• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 23:07:03 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 23:07:03 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
H Στοά των Off Topic
by Katarameno
[Today at 20:28:39]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[Today at 19:40:47]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by chatzikys
[Today at 19:26:00]

Σιδηροδρομικό Δυστύχημα σ...
by Katarameno
[Today at 18:22:39]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by tzortzis
[Today at 07:55:05]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 00:45:33]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9965
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426723
Total Topics: 31711
Online Today: 262
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 52
Guests: 136
Total: 188
soti
tpt
coyg
ValKar
ntsiakiri
fivosfivos1
petralexiou
Orgianelis
sterxz
Anonikos
dimitris kiziridis
Amalia
fpapat
papaloui
ntoulker
kofius
iliaspapam
Zoe06
vaggos
elias_farhood
mett
despoina15
HamesJetfield
petrtheo
Chr1sgr
cchristodoulou
AgaG
Bakalis Thanasis
pdiamantis
RAFI
Notac
Alex Kosmas
tasos potsakis
DioBadiavas
Nikos_313
witchingHour
gpapailio
evgeniaz
Aria10
manos_diakakis
valentini
Stelios Leivas
Michalis Tsialis
anna.ts
ThanosV
maik
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για οποιοδήποτε πρόβλημα με register/login, στείλτε email στο contact@thmmy.gr.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Σύλλογος φοιτητών > Ομάδες Εργασίας Συλλόγου (Moderators: PolarBear, tzortzis) > Ημερίδα του τμήματος για τα εργαστήρια, Πέμπτη 10/1/2008, 11π.μ.
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 7 8 [9] 10 Go Down Print
Author Topic: Ημερίδα του τμήματος για τα εργαστήρια, Πέμπτη 10/1/2008, 11π.μ.  (Read 23947 times)
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Ημερίδα του τμήματος για τα εργαστήρια, Πέμπτη 10/1/2008, 11π.μ.
« Reply #120 on: January 14, 2008, 21:55:07 pm »

Παραθέτω την παρουσίαση και τις εισηγήσεις της ομάδας εργασίας που διαβάστηκαν στην ημερίδα της 10/1/2008 για όποιον δεν ήταν εκεί και θέλει να τις διαβάσει. Σημειώνω ότι η παρουσίαση αυτή και οι εισηγήσεις έχουν ήδη εδώ και κάποια ώρα ανεβεί στο site του Συλλόγου για να μπορεί όποιος θέλει να τις κατεβάσει από κει, εγώ απλά τις μεταφέρω και εδώ.


Παρουσίαση των ομάδων εργασίας του Συλλόγου Φοιτητών Ηλεκτρολόγων & Μηχανολόγων Μηχανικών στην ημερίδα της 10/1/2008


