• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 15:13:12 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 15:13:12 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 14:25:00]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[Today at 13:58:20]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[Today at 13:19:53]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by okan
[Today at 02:33:21]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426689
Total Topics: 31710
Online Today: 200
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 65
Guests: 112
Total: 177
eleftheria
simosilias
HlektrikhPatata
chaniotism
dsaragiotis
BlackBeard
alex_g
ThanosKoutsoump
bit11
ELEF
kkotsopo
tzortzis
ntina
kkon
gkaramp
MrGreekArrow
harischris
Joannapet
goustafson
mike1996
sigklitiki
kesha
Lygkouras_c
stelinas
kourasan!
antontsiorvas
stefpapa21
Stelios Leivas
George15
csimaiof
Jordann
Sofiana
argiris2006
Pakapis5
hraklis2002
maria_s
Nekt
vasilis saitis
iasonasl
chriskazakos
itsikou
mayia psarikoglou
kmargaritis
apsathas
giorgos_skl
Louisa
Kpavlaras
Manos_5
Lazaros8585
anna.f
green_and_white
dimitire
mrotskos
vag3
George A.
Xaralampos_al
tasos_ntv
DimKaratzas
kpapama
George_RT
Mr Watson
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 3ο Εξάμηνο > 3ο Εξάμηνο - ΠΠΣ > Ηλεκτρικά Κυκλώματα ΙΙ (ΠΠΣ) (Moderators: chatzikys, Tasos Bot, tzortzis) > [Κυκλώματα ΙΙ] Νέα φιλοσοφία εξέτασης
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 [2] 3 4 ... 15 Go Down Print
Author Topic: [Κυκλώματα ΙΙ] Νέα φιλοσοφία εξέτασης  (Read 32118 times)
aliakmwn
Guest
Re: Ύλη Κυκλωμάτων ΙΙ 2007
« Reply #15 on: January 27, 2008, 12:49:19 pm »

Ο συναδελφος εκανε πολυ καλα που διαμαρτυρηθηκε, και για να κλεψω λιγη απο τη δοξα του σας ενημερωνω πως ΕΓΩ τον συμβουλεψα μεσω MSN να στειλει mail στη λιστα δημοσιοποιωντας το προβλημα. Συνεπως εαν θελετε ηθικο αυτουργο, τον εχετε μπροστα σας.

Σημειωνω επισης πως εχω περασει μονο τα Κυκλωματα Ι - αυτο για τους διαφορους εξυπνακηδες.

Επιτελους βρεθηκε καποιος με αρκετα μεγαλα αρχιδια, να διαμαρτυρηθει για την απαραδεκτη αυτη κατασταση. Γιατι ολοι ηξεραν, ολοι εβλεπαν, αλλα κανενας δε μιλουσε, καθως ολοι βολευονταν.
Δεν καταλαβαινω γιατι ακριβως ειστε "αγανακτισμενοι" (σας παρακαλω αν χρησιμοποιειτε με πολλη προσοχη αυτη τη λεξη, γιατι ειναι ιδιαιτερα φορτισμενη πολιτικα). Διαβασατε το mail? Ειστε σε θεση να καταλαβετε τι ακριβως εγραψε και για ποιον ακριβως λογο διαμαρτυρηθηκε?

Και επιπλεον, τι σας χαλαει? Οτι πλεον δεν θα μπαινουν οι ιδιες ασκησεις με αυτες του βιβλιου, αλλα παρομοιες, ωστε να λυνουν μονο οσοι διαβασαν και οχι οσοι κουβαλησαν το μαυρο βιβλιο σε σμικρυνση  και αντιγραφουν απο μεσα μεχρι και τα.. τυπογραφικα λαθη?

Εαν υπαρχει προθεση να συνεχιστει η κουβεντα, θα μεταφερω εδω και το mail του συμφοιτητη, και την απαντηση του Μαργαρη, καθως και την απαντηση του Δαιου ο οποιος δεν καταλαβε ουτε λεξη απ' οσα γραφτηκαν.


Και κατι τελευταιο: @Peiratina, γενικα, το να προκαλεις δεν ειναι κακο. Τι ειναι δηλαδη οι καθηγητες ωστε να μην τους προκαλεσουμε? Αν θελεις τη γνωμη μου, το τμημα ειναι σ' αυτα τα χαλια ακριβως επειδη οι φοιτητες δεν προκαλουν, δεν ενδιαφερονται, και τους αφηνουν να κανουν ο,τι γουσταρουν χωρις να λενε τιποτα.
Τι νομιζεις πως ειναι εδω? Λυκειο που φοβοσουν να πεις μια κουβεντα στον ταδε μαλακα καθηγητη μηπως και σου βαλει χαμηλοτερο βαθμο?
Logged
cyb3rb0ss
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3348


0 ΜΗΔΕΝ ZERO NULL CERO


View Profile
Re: Ύλη Κυκλωμάτων ΙΙ 2007
« Reply #16 on: January 27, 2008, 12:58:37 pm »

Ναι θα επιθύμουσα να ξέρω τι ακριβώς γράφτηκε σε αυτά τα e-mail για να έχω μια ολοκληρωμένη άποψη.
Και για να μην φορτώνουμε το φόρουμ, σου στέλνω με Pm το mail μου για να μου στειλεις όλα τα mail του φοιτητή, του κ.Μάργαρη και του κ.Δαϊου.
Logged

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. ~Albert Einstein

Never argue with stupid people,
the will drag you down to their level
and then beat you with experience.
~Mark Twain

Απλά 0! Fuck Yeah!

LinkedIn
aliakmwn
Guest
Re: Ύλη Κυκλωμάτων ΙΙ 2007
« Reply #17 on: January 27, 2008, 12:59:25 pm »

Οχι δεν πειραζει, θα τα δημοσιευσω εδω, και οποτε τα δουν οι moderators ας κοψουν ολα τα σχετικα μηνυματα και ας τα πανε σε καινουργιο topic.
Logged
aliakmwn
Guest
Re: Ύλη Κυκλωμάτων ΙΙ 2007
« Reply #18 on: January 27, 2008, 13:05:29 pm »

Το πρωτο mail που εστειλε ο συμφοιτητης μας. Σημειωνω καποια σημεια του με bold.



