THMMY.gr

Μαθήματα Βασικού Κύκλου => Εφαρμοσμένα Μαθηματικά I (ΠΠΣ) => Topic started by: fantomas on February 01, 2008, 13:31:02 pm



Title: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
Post by: fantomas on February 01, 2008, 13:31:02 pm
Δεν υπάρχουν άλλοι μαθηματικοί εκτός από τον Κανάκη στο γενικό τμήμα?
που θα πάει αυτή η κατάσταση?
Βάλτε τον κορυφαίο Κεχαγιά να διδάξει αποκλειστικά ή τον Κάππο ή την Σεραφειμίδου ή την Ιωαννίδου ή τον Ξένο κ γενικά οποιοδήποτε άλλο εκτός από τον Κανάκη......
Ο άνθρωπος δεν έχει μεταδοτικότητα,τέλος.Γνώσεις σίγουρα έχει αλλά δεν νιώθει όσον αφορά την μεταδοτικότητα..................
Μην το κουράζουμε το θέμα.....ας πάει να διδάξει σε άλλη σχολή του Πολυτεχνείου
Τέλος........... >:(


Title: Re: ΠΡΟΣ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ
Post by: MARIOS on February 01, 2008, 13:32:59 pm
Σε παρακαλώ όχι Σεραφειμίδου!!!Μην μου το κάνεις αυτό την στιγμή που νόμιζα ότι έχω γλυτώσει από αυτή!!!!


Title: Re: ΠΡΟΣ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ
Post by: AgentCain on February 01, 2008, 13:37:47 pm
Να ρωτήσω κάτι σχετικό?
Κάτι που λέγανε για αξιολόγηση καθηγητών από τους φοιτητές από πότε ισχύει?


Title: Re: ΠΡΟΣ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ
Post by: aliakmwn on February 01, 2008, 13:38:45 pm
Να ρωτήσω κάτι σχετικό?
Κάτι που λέγανε για αξιολόγηση καθηγητών από τους φοιτητές από πότε ισχύει?

Απο ποτέ.
Ο νεος νομος-πλαισιο θα μπλοκαριστει στην πραξη.


Title: Re: ΠΡΟΣ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ
Post by: AgentCain on February 01, 2008, 13:43:22 pm
Απο ποτέ.
Ο νεος νομος-πλαισιο θα μπλοκαριστει στην πραξη.
Tι? δηλαδή αυτό είναι κάποια παράγραφος του νόμου?

και που είναι το κακό σε αυτό ειδικά? Το βρίσκω πολύ σωστό οι φοιτητές να αξιολογούν τους καθηγητές ως προς τη δουλειά τους
Άλλωστε θα γίνει όπως ανέφερε ο κ.Ρόθος και η κ.Ματσικούδη αν δεν κάνω λάθος


Title: Re: ΠΡΟΣ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ
Post by: anonymous-root on February 01, 2008, 13:45:08 pm
Στο θέμα μας...


Title: Re: ΠΡΟΣ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ
Post by: Meloukos on February 01, 2008, 13:50:18 pm
Στο θέμα μας...

κατευθειαν,καψτε το γενικο τμημα ΤΩΡΑ,σοβαρα ε?διαφορικες με την τριτη περασα,και φυσικη την δινω απο το σωτηριο ετος 2004 :D,εφαρμοσμενα ηδη 3 φορες και δεν..αυτααααααααααααα >:(



Title: Re: ΠΡΟΣ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ
Post by: MARIOS on February 01, 2008, 13:53:25 pm
melouke μαζί σου


Title: Re: ΠΡΟΣ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ
Post by: TeeKay on February 01, 2008, 13:56:25 pm
H Σεραφειμίδου είναι αυτή που μας έκανε διαφορικές; την απαίσια...  >:(


Title: Re: ΠΡΟΣ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ
Post by: MARIOS on February 01, 2008, 14:16:19 pm
ναι  >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(


Title: Re: ΠΡΟΣ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ
Post by: cyb3rb0ss on February 01, 2008, 14:18:40 pm
Δεν τα παίρνει όλα ο Κεχαγιάς να ησυχάσει το κεφάλι μας?


Title: Re: ΠΡΟΣ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ
Post by: igoutas on February 01, 2008, 14:28:51 pm
ασε ρε συ ο τραμπουκοδικτατορας!!!εσυ εξω εεε και εσυ ααα και εσυ!!!γιατι???εεε δεν μου αρεσουν τα πουχα σου!!! :D :D :D :D :D
μακρια!!καπος ηρεμη δυναμη(παραειναι ηρεμη μερικες φορες αλλα τι να κανουμε!!!).


Title: Re: ΠΡΟΣ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ
Post by: igoutas on February 01, 2008, 14:29:33 pm
πουχα=ρουχα!!!!


Title: Re: ΠΡΟΣ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ
Post by: Wade on February 01, 2008, 15:04:59 pm
Για να προσδιορίσουμε τη συζήτηση...  Ποιο ακριβώς είναι το θέμα/ο σκοπός του τόπικ;


Title: Re: ΠΡΟΣ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ
Post by: Aurelius on February 01, 2008, 15:05:45 pm
Μπορεις να πατησεις στο μηνυμα σου πανω δεξια το κουμπι modify ή τροποποιηση στα ελληνικα και να το αλλαξεις.


Title: Re: ΠΡΟΣ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ
Post by: anonymous-root on February 01, 2008, 15:35:48 pm
Για να προσδιορίσουμε τη συζήτηση...  Ποιο ακριβώς είναι το θέμα/ο σκοπός του τόπικ;

++



Title: Re: ΠΡΟΣ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ
Post by: stefos on February 01, 2008, 15:38:00 pm
Προφανώς υπάρχουν παράπονα για τους (τον?) καθηγητές του γενικού τμηματος που διδάσκουν τα ανάλογα μαθήματα.


Title: Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
Post by: λήθη on February 01, 2008, 16:07:50 pm
Προφανώς υπάρχουν παράπονα για τους (τον?) καθηγητές του γενικού τμηματος που διδάσκουν τα ανάλογα μαθήματα.

Εαν υπαρχουν παραπονα, φροντιστε να τα κανετε γνωστα στους αμεσα ενδιαφερομενους..

Δεν εχει νοημα το διαδικτυακο θαψιμο :)


Title: Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
Post by: Θάνος on February 10, 2008, 10:43:07 am
το χουν παρακάνει βασικά οι καθηγητές του γενικού... το κόμπλεξ πάει σύννεφο.. γι αυτό τα μαθήματά τους κατάντησαν απ΄τα πιο δύσκολα της σχολής... ενώ είναι και ενδιαφέροντα και εύκολα.. Διαφορικές κ Λογισμό επίτηδες το κάνουν και βάζουν 2000 φορές περισσότερα θέματα απ'το χρόνο που έχουμε.... κ σου λένε δεν είναι δύσκολα.. ε να το χέσω αν δεν είναι δύσκολα και δεν προλαβαίνω να γράψω ούτε τα μισά....Φυσική δεν θα το συζητήσω..Εφαρμοσμένα..? χαχαχαχαχααχα.........


Title: Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
Post by: aliakmwn on February 10, 2008, 11:07:34 am
το χουν παρακάνει βασικά οι καθηγητές του γενικού... το κόμπλεξ πάει σύννεφο.. γι αυτό τα μαθήματά τους κατάντησαν απ΄τα πιο δύσκολα της σχολής... ενώ είναι και ενδιαφέροντα και εύκολα.. Διαφορικές κ Λογισμό επίτηδες το κάνουν και βάζουν 2000 φορές περισσότερα θέματα απ'το χρόνο που έχουμε.... κ σου λένε δεν είναι δύσκολα.. ε να το χέσω αν δεν είναι δύσκολα και δεν προλαβαίνω να γράψω ούτε τα μισά....Φυσική δεν θα το συζητήσω..Εφαρμοσμένα..? χαχαχαχαχααχα.........

