• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 00:12:25 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 00:12:25 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by Nikos_313
[Today at 00:10:29]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[Today at 00:06:21]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 17, 2025, 21:32:50 pm]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426700
Total Topics: 31710
Online Today: 205
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 48
Guests: 152
Total: 200
maestros
soktas
gkarapip
alexlabis
ThanosV
Nikos_313
mitsos753905
chaniotism
Aftzidou
gcheristanidhs
mpaltzak
ANDVRONTZOS
IBOURAS
Διάλεξις
spetrakis
st3.kt
lasef
natavhoo
BB
sigklitiki
Karkarias
odkoutrolikos
elischat
giannisdomu
acolak
Elenit
Nikikouss
kpapama
fafafa
Petros Ts
stephystam
mmamougiorgi
acapulco
Gray139
Saint_GR
chriskazakos
Polychronia K
ZontanosThrylos
dimopoul
fopapadopoulos
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για οποιοδήποτε πρόβλημα με register/login, στείλτε email στο contact@thmmy.gr.
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 3ο Εξάμηνο > 3ο Εξάμηνο - ΠΠΣ > Ηλεκτρικά Κυκλώματα ΙΙ (ΠΠΣ) (Moderators: chatzikys, Tasos Bot, tzortzis) > [Κυκλώματα ΙΙ] Νέα φιλοσοφία εξέτασης
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15 Go Down Print
Author Topic: [Κυκλώματα ΙΙ] Νέα φιλοσοφία εξέτασης  (Read 32185 times)
COACH
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 589



View Profile
Re: [Κυκλώματα ΙΙ] Νέα φιλοσοφία εξέτασης
« Reply #135 on: February 09, 2008, 19:58:45 pm »

Quote from: Junior on February 09, 2008, 19:19:35 pm


Όπως είπαν αρκετοί και έχω βαρεθεί να λέω κι εγώ, το θέμα δεν ήταν η αντιγραφή. Στην αντιγραφή συμφωνώ σε κάποιο βαθμό με τον αλιάκμωνα. Αυτό που με πείραξε είναι ότι έβαλαν θέματα που ο μόνος ανθρώπινος τρόπος να τα λύσεις ήταν να τα έχεις δει σαν σοσάρες και να τα ξέρεις απ' έξω ή απλά να τα αντιγράψεις. Βέβαια υπήρχε και η λύση να ξέρεις τόσο καλά κυκλώματα όσο ο Μάργαρης και να μπορέσεις να το λύσεις. Αλλά φυσικά δεν ισχυρίζομαι κάτι τέτοιο.

Και επαναλαμβάνω και πες μου αν κάνω λάθος Υπήρχε και ο κατά τα άλλα ανθρώπινος τρόπος να διαβάσεις το παλιό θέμα που αν δεν κάνω λάθος ήταν και...επίσημο (δλδ η λύση δεν ήταν φοιτητή ή κανενός site) και ήταν προς άμεση διάθεση από όλους μας,να προσπαθήσεις να το λύσεις και αν δεν μπορούσες να πήγαινες στο καθηγητή να στο εξηγήσουν!Και έτσι θα ήταν όλοι κερδισμένοι.Έχω την αίσθηση -μόνο και μόνο επειδή υποψιάζομαι ότι τα κυκλώματα3 δεν είναι το μόνο μάθημα που συνάντησες μια τέτοια "κατάσταση" με τα παλιά θέματα κλπ όταν έδινες - ότι αν έκανες την πιο πάνω κίνηση αυτή τη στιγμή δεν θα έστελνες κανένα mail για να αλλάξει η οποιαδήποτε κατάσταση!Όπως μέχρι τώρα δεν είδα κανένα mail σχετικό -αφού αντιμετώπισες την ίδια κατάσταση- να φεύγει έτσι δεν θα έβλεπα και τπτ μετά!Αν κάνω λάθος φυσικά δε θα το μάθουμε ποτέ απλά προσπαθώ να το δω με τη λογική και με βαση του τι έχει γίνει μέχρι τώρα και γιαυτό μην το εκλάβεις σαν καμία..προσωπική επίθεση εναντίον σου.

Τώρα σχετικά με το τι είπε ο Μάργαρης.Στο πρώτο mail είπε κάτι το εξής απλό: το επίπεδο έπεσε και εγινε ότι έγινε με αποτέλεσμα να φτάσουμε σε αυτή την κατάσταση.Ποια η μετάφραση αυτού όπως την εκλαμβάνω εγώ;Βγαίνει και λέει ότι οι φοιτητές είναι χειρότεροι ας πούμε στις  επιδοσεις τους κλπ από το 2000 άρα πρέπει κάτι να κάνουμε.Πρέπει να κάνουμε κάτι όμως όχι απλά και μόνο για να περνάει κόσμος αλλά και να τους βοηθήσουμε να κρατήσουν κάποια πράγματα.Δε πιστεύω ότι ο Μάργαρης λοιπόν βγήκε και είπε ότι εγώ θα βάζω παρόμοια θέματα για να περνάει κόσμος γτ είναι χειρότεροι αλλά επειδη -όπως τον έχω κόψει σαν άνθρωπο και καθηγητή- θα ακολούθησε μια παραπλήσια λογική σαν αυτή που ανέφερα στο προηγούμενο post (με το να δειχνει σε ποια κατεύθυνση θα διαβαζουν οι φοιτητές κλπ ) Κατέληξε λοιπόν η ιστορία ύστερα από χρόνια στο να πέφτει η αντιγραφή σύννεφο κλπ.Και έτσι βγαίνουμε και λέμε ότι αλλάζει η φιλοσοφία των εξετάσεων βάζοντας και ρωτώντας άλλα πράγματα.ΜΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΕΤΑΣΗ!ΔΕΝ ΕΝΤΟΠΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ 2 ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ Ο ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ!Το πρβλμ είναι πιο πριν.Τώρα (και θα με θυμηθειται)το μόνο που καταφέραμε μετά από τόσα post είναι να μη γίνει τπτ παραπάνω ΠΡΙΝ  (σαν χρονική περίοδο μιλάω) την τελική εξέταση του μαθήματος απότι ίσχυε μέχρι τώρα.Ο Μάργαρης θα βάζει θεματάκια περίεργα πιθανότατα με κάποια τρικ και σκέψη.Το αποτέλεσμα είναι μετά απο κάποια χρόνια (8 στατιστικά μιλώντας) τα καινούρια θέματα να είναι και πάλι παλιά και οι φοιτητες να μελετάνε ΜΟΝΟ παλιά θέματα και να έρχονται και να αντιγράφουν πιθανότατα με πιο συγχρονουσ τρόπους!Και θα κοιτάνε τα παλιά θέματα και ΠΑΝΤΑ θα τα κοιτανε υπό τον φόβο κυρίως του να μη γράψουνε καλά και δεν περάσουν το μάθημα.Και σε αυτό  βρείτε εσείς ποιος φταίει.Η φιλοσοφία και ο τρόπος με τον οποίο ένα μάθημα γίνετια κατανοητό στους φοιτητές δεν έχει σχέση με την τελική εξέταση γιαυτόν ακριβώς το λογο που περιέχεται στην ίδια αυτή καθαυτή λεξη: "ΤΕΛΙΚΗ" 
Logged
Junior
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1349


