• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 14:11:49 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 14:11:49 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[Today at 13:58:20]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[Today at 13:19:53]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by okan
[Today at 02:33:21]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 02:29:21]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426688
Total Topics: 31710
Online Today: 169
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 47
Guests: 92
Total: 139
lsim
thanos_voucharas
chaniotism
jimalexoud
mzacharop
anastas1a
DimitrisL
vagk
nikos_matall
cealexop
johnk
Pcsc
mkakale
amaliakon
hevidis3524
mike_x
Kenedy
Mr Watson
ELEF
swthrhs
Leftor
george14
dtsiamis
Η ΤΡΑΠΟΥΛΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ
Captain
Aristidis Aristidou
glavdakis
BlackClara
christina02
Nekt
cremidhs
nikitask
thomasdt
tzortzis
narcos
Marihouan820
mimaki
Fotis Roukoutakis
dnikoa
maestros
palladas
mmikelo
CasualUndergrad
thunder
sterlouk
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 3ο Εξάμηνο > 3ο Εξάμηνο - ΠΠΣ > Ηλεκτρικά Κυκλώματα ΙΙ (ΠΠΣ) (Moderators: chatzikys, Tasos Bot, tzortzis) > [Κυκλώματα ΙΙ] Νέα φιλοσοφία εξέτασης
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15 Go Down Print
Author Topic: [Κυκλώματα ΙΙ] Νέα φιλοσοφία εξέτασης  (Read 32115 times)
aliakmwn
Guest
Re: Νέα φιλοσοφία εξέτασης - Κυκλώματα ΙΙ
« Reply #45 on: January 27, 2008, 18:27:42 pm »

Ολοι αναρωτιομαστε για τα παντα και αφοριζουμε ευκολα.

Για το επιπεδο μας αναρωτηθηκαμε ποτε? Για το οτι δυσκολευομαστε να αντιμετωπισουμε ακομα και απλες εφαρμογουλες των τυπων των βιβλιων?
Logged
4Dcube
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9068


just.do.it.cut.carrots.


View Profile
Re: Νέα φιλοσοφία εξέτασης - Κυκλώματα ΙΙ
« Reply #46 on: January 27, 2008, 18:34:15 pm »

Επειδή το σύστημα είναι εξετασιοκεντρικό, ίσως η εξέταση να δίνει τον πραγματικό χαρακτήρα του μαθήματος (είναι και το μόνο επίσημο χαρτί που δείχνει το...επίπεδο ενός μαθήματος λολ). Με βάση αυτό, είναι πρόβλημα των καθηγητών ότι δεν κάνουν ανάλογη διδασκαλία. Εδώ το κολλάει που είπα να αναρωτιόμαστε γιατί μας φάνηκαν δύσκολα κάποια θέματα.
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=6CAzdawCzhg
vag
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5817


View Profile
Re: Νέα φιλοσοφία εξέτασης - Κυκλώματα ΙΙ
« Reply #47 on: January 27, 2008, 18:43:07 pm »

Όσο ο καθένας θα συνεχίζει να κοιτάει αποκλειστικά το στενό (και κοντόφθαλμο) ατομικό του συμφέρον-βόλεμα δε νομίζω να αλλάξει κάτι στην ισχύουσα κατάσταση. (Το πολύ πολύ να χειροτερέψει.) Και στη συγκεκριμένη περίπτωση νομίζω όλοι, μα ΟΛΟΙ, οι εμπλεκόμενοι κινούνται με αυτό ως γνώμονά και κίνητρό τους.
Logged
crystal
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2503



View Profile
Re: Νέα φιλοσοφία εξέτασης - Κυκλώματα ΙΙ
« Reply #48 on: January 27, 2008, 22:29:27 pm »

Quote from: Karaμazoβ on January 27, 2008, 16:18:21 pm
Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατι πρέπει να δίνουμε με κλειστά βιβλία κυκλωματα (ειδικά τα ΙΙ). Θα έμπαιναν πολύ καλυτερα θεματα με ανοιχτα...

+1 ή τουλαχιστον καποιο τυπολογιο οπως πχ στο πεδιο( μιλαω κυριως για τα κυκλωματα 2, για τα 3 δεν ξερω ακομα..)
Οταν πρεπει να μαθεις απεξω τοσους τυπους εκ των πραγματων χανεις την ουσια
Logged
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: Νέα φιλοσοφία εξέτασης - Κυκλώματα ΙΙ
« Reply #49 on: January 27, 2008, 23:45:49 pm »

Quote from: aliakmwn on January 27, 2008, 18:27:42 pm
Ολοι αναρωτιομαστε για τα παντα και αφοριζουμε ευκολα.