To θρυλικό βρετανικό πανκ συγκρότημα της δεκαετίας του ’70 και του ’80 The Clash στο τραγούδι του London Calling καλεί τον απλό κόσμο να αναλάβει δράση και να πάρει τις τύχες του στα χέρια του, αλλάζοντας τον ρου της ιστορίας. Πράγματι, η ιστορία πολλές φορές γράφεται από απλούς καθημερινούς ανθρώπους και στην πραγματικότητα μοιάζει με ένα ταξίδι το οποίο στο δρόμο προς τον τελικό προορισμό περνάει από διάφορους σταθμούς που δίνουν τροφή για αναθεωρήσεις στην πορεία και στη θέαση. Αυτό δεν σημαίνει κατ’ανάγκη ότι στο τέλος καταλήγεις να κάνεις τα αντίθετα από αυτά για τα οποία ξεκίνησες, αλλά ότι χρειάζεται δύναμη, μεθοδικότητα, δυνατότητα ανάλυσης και αυτοκριτική για να προχωράς. Κάπως έτσι είναι και η ιστορία των ομάδων εργασίας του Συλλόγου Φοιτητών. Ένα ταξίδι που ξεκίνησε στους διαδρόμους της σχολής κάπου μεταξύ μαθημάτων, παραδόσεων εργασιών και συζητήσεων στα διαλείμματα.
Πρώτος σταθμός του ταξιδιού ήταν η σύσταση της ομάδας εργασίας για τα εργαστήρια υπό την αιγίδα του Συλλόγου Φοιτητών ύστερα από ψήφισμα που κατέβηκε στη γενική συνέλευση της 28ης Φλεβάρη 2006. Στην ομάδα εργασίας μπορούσε να συμμετάσχει κάθε φοιτητής του Συλλόγου μας και στόχος της ήταν να καταγράψει τα προβλήματα που οι φοιτητές εντοπίζουν στη λειτουργία των εργαστηρίων της σχολής μας και τέλος να προτείνει στο τμήμα λύσεις. Λύσεις που θα προέκυπταν κατόπιν σειράς συζητήσεων ανάμεσα στους φοιτητές και στους καθηγητές και θα έπαιρναν το δρόμο της υλοποίησης. Η καταγραφή των προβλημάτων και οι τακτικές συναντήσεις της ομάδας εργασίας όπως και οι συζητήσεις ξεκίνησαν το Μάρτη του 2006. Στο ταξίδι αυτό η ομάδα εργασίας είχε στις αποσκευές τις την πλούσια εμπειρία από τις συλλογικές δράσεις που είχαν γίνει όλα τα προηγούμενα χρόνια, όπως οι συνελεύσεις έτους που μεταξύ άλλων πέτυχαν τη δημιουργία της νέας νησίδας Η/Υ και τη θέσπιση προαιρετικών εργασιών σε αρκετά μαθήματα, οι κινητοποιήσεις του Συλλόγου Φοιτητών για την επαναλειτουργία της βιβλιοθήκης μας και οι κινητοποιήσεις για το κυλικείο και τη λέσχη. Είχε όμως πάνω απ’όλα την πεποίθηση ότι η μοιρολατρική αποδοχή των προβλημάτων και ο συμβιβασμός δεν μας αξίζει και ότι είναι θέμα αξιοπρέπειας να προτάξουμε τα νεανικά μας όνειρα και να διεκδικήσουμε με επιμονή και πείσμα το πανεπιστήμιο που θέλουμε και στο οποίο κοπιάσαμε να μπούμε. Πυξίδα σ’αυτό το ταξίδι ήταν η συλλογική δράση όλων μας και αυτό ήταν μια συνειδητή επιλογή, που σε μια εποχή όπου από πολλούς προτάσσεται και ακολουθείται ο ατομικός δρόμος, φιλοδοξεί να αποτέλεσει μια πειστική αντιπρόταση δράσης και ένα παράδειγμα. που σαν φάρος θα δείξει το δρόμο σε όσους προβληματίζονται για όσα συμβαίνουν γύρω τους και αναζητούν τους τρόπους και τις μεθοδολογίες με τις οποίες μπορούν να δράσουν αποτελεσματικά.
Επόμενος και αρκετά καθοριστικός σταθμός του ταξιδιού ήταν οι καταλήψεις του Μαίου-Ιουνίου 2006 ενάντια στο νέο νόμο πλαίσιο. Εκεί η προσπάθεια διευρύνθηκε και σε άλλα ζητήματα της σχολής μας πέραν των εργαστηρίων και αγκαλιάστηκε από αρκετό κόσμο. Μέσα στα συντονιστικά της κατάληψης και στις μαζικότατες γενικές συνελεύσεις ακούστηκε από πολλούς φοιτητές ο προβληματισμός ότι δεν αρκεί να είμαστε μόνο στην άμυνα, αλλά είναι ευκαιρία τώρα που ο αγώνας στηρίζεται από μεγάλο κομμάτι του φοιτητόκοσμου να βγούμε επιθετικά μπροστά, να βάλουμε τη φαντασία μας να δουλέψει και να πούμε δυνατά τις δικές μας προτάσεις για το πώς θα θέλαμε την εκπαίδευση. Προτάσεις που θα γεννιούνταν από τους ίδιους τους φοιτητές και θα πρόεκυπταν με βάση τις δικές μας ανάγκες και προτεραιότητες και δε θα ήταν μια έτοιμη πρόταση-πακέτο φτιαγμένη από μια κλειστή επιτροπή «σοφών», που οι φοιτητές θα καλούνταν απλά να αποδεχτούν. Έτσι καθήσαμε κάτω και προσπαθήσαμε να βάλουμε ένα σχεδιασμό για το πώς θα γίνει όλο αυτό το εγχείρημα. Συμφωνήσαμε ότι θα πρέπει πρώτα να ξεκινήσουμε από τον μικρόκοσμο της σχολής μας και στη συνέχεια να επεκταθούμε σε πιο γενικά και μεγάλα θέματα όπως το πώς θέλουμε ολόκληρη την εκπαίδευση. Οργανώσαμε μια συζήτηση με συμμετοχή φοιτητών-καθηγητών με θέμα "Τι πανεπιστήμιο θέλουμε- Τι θέλουμε από το τμήμα μας". Μελετώντας τα πρακτικά της συζήτησης διαπιστώσαμε ότι οι τοποθετήσεις όλων περιστρέφονταν γύρω από 3 κεντρικά ζητήματα: πρόγραμμα σπουδών, εργαστήρια, συγγράμματα. Έτσι φτιάξαμε την ομάδα εργασίας για το πρόγραμμα σπουδών και την ομάδα εργασίας για τα συγγράμματα που πλαισίωσαν την ήδη συσταθείσα ομάδα εργασίας για τα εργαστήρια και όλες μαζί αποτελούσαν πλέον τις 3 ομάδες εργασίας του Συλλόγου μας. Στη συνέχεια ακολούθησαν μήνες τακτικών συναντήσεων των ομάδων εργασίας και συζητήσεις εντός των καταλήψεων του Μαίου-Ιουνίου αλλά και εκτός αυτών στο διάστημα Οκτώβρη με Δεκέμβρη 2006. Στις συζητήσεις αυτές συμμετείχαν και καθηγητές. Και στις 3 ομάδες εργασίας μπορούσε να συμμετάσχει κάθε φοιτητής του Συλλόγου μας και να συνεισφέρει με τις απόψεις του, την κριτική του και τις προτάσεις του. Ο τελικός στόχος που ήταν και η κεντρική ιδέα και το όνειρο της όλης προσπάθειας ήταν αυτές οι συζητήσεις, από τις οποίες κρατούνταν κάθε φορά πρακτικά, να καταλήξουν κάποτε σε ένα τελικό κείμενο προτάσεων που θα πήγαινε προς την συνέλευση τμήματος. Το όνειρο ήταν όλες αυτές οι όμορφες ιδέες που ακούγονταν στις συζητήσεις κάποια στιγμή να γίνονταν πραγματικότητα στο τμήμα μας και έτσι να λειτουργούσε και ως ένα παράδειγμα που εμπράκτως θα έπειθε όλους μας ότι μπορούμε να αλλάξουμε τα «κακώς κείμενα» γύρω μας αν ξεκινήσουμε πρώτα από τον μικρόκοσμο της σχολής μας και στη συνέχεια να επεκταθούμε στην κοινωνία ολόκληρη.
Επόμενος σταθμός όπου και διαμορφώθηκε το τελικό κείμενο των προτάσεων ήταν οι καταλήψεις του Γενάρη-Μάρτη 2007 ενάντια στον νέο νόμο πλαίσιο, την αναθεώρηση του άρθρου 16 και τα ιδιωτικά πανεπιστήμια. Το κείμενο των 36 προτάσεων των ομάδων εργασίας υπερψηφίστηκε στη Γενική Συνέλευση του Συλλόγου μας και αποτέλεσε πλέον απόφαση Συλλόγου στις 26 Μάρτη 2007, ένα χρόνο δηλαδή μετά τη σύσταση της πρώτης ομάδας εργασίας, αυτής για τα εργαστήρια. Το κείμενο με τις 36 τελικές προτάσεις στάλθηκε στο τμήμα ώστε να μπει ένα πλάνο γαι τη σταδιακή υλοποίησή τους. Το θέμα συζητήθηκε στη συνέλευση τμήματος τον Ιούνιο του 2007 όπου και αποφασίστηκε να γίνουν υπό την αιγίδα του τμήματος και του Συλλόγου Φοιτητών τρεις ημερίδες, μια για το «εργαστήρια», μια για τα «συγγράμματα» και μια για το «πρόγραμμα σπουδών». Στις ημερίδες αυτές θα συζητούνταν οι προτάσεις των ομάδων εργασίας, ώστε να υπάρξει μια ακόμα καλύτερη ενημέρωση και ζύμωση και να διευθετηθούν κάποια διαδικαστικά ζητήματα για να μπορέσουν να εγκριθούν οι προτάσεις από την επόμενη συνέλευση τμήματος και να αρχίσουν να υλοποιούνται.
Η σημερινή ημερίδα είναι η πρώτη από τις τρεις. Στην αρχή, όπως διαπιστώνετε και όλοι όσοι κρατάτε στα χέρια σας το πρόγραμμα, το οποίο φαίνεται και από τον προτζέκτορα, οι διευθυντές των 3 τομέων τις σχολής μας θα παρουσιάσουν σύντομα τα εργαστήρια που υπάρχουν σε κάθε τομέα και κυρίως τα προβλήματα που αυτά αντιμετωπίζουν. Στη συνέχεια τον λόγο θα πάρουν οι εισηγητές από την ομάδα εργασίας που θα επεξηγήσουν τις προτάσεις για τα εργαστήρια. Επίσης, θα μιλήσουν και όσοι εισηγητές έχουν δηλώσει στο mail του Συλλόγου ότι ενδιαφέρονται να εισηγηθούν σε κάποιες από τις επιμέρους προτάσεις. Θα ακολουθήσουν από όποιον θέλει από το σώμα διευκρινιστικές ερωτήσεις προς στους εισηγητές. Έπειτα θα περάσουμε στην ενότητα που φέρει τον τίτλο «Τα εργαστήρια σε άλλες σχολές Ηλεκτρολόγων στην Ελλάδα & το εξωτερικό» όπου θα γίνει μια παράθεση της κατάστασης των εργαστηρίων σε άλλες σχολές Ηλεκτρολόγων της Ελλάδας και σε παρεμφερείς σχολές του εξωτερικού. Η παράθεση αυτή θα γίνει με τη μορφή εισήγησης από φοιτητές, οι οποίοι  είτε σπουδάζουν εκεί είτε πήγαν εκεί με το πρόγραμμα Erasmus  και από καθηγητές με  εμπειρία από άλλα πανεπιστήμια. Θα ακολουθήσουν ερωτήσεις από όποιον θέλει από το σώμα προς τους εισηγητές. Τέλος, θα περάσουμε στην ελεύθερη συζήτηση όπου όποιος θέλει από το σώμα θα μπορέσει να τοποθετηθεί, είτε επί του συνόλου των προτάσεων που ακούστηκαν, είτε να παραθέσει κάποια δική του πρόταση ή κάποιο θέμα που κατά την άποψή του δεν έχει θιγεί και σχετίζεται με τα εργαστήρια, είτε γενικώς να πει κάποιο σχόλιο. Στην ενότητα αυτή στην αρχή θα δοθεί ο λόγος και στον κύριο Τροχίδη, καθηγητή Φυσικής από το γενικό τμήμα, ο οποίος θα αναφέρει κάποιες ενδιαφέρουσες σκέψεις που εδώ και κάποιο καιρό σκέφτονται να υλοποιήσουν οι καθηγητές του Γενικού Τμήματος και σχετίζονται με κάποιες εργαστηριακές ασκήσεις στα πλαίσια του μαθήματος Φυσική Ι του πρώτου έτους.
Πριν κλείσω, νιώθω την ανάγκη να επισημάνω ότι το ταξίδι αυτό των ομάδων εργασίας όλους τους προηγούμενους μήνες δεν ήταν εύκολο. Συνάντησε πολλές δυσκολίες, κάποιες από τις οποίες δυστυχώς οφείλονται στο γεγονός ότι η προσπάθεια δεν αγκαλιάστηκε όσο θα έπρεπε από το σύνολο του διδακτικού προσωπικού του τμήματός μας, με εξαίρεση λίγα μέλη ΔΕΠ των οποίων η συνδρομή υπήρξε πραγματικά πολύτιμη. Το γεγονός ότι το εγχείρημα μπόρεσε να συνεχιστεί και να μην λήξει άδοξα οφείλεται καθαρά στην επιμονή και το πείσμα των ανθρώπων που πίστευαν σ’αυτό και δεν σταμάτησαν να τρέχουν. Το ταξίδι αυτό δεν ολοκληρώθηκε, έχει ακόμα δρόμο μπροστά του και επειδή ακριβώς ο τελικός προορισμός είναι κάτι πολύ όμορφο για ολόκληρο το τμήμα, από το οποίο θα ωφεληθούμε όλοι μας, αυτή η προσπάθεια αξίζει και πρέπει να αγκαλιαστεί και από περισσότερα μέλη διδακτικού προσωπικού, αλλά και από περισσότερους φοιτητές. Είναι ανάγκη να μπουν και να συμμετάσχουν νέα παιδιά στο εγχείρημα, για να μπορέσουν να το συνεχίσουν από εκεί που το αφήνουν οι προηγούμενοι, που σιγά σιγά αποφοιτούν και αναγκαστικά φεύγουν. Θα ήταν κρίμα να μείνει ημιτελής αυτή η προσπάθεια συμμετοχής των φοιτητών στη διαμόρφωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας στο τμήμα μας, μια προσπάθεια που αντίστοιχή της έχει πολλά χρόνια να εμφανιστεί στο Σύλλογό μας. Οι τακτικές συναντήσεις των ομάδων εργασίας θα συνεχιστούν και στο επόμενο χρονικό διάστημα και θα εξακολουθήσουν να έχουν τον ανοικτό σε όλους και συλλογικό χαρακτήρα που από την αρχή σκόπευαν και σκοπεύουν να έχουν. Καλούμε όλο τον κόσμο να συμμετάσχει σ’αυτές τις συναντήσεις και ελπίζουμε ότι η σημερινή ημερίδα θα αποτελέσει και αυτή με τη σειρά της έναν ακόμα χρήσιμο σταθμό σ’αυτό το ταξίδι, ένα σταθμό που θα συμβάλει στο να αγκαλιαστεί η προσπάθεια από ακόμα  περισσότερο κόσμο και θα βάλει το δικό του λιθαράκι σ’αυτό που θα έπρεπε από καιρό να μπορούμε να κάνουμε ολόκληρη η πανεπιστημιακή κοινότητα: να συζητάμε και να λύνουμε τα προβλήματά μας ως κοινότητα.
Ελπίζουμε να μοιραστείτε σήμερα μαζί μας και με ολο τον κόσμο που ήρθε τις γνώσεις και τις ιδέες που έχετε για τα εργαστήρια, ακόμα και τις πιο μικρές και φαινομενικά «χαζές», έτσι ώστε να βγούμε όλοι πιο σοφοί και καλύτεροι γνώστες του θέματος για να μπορέσουν να υλοποιηθούν όλες οι προτάσεις που θα ακουστούν. Προσδωκούμε στη συμμετοχή όλων όσων ήρθαν στην σημερινή ημερίδα! Προσδωκούμε στις δικές σας τοποθετήσεις και ερωτήσεις γιατί, όπως λέει και μια αφρικανική παροιμία: «Η γνώση είναι όπως η αγάπη, όταν μοιράζεται αυξάνεται».      Ευχαριστώ για την προσοχή σας!
                                                                           
