• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 23:41:12 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 23:41:12 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
H Στοά των Off Topic
by Katarameno
[Today at 20:28:39]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[Today at 19:40:47]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by chatzikys
[Today at 19:26:00]

Σιδηροδρομικό Δυστύχημα σ...
by Katarameno
[Today at 18:22:39]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by tzortzis
[Today at 07:55:05]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 00:45:33]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9965
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426723
Total Topics: 31711
Online Today: 262
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 46
Guests: 128
Total: 174
victoria
Mr Z
georgepana9
Pakapis5
Leou
IBOURAS
vlahakisthodoris
George15
valentini
maik
marnas
Mr Watson
manwlakhs
aafroditi
stavros0201
coyg
vaggelisx
gkg
ppoug
eleftheria
npalami
Laris
Bill g
Chr1sgr
mett
jimalexoud
kgakisb
iliaspapam
Captain
sterxz
okanpala
thomasdt
firefox1
0restis
Vmous
Saint_GR
kalantzopoulos
skoloni
stephystam
tmpadasn
giorgos_skl
Carot1456
st3.kt
papaloui
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Χειμερινής Εξεταστικής 2024-2025
THMMY.gr > Forum > Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα > Περί Υπολογιστών... > Hardware > Σκληροί Δίσκοι, CD, DVD, Κάρτες μνήμης (Moderators: chatzikys, PolarBear) > Ερώτηση συμβατότητας καρτών RAM
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 3 Go Down Print
Author Topic: Ερώτηση συμβατότητας καρτών RAM  (Read 4139 times)
Tempus Fugit
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 6329


Tempus Mpatsit


View Profile
Ερώτηση συμβατότητας καρτών RAM
« on: October 09, 2007, 20:16:20 pm »

Έχω στον υπολογιστή μου δύο κάρτες DIMM 256MB DDR οι οποίες είναι 400MHz και έχω βρει μια κάρτα DIMMS 128ΜB αλλά στα 133MHz. Επειδη δεν γνωρίζω επι του παρόντως, μπορώ να την προσθέσω και την 128αρα στον υπολογιστή μου? Υπάρχει κάποιο κόλλημα συμβατότητας στα Hz η κάτι τέτοιο?

Λογικά και η 128αρα θα είναι DDR. Είναι απο υπολογιστή του 2001.
Logged

"Αν θέλεις κάτι πάρα πολύ όλο το συμπαν θα συνομωτήσει για να σου σπάσει τ' αρχίδια"
-Coelho my ass



anonymous-root
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8574


What do you want to troll today?


View Profile
Re: Ερώτηση συμβατότητας καρτών RAM
« Reply #1 on: October 09, 2007, 20:26:03 pm »

Οι 400αρες είναι DDR
Αυτή που έχεις είναι SDRAM

απλά δε μπορείς, γιατί δεν μπαίνει στην υποδοχή Cheesy
« Last Edit: October 09, 2007, 20:28:23 pm by anonymous-root » Logged
Tempus Fugit
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 6329


Tempus Mpatsit


View Profile
Re: Ερώτηση συμβατότητας καρτών RAM
« Reply #2 on: October 09, 2007, 20:31:26 pm »

Quote from: anonymous-root on October 09, 2007, 20:26:03 pm
Οι 400αρες είναι DDR
Αυτή που έχεις είναι SDRAM

απλά δε μπορείς, γιατί δεν μπαίνει στην υποδοχή Cheesy

o shit. Οντως. Εχει ίδιο μήκος αλλά έχει 2 δόντια, η υποδοχή έχει ενα... Γμτ, τώρα το προσεξα.  Undecided

Κρίμα... Δεν την γλιτώνω την αγορά της 512...
Logged

"Αν θέλεις κάτι πάρα πολύ όλο το συμπαν θα συνομωτήσει για να σου σπάσει τ' αρχίδια"
-Coelho my ass



Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Ερώτηση συμβατότητας καρτών RAM
« Reply #3 on: October 10, 2007, 03:12:48 am »

Ίσως χάσεις το dual channel (αν έχεις)
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Tempus Fugit
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 6329


Tempus Mpatsit


View Profile
Re: Ερώτηση συμβατότητας καρτών RAM
« Reply #4 on: October 10, 2007, 05:44:10 am »

Quote from: Larry_Flynt on October 10, 2007, 03:12:48 am
Ίσως χάσεις το dual channel (αν έχεις)

Με την αγορα της 512 εννοείς? Για πες μου πλιζ κ εμενα τον αγράμματο...
Logged

"Αν θέλεις κάτι πάρα πολύ όλο το συμπαν θα συνομωτήσει για να σου σπάσει τ' αρχίδια"
-Coelho my ass



Ex_Mechanus
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 3741



View Profile
Re: Ερώτηση συμβατότητας καρτών RAM
« Reply #5 on: October 10, 2007, 14:33:43 pm »

Πετάς τις 2 256άρες και πέρνεις 2 512άρες, ή ακόμα καλύτερα 2 1024άρες.

Αν πάλι θες minimum κόστος, και αν η motherboard υποστηρίζει Dual Channel, πέρνεις άλλες 2 256άρες. Πάντως με 1024 σύνολο RAM, δεν την πολυπαλεύεις σε XP (πόσο μάλλον Vista) και multitasking.

Όποια περίπτωση και αν διαλέξεις, αν επεκτείνεις τις υπάρχουσες μνήμες, φρόντισε οι καινούριες να είναι ίδιου χρονισμού, αν όχι διάλεξε τον χρονισμό με την καλύτερη τιμή/απόδοση (τα 400 MHz είναι μια χαρά).
Logged

pay close attention
anonymous-root
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8574


What do you want to troll today?


