• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 22:01:11 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 22:01:11 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[Today at 19:49:00]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[Today at 16:56:56]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[Today at 15:55:08]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426676
Total Topics: 31711
Online Today: 226
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 65
Guests: 70
Total: 135
kpa
Maximos7
alexfot
mmikelo
3rdDegreeBurn
panos21sk
κοτζακ
George15
alexandra_
Konstantina Karamani
Nekt
valco08
apol
immo
charalampos
mkakale
nikos.a
pliroforikarios
prigians
Nikos_313
themis01
dorapangeiou
1234
kouf
apsathas
glavdakis
sofipout
NickSpan
le papillon
msandr
dimitrisblioumis
ThanosV
Fotis
filkilkis
ggalamat
tsaliki
picklebeanburger
elischat
Carot1456
mixkats
giorgos_skl
gpapailio
Tasaras
RedSkyline
Gaspard
Captain
evangeliaap
Σταυρος23
pavlos2003
kaskas12
aalmpanb
iliaspapas
Roidos
AgaG
kkotsopo
aachmet
gkougeor
akoil
soph553
Pcsc
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Χειμερινής Εξεταστικής 2024-2025
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 3ο Εξάμηνο > 3ο Εξάμηνο - ΠΠΣ > Εφαρμοσμένα Μαθηματικά I (ΠΠΣ) (Moderators: chatzikys, Tasos Bot, tzortzis) > [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 [3] 4 Go Down Print
Author Topic: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα  (Read 10056 times)
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
« Reply #30 on: February 10, 2008, 20:58:54 pm »

Quote from: aliakmwn on February 10, 2008, 20:29:56 pm
Πρωτα απ' ολα, το κατα ποσον τα Μαθηματικα πρεπει να διδασκονται απο Μηχανικους ειδικευμενους στα Μαθηματικα ή απο "καθαρους" Μαθηματικους ειναι προβλημα που απασχολει την ανθρωποτητα τους τελευταιους 2 αιωνες, και στη γενικοτερη του διατυπωση (δηλαδη οχι συγκεκριμενα για τα Μαθηματικα, αλλα συνολικα για την επιστημη στην τεχνολογια) απο τοτε που υφισταται πολιτισμος και τεχνολογια. Νομιζετε πως η απαντηση μπορει να δοθει σε 5 σειρες σ' ενα forum?

Έλεος όμως...
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
Mikros_Nikolas
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1088



View Profile
Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
« Reply #31 on: February 11, 2008, 01:08:35 am »

Γιατι ρε παιδιά είπε κανείς ότι θα δώσουμε απάντηση σε αυτό το πρόβλημα που "ταλανίζει την ανθρωπότητα";
Κάποια παιδιά λένε την γνώμη τους! Δεν καταλαβαίνω γιατί το έγραψες αυτό, σαν να μεγαλοποιείς τα πράγματα! Smiley
Logged

Αν κάτι μπορεί να πάει στραβά, θα πάει.
Master_Prichter
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 14


View Profile
Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
« Reply #32 on: February 11, 2008, 21:18:34 pm »

Όσον αφορά το ερώτημα για το από τι ειδικότητα πρέπει να διδάσκονται τα Μαθηματικά: Μια δοκιμή θα μας πείσει. Ο μόνος τρόπος να είμαστε πλήρως πεπεισμένοι για την απάντηση είναι να διεξαχθεί κάποιο σχετικό πείραμα, με καθηγητές της μιας ειδικότητας και της άλλης, και να εξεταστεί η ικανότητα των φοιτητών ως προς κάποιο τεστ δεξιοτήτων. Δε λέω, φυσικά, ότι κάτι τέτοιο είναι εφικτό, αλλά είναι το μόνο σίγουρο.
Μπορώ, παρ' όλ' αυτά, να σας μεταφέρω ένα περιστατικό από την 3η Λυκείου. Στη Χημεία μου έκανε ιδιαίτερα Χημικός Μηχανικός: συμπτωματικά (ή ίσως όχι και τόσο) στη Χημεία είχα 20.
(Πληροφοριακά, στο Γυμνάσιο τα 'χα όλα γραμμένα. 1η Λυκείου άρχισα να διαβάζω λίγο και κάθε χρονιά και περισσότερο. Άρα, το "μεθοδικά και σταθερά" στην περίπτωσή μου δεν ισχύει καθόλου. Έκανα από όσο θυμάμαι τον εαυτό μου το διάβασμα του  Μηχανικού: στόχευα στην κατανόηση. Και μερικές φορές το πλήρωνα άσχημα κι όλας.)