View Profile
Re: [Κυκλώματα ΙΙ] Νέα φιλοσοφία εξέτασης
« Reply #136 on: February 09, 2008, 20:26:16 pm »

Ναι, μπορούσα να κάτσω φρόνιμος, να συμμορφωθώ και από δω και πέρα να έκανα αυτό που έλεγε ο Δάιος. Αυτό θα σήμαινε ότι θα ξόδευα πολλές ώρες με το να ασχοληθώ με ανούσια πράγματα, γιατί πρόκειται για θέματα που δε σου προσφέρουν τίποτα. Και η "κατανόησή" τους δε σημαίνει ότι έμαθες κάτι από αυτό το θέμα, αλλά απλά έμαθες αυτό το θέμα! Και αν δε μιλούσα θα ήμαστε όλοι ευτυχισμένοι (αν και ο Μάργαρης λέει ότι θα άλλαζε έτσι κι αλλιώς η φιλοσοφία), θα συνέχιζε αυτή η αθλιότητα και κανείς δε θα μιλούσε όπως γινόταν μέχρι τώρα.
Ή από την άλλη μπορούσα να πω την άποψή μου, κάτι για το οποίο είχα και ηθικό χρέος, αν ήθελα να λέω ότι δεν κοιτάω μόνο την πάρτη μου και τα προβλήματά μου μαζί με τις λύσεις μου.

Και το έκανα αυτή τη φορά γιατί πρώτη φορά είδα τόσο έντονο το πρόβλημα. Άσε που όσο μεγαλώνεις συνειδητοποιείς πολλά πράγματα καλύτερα. Αλλά αυτό δεν έχει καμιά σχέση. Κάποτε θα γινόταν για πρώτη φορά.


Όσον αφορά εξετάσεις και μαθήματα, σε αυτά που λες μάλλον αντιφάσκεις:
Εδώ, όπως και στο προηγούμενο post, λες ότι ο καθηγητής βάζει θέματα με τρόπο που να δείξει τι θεωρεί σημαντικό να διαβάσουν οι φοιτητές:

Quote from: COACH on February 09, 2008, 19:58:45 pm
Δε πιστεύω ότι ο Μάργαρης λοιπόν βγήκε και είπε ότι εγώ θα βάζω παρόμοια θέματα για να περνάει κόσμος γτ είναι χειρότεροι αλλά επειδη -όπως τον έχω κόψει σαν άνθρωπο και καθηγητή- θα ακολούθησε μια παραπλήσια λογική σαν αυτή που ανέφερα στο προηγούμενο post (με το να δειχνει σε ποια κατεύθυνση θα διαβαζουν οι φοιτητές κλπ )

Και από το προηγούμενο post:

Quote from: COACH on February 09, 2008, 17:43:27 pm
Δλδ ο Μάργαρης ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ,ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΔΛΔ ΤΩΝ ΔΥΣΚΟΛΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΘΕΜΑΤΩΝ σε ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΙ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΨΑΞΕΙΣ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΑ ΕΤΣΙ ΣΤΟ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ.


Ενώ παρακάτω λες ότι οι εξετάσεις δεν έχουν σχέση με το μάθημα:

Quote from: COACH on February 09, 2008, 19:58:45 pm
Η φιλοσοφία και ο τρόπος με τον οποίο ένα μάθημα γίνετια κατανοητό στους φοιτητές δεν έχει σχέση με την τελική εξέταση γιαυτόν ακριβώς το λογο που περιέχεται στην ίδια αυτή καθαυτή λεξη: "ΤΕΛΙΚΗ" 

Αυτά μου φαίνονται αντιφατικά. Εγώ συμφωνώ περισσότερο με το πρώτο. Γι' αυτό και βρίσκω νόημα στην αλλαγή της φιλοσοφίας εξέτασης.
Πες μου αν κάτι δεν κατάλαβα καλά σε αυτά που λες.
Logged
gtpp
Guest
Re: [Κυκλώματα ΙΙ] Νέα φιλοσοφία εξέτασης
« Reply #137 on: February 09, 2008, 20:42:07 pm »


Βλεπω τον Aλεξανδρο να καθεται και να απολογειται στον καθενα για το πως αντεδρασε και την φιλοσοφια πισω απο την αντιδραση του και πραγματικα λυπαμαι.

Καθε φορα που προκυπτει ενα προβλημα που μας ενοχλει σε ατομικο επιπεδο, πρεπει παντα να απολογουμαστε γιατι αντιδρουμε, λες και λυσεις υπαρχουν μονο στα συλλογικα προβληματα.
Πολλες φορες πρεπει να απολογουμαστε και για ασχετα προς το προβλημα πραγματα.

Ο Αλεξανδρος μια χαρα εκανε και δημοσιευσε την ενοχληση του και ολες οι αντιθετες αποψεις μου φαινονται το λιγοτερο γελοιες.