-Τάσος Παναγιωτόπουλος




Εισηγήσεις της ομάδας εργασίας για τα εργαστήρια επί των προτάσεών της στην ημερίδα της 10/1/2008


1) Εξοπλισμός και λειτουργία εργαστηρίων


Η πρώτη θεματική ενότητα αφορά τον εξοπλισμό και την λειτουργία των εργαστηρίων. Στην ενότητα αυτή ανήκουν δύο προτάσεις της ομάδας εργασίας του Συλλόγου Φοιτητών, οι οποίες παρουσιάζονται στην διαφάνεια.
Σύμφωνα με την πρώτη πρόταση θα πρέπει να γίνει σωστή καταγραφή του εξοπλισμού του κάθε εργαστηρίου και της κατάστασης στην οποία βρίσκεται. Ήδη γνωρίζουμε ότι αυτό το βήμα έχει γίνει από πολλά εργαστήρια του τμήματος. Δυστυχώς όμως η καταγραφή των οργάνων στις περισσότερες περιπτώσεις έχει γίνει πολύ παλιά και συνεπώς δεν αντιπροσωπεύει την παρούσα κατάσταση. Άρα λοιπόν η ανάγκη για συστηματική καταγραφή των οργάνων που διαθέτει το κάθε εργαστήριο είναι επιτακτική.
Η καταγραφή αυτή θα πρέπει να επαναλαμβάνεται σε ετήσια βάση και να συντάσσονται εκθέσεις που θα περιγράφουν με λεπτομέρεια την τρέχουσα κατάσταση του κάθε εργαστηρίου. Οι εκθέσεις αυτές θα περιλαμβάνουν μία αναλυτική λίστα των οργάνων που διαθέτει το εργαστήριο, πόσα και ποια νέα όργανα αγοράστηκαν και ποια έχουν να αποσυρθεί. Επίσης θα περιλαμβάνει μία περιγραφή των ερευνητικών προγραμμάτων και των διπλωματικών εργασιών που εκπονούνται. Ιδανικά, θα πρέπει να δημοσιοποιείται στον Σύλλογο Φοιτητών μία τέτοια έκθεση στην αρχή κάθε ακαδημαϊκού έτους. Διαβάζοντας αυτήν την έκθεση θα μπορεί ο φοιτητής να αποκτά μια γενική ιδέα για τις επιστημονικές περιοχές με τις οποίες ασχολείται το εργαστήριο, ποιά όργανα διαθέτει και ποιό είναι το προσωπικό του.

Η δεύτερη πρόταση αφορά την δημοσιοποίηση του κανονισμού λειτουργίας του κάθε εργαστηρίου. Φυσικά εκτός από τον κανονισμό λειτουργίας θα πρέπει επίσης να δημοσιοποιηθεί και ο κανονισμός ασφαλείας. Είναι χρήσιμο κάθε φοιτητής να έχει στην διάθεσή του αυτούς τους δύο κανονισμούς, διότι η ανάγνωσή τους προσφέρει μία γενική εικόνα για το κάθε εργαστήριο, τον τρόπο με τον οποίο αυτό λειτουργεί και τα διάφορα μέτρα που πρέπει να λαμβάνονται από φοιτητές και προσωπικό ούτως ώστε οι εργαστηριακές ασκήσεις να διεξάγονται με πλήρη ασφάλεια. Οι δύο αυτοί κανονισμοί θα πρέπει να μοιράζονται στους φοιτητές κατά την πρώτη τους επαφή με το εργαστήριο. Δυστυχώς όμως από την έρευνα που κάναμε διαπιστώσαμε πως σχεδόν κανένα εργαστήριο δεν έχει δημοσιοποιήσει αυτούς τους κανονισμούς. Κατά συνέπεια ο Σύλλογος Φοιτητών ζητάει την δημοσιοποίησή τους για όλα τα εργαστήρια του τμήματος.