Για το επιπεδο μας αναρωτηθηκαμε ποτε? Για το οτι δυσκολευομαστε να αντιμετωπισουμε ακομα και απλες εφαρμογουλες των τυπων των βιβλιων?


Αλιακ, για το επίπεδό μας το ξερουμε και τα βλέπουμε...αλλα αμα ακουω συνεχως για το επιπεδο μας αρχιζω και εκνευρίζομαι. Στο κατω κατω και ουτε εμεις φταιμε και ειμαστε τα θυματα.


Παντως το ξαναλέω, ο Αλέξης είχε δικιο...απλώς θα αναγκαστώ να προσπαθησω διπλα (μια και δεν μου αρεσουν και πολυ τα κυκλωματα ΙΙ). Καποτε όμως επρεπε να γινουν αλλαγες...


Logged

aliakmwn
Guest
Re: Νέα φιλοσοφία εξέτασης - Κυκλώματα ΙΙ
« Reply #50 on: January 28, 2008, 00:15:27 am »

Quote from: Karaμazoβ on January 27, 2008, 23:45:49 pm
Αλιακ, για το επίπεδό μας το ξερουμε και τα βλέπουμε...αλλα αμα ακουω συνεχως για το επιπεδο μας αρχιζω και εκνευρίζομαι. Στο κατω κατω και ουτε εμεις φταιμε και ειμαστε τα θυματα.

Ωραια, το ξερουμε, το βλεπουμε......

Τι κανουμε ομως δε μου λες...........

Εννοειται πως δεν φταιμε, και εννοειται πως ειμαστε τα θυματα, αλλα δεν ειμαστε και ρομποτακια να μας κανουν ο,τι θελουν, εχουμε μυαλο.

Ξερεις τι ειπε ο ποιητης ε?

Αιντε θυμα, αιντε ψωνιο
αιντε συμβολο αιωνιο
αν ξυπνησεις, μονομιας
θα 'ρθει αναποδα ο ντουνιας
Logged
ilovegreece
Guest
Re: Νέα φιλοσοφία εξέτασης - Κυκλώματα ΙΙ
« Reply #51 on: January 28, 2008, 00:18:53 am »

Το θεμα ειναι απλο:Ας βαζουν σε καθε μαθημα εκτος βιβλιου ασκησεων θεματα οσο δυσκολα θελουν αλλα να εφαρμοζουν στην βαθμολογηση κανονικη κατανομη οπως γινεται στο εξωτερικο.Ετσι και θα επιβραευονται οσοι διαβαζουν και ασχολουνται πραγματικα και δεν αντιγραφουν και παραλληλα επισης δεν θα περναει μόνο μονοψηφιος αριθμος...
Logged
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: Νέα φιλοσοφία εξέτασης - Κυκλώματα ΙΙ
« Reply #52 on: January 28, 2008, 00:55:26 am »

Quote from: aliakmwn on January 28, 2008, 00:15:27 am
Quote from: Karaμazoβ on January 27, 2008, 23:45:49 pm
Αλιακ, για το επίπεδό μας το ξερουμε και τα βλέπουμε...αλλα αμα ακουω συνεχως για το επιπεδο μας αρχιζω και εκνευρίζομαι. Στο κατω κατω και ουτε εμεις φταιμε και ειμαστε τα θυματα.

Ωραια, το ξερουμε, το βλεπουμε......

Τι κανουμε ομως δε μου λες...........

Εννοειται πως δεν φταιμε, και εννοειται πως ειμαστε τα θυματα, αλλα δεν ειμαστε και ρομποτακια να μας κανουν ο,τι θελουν, εχουμε μυαλο.

Ξερεις τι ειπε ο ποιητης ε?

Αιντε θυμα, αιντε ψωνιο
αιντε συμβολο αιωνιο
αν ξυπνησεις, μονομιας
θα 'ρθει αναποδα ο ντουνιας



προφανως και συμφωνω...αν προσεξες δεν είμαι κατα της αλλαγης φιλοσοφιας στα κυκλώματα (οσο και αν θα δυσκολέψουν τα πράματα).