Logged
ILIAS
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 312



View Profile
Re: [Κυκλώματα ΙΙ] Νέα φιλοσοφία εξέτασης
« Reply #138 on: February 09, 2008, 21:29:58 pm »

Τολμώ να πω ότι στην αρχή είδα επιφυλακτικά την όλη κατάσταση με το mail από την πλευρά του καθηγητή και όχι του Αλέξη. Τα θέματα όμως δικαίωσαν τον κ. Μάργαρη και τον αλέξη. Και όποια αμφιβολία είχα έφυγε γιατί ο Αλιάκμωνας μου έφερε στο μυαλό την κατάσταση που επικρατεί στη φυσική και κατάλαβα πώς ακριβώς νιώθει ο Αλέξης. Γιατί δεν γίνεται να γράφει καλύτερα ένας που είδε κάτι θέματα δύσκολα, τα έμαθε μηχανικά και χωρίς να καταλαβαίνει το σκεπτικό, από έναν άλλο που ξέρει τι χρειάζεται να κάνει σε κάθε άσκηση αλλά έγραψε χειρότερα επειδή δεν ήξερε ένα μηχανικό κολπάκι που κανείς δεν θα το σκεφτόταν. Αυτά Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley
Logged
Am@NiTa
Θαμώνας
****
Gender: Female
Posts: 345



View Profile
Re: [Κυκλώματα ΙΙ] Νέα φιλοσοφία εξέτασης
« Reply #139 on: February 10, 2008, 01:27:17 am »

Ρε παιδια, πραγματικα.Τα κυκλωματα δεν ειναι ιστορια για να τα μαθαινεις παπαγαλια.Καταρχην οτι ασκησεις που πεφτανε ηταν παραπλησιες με αυτες του βιβλιου και μπορω να πω ολες καλυπταν επαρκως το μαθημα.Σας διαβεβαιω επισης,οτι υπηρξαν φορες που πηγα να δωσω το μαθημα ψιλοαδιαβαστη.Ενω ηξερα πανω κατω τι θεματα θα πεσουν δεν καταφερα να τα λυσω γιατι δεν γνωριζα τα βασικα.Και δεν το καταλαβα,επειδη καποιος εκατσε και διαβασε τις λυμενες ασκησεις ειναι αντιγραφακιας;;;Και δε μιλαμε για μια η δυο ασκησεις.Μιλαμε για ολοκληρο βιβλιο.Για να κατανοησεις και εν τελει να λυσεις μοναχος σου τετοια θεματα θελει εκτενες διαβασμα.Στην τελικη αφου ειναι ετσι οπως τα λετε γιατι το χρωστανε τοσοι το μαθημα;;;
Logged

!!!Go out, create thunder, and stand right under!!!
Toushiro
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 108


Sennen Hyourou


View Profile
Re: [Κυκλώματα ΙΙ] Νέα φιλοσοφία εξέτασης
« Reply #140 on: February 10, 2008, 01:37:08 am »

Quote from: Am@NiTa on February 10, 2008, 01:27:17 am
Ρε παιδια, πραγματικα.Τα κυκλωματα δεν ειναι ιστορια για να τα μαθαινεις παπαγαλια.Καταρχην οτι ασκησεις που πεφτανε ηταν παραπλησιες με αυτες του βιβλιου και μπορω να πω ολες καλυπταν επαρκως το μαθημα.

Και δε μιλαμε για μια η δυο ασκησεις.Μιλαμε για ολοκληρο βιβλιο.Για να κατανοησεις και εν τελει να λυσεις μοναχος σου τετοια θεματα θελει εκτενες διαβασμα.Στην τελικη αφου ειναι ετσι οπως τα λετε γιατι το χρωστανε τοσοι το μαθημα;;;

+1
Logged

To underestimate me is to doubt my power. And with these words i will crush you and your doubts.
"Dai Guren Hyourinmaru BAN-KAI"
Alexkasgr
Honoured Member - Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 4577


Έτη φωτός μπροστά...


View Profile
Re: [Κυκλώματα ΙΙ] Νέα φιλοσοφία εξέτασης
« Reply #141 on: February 10, 2008, 01:40:08 am »

Μετά από 9 σελίδες υπάρχουν άτομα που εξακολουθούν να πιστεύουν ότι το θέμα έγινε επειδή κάποιοι αντιγράφουν στην εξέταση? Ήμαρτον!

Σημείωση άσχετη: Από παιδαγωγικής απόψεως είναι προτιμότερο να αντιγράψει κανείς από το να δώσει λευκή κόλλα...
Logged
Junior
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1349


View Profile
Re: [Κυκλώματα ΙΙ] Νέα φιλοσοφία εξέτασης
« Reply #142 on: February 10, 2008, 01:48:47 am »

Ε εντάξει ρε αμανίτα, ποιο είναι το πρόβλημά σου τελικά; Αφού δεν τα μαθαίνεις παπαγαλία γιατί έχεις πρόβλημα με την νέα φιλοσοφία; Πρέπει να χαίρεσαι που μπήκαν και πιο εύκολα θέματα. Φωνάζεις φωνάζεις αλλά δεν ξέρεις γιατί φωνάζεις μάλλον.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Νομίζω ότι έχω γράψει αρκετά στο forum. Από δω και πέρα όποιος θέλει να με ρωτήσει κάτι για το θέμα, να διαφωνήσει μαζί μου, ακόμα και να με βρίσει, να το κάνει μόνο από κοντά.
Logged
vag
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5817


View Profile
Re: [Κυκλώματα ΙΙ] Νέα φιλοσοφία εξέτασης
« Reply #143 on: February 10, 2008, 02:06:43 am »

Πάντως ξαναδιαβάζοντας το τόπικ να πω και γω οτι όποιος κατηγορεί τον Αλέξανδρο για την προσωπική του αποτυχία είναι αν μη τι άλλο ανεύθυνος και άδικος. Και καλά θα κάνει να αλλάξει σύντομα νοοτροπία.
Παιδιά είστε απόλυτα υπεύθυνοι των πράξεων και της στάσης σας απέναντι σε όλα, πιά.  Και η παραδοχή της ευθύνης αυτής είναι το πρώτο απαραίτητο βήμα.
Logged
aliakmwn
Guest
Re: [Κυκλώματα ΙΙ] Νέα φιλοσοφία εξέτασης
« Reply #144 on: February 10, 2008, 11:14:33 am »

Quote from: Am@NiTa on February 10, 2008, 01:27:17 am
Και δεν το καταλαβα,επειδη καποιος εκατσε και διαβασε τις λυμενες ασκησεις ειναι αντιγραφακιας;;;

Πλανητης Γη καλει Am@NiTa:

Quote from: Γελαστοπουλος on January 27, 2008, 13:05:29 pm
Μετά από λίγη ώρα (και όσο εγώ κοιτούσα τα λάθη μου), πάνω σε μια συζήτηση επανέφερε το θέμα και γέλασε με το γεγονός ότι πολλοί φοιτητές είχαν το ίδιο αστείο λάθος, ένας λάθος τυπογραφικό!! Ήξερε ότι οφειλόταν στο ότι αυτό το τυπογραφικό λάθος είχαν και οι λύσεις που υπήρχαν στο thmmy.gr. Το λάθος αυτό είναι στον τύπο (12) στις λύσεις του thmmy.gr όπου ο εκθέτης του s είναι 3, ενώ το σωστό είναι 2. Η επίλυση συνεχίζεται σαν να μην έγινε το λάθος, δηλαδή σαν να είναι 2. Γι' αυτό το λάθος είναι απλά τυπογραφικό και όχι αριθμητικό.