Κατ' εμέ, σε έναν ιδανικό κόσμο όλα θα εξετάζονταν με ανοιχτά βιβλία. Ο μηχανικός πρέπει να συλλέγει γρήγορα πληροφορίες από τα όσα διαθέτει, και αν το μάθημα το λαμβάνει αυτό υπ' όψιν όλα πάνε καλύτερα. Παρ' όλ' αυτά, ένα ελάχιστο ποσό πληροφοριών πρέπει καθένας να θυμάται, αν είναι συχνά απαραίτητο και αν έχει διδαχθεί σε μικρότερα εξάμηνα/τάξεις.

Εργαστήριο Μαθηματικών: ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑΙ. Θα ήμουν ΑΠΟΛΥΤΑ διατεθειμένος να παρακολουθώ πρακτικές εφαρμογές των όσων διδάσκομαι. Μην πω ότι θα με διευκόλυνε κατά πολύ για τις εξετάσεις. Υποχρεωτικό ή προαιρετικό, παρακαλώ ας γίνει.

Παρ' όλ' αυτά! Αν θέλουμε να εξεταζόμαστε ως Μηχανικοί θα πρέπει να λουζόμαστε και τις συνέπειες. Ένα Μηχανικό τον ενδιαφέρει περισσότερο απ' οτιδήποτε άλλο το αποτέλεσμα. Αυτό, δυστυχώς, σημαίνει ότι τα αριθμητικά λάθη είναι εξίσου επίπονα με τα λογικά-μεθοδολογικά, και άρα θα πρέπει να κοστίζουν. Βέβαια, η (πρώην; ) τακτική του Μάργαρη να κόβει εντελώς μια άσκηση αν κάνεις ένα αριθμητικό είναι κάπως ακραία, αλλά: αν θέλουμε να εξεταζόμαστε ως Μηχανικοί, πρέπει να υποστούμε τις συνέπειες των τυχόντων αριθμητικών λαθών μας. Κατά πόσο θα επηρεάζουν αυτές το βαθμό, ας αφεθεί στην κρίση του κάθε καθηγητή.

Ελπίζω να μη σας κούρασα.

(Υ.Γ. Παρακαλώ, όχι Κωνσταντινίδου. Οτιδήποτε άλλο εκτός απ' αυτό.)
Logged
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5981


i know nothing


View Profile
Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
« Reply #33 on: February 11, 2008, 21:37:19 pm »

Quote from: Master_Prichter on February 11, 2008, 21:18:34 pm

Παρ' όλ' αυτά! Αν θέλουμε να εξεταζόμαστε ως Μηχανικοί θα πρέπει να λουζόμαστε και τις συνέπειες. Ένα Μηχανικό τον ενδιαφέρει περισσότερο απ' οτιδήποτε άλλο το αποτέλεσμα. Αυτό, δυστυχώς, σημαίνει ότι τα αριθμητικά λάθη είναι εξίσου επίπονα με τα λογικά-μεθοδολογικά, και άρα θα πρέπει να κοστίζουν. Βέβαια, η (πρώην; ) τακτική του Μάργαρη να κόβει εντελώς μια άσκηση αν κάνεις ένα αριθμητικό είναι κάπως ακραία, αλλά: αν θέλουμε να εξεταζόμαστε ως Μηχανικοί, πρέπει να υποστούμε τις συνέπειες των τυχόντων αριθμητικών λαθών μας. Κατά πόσο θα επηρεάζουν αυτές το βαθμό, ας αφεθεί στην κρίση του κάθε καθηγητή.