Ή μηπως το δικο μας επιπεδο πεφτει χρονο με το χρονο, με αποτελεσμα οχι μονο να δυσκολευομαστε να κατανοησουμε τα στοιχειωδη μαθηματικα, αλλα να μην εχουμε καν την αυτογνωσια ωστε να καταλαβουμε οτι κατι μας λειπει, ωστε να ξερουμε τι να ζητησουμε και απο τους καθηγητες μας?

Λεω τωρα εγω.............


Title: Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
Post by: Godhatesusall on February 10, 2008, 12:22:09 pm
το χουν παρακάνει βασικά οι καθηγητές του γενικού... το κόμπλεξ πάει σύννεφο.. γι αυτό τα μαθήματά τους κατάντησαν απ΄τα πιο δύσκολα της  σχολής... ενώ είναι και ενδιαφέροντα και εύκολα.. Διαφορικές κ Λογισμό επίτηδες το κάνουν και βάζουν 2000 φορές περισσότερα θέματα απ'το χρόνο που έχουμε.... κ σου λένε δεν είναι δύσκολα.. ε να το χέσω αν δεν είναι δύσκολα και δεν προλαβαίνω να γράψω ούτε τα μισά....Φυσική δεν θα το συζητήσω..Εφαρμοσμένα..? χαχαχαχαχααχα.........

Ή μηπως το δικο μας επιπεδο πεφτει χρονο με το χρονο, με αποτελεσμα οχι μονο να δυσκολευομαστε να κατανοησουμε τα στοιχειωδη μαθηματικα, αλλα να μην εχουμε καν την αυτογνωσια ωστε να καταλαβουμε οτι κατι μας λειπει, ωστε να ξερουμε τι να ζητησουμε και απο τους καθηγητες μας?

Λεω τωρα εγω.............

Μια παρέμβαση-χωρίς να έχω διαβάσει εφαρμοσμένα και χωρίς να έχω διάθεση να τα δόσω τον φλεβάρη- :

 Σε αυτήν την ριμάδα την σχολή μπήκαμε όλοι με ~19.000 μόρια (από ~18.500 εως όσο πάει).Το 90% αυτών που έβγαλα τόσα μόρια δεν τα έβγαλαν γιατί "έτυχε" μια χρονιά να ξεσκιστούν στο διάβασμα και να περάσουν,αλλά διάβαζε μεθοδικά και σταθερά από το γυμνάσιο.

  Άρα μπήκαμε στην σχολή με όλο το υπόβαθρο να καταλάβουμε και να αφοιμοιώσουμε το αντικείμενο της σχολής.Όμως όταν βλέπω να γράφω λογισμό ΙΙ,μάθημα που πιστεύω ότι το κατείχα πάρα πολύ,να γράφω θέματα αξίας 10,5/11 ,μετά από μια ώρα να πάω σπίτι και να βλέπω ότι είναι ΚΑΙ μεθοδολογικά σωστά.Όταν όμως βγήκαν τα αποτελέσματα είδα το 6.5.......αλλά επειδή ξέρω ότι κάνω συχνότατα λάθη στις πράξεις και έχοντας ακούσει(και διαπιστώσει ο ίδιος) τι στόκοι είναι οι καθηγητές του γενικού δεν πήγα να δω το γραπτό μου....Μετά πως να μην βλέπω εξονυχιστικά τα παλιά θέματα ώστε να γράψω με διάβασμα 1ας βδομάδας και όχι 1ος μήνα...

 Το επίπεδο των φοιτητών θα πέφτει όλο  και πιο πολύ όσο οι καθηγητές μας γράφουν στα @@ τους......Γιατί να πάει κάποιος στις ασκήσεις της ηλεκτρονικής Ι......αφού άλλα κάνουμε όλο τον χρόνο και άλλα ζητάνε στις εξετάσεις.....γιατί να πάει στην θεωρία της ηλεκτρονικής,αφού μπορεί να διαβάσει τα 10 θέματα θεωρίας που πέφτουν πάντα και να περάσει.....στην τελική,γιατί να το ψάξει το θέμα αφού ξέρει ότι αν το ψάξει το μόνο που θα καταφέρει είναι να μην γράψει στις εξετάσεις(το φαινόμενο που περιέγραφε ο junior)....(η επιλογή του μαθήματος της ηλεκτρονικής Ι ήταν τυχαίο, όπου ηλεκτρονική βάλτε μαθήματα όπως διαφορικές και (εν μέρει) λογισμός ΙΙ,γραμμική άλγεβρα και πιθανότητες.)
 


Title: Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
Post by: aliakmwn on February 10, 2008, 12:31:05 pm
Σε αυτήν την ριμάδα την σχολή μπήκαμε όλοι με ~19.000 μόρια (από ~18.500 εως όσο πάει).Το 90% αυτών που έβγαλα τόσα μόρια δεν τα έβγαλαν γιατί "έτυχε" μια χρονιά να ξεσκιστούν στο διάβασμα και να περάσουν,αλλά διάβαζε μεθοδικά και σταθερά από το γυμνάσιο.

Μαλλον αυτο ειναι το προβλημα, οτι μπαινουμε στη σχολη επειδη εχουμε ~19.000 μορια και οχι επειδη μας ενδιαφερει πραγματικα το αντικειμενο.


Title: Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
Post by: Godhatesusall on February 10, 2008, 13:37:50 pm
Σε αυτήν την ριμάδα την σχολή μπήκαμε όλοι με ~19.000 μόρια (από ~18.500 εως όσο πάει).Το 90% αυτών που έβγαλα τόσα μόρια δεν τα έβγαλαν γιατί "έτυχε" μια χρονιά να ξεσκιστούν στο διάβασμα και να περάσουν,αλλά διάβαζε μεθοδικά και σταθερά από το γυμνάσιο.

Μαλλον αυτο ειναι το προβλημα, οτι μπαινουμε στη σχολη επειδη εχουμε ~19.000 μορια και οχι επειδη μας ενδιαφερει πραγματικα το αντικειμενο.

Αυτό ισχύει για κάποιους(δεν μπορώ να πω πόσους) συμφοιτητές μας,αλλά σίγουρα δεν είναι ο κανόνας...

Πάντως πήγες και κόλλησες σε μια πρόταση που έγραψα για να αναλύσω τον συλλογισμό μου.....για τα υπόλοιπα τι έχεις να πεις??

Και για να γίνω πιο συγκεκριμένος,τι σε κάνει να νομίζεις ότι εμείς χειροτερεύουμε χρόνο με τον χρόνο??Απ'όσο ξέρω πχ με τα πεδία τα ίδια σκατά ήταν πριν 10 χρονια,τα ίδια σκατά είναι και τώρα(από άποψης πόσων περνάνε-δυσκολία θεμάτων),για να μην πω για τις διαφορικές που τα θέματα προ 2000 ήταν απλές εφαρμογές τύπων,ενώ τον σεπτέμβρη μας κάναν πρωκτοσκόπιση....


Title: Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
Post by: igoutas on February 10, 2008, 14:28:34 pm
Σε αυτήν την ριμάδα την σχολή μπήκαμε όλοι με ~19.000 μόρια (από ~18.500 εως όσο πάει).Το 90% αυτών που έβγαλα τόσα μόρια δεν τα έβγαλαν γιατί "έτυχε" μια χρονιά να ξεσκιστούν στο διάβασμα και να περάσουν,αλλά διάβαζε μεθοδικά και σταθερά από το γυμνάσιο.

