν θελουμε ποσοτητα και ποιοτητα δεν γινεται...
ή θα εχουμε λιγα μαθηματα και καλα ,ή,για να αντιστρεψω την ειδικευση, θα μαθαινουμε ολοενα λιγοτερα πραγματα για ολοενα περισσοτερα,μεχρι που δε θα ξερουμε τπτ για τα παντα...
Αυτό μη το λες σε μενα.
Τα μαθήματα με την μορφή που τα αντιλαμβανόμαστε και τα έχουμε εντάξει στο πρόγραμμα σπουδών είναι παρωχημένη και χαμένη υπόθεση.
Δεν απευθύνονται σε μελλοντικούς μηχανικούς αλλά σε ... ψάλτες και καλύπτουν μόνο το κομμάτι της ανάλυσης του αντικειμένου τους με τρόπο μάλλον μεσαιωνικό.
Βολεύουν όμως από την άποψη των ... μορίων για τους μοριοσυλλέκτες και μοριοδότες.
Βολεύουν επίσης από την άποψη του τεμαχισμού της ύλης και της περιχαράκωσης εκάστου εξ ημών στα 'δικά του'.
Δυο και (άντε) ένα μικρό πρότζεκτ-εργαστήρια το εξάμηνο είναι αρκετά.
Τέσσερεις πέντε διαλέξεις το καθένα.
Καθημερινή επαφή διδασκόντων διδασκομένων.
Βιβλιογραφία, ψάξιμο, έλεγχος, συζήτηση, πρόοδος εργασίας, παρουσιάσεις.
Το πρόβλημα που συζητάμε όμως δεν είναι αυτό.
Το πρόβλημα είναι το γιατί δεν μπορείτε να ανταποκριθείτε σε αυτά που πριν δέκα χρόνια οι συνάδελφοί σας ανταποκρίνονταν μια χαρά.
Τα έχω πει αρκετές φορές, φταίει η δευτεροβάθμια που την έχουν ξεσκίσει οι γονείς σας και δεν πρόκειται να διορθωθεί - όποιος πιστεύει οτι δεν είναι τεκμηριωμένα ας έρθει να με βρει, βαριέμαι να τα ξαναλέω.
Κι αν δεν σκύψουμε πάνω στο πρόβλημα, αν δε πάρουμε μέτρα, θα σερνόμαστε συνεχώς.
Προπαρασκευαστικό έτος σπουδών.
Όποιος θέλει το παρακολουθεί.
Διδάσκονται και καλύπτονται σε έναν χρόνο όλες οι αμαρτίες του Λυκείου.
Το επίπεδο όμως των μαθημάτων στην συνέχεια υψηλό, χάρες δεν έχει, το τρία είναι τρία και κόβεται μαζί με το 4.99.
Όποιος δεν τα καταφέρνει πάει και αρχίζει από την αρχή, ας πρόσεχε.
Έτσι κι αλλιώς 7μισυ χρόνια κάνετε να τελειώσετε, ας τα αξιοποιήσετε σωστά.
apostolos1986:
Quote from: dimakis on March 14, 2008, 18:48:08 pm
Προπαρασκευαστικό έτος σπουδών.
Όποιος θέλει το παρακολουθεί.
Διδάσκονται και καλύπτονται σε έναν χρόνο όλες οι αμαρτίες του Λυκείου.
Το επίπεδο όμως των μαθημάτων στην συνέχεια υψηλό, χάρες δεν έχει, το τρία είναι τρία και κόβεται μαζί με το 4.99.
Όποιος δεν τα καταφέρνει πάει και αρχίζει από την αρχή, ας πρόσεχε.
Έτσι κι αλλιώς 7μισυ χρόνια κάνετε να τελειώσετε, ας τα αξιοποιήσετε σωστά.
αυτός ίσως είναι η λύση πολλών προβλημάτων...εφόσον το λύκειο δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των πανεπιστημίων...που ίσως δεν είναι και ο ρόλος τους στο κάτω κάτω...το κενό πρέπει να το καλύψει η τριτοβάθμια...
^^DaRk_HunTeR:
Quote from: dimakis on March 14, 2008, 18:48:08 pm
Το πρόβλημα που συζητάμε όμως δεν είναι αυτό.
Το πρόβλημα είναι το γιατί δεν μπορείτε να ανταποκριθείτε σε αυτά που πριν δέκα χρόνια οι συνάδελφοί σας ανταποκρίνονταν μια χαρά.
Τα έχω πει αρκετές φορές, φταίει η δευτεροβάθμια που την έχουν ξεσκίσει οι γονείς σας και δεν πρόκειται να διορθωθεί - όποιος πιστεύει οτι δεν είναι τεκμηριωμένα ας έρθει να με βρει, βαριέμαι να τα ξαναλέω.
Κι αν δεν σκύψουμε πάνω στο πρόβλημα, αν δε πάρουμε μέτρα, θα σερνόμαστε συνεχώς.
Προπαρασκευαστικό έτος σπουδών.