Logged
COACH
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 589



View Profile
Re: [Κυκλώματα ΙΙ] Νέα φιλοσοφία εξέτασης
« Reply #145 on: February 10, 2008, 11:34:09 am »

Λοιπόν για να δώσω και εγώ τον δικό μου επίλογο γτ έχει εξαντληθεί το θέμα.Έχουμε και λέμε

Quote from: Junior on February 09, 2008, 19:19:35 pm

Για να είμαι σίγουρος ότι με καταλαβαίνεις θα σου φέρω ένα παράδειγμα. Εσένα σου αρέσουν τα προγραμματιστικά. Ας πούμε η java.
Σκέψου το εξής. Έχεις μάθει java πολύ καλά. Σαφώς καλύτερα από το επίπεδο των συμφοιτητών σου. Αυτό συμβαίνει γιατί σου αρέσει το θέμα και έχεις ασχοληθεί πολύ. Αλλά βεβαίως, οι γνώσεις σου έχουν κάποια όρια, δεν μπορείς να τα ξέρεις όλα. Αν μπει κάτι τελείως τρελό δε θα το γράψεις.
Ε, πηγαίνεις στις εξετάσεις και βλέπεις ένα θέμα (ή περισσότερα) που είναι πάρα πολύ δύσκολο, υπερβολικά ψαγμένο, ακόμα και για σένα. Σίγουρα μπορεί να βρει κάτι τέτοιο ο καθηγητής. Παιδεύεσαι, παιδεύεσαι και τελικά δεν καταφέρνεις να το λύσεις. Λες οκ, τι να κάνουμε έβαλε τρελά θέματα.
Και βγαίνεις έξω και σου λένε όλοι ότι το έλυσαν και μάλιστα ήταν πάρα πολύ εύκολο. Αναρωτιέσαι τι έγινε. "Μα...," σου λένε, "...αυτό το είχε δείξει πως γίνεται και είπε ότι θα το βάλει".

- Ήταν ίδιο ακριβώς με εκείνο που έχει στο βιβλίο των ασκήσεων!


- Ήθελε απλά να πάρεις ότι x=y και λυνόταν.
- Μα πώς να φανταστείς ότι έπρεπε να πάρεις x=y;;;
- Έτσι λέει στο βιβλίο!


Ελπίζω αρχίζεις να καταλαβαίνεις για τι κατάσταση μιλάω. Αλλά τα πράγματα έγιναν ακόμα χειρότερα. Όπως είπες, πήγα στους καθηγητές να διαμαρτυρηθώ για τα θέματα που βάζουνε. Πρώτα στο Δάιο. Και μου είπε "καλά κάνουμε και βάζουμε τέτοια θέματα, έτσι οι φοιτητές περνάνε! Εσείς οι υπόλοιποι πρέπει να συμμορφωθείτε, γιατί είστε λίγοι"
Δηλαδή σου λέει στην ουσία κάτσε διάβασε κάτι και ας μην το καταλαβαίνεις, απλά για να το γράψεις. Δε μας νοιάζει αν έχεις κατανοήσει το μάθημα και πόσο, από τη στιγμή που δεν αποστηθίζεις κάποιες ασκήσεις!

Για τέτοια κατάσταση μιλάω. Ελπίζω τώρα να είναι ξεκάθαρο ότι σκοπός μου δεν ήταν να ξεχωρίσω από τους άλλους, αλλά μια λογικότερη εξέταση.
Και αφού δεν έβγαλα άκρη με τους καθηγητές (με το Μάργαρη είχα κάνει μια προσπάθεια, αλλά δεν κατάλαβε πόσο σοβαρά μιλούσα και δε συνέχισε η κουβέντα), το έγραψα δημόσια στη λίστα για να ακουστεί. Για δύο λόγους:
1) Γιατί αν μαθευτεί θα τους πειράξει περισσότερο και θα το πάρουν σοβαρότερα και
2) Γιατί η κατάσταση αυτή δεν είναι μόνο στα κυκλώματα. Ήταν όμως μια αφορμή να συζητηθεί το θέμα.