-Χρήστος Γκέκας



2) Οικονομικοί πόροι και διαχείρισή τους

Στην δεύτερη θεματική ενότητα θίγεται το θέμα των οικονομικών πόρων του κάθε εργαστηρίου και της διαχείρισής τους. Ο Σύλλογος Φοιτητών καταθέτει τις δύο προτάσεις που φαίνονται στην διαφάνεια.

Η πρώτη πρόταση ζητά την δημοσιοποίηση του οικονομικού προϋπολογισμού κάθε εργαστηρίου στην αρχή της ακαδημαϊκής χρονιάς και του οικονομικού απολογισμού στο τέλος της. Η δημοσιοποίηση αυτή θα συμβάλει στην ενίσχυση της διαφάνειας και θα δώσει την δυνατότητα στον Σύλλογο φοιτητών να θέτει προτάσεις στην Συνέλευση Τμήματος για χρηματοδότηση συγκεκριμένων υποδομών προς το συμφέρον των φοιτητών. Είναι προφανές ότι για να γίνει κάτι τέτοιο θα πρέπει ο Σύλλογος Φοιτητών να είναι ενημερωμένος για τα οικονομικά του τμήματος. Επίσης, είναι πολύ σημαντικό για κάθε φοιτητή να γνωρίζει πόσα χρήματα λαμβάνει κάθε εργαστήριο και πως αυτά αξιοποιούνται.

Η δεύτερη πρόταση αφορά την κατανομή των χρημάτων που λαμβάνει το τμήμα μας από το ΤΣΜΕΔΕ. Ζητούμε τα χρήματα του ΤΣΜΕΔΕ που δεν χρησιμοποιούνται για την κάλυψη πάγιων αναγκών να επενδύονται με μακροχρόνιο σχεδιασμό για την βελτίωση των υπαρχόντων εργαστηρίων και την δημιουργία νέων. Επί του παρόντος χρησιμοποιείται ο αλγόριθμος κατανομής χρημάτων δια τρία. Για όσους δεν γνωρίζουν, ο αλγόριθμος αυτός προβλέπει την κατακράτηση μέρος του ποσού για διάφορες ανάγκες του τμήματος (πχ για την χρηματοδότηση της γραμματείας) και τον χωρισμό του υπόλοιπου ποσού σε τρία μέρη, τα οποία αποδίδονται στους τρεις τομείς (Ενέργεια, Τηλεπικοινωνίες, Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών). Στην συνέχεια ο κάθε τομέας είναι υπεύθυνος για την σωστή διαχείριση του ποσού που λαμβάνει. Συνήθης πρακτική είναι ο τομέας να μοιράζει τα χρήματα ισόποσα στα διάφορα εργαστήρια που του ανήκουν.

Ο αλγόριθμος αυτός έχει πολλά θετικά και αρνητικά σημεία. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα που προσφέρει είναι το γεγονός ότι δεν δημιουργεί ανισότητες αφού το ποσό που λαμβάνει ο κάθε τομέας είναι ίδιο. Άρα λοιπόν χρησιμοποιώντας αυτόν τον αλγόριθμο αποφεύγονται διάφορες προστριβές ανάμεσα στους τομείς. Παρόλα αυτά όμως, ο κατακερματισμός του αρχικού χρηματικού ποσού καθιστά δύσκολη έως αδύνατη την αγορά ενός ακριβού οργάνου από κάποιο εργαστήριο. Για να καταστεί αυτό εφικτό απαιτείται οι διευθυντές των εργαστηρίων να εφαρμόζουν μακροχρόνιο σχεδιασμό, δηλαδή να εξοικονομούν κάποια χρηματα κάθε ακαδημαϊκή χρονιά με στόχο να καλύψουν μελλοντικές ανάγκες του εργαστηρίου.
Εκτός από τον αλγόριθμο δια τρία έχουν προταθεί αρκετές ακόμη λύσεις για την κατανομή των χρημάτων που λαμβάνει το τμήμα. Μία από αυτές τις λύσεις περιλαμβάνει την διάθεση χρημάτων από το τμήμα ούτως ώστε σε κάθε ακαδημαϊκή χρονιά να αναβαθμίζεται και ένα εργαστήριο. Η λύση αυτή έχει το πλεονέκτημα ότι θα μπορεί το εργαστήριο να αναβαθμίζεται άμεσα, χωρίς να απαιτείται μακροχρόνιος σχεδιασμός. Παρόλα αυτά όμως, η βιωσιμότητα αυτής της λύσης είναι αμφισβητήσιμη, δεδομένου ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να δημιουργηθούν προστριβές ανάμεσα στους τομείς και τα εργαστήρια. Άλλες λύσεις που έχουν προταθεί περιλαμβάνουν τον διαχωρισμό των εργαστηρίων είτε σε προτομεακά και μετατομεακά είτε σε ερευνητικά και εκπαιδευτικά και ανάλογο διαχωρισμό της χρηματοδότησης.
Όπως αναφέρθηκε και προηγουμένως, κάθε λύση έχει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά της. Εμείς πλέον καλούμαστε να συνθέσουμε τις διάφορες ιδέες και προτάσεις ούτως ώστε να αξιοποιήσουμε τα πλεονεκτήματά που προσφέρει η κάθε πρόταση και να αμβλύνουμε τα μειονεκτήματα.

-Χρήστος Γκέκας



3) Προσωπικό και χώροι


Σε αυτήν την θεματική ενότητα θα γίνει μία συζήτηση σχετικά με το προσωπικό του κάθε εργαστηρίου και τους χώρους του. Αναμφισβήτητα η έλλειψη προσωπικού και χώρων είναι δύο από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα εργαστήρια.

Ο Σύλλογος Φοιτητών καταθέτει την εξής πρόταση: Να γίνει λεπτομερής καταγραφή των μελών ΕΤΕΠ κάθε εργαστηρίου και των καθηκόντων που αυτοί έχουν αναλάβει. Η καταγραφή αυτή θα πρέπει να γίνει από τους διευθυντές των τομέων και να δημοσιοποιηθούν τα αποτελέσματα. Με τον τρόπο αυτό κάθε φοιτητής θα ξέρει που να απευθυνθεί όταν του παρουσιαστεί ένα πρόβλημα σε κάποιο εργαστήριο. Επίσης, αφού γίνει αυτή η καταγραφή θα μπορούμε να μιλάμε πιο εμπεριστατωμένα σχετικά με τις ανάγκες σε προσωπικό που υπάρχουν.