Ένα σύνηθες φαινόμενο όμως στη σχολή μας είναι να διδασκόμαστε και εξεταζόμαστε ως θεωρητικοί.. και να βαθμολογούμαστε ως μηχανικοί.. Ο συγκεκριμένος συνδυασμός δε στέκει και πολύ..

Είτε θα με εξετάσεις με ανοικτά βιβλία σε που θα συνθέτει τη γνώση που έλαβα και θα με τιμωρήσεις για τα αριθμητικά λάθη.. (δηλαδή ουσιαστικά θα εξομοιώσεις τις συνθήκες εργασίας ενός μηχανικού)...

..είτε θα με εξετάσεις με κλειστά βιβλία, βάζοντας ασκήσεις πάνω στην κατανόηση της επιμέρους μεθοδολογίας που διδάσκεται και θα δώσεις εκεί το βάρος της βαθμολόγησης.. και λιγότερο στα αποτελέσματα (ειδικά εφόσον δεν είναι... "κουλά").

Τα υβριδικά μοντέλα είτε καταλήγουν σε παρωδία γελοιότητας επιπέδου.. (βλ. σκονάκια ασκήσεων πάνω σε βιβλία και μαθήματα που τα περνάς αδιάβαστος πρακτικά ή απλές εφαρμογές των τύπων του βιβλίου το οποίο έχεις ανοικτό(!)..) είτε σε υπερβολική δυσκολία άνευ αιτίας..
Logged
bjork
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 4996



View Profile
Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
« Reply #34 on: February 11, 2008, 21:41:42 pm »

Quote from: Master_Prichter on February 11, 2008, 21:18:34 pm
Παρ' όλ' αυτά! Αν θέλουμε να εξεταζόμαστε ως Μηχανικοί θα πρέπει να λουζόμαστε και τις συνέπειες. Ένα Μηχανικό τον ενδιαφέρει περισσότερο απ' οτιδήποτε άλλο το αποτέλεσμα. Αυτό, δυστυχώς, σημαίνει ότι τα αριθμητικά λάθη είναι εξίσου επίπονα με τα λογικά-μεθοδολογικά, και άρα θα πρέπει να κοστίζουν. Βέβαια, η (πρώην; ) τακτική του Μάργαρη να κόβει εντελώς μια άσκηση αν κάνεις ένα αριθμητικό είναι κάπως ακραία, αλλά: αν θέλουμε να εξεταζόμαστε ως Μηχανικοί, πρέπει να υποστούμε τις συνέπειες των τυχόντων αριθμητικών λαθών μας. Κατά πόσο θα επηρεάζουν αυτές το βαθμό, ας αφεθεί στην κρίση του κάθε καθηγητή.

Ε, όχι φίλε μου. Ο μηχανικός στη δουλειά του θα έχει την άνεση να μελετήσει και να επαληθεύσει το πρόβλημα, αλλά ακόμα και στις περιπτώσεις που θα χρειαστεί γρήγορη απόφαση, δε θα κάτσει να λύσει μαθηματικά και περίπλοκες εξισώσεις. Με το χέρι.
Logged

It's alright
Godhatesusall
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3123



View Profile
Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
« Reply #35 on: February 11, 2008, 21:43:10 pm »

