• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 25, 2026, 22:46:31 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 25, 2026, 22:46:31 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Άτομα που άφησαν ιστορία ...
by Nikos_313
[Today at 22:23:48]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by Μπιγκόνια
[Today at 15:53:57]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by LelisNiko
[Today at 15:20:50]

[Αντικειμενοστραφής Πρ.] ...
by Lalson
[Today at 11:20:27]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[June 23, 2026, 15:02:45 pm]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431527
Total Topics: 32025
Online Today: 2314
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 32
Guests: 1555
Total: 1587
kostas aramp
Η ΤΡΑΠΟΥΛΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ
kkourlis
Giannis Masterio
Lil Magnetron
kouf
Thalasotsanta
Orgianelis
plapas
Petross
gefo7
Alexandros28
Lykaonia
mixkats
Sarikas
femanak
kkon
mclovin
DemetriosL
micelethe
ioannisk
high_pres
tasos gourd
zoumpi
anastas1a
vaggelis.ntokas
abunchofcells
Getpwned
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Επαναληπτικής Εξεταστικής 2025-2026
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 2ο Εξάμηνο > Εφαρμοσμένη Θερμοδυναμική (Moderators: RivenT, tony stank) > [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12 Go Down Print
Author Topic: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις  (Read 35781 times)
ΡΕΣΑΛΤΟ
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 797


Ειμαστε μαζοχιστές.....


View Profile
Re: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
« Reply #120 on: June 24, 2009, 14:40:25 pm »

καλα τα λες.... 99%:P
Logged

Όσες κι αν χτίζουν φυλακές
κι αν ο κλοιός στενεύει
ο νους μας είναι αληταριό
που όλο θα δραπετεύει
Captain Mixos
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 254


V for......very nice μουστάκι!!!


View Profile WWW
Re: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
« Reply #121 on: June 24, 2009, 15:09:21 pm »

Quote from: Captain Mixos on June 24, 2009, 13:34:06 pm
στο θεμα 3 στα περσινα αναφερει εναν συντελεστη ισεντροπικης απόδοσης 90%.....δηλαδή s4=90%s3   ?????????????
καποιος?????????
Logged

Oooοο ΠAOKAΡΑ έχω τρέλα μες το μυαλοοοό...όπου και να παίζεις πάντα θα σ'ακολουθώ.....για σένα θα πεθάνω και για σένα μόνο ζω.....Οοοοοοο ΠΑΟΚΑΡΑ....... 
http://www.youtube.com/watch?v=0URX03YXW-M&feature=player_embedded
antonios
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1236



View Profile
Re: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
« Reply #122 on: June 24, 2009, 15:11:34 pm »

ναι........
Logged
pumba
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 118



View Profile
Re: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
« Reply #123 on: June 24, 2009, 15:37:19 pm »

Quote from: Nessa NetMonster on June 24, 2009, 13:57:00 pm
Όπως υπολογίζεις το ΔS για τη σφαίρα έτσι θα το υπολογίσεις και για το λάδι, με το δικό του Τ1 (του λαδιού). Μετά τα προσθέτεις για το ολικό ΔS. Αυτό το αποτέλεσμα είναι που πρέπει να βγει θετικό, για τη σφαίρα θα βγει αρνητικό αλλά δεν πειράζει γιατί δεν είναι μονωμένο σύστημα.
Το θεμα ειναι οτι εδω το ολικο ΔS βγαινει αρνητικο ομως......
Logged
Chuck Norris
Guest
Re: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
« Reply #124 on: June 24, 2009, 15:40:17 pm »

δε γινεται γιατι
Quote from: Niels on June 24, 2009, 13:43:23 pm
πρέπει σίγουρα η ΔS του συστήματος να βγεί θετική.
Logged
pumba
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 118



View Profile
Re: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
« Reply #125 on: June 24, 2009, 15:40:52 pm »

Quote from: Captain Mixos on June 24, 2009, 15:09:21 pm
Quote from: Captain Mixos on June 24, 2009, 13:34:06 pm
στο θεμα 3 στα περσινα αναφερει εναν συντελεστη ισεντροπικης απόδοσης 90%.....δηλαδή s4=90%s3   ?????????????
καποιος?????????
Οχι.Θα παρεις 0,9=(h3-h4)/(h3-h4s). Θα βρεις το h4 και μετα το s4.
Logged
pumba
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 118