Στις εξετάσεις των Ηλεκτρικών Κυκλωμάτων 3 παρατηρείται το φαινόμενο να μπαίνουν θέματα που έχουν ξαναμπεί και για τα οποία υπάρχουν δημοσιευμένες λύσεις, ή ασκήσεις που υπάρχουν λυμένες στο βιβλίο ασκήσεων του κ. Μάργαρη.

Και φέτος δεν ήταν διαφορετική η κατάσταση, αφού και τα 4 θέματα ήταν από παρόμοια έως εντελώς ίδια με ασκήσεις που υπήρχαν λυμένες και μπορούσαν να βρουν οι φοιτητές. Μάλιστα έχω την αίσθηση ότι η εξέταση ήταν επανάληψη του Ιουνίου 2002, με 4 ίδια θέματα μέχρι και ίδια νούμερα, αλλά δεν είμαι σίγουρος αφού δε θυμάμαι ακριβώς όλα τα θέματα. Οι φοιτητές, γνωρίζοντας ότι αυτό συμβαίνει κάθε χρόνο, προετοιμάζονται μαθαίνοντας απλά τις απαντήσεις σε ορισμένες ασκήσεις, πολλές φορές χωρίς να έχουν κατανοήσει βασικές έννοιες του μαθήματος, όπως θα φανεί παρακάτω.

Αυτό θα μπορούσε κάποιος να πει ότι είναι ένας συμβιβασμός από τη μεριά των καθηγητών με την υπάρχουσα κατάσταση, όπου οι περισσότεροι φοιτητές ξέρουν καλά να «παπαγαλίζουν» και καθόλου καλά να «μαθαίνουν». Γι' αυτό και ενώ δε συμφωνώ με αυτή τη λύση, δεν έχω κατηγορήσει κάποιον καθηγητή για αυτή την επιλογή.

Όμως, τα πράγματα ξεφεύγουν όταν ο τρόπος εξέτασης και βαθμολόγησης όχι μόνο επιτρέπει τέτοια αντιμετώπιση από την πλευρά των φοιτητών, αλλά και την ευνοεί, μην αφήνοντας άλλη επιλογή στους φοιτητές. Όταν δηλαδή το να παπαγαλίσουμε είναι μονόδρομος αν θέλουμε να γράψουμε καλά.

Και δυστυχώς υπάρχει εύκολος τρόπος να γίνει αυτό. Με μια άσκηση που είναι αντικειμενικά πολύ απαιτητική (από αυτές που θα έβαζε ένας παροιμιακός καθηγητή που θέλει να κοπούν όσο το δυνατόν περισσότερο φοιτητές), αλλά τυχαίνει να υπάρχει λυμένη από το διδάσκοντα προσβάσιμη από το διαδίκτυο. Έτσι, φοιτητές που έχουν απλώς μάθει απ' έξω τη λύση της θα έχουν μια εύκολη εξέταση, ενώ φοιτητές που επιλέγουν άλλο τρόπο διαβάσματος, αυτόν της πλήρους κατανόησης του μαθήματος, και λύνουν τις ασκήσεις με συνδυασμό θεωρητικών γνώσεων και σκέψης (τίποτα παραπάνω από το αυτονόητο), θα έχουν πρόβλημα.

Αναφέρομαι στην άσκηση με τους τελεστικούς ενισχυτές εν σειρά, το δεύτερο (αν θυμάμαι καλά) θέμα στις φετινές εξετάσεις στα Κυκλώματα 3. Το θέμα είναι πανομοιότυπο με το 3ο θέμα του Ιουνίου 2002. Το θέμα του Ιουνίου 2002 υπήρχε λυμένο και ελεύθερο στο thmmy.gr. Παρόμοιο θέμα μάλιστα υπάρχει λυμένο και στο βιβλίο ασκήσεων του μαθήματος. Δεν μπόρεσα να λύσω το θέμα, παρ' ότι πολύ καλά διαβασμένος, παρά μόνο μέχρι ένα σημείο, γι' αυτό και το θεώρησα δύσκολο, όπως και το θεωρούν όλοι. Μετά την εξέταση, συζητώντας με συμφοιτητές, διαπίστωσα ότι πολύ σημαντικός αριθμός φοιτητών το είχαν λύσει με έναν από τους δύο τρόπους: Είχαν διαβάσει τη λύση του θέματος και τη θυμόντουσαν ή είχαν μαζί τους τις λύσεις των παλιών θεμάτων και απλά το αντέγραψαν. Στους τελευταίους συμπεριλαμβάνονται και αυτοί που δεν είχαν τις λύσεις μαζί τους, αλλά τις «δανείστηκαν» από κάποιον που τις είχε, όταν αντιλήφθηκαν ότι είναι ολόιδιο θέμα.

Δεν άκουσα κάποιον που έλυσε την άσκηση χωρίς να την έχει ξαναδεί.
 
Βγήκαν τα αποτελέσματα και την ημέρα που ορίστηκε για να δούμε τα γραπτά μας πήγα για να συζητήσω καταρχήν για το γραπτό μου και δεύτερον για το παραπάνω θέμα.

Καταρχήν στο συγκεκριμένο θέμα που μετρούσε 3 μονάδες, πήρα μόνο 0,5, αφού όπως είπε ο κύριος Δάιος, που βαθμολογούσε το θέμα, αυτό που έκανα ήταν εύκολο σε σχέση με αυτό που δεν έκανα και συμφωνώ μαζί του. Στη συνέχεια του ανέφερα το παράπονό μου για τη φιλοσοφία των θεμάτων. Και η απάντηση ήταν ότι θεωρεί καλό το να μπαίνουν ασκήσεις που υπάρχουν λυμένες, γιατί έτσι περνάν περισσότεροι φοιτητές. Σύμφωνα με αυτόν, αυτός είναι ο λόγος που στα Κυκλώματα 3 υπάρχει μεγαλύτερη επιτυχία στις εξετάσεις, συγκριτικά με Κυκλώματα 1 και 2. Όταν του ανέφερα το πρόβλημα που δημιουργείται σε εμάς που δεν επιλέγουμε να αποστηθίζουμε τις λυμένες ασκήσεις μου είπε ότι θα πρέπει να συμβιβαστούμε, επειδή είμαστε λίγοι! Ρωτώντας τον γεμάτος απορία για το αν προωθούν τέτοια αντιμετώπιση και τέτοιο τρόπο διαβάσματος, η απάντηση που πήρα ήταν «τουλάχιστον έτσι περνάει όποιος έχει διαβάσει»! Τέτοιες φράσεις δεν είχα ακούσει ούτε στο γυμνάσιο που ήταν το άκρον άωτον της ανούσιας αποστήθισης.