Quote from: Master_Prichter on February 11, 2008, 21:18:34 pm

Παρ' όλ' αυτά! Αν θέλουμε να εξεταζόμαστε ως Μηχανικοί θα πρέπει να λουζόμαστε και τις συνέπειες. Ένα Μηχανικό τον ενδιαφέρει περισσότερο απ' οτιδήποτε άλλο το αποτέλεσμα. Αυτό, δυστυχώς, σημαίνει ότι τα αριθμητικά λάθη είναι εξίσου επίπονα με τα λογικά-μεθοδολογικά, και άρα θα πρέπει να κοστίζουν. Βέβαια, η (πρώην; ) τακτική του Μάργαρη να κόβει εντελώς μια άσκηση αν κάνεις ένα αριθμητικό είναι κάπως ακραία, αλλά: αν θέλουμε να εξεταζόμαστε ως Μηχανικοί, πρέπει να υποστούμε τις συνέπειες των τυχόντων αριθμητικών λαθών μας. Κατά πόσο θα επηρεάζουν αυτές το βαθμό, ας αφεθεί στην κρίση του κάθε καθηγητή.

Σαν μηχανικοί όμως θα χρησιμοποιούμε (σχεδόν) αποκλειστικά προγράμματα όπως matlab,spice,labview κτλ τα οποια δεν κάνουν ΠΟΤΕ λάθη.Άρα το να κόβουμε θέματα ολόκληρα για λάθη του στυλ 1+1=3 δεν είναι το λιγότερο υπερβολικό?Αν χρειαστούμε κάτι στο εργαστήριο για πρόχειρους υπολογισμούς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε απλοποιημένα μοντέλα(πχ η δίοδος να είναι ιδανική με πτώση τάσης ~0.7V και όχι εκθετική όπως είναι στην πραγματικότητα).Στην 2η περίπτωση όμως δεν μας ενδιαφέρει το αποτέλεσμα,απλώς θέλουμε να δούμε χονδρικά τι παίζει στο πρόβλημα που επιλύουμε,ώστε να συνθέσουμε το κατάλληλο κύκλωμα/διάταξη/μηχανή κτλ.

Επίσης δεν θεωρώ την γνώση του πως πχ θα λύνεις διαφορικές εξισώσεις lagrange είδος 1ης ανάγκης....το μάθημα το πέρασα τον σεπτέμβριο και τώρα πλέον με το ζόρι θυμάμαι πως είναι οι εξισώσεις αυτές....δεν είναι παράλογο να μας βάζουν να αποστηθίζουμε άπειρους τύπους ενώ θα μπορούσαμε να ξοδέψουμε τον χρόνο μας αναλύοντας ένα άλλο πρόβλημα??

Γιατί δεν υπάρχουν απαλλακτικές εργασίες στο εξάμηνο σε ΚΑΝΕΝΑ από τα μαθηματικά του γενικού τμήματος???Αφού από τα μαθηματικά θέλουμε την ανάπτυξη της αναλυτικής σκέψης,ας βγάλουν(ή να βρουν) οι καθηγητάδες μας 300 ασκήσεις τις οποίες με έναν αλγόριθμο με βάση το ΑΕΜ,το όνομα κτλ να τις μοιράσουν ανά 5 στους φοιτητές...Αν οι ασκήσεις αυτές είναι αρκετά προσεγμένες θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον μας,και στην τελική θα μάθουμε πιο πολλά(και πιο ευχάριστα),χωρίς να αναλωνόμαστε στην αποστήθιση τύπων....μηχανικός θυμάμαι ότι πέρασα,όχι δικηγόρος....

Θα μπορούσα να γράφω με τις όρες προτάσεις,αλλά αν δεν υπάρξει καλή θέληση από το μέρος των καθηγητών δεν θα κάνουμε τίποτα...και απ'ότι έχω δει μέχρι τώρα,μόνο καλή θέληση δεν υπάρχει......καλά είμαστε στο βούρκο,λένε οι περισσότεροι καθηγητές,και εμείς λέμε: δεν πειράζει μωρέ ο βούρκος,κάποτε θα φύγω από εδώ.....μια νοσηρή κατάσταση που βολεύει και τους 2....
Logged

YARRRRRRRRRRRRRR
aliakmwn
Guest
Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
« Reply #36 on: February 11, 2008, 21:47:24 pm »