Μαλλον αυτο ειναι το προβλημα, οτι μπαινουμε στη σχολη επειδη εχουμε ~19.000 μορια και οχι επειδη μας ενδιαφερει πραγματικα το αντικειμενο.

Αυτό ισχύει για κάποιους(δεν μπορώ να πω πόσους) συμφοιτητές μας,αλλά σίγουρα δεν είναι ο κανόνας...

Πάντως πήγες και κόλλησες σε μια πρόταση που έγραψα για να αναλύσω τον συλλογισμό μου.....για τα υπόλοιπα τι έχεις να πεις??

Και για να γίνω πιο συγκεκριμένος,τι σε κάνει να νομίζεις ότι εμείς χειροτερεύουμε χρόνο με τον χρόνο??Απ'όσο ξέρω πχ με τα πεδία τα ίδια σκατά ήταν πριν 10 χρονια,τα ίδια σκατά είναι και τώρα(από άποψης πόσων περνάνε-δυσκολία θεμάτων),για να μην πω για τις διαφορικές που τα θέματα προ 2000 ήταν απλές εφαρμογές τύπων,ενώ τον σεπτέμβρη μας κάναν πρωκτοσκόπιση....
+1


Title: Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
Post by: naranja verde on February 10, 2008, 16:37:02 pm
Το ξέρω ότι είναι κάπως άσχετο με το θέμα του συγκεκριμένου τόπικ (το οποίο αλήθεια ποιο είναι?μάλλον το ότι ο καθηγητής είναι λίγο θα σε παρω να φύγουμε εεε??μαλλον..) αλλά επειδή δεν παρακολουθούσα δεν εχω ακούσει: θα μπορούμε να έχουμε κάποιο μαθηματικό τυπολόγιο στις εξετάσεις?Καλά για βιβλίο δεν το συζητάμε ε?
Γιατι ρε παιδιά δε μου φαίνεται και  τόσο λογικό κα΄τι μακρινάρια τύπους να πρέπει να τους θυμόμαστε... :-\ :???:


Title: Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
Post by: aliakmwn on February 10, 2008, 16:37:55 pm
Οι απαραιτητοι τυποι συνηθως δινονται. Αν δεις παλια θεματα, στο τελος ο Κανακης γραφει τους τυπους που χρειαζονται.


Title: Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
Post by: naranja verde on February 10, 2008, 16:39:37 pm
α καλά.......και φαντάζομαι τους τύπους που αυτός (!!!!) κρίνει απαραίτητους...

Μαϊστα......το σκατό δλδ.... :-\

Τεσπα ευχαριστω !!!


Title: Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
Post by: Blaze on February 10, 2008, 20:08:45 pm
Λοιπόν, για να μην ξεφεύγουμε,πρ'επει να παραδεχτείτε οτι οι του Γενικού τμήματος το έχουν καβαλήσει λιγο...
Τι με νοιάζει εμένα η βαθιά ανάλυση στους μιγαδικούς όταν ως μηχανικός θα λύσω το πολύ κανα γελοίο e^jΘ σε κανα κύκλωμα ή καμια απλή μιγαδική μεταβλητη στο πεδίο??? >:(

Κάτω τα μαθηματικα_ Ζήτω τα τυπολόγια και τα λυμμένα ολοκληρώματα!!!
Άντε γιατί χάνουμε την ουσία μου φαίνεται (σαν μηχανικοί εννοώ)...


Title: Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
Post by: Meloukos on February 10, 2008, 20:20:22 pm
Οι απαραιτητοι τυποι συνηθως δινονται. Αν δεις παλια θεματα, στο τελος ο Κανακης γραφει τους τυπους που χρειαζονται.

SKATA!!!το σεπτεμβρη δεν εδινε τιποτα,γιαυτο και πηρα ενα ωραιοτατο τεσσερακι και φτου και απο την  αρχη αυτο το μαθημα των οπισθιων,επρεπε να θυμομαστε απεξω τους τυπους του φουριε,ΕΛΕΟΣ?

Γενικα,οσο βριζεται τον Κανακη βριστε χ10 τον Καππο,με διαφορα ο χειροτερος του γενικου(μαζι με το τιμ της τεχνικης μηχανικης),ο τυπος νομιζει οτι διδασκει στο μαθηματικο και βαζει κατι μπουρδες στιλ αποδειξτε αυτο,και αλλες θεωριτηκουρες,εκτος τοπου και χρονου,ελπιζω να διαβαζει λιγο φορουμ μπας και ξυπνησει >:(


Title: Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
Post by: aliakmwn on February 10, 2008, 20:29:56 pm
Δηλαδη για να καταλαβω, πώς φανταζεστε οτι πρεπει να ειναι η εξεταση των Μαθηματικων, με ανοιχτα τα παντα? Να ζηταει ας πουμε τον υπολογισμο ενος ολοκληρωματος, το οποιο θα παιρνουμε ετοιμο απο το τυπολογιο και απλα θα βαζουμε τα νουμερα στη θεση των μεταβλητων?

Πρωτα απ' ολα, το κατα ποσον τα Μαθηματικα πρεπει να διδασκονται απο Μηχανικους ειδικευμενους στα Μαθηματικα ή απο "καθαρους" Μαθηματικους ειναι προβλημα που απασχολει την ανθρωποτητα τους τελευταιους 2 αιωνες, και στη γενικοτερη του διατυπωση (δηλαδη οχι συγκεκριμενα για τα Μαθηματικα, αλλα συνολικα για την επιστημη στην τεχνολογια) απο τοτε που υφισταται πολιτισμος και τεχνολογια. Νομιζετε πως η απαντηση μπορει να δοθει σε 5 σειρες σ' ενα forum?

Δευτερον, συμφωνω οτι το να μαθαινεις τυπους απ' εξω χανει την ουσια της κατανοησης των Μαθηματικων. Τι εννοουμε ομως οταν λεμε τυπους........... Ε προφανως οταν σου χρειαζεται να αποδειξεις εναν δυσκολο τυπο και καπου στην πορεια να χρησιμοποιησεις π.χ. το sin(2x)=2sin(x)cos(x), ο τελευταιος πρεπει να δινεται, γιατι δεν εχεις καμια υποχρεωση να τον θυμασαι. Αυτο ομως δεν μπορει να γινεται παρα μονο σε θεματα που ζητουν αποδειξη. Ειστε σιγουροι οτι θελετε να εξεταζεστε μονο σε αποδειξεις?

Οπως και να 'χει εγω συμφωνω οτι αυτο που συμβαινει ειναι εως και βλακωδες.

Τα Μαθηματικα για το Μηχανικο ειναι εργαλειο, το οποιο σημαινει οτι δεν εχει νοημα να μαθεις απ' εξω τεραστιους τυπους, αλλα να ερθεις πιο κοντα στην "επιδραση" μεταβολων καποιων ποσοτητων σε αλλες. Δηλαδη, οπως μαθαμε στο Λυκειο, τι σκατα σημαινει πρωτη παραγωγος μηδεν ή θετικη ή αρνητικη, τι επιπτωση εχει αυτο στη συναρτηση, ετσι να προχωρησεις παρακατω μαθαινοντας ας πουμε τι ρολο βαραει σε ενα μιγαδικο κλασμα ενας απλος πολος ή ενας διπλος, μια ριζα του αριθμητη, σε τι επηρεαζει η αλλαγη σε εναν απο τους συντελεστες της σειρας Fourier και παει λεγοντας.......