Μετά από λίγη ώρα (και όσο εγώ κοιτούσα τα λάθη μου), πάνω σε μια συζήτηση επανέφερε το θέμα και γέλασε με το γεγονός ότι πολλοί φοιτητές είχαν το ίδιο αστείο λάθος, ένας λάθος τυπογραφικό!! Ήξερε ότι οφειλόταν στο ότι αυτό το τυπογραφικό λάθος είχαν και οι λύσεις που υπήρχαν στο thmmy.gr. Το λάθος αυτό είναι στον τύπο (12) στις λύσεις του thmmy.gr όπου ο εκθέτης του s είναι 3, ενώ το σωστό είναι 2. Η επίλυση συνεχίζεται σαν να μην έγινε το λάθος, δηλαδή σαν να είναι 2. Γι' αυτό το λάθος είναι απλά τυπογραφικό και όχι αριθμητικό.

Το να γράφεις μια λύση που θυμάσαι απ' έξω, κάνοντας το ίδιο τυπογραφικό λάθος σημαίνει ότι δεν κατανοείς τον τρόπο επίλυσης, αλλά απλώς γράφεις μηχανικά. Ακόμα περισσότερο, όταν το λάθος είναι σε μια μαθηματική εξίσωση, άρα ο καθένας θα μπορούσε να αντιληφθεί ότι κάτι δεν πάει καλά. Το ότι δεν το διορθώνεις σημαίνει ότι και να προσπαθήσεις, πάλι δεν καταλαβαίνεις τι έχεις γράψει.

Επιπλέον, δεν ξέρω πόσο εύκολο είναι να μάθεις μιάμιση σελίδα λύση απ' έξω κατά γράμμα και μάλιστα χωρίς να ξέρεις ότι θα πέσει η άσκηση αυτή, άρα μάλλον το έχεις κάνει για περισσότερες ασκήσεις. Υπάρχουν άραγε άτομα που μπορούν να το κάνουν αυτό; Αν όχι, τότε μάλλον δε θυμόντουσαν απ' έξω, αλλά απλά αντέγραφαν τη λύση που είχαν μαζί τους.

Ο κ. Δάιος λοιπόν, γνώριζε ότι οι φοιτητές που είχαν «διαβάσει» και έγραψαν το θέμα, δεν καταλάβαιναν τι έγραφαν. Άρα δε μιλάμε για περιπτώσεις που έχουν κατανοήσει το μάθημα και διάβασαν λυμένες ασκήσεις. Μιλάμε για τις περιπτώσεις που δεν έχουν κατανοήσει καθόλου το μάθημα, ή τουλάχιστον το κομμάτι του μαθήματος που πραγματευόταν το θέμα.

Και ενώ περίμενα να ακούσω ότι στους συγκεκριμένους φοιτητές έκοβε όλο το θέμα, προς έκπληξή μου είπε ότι το βαθμολογούσε με 2,7 μονάδες!! (στην πραγματικότητα είπε 2,7 στα 3,33, αλλά το θέμα έπιανε 3 μονάδες). Αν αυτό δεν είναι πριμοδότηση στην τυφλή αποστήθιση, τότε τι είναι; Φαίνεται έχει γίνει αυτοσκοπός το να μπορούν οι φοιτητές να λύσουν 5 ασκήσεις, με οποιονδήποτε τρόπο, έστω και με τυφλή αποστήθιση. Κάποιος που γνωρίζει καλά, αλλά όχι τόσο ώστε να λύσει το θέμα δεν παίρνει σχεδόν τίποτα και κάποιος που κατά τεκμήριο δεν ξέρει τίποτα παίρνει 2,7 μονάδες.
 
Να σημειωθεί ότι ορισμένα γραπτά μηδενίστηκαν λόγω αντιγραφής, αλλά δεν ήταν λόγω αυτής της άσκησης. Μάλιστα, επειδή και οι άλλες ασκήσεις υπήρχαν λυμένες στο βιβλίο ή στο διαδίκτυο, κάποιοι φοιτητές ισχυρίστηκαν ότι είχαν μάθει απ' έξω τις λύσεις γι' αυτό και τις είχαν ολόιδιες με άλλους. Έτσι, κάποια από τα γραπτά που αρχικά μηδενίστηκαν, αργότερα βαθμολογήθηκαν κανονικά και πέρασαν, αφού δεν μπορούσε να αποδειχθεί η αντιγραφή. Ο κ. Μάργαρης συζητώντας με ένα φοιτητή που διαμαρτυρήθηκε για το μηδενισμό και ενώ ήμουν μπροστά, παραδέχτηκε το λάθος του (που τον μηδένισε) και είπε ότι δεν μπορούσε να φανταστεί ότι θα αποστήθιζε κανείς λυμένες ασκήσεις και να τις γράψει κατά γράμμα. Και ο ίδιος γελούσε με αυτήν την κατάσταση, αλλά από τη συζήτηση φάνηκε ότι αντίθετα από τον κ. Δάιο το θεωρούσε εντελώς λάθος από μεριάς φοιτητών να γίνεται αυτό. Από μεριάς φοιτητών μόνο, γιατί δεν παραδέχτηκε ότι ο λόγος που γίνεται αυτό είναι οι ασκήσεις που μπαίνουν ίδιες.

Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφερθεί κάτι ακόμα πιο τραγικό: τα θέματα για όσους εξετάζονται στο δεύτερο γκρουπ (στις 12:00) είναι ίδια (με άλλη σειρά) με τα θέματα του πρώτου γκρουπ (8:30) και αυτό συμβαίνει γενικά στις τελευταίες εξετάσεις κυκλωμάτων. Και πάλι δεν μπορώ να πω αν είναι πανομοιότυπα θέματα ή αν αλλάζουν κάποια νούμερα, αλλά δε νομίζω ότι έχει νόημα. Η ουσία είναι ότι αυτοί που εξετάζονται στο δεύτερο γκρουπ γνωρίζουν από πριν τα θέματα.
 
Φυσικά κανείς δεν έχει αντιδράσει, κανείς δεν παραπονιέται, αφού μας βολεύουν τέτοιες καταστάσεις. Όταν γίνεται κάτι στραβό (και όχι αναγκαστικά στραβό) από πλευράς καθηγητών που δε μας συμφέρει αρχίζουμε να φωνάζουμε, ενώ σε περίπτωση που κάτι δεν πάει καθόλου καλά αλλά μας βολεύει καθόμαστε και δε λέμε τίποτα. Μάλιστα, όταν έλεγα την ιστορία για τα κυκλώματα 3 σε συμφοιτητές, πολλές φορές η απάντηση που πήρα ήταν «μην τους λες τέτοια και αλλάξουν τακτική και δε βάζουν ίδια θέματα να περνάμε». Φυσικά οι φοιτητές θέλουν την ευκολία τους. Αλλά είναι πολύ χειρότερο να το εκμεταλλεύεται κάποιος για να κάνει τη δουλειά του ευκολότερη. Και το λέω αυτό, γιατί ο μόνος λόγος που βρίσκω στο να μπαίνουν ίδια θέματα από κάποιον που «δεν μπορεί να διανοηθεί» ότι θα τα μάθαινε κανείς απ' έξω, είναι το να μη θέλει να βγάλει καινούρια θέματα. Είναι επιλογή του κ. Μάργαρη να είναι ταυτόχρονα πρόεδρος τμήματος και καθηγητής σε 3 (ή περισσότερα) μαθήματα, άρα πρέπει να ανταποκρίνεται τουλάχιστον στις βασικές υποχρεώσεις, που περιλαμβάνουν το να βγάζει θέματα για τις εξετάσεις. Δεν μπορεί να περιορίζει τη δουλειά του επειδή απλά ο τρόπος που το κάνει αρέσει στους φοιτητές.
 
Ο λόγος που γράφω όλα αυτά δεν είναι ότι με νοιάζει τόσο πολύ ο βαθμός που πήρα και πολύ λιγότερο με νοιάζει ο βαθμός που πήραν οι συμφοιτητές μου. Άλλωστε δεν πιστεύω ότι η γνώση που αποκομίζουμε μετριέται με βαθμούς. Είναι όμως από άδικο έως και βλακώδες να διατηρούμε ένα μηχανισμό που ευνοεί τη λάθος προσέγγιση (αποστήθιση ή αντιγραφή) και ΑΔΙΚΕΙ όσους θέλουν να διαβάσουν σωστά.
 
Γελαστόπουλος Αλέξανδρος, 3-ετής φοιτητής
Logged
aliakmwn
Guest
Re: Ύλη Κυκλωμάτων ΙΙ 2007
« Reply #19 on: January 27, 2008, 13:07:17 pm »

Η απαντηση του κ. Μαργαρη. Σημειωνω επισης ορισμενα κομματια.



> Αγαπητέ Αλέξανδρε,
>
> σ' ευχαριστώ θερμά για την παρέμβασή σου,
> που θα αποτελέσει και την αφορμή για την
> οριστική διόρθωση αυτής της απαράδεκτης
> κατάστασης.
>
> Προσωπικά μου ήταν αδύνατο να φανταστώ
> ότι θα μπορούσε κάποιος φοιτητής να
> αποστηθίσει και να γράψει κατά γράμμα
> μια άσκηση που έτυχε να διαβάσει!
> Δυστυχώς, αυτό συμβαίνει και μάλιστα
> αποτελεί τον κανόνα. Όπως διαπίστωσα, όχι
> μόνο από τα δικά μου μαθήματα, η
> παπαγαλία και η αντιγραφή, πέφτει πλέον
> σύννεφο. Μέχρι και πλαστοπροσωπίες
> εντοπίσαμε φέτος στις εξετάσεις.

>
> Η επανάληψη θεμάτων εκ μέρους μου είχε
> κάποτε ως σκοπό στην εστίαση της μελέτης
> των φοιτητών σε ορισμένα βασικά θέματα
> και τη διευκόλυνσή τους στις εξετάσεις. Η
> διευκόλυνση των φοιτητών στις εξετάσεις
> κατέστη αναγκαία μετά την κατακόρυφη
> πτώση του επιπέδου τους, που έγινε σε
> εμάς αισθητή από το έτος 2000.
Σε άλλες
> περιπτώσεις υπήρχε σε προηγούμενη
> εξέταση μεγάλη αποτυχία, οπότε η
> επανάληψη του θέματος θεράπευε κάποιες
> αδυναμίες. Δυστυχώς, τα πράγματα
> εξελίχθηκαν τελείως διαφορετικά.
>
> Τα θέματα των δύο τμημάτων δεν είναι ποτέ
> απολύτως ίδια. Πάντοτε υπάρχουν
> διαφορές, αλλά, επειδή οι φοιτητές τα
> βλέπουν επιφανειακά, νομίζουν ότι είναι
> όμοια. Τρανό παράδειγμα ήταν η άσκηση στα
> τριφασικά στις πρόσφατες εξετάσεις των
> Κυκλωμάτων ΙΙ, που χλευάστηκε. Όμως, στη
> μια περίπτωση το σύστημα ήταν τριών και
> στην άλλη τεσσάρων αγωγών. Έτσι, ενώ οι
> εκφωνήσεις έμοιαζαν μεταξύ τους, η
> λειτουργία των δύο κυκλωμάτων και τα
> αποτελέσματα ήταν τελείως διαφορετικά!
>
> Πάντως, μετά την τροπή που πήραν τα
> πράγματα αποκλείεται στο εξής η
> επανάληψη θεμάτων εκ μέρους μου. Βέβαια,
> αυτό σημαίνει ότι το ποσοστό επιτυχίας
> των φοιτητών θα είναι πλέον μονοψήφιος
> αριθμός. Καλύτερα έτσι, παρά να
> καλλιεργούμε φυτά.
>
> Νίκος Ι. Μάργαρης
>
> Υ.Γ. Παρακαλώ να κοινοποιηθεί στη λίστα