Quote from: Godhatesusall on February 11, 2008, 21:43:10 pm
Θα μπορούσα να γράφω με τις όρες προτάσεις,αλλά αν δεν υπάρξει καλή θέληση από το μέρος των καθηγητών δεν θα κάνουμε τίποτα...και απ'ότι έχω δει μέχρι τώρα,μόνο καλή θέληση δεν υπάρχει......καλά είμαστε στο βούρκο,λένε οι περισσότεροι καθηγητές,και εμείς λέμε: δεν πειράζει μωρέ ο βούρκος,κάποτε θα φύγω από εδώ.....μια νοσηρή κατάσταση που βολεύει και τους 2....

Οσες ωρες κι αν γραψεις, τιποτα δεν προκειται να γινει. Με χαζοκουβεντουλες σε forum δεν λυνονται τα προβληματα.

Οργανωστε συναντηση απο κοντα, καλεστε φοιτητες και καθηγητες να κανετε συζητηση.
Logged
bjork
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 4996



View Profile
Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
« Reply #37 on: February 11, 2008, 21:49:41 pm »

Και έχω βαρεθεί ν' ακούω για το επίπεδο μας. Η άποψή μου είναι ότι αν υπάρχει διαφορά στις επιδόσεις αυτό έχει να κάνει με την αύξηση της δυσκολίας των εξετάσεων ή και τον προβληματικό τρόπο εξέτασης. Η αποτυχία κάποιου στις εξετάσεις μπορεί να οφείλεται σε πολλούς λόγους. Μια χαρά είναι το επίπεδό μας. Πού δηλαδή να μην ήταν και σχολή του 19!!!!!!
Logged

It's alright
aliakmwn
Guest
Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
« Reply #38 on: February 11, 2008, 21:53:41 pm »

Quote from: bjork on February 11, 2008, 21:49:41 pm
Και έχω βαρεθεί ν' ακούω για το επίπεδο μας. Η άποψή μου είναι ότι αν υπάρχει διαφορά στις επιδόσεις αυτό έχει να κάνει με την αύξηση της δυσκολίας των εξετάσεων ή και τον προβληματικό τρόπο εξέτασης. Η αποτυχία κάποιου στις εξετάσεις μπορεί να οφείλεται σε πολλούς λόγους. Μια χαρά είναι το επίπεδό μας. Πού δηλαδή να μην ήταν και σχολή του 19!!!!!!

Και ποιος σου ειπε εσενα οτι το επιπεδο ειναι αναλογο του βαθμου απολυτηριου?
Logged
bjork
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 4996



View Profile
Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
« Reply #39 on: February 11, 2008, 21:56:30 pm »

Quote from: aliakmwn on February 11, 2008, 21:53:41 pm
Quote from: bjork on February 11, 2008, 21:49:41 pm
Και έχω βαρεθεί ν' ακούω για το επίπεδο μας. Η άποψή μου είναι ότι αν υπάρχει διαφορά στις επιδόσεις αυτό έχει να κάνει με την αύξηση της δυσκολίας των εξετάσεων ή και τον προβληματικό τρόπο εξέτασης. Η αποτυχία κάποιου στις εξετάσεις μπορεί να οφείλεται σε πολλούς λόγους. Μια χαρά είναι το επίπεδό μας. Πού δηλαδή να μην ήταν και σχολή του 19!!!!!!

Και ποιος σου ειπε εσενα οτι το επιπεδο ειναι αναλογο του βαθμου απολυτηριου?


Είναι μια σημαντική ένδειξη, μη μου πεις ότι δεν είναι,ε ? Από κει και πέρα όπως και ο βαθμός του πτυχίου, εξαρτάται από πολλά.
Logged

It's alright
anonymous-root
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8574


What do you want to troll today?


View Profile
Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
« Reply #40 on: February 11, 2008, 21:58:35 pm »

Godhateusall το "δεν κάνουν ποτέ λάθη" να μην το έχεις ψωμοτύρι.