αλλα δεν μπορω να ακουω να μας το χτυπάνε συνεχως για το επιπεδο μας.Νισάφι πια! Απο τοτε που μπηκα στη σχολη ολο αυτό ακουω!
Logged

tesla
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 132



View Profile
Re: Νέα φιλοσοφία εξέτασης - Κυκλώματα ΙΙ
« Reply #53 on: January 28, 2008, 01:20:54 am »

aliakmwn ζεις στο κοσμο σου αγορι μου
Logged
aliakmwn
Guest
Re: Νέα φιλοσοφία εξέτασης - Κυκλώματα ΙΙ
« Reply #54 on: January 28, 2008, 01:25:08 am »

Quote from: tesla on January 28, 2008, 01:20:54 am
aliakmwn ζεις στο κοσμο σου αγορι μου

Παντως απ' τον δικο σου ειναι πιο ομορφος Grin
Logged
tesla
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 132



View Profile
Re: Νέα φιλοσοφία εξέτασης - Κυκλώματα ΙΙ
« Reply #55 on: January 28, 2008, 01:29:48 am »

Μπορει αλλα δε παυει να ειναι ουτοπικος..
Logged
alekos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1300


είδος προς εξαφάνιση...


View Profile
Re: Νέα φιλοσοφία εξέτασης - Κυκλώματα ΙΙ
« Reply #56 on: January 28, 2008, 01:31:35 am »

Ρε αντί να μαλώνετε ανοίξτε κανένα βιβλίο να περάσουμε τους διδυμους πύργους= Κ2 και μετά από την εξέταση αφού κοπούμε όλοι ερχόμαστε εδώ και ρίχνουμε τα μπινελίκια μας.
Αχ και να μας άφηναν να έχουμε ένα τυπολόγιο...
Logged

    shumacher=showmacher      
   Τώρα που πλάκωσαν οι μπάτσοι του inet ορίστε η λύση https://xerobank.com/ και http://www.torproject.org/
tesla
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 132



View Profile
Re: Νέα φιλοσοφία εξέτασης - Κυκλώματα ΙΙ
« Reply #57 on: January 28, 2008, 01:52:11 am »

Αλεκο με την αφελεια και την ατερμονη βλακεια που διακρινει ορισμενους θα μας παρει η μπαλα ολους δυστυχως.Και τοτε ας μπουνε οι υπερμαχοι της δικαιοσυνης,οι επαναστατες-δικαστες της καρεκλας στο forum να διεκδικησουν τα δικαιωματα τους για δικαιο συστημα εξετασης που δεν ευνοει τους και καλα ''αποστηθιζοντες''.
« Last Edit: January 28, 2008, 02:41:16 am by tesla » Logged
GrEaSeR_
Νεούλης/Νεούλα
*
Gender: Male
Posts: 27



View Profile
Re: Νέα φιλοσοφία εξέτασης - Κυκλώματα ΙΙ
« Reply #58 on: January 28, 2008, 11:01:30 am »

Βασικά παίδες το πρόβλημα παρουσιάστηκε με την εξεταστική Σεπτεμβρίου αν θυμάμαι καλα όπου είχε μπεί ενα θεμα δύσκολο αλλά ήταν στο βιβλίο και 15 παιδία το έλυσαν ακρίβώς το ίδιο και τους έκοψε γιατι και καλα παπαγαλήσανε η αντιγράψανε,  και κάνανε φασαρία.. θυμάμαι που ήρθαν την ωρα που έκανε ο μαργαρης μάθημα και τσακωνόντουσαν.. το θέμα είναι οτι κάποιοι από αυτούς ισως αντέγραψαν.. αλλά υπάρχουν και αυτοί που απλά έμαθαν πάνω κάτω όλες τις ΣΟΣ ασκήσεις και το πέρασαν δίκαια.. και παρόλο που μπορεί να ηταν παπαγαλία.. δικαίωμά τους!!! αν θέλουν να αποφύγουν κάτι τέτοιο ας διαφοροποιήσουν τις ασκήσεις απλά.. Οσον αφορά το επίπεδο δυσκολίας όμως καλο θα ήταν να παραμείνει το ίδιο.. αν όχι τουλάχιστον να δίνεται τυπολόγιο και πιο σωστή και αντικειμενική βαθμολογία οπως και στο εξωτερικό που ανέφερε ο συνάδελφος πιο πριν... στο κάτω κατω αν έχει αμφιβολίες οτι καποιοι αντέγραψαν η παπαγάλησαν ας πιάσει αυτους τους 15 ποσοι είναι και να τους βάλει προφορικα 5 λεπτά να εξηγήσουν βημα προς βήμα πως έλυσαν την άσκηση....
Logged
Junior
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1349


View Profile
Re: Νέα φιλοσοφία εξέτασης - Κυκλώματα ΙΙ
« Reply #59 on: January 28, 2008, 15:31:38 pm »

Είμαι ο φοιτητής που έστειλε το mail.
Διαβάζω όλα τα μηνύματα προσπαθώντας να εντοπίσω ΕΝΑ επιχείρημα που να λέει ότι δεν έπρεπε να το στείλω ή που να λέει ότι κάνω λάθος.