Logged
aliakmwn
Guest
Re: Ύλη Κυκλωμάτων ΙΙ 2007
« Reply #20 on: January 27, 2008, 13:08:13 pm »

Παρεμβαση του κ. Δημακη:



Το πρόβλημα είναι σοβαρότατο.
Εννοώ των εξετάσεων και της βαθμολόγησης των γραπτών.
Και κατ' επέκταση η πτώση του επιπέδου των σπουδών και των φοιτητών μας.
Είμαι βέβαιος ότι η συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων το αντιμετωπίζει, αλλά δεν τολμάει να το ανοίξει.
 
Είναι σύνθετο πρόβλημα, δεν είναι πρόβλημα του Τμήματος, είναι κομμάτι του εκπαιδευτικού προβλήματος της χώρας.
Προέκυψε μετά το 1999 με την 'μεταρρύθμιση' του Αρσένη, είχαν βάλει το χεράκι τους και οι προηγούμενες κυβερνήσεις και των δυο κομμάτων.
Παρακολουθώντας την μέση εκπαίδευση προσεκτικά, μπορώ να πω ότι η 'αποδόμηση' του Λυκείου (οι θετικές επιστήμες με ενδιαφέρουν) άρχισε γύρω στα 1990 με την εισαγωγή νέων βιβλίων και προγράμματος στα μαθηματικά.
Είναι όμως ένα από αυτά τα προβλήματα που η ελληνική κοινωνία δεν θέλει να λύσει, και που θα το βρίσκει συνεχώς μπροστά της.
Το αποτέλεσμα είναι, νέοι άνθρωποι που μπορούν, θέλουν και είναι ευχαριστημένοι να ... αποστηθίζουν ασκήσεις.
Και ένα σύστημα που τους αξιολογεί ... θετικά.
 
Βέβαια, μερικές απόψεις λένε ότι όλα εντάσσονται σε γενικότερες εξελίξεις που στοχοπροσηλωμένα οδηγούν τα πράγματα εκεί.
 
Είναι γενναία η απόφαση του Αλέξανδρου να πει τα πράγματα με το όνομά τους, καθώς και έντιμη η απάντηση του Μάργαρη.
 
Όσον με αφορά, προσπαθώ να θέσω το πρόβλημα εδώ και χρόνια, αλλά αισθάνομαι φωνή βοώντος εν τη ερήμω.
Άλλα είναι αυτά που απασχολούν τον ακαδημαϊκό κόσμο.
Η συνηθισμένη απάντηση των ακαδημαϊκών δασκάλων είναι: 'δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτε, αυτά είναι υπόθεση άλλων', και σαν φιλήσυχοι πολίτες αυτής της χώρας βγάζουμε την ουρά μας από έξω και 'κοιτάζουμε την δουλειά μας'.
Κρύψε τα σκουπίδια πίσω από την πόρτα κι άσε τα Ζωνιανά στην ησυχία τους δηλ.
 
Μακάρι να μπορούσε να γίνει μια ουσιαστική συζήτηση πάνω στο ζήτημα και το Τμήμα πρωτοπορώντας, να πρότεινε και να εφάρμοζε λύσεις που θεραπεύουν την κατάσταση, ή τουλάχιστον προβάλουν το ζήτημα.
Θα προσφέραμε μέγιστη υπηρεσία στο εκπαιδευτικό πρόβλημα της χώρας.
 
Το πρόγραμμα σπουδών, είναι το πρόσφορο μέσο για την αντιμετώπιση του προβλήματος.
Και αυτό, δόξα τω θεώ, ανήκει ακόμη στις παραμέτρους που μπορεί να ελέγξει το ίδιο το Τμήμα.
(Αν θέλουμε δηλ., αλλιώς το παραχωρούμε κι αυτό.)
Μέσα από αυτό μπορούν να ρυθμιστούν πράγματα όπως η  (πραγματική) διάρκεια και η δομή των σπουδών και  η δυνατότητα να αναπληρωθεί με τρόπο αποτελεσματικό η τραγική απώλεια των τριών ετών του Λυκείου.
 
Θα επανέλθω αν υπάρξει ανταπόκριση.
Χρήστος Ε. Δημάκης
 
 
υγ. Το ζήτημα που είχε ανοίξει στο forum, με αφορμή τους βαθμούς των Αναλογικών Τηλεπικοινωνιών, και τα ευαίσθητα αλλά όχι λογικά μηνύματα των φοιτητών, ήταν ακριβώς το ίδιο.
Ήθελα να ανοίξω το θέμα τότε, αλλά δυστυχώς δεν ευδοκίμησα.
Θα εμφανίζεται συνέχεια.
Και στο τέλος ή θα δίνουμε τους βαθμούς με μόνη την παρουσία στην εξέταση, ή κάποιοι 'αγανακτισμένοι' θα ξεσπάσουν στην κεφαλή όσων προσπαθούν να αξιολογήσουν τα μη δυνάμενα να αξιολογηθούν, θυμηθείτε και το ανέκδοτο που είχα μεταφέρει . 
Logged
aliakmwn
Guest
Re: Ύλη Κυκλωμάτων ΙΙ 2007
« Reply #21 on: January 27, 2008, 13:09:06 pm »

Η απαντηση του κ. Δαιου. (Ο,τι να 'ναι, επιτρεψτε μου να σχολιασω)