Πάντα θα υπάρχει ένα bug και σε τέτοια περίπτωση θα πρέπει να είσαι σε θέση να αξιολογήσεις το αποτέλεσμα, αν στέκει ή όχι.
Logged
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5981


i know nothing


View Profile
Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
« Reply #41 on: February 11, 2008, 21:58:43 pm »

Quote from: aliakmwn on February 11, 2008, 21:47:24 pm
Οσες ωρες κι αν γραψεις, τιποτα δεν προκειται να γινει. Με χαζοκουβεντουλες σε forum δεν λυνονται τα προβληματα.

Οργανωστε συναντηση απο κοντα, καλεστε φοιτητες και καθηγητες να κανετε συζητηση.

Το ακούω πολύ συχνά αυτό τελευταία.. σε σημείο που αναρωτιέμαι..

εφόσον οι φοιτητές πρέπει να τρέξουν να βελτιώσουν.. από τις τουαλέτες των ΑΜΕΑ και το κυλικείο μέχρι την οργάνωση του κάθε μαθήματος διδακτικά, εξεταστικά κτλ...

...μήπως πρέπει σιγά σιγά να μπουν στα μισθολόγια του κράτους? Διότι την τελευταία φορά που κοίταξα.. φοιτητής σημαίνει να διαβάζεις για τη σχολή, να διασκεδάζεις σε κάποιο βαθμό και να έχεις και καμιά δουλίτσα για χαρτζιλίκι παράλληλα..

Για να ασχοληθείς δραστήρια με όλα αυτά, είτε δε θα τελειώσεις ποτέ, είτε δε θα διασκεδάσεις μέχρι να πεθάνεις (μήπως θα το κάνεις ως εργαζόμενος?? χαχα), είτε θα πρέπει να έχεις κάποιον να σε ταΐζει - τουλάχιστον..

Είπαμε συμμετοχή.. αλλά όχι κι έτσι. Στο κάτω κάτω κάποιοι άλλοι είναι υποχρεωμένοι και είναι η δουλειά τους να βελτιώσουν κάποια πράγματα... εμείς πρέπει να συνεπικουρούμε σε αυτό όχι να το κουβαλάμε όλο μόνοι μας!

Juan_συμμετέχων εις βάρος διαβάσματος και φαγητού (διαπιστώνεται από τα κιλά μου).

Υ.Γ: Παρακαλώ τα παραπάνω να ληφθούν όχι ως αντίδραση αλλά ως.. παράπονο. Ίσως πρέπει να οργανώσουμε συνάντηση από κοντά, να καλέσουμε φοιτητές και καθηγητές και να συζητήσουμε για τις αρμοδιότητες του καθενός Tongue
Logged
aliakmwn
Guest
Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
« Reply #42 on: February 11, 2008, 22:01:07 pm »

Quote from: bjork on February 11, 2008, 21:56:30 pm
Είναι μια σημαντική ένδειξη, μη μου πεις ότι δεν είναι,ε ? Από κει και πέρα όπως και ο βαθμός του πτυχίου, εξαρτάται από πολλά.

Εγω υποστηριζω οτι με το υπαρχον εκπαιδευτικο συστημα, εκτος απο ελαχιστες εξαιρεσεις, ενας μεγαλος βαθμος απολυτηριου σημαινει ακρωτηριασμος πνευματος και ελλειψη ενδιαφεροντων. Α κι επισης μεγαλη πιθανοτητα εμφανισης συμπτωματων διαταραχης προσωπικοτητας. Και μπορω να σου φερω και επιχειρηματα επ' αυτου.
Logged
aliakmwn
Guest
Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
« Reply #43 on: February 11, 2008, 22:02:47 pm »

Quote from: Juan on February 11, 2008, 21:58:43 pm
Quote from: aliakmwn on February 11, 2008, 21:47:24 pm
Οσες ωρες κι αν γραψεις, τιποτα δεν προκειται να γινει. Με χαζοκουβεντουλες σε forum δεν λυνονται τα προβληματα.