View Profile
Re: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
« Reply #126 on: June 24, 2009, 15:42:37 pm »

Quote from: Chuck Norris on June 24, 2009, 15:40:17 pm
δε γινεται γιατι
Quote from: Niels on June 24, 2009, 13:43:23 pm
πρέπει σίγουρα η ΔS του συστήματος να βγεί θετική.
Nαι το κτλβα αυτο αλλα εμενα μ βγαινει το Δs της σφαιρας καπου -0,63 και του λαδιου 0,33. Αμα τα προσθεσω λες να βγει θετικο αποτελεσμα????
Logged
Captain Mixos
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 254


V for......very nice μουστάκι!!!


View Profile WWW
Re: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
« Reply #127 on: June 24, 2009, 15:43:13 pm »

Quote from: pumba on June 24, 2009, 15:40:52 pm
Quote from: Captain Mixos on June 24, 2009, 15:09:21 pm
Quote from: Captain Mixos on June 24, 2009, 13:34:06 pm
στο θεμα 3 στα περσινα αναφερει εναν συντελεστη ισεντροπικης απόδοσης 90%.....δηλαδή s4=90%s3   ?????????????
καποιος?????????
Οχι.Θα παρεις 0,9=(h3-h4)/(h3-h4s). Θα βρεις το h4 και μετα το s4.
οταν λες h4s τι εννοεις???
Logged

Oooοο ΠAOKAΡΑ έχω τρέλα μες το μυαλοοοό...όπου και να παίζεις πάντα θα σ'ακολουθώ.....για σένα θα πεθάνω και για σένα μόνο ζω.....Οοοοοοο ΠΑΟΚΑΡΑ....... 
http://www.youtube.com/watch?v=0URX03YXW-M&feature=player_embedded
pumba
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 118



View Profile
Re: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
« Reply #128 on: June 24, 2009, 15:49:58 pm »

Quote from: Captain Mixos on June 24, 2009, 15:43:13 pm
Quote from: pumba on June 24, 2009, 15:40:52 pm
Quote from: Captain Mixos on June 24, 2009, 15:09:21 pm
Quote from: Captain Mixos on June 24, 2009, 13:34:06 pm
στο θεμα 3 στα περσινα αναφερει εναν συντελεστη ισεντροπικης απόδοσης 90%.....δηλαδή s4=90%s3   ?????????????
καποιος?????????
Οχι.Θα παρεις 0,9=(h3-h4)/(h3-h4s). Θα βρεις το h4 και μετα το s4.
οταν λες h4s τι εννοεις???
Ειναι η ενθαλπια αν η 3-4 ηταν ισεντροπικη,δλδ αν s3=s4.
Logged
Captain Mixos
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 254


V for......very nice μουστάκι!!!


View Profile WWW
Re: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
« Reply #129 on: June 24, 2009, 15:55:09 pm »

Quote from: pumba on June 24, 2009, 15:49:58 pm
Quote from: Captain Mixos on June 24, 2009, 15:43:13 pm
Quote from: pumba on June 24, 2009, 15:40:52 pm
Quote from: Captain Mixos on June 24, 2009, 15:09:21 pm
Quote from: Captain Mixos on June 24, 2009, 13:34:06 pm
στο θεμα 3 στα περσινα αναφερει εναν συντελεστη ισεντροπικης απόδοσης 90%.....δηλαδή s4=90%s3   ?????????????
καποιος?????????
Οχι.Θα παρεις 0,9=(h3-h4)/(h3-h4s). Θα βρεις το h4 και μετα το s4.
οταν λες h4s τι εννοεις???
Ειναι η ενθαλπια αν η 3-4 ηταν ισεντροπικη,δλδ αν s3=s4.
οκ ευχαριστω...το ειδα κ στι βιβλιο....