Όποιος θέλει το παρακολουθεί.
Διδάσκονται και καλύπτονται σε έναν χρόνο όλες οι αμαρτίες του Λυκείου.
Το επίπεδο όμως των μαθημάτων στην συνέχεια υψηλό, χάρες δεν έχει, το τρία είναι τρία και κόβεται μαζί με το 4.99.
Όποιος δεν τα καταφέρνει πάει και αρχίζει από την αρχή, ας πρόσεχε.
Έτσι κι αλλιώς 7μισυ χρόνια κάνετε να τελειώσετε, ας τα αξιοποιήσετε σωστά.
Ειλικρινα εχω κουραστει να ακουω τα ιδια και τα ιδια απο τοτε που μπηκα
ολο παραπονα για το επιπεδο μας ακουω.
Την καταντια του Λυκειου την ξερουμε ολοι και κανεις δεν μπορει να την αρνηθει το θεμα για μενα παντως ειναι αλλου και δεν βλεπω να το τονιζουμε ιδαιτερα....
Πιστευω πως ο ιδιος ο κα8ηγητης εχει τεραστια ευθυνη, με εσας δεν εχω κανει μαθημα ακομα,οχι οτι εχει τοση σημασια εξαλλου δεν κρινω προσωπικα αλλα γενικα, δεν ειναι δυνατον λοιπον αν8ρωποι που δεν ελεγχονται απο κανενα, δεν λογοδοτουν πουθενα να εργαζονται με συνεπεια ειναι "φυση" αδυνατον(εκτος απο ελαχιστες λαμπρες εξαιρεσεις).
Δεν μπορει λοιπον αν8ρωποι που κανονικα θα επρεπε να ειναι σπιτι τους και να κανουν κατι ασχετο με την εκπαιδευση να παιζουν τον ρολο του μεταλαμπαδευτη ιδεων και γνωσεων, τι μας παρεχουν???
Εγω σε συζητησεις με αν8ρωπους μεγαλυτερους που εχουν καιρο να ασχολη8ουν με την 3βα8μια εκπαιδευση τους λεω την εξης διαπιστωση μου:"Εφυγα απο το Λυκειο που με αναγκαζαν να διαβασω για να περασω και πηγα στο Πανεπιστημιο και βρηκα τα ιδια" και εκπλησονται.
Τωρα θα μου πειτε αν θελεις και εισαι ωριμος θα τα καταφερεις να παρεις τις σωστες γνωσεις και να τις αξιοποιησεις, ναι βρε παιδια αλλα οταν δεχεσαι τονους απο ΑΧΡΗΣΤΕΣ πληροφοριες και μαλιστα αυτες σου ειναι απαραιτητες ωστε να παρεις πτυχιο και επιπροσθετα βα8μολογησε σε αυτες με αθλιο τροπο βλ. Φυσικη(προ-πο κ.ο.κ) ε τοτε διαπιστωνεις οτι τα πραγματα δεν ειναι τοσο απλα....και οτι δεν ευθυνεται το επιπεδο των φοιτητων για αυτα.....
Δεν ξερω τι καναν οι φοιτητες πριν δεκα χρονια, παντως με "φωστηρες" σαν πολλους σημερινους μας δασκαλους ελπιζω να μην συναναστρεφονταν, και αν παρ ολα αυτα τα εβγαζαν περα και παραλληλα διευρηναν τους οριζοντες τους,φιλτραροντας τα απαραιτητα για αυτους τοτε αφηστε με να αμφιβαλω για το αν ηταν γενικο το φαινομενο.Δεν θεωρω οτι διαφερουμε τοσο απο τους παλιοτερους,ουτε υστερουμε,μπορει αυτο να συμβαινει στο 1ο ετος αλλα στην πορεια το πιο πιθανο να αντιμετωπιζουμε τις ιδιες δυσκολιες.
bjork:
Συμφωνώ με ^^DaRk_HunTeR και κύριε Δημάκη θέλω να σας ρωτήσω.
Με βάση τι υποστηρίζετε ότι οι 10 χρόνια παλιότεροί μας τα πήγαιναν καλύτερα? Αναφέρεστε σε όλα τα μαθήματα ή στα δικά σας?
Και αν υποθέσουμε ότι αυτό ισχύει, πώς αποφασίζετε ότι η αιτία του φαινομένου είναι το χαμηλότερο επίπεδο?
Λέγοντάς το συνέχεια και συνέχεια, σπάτε τα ήδη σπασμένα νεύρα των φοιτητών αυτής της σχολής.
ampoulog:
Quote from: dimakis on March 14, 2008, 18:48:08 pm
Quote from: emmanuel on March 14, 2008, 16:59:29 pm
εχει ψωμι η συζητηση,αλλα δε νομιζω να διαχωριστει γιατι παντα μετα τις εξετασεις πεφτει το ενδιαφερον...
εγω εμμενω στη θεση μου οτι αν θελουμε ποσοτητα και ποιοτητα δεν γινεται...