Ένα μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα εργαστήρια είναι ότι συνταξιοδοτούνται τα μέλη ΕΤΕΠ και η πολιτεία δεν προκηρύσσει νέες θέσεις για την κάλυψη των αναγκών. Με τον τρόπο αυτό έχει δημιουργηθεί μεγάλη έλλειψη προσωπικού στην πλειοψηφία των εργαστηρίων, γεγονός που δυσχεραίνει ακόμη περισσότερο την λειτουργία τους. Παρόλο που αυτό το πρόβλημα φαίνεται δυσεπίλυτο, μπορεί το τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών σε συνεργασία με τον Σύλλογο Φοιτητών Ηλεκτρολόγων Μηχανολόγων να οργανώσουν συγκεκριμένες δράσεις και κινητοποιήσεις που θα αναδεικνύουν το πρόβλημα στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο και θα απαιτούν την άμεση επίλυσή του από το Υπουργείο. Δυστυχώς είναι γεγονός ότι οι πολιτικοί στην χώρα μας ενεργοποιούνται μόνο εάν διαισθανθούν απώλεια ψήφων, άρα θα πρέπει κι εμείς να λάβουμε τα μέτρα μας.

- Χρήστος Γκέκας



4) Εισαγωγή προπαρασκευαστικού εργαστηρίου στο
βασικό κύκλο σπουδών

  Στην ενότητα αυτή των προτάσεων των ομάδων εργασίας για τα εργαστήρια συζητήθηκε η ανάγκη των προπτυχιακών φοιτητών των πρώτων ετών να έρθουν σε επαφή με εργαστηριακά όργανα και εξαρτήματα που σχετίζονται με την επιστήμη του ηλεκτρολόγου μηχανικού και μηχανικού υπολογιστών.

  Συγκεκριμένα, η εν λόγω πρόταση σχετίζεται με τρεις επιμέρους ανάγκες των φοιτητών. Η πρώτη ανάγκη αφορά τη γνωριμία με τα όργανα που είναι απαραίτητα για τις πρώτες εργαστηριακές ασκήσεις και μετρήσεις που πραγματοποιούν οι φοιτητές στα εργαστήρια μαθημάτων του βασικού κύκλου, όπως για παράδειγμα ο παλμογράφος, η γεννήτρια, το κολλητήρι, ή εξαρτήματα όπως αντιστάσεις, τρανζίστορ κ.τ.λ. Η γνωριμία με τα παραπάνω και η εξοικείωση με τη χρήση τους στην παρούσα φάση, γίνεται στο εργαστήριο Ηλεκτρονικής Ι. Αναγκαστικά όμως, οι ασκήσεις που αφορούν το μάθημα της Ηλεκτρονικής Ι γίνονται πλέον στο εργαστήριο Ψηφιακών συστημάτων Ι, δηλαδή ουσιαστικά στα πλαίσια διαφορετικού μαθήματος. Σε περίπτωση θέσπισης ενός προπαρασκευαστικού εργαστηρίου, πιθανότατα στο 2ο εξάμηνο, οι φοιτητές θα μπορούσαν να προετοιμάζονται, έτσι ώστε στο εργαστήριο Ηλεκτρονικής Ι να κάνουν πλέον ασκήσεις Ηλεκτρονικής, έχοντας έτσι τη δυνατότητα να κάνουν και περισσότερες ασκήσεις πάνω στο αντικείμενο από όσες γίνονται τώρα, τόσο στο μάθημα της Ηλεκτρονικής όσο και των ψηφιακών συστημάτων.
  Η δεύτερη επιμέρους ανάγκη που εντοπίστηκε κατά τις συζητήσεις και εκδηλώσεις των ομάδων εργασίας για τα εργαστήρια, είναι η ανάγκη να πάρουν οι φοιτητές του βασικού κύκλου μια πρώτη γεύση από το αντικείμενο των τριών τομέων της σχολής. Με το νέο πρόγραμμα σπουδών και με κάποιες μετακινήσεις μαθημάτων από τους τομείς στο βασικό κύκλο, οι φοιτητές πλέον παίρνουν σε αυτόν γνώσεις από τα αντικείμενα και των τριών τομέων, αποκτώντας μία σαφέστερη εικόνα για το αντικείμενό τους. Ωστόσο, η επαφή των φοιτητών του βασικού κύκλου με τα εργαστήρια των τομέων είναι μικρή, ή για κάποιους τομείς μηδενική (π.χ. τηλεπικοινωνιακός). Φυσικά γίνεται αντιληπτό ότι οι φοιτητές του βασικού κύκλου δεν έχουν τις απαραίτητες γνώσεις ώστε να πραγματοποιήσουν τις περισσότερες από τις ασκήσεις που σχετίζονται με τα αντικείμενα των τομέων. Ωστόσο θα μπορούσαν να παρακολουθήσουν κάποια επίδειξη από τα εργαστήρια των τομέων, ώστε να παίρνουν και μία γεύση από την εφαρμογή της γνώσης που προσφέρει ο καθένας από τους τομείς.
  Η τρίτη ανάγκη που εκφράζεται κατά καιρούς από πολλούς φοιτητές είναι η απόκτηση βασικών ηλεκτρολογικών γνώσεων, όπως π.χ. ο ηλεκτρολογικός πίνακας. Μέσα από συζητήσεις με τους καθηγητές εκφράστηκε η άποψη ότι αυτές οι γνώσεις δε σχετίζονται άμεσα με το αντικείμενο του μηχανικού, αλλά κυρίως του τεχνίτη. Ωστόσο υπάρχει αρκετή διάθεση από αρκετούς φοιτητές για κάποιο σεμιναριακού τύπου εργαστήριο, στο οποίο θα μας παρέχονται κάποιες βασικές ηλεκτρολογικές γνώσεις.
 
   Στο πλαίσιο των παραπάνω αναγκών οι ομάδες εργασίας προτείνουν την εισαγωγή προπαρασκευαστικού εργαστηρίου στο πρόγραμμα σπουδών του 2ου εξαμήνου. Αυτό θα μπορούσε να χωρίζεται σε 3 μέρη: Στο πρώτο μέρος (π.χ. πρώτο 3ωρο) να γίνεται η γνωριμία και η πρώτη χρήση από τους φοιτητές των βασικών εργαστηριακών οργάνων. Στο δεύτερο μέρος να γίνεται μία παρουσίαση – επίδειξη από τα εργαστήρια των τομέων, κάποιων εργαστηριακών ασκήσεων, χαρακτηριστικών των αντικειμένων του εκάστοτε τομέα. Στο τρίτο μέρος, θα μπορούσε να γίνεται ένα σεμινάριο βασικών ηλεκτρολογικών γνώσεων.
  Τα προβλήματα που εντοπίζονται είναι τα εξής: Οι χώροι που μπορούν να χρησιμοποιηθούν και το προσωπικό  που θα αναλάβει τη διεξαγωγή τους. Από όσα προέκυψαν μετά από συζήτηση με καθηγητές, προπαρασκευαστικό εργαστήριο, τουλάχιστον για τη γνωριμία με τα όργανα, παλαιότερα υπήρχε, αλλά καταργήθηκε λόγω του μεγάλου αριθμού των φοιτητών στο βασικό κύκλο και της έλλειψης χώρων και προσωπικού.
  Τέλος, όσον αφορά το ποιος τομέας θα αναλάβει το συγκεκριμένο εργαστήριο, θεωρούμε ότι δεν είναι δυνατόν να αναληφθεί αποκλειστικά από έναν τομέα, ειδικά όσον αφορά τις εργαστηριακές επιδείξεις των τομέων, αλλά θα πρέπει να υπάρξει συνεργασία των τομέων στη διεξαγωγή του.

-Κορίνα Παππή



5) Από τη θεωρία στην πράξη: Εξοικείωση και εφαρμογή

    Στην ενότητα αυτή συζητήθηκαν οι τρόποι με τους οποίους μπορούμε οι φοιτητές να περάσουμε από τη θεωρία στην πράξη και να εφαρμόσουμε αυτά που μαθαίνουμε. Οι τρόποι τους οποίους εντοπίσαμε είναι η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ενασχόλησή μας με τα εργαστήρια και εκπόνηση εργασιών – projects, όπου θα καλούμαστε να χρησιμοποιήσουμε τις θεωρητικές μας γνώσεις.