Αν συνέβαινε λοιπόν κάτι τέτοιο θα έλεγα το εξής απλό:
"Τι μαλακία έκανα και δε διάβασα και εγώ κανένα παλιό θέμα για να μάθω περισσότερα και να γράψω καλύτερα"
Αυτό.End of story.Δε θα με ένοιαζε καν τι λένε οι άλλοι και γενικά δεν ακούω τους άλλους όταν βγαίνω από την αίθουσα γτ ΔΕ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΈΡΕΙ πως έγραψαν (εκτός από φίλους εννοείται έτσι;για το ενδιαφέρον αν πήγαν καλα.μη χάσω και τις φιλίες μου από ένα forum.lol) αφου ΔΕ  ΕΠΗΡΡΕΑΖΕΙ ΣΕ ΤΠΤ Α Π Ο Λ Υ Τ Ω Σ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΑΠΟΤΥΧΙΕΣ,ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΚΑΛΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΠΕΡΑΣΑΝ,ΚΟΠΗΚΑΝ,ΑΝΤΕΓΡΑΨΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΑΝ ΟΙ ΣΥΜΦΟΙΤΗΤΕΣ ΜΟΥ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ!Αν είχα πρόβλημα με τα παλουκοθέματα σου είπα τι θα έκανα.Απευθείας στον καθηγητή ΝΑ ΤΟΥ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΟΤΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΠΛΑΝΗΤΗ.Γτ το ξαναλέω ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΚΑ Ι Ν Ο Υ Ρ Ι Α, μπήκαν για πρώτη φορά δλδ, και δεδομένου ότι δεν είχαν τπτ άγνωστο παρά μόνο κάποια δύσκολα τρικ για να τα σκεφτείς (και δύσκολα τρικ χρειαζόταν μόνο για να γράψεις καλά έτσι;το μάθημα για να το περάσεις και να γράψεις κάτι λιγότερο πάνω από 5 μπορούσες χωρίς να σκεφτείς τι παίζει εδώ και τι εκεί)  πλέον θα μπορούν άνετα να μπαίνουν στις εξετάσεις.Όπου εκεί κολάει το μονοψήφιο ποσοστό που είπε ο Μάργαρης.Και όσοι κατάλαβαν ή το έζησαν αυτό από εμάς τους παλιούς ξέρουμε πολύ καλά τι σημαίνει.Το αν δεν βρήκες εσύ το υλικό που υπάρχει για το μάθημα και δεν έγραψες τόσο καλά ενώ μπορούσες καλύτερα διαθέσιμο δεν φταίει καμιά φιλοσοφία και κανένας Νίτσε.
Τώρα για τους 2 λόγους που έστειλες το μήνυμα
"1) Γιατί αν μαθευτεί θα τους πειράξει περισσότερο και θα το πάρουν σοβαρότερα και "
Επιγραμματικά,συγνώμη αλλά εγώ έχω διαβάσει προηγουμένως δήλωση Μάργαρη η οποία έλεγε ότι είχε ήδη καταλάβει τι γίνεται και ότι απλά το mail του Junior ήταν απλά η ευκαιρία να δημοσοιοποιηθεί το γεγονός της αλλαγής.Τελικά τι ισχύει;;(ήθελα να σχολιάσω και το "να τους πειράξει αλλά no time...)
"2) Γιατί η κατάσταση αυτή δεν είναι μόνο στα κυκλώματα. Ήταν όμως μια αφορμή να συζητηθεί το θέμα."
Και εγω ξαναρωτάω, ευλόγως πιστεύω, αν η αφορμή ήταν συμπτωματική με την αποτυχία σου ή ακόμα και ο χρόνος τοποθέτησης σου (αφού πέρασες τα κυκλώματα αν κατάλαβα καλά) ήταν επίσης τυχαίος!Πρόσεξε  δε το ρωτάω για το να απολογηθείς ή κάτι τέτοιο.Καλά έκανες που το έκανες φυσικά αφού το πιστεύεις.Αλλά όπως είπε και ένας φίλος πάντα θα έχουμε το πάτημα σε αυτά τα 2όταν θα σε ρωτάμε και θα σχολιάζουμε την όλη φάση αναφέροντας αυτά γτ πολύ απλά είναι και αυτή μια "περιγραφή κατάστασης" όπως και οι άλλες που αναφέρθηκαν στο mail.Όπως για να θιχτεί το ζήτημα των δύσκολων θεμάτων κρίθηκε απαραίτητο να περιγραφούν καταστάσεις αντιγραφών πλασματικών βαθμολογήσεων κλπ έτσι για να υπάρχει μια πιο ολοκληρωμένη άποψη θα πρέπει να περιγράψουμε και την κατάσταση η οποία έλαβε χώρα πριν σταλθεί το mail.Α.Και το "Και το έκανα αυτή τη φορά γιατί πρώτη φορά είδα τόσο έντονο το πρόβλημα." είναι εξίσου υποκειμενικό καθαρά φυσικά.Μέτρησες αυτούς που αντέγραψαν και τους έβγαλες περισσότερους από μια "προηγούμενη φορά";

Quote from: Junior on February 09, 2008, 20:26:16 pm


Όσον αφορά εξετάσεις και μαθήματα, σε αυτά που λες μάλλον αντιφάσκεις:
Εδώ, όπως και στο προηγούμενο post, λες ότι ο καθηγητής βάζει θέματα με τρόπο που να δείξει τι θεωρεί σημαντικό να διαβάσουν οι φοιτητές:

Quote from: COACH on February 09, 2008, 19:58:45 pm
Δε πιστεύω ότι ο Μάργαρης λοιπόν βγήκε και είπε ότι εγώ θα βάζω παρόμοια θέματα για να περνάει κόσμος γτ είναι χειρότεροι αλλά επειδη -όπως τον έχω κόψει σαν άνθρωπο και καθηγητή- θα ακολούθησε μια παραπλήσια λογική σαν αυτή που ανέφερα στο προηγούμενο post (με το να δειχνει σε ποια κατεύθυνση θα διαβαζουν οι φοιτητές κλπ )

Και από το προηγούμενο post:

Quote from: COACH on February 09, 2008, 17:43:27 pm
Δλδ ο Μάργαρης ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ,ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΔΛΔ ΤΩΝ ΔΥΣΚΟΛΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΘΕΜΑΤΩΝ σε ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΙ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΨΑΞΕΙΣ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΑ ΕΤΣΙ ΣΤΟ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ.


Ενώ παρακάτω λες ότι οι εξετάσεις δεν έχουν σχέση με το μάθημα:

Quote from: COACH on February 09, 2008, 19:58:45 pm
Η φιλοσοφία και ο τρόπος με τον οποίο ένα μάθημα γίνετια κατανοητό στους φοιτητές δεν έχει σχέση με την τελική εξέταση γιαυτόν ακριβώς το λογο που περιέχεται στην ίδια αυτή καθαυτή λεξη: "ΤΕΛΙΚΗ" 

Αυτά μου φαίνονται αντιφατικά. Εγώ συμφωνώ περισσότερο με το πρώτο. Γι' αυτό και βρίσκω νόημα στην αλλαγή της φιλοσοφίας εξέτασης.
Πες μου αν κάτι δεν κατάλαβα καλά σε αυτά που λες.

Ναι δε κατάλαβες.Είμαι μάλιστα και συνέχεια μη σου πω.Εχει σημασία και το περιεχόμενο των γύρω κομματιών εκεί που τα γράφω.Πολύ γρήγορα:
Στο πρώτο κομμάτι χάρην της συζήτησης και του αντιλόγου προσπαθώ να δείξω μια λογική σύμφωνα με την οποία ο Μάργαρης βάζει θέματα και (στη συγκεκριμενη συζητηση)παλιά θέματα.Δλδ λέω:οτί  εσύ σαν Junior που στέλνεις ένα mail για να πεις μεταξύ των άλλων για τα παλιά θέματα εγώ σαν COACH σου λέω ότι ο λόγος που γίνετια κάτι τέτοιο είναι μάλλον αυτός.Φυσικά δεν ξέρω αν το σκέφτηκα σωστά,ο Μάργαρης μόνο το ξέρει αυτό.Απλά έτσι υποψιάζομαι.Κατάλαβες που το πάω αυτό φαντάζομαι