Αυτο ομως προϋποθετει διδασκαλια και εξεταση του μαθηματος με χρηση υπολογιστων, δηλαδη εκμαθηση Matlab και μαθημα εργαστηριακο, διπλα στις θεωρητικες διαλεξεις.
Ειστε διατεθιμενοι να παρακολουθησετε κατι τετοιο?

Εμπρος, διεκδικηστε το! Εχετε Συλλογο, εχετε και συνελευσεις ετους, υπαρχουν ομαδες εργασιας που ασχολουνται με το Προγραμμα Σπουδων του τμηματος, ασχοληθειτε και κυνηγηστε το!

Αυτο που συμβαινει ομως συνηθως ειναι μολις περασει καποιος ενα μαθημα να ριχνει μαυρη πετρα πισω του και να μην ξανασχολειται, αφηνοντας τους επομενους να τραβανε τα ιδια.

@Meloukos: Με το να βρισεις δεν θα αλλαξει τιποτα. Βρες μια παρεα ομοετων σου που εχουν κοινους προβληματισμους και προσπαθησε να κανονισεις μια συναντηση για να συζητησετε το προβλημα, καλωντας και τους καθηγητες. Να εισαι σιγουρος οτι με πολυ μεγαλη χαρα θα ανταποκριθουν!
Εαν το ξεκινησετε υποσχομαι να βοηθησω καταθετοντας.. πολυτιμη εμπειρια 5 χρονων κωλοχτυπηματος ;D (και ακομα δεν εχω περασει Εφαρμοσμενα Ι)


Title: Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
Post by: Nessa NetMonster on February 10, 2008, 20:58:54 pm
Πρωτα απ' ολα, το κατα ποσον τα Μαθηματικα πρεπει να διδασκονται απο Μηχανικους ειδικευμενους στα Μαθηματικα ή απο "καθαρους" Μαθηματικους ειναι προβλημα που απασχολει την ανθρωποτητα τους τελευταιους 2 αιωνες, και στη γενικοτερη του διατυπωση (δηλαδη οχι συγκεκριμενα για τα Μαθηματικα, αλλα συνολικα για την επιστημη στην τεχνολογια) απο τοτε που υφισταται πολιτισμος και τεχνολογια. Νομιζετε πως η απαντηση μπορει να δοθει σε 5 σειρες σ' ενα forum?

Έλεος όμως...


Title: Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
Post by: Mikros_Nikolas on February 11, 2008, 01:08:35 am
Γιατι ρε παιδιά είπε κανείς ότι θα δώσουμε απάντηση σε αυτό το πρόβλημα που "ταλανίζει την ανθρωπότητα";
Κάποια παιδιά λένε την γνώμη τους! Δεν καταλαβαίνω γιατί το έγραψες αυτό, σαν να μεγαλοποιείς τα πράγματα! :)


Title: Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
Post by: Master_Prichter on February 11, 2008, 21:18:34 pm
Όσον αφορά το ερώτημα για το από τι ειδικότητα πρέπει να διδάσκονται τα Μαθηματικά: Μια δοκιμή θα μας πείσει. Ο μόνος τρόπος να είμαστε πλήρως πεπεισμένοι για την απάντηση είναι να διεξαχθεί κάποιο σχετικό πείραμα, με καθηγητές της μιας ειδικότητας και της άλλης, και να εξεταστεί η ικανότητα των φοιτητών ως προς κάποιο τεστ δεξιοτήτων. Δε λέω, φυσικά, ότι κάτι τέτοιο είναι εφικτό, αλλά είναι το μόνο σίγουρο.
Μπορώ, παρ' όλ' αυτά, να σας μεταφέρω ένα περιστατικό από την 3η Λυκείου. Στη Χημεία μου έκανε ιδιαίτερα Χημικός Μηχανικός: συμπτωματικά (ή ίσως όχι και τόσο) στη Χημεία είχα 20.
(Πληροφοριακά, στο Γυμνάσιο τα 'χα όλα γραμμένα. 1η Λυκείου άρχισα να διαβάζω λίγο και κάθε χρονιά και περισσότερο. Άρα, το "μεθοδικά και σταθερά" στην περίπτωσή μου δεν ισχύει καθόλου. Έκανα από όσο θυμάμαι τον εαυτό μου το διάβασμα του  Μηχανικού: στόχευα στην κατανόηση. Και μερικές φορές το πλήρωνα άσχημα κι όλας.)

Κατ' εμέ, σε έναν ιδανικό κόσμο όλα θα εξετάζονταν με ανοιχτά βιβλία. Ο μηχανικός πρέπει να συλλέγει γρήγορα πληροφορίες από τα όσα διαθέτει, και αν το μάθημα το λαμβάνει αυτό υπ' όψιν όλα πάνε καλύτερα. Παρ' όλ' αυτά, ένα ελάχιστο ποσό πληροφοριών πρέπει καθένας να θυμάται, αν είναι συχνά απαραίτητο και αν έχει διδαχθεί σε μικρότερα εξάμηνα/τάξεις.

Εργαστήριο Μαθηματικών: ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑΙ. Θα ήμουν ΑΠΟΛΥΤΑ διατεθειμένος να παρακολουθώ πρακτικές εφαρμογές των όσων διδάσκομαι. Μην πω ότι θα με διευκόλυνε κατά πολύ για τις εξετάσεις. Υποχρεωτικό ή προαιρετικό, παρακαλώ ας γίνει.

Παρ' όλ' αυτά! Αν θέλουμε να εξεταζόμαστε ως Μηχανικοί θα πρέπει να λουζόμαστε και τις συνέπειες. Ένα Μηχανικό τον ενδιαφέρει περισσότερο απ' οτιδήποτε άλλο το αποτέλεσμα. Αυτό, δυστυχώς, σημαίνει ότι τα αριθμητικά λάθη είναι εξίσου επίπονα με τα λογικά-μεθοδολογικά, και άρα θα πρέπει να κοστίζουν. Βέβαια, η (πρώην; ) τακτική του Μάργαρη να κόβει εντελώς μια άσκηση αν κάνεις ένα αριθμητικό είναι κάπως ακραία, αλλά: αν θέλουμε να εξεταζόμαστε ως Μηχανικοί, πρέπει να υποστούμε τις συνέπειες των τυχόντων αριθμητικών λαθών μας. Κατά πόσο θα επηρεάζουν αυτές το βαθμό, ας αφεθεί στην κρίση του κάθε καθηγητή.

Ελπίζω να μη σας κούρασα.

(Υ.Γ. Παρακαλώ, όχι Κωνσταντινίδου. Οτιδήποτε άλλο εκτός απ' αυτό.)


Title: Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
Post by: Johnny English on February 11, 2008, 21:37:19 pm

Παρ' όλ' αυτά! Αν θέλουμε να εξεταζόμαστε ως Μηχανικοί θα πρέπει να λουζόμαστε και τις συνέπειες. Ένα Μηχανικό τον ενδιαφέρει περισσότερο απ' οτιδήποτε άλλο το αποτέλεσμα. Αυτό, δυστυχώς, σημαίνει ότι τα αριθμητικά λάθη είναι εξίσου επίπονα με τα λογικά-μεθοδολογικά, και άρα θα πρέπει να κοστίζουν. Βέβαια, η (πρώην; ) τακτική του Μάργαρη να κόβει εντελώς μια άσκηση αν κάνεις ένα αριθμητικό είναι κάπως ακραία, αλλά: αν θέλουμε να εξεταζόμαστε ως Μηχανικοί, πρέπει να υποστούμε τις συνέπειες των τυχόντων αριθμητικών λαθών μας. Κατά πόσο θα επηρεάζουν αυτές το βαθμό, ας αφεθεί στην κρίση του κάθε καθηγητή.