  Στο πλαίσιο των παραπάνω, η ομάδα εργασίας για τα εργαστήρια προτείνει τη θέσπιση ωρών κατά τις οποίες τα εργαστήρια θα παραμένουν ανοιχτά για όποιον φοιτητή το επιθυμεί, υπό την επίβλεψη πάντα κατάλληλου προσωπικού. Στόχος είναι να μπορούν οι φοιτητές να λύσουν απορίες, να εμπεδώσουν πρακτικές εφαρμογές και να εξοικειωθούν με τα όργανα των εργαστηρίων.
  Αναγνωρίζουμε βέβαια τη δυσκολία που υπάρχει λόγω του μεγάλου αριθμού των φοιτητών, ειδικά στο βασικό κύκλο, αλλά και λόγω της έλλειψης προσωπικού ή της δυσκολίας χειρισμού ακριβών και μεγάλων οργάνων σε διάφορα εργαστήρια. Ωστόσο θεωρούμε δυνατόν να ανοίγουν τα εργαστήρια κάποιες ώρες τη βδομάδα, υπό την επίβλεψη τεχνικού προσωπικού. Για παράδειγμα θα μπορούσε αρχικά η πρόταση αυτή να εφαρμοστεί σε εργαστήρια του βασικού κύκλου, όπου δεν υπάρχει βαρύς εξοπλισμός.

 Στο πλαίσιο της εξοικείωσης των φοιτητών με την πρακτική εφαρμογή της γνώσης, προτείνουμε την εισαγωγή προαιρετικών εργασιών. Αυτές οι εργασίες θα είναι είτε κατασκευαστικές, όπου αυτό είναι δυνατόν, είτε μετρητικές, αν πρόκειται για ηλεκτρικά και πεδιακά μεγέθη, είτε σχεδιαστικές. Έτσι οι φοιτητές θα έχουν την ευκαιρία να μαθαίνουν το αντικείμενο των μαθημάτων σε βάθος, αφού θα μπαίνουν στη διαδικασία να αντιμετωπίσουν και να λύσουν ένα πραγματικό, πρακτικό πρόβλημα. Επιπλέον, πιστεύουμε ότι δε θα υπάρχει πρόβλημα συμμετοχής των φοιτητών στις εργασίες, αν αυτές είναι προαιρετικού ή απαλλακτικού χαρακτήρα και κυρίως, αν στοχεύουν στην εμβάθυνση των φοιτητών στο αντικείμενο, με προϋπόθεση τη συνεργασία φοιτητή και καθηγητή πάνω στο αντικείμενο και όχι την απλή συγκέντρωση πληροφοριών και βιβλιογραφίας για την εκπόνηση της εργασίας. Θα θέλαμε δηλαδή αυτές οι εργασίες να μην είναι απλά κάποιες αναφορές προς διόρθωση, αλλά να έχουν ως κύριο στόχο την άμεση επικοινωνία και αλληλεπίδραση φοιτητών και καθηγητών.
 
Τέλος, προτείνουμε τη μετατροπή κάποιων υπαρχόντων μαθημάτων που είναι κυρίως εργαστηριακής φύσης σε αποκλειστικά εργαστηριακά μαθήματα, ώστε να λαμβάνουν οι φοιτητές όλη την απαραίτητη γνώση μέσα στο εργαστήριο. Αυτό μπορεί να γίνει σε κάποια μαθήματα λόγω του χαρακτήρα τους, ο οποίος αφορά κυρίως πρακτική εφαρμογή γνώσεων επιστημονικών πεδίων μέσα από εργαστηριακές ασκήσεις. Αντίστοιχα προτείνουμε την εισαγωγή κάποιων εργαστηριακών ασκήσεων σε μερικά μαθήματα με τέτοιο χαρακτήρα, όπου η έλλειψη εργαστηριακής εξάσκησης οδηγεί στην ελλιπή γνώση. Σκοπός αυτής της πρότασης δεν είναι η περαιτέρω επιβάρυνση ή εντατικοποίηση του προγράμματος σπουδών, αλλά η προσαρμογή του, ώστε να αποκτήσει έναν όχι μόνο θεωρητικό, αλλά και πρακτικό – και άρα πιο ολοκληρωμένο – χαρακτήρα.

Πιστεύουμε στη συνεργασία καθηγητών και φοιτητών ώστε να μπορέσουμε να υλοποιήσουμε αυτές τις προτάσεις. Ουσιαστικά, αποτελούν μια προσαρμογή του προγράμματος σπουδών και τη θεώρησή του από μία σκοπιά που θέτει ως κεντρικό ζήτημα την πρακτική εφαρμογή της γνώσης και την ανάπτυξη της σκέψης και της μεθοδολογίας του μηχανικού.

-Κορίνα Παππή
« Last Edit: January 14, 2008, 21:59:08 pm by electroSOK » Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
Καμένος
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2322


View Profile
Re: Ημερίδα του τμήματος για τα εργαστήρια, Πέμπτη 10/1/2008
« Reply #121 on: January 14, 2008, 21:58:32 pm »

Quote from: electroSOK on January 14, 2008, 20:56:21 pm
Επειδή η προσπάθεια των  ομάδων εργασίας είναι του Συλλόγου ολόκληρου, δεν είναι σωστό το υλικό (πχ. ηχογράφηση) να υπάρχει μόνο στο site/ φόρουμ ενός σχήματος ή μιας παράταξης, γι'αυτό και ο Χρήστος θα ανεβάσει την ηχογράφηση στην σελίδα του Συλλόγου όπως επίσης και στα downloads του thmmy.gr (στον φάκελο των ομάδων εργασίας που υπάρχει εδώ και 2 χρόνια), ώστε η ηχογράφηση να υπάρχει και εκεί (και από κει και πέρα ας υπάρχει και στα site/ φορουμ οποιουδήποτε σχήματος ή παράταξης ή οργάνωσης ή κόμματος ή αθλητικού σωματείου ή χωροεσπεριδικής συλλογικότητας  Grin ! )

To υλικό δεν έχει ανέβει στο site κανενός φόρουμ κανενός σχήματος. Έχει ανέβει σε ένα χώρο που έχει domain το www. synenergeia. net και είναι δικός μου (www.synenergeia.net/manos/).. Το έβαλα εκεί α)για να το κατεβάσει ο Χρήστος και να το βάλει στο site του συλλόγου και β)να το κατεβάσει όποιος άλλος θέλει.

Εξάλλου στο site του συλλόγου θα ανεβεί με μικρότερη ποιότητα και μάλλον θα ανεβεί ενιαίο το αρχειο και όχι αποσπασματικά όπως το έφτιαξα..

Δε νομίζω να υπάρχει κανένα πρόβλημα να υπάρχει εκεί.. Αλλιώς να το σβήσω..
« Last Edit: January 14, 2008, 22:02:26 pm by Καμένος » Logged
chggr005
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2566


Free ...as a bird (Beatles)


View Profile
Re: Ημερίδα του τμήματος για τα εργαστήρια, Πέμπτη 10/1/2008, 11π.μ.
« Reply #122 on: January 14, 2008, 22:11:05 pm »

Το έντυπο υλικό από την ημερίδα έχει ανέβει στο site του Συλλόγου Φοιτητών και μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ: http://genesis.ee.auth.gr/student/arxeio/2008/Ergastiria.zip

Πρόκειται για ένα zip αρχείο, 1.8 ΜΒ που περιέχει τις εισηγήσεις της ομάδας εργασίας, την αφίσα της εκδήλωσης, το πρόγραμμά της κα.
Logged

Goodbye to you, my trusted friend.
We've known each other since we were nine or ten.
Together we 've  climbed hills or trees.
Learned of love and ABC's,
skinned our hearts and skinned our knees.