Τώρα το άλλο που γράφω έίναι κάτι που έγραψα και στο πρώτο μου post και φορά και εσένα αλλά και εν ολίγοις τους καθηγητές.Λέω λοιπόν ότι
"Η φιλοσοφία και ο τρόπος με τον οποίο ένα μάθημα γίνετια κατανοητό στους φοιτητές δεν έχει σχέση με την τελική εξέταση γιαυτόν ακριβώς το λογο που περιέχεται στην ίδια αυτή καθαυτή λεξη: "ΤΕΛΙΚΗ"  "
Τονίζω την τελική.Γτ είναι στο τέλος της περιόδου.Βγαίνει ο Μάργαρης και λέει "το επιπεδο έπεσε πρέπει να αλλάξω τη φιλοσοφία των θεμάτων μήπως γίνει κάτι" Βγαίνεις και λες "τα θέματα είναι πολύ δυσκολά γράφουν άλλοι που δεν αξίζουν ενω εγώ κατανόησα το μάθημα και δεν έγραψα κλπ" Αυτό που είπα είναι οτι λάθος πράγμα καταπιάνεστε και σχολιάζετε!Ξεκινάτε να αλλάξετε κάτι από ένα θεσμό  που περιέχει τον όρο "ΤΕΛΙΚΗ εξεταση".Αυτό και μόνο αυτό,όσο γραφικό και αν ακούγεται,απορρίπτει και καταργεί αμέσως την οποιαδήποτε προσπάθεια αλλαγής!Αυτή ήταν και μία από τις ενστάσεις μου στο mail και στο όλο concept.Πιστεύω τα διευκρίνισα τώρα.

Και κανα 2-3 άλλα έχω να απαντήσω αλλά πάλι το παράκανα και σταματάω!

Δυο λόγια όμως για τους γαμάουα συναδέλφους πιάνω-το-βαθύτερο-νόημα-των-post-με-τη-μια.Έτσι για υπενθύμιση ή καλύτερα σαν υποσημείωση δεν είμαστε μαλάκες και χαζοί εμείς που διαφωνούμε.Απόψεις του τύπου "μα ακόμα δε το καταλάβατε ότι λέει αυτό κι αυτό ενώ τα άλλα για τις αντιγραφές κλπ απλα τα "περιγράφει;;;Ήμαρτον" κλπ δείχνουν το επίπεδο αυτών που τα γράφουν.Εδώ δεν είναι κανείς σε απολογία.Αν όμως εκθέτεις ένα πρόβλημα πρέπει να δέχεσαι και την κριτική από τους άλλους όπως επίσης και την αντίθετη άποψη.Γτ δεν είναι μόνο αυτά που λες αλλά είναι και το πως τα λες!Εσεις οι.. αγανακτισμένοι λοιπόν αν θέλετε θα μπορούσατε λογικά να πείσετε για ποιο λόγο έγινε αυτή η περιγραφή καταστάσεων ενώ ο σκοπός ήταν τα δύσκλα θέματα.Όπως και να με πείσετε προσωπικά αν θέλετε για ποιο λόγο δεν έγινε όπως την περιέγραψα λογικά (συμφωνα με την δικια μου λογικη βεβαιως βεβαιως)με απευθειας.. αναθεση στον καθηγητη και έγινε με τους τρόπους που βλέπουμε τώρα.Γτ στην τελική ο Junior έκει χάνει το "δίκιο" του.Συμπεριέλαβε σε ένα τσουβάλι φοιτητές καθηγητές κλπ και έχασε τον πραγματικό του στόχο.Και όσο να πεις mail είναι το γαμημένο,άρα γραπτό άρα μένει.Έτσι λοιπόν αφου υπάρχουν απόψεις του στυλ

Quote from: gtpp on February 09, 2008, 20:42:07 pm

Βλεπω τον Aλεξανδρο να καθεται και να απολογειται στον καθενα για το πως αντεδρασε και την φιλοσοφια πισω απο την αντιδραση του και πραγματικα λυπαμαι.

Καθε φορα που προκυπτει ενα προβλημα που μας ενοχλει σε ατομικο επιπεδο, πρεπει παντα να απολογουμαστε γιατι αντιδρουμε, λες και λυσεις υπαρχουν μονο στα συλλογικα προβληματα.
Πολλες φορες πρεπει να απολογουμαστε και για ασχετα προς το προβλημα πραγματα.

Ο Αλεξανδρος μια χαρα εκανε και δημοσιευσε την ενοχληση του και ολες οι αντιθετες αποψεις μου φαινονται το λιγοτερο γελοιες.



έτσι και εγώ απαντώντας σε αυτόν και μόνο σε αυτόν για να κατέβω και εγώ λίγο επίπεδο γτ καιρό έχω να το κάνω να πω το εξης:
από την δικιά μου μεριά φίλε gtpp η "ενόχληση" αυτή μου φαίνεται κακόβουλη και εκδικητική.Δεν έγινε άλλη στιγμή και σε άλλο μάθημα όπου το πέρασε με τη μια, παρά μόνο σε ένα μάθημα που άλλοι γραψαν καλυτερα απο αυτόν.Και μάλιστα η δημοσιευση της ενοχλησης έγινε εκ του ασφαλούς πλέον αφού το μάθημα ήτνα περασμένο.Και αν το πρόβλημα ήταν "ατομικού επιπέδου" δεν θα έκανε αναφορές σε αντιγραφές συναδέλφων και περιεργες βαθμολογήσεις καθηγητων.Ατομικο επίπεδο σημαίνει τι κανω ΕΓΩ.Κάνω λάθος;Άρα υπάρχει το ερώτημα.Γτ δεν έγραψα εγώ ενώ διάβασα τόσο καλά;Γτ μπήκε ένα παλούκι θέμα.Και γτ δεν το έλυσα;Γτ δεν ήξερα το τρικ;Ε εντάξει ήταν δύσκολο.Μπορούσα όμως να το βρω;Ναι μπορούσα.Γτ δεν το έκανα;-Καλά αυτό δεν το ξέρω εγώ να το απαντήσω.Αυτό σημαίνει φίλε με τισ "σοβαρες απόψεις" ατομικό επίπεδο και γιαυτό γινεται η όλη συζητηση (Junior μην ψαρώσεις με το όλο ύφος έτσι;Με πιάνεις τι έγραψα και γτ το έγραψα έτσι)