Αντίθετα, βρήκα μόνο λίγες βρισιές, ειρωνείες και φράσεις όπως "συμβαίνουν και αυτά" ή ακόμα χειρότερα "τι πρόβλημα είχε"

Ας βγει κάποιος και να πει ανοιχτά ότι ήθελε να περάσει το μάθημα χωρίς να το μάθει. Και ότι θεωρεί ότι πρέπει να επιτρέπεται η παπαγαλία ή η αντιγραφή. Άντε λοιπόν, επιχειρηματολογείστε για αυτό. Γιατί μέχρι τώρα το λέτε με άλλους τρόπους.

Το φαινόμενο είναι γνωστό. Όταν ένα μάθημα μας δυσκολεύει να το κατανοήσουμε, το πρώτο πράγμα που κάνουμε είναι να μάθουμε τα πιο SOS από την ύλη, ίσα ίσα για να πιάσουμε ένα πενταράκι. Αν αυτό δεν αρκεί, προσπαθούμε να μάθουμε να λύνουμε ασκήσεις παρόμοιες με αυτές που μπαίνουν. Τι έκανε ο καθηγητής; Τι είπε ότι θα βάλει; Μήπως έχεις σημειώσεις από το μάθημα των ασκήσεων;;;
Μέχρι εδώ είμαστε μέσα στα όρια του αποδεκτού από τη φοιτητοκοινωνία μας και από τους περισσότερους καθηγητές. Αν και διαφωνώ με τη λογική αυτή, δεν έχω αντιδράσει για αυτό που γίνεται.

Αλλά δεν περιορίζονται όλοι εκεί. Αν ξέρουμε ότι μια άσκηση μπαίνει συχνά, θα κάτσουμε να τη μάθουμε. Ε, να μην τη μάθουμε;; Και φυσικά θα την καταλάβουμε! Ναι, ναι, εγώ δεν την αποστήθισα, την κατάλαβα!!! Κατάλαβα πώς λύνεται μια άσκηση που ήξερα ότι θα μπει!! Άρα έμαθα το μάθημα, αφού μπορώ και το περνάω!
Αυτό το πράγμα είναι περίπου στα όρια του τι είναι αποδεκτό από τους καθηγητές και πολύ αποδεκτό από τους φοιτητές. Και πάλι δεν έχω αντιδράσει για αυτό, πέρα από κάποιες συμβουλές σε φίλους, που φυσικά δεν μπορώ να τους επιβάλλω τίποτα.

Αλλά ούτε αυτό είναι το χειρότερο που γίνεται. Αν ακόμα δεν μπορείς να περάσεις το μάθημα (ίσως να μη λειτουργούν οι παραπάνω τρόποι στο συγκεκριμένο), το επόμενο βήμα είναι να αντιγράψεις. Ξεκινώντας από το διπλανό σου, που είναι το πιο εύκολο (δε χρειάζεται προετοιμασία), φτάνεις στο σκονάκι και στα παλιά λυμένα θέματα. Η αντιγραφή είναι αποδεκτή από το φοιτητόκοσμο αλλά όχι από τους καθηγητές.
Και πάλι δεν έχω αντιδράσει για αυτό.

Όλα αυτά που γράφω παραπάνω δεν είναι το πρόβλημά μου, είναι απλά η περιγραφή της κατάστασης για να μπορέσουμε να μιλήσουμε με επιχειρήματα από δω και πέρα. Αν διαφωνείτε ότι συμβαίνουν τα παραπάνω μπορείτε επίσης να το πείτε.


Δεν είμαι ο υπέρμαχος της δικαιοσύνης (και μάλλον δε θα μπορούσα να γίνω) που θα πει ότι αυτά πρέπει να σταματήσουν. Ζω στον πραγματικό κόσμο και αντιλαμβάνομαι ότι δεν αλλάζουν τόσο εύκολα (ίσως και δεδομένων των άλλων συνθηκών δεν πρέπει να αλλάξουν). Μάλιστα, αρκετές φορές έχω συνεισφέρει στο να συνεχίσουν, βοηθώντας συμφοιτητές μου να αντιγράψουν ή να μάθουν τα "σος" για να περάσουν μόνοι τους.