Goodbye my friend, it's hard to die,
when all the birds are singing in the sky,
Now that the spring is in the air.
Ο λογαριασμός έχει παραβιαστεί, μην ανοίξετε το link. are everywhere.
When you see them I'll be there.

We had joy, we had fun, we had seasons in the sun.
But the hills that we climbed
were just seasons out of time.

Terry Jacks - Seasons In The Sun


Οι πρωτοετείς φοιτητές μπορούν να ενημερωθούν για τον Σύλλογο Φοιτητών Ηλεκτρολόγων Μηχανολόγων Μηχανικών από εδώ:  Σύλλογος Φοιτητών
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Ημερίδα του τμήματος για τα εργαστήρια, Πέμπτη 10/1/2008, 11π.μ.
« Reply #123 on: January 14, 2008, 22:14:19 pm »

Quote from: pandora on January 14, 2008, 21:34:18 pm
Quote from: electroSOK on January 14, 2008, 20:47:05 pm

Δηλ. κάποιες δικές μας δράσεις-προσπάθειες που ενδεχομένως να οδηγήσουν σε μεγαλύτερη συμμετοχή του κόσμου στις επόμενες ημερίδες είναι η δημιουργία στο gallery ειδικής κατηγορίας για τις φωτος της ημερίδας, το ανέβασμα στο downloads στην κατηγορία "ομάδες εργασίας" όλων των σχετικών με απομαγνητοφωνήσεις και με υλικό και η ανανέωση του archive στον αντίστοιχο πίνακα του φόρουμ για τις ομάδες εργασίας??  Huh

Όχι βέβαια... κάνουμε κάποιες πρώτες κινήσεις στα ηλεκτρονικά μέσα, που τα παρακολουθεί αρκετός κόσμος για να ενημερωθεί καταρχήν όποιος τα επισκέπτεται για τις ημερίδες (α, παρεπιπτόντως δεν προσωποποιείται το θέμα σε κάποια παράταξη, δεν ξέρω πού αναφέρεσαι).

Η Κορίνα αναφέρθηκε σε κάποιες κινήσεις σε επίπεδο φόρουμ, από κει και πέρα θα κινητοποιηθούμε και εντός σχολής. Το κακό είναι ότι ο κόσμος από ότι φαίνεται σε μεγάλο βαθμό δείχνει αδιάφορος για τα τεκταινόμενα στη σχολή (και δεν εννοώ τα μαθήματα αλλά τις φοιτητικές κινητοποιήσεις/ πρωτοβουλίες/ δραστηριότητες/ εκδηλώσεις).

Απλά ρε παιδιά, να πάρουμε μια ανάσα γιατί έχουμε και διάβασμα!! Smiley Cheesy

H ερώτηση προς την Κορίνα είναι διευκρινιστικής φύσεως γιατί δεν κατάλαβα καλά τι εννοεί και χρειάζεται να ξέρουμε με σαφήνεια τι προτείνει ή τι σκέφτεται ο καθένας για να μπορέσουμε να κάνουμε ένα καλό επανασχεδιασμό στην επόμενη συνάντηση. Η ερώτηση δεν είναι κάποια κριτική της μορφής "καλά ρε παιδιά μόνο αυτα προτείνετε?" ή "καλά ρε παιδιά αυτές είναι οι προτάσεις που θα ανεβάσουν τη συμμετοχή?".

Αλλά επειδή η συνενόηση εξακολουθεί να είναι μπουζούκι  band , καλύτερα τα λέμε από κοντά.  Wink


Το σχήμα στο οποίο αναφερόμουν ήταν η ΦΟΙΣΥ γιατί από το όνομα του λινκ κατάλαβα ότι η ηχογράφηση ανέβηκε σε κάποιο χώρο του φόρουμ της ΦΟΙΣΥ. Με την απάντηση του Καμένου λύθηκε η παρανόηση. Στη συνάντηση των ομάδων εργασίας πριν τις γιορτές (στην οποία δεν ήσουν pandora λόγω της εγχείρησης που είχες) είχα πει κάποια σχετικά πράγματα, και με τον Χρήστο (με τον οποίο μιλάω τώρα στο MSN) λέγαμε ότι το σωστό είναι πρώτα να ανέβουν όλα σε κάποιο ουδέτερο site (site Συλλόγου και thmmy.gr) και μετά οπουδήποτε αλλού (είτε φόρουμ-site σχήματος/παράταξης, είτε προσωπικό χώρο κάποιου στο ίντερνετ). Μάλλον η σχετική ανοργανωσιά μας αυτές τις μέρες οδήγησε στο να μην ανεβούν πρώτα όλα στο site του Συλλογου και στο thmmy.gr, τεσπα, ο Χρηστος θα τα ανεβασει το συντομοτερο ωστε απο αυριο να ειναι ολα στη θεση τους!
« Last Edit: January 14, 2008, 22:19:29 pm by electroSOK » Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Ημερίδα του τμήματος για τα εργαστήρια, Πέμπτη 10/1/2008, 11π.μ.
« Reply #124 on: January 14, 2008, 22:20:54 pm »

Quote from: electroSOK on January 14, 2008, 22:14:19 pm
Αλλά επειδή η συνενόηση εξακολουθεί να είναι μπουζούκι  band , καλύτερα τα λέμε από κοντά.  Wink


Χιχι! Κέφια, κέφια!!  Grin  Wink
Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Ημερίδα του τμήματος για τα εργαστήρια, Πέμπτη 10/1/2008, 11π.μ.
« Reply #125 on: January 14, 2008, 22:23:58 pm »

Quote from: electroSOK on January 14, 2008, 22:14:19 pm


H ερώτηση προς την Κορίνα είναι διευκρινιστικής φύσεως γιατί δεν κατάλαβα καλά τι εννοεί και χρειάζεται να ξέρουμε με σαφήνεια τι προτείνει ή τι σκέφτεται ο καθένας για να μπορέσουμε να κάνουμε ένα καλό επανασχεδιασμό στην επόμενη συνάντηση. Η ερώτηση δεν είναι κάποια κριτική της μορφής "καλά ρε παιδιά μόνο αυτα προτείνετε?" ή "καλά ρε παιδιά αυτές είναι οι προτάσεις που θα ανεβάσουν τη συμμετοχή?".

Αλλά επειδή η συνενόηση εξακολουθεί να είναι μπουζούκι  band , καλύτερα τα λέμε από κοντά.  Wink


Ναι ρε συ εννοείται, κι εγώ γι'αυτό το είπα γιατί δεν είναι δυνατόν να αυξηθεί η συμμετοχή μόνο μέσω φόρουμ. Άλλωστε οι περισσότεροι "τακτικοί" φορουμίτες ήρθαν. Και μάλιστα κάποιος το σχολίασε πώς γίνεται όλοι να γνωριζόμαστε μεταξύ μας ! Cheesy Tongue

ps μετά την απάντηση του Καμένου το κατάλαβα αυτό για το υλικό,οκ εφόσον συννενοηθήκαμε ... Cheesy

 band

 Grin Cheesy
Logged
Καμένος
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2322


View Profile
Re: Ημερίδα του τμήματος για τα εργαστήρια, Πέμπτη 10/1/2008, 11π.μ.
« Reply #126 on: January 14, 2008, 22:24:54 pm »

Βασικά μόλις ανεβούν όλα στο site του συλλόγου ή στο φόρουμ θα τα σβήσω από το δικό μου...
Logged
4Dcube
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9068


just.do.it.cut.carrots.