Ένα σύνηθες φαινόμενο όμως στη σχολή μας είναι να διδασκόμαστε και εξεταζόμαστε ως θεωρητικοί.. και να βαθμολογούμαστε ως μηχανικοί.. Ο συγκεκριμένος συνδυασμός δε στέκει και πολύ..

Είτε θα με εξετάσεις με ανοικτά βιβλία σε που θα συνθέτει τη γνώση που έλαβα και θα με τιμωρήσεις για τα αριθμητικά λάθη.. (δηλαδή ουσιαστικά θα εξομοιώσεις τις συνθήκες εργασίας ενός μηχανικού)...

..είτε θα με εξετάσεις με κλειστά βιβλία, βάζοντας ασκήσεις πάνω στην κατανόηση της επιμέρους μεθοδολογίας που διδάσκεται και θα δώσεις εκεί το βάρος της βαθμολόγησης.. και λιγότερο στα αποτελέσματα (ειδικά εφόσον δεν είναι... "κουλά").

Τα υβριδικά μοντέλα είτε καταλήγουν σε παρωδία γελοιότητας επιπέδου.. (βλ. σκονάκια ασκήσεων πάνω σε βιβλία και μαθήματα που τα περνάς αδιάβαστος πρακτικά ή απλές εφαρμογές των τύπων του βιβλίου το οποίο έχεις ανοικτό(!)..) είτε σε υπερβολική δυσκολία άνευ αιτίας..


Title: Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
Post by: bjork on February 11, 2008, 21:41:42 pm
Παρ' όλ' αυτά! Αν θέλουμε να εξεταζόμαστε ως Μηχανικοί θα πρέπει να λουζόμαστε και τις συνέπειες. Ένα Μηχανικό τον ενδιαφέρει περισσότερο απ' οτιδήποτε άλλο το αποτέλεσμα. Αυτό, δυστυχώς, σημαίνει ότι τα αριθμητικά λάθη είναι εξίσου επίπονα με τα λογικά-μεθοδολογικά, και άρα θα πρέπει να κοστίζουν. Βέβαια, η (πρώην; ) τακτική του Μάργαρη να κόβει εντελώς μια άσκηση αν κάνεις ένα αριθμητικό είναι κάπως ακραία, αλλά: αν θέλουμε να εξεταζόμαστε ως Μηχανικοί, πρέπει να υποστούμε τις συνέπειες των τυχόντων αριθμητικών λαθών μας. Κατά πόσο θα επηρεάζουν αυτές το βαθμό, ας αφεθεί στην κρίση του κάθε καθηγητή.

Ε, όχι φίλε μου. Ο μηχανικός στη δουλειά του θα έχει την άνεση να μελετήσει και να επαληθεύσει το πρόβλημα, αλλά ακόμα και στις περιπτώσεις που θα χρειαστεί γρήγορη απόφαση, δε θα κάτσει να λύσει μαθηματικά και περίπλοκες εξισώσεις. Με το χέρι.


Title: Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
Post by: Godhatesusall on February 11, 2008, 21:43:10 pm

Παρ' όλ' αυτά! Αν θέλουμε να εξεταζόμαστε ως Μηχανικοί θα πρέπει να λουζόμαστε και τις συνέπειες. Ένα Μηχανικό τον ενδιαφέρει περισσότερο απ' οτιδήποτε άλλο το αποτέλεσμα. Αυτό, δυστυχώς, σημαίνει ότι τα αριθμητικά λάθη είναι εξίσου επίπονα με τα λογικά-μεθοδολογικά, και άρα θα πρέπει να κοστίζουν. Βέβαια, η (πρώην; ) τακτική του Μάργαρη να κόβει εντελώς μια άσκηση αν κάνεις ένα αριθμητικό είναι κάπως ακραία, αλλά: αν θέλουμε να εξεταζόμαστε ως Μηχανικοί, πρέπει να υποστούμε τις συνέπειες των τυχόντων αριθμητικών λαθών μας. Κατά πόσο θα επηρεάζουν αυτές το βαθμό, ας αφεθεί στην κρίση του κάθε καθηγητή.

Σαν μηχανικοί όμως θα χρησιμοποιούμε (σχεδόν) αποκλειστικά προγράμματα όπως matlab,spice,labview κτλ τα οποια δεν κάνουν ΠΟΤΕ λάθη.Άρα το να κόβουμε θέματα ολόκληρα για λάθη του στυλ 1+1=3 δεν είναι το λιγότερο υπερβολικό?Αν χρειαστούμε κάτι στο εργαστήριο για πρόχειρους υπολογισμούς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε απλοποιημένα μοντέλα(πχ η δίοδος να είναι ιδανική με πτώση τάσης ~0.7V και όχι εκθετική όπως είναι στην πραγματικότητα).Στην 2η περίπτωση όμως δεν μας ενδιαφέρει το αποτέλεσμα,απλώς θέλουμε να δούμε χονδρικά τι παίζει στο πρόβλημα που επιλύουμε,ώστε να συνθέσουμε το κατάλληλο κύκλωμα/διάταξη/μηχανή κτλ.

Επίσης δεν θεωρώ την γνώση του πως πχ θα λύνεις διαφορικές εξισώσεις lagrange είδος 1ης ανάγκης....το μάθημα το πέρασα τον σεπτέμβριο και τώρα πλέον με το ζόρι θυμάμαι πως είναι οι εξισώσεις αυτές....δεν είναι παράλογο να μας βάζουν να αποστηθίζουμε άπειρους τύπους ενώ θα μπορούσαμε να ξοδέψουμε τον χρόνο μας αναλύοντας ένα άλλο πρόβλημα??

Γιατί δεν υπάρχουν απαλλακτικές εργασίες στο εξάμηνο σε ΚΑΝΕΝΑ από τα μαθηματικά του γενικού τμήματος???Αφού από τα μαθηματικά θέλουμε την ανάπτυξη της αναλυτικής σκέψης,ας βγάλουν(ή να βρουν) οι καθηγητάδες μας 300 ασκήσεις τις οποίες με έναν αλγόριθμο με βάση το ΑΕΜ,το όνομα κτλ να τις μοιράσουν ανά 5 στους φοιτητές...Αν οι ασκήσεις αυτές είναι αρκετά προσεγμένες θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον μας,και στην τελική θα μάθουμε πιο πολλά(και πιο ευχάριστα),χωρίς να αναλωνόμαστε στην αποστήθιση τύπων....μηχανικός θυμάμαι ότι πέρασα,όχι δικηγόρος....

Θα μπορούσα να γράφω με τις όρες προτάσεις,αλλά αν δεν υπάρξει καλή θέληση από το μέρος των καθηγητών δεν θα κάνουμε τίποτα...και απ'ότι έχω δει μέχρι τώρα,μόνο καλή θέληση δεν υπάρχει......καλά είμαστε στο βούρκο,λένε οι περισσότεροι καθηγητές,και εμείς λέμε: δεν πειράζει μωρέ ο βούρκος,κάποτε θα φύγω από εδώ.....μια νοσηρή κατάσταση που βολεύει και τους 2....


Title: Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
Post by: aliakmwn on February 11, 2008, 21:47:24 pm
Θα μπορούσα να γράφω με τις όρες προτάσεις,αλλά αν δεν υπάρξει καλή θέληση από το μέρος των καθηγητών δεν θα κάνουμε τίποτα...και απ'ότι έχω δει μέχρι τώρα,μόνο καλή θέληση δεν υπάρχει......καλά είμαστε στο βούρκο,λένε οι περισσότεροι καθηγητές,και εμείς λέμε: δεν πειράζει μωρέ ο βούρκος,κάποτε θα φύγω από εδώ.....μια νοσηρή κατάσταση που βολεύει και τους 2....