Σε απάντηση σχετικού e-mail του φοιτητή κ. Γελαστόπουλου, έχω να παρατηρήσω τα εξής :
Πάντοτε στη αίθουσα όπως γνωρίζουν όλοι οι φοιτητές και μόνο ο κ. Γελαστόπουλος αγνοεί, συμβούλευα τους φοιτητές να προσπαθούν να λύσουν μόνοι τους στις ασκήσεις που υπάρχουν στα βιβλία των Ηλεκτρικών Κυκλωμάτων, με βάση τη σχετική μεθοδολογία που αναπτύσσεται στο μάθημα και επικουρικά μόνο να χρησιμοποιούν τις λύσεις των ασκήσεων που υπάρχουν στα ανωτέρω βιβλία, ή που έχω λύσει στην αίθουσα, όταν και όπου δυσκολεύονται να προχωρήσουν.
Αν αυτό το είδος διαβάσματος των συμφοιτητών του, βαπτίζεται από τον κ. Γελαστόπουλο ως αποστήθιση την οποία εγώ δήθεν επιβραβεύω, αυτό αποτελεί δική του αυθαίρετη ερμηνεία, που δεν έχει καμμία σχέση με τον τρόπο μελέτης που προτείνω στους φοιτητές μας.
Είμαι σίγουρος ότι εάν ο κ Γελαστόπουλος είχε λύσει μόνος στο σπίτι του τις ασκήσεις των Ηλεκτρικών Κύκλωμάτων που είχαν λυθεί στην αίθουσα ή περιέχονται στο βιβλίο των ασκήσεων, τότε και το περιεχόμενο του μαθήματος θα είχε πλήρως κατανοήσει και τα αντίστοιχα θέματα των εξετάσεων θα είχε αντιμετωπίσει με επιτυχία.
 
Απόστολος Δάϊος

« Last Edit: January 27, 2008, 13:11:14 pm by aliakmwn » Logged
Wade
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 5795



View Profile WWW
Re: Ύλη Κυκλωμάτων ΙΙ 2007
« Reply #22 on: January 27, 2008, 13:14:12 pm »

Από ότι κατάλαβα, τα θέματα θα είναι στο κλίμα των ασκήσεων που γίνονται στο μάθημα, απλώς δε θα είναι ίδιες μ' αυτές του μαύρου βιβλίου.  Αυτό μου ακούγεται λογικό, αφού κάποιος που έχει κατανοήσει τη θεωρία και έχει εξασκηθεί σε ασκήσεις, λογικά θα μπορεί να λύσει ασκήσεις αυτού του επιπέδου.  Η μόνη διαφορά θα είναι ότι δε θα μπορεί να κάνει αντιγραφή κάποιος ο οποίος με τον ένα ή τον άλλο τρόπο καταφέρνει να ανοίξει το βιβλίο κατά τη διάρκεια της εξέτασης (ή, εναλλακτικά, έχει αποστηθίσει ασκήσεις).
« Last Edit: January 27, 2008, 13:18:28 pm by Wade » Logged

Godhatesusall
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3123



View Profile
Re: Νέα φιλοσοφία εξέτασης - Κυκλώματα ΙΙ
« Reply #23 on: January 27, 2008, 13:43:51 pm »

Βλέπω έναν απέραντο χορό υποκρισίας από τους καθηγητές μας....

Σε γενικές γραμμές,ο συμφοιτητής μας έχει δίκιο(αν και δεν μ'άρεσε ο τρόπος την διαμαρτυρίας...)

ΑΛΛΑ από φέτος που ο μάργαρης θα κόβει κ@λους,δεν θα αλλάξει το σημαντικότερο στην βαθμολόγηση των κυκλωμάτων:Η ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ

  Τι εννοώ?Ότι έχοντας λύσει μια άσκηση σωστά,αλλά κατά τ'αλλα έχεις βάλει λάθος πρόσημο κάπου(είτε από λάθος στις πράξεις είτε επειδη στο κάτω-κάτω δεν ήξερες τι πρόσημο να βάλεις στον τύπο) η άσηκση ΜΗΔΕΝΙΖΕΤΑΙ!!!(και αυτό το έχει πει πολλές φορές ο Δάϊος στις ασκήσεις...)

  Μια λογική ή τίποτα ή όλα που εφαρμόζεται σε αρκετά μαθήματα ΔΕΝ μπορεί παρά να ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΕΙ τους φοιτητές να αποστηθίζουν...αν δεν λυθεί το θέμα της αναλογικότητας(και κατ επέκτασιν των καθηγητών που βαριούνται να διορθώσουν),το μόνο που θα καταφέρει ο κ.Μάργαρης είναι να κόβονται όλο και περισσότεροι.....
Logged

YARRRRRRRRRRRRRR
tati
Θαμώνας
****
Gender: Female
Posts: 484



View Profile
Re: Νέα φιλοσοφία εξέτασης - Κυκλώματα ΙΙ
« Reply #24 on: January 27, 2008, 14:00:37 pm »

Quote from: Godhatesusall on January 27, 2008, 13:43:51 pm

Σε γενικές γραμμές,ο συμφοιτητής μας έχει δίκιο(αν και δεν μ'άρεσε ο τρόπος την διαμαρτυρίας...)


Εστω λοιπόν οτι ο συμφοιτητης μας εχει δίκιο.
Γιατι αποφάσισε να το διεκδικήσει αφου περασε και τα 3 κυκλώματα??? Roll Eyes
Logged

Κόκκινη κλωστή δεμένη
στην ανέμη τυλιγμένη
δώσ' της κλώτσο να γυρίσει
παραμύθι ν'αρχινίσει...
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Re: Νέα φιλοσοφία εξέτασης - Κυκλώματα ΙΙ
« Reply #25 on: January 27, 2008, 14:06:48 pm »

ρε παιδιά πλάκα κάνετε ε;;

δλδ τι να πω...μου φαίνεται ότι μόνο που σας νοιάζει είναι να περνάτε τα μαθήματα χωρίς τον απαιτούμενο κόπο...
γιατί το φαινόμενο που περιέγραψε ο αλέξης..που είναι ντροπιαστικό για το τμήμα μας...να γράφεις ηλεκτρικά κυκλώματα με αποστήθιση...
αντί να του πούμε μπράβο...του λέμε ότι το έκανε αφού περασε τα τρια κυκλώματα....τι να πω...
αλλά αυτό θέλουμε να συντηρούμε αυτά τα φαινόμενα για τι συμφέρουν τους πάντες...εμάς που μαθαίνουμε απέξω τρεις ασκήσεις και πάμε και γράφουμε ηλεκτρικά κυκλώματα και χαιρόμαστε...τους καθηγητές-βοηθούς που διορθώνουν μηχανικά...