View Profile
Re: Ημερίδα του τμήματος για τα εργαστήρια, Πέμπτη 10/1/2008, 11π.μ.
« Reply #127 on: January 14, 2008, 22:26:04 pm »

Quote from: electroSOK on January 14, 2008, 20:47:05 pm
Υ.Γ.: Ομολογώ πάντως ότι δεν κατάλαβα τα εξής:

4Dcube wrote: "Κατά τα άλλα, το πόσο πετυχημένη ήταν στο περιεχόμενο, πιστεύω θα κριθεί από τις ημερίδες που θα ακολουθήσουν." 

Πώς γίνεται το περιεχόμενο μιας ημερίδας (όχι της συνολικής προσπάθειας των ομάδων εργασίας, αλλά της ημερίδας ξέχωρα) να κρίνεται από το τι θα γίνει στις επόμενες ημερίδες??  Huh
Αν οι επόμενες ημερίδες είναι καλύτερες, σημαίνει ότι αυτή πέτυχε Smiley
Οι ημερίδες έχουν πληροφοριακό χαρακτήρα, έτσι; Λοιπόν, η ύπαρξη και μόνο επιπλέον ημερίδων σημαίνει κάποια πρόοδο και ότι η προσπάθεια συνεχίζεται.
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=6CAzdawCzhg
chggr005
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2566


Free ...as a bird (Beatles)


View Profile
Re: Ημερίδα του τμήματος για τα εργαστήρια, Πέμπτη 10/1/2008, 11π.μ.
« Reply #128 on: January 14, 2008, 22:29:11 pm »

Quote from: Καμένος on January 14, 2008, 21:58:32 pm
Δε νομίζω να υπάρχει κανένα πρόβλημα να υπάρχει εκεί.. Αλλιώς να το σβήσω..

Η ένσταση που έχω να καταθέσω είναι ότι δεν θα πρέπει το ακουστικό υλικό από μία ημερίδα που οργανώνει ο Σύλλογος Φοιτητών να μοιράζεται από οπουδήποτε αλλού εκτός του επίσημου site του Συλλόγου.

Πριν γίνει το οποιοδήποτε βήμα και δημοσιοποιηθεί η διεύθυνση στο κοινό, θα έπρεπε να είχε προηγηθεί συνεννόηση με τα υπόλοιπα μέλη της οργανωτικής επιτροπής της ημερίδας.

Καλώς ή κακώς, το domain www.synenergeia.net έχει ταυτιστεί με το σχήμα της ΦΟΙ.ΣΥ. και εφόσον η ημερίδα είναι του συλλόγου φοιτητών, θα έπρεπε να ανέβει εκεί προσωρινά για εσωτερική διακίνηση στην οργανωτική επιτροπή και όχι να δοθεί δημόσια. Δημόσια έπρεπε να διατίθεται αποκλειστικά από το site του Συλλόγου.

Τώρα βέβαια ό,τι έγινε έγινε. Άλλη φορά να γίνεται καλύτερη συνεννόηση.
Logged

Goodbye to you, my trusted friend.
We've known each other since we were nine or ten.
Together we 've  climbed hills or trees.
Learned of love and ABC's,
skinned our hearts and skinned our knees.

Goodbye my friend, it's hard to die,
when all the birds are singing in the sky,
Now that the spring is in the air.
Ο λογαριασμός έχει παραβιαστεί, μην ανοίξετε το link. are everywhere.
When you see them I'll be there.

We had joy, we had fun, we had seasons in the sun.
But the hills that we climbed
were just seasons out of time.

Terry Jacks - Seasons In The Sun


Οι πρωτοετείς φοιτητές μπορούν να ενημερωθούν για τον Σύλλογο Φοιτητών Ηλεκτρολόγων Μηχανολόγων Μηχανικών από εδώ:  Σύλλογος Φοιτητών
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Ημερίδα του τμήματος για τα εργαστήρια, Πέμπτη 10/1/2008, 11π.μ.
« Reply #129 on: January 14, 2008, 22:32:28 pm »

Quote from: Καμένος on January 14, 2008, 22:24:54 pm
Βασικά μόλις ανεβούν όλα στο site του συλλόγου ή στο φόρουμ θα τα σβήσω από το δικό μου...

Γιατί θα τα σβήσεις παρακαλώ??.. Γιατί δεν θα χεις χώρο για να ανεβάσεις μετά πονηρό υλικό?.. πουλάκι μου  Grin  Grin

Μάνο, ένα σου λέω: Η θέση του συντονιστή της ημερίδας τελικά ήταν η πιο όμορφη και απολαυστική (από πολλές σκοπιές..).. τα περαιτέρω τα λέμε από κοντά  Lips Sealed    Grin
Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Ημερίδα του τμήματος για τα εργαστήρια, Πέμπτη 10/1/2008, 11π.μ.
« Reply #130 on: January 14, 2008, 22:33:59 pm »

Quote from: electroSOK on January 14, 2008, 22:32:28 pm

Μάνο, ένα σου λέω: Η θέση του συντονιστή της ημερίδας τελικά ήταν η πιο ευεργετημένη (από πολλές σκοπιές..).. τα περαιτέρω τα λέμε από κοντά  Lips Sealed

 8) Suspicious

 Huh

Logged
anonymous-root
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8574


What do you want to troll today?


View Profile
Re: Ημερίδα του τμήματος για τα εργαστήρια, Πέμπτη 10/1/2008, 11π.μ.
« Reply #131 on: January 14, 2008, 22:41:07 pm »

Πλακωθείτε λίγο ακόμα για τα αρχεία της ημερίδας και το χώρο.

Δεν μου έχουν έρθει ακόμα τα ποπ κορν.

ούτε νηπιαγωγείο να ήσασταν!
« Last Edit: January 14, 2008, 22:45:00 pm by anonymous-root » Logged
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Ημερίδα του τμήματος για τα εργαστήρια, Πέμπτη 10/1/2008, 11π.μ.
« Reply #132 on: January 14, 2008, 23:10:56 pm »

Quote from: anonymous-root on January 14, 2008, 22:41:07 pm
Πλακωθείτε λίγο ακόμα για τα αρχεία της ημερίδας και το χώρο.

Δεν μου έχουν έρθει ακόμα τα ποπ κορν.

ούτε νηπιαγωγείο να ήσασταν!

Καλά επειδή μάλλον το χιούμορ και η φαντασία απουσιάζουν σταματώ γιατί στο τέλος από κει που πάμε να κάνουμε λίγο πλάκα και λίγο πείραγμα θα βγούμε και μαλάκες και παρεξηγημένοι.
« Last Edit: January 14, 2008, 23:46:03 pm by electroSOK » Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Ημερίδα του τμήματος για τα εργαστήρια, Πέμπτη 10/1/2008, 11π.μ.
« Reply #133 on: January 14, 2008, 23:12:47 pm »

Pandora, οχι ευεργετημενη! Αλλά όμορφη και απολαυστικη! Και ο λογος ειναι ποιητικός!
« Last Edit: January 14, 2008, 23:39:21 pm by electroSOK » Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Ημερίδα του τμήματος για τα εργαστήρια, Πέμπτη 10/1/2008, 11π.μ.
« Reply #134 on: January 14, 2008, 23:27:02 pm »

Quote from: electroSOK on January 14, 2008, 23:12:47 pm
Pandora, οχι ευεργετημενη! Αλλά όμορφη και απολαυστικη! Και ο λογος ειναι ποιητικος!  SuperInnocent

θα με κάνεις να σου στείλω πμ...... Cheesy
Logged
Pages: 1 ... 7 8 [9] 10 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...