κατι αλλο...στα περσινα θεματα στο 4ο την ανοδο του ψυκτικου κατα 8 βαθμούς την χρησιμοποιούμε μόνο για το δευτερο ερωτημα? που ζητάει παροχη νερού ψύξης?
Logged

Oooοο ΠAOKAΡΑ έχω τρέλα μες το μυαλοοοό...όπου και να παίζεις πάντα θα σ'ακολουθώ.....για σένα θα πεθάνω και για σένα μόνο ζω.....Οοοοοοο ΠΑΟΚΑΡΑ....... 
http://www.youtube.com/watch?v=0URX03YXW-M&feature=player_embedded
pumba
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 118



View Profile
Re: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
« Reply #130 on: June 24, 2009, 16:04:20 pm »

Quote from: Captain Mixos on June 24, 2009, 15:55:09 pm
Quote from: pumba on June 24, 2009, 15:49:58 pm
Quote from: Captain Mixos on June 24, 2009, 15:43:13 pm
Quote from: pumba on June 24, 2009, 15:40:52 pm
Quote from: Captain Mixos on June 24, 2009, 15:09:21 pm
Quote from: Captain Mixos on June 24, 2009, 13:34:06 pm
στο θεμα 3 στα περσινα αναφερει εναν συντελεστη ισεντροπικης απόδοσης 90%.....δηλαδή s4=90%s3   ?????????????
καποιος?????????
Οχι.Θα παρεις 0,9=(h3-h4)/(h3-h4s). Θα βρεις το h4 και μετα το s4.
οταν λες h4s τι εννοεις???
Ειναι η ενθαλπια αν η 3-4 ηταν ισεντροπικη,δλδ αν s3=s4.
οκ ευχαριστω...το ειδα κ στι βιβλιο....


κατι αλλο...στα περσινα θεματα στο 4ο την ανοδο του ψυκτικου κατα 8 βαθμούς την χρησιμοποιούμε μόνο για το δευτερο ερωτημα? που ζητάει παροχη νερού ψύξης?

+1
Logged
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
« Reply #131 on: June 24, 2009, 16:36:51 pm »

Ναι, είναι m=Q/(c*ΔΤ)
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
Captain Mixos
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 254


V for......very nice μουστάκι!!!


View Profile WWW
Re: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
« Reply #132 on: June 24, 2009, 16:51:03 pm »

Quote from: Nessa NetMonster on June 24, 2009, 16:36:51 pm
Ναι, είναι m=Q/(c*ΔΤ)
όπου Q(με τελεια απο πάνω) ρυθμός αφαίρεσης θερμότητας σωστά?????
Logged

Oooοο ΠAOKAΡΑ έχω τρέλα μες το μυαλοοοό...όπου και να παίζεις πάντα θα σ'ακολουθώ.....για σένα θα πεθάνω και για σένα μόνο ζω.....Οοοοοοο ΠΑΟΚΑΡΑ....... 
http://www.youtube.com/watch?v=0URX03YXW-M&feature=player_embedded
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
« Reply #133 on: June 24, 2009, 16:56:18 pm »

Ναι.
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
« Reply #134 on: June 24, 2009, 17:04:35 pm »

Quote from: pumba on June 24, 2009, 15:37:19 pm
Quote from: Nessa NetMonster on June 24, 2009, 13:57:00 pm
Όπως υπολογίζεις το ΔS για τη σφαίρα έτσι θα το υπολογίσεις και για το λάδι, με το δικό του Τ1 (του λαδιού). Μετά τα προσθέτεις για το ολικό ΔS. Αυτό το αποτέλεσμα είναι που πρέπει να βγει θετικό, για τη σφαίρα θα βγει αρνητικό αλλά δεν πειράζει γιατί δεν είναι μονωμένο σύστημα.
Το θεμα ειναι οτι εδω το ολικο ΔS βγαινει αρνητικο ομως......
Quote from: pumba on June 24, 2009, 15:42:37 pm
Quote from: Chuck Norris on June 24, 2009, 15:40:17 pm
δε γινεται γιατι
Quote from: Niels on June 24, 2009, 13:43:23 pm
πρέπει σίγουρα η ΔS του συστήματος να βγεί θετική.
Nαι το κτλβα αυτο αλλα εμενα μ βγαινει το Δs της σφαιρας καπου -0,63 και του λαδιου 0,33. Αμα τα προσθεσω λες να βγει θετικο αποτελεσμα????

Ξέχασες να πολλαπλασιάσεις με τις μάζες.
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
Pages: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...