Οσες ωρες κι αν γραψεις, τιποτα δεν προκειται να γινει. Με χαζοκουβεντουλες σε forum δεν λυνονται τα προβληματα.

Οργανωστε συναντηση απο κοντα, καλεστε φοιτητες και καθηγητες να κανετε συζητηση.


Title: Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
Post by: bjork on February 11, 2008, 21:49:41 pm
Και έχω βαρεθεί ν' ακούω για το επίπεδο μας. Η άποψή μου είναι ότι αν υπάρχει διαφορά στις επιδόσεις αυτό έχει να κάνει με την αύξηση της δυσκολίας των εξετάσεων ή και τον προβληματικό τρόπο εξέτασης. Η αποτυχία κάποιου στις εξετάσεις μπορεί να οφείλεται σε πολλούς λόγους. Μια χαρά είναι το επίπεδό μας. Πού δηλαδή να μην ήταν και σχολή του 19!!!!!!


Title: Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
Post by: aliakmwn on February 11, 2008, 21:53:41 pm
Και έχω βαρεθεί ν' ακούω για το επίπεδο μας. Η άποψή μου είναι ότι αν υπάρχει διαφορά στις επιδόσεις αυτό έχει να κάνει με την αύξηση της δυσκολίας των εξετάσεων ή και τον προβληματικό τρόπο εξέτασης. Η αποτυχία κάποιου στις εξετάσεις μπορεί να οφείλεται σε πολλούς λόγους. Μια χαρά είναι το επίπεδό μας. Πού δηλαδή να μην ήταν και σχολή του 19!!!!!!

Και ποιος σου ειπε εσενα οτι το επιπεδο ειναι αναλογο του βαθμου απολυτηριου?


Title: Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
Post by: bjork on February 11, 2008, 21:56:30 pm
Και έχω βαρεθεί ν' ακούω για το επίπεδο μας. Η άποψή μου είναι ότι αν υπάρχει διαφορά στις επιδόσεις αυτό έχει να κάνει με την αύξηση της δυσκολίας των εξετάσεων ή και τον προβληματικό τρόπο εξέτασης. Η αποτυχία κάποιου στις εξετάσεις μπορεί να οφείλεται σε πολλούς λόγους. Μια χαρά είναι το επίπεδό μας. Πού δηλαδή να μην ήταν και σχολή του 19!!!!!!

Και ποιος σου ειπε εσενα οτι το επιπεδο ειναι αναλογο του βαθμου απολυτηριου?


Είναι μια σημαντική ένδειξη, μη μου πεις ότι δεν είναι,ε ? Από κει και πέρα όπως και ο βαθμός του πτυχίου, εξαρτάται από πολλά.


Title: Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
Post by: anonymous-root on February 11, 2008, 21:58:35 pm
Godhateusall το "δεν κάνουν ποτέ λάθη" να μην το έχεις ψωμοτύρι.

Πάντα θα υπάρχει ένα bug και σε τέτοια περίπτωση θα πρέπει να είσαι σε θέση να αξιολογήσεις το αποτέλεσμα, αν στέκει ή όχι.


Title: Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
Post by: Johnny English on February 11, 2008, 21:58:43 pm
Οσες ωρες κι αν γραψεις, τιποτα δεν προκειται να γινει. Με χαζοκουβεντουλες σε forum δεν λυνονται τα προβληματα.

Οργανωστε συναντηση απο κοντα, καλεστε φοιτητες και καθηγητες να κανετε συζητηση.

Το ακούω πολύ συχνά αυτό τελευταία.. σε σημείο που αναρωτιέμαι..

εφόσον οι φοιτητές πρέπει να τρέξουν να βελτιώσουν.. από τις τουαλέτες των ΑΜΕΑ και το κυλικείο μέχρι την οργάνωση του κάθε μαθήματος διδακτικά, εξεταστικά κτλ...

...μήπως πρέπει σιγά σιγά να μπουν στα μισθολόγια του κράτους? Διότι την τελευταία φορά που κοίταξα.. φοιτητής σημαίνει να διαβάζεις για τη σχολή, να διασκεδάζεις σε κάποιο βαθμό και να έχεις και καμιά δουλίτσα για χαρτζιλίκι παράλληλα..

Για να ασχοληθείς δραστήρια με όλα αυτά, είτε δε θα τελειώσεις ποτέ, είτε δε θα διασκεδάσεις μέχρι να πεθάνεις (μήπως θα το κάνεις ως εργαζόμενος?? χαχα), είτε θα πρέπει να έχεις κάποιον να σε ταΐζει - τουλάχιστον..

Είπαμε συμμετοχή.. αλλά όχι κι έτσι. Στο κάτω κάτω κάποιοι άλλοι είναι υποχρεωμένοι και είναι η δουλειά τους να βελτιώσουν κάποια πράγματα... εμείς πρέπει να συνεπικουρούμε σε αυτό όχι να το κουβαλάμε όλο μόνοι μας!

Juan_συμμετέχων εις βάρος διαβάσματος και φαγητού (διαπιστώνεται από τα κιλά μου).

Υ.Γ: Παρακαλώ τα παραπάνω να ληφθούν όχι ως αντίδραση αλλά ως.. παράπονο. Ίσως πρέπει να οργανώσουμε συνάντηση από κοντά, να καλέσουμε φοιτητές και καθηγητές και να συζητήσουμε για τις αρμοδιότητες του καθενός :P


Title: Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
Post by: aliakmwn on February 11, 2008, 22:01:07 pm
Είναι μια σημαντική ένδειξη, μη μου πεις ότι δεν είναι,ε ? Από κει και πέρα όπως και ο βαθμός του πτυχίου, εξαρτάται από πολλά.

Εγω υποστηριζω οτι με το υπαρχον εκπαιδευτικο συστημα, εκτος απο ελαχιστες εξαιρεσεις, ενας μεγαλος βαθμος απολυτηριου σημαινει ακρωτηριασμος πνευματος και ελλειψη ενδιαφεροντων. Α κι επισης μεγαλη πιθανοτητα εμφανισης συμπτωματων διαταραχης προσωπικοτητας. Και μπορω να σου φερω και επιχειρηματα επ' αυτου.


Title: Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
Post by: aliakmwn on February 11, 2008, 22:02:47 pm
Οσες ωρες κι αν γραψεις, τιποτα δεν προκειται να γινει. Με χαζοκουβεντουλες σε forum δεν λυνονται τα προβληματα.

Οργανωστε συναντηση απο κοντα, καλεστε φοιτητες και καθηγητες να κανετε συζητηση.

Το ακούω πολύ συχνά αυτό τελευταία.. σε σημείο που αναρωτιέμαι..

εφόσον οι φοιτητές πρέπει να τρέξουν να βελτιώσουν.. από τις τουαλέτες των ΑΜΕΑ και το κυλικείο μέχρι την οργάνωση του κάθε μαθήματος διδακτικά, εξεταστικά κτλ...

...μήπως πρέπει σιγά σιγά να μπουν στα μισθολόγια του κράτους? Διότι την τελευταία φορά που κοίταξα.. φοιτητής σημαίνει να διαβάζεις για τη σχολή, να διασκεδάζεις σε κάποιο βαθμό και να έχεις και καμιά δουλίτσα για χαρτζιλίκι παράλληλα..