Οργανωστε συναντηση απο κοντα, καλεστε φοιτητες και καθηγητες να κανετε συζητηση.

Το ακούω πολύ συχνά αυτό τελευταία.. σε σημείο που αναρωτιέμαι..

εφόσον οι φοιτητές πρέπει να τρέξουν να βελτιώσουν.. από τις τουαλέτες των ΑΜΕΑ και το κυλικείο μέχρι την οργάνωση του κάθε μαθήματος διδακτικά, εξεταστικά κτλ...

...μήπως πρέπει σιγά σιγά να μπουν στα μισθολόγια του κράτους? Διότι την τελευταία φορά που κοίταξα.. φοιτητής σημαίνει να διαβάζεις για τη σχολή, να διασκεδάζεις σε κάποιο βαθμό και να έχεις και καμιά δουλίτσα για χαρτζιλίκι παράλληλα..

Για να ασχοληθείς δραστήρια με όλα αυτά, είτε δε θα τελειώσεις ποτέ, είτε δε θα διασκεδάσεις μέχρι να πεθάνεις (μήπως θα το κάνεις ως εργαζόμενος?? χαχα), είτε θα πρέπει να έχεις κάποιον να σε ταΐζει - τουλάχιστον..

Είπαμε συμμετοχή.. αλλά όχι κι έτσι. Στο κάτω κάτω κάποιοι άλλοι είναι υποχρεωμένοι και είναι η δουλειά τους να βελτιώσουν κάποια πράγματα... εμείς πρέπει να συνεπικουρούμε σε αυτό όχι να το κουβαλάμε όλο μόνοι μας!

Juan_συμμετέχων εις βάρος διαβάσματος και φαγητού (διαπιστώνεται από τα κιλά μου).

Υ.Γ: Παρακαλώ τα παραπάνω να ληφθούν όχι ως αντίδραση αλλά ως.. παράπονο. Ίσως πρέπει να οργανώσουμε συνάντηση από κοντά, να καλέσουμε φοιτητές και καθηγητές και να συζητήσουμε για τις αρμοδιότητες του καθενός Tongue

Κοιτα,

ας ξεκινησουμε πρωτα απο κατι απλουστατο, οπως η βελτιωση της ποιοτητας διδασκαλιας των μαθηματων, και τα αλλα θα ερθουν.. "απο μονα τους". Το πρωτο πραγμα που πρεπει να χτυπηθει ειναι η αδιαφορια, ο ατομικισμος, η αποστροφη προς τη συλλογικη δραση και η ανευ λογου και αιτιας απογοητευση.
Logged
SolidSNK
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 4617


free()'d and attuned


View Profile
Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
« Reply #44 on: February 11, 2008, 22:04:58 pm »

Quote from: aliakmwn on February 11, 2008, 22:01:07 pm
Quote from: bjork on February 11, 2008, 21:56:30 pm
Είναι μια σημαντική ένδειξη, μη μου πεις ότι δεν είναι,ε ? Από κει και πέρα όπως και ο βαθμός του πτυχίου, εξαρτάται από πολλά.

Εγω υποστηριζω οτι με το υπαρχον εκπαιδευτικο συστημα, εκτος απο ελαχιστες εξαιρεσεις, ενας μεγαλος βαθμος απολυτηριου σημαινει ακρωτηριασμος πνευματος και ελλειψη ενδιαφεροντων. Α κι επισης μεγαλη πιθανοτητα εμφανισης συμπτωματων διαταραχης προσωπικοτητας. Και μπορω να σου φερω και επιχειρηματα επ' αυτου.

 Shocked  Shocked

Για φέρε ειλικρινά είμαι περίεργος .
Logged

"Savior, conqueror, hero, villain. You are all things, Revan, and yet you are nothing. In the end you belong to neither the light nor the darkness. You will forever stand alone."
Pages: 1 2 [3] 4 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...