ή θα εχουμε λιγα μαθηματα και καλα ,ή,για να αντιστρεψω την ειδικευση, θα μαθαινουμε ολοενα λιγοτερα πραγματα για ολοενα περισσοτερα,μεχρι που δε θα ξερουμε τπτ για τα παντα...
Αυτό μη το λες σε μενα.
Τα μαθήματα με την μορφή που τα αντιλαμβανόμαστε και τα έχουμε εντάξει στο πρόγραμμα σπουδών είναι παρωχημένη και χαμένη υπόθεση.
Δεν απευθύνονται σε μελλοντικούς μηχανικούς αλλά σε ... ψάλτες και καλύπτουν μόνο το κομμάτι της ανάλυσης του αντικειμένου τους με τρόπο μάλλον μεσαιωνικό.
Βολεύουν όμως από την άποψη των ... μορίων για τους μοριοσυλλέκτες και μοριοδότες.
Βολεύουν επίσης από την άποψη του τεμαχισμού της ύλης και της περιχαράκωσης εκάστου εξ ημών στα 'δικά του'.
Δυο και (άντε) ένα μικρό πρότζεκτ-εργαστήρια το εξάμηνο είναι αρκετά.
Τέσσερεις πέντε διαλέξεις το καθένα.
Καθημερινή επαφή διδασκόντων διδασκομένων.
Βιβλιογραφία, ψάξιμο, έλεγχος, συζήτηση, πρόοδος εργασίας, παρουσιάσεις.
Το πρόβλημα που συζητάμε όμως δεν είναι αυτό.
Το πρόβλημα είναι το γιατί δεν μπορείτε να ανταποκριθείτε σε αυτά που πριν δέκα χρόνια οι συνάδελφοί σας ανταποκρίνονταν μια χαρά.
Τα έχω πει αρκετές φορές, φταίει η δευτεροβάθμια που την έχουν ξεσκίσει οι γονείς σας και δεν πρόκειται να διορθωθεί - όποιος πιστεύει οτι δεν είναι τεκμηριωμένα ας έρθει να με βρει, βαριέμαι να τα ξαναλέω.
Κι αν δεν σκύψουμε πάνω στο πρόβλημα, αν δε πάρουμε μέτρα, θα σερνόμαστε συνεχώς.
Προπαρασκευαστικό έτος σπουδών.
Όποιος θέλει το παρακολουθεί.
Διδάσκονται και καλύπτονται σε έναν χρόνο όλες οι αμαρτίες του Λυκείου.
Το επίπεδο όμως των μαθημάτων στην συνέχεια υψηλό, χάρες δεν έχει, το τρία είναι τρία και κόβεται μαζί με το 4.99.
Όποιος δεν τα καταφέρνει πάει και αρχίζει από την αρχή, ας πρόσεχε.
Έτσι κι αλλιώς 7μισυ χρόνια κάνετε να τελειώσετε, ας τα αξιοποιήσετε σωστά.
Το θέμα δεν είναι (μόνο) η δευτεροβάθμιά , γιατι αν σκεφτούμε απλά την βάση της σχολής τα τελευταία χρόνια είναι εύκολο να καταλάβουμε ότι εισέρχονται οι elite των μαθηματών του Λυκείου . Πράγμα που σημαίνει ότι τα άτομα αυτά διαθέτουν τις απαραίτητες γνώσεις τουλάχιστον με βάση αυτά που περιλαμβάνονται στην ύλη των σχολικών βιβλίων .
Από εκεί και πέρα όμως παίζουν ρόλο και άλλοι παράγοντες πχ :
1. Αύξηση των αριθμών εισαχθέων κάθε έτους ( ή τουλάχιστον αν όχι αύξηση μία σταθεροποίηση σε αρκετά μεγάλο αριθμό ) , το οποίο έχει ως φυσικό επακόλουθω οι παρακολουθήσεις να χάνουν την ποιότητά τους (περισσότερα άτομα==περισσότερη φασαρία + αλυτές απορίες απο κάποια+.....)
2. Αύξηση της ύλης ανα χρονια σε διάφορα μαθήματα , που σημαίνει ότι στον ίδιο χρόνο θα πρέπει να διαβάσουμε και να καταλάβουμε πολύ περισσότερα πράγματα από τους προηγούμενους ( αν και αυτό αν αφαιρέσουμε τον παράγοντα χρόνο είναι καλό<==>περισσότερη γνώση ),αλλά ο παράγοντας χρόνος αναγκάζει τα άτομα που θέλουν να καταλαβαίνουν ένα μάθημα είτε να δίνουν λιγότερα μαθήματα είτε να πάνε σε κάποια απλά και μόνο για να λένε ότι πήγαν .
και διάφορα άλλα .
Θα συμφωνήσω με τον Dark_Hunter ότι η έλειψη αξιολόγησης είναι και αυτός ένας βασικός παράγοντας , πράγμα που όπως ακούγεται θα αλλάξει ....
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
[*] Previous page