ναι κι εχώ περάσει και τα τρία κυκλώματα..με πολύ δυσκολία...αλλά ποτε δε σκέφτηκα ότι θα κάτσω να μάθω ασκήσεις απέξω...το θεωρώ ντροπή για έναν εκκολαπτόμενο ηλεκτρολόγο μηχανικό....

Η λογική της ήσσονος προσπάθειας σε όλο της το μεγαλείο....

όσο για το θέμα της αναλογικότητας...αυτό πρέπει να λυθεί...
κάποτε ο Μάργαρης είχε δηλώσει ότι κόβει για αριθμητικά λάθη το 25% της άσκησης...
για εμενα είναι κατί λογικό...τώρα δεν ξέρω τι γίνεται στην εφαρμογή...
« Last Edit: January 27, 2008, 14:08:51 pm by apostolos1986 » Logged

www.twitter.com/apostolos1986
Greg..
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 492


Λευτεριά..


View Profile
Re: Νέα φιλοσοφία εξέτασης - Κυκλώματα ΙΙ
« Reply #26 on: January 27, 2008, 14:10:02 pm »

μαλακίες..
Logged
tati
Θαμώνας
****
Gender: Female
Posts: 484



View Profile
Re: Νέα φιλοσοφία εξέτασης - Κυκλώματα ΙΙ
« Reply #27 on: January 27, 2008, 14:14:20 pm »

Το σχολιο που έκανα δεν εχει να κανει με τον τρόπο εξέτασης.Ισως ειμαι και off-topic.
Αλλα όταν λες ότι κατι δεν γινεται σωστά και στην ουσια αυτό που πετυχαινεις είναι να γίνει δυσκολότερο αλλα καλύτερο(δεν διαφωνώ σ αυτό) μου φαίνεται κάπως υποκριτικο το να το λες εκ του ασφαλούς,χωρις δλδ να χρειάστει εσυ ο ιδιος να αντιμετωπίσεις το δυσκολότερο αλλα καλύτερο.
Logged

Κόκκινη κλωστή δεμένη
στην ανέμη τυλιγμένη
δώσ' της κλώτσο να γυρίσει
παραμύθι ν'αρχινίσει...
Guybrush
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3527



View Profile
Re: Νέα φιλοσοφία εξέτασης - Κυκλώματα ΙΙ
« Reply #28 on: January 27, 2008, 14:16:35 pm »

Εγώ περιμένω να δω τι είδους θέματα θα δούμε στα Κυκλώματα 2.(και στα 3, αφού εκεί προέκυψε το θέμα)
Το να είναι διαφορετικά από τα παλιά είναι θεμιτό, για το επίπεδο δυσκολίας τους επιτρέψτε μου να έχω "μονοψήφιες" αμφιβολίες.

Προφανώς στηρίζουμε το συμφοιτητή μας που απαίτησε καλύτερο επίπεδο σπουδών. Δεν είναι καιρός για "δημοκρατικά - φωτοαντιγραφικά  5".
Logged
Wanderer
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5230


Othoum Endron Saous


View Profile
Re: Νέα φιλοσοφία εξέτασης - Κυκλώματα ΙΙ
« Reply #29 on: January 27, 2008, 15:06:36 pm »

Godhatesusall αυτό πάντως το αναφέρει και ο Αλέξανδρος στο κείμενό του:
Quote
Όμως, τα πράγματα ξεφεύγουν όταν ο τρόπος εξέτασης και βαθμολόγησης όχι μόνο επιτρέπει τέτοια αντιμετώπιση από την πλευρά των φοιτητών, αλλά και την ευνοεί, μην αφήνοντας άλλη επιλογή στους φοιτητές. Όταν δηλαδή το να παπαγαλίσουμε είναι μονόδρομος αν θέλουμε να γράψουμε καλά.

Και δυστυχώς υπάρχει εύκολος τρόπος να γίνει αυτό. Με μια άσκηση που είναι αντικειμενικά πολύ απαιτητική

Με βάση τώρα τις εμπειρίες μου από τα Κυκλώματα Ι: Κάποιος που έχει διαβάσει και κατανοησει την θεωρία και έχει εξασκηθεί με τις ασκήσεις του βιβλίου, δεν στηρίζεται ούτε στην καλή του μνήμη ούτε στην αντιγραφή για να περάσει με λογικά θέματα και στα πλαίσια αυτών που έχουν διδαχθεί.

Για παράδειγμα μας είχαν βάλει την άσκηση που ζητούσε την ισχύ που απορροφούν/παρέχουν οι πηγές. Την είχε και μέσα στο βιβλίο. Κάποιος που έχει διαβάσει θα θυμάται ότι ήταν η ίδια μέσα στο βιβλίο; Ακριβώς η ίδια, μέχρι και το ποιά ήταν η φορά της κάθε πηγής; Δεν νομίζω. Η άσκηση ήταν απλή:
1.Μέθοδος βρόχων
2.Πότε απορροφά και πότε παρέχει ισχύ

Τί γίνεται όμως αν στην παραπάνω άσκηση έχουν αλλάξει επίτηδες τη φορά μιας πηγής; Σίγουρα αυτόν που έχει κατανοήσει δεν θα το πτοήσει αυτό (αφού ούτε καν θα θυμάται ποιές είναι οι φορές των πηγών της άσκησης που έχει το βιβλίο!!). Ξέρει την άσκηση, την έχει πράγματι λύσει, αλλά την έχει κατανοήσει έτσι ώστε να γράψει και οποιαδήποτε παραλλαγή της Wink

Άρα: και να μπαίνουν ίδιες ή περίπου ίδιες ασκήσεις, αυτός που διαβάζει και κατανοεί δεν πτοείται και δεν επηρεάζεται από αυτό, ούτε το βλέπει ως κάποια λύση βολέματος.