Το πρόβλημά μου αρχίζει όταν οι εξετάσεις από μεριάς των καθηγητών προσανατολίζονται στην επικρατούσα κατάσταση τόσο, που αδικούνται όσοι "αφελείς" επιλέξουν να μάθουν κανονικά ένα αντικείμενο και να πάνε να το περάσουν επειδή πραγματικά το ξέρουν! Αν αυτοί δεν μπορούν να περάσουν, τότε έχουμε ένα σύστημα που όχι μόνο επιτρέπει την πλάγια οδό, αλλά την επιβάλλει! Γιατί όμως; Γιατί να μην αφήσουμε κάποιους αφελείς και τίμιους ανθρώπους να πάνε μπροστά; Αυτούς που σε μια σχολή τόσο δύσκολη όσο λένε, έχουν γαμηθεί για να σταθούν στο ύψος τους και να μην ξεπέσουν στο απλά να περνάν μαθήματα με οποιονδήποτε τρόπο. Αυτούς που κάνουν αυτό που λέμε ότι είναι πολύ δύσκολο και δικαιολογούμαστε για το δικό μας ξεπεσμό.

Κάτι τέτοιο είδα να συμβαίνει στα κυκλώματα 3 και με το mail αυτό ακριβώς υποστήριξα. Ήμουν από αυτούς που πήγαν να γράψουν με την αξία τους. Μπορώ και το κάνω ακόμα γιατί τα πάω καλά στη σχολή. Αν δεν τα κατάφερνα ίσως κι εγώ να κατέφευγα σε άλλους τρόπους. Αλλά αυτό που συνάντησα ήταν θέματα που μπήκαν για να τα λύσουν οι υπόλοιποι και όχι εγώ. Νευρίασα εκείνη την ώρα, κυρίως με τους καθηγητές που βάζουν τέτοια θέματα. Να έχεις διαβάσει καλά και να μην μπορείς να γράψεις. Να ξεσκίζεσαι για να μάθεις ένα μάθημα και να σου λεν "που πας, άλλο ταλέντο θέλει εδώ!"

Και όλα αυτά νόμιζα πώς τα έκαναν χωρίς να θέλουν να είναι φανερό. Ό,τι τίποτα δε θα παραδεχόντουσαν οι καθηγητές. Δηλαδή, ότι θα έπρεπε να τους πείσω ότι όντως αδικούνται κάποιοι αφελείς που προσπαθούν με το σωστό τρόπο. Αλλά όταν πήγα να διαμαρτυρηθώ μου είπαν πως καλά κάνουν και αδικούν όσους διαβάζουν σωστά! Ότι πρέπει να συμβιβαστούν αν θέλουν να περάσουν το μάθημα! Πρέπει να αντιγράψουν!!

Και ενώ θα μπορούσα πολύ όμορφα να πω "δε γαμιέται, αφού πέρασα το μάθημα..." και να πάω ήσυχα στο σπιτάκι μου και να διαβάσω για το επόμενο, ύστερα και από την παρότρυνση του αλιάκμωνα τον οποίο ευχαριστώ, συνέταξα ένα mail για να διαμαρτυρηθώ δημόσια. Ένοιωσα ότι αδικήθηκα και μίλησα. Τόσο απλά. Δε δέχτηκα να με κοροϊδεύουν μπροστά στα μούτρα μου και να μου λένε κακώς διάβασες, έπρεπε να αντιγράψεις. Και δε με ένοιαζε να μου βάλουν καλύτερο βαθμό, ήθελα απλά να γίνει γνωστό το γεγονός. Γιατί έτσι μόνο θα μπορούσε να σταματήσει να επαναλαμβάνεται. Γι' αυτό πιστεύω ότι δε μίλησα μόνο για μένα. Μίλησα και για όλους εσάς (εσένα peiratina; ) που θέλετε να περάσετε χωρίς να παπαγαλίσετε! Για εσάς που νοιώθετε μαλάκες όταν μαθαίνετε κάτι, γιατί στην ουσία δε χρειάζεται να το μάθεις για να το περάσεις!.

Και τώρα βλέπω ανθρώπους να εξευτελίζονται, επειδή θα δυσκολευτούν να περάσουν ενά μάθημα να θυμώνουν μαζί μου. Να θυμώνουν που άλλαξε κάτι προς κάτι πιο σωστό. Να λένε ότι τίποτα δεν μπορεί να αλλάξει προς το καλύτερο και όταν βλέπουν ότι όντως άλλαξε να φωνάζουν επειδή ξεβολεύτηκαν. Τουλάχιστον παραδεχτείτε ότι φωνάζετε επειδή κοιτάτε το συμφέρον σας. Ότι με βρίζετε επειδή γράφετε στα αρχίδια σας όσους προσπαθούν πραγματικά και το μόνο που σας νοιάζει είναι ότι ξεβολευτήκατε!
Και γράψτε το εδώ στο φόρουμ. Τουλάχιστον τότε θα ξέρουμε γιατί μαλώνουμε.

Γελαστόπουλος Αλέξανδρος
Logged
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...