Ο Junior δεν απολογειται σε κανεναν και ουτε τον ζητησα κατι τεοτιο.Εξέφρασε τις απόψεις του ΔΗΜΟΣΙΑ και ήξερε ότι θα κριθει γιαυτο και θα ακουσει και αλλες απόψεις.Εγω το μονο που ειπα ειναι να προσπαθησω να καταλαβω με αντιεπιχειρηματα και μονο την λογικη του μηπως μπορουσε να με πεισει ή τελος παντων κάτι που δε καταλαβαινα εγω.Και κυριως διαφωνησα οχι μονο με τον χρονο που εστειλε το mail αλλα κυριως γτ αναφερθηκε σε αυτο το θεμα ενω τοσα αλλα πρβλμτ υπαρχουν πριν τις εξετασεις τα οποια πρπεει να λυθουν.Γτ κακά τα ψέμματα.Πιστευω οτι οι καθηγητεσ ξερον τι κανουν.Ακομα περισσοτερο θελω να πιστευω οτι δεν ειναι αυτο που λενε οι ισοπεδωτεσ οτι δε τοθς νοιαζει για μασ κλπ. Επισης οι επιτηρητες ξερουν πολυ καλα οταν σκυβεις το κεφαλι και κοιτας κατω αν το κανεις για να δεις το σκονακι σου η για να σου φυγει αθορυβα η κλανια.Ακομα και αυτοι ξερουν ποτε επιτηρουν σωστα και ποτε οχι.Τις αποψεις μου για το τι θα επρπεε να γινει κλπ τοσο με την κινηση του Junior όσο και γενικα για το υφος του mail τις εξεθεσα στα προηγουμενα post(τα οποια αν τα μαζεψω κανω ανετα ενα βιβλιο...)Κλεινω και εγω με τη σειρα μου και παω να διαβασω εφαρμοσμενα

ΥΓ:Κατι που ξεχασα να αναφερω.Λες: "Αυτό θα σήμαινε ότι θα ξόδευα πολλές ώρες με το να ασχοληθώ με ανούσια πράγματα, γιατί πρόκειται για θέματα που δε σου προσφέρουν τίποτα. Και η "κατανόησή" τους δε σημαίνει ότι έμαθες κάτι από αυτό το θέμα, αλλά απλά έμαθες αυτό το θέμα"
Εδω η απαντηση έρχεται από τους άλλους εξυπνακηδες της κατηγοριας των... μηχανικων.Οτι ειμαστε μηχανικοι και δνε πρεπει να αντιγραφουμε κλπ κπ τελος παντων.Κοιτα εγω πιστευω οτι ακομα και αυτο το τρικ θα σου προσεφερε κατι.Γτ εσυ που ειχες κατανοησει ολα τα υπολοιπα δεν μπορει.Θα επιανες το θεμα με την μια και πολυ πιθανον να μπορουσε να σε βοηθησει στο να λυσεις μια παρομοια ασκηση αργοτερα η ακομα και στη ζωη σου που λεει ο λογος.Γτ μην μπερδευεστε.Δεν μπηακμε στη σχολη και γιναμε αυτοματως μηχανικοι.Ή αν αντιγραψει ενας και περασει στο ετσι μαθηματα δεν θα ειναι ποτε μηχανικος.Εδω γινονται ολα για το πτυχιο και για καποιες βασικες γνωσεις που πρπεει να παρεις αλλά και (το πλεον σημαντικο)να δεις τι ειναι αυτο που σου αρεσει πιο πολυ να ακολουθησεις!Οι μηχναικοι γινοτναι μετα.Και ατομα που διαβαζουν κλπ και ειναι αξια γενικοτερα και δεν αντιγραφουν μπλα μπλα μπλα μπλα δε κινδυνευουν να χαθουν και καποτε θα δειξουν την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥς αξια τους αλλά έξω απο το πανεπιστημιο και ΜΕΤΑ το πτυχιο.Τωρα βεβαια για το αν θα γινει αυτο μεσα στην Ελλάδα δεν παιρνω και ορκο.....
Logged
gtpp
Guest
Re: [Κυκλώματα ΙΙ] Νέα φιλοσοφία εξέτασης
« Reply #146 on: February 10, 2008, 13:15:11 pm »

Quote from: COACH on February 10, 2008, 11:34:09 am

Και κανα 2-3 άλλα έχω να απαντήσω αλλά πάλι το παράκανα και σταματάω!

Δυο λόγια όμως για τους γαμάουα συναδέλφους πιάνω-το-βαθύτερο-νόημα-των-post-με-τη-μια.Έτσι για υπενθύμιση ή καλύτερα σαν υποσημείωση δεν είμαστε μαλάκες και χαζοί εμείς που διαφωνούμε.Απόψεις του τύπου "μα ακόμα δε το καταλάβατε ότι λέει αυτό κι αυτό ενώ τα άλλα για τις αντιγραφές κλπ απλα τα "περιγράφει;;;Ήμαρτον" κλπ δείχνουν το επίπεδο αυτών που τα γράφουν.Εδώ δεν είναι κανείς σε απολογία.Αν όμως εκθέτεις ένα πρόβλημα πρέπει να δέχεσαι και την κριτική από τους άλλους όπως επίσης και την αντίθετη άποψη.Γτ δεν είναι μόνο αυτά που λες αλλά είναι και το πως τα λες!Εσεις οι.. αγανακτισμένοι λοιπόν αν θέλετε θα μπορούσατε λογικά να πείσετε για ποιο λόγο έγινε αυτή η περιγραφή καταστάσεων ενώ ο σκοπός ήταν τα δύσκλα θέματα.Όπως και να με πείσετε προσωπικά αν θέλετε για ποιο λόγο δεν έγινε όπως την περιέγραψα λογικά (συμφωνα με την δικια μου λογικη βεβαιως βεβαιως)με απευθειας.. αναθεση στον καθηγητη και έγινε με τους τρόπους που βλέπουμε τώρα.Γτ στην τελική ο Junior έκει χάνει το "δίκιο" του.Συμπεριέλαβε σε ένα τσουβάλι φοιτητές καθηγητές κλπ και έχασε τον πραγματικό του στόχο.Και όσο να πεις mail είναι το γαμημένο,άρα γραπτό άρα μένει.Έτσι λοιπόν αφου υπάρχουν απόψεις του στυλ

Quote from: gtpp on February 09, 2008, 20:42:07 pm

Βλεπω τον Aλεξανδρο να καθεται και να απολογειται στον καθενα για το πως αντεδρασε και την φιλοσοφια πισω απο την αντιδραση του και πραγματικα λυπαμαι.

Καθε φορα που προκυπτει ενα προβλημα που μας ενοχλει σε ατομικο επιπεδο, πρεπει παντα να απολογουμαστε γιατι αντιδρουμε, λες και λυσεις υπαρχουν μονο στα συλλογικα προβληματα.
Πολλες φορες πρεπει να απολογουμαστε και για ασχετα προς το προβλημα πραγματα.

Ο Αλεξανδρος μια χαρα εκανε και δημοσιευσε την ενοχληση του και ολες οι αντιθετες αποψεις μου φαινονται το λιγοτερο γελοιες.