Για να ασχοληθείς δραστήρια με όλα αυτά, είτε δε θα τελειώσεις ποτέ, είτε δε θα διασκεδάσεις μέχρι να πεθάνεις (μήπως θα το κάνεις ως εργαζόμενος?? χαχα), είτε θα πρέπει να έχεις κάποιον να σε ταΐζει - τουλάχιστον..

Είπαμε συμμετοχή.. αλλά όχι κι έτσι. Στο κάτω κάτω κάποιοι άλλοι είναι υποχρεωμένοι και είναι η δουλειά τους να βελτιώσουν κάποια πράγματα... εμείς πρέπει να συνεπικουρούμε σε αυτό όχι να το κουβαλάμε όλο μόνοι μας!

Juan_συμμετέχων εις βάρος διαβάσματος και φαγητού (διαπιστώνεται από τα κιλά μου).

Υ.Γ: Παρακαλώ τα παραπάνω να ληφθούν όχι ως αντίδραση αλλά ως.. παράπονο. Ίσως πρέπει να οργανώσουμε συνάντηση από κοντά, να καλέσουμε φοιτητές και καθηγητές και να συζητήσουμε για τις αρμοδιότητες του καθενός :P

Κοιτα,

ας ξεκινησουμε πρωτα απο κατι απλουστατο, οπως η βελτιωση της ποιοτητας διδασκαλιας των μαθηματων, και τα αλλα θα ερθουν.. "απο μονα τους". Το πρωτο πραγμα που πρεπει να χτυπηθει ειναι η αδιαφορια, ο ατομικισμος, η αποστροφη προς τη συλλογικη δραση και η ανευ λογου και αιτιας απογοητευση.


Title: Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
Post by: SolidSNK on February 11, 2008, 22:04:58 pm
Είναι μια σημαντική ένδειξη, μη μου πεις ότι δεν είναι,ε ? Από κει και πέρα όπως και ο βαθμός του πτυχίου, εξαρτάται από πολλά.

Εγω υποστηριζω οτι με το υπαρχον εκπαιδευτικο συστημα, εκτος απο ελαχιστες εξαιρεσεις, ενας μεγαλος βαθμος απολυτηριου σημαινει ακρωτηριασμος πνευματος και ελλειψη ενδιαφεροντων. Α κι επισης μεγαλη πιθανοτητα εμφανισης συμπτωματων διαταραχης προσωπικοτητας. Και μπορω να σου φερω και επιχειρηματα επ' αυτου.

 :o  :o

Για φέρε ειλικρινά είμαι περίεργος .


Title: Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
Post by: aliakmwn on February 11, 2008, 22:14:14 pm
Επιχειρημα 1: Μια περιηγηση στις συζητησεις του thmmy.gr.
Επιχειρημα 2: Ο τροπος με τον οποιο αναγκαζεται κανεις να δουλεψει τα 3 χρονια του λυκειου τον απομακρυνει απο αλλα ενδιαφεροντα που θα μπορουσε να εχει. Ακομα κι αν δεν τρεχει ολη μερα στα φροντιστηρια και τις ενισχυτικες (υπαρχουν αρκετοι τετοιοι), αυτο που εχει να αντιμετωπισει, και με τον τροπο που καλειται να το κανει, εχει ως συνεπεια τον πνευματικο του ακρωτηριασμο.
Επιχειρημα 3: Απο προσωπικη πειρα, συναναστρεφομενος με 6 φουρνιες ΤΗΜΜΥδων, ανακαλυπτω μερα με τη μερα οτι η πλειοψηφια των συμφοιτητων μου (ή τελοσπαντων οσων γνωριζω εγω) αρεσκονται στο να μιλανε διαρκως για τον εαυτο τους, ποσο καλοι και τελειοι super duper μαθητες ηταν στο λυκειο, οπου οι καθηγητες τους λατρευαν και τους θεωρουσαν ιδιοφυιες και "τους διναν ασκησεις μαθηματικων ανωτερου επιπεδου για να λυνουν", προσπαθωντας απεγνωσμενα να μοιρασουν εντυπωσεις. Επισης απεγνωσμενη προσπαθεια να πεισουν οτι ανεκαθαν "τους αρεσαν οι υπολογιστες", εννοωντας συνηθως gaming και chatting. (Δεν ειναι τυχαιο οτι, οσα παιδια γνωριζα στο λυκειο που οντως ΗΞΕΡΑΝ απο υπολογιστες, περασαν σε ΤΕΙ)
Προφανως το επιχειρημα αυτο ειναι εντελως υποκειμενικο και βασιζεται σε δικη μου αντιληψη. Επισης η κατασταση αυτη βελτιωνεται αισθητα απο το 3ο ετος και πανω.
Επιχειρημα 4: Μια περιηγηση στις συζητησεις του thmmy.gr. Ιδιως σ' αυτες με γνωστες λαμπερες θεοπνευστες προσωπικοτητες, αλλα και οχι μονο.


Title: Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
Post by: bjork on February 11, 2008, 22:17:56 pm
Αυτά τι σχέση έχουν με το περί πτώσης επιπέδου?


Title: Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
Post by: aliakmwn on February 11, 2008, 22:22:26 pm
Το βασικο ειναι αυτο:

Επιχειρημα 2: Ο τροπος με τον οποιο αναγκαζεται κανεις να δουλεψει τα 3 χρονια του λυκειου τον απομακρυνει απο αλλα ενδιαφεροντα που θα μπορουσε να εχει. Ακομα κι αν δεν τρεχει ολη μερα στα φροντιστηρια και τις ενισχυτικες (υπαρχουν αρκετοι τετοιοι), αυτο που εχει να αντιμετωπισει, και με τον τροπο που καλειται να το κανει, εχει ως συνεπεια τον πνευματικο του ακρωτηριασμο.

Τα υπολοιπα το συμπληρωνουν.


Title: Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
Post by: bjork on February 11, 2008, 22:31:35 pm
Το βασικο ειναι αυτο:

Επιχειρημα 2: Ο τροπος με τον οποιο αναγκαζεται κανεις να δουλεψει τα 3 χρονια του λυκειου τον απομακρυνει απο αλλα ενδιαφεροντα που θα μπορουσε να εχει. Ακομα κι αν δεν τρεχει ολη μερα στα φροντιστηρια και τις ενισχυτικες (υπαρχουν αρκετοι τετοιοι), αυτο που εχει να αντιμετωπισει, και με τον τροπο που καλειται να το κανει, εχει ως συνεπεια τον πνευματικο του ακρωτηριασμο.

Τα υπολοιπα το συμπληρωνουν.

Και αυτό κατά τη γνώμη σου συνέβαινε από παλιά ή τα τελευταία χρόνια;


Title: Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
Post by: aliakmwn on February 11, 2008, 22:34:28 pm
Αυτο κατα τη γνωμη μου συμβαινει απο τοτε που ο μπαρμπ-Αρσενης αποφασισε να αφησει την προσωπικη του σφραγιδα στο εκπαιδευτικο συστημα της χωρας. Ουτε πριν τα πραγματα ηταν ιδανικα (τπτ δεν ειναι ιδανικο) αλλα τοτε εγινε ενα τεραστιο αλμα προς τα κατω.

Τουλαχιστον οι δικες μου γνωσεις φτανουν μεχρι τις προ Αρσενη δεσμες, οπου και εξεταστικαν τα μεγαλυτερα αδερφια μου. Για το πριν απ' αυτες συστημα δεν εχω ιδεα.