View Profile
Re: Ερώτηση συμβατότητας καρτών RAM
« Reply #6 on: October 10, 2007, 14:40:09 pm »

Ντάξει είπαμε. 1024 μια χαρά πάνε τα ΧΡ, τα σΒήστα ζορίζονται.

Από την άλλη το να "πετάξει" τις μνήμες είναι και θέμα επιπλέον κόστους.
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Ερώτηση συμβατότητας καρτών RAM
« Reply #7 on: October 10, 2007, 16:14:38 pm »

AMD είναι ή Intel?

Πάντως δε συνιστώ την αγορά 2χ256 γιατί μετά θέλεις να πάς σε 2 γίγα και δε μπορείς. Πάρε καλύτερα μια και καλή 1 γίγα και άσε και τα άλλα 512 που έχεις και μείνει με 1,5 γίγα. Μετά παίρνεις και ένα ακόμα γίγα και είσαι στα 2 γίγα κύριος.

Εγώ είχα γεμίσει με 256 μνήμες και τις χάριζα.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Tempus Fugit
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 6329


Tempus Mpatsit


View Profile
Re: Ερώτηση συμβατότητας καρτών RAM
« Reply #8 on: October 10, 2007, 16:19:22 pm »

3 σλοτς έχει η motherboard. Η μητρικη ειναι της gigabite, επεξεργαστής pentium IV.

Σκεφτομουν για μία 512 που χωράει ακόμα. 1024 είναι αρκετά μωρέ, τη να το κάνω το θηρίο στη μνήμη αμα τα άλλα σέρνονται. Και έχω XP, σκεφτομαι -οταν καθισω ν ασχοληθω- να βάλω και λίνουξ, αλλα Βρίσ'τα δεν βάζω. (θου κύριε)
Logged

"Αν θέλεις κάτι πάρα πολύ όλο το συμπαν θα συνομωτήσει για να σου σπάσει τ' αρχίδια"
-Coelho my ass



Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Ερώτηση συμβατότητας καρτών RAM
« Reply #9 on: October 10, 2007, 16:31:51 pm »

Να ξές μόνο η μνήμη κάνει τη διαφορά (μέγεθος).

Τα άλλα είναι να χαμε να λέγαμε με το χρονόμετρο.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Tempus Fugit
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 6329


Tempus Mpatsit


View Profile
Re: Ερώτηση συμβατότητας καρτών RAM
« Reply #10 on: October 10, 2007, 16:34:28 pm »

Quote from: Larry_Flynt on October 10, 2007, 16:31:51 pm
Να ξές μόνο η μνήμη κάνει τη διαφορά (μέγεθος).

Τα άλλα είναι να χαμε να λέγαμε με το χρονόμετρο.

Και το τροφοδοτικό που έχει μπουκώσει τελευταία και μάλλον δεν σηκώνει τον δευτερο σκληρό μου... (να πω και τον πόνο μου παρεπιπτώντως)

Εξτρα ερώτηση: Τα φανακια τραβάνε πολυ ρεύμα? Ένα εξαντλημένο τροφοδοτικό μπορεί να σηκώσει ένα ακόμη?
Logged

"Αν θέλεις κάτι πάρα πολύ όλο το συμπαν θα συνομωτήσει για να σου σπάσει τ' αρχίδια"
-Coelho my ass



Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Ερώτηση συμβατότητας καρτών RAM
« Reply #11 on: October 10, 2007, 16:37:43 pm »

Δε νομίζω να τραβάνε... πόσα watt είναι;

Πάντως αν είναι να πάς και για τροφοδοτικό
κάνε υπομονή μάζεψε λίγο χρήμα και με 3 κατοστάρικα παίρνεις ένα νέο σύστημα.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
anonymous-root
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8574


What do you want to troll today?


View Profile
Re: Ερώτηση συμβατότητας καρτών RAM
« Reply #12 on: October 10, 2007, 16:41:54 pm »

Quote from: Larry_Flynt on October 10, 2007, 16:37:43 pm
κάνε υπομονή μάζεψε λίγο χρήμα και με 3 κατοστάρικα παίρνεις ένα νέο σύστημα.

++
Logged
Tempus Fugit
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 6329


Tempus Mpatsit


View Profile
Re: Ερώτηση συμβατότητας καρτών RAM
« Reply #13 on: October 10, 2007, 16:43:18 pm »

Χμ... δεν γράφει. 12V και 0.11A, άρα να υποθέσω P=V*I = 12*0.11 = 1.32  Huh ('Ή να αλλάξω σχολή όσο προλαβαίνω Tongue)

Οταν λές σύστημα? Όλα όλα? Μητρικη και δε συμμαζεύεται? θελω να τη βγάλω οσο οικονομικότερα γίνεται. Μόνο μια μνήμη να πάρω δηλαδη (παρένθεση, δεν ξέρω αν κυκλοφορουν 1024 DDR τόσο πολύ. Τώρα πλέον ειναι DDR2 όλα) και κανένα τροφοδοτικό με περισσότερα βαττ γιατι μου κάνει τσαχπινιές αυτο.
Logged

"Αν θέλεις κάτι πάρα πολύ όλο το συμπαν θα συνομωτήσει για να σου σπάσει τ' αρχίδια"
-Coelho my ass



Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Ερώτηση συμβατότητας καρτών RAM
« Reply #14 on: October 10, 2007, 16:50:12 pm »

Μητρική - CPU - Μνήμη - Γραφικά - Τροφοδοτικό.


Άσε δε που η DDR είναι πιο ακριβή από την DDR2 και στο μέλλον θα σου μείνει άχρηστη.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Pages: [1] 2 3 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...