έτσι και εγώ απαντώντας σε αυτόν και μόνο σε αυτόν για να κατέβω και εγώ λίγο επίπεδο1 γτ καιρό έχω να το κάνω να πω το εξης:
από την δικιά μου μεριά φίλε gtpp η "ενόχληση" αυτή μου φαίνεται κακόβουλη και εκδικητική.Δεν έγινε άλλη στιγμή και σε άλλο μάθημα όπου το πέρασε με τη μια, παρά μόνο σε ένα μάθημα που άλλοι γραψαν καλυτερα απο αυτόν.Και μάλιστα η δημοσιευση της ενοχλησης έγινε εκ του ασφαλούς πλέον αφού το μάθημα ήτνα περασμένο.Και αν το πρόβλημα ήταν "ατομικού επιπέδου" δεν θα έκανε αναφορές σε αντιγραφές συναδέλφων και περιεργες βαθμολογήσεις καθηγητων.Ατομικο επίπεδο σημαίνει τι κανω ΕΓΩ.Κάνω λάθος;Άρα υπάρχει το ερώτημα.Γτ δεν έγραψα εγώ ενώ διάβασα τόσο καλά;Γτ μπήκε ένα παλούκι θέμα.Και γτ δεν το έλυσα;Γτ δεν ήξερα το τρικ;Ε εντάξει ήταν δύσκολο.Μπορούσα όμως να το βρω;Ναι μπορούσα.Γτ δεν το έκανα;-Καλά αυτό δεν το ξέρω εγώ να το απαντήσω.Αυτό σημαίνει φίλε με τισ "σοβαρες απόψεις" ατομικό επίπεδο και γιαυτό γινεται η όλη συζητηση (Junior μην ψαρώσεις με το όλο ύφος έτσι;Με πιάνεις τι έγραψα και γτ το έγραψα έτσι)

Ο Junior δεν απολογειται σε κανεναν και ουτε τον ζητησα κατι τεοτιο.Εξέφρασε τις απόψεις του ΔΗΜΟΣΙΑ και ήξερε ότι θα κριθει γιαυτο και θα ακουσει και αλλες απόψεις.Εγω το μονο που ειπα ειναι να προσπαθησω να καταλαβω με αντιεπιχειρηματα και μονο την λογικη του μηπως μπορουσε να με πεισει ή τελος παντων κάτι που δε καταλαβαινα εγω.Και κυριως διαφωνησα οχι μονο με τον χρονο που εστειλε το mail αλλα κυριως γτ αναφερθηκε σε αυτο το θεμα ενω τοσα αλλα πρβλμτ υπαρχουν πριν τις εξετασεις τα οποια πρπεει να λυθουν.Γτ κακά τα ψέμματα.Πιστευω οτι οι καθηγητεσ ξερον τι κανουν.Ακομα περισσοτερο θελω να πιστευω οτι δεν ειναι αυτο που λενε οι ισοπεδωτεσ οτι δε τοθς νοιαζει για μασ κλπ. Επισης οι επιτηρητες ξερουν πολυ καλα οταν σκυβεις το κεφαλι και κοιτας κατω αν το κανεις για να δεις το σκονακι σου η για να σου φυγει αθορυβα η κλανια.Ακομα και αυτοι ξερουν ποτε επιτηρουν σωστα και ποτε οχι.Τις αποψεις μου για το τι θα επρπεε να γινει κλπ τοσο με την κινηση του Junior όσο και γενικα για το υφος του mail τις εξεθεσα στα προηγουμενα post(τα οποια αν τα μαζεψω κανω ανετα ενα βιβλιο...)Κλεινω και εγω με τη σειρα μου και παω να διαβασω εφαρμοσμενα2


1Νιωθω μια μεγαλη αδυναμια στην αναρριχηση προς το υψηλο επιπεδο του COACH.

2Κλεινω και γω με τη σειρα μου και παω να διαβασω φωτονικους κρυσταλλους. Grin


« Last Edit: February 10, 2008, 13:17:26 pm by gtpp » Logged
xristoforos_
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3049


αλλάζοντας...


View Profile
Re: [Κυκλώματα ΙΙ] Νέα φιλοσοφία εξέτασης
« Reply #147 on: February 11, 2008, 03:36:17 am »

Quote from: gtpp on February 09, 2008, 20:42:07 pm

Βλεπω τον Aλεξανδρο να καθεται και να απολογειται στον καθενα για το πως αντεδρασε και την φιλοσοφια πισω απο την αντιδραση του και πραγματικα λυπαμαι.

Καθε φορα που προκυπτει ενα προβλημα που μας ενοχλει σε ατομικο επιπεδο, πρεπει παντα να απολογουμαστε γιατι αντιδρουμε, λες και λυσεις υπαρχουν μονο στα συλλογικα προβληματα.
Πολλες φορες πρεπει να απολογουμαστε και για ασχετα προς το προβλημα πραγματα.

Ο Αλεξανδρος μια χαρα εκανε και δημοσιευσε την ενοχληση του και ολες οι αντιθετες αποψεις μου φαινονται το λιγοτερο γελοιες.



+απειρο

ixic_
Logged

βαθειά...
fullmoon_52
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 68



View Profile
Re: [Κυκλώματα ΙΙ] Νέα φιλοσοφία εξέτασης
« Reply #148 on: February 11, 2008, 06:43:27 am »

Πολύ ενδιαφέρον το θέμα ακόμα και για μας τους παλιούς στο πτυχίο που δεν το χρωστάμε εδώ και καιρό. Αν και θα ήθελα να επεκταθώ δεν υπάρχει ιδιαίτερος χρόνος ασ' όψεται πολύ φορτωμένη εβδομάδα.

Το μόνο που δεν μπόρεσα να βρω και θέλω να μάθω είναι τελικά ο Μάργαρης τι είδους θέματα έβαλε την Παρασκεύη τελικά ?
Logged

^^DaRk_HunTeR
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2149


0001 0010 0100 0010


View Profile
Re: [Κυκλώματα ΙΙ] Νέα φιλοσοφία εξέτασης
« Reply #149 on: February 11, 2008, 12:52:48 pm »

ειναι υποκειμενικο τι ειδους θεματα εβαλε....
για μενα δεν ηταν και οτι πιο αναμενομενο αλλα ουτε τα κουφα που ακουγεται....
ενας φιλος τα εχει παρει και θα τα ανεβασει αλλα δεν εχει σκανερ.....καποιον θα αγγαρεψουμε Tongue
Logged

Without order nothing can exist without chaos nothing can evolve

Timeo hominem unius libri
The minstrel
Pages: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...