Αυτός που την έχει παπαγαλίσει χωρίς να έχει την παραμικρή ιδέα από τη θεωρία: Με μια μικρη παραλλαγή όπως προανέφερα (π.χ. να αλλάξει η φορά μιας πηγής) θα φανεί, διότι θα κάνει πιστά τη λύση που έχει αποστηθίσει.

Μένει εκείνος που φέρνει το μαύρο βιβλίο ή και μικρογραφία των λύσεων μαζί του: αν και ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται να ανοίγει κανείς ένα ολόκληρο βιβλίο και να μην τον παίρνει ο επιβλέπων χαμπάρι Cheesy, ας υποθέσουμε ότι με μια αυτηρότερη επιτήρηση το πρόβλημα και αυτό λύνεται Tongue

Τα παραπάνω δεν τα έγραψα για να υποστηρίξω το να μπαίνουν ολόιδιες ασκήσεις με αυτές του βιβλίου.Αλλά για να εκφράσω μια άποψη πως ασκήσεις στο πνεύμα αυτών του βιβλίου κανείς δεν θα έχει σοβαρή ένσταση στο να μπαίνουν στις εξετάσεις.

Και για να αναφέρω (και να δικαιολογήσω λίγο) και την "αγανάκτηση" των συμφοιτητών μας (εκείνων τουλάχιστον που ούτε παπαγαλίζουν ούτε αποστηθίζουν μηχανικά), πιστεύω ότι δεν προέρχεται από νοοτροπία βολέματος, αλλά από το ότι το ισχύον καθεστώς των θεμάτων το βλέπουν ως μια εγγύηση του ότι το διάβασμα που θα κάνουν και η κατανόηση της σχετικής θεωρίας μέσα από το στυλ ασκήσεων και παραειγμάτων του βιβλίου αλλά και αυτών που γίνονται στο αμφιθέατρο, θα έχει αποτέλεσμα και δεν θα ζητηθεί τίποτα πέρα από τις δυνατότητές τους. Είναι ο φόβος του..αγνώστου Cheesy αλλά αν φανεί (που θα φανεί από αυτήν την εξεταστική Tongue ) ότι οι ασκήσεις εκτός βιβλίου (τί σημαίνει εκτός βιβλίου; Ασκήσεις όμοιες με μικροδιαφορές και άλλα νούμερα ή εντελώς άλλης λογικής; ) που θα μπουν στις εξετάσεις είναι μέσα στα πλαίσια της θεωρίας και του τρόπου αντιμετώπησης ασκήσεων που καλύπτεται από το βιβλίο και τα αμφιθέατρα, πιστεύω ότι οι περισσότεροι δεν θα διαμαρτύρονται πλέον (ή τέλοσπάντων δεν θα έχουν λόγο να διαμαρτύρονται).

Εν τέλει, αυτό τρομάζει, αν το καλοσκεφτεί κανείς:
Quote
Αναφέρομαι στην άσκηση με τους τελεστικούς ενισχυτές εν σειρά, το δεύτερο (αν θυμάμαι καλά) θέμα στις φετινές εξετάσεις στα Κυκλώματα 3. Το θέμα είναι πανομοιότυπο με το 3ο θέμα του Ιουνίου 2002. Το θέμα του Ιουνίου 2002 υπήρχε λυμένο και ελεύθερο στο thmmy.gr. Παρόμοιο θέμα μάλιστα υπάρχει λυμένο και στο βιβλίο ασκήσεων του μαθήματος. Δεν μπόρεσα να λύσω το θέμα, παρ' ότι πολύ καλά διαβασμένος, παρά μόνο μέχρι ένα σημείο, γι' αυτό και το θεώρησα δύσκολο, όπως και το θεωρούν όλοι. Μετά την εξέταση, συζητώντας με συμφοιτητές, διαπίστωσα ότι πολύ σημαντικός αριθμός φοιτητών το είχαν λύσει με έναν από τους δύο τρόπους: Είχαν διαβάσει τη λύση του θέματος και τη θυμόντουσαν ή είχαν μαζί τους τις λύσεις των παλιών θεμάτων και απλά το αντέγραψαν. Στους τελευταίους συμπεριλαμβάνονται και αυτοί που δεν είχαν τις λύσεις μαζί τους, αλλά τις «δανείστηκαν» από κάποιον που τις είχε, όταν αντιλήφθηκαν ότι είναι ολόιδιο θέμα.
Θα μπει άσκηση τέτοιας δυσκολίας που η φιλοσοφία λύσης της δεν θα υπάρχει μέσα στο βιβλίο, ούτε θα έχει δωθεί μια γενική ιδέα του πώς να αντιμετωπισθούν τέτοιου είδους ασκήσεις μέσα στο αμφιθέατρο;***

Οφείλω να ξαναπώ ότι η εμπειρία μου από τα κυκλώματα Ι μου έχει δείξει ότι οι ασκήσεις που μπαίνουν είναι καλές, ακόμα και αν κάποιος δεν τις έχει διαβάσει από το μαύρο βιβλίο (π.χ. αυτή την άσκηση με τις πηγές που απορροφύν/παρέχουν ισχύ προσωπικά δεν την είχα κοιτάξει τις μέρες που είχα για να διαβάσω κυκλώματα Ι). Τώρα στα ΙΙ και στα ΙΙΙ....δεν ξέρω Cheesy


***Νομίζω ότι οι περισσότεροι θορυβήθηκαν (και εγώ ανάμεσα σε αυτούς) επειδή έτσι διαδόθηκε ότι είχε ειπωθεί μέσα στο μάθημα κάποια στιγμή (δεν πιστεύω βέβαια ότι ειπώθηκε με σκοπό να γίνει πραγματικότητα) ότι τέτοια θέματα θα μπουν Tongue αν θυμάμαι καλά, και με κάθε επιφύλαξη.
Logged

Preserve and keep us safe this night     *and our innocence made fun of justice*

Once we dreamt of everything
united by our love
There's a place for everyone
so we scream "Liberta"
Pages: 1 [2] 3 4 ... 15 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...