Title: Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
Post by: bjork on February 11, 2008, 22:42:52 pm
Σε αυτό θα διαφωνήσω μαζί σου. Ήμουν τη χρονιά που δίναμε 14 και 9 μαθήματα σε δυο τάξεις. Φρικτό αυτό. Μας έλιωσαν. Αλλά το θέμα δεν είναι αυτό. Κρίνοντας από παιδιά της χρονιάς μου και παιδιά μεγαλύτερων ετών, βρίσκω ότι έχουμε περισσότερες ικανότητες. Όχι επειδή είμαστε πιο έξυπνοι, αλλά επειδή τις αναπτύξαμε.


Title: Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
Post by: aliakmwn on February 11, 2008, 22:46:35 pm
Κρίνοντας από παιδιά της χρονιάς μου και παιδιά μεγαλύτερων ετών, βρίσκω ότι έχουμε περισσότερες ικανότητες. Όχι επειδή είμαστε πιο έξυπνοι, αλλά επειδή τις αναπτύξαμε.

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


Title: Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
Post by: meltemi on February 11, 2008, 22:50:26 pm

Το τί υποδηλώνουν οι συζητήσεις εδώ μέσα είναι πολύ μεγάλο θέμα.. δε θα διαφωνήσω γιατί είναι αδιαμφισβήτα αποτέλεσμα κ όχι αίτιο οπότε άσε..

Μήπως γίνεσαι λιγάκι υπερβολικός στο παραπάνω ποστ; Σε γενικές γραμμές πιστεύω πως αν και όλα εκείνα σε περιορίζουν πολύ, πάντα υπάρχει χρόνος και για άλλα πράγματα, όποια κι αν είναι αυτα, είναι αδύνατο να σε αποκόψουν τελείως απ' ό,τι αγαπάς να κάνεις. Καίγονται ενδεχομένως κάποια κύτταρα χωρίς αυτό να συνεπάγεται όμως ακρωτηριασμό του πνεύματος (jesus.), δε διαβάζαμε όλοι με τον ίδιο τρόπο.... Δηλαδή, εφόσον βλέπεις πως μια κατάσταση κάνει κακό στο μυαλό σου κ υπάρχει ο κίνδυνος να σε αλλοτριώσει, προσπαθείς ενστικτωδώς να μείνεις όσο το δυνατόν πιο αμέτοχος, τη στιγμή που δε μπορείς να την αλλάξεις. Oύτε σημαίνει το γεγονός οτι ο βαθμός σου ξεπερνά το 19 πως αφιέρωνες πολύ χρόνο στο διάβασμα, στο τρέξιμο κ στα φροντιστήρια ίσως.. Η καταπίεση και η ταλαιπωρία που υφιστάμεθα, ωστόσο, νομίζω πως όντως συμβάλλει στο να εμφανίσουμε τότε ή στο μέλλον κάποια μορφή ψυχικής διαταραχής (σ' αυτό συμπεριλαμβάνεται και η ''διαταραχή προσωπικότητας'' που ανέφερες), δυστυχώς....

Επιχειρημα 3: Απο προσωπικη πειρα, συναναστρεφομενος με 6 φουρνιες ΤΗΜΜΥδων, ανακαλυπτω μερα με τη μερα οτι η πλειοψηφια των συμφοιτητων μου (ή τελοσπαντων οσων γνωριζω εγω) αρεσκονται στο να μιλανε διαρκως για τον εαυτο τους, ποσο καλοι και τελειοι super duper μαθητες ηταν στο λυκειο, οπου οι καθηγητες τους λατρευαν και τους θεωρουσαν ιδιοφυιες και "τους διναν ασκησεις μαθηματικων ανωτερου επιπεδου για να λυνουν", προσπαθωντας απεγνωσμενα να μοιρασουν εντυπωσεις. Επισης απεγνωσμενη προσπαθεια να πεισουν οτι ανεκαθαν "τους αρεσαν οι υπολογιστες", εννοωντας συνηθως gaming και chatting. (Δεν ειναι τυχαιο οτι, οσα παιδια γνωριζα στο λυκειο που οντως ΗΞΕΡΑΝ απο υπολογιστες, περασαν σε ΤΕΙ)

Υπάρχουν τέτοιες περιπτώσεις μα δεν είναι τόσες πολλές.. ;) και στην πλειοψηφία τους είναι περισσότερο αυτοσαρκασμός παρά περιαυτολογία, θέλω να πιστεύω



Αυτο κατα τη γνωμη μου συμβαινει απο τοτε που ο μπαρμπ-Αρσενης αποφασισε να αφησει την προσωπικη του σφραγιδα στο εκπαιδευτικο συστημα της χωρας. Ουτε πριν τα πραγματα ηταν ιδανικα (τπτ δεν ειναι ιδανικο) αλλα τοτε εγινε ενα τεραστιο αλμα προς τα κατω.

Τουλαχιστον οι δικες μου γνωσεις φτανουν μεχρι τις προ Αρσενη δεσμες, οπου και εξεταστικαν τα μεγαλυτερα αδερφια μου. Για το πριν απ' αυτες συστημα δεν εχω ιδεα.

Το επίπεδο κατ' εμέ πέφτει σταδιακά λόγω της νοοτροπίας των φροντιστηρίων, καλομάθαμε, σταματήσαμε να το ψάχνουμε περισσότερο, γιατί δε μας χρειαζόταν..
Ακόμη κ αυτοί που στο φροντιστήριο διάλεγαν την ουσιαστική κατανόηση του αντικειμένου κ όχι την παθητική αφομοίωση


Title: Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
Post by: edisson on February 12, 2008, 01:53:08 am
ΕΛΕΟΣ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ!!!!!!!!!! >:(
Το να κατηγορείς για περιαυτολογία άλλους ενώ εσύ μιλάς σε ένα μεταξύ μας forum σαν να βγάζεις πολιτικό λόγο,εμνευσμένο από ψυχολογικούς αναλυτές της πενταροδεκάρας και ειδήμονες της συμφοράς είναι τοθλάχιστον αντιφατικό.
Ίσως απλά θα έπρεπε να κοιτάξεις πρώτα να δεις τι πήγε στραβα με σένα και προσπαθείς συνεχώς να εντυπωσιάσεις αντί να συμφωνήσεις με το αυτονόητο.
Και όποιος κατάλαβε,κατάλαβε.....

                                                                                                    SIGNATURE
                                                                                     ... ένας φτωχός ηλεκτρολογίσκος


Title: Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
Post by: aliakmwn on February 12, 2008, 12:46:06 pm
ΕΛΕΟΣ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ!!!!!!!!!! >:(
Το να κατηγορείς για περιαυτολογία άλλους ενώ εσύ μιλάς σε ένα μεταξύ μας forum σαν να βγάζεις πολιτικό λόγο,εμνευσμένο από ψυχολογικούς αναλυτές της πενταροδεκάρας και ειδήμονες της συμφοράς είναι τοθλάχιστον αντιφατικό.
Ίσως απλά θα έπρεπε να κοιτάξεις πρώτα να δεις τι πήγε στραβα με σένα και προσπαθείς συνεχώς να εντυπωσιάσεις αντί να συμφωνήσεις με το αυτονόητο.
Και όποιος κατάλαβε,κατάλαβε.....

                                                                                                    SIGNATURE
                                                                                     ... ένας φτωχός ηλεκτρολογίσκος


Εσυ γιατι προσβληθηκες τωρα, ησουν κι εσυ το αγαπημενο παιδι του μαθηματικου σου?
Κι εγω το ιδιο ;D


Title: Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
Post by: Blaze on February 12, 2008, 18:05:19 pm
Μήπως ξεφύγαμε λίγο :???:
Για τα παράπονα αλλού...!