• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 25, 2026, 22:48:17 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 25, 2026, 22:48:17 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Άτομα που άφησαν ιστορία ...
by Nikos_313
[Today at 22:23:48]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by Μπιγκόνια
[Today at 15:53:57]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by LelisNiko
[Today at 15:20:50]

[Αντικειμενοστραφής Πρ.] ...
by Lalson
[Today at 11:20:27]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[June 23, 2026, 15:02:45 pm]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431527
Total Topics: 32025
Online Today: 2314
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 34
Guests: 1531
Total: 1565
kouf
mark123456
vivbi
plapas
kostas aramp
Η ΤΡΑΠΟΥΛΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ
kkourlis
Giannis Masterio
Lil Magnetron
Thalasotsanta
Orgianelis
Petross
gefo7
Alexandros28
Lykaonia
mixkats
Sarikas
femanak
kkon
mclovin
DemetriosL
micelethe
ioannisk
high_pres
tasos gourd
zoumpi
anastas1a
vaggelis.ntokas
abunchofcells
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 2ο Εξάμηνο > Εφαρμοσμένη Θερμοδυναμική (Moderators: RivenT, tony stank) > [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12 Go Down Print
Author Topic: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις  (Read 35831 times)
zeus90
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 810



View Profile WWW
Re: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
« Reply #45 on: June 12, 2008, 14:02:59 pm »

Ok Ευχαριστώ.Ήταν και εύκολο να πάρει.Τέσπα πάμε για Σεπτέμβρη τώρα...... Cheesy Grin Grin
Logged

“Έμαθα πως όταν κάποιος σκαρφαλώσει στην κορυφή ενός ψηλού λόφου, το μόνο που διαπιστώνει είναι πως πρέπει να σκαρφαλώσει σε πολλούς λόφους ακόμα..."
mitsos_dlx
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 366



View Profile
Re: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
« Reply #46 on: June 12, 2008, 14:10:29 pm »

Ναι ρε εύκολο ήταν αυτό αλλά πάλι λάθος τα βρήκα τα αποτελέσματα...
Έβαλα τις θερμοκρασίες στο ln μέσα από απροσεξία σε κελσίου... :'( :'( :'(
Λέτε να μου δώσει κανένα πόντο η κλασικά λάθος νούμερο στο τέλος και κόβουμε όλη την άσκηση? Embarrassed Embarrassed
« Last Edit: June 12, 2008, 14:13:05 pm by mitsos_dlx » Logged
totti10
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 333


Στη λεωφόρο παίζουμε...


View Profile
Re: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
« Reply #47 on: June 12, 2008, 15:44:27 pm »

Όχι ρε γμτ κι εγώ το ίδιο έκανα!   Angry

Να σου πω ούτε που το σκέφτηκα εκείνη τη στιγμή...και νόμιζα ότι το έλυσα σωστά!
Το πρόβλημα είναι ότι το αποτέλεσμα αλλάζει αρκετά, αλλά πιστεύω αν βαθμολογήσει λογικά δεν πρέπει να κόψει πάνω από 0.5 μονάδα αν η άσκηση είναι κατά τα άλλα σωστή Wink
Logged
totti10
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 333


Στη λεωφόρο παίζουμε...


View Profile
Re: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
« Reply #48 on: June 12, 2008, 16:04:27 pm »

Κανάς παλιός?  Cheesy

Στα μαθήματα του ενεργειακού κόβουν ολόκληρη άσκηση από λάθος αποτέλεσμα ή δε συνηθίζεται?
Logged
vasso
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6672


Overambitious doer


View Profile WWW
Re: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
« Reply #49 on: June 12, 2008, 18:48:52 pm »

Στο μάθημα αυτό, αν δείξεις ότι ξέρεις και δεν κάνεις τραγικά λάθη δεν σου κόβουν την άσκηση. Αν ο βαθμός δεν πιστεύετε ότι σας αξίζει, πηγαίνετε τη μέρα που θα ορίσουν για να δείτε τα γραπτά και μπορεί όντως να αλλάξει κάτι.. γενικώς η βαθμολογία είναι αυτή που αξίζει ο καθένας..
Logged

Είναι τα βλέφαρά μου
διάφανες αυλαίες.
Όταν τα ανοίγω βλέπω
μπρος μου ό,τι κι αν τύχει.
Όταν τα κλείνω βλέπω
μπρος μου ό,τι ποθώ.
AgentCain
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3587


Σοφράνο βρίσε, σταβέντο φτύσε!


View Profile
Re: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
« Reply #50 on: June 12, 2008, 19:09:10 pm »

Quote from: zeus90 on June 12, 2008, 13:13:15 pm
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πώς λυνόταν εκείνη η γ.....η άσκηση με το λάδι και τη μάζα σιδήρου σήμερα????
Μαρέσει που την προηγούμενη όλοι ιδρώναμε για το θέμα του Σεπτ, κάτι ξέραμε!  Roll Eyes
Logged


Ανάμεσα σ'αυτό που σκέφτομαι, σ'αυτό που θέλω να σας πω, σ'αυτό που πιστεύω ότι σας λέω, σ'αυτό που σας λέω, σ'αυτό που θέλετε να ακούσετε, σ'αυτό που ακούτε, σ'αυτό που πιστεύετε ότι καταλαβαίνετε, σ'αυτό που θέλετε να καταλάβετε και σ'αυτό που καταλαβαίνετε υπάρχουν τουλάχιστον 9 πιθανότητες να μην συννενοηθούμε.

tomshare3
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 518


011101000110111101101101


View Profile
Re: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
« Reply #51 on: June 12, 2008, 22:06:51 pm »

Μονο σε εμενα φανηκαν τουλαχιστον απαραδεχτα τα θεματα? Undecided Undecided

πραγματικος Rankine με αναθερμανση, κλιματιστικο με εξατμιση νερου, P-u σε αερα, και εντροπιες??
Μας !$%@#^^@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
..τουλαχιστον να περασουμε..!
Logged

..try not. Do. Or do not.
AgentCain
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3587


Σοφράνο βρίσε, σταβέντο φτύσε!


View Profile
Re: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
« Reply #52 on: June 12, 2008, 22:34:54 pm »

Quote from: tomshare3 on June 12, 2008, 22:06:51 pm
Μονο σε εμενα φανηκαν τουλαχιστον απαραδεχτα τα θεματα? Undecided Undecided

πραγματικος Rankine με αναθερμανση, κλιματιστικο με εξατμιση νερου, P-u σε αερα, και εντροπιες??
Μας !$%@#^^@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
..τουλαχιστον να περασουμε..!
Εντάξει δεν τα λες και απαράδεκτα. Οι εντροπίες και το κλιματιστικό υπήρχαν και στο βιβλίο. Στις εντροπίες έπρεπε να συνδυάσεις 2 προβλήματα
Στο Rankine κάνεις ότι έκανες πάντα. Απλά στο τέλος διορθώνεις με τον συντελεστή.
Τώρα για το P-u ανάλογα τι έχει συνηθίσει κανείς. Παλαιότερα έβαζε ερωτήσεις που θεωρώ πιο πρακτικές π.χ. γιατί μαζεύεται μούχλα στις γωνίες!
Logged


Ανάμεσα σ'αυτό που σκέφτομαι, σ'αυτό που θέλω να σας πω, σ'αυτό που πιστεύω ότι σας λέω, σ'αυτό που σας λέω, σ'αυτό που θέλετε να ακούσετε, σ'αυτό που ακούτε, σ'αυτό που πιστεύετε ότι καταλαβαίνετε, σ'αυτό που θέλετε να καταλάβετε και σ'αυτό που καταλαβαίνετε υπάρχουν τουλάχιστον 9 πιθανότητες να μην συννενοηθούμε.

Emfanever
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5284


Πολίτης


View Profile
Re: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
« Reply #53 on: June 12, 2008, 22:46:36 pm »

Quote from: tomshare3 on June 12, 2008, 22:06:51 pm
Μονο σε εμενα φανηκαν τουλαχιστον απαραδεχτα τα θεματα? Undecided Undecided

πραγματικος Rankine με αναθερμανση, κλιματιστικο με εξατμιση νερου, P-u σε αερα, και εντροπιες??
Μας !$%@#^^@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
..τουλαχιστον να περασουμε..!

Τι εννοείς εξάτμιση νερού? Απλά τη μεταβολή της θερμοκρασίας του νερού ψύξης έδινε επιπλέον και ζητούσε την παροχή του. Κατά τα άλλα ήταν ίδιο με παράδειγμα του βιβλίου

Για το 2ο θέμα έχει στη σελίδα 229 παρόμοια άσκηση. Και για το πρώτο είχε .Αρκεί να ήξερες που να ψάξεις
Ουσιαστικά το Rankine ήταν το δύσκολο.
« Last Edit: June 12, 2008, 23:01:17 pm by Emfanever » Logged
Kritikos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1126


η λεβεντομάνα


View Profile
Re: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
« Reply #54 on: June 13, 2008, 01:34:06 am »

Τα φετινά θέματα ήταν πού πιο δύσκολα από τα περσυνά (είχα Α ομάδα):

  • πραγματικος Rankine με αναθερμανση, να σου δίνει το συντελεστή επειδή η μια διεργασία δεν είναι ισεντροπική και να ψάχνεις και την ποιότητα..
  • κλιματιστικο με εξατμιση νερου 
  • P-u σε αερα
  • και στις εντροπίες να πρέπει να συνδιάσεις δυο παραδείγματα του βιβλου για να τη λύσεις...

πραγματικά ήταν απαιτητικά θέματα και κυρίως δεν υπήρχε το χρονικό περιθώριο για να τα λύσεις όλα πόσο μάλλον αν έκανες και κανένα λάθος και ήθελες να το διορθώσεις...   Undecided

τα είχα λύσει όλα και άφησα το Rankine για το τέλος γιατί λεω "ντάξει ας το για μετά αφού το ξέρουμε" και τελικά ίσα ίσα που προλαβα να βρώ την ποιότητα....   
bang_head bang_head bang_head
Logged
Emfanever
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5284


Πολίτης


View Profile
Re: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
« Reply #55 on: June 13, 2008, 02:59:57 am »

Το παράδειγμα 13.7 (ψύξη με εξάτμιση) εκτός δεν ήταν ?  Ψύξη με εξάτμιση είχε μόνο στα Α ?
Logged
AgentCain
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3587


Σοφράνο βρίσε, σταβέντο φτύσε!


View Profile
Re: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
« Reply #56 on: June 13, 2008, 10:37:31 am »

Quote from: Kritikos on June 13, 2008, 01:34:06 am
Τα φετινά θέματα ήταν πού πιο δύσκολα από τα περσυνά (είχα Α ομάδα):

  • πραγματικος Rankine με αναθερμανση, να σου δίνει το συντελεστή επειδή η μια διεργασία δεν είναι ισεντροπική και να ψάχνεις και την ποιότητα..
  • κλιματιστικο με εξατμιση νερου 
  • P-u σε αερα
  • και στις εντροπίες να πρέπει να συνδιάσεις δυο παραδείγματα του βιβλου για να τη λύσεις...

πραγματικά ήταν απαιτητικά θέματα και κυρίως δεν υπήρχε το χρονικό περιθώριο για να τα λύσεις όλα πόσο μάλλον αν έκανες και κανένα λάθος και ήθελες να το διορθώσεις...   Undecided

bang_head bang_head bang_head

Δεν αντιλέγουμε. Και γω Α είχα.
αν και τα έλυσα όλα (δεν ξέρω αν είναι 100% σωστά βέβαια) έχω να πω ότι ο χρόνος έφτασε τσίμα τσίμα. Δηλ αφού τελείωσα είχα 10 λεπτά να ελέγξω τις ασκήσεις.
Το μάθημα είναι απαιτητικό. Μας είχαν προειδοποιήσει ότι ο χρόνος θα είναι αυτός που χρειάζεται και όχι παραπάνω. Γιαυτό επέμεναν στον Μολιέρ και το ψυχομετρικό.
Αν κάνεις κανένα λάθος και δεν έχεις χρόνο δεν παρατάς τα άλλα για να το διορθώσεις. Το σχολιάζεις. Δηλαδή αν π.χ. στο Rankine κάνεις λάθος στην ενθαλπία 2 και σου βγει απόδοση 12% στο τέλος ή ποιότητα 50% στον ατμό γράφεις στο τέλος ότι το αποτέλεσμα δεν είναι λογικό και ότι κάπου έγινε λάθος, πιθανώς εκει...
Έτσι κερδίζεις κάποιες μονάδες. Δείχνεις ότι ξέρεις τι κάνεις.

Quote
τα είχα λύσει όλα και άφησα το Rankine για το τέλος γιατί λεω "ντάξει ας το για μετά αφού το ξέρουμε" και τελικά ίσα ίσα που προλαβα να βρώ την ποιότητα....
Μέγιστο λάθος κατ'εμέ. Δεδομένου ότι η άσκηση έπιανε 3 μονάδες και το ήξερες έπρεπε να το κάνεις 1ο! Μετά αυτά που έπιαναν 2,5 και τέλος αυτό που έπιανε 2.
Όσον αφορά τον ιδανικό κύκλο, αυτοί που το έλυσαν σωστά άκουσαν τη λεπτομέρεια που είχε πει (1 φορά, αν και έπρεπε να το επαναλάβει πολλάκις γιατί είναι σημαντικό) σχετικά με τη λύση του.

Emfa: δεν ήταν ψύξη με νερό. Ήταν ψύξη απλή όπου προκύπτει νερό λόγω συμπύκνωσης. Απλώς για να βρεις θερμότητα έπρεπε να βρεις και κάποια άλλα πραγματάκια. Η μάζα που ζητούσε ήταν η παροχή νερού για την ψύξη.
Logged


Ανάμεσα σ'αυτό που σκέφτομαι, σ'αυτό που θέλω να σας πω, σ'αυτό που πιστεύω ότι σας λέω, σ'αυτό που σας λέω, σ'αυτό που θέλετε να ακούσετε, σ'αυτό που ακούτε, σ'αυτό που πιστεύετε ότι καταλαβαίνετε, σ'αυτό που θέλετε να καταλάβετε και σ'αυτό που καταλαβαίνετε υπάρχουν τουλάχιστον 9 πιθανότητες να μην συννενοηθούμε.

Emfanever
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5284


Πολίτης


View Profile
Re: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
« Reply #57 on: June 13, 2008, 12:56:09 pm »

Quote from: AgentCain on June 13, 2008, 10:37:31 am
Emfa: δεν ήταν ψύξη με νερό. Ήταν ψύξη απλή όπου προκύπτει νερό λόγω συμπύκνωσης. Απλώς για να βρεις θερμότητα έπρεπε να βρεις και κάποια άλλα πραγματάκια. Η μάζα που ζητούσε ήταν η παροχή νερού για την ψύξη.

Ναι ξέρω, απλά μπερδεύτηκα γιατί κάποιος μίλησε για ψύξη με εξάτμιση και λέω μήπως το έβαλαν μόνο στο Α. Εγώ Β είχα ,πιστεύω το έλυσα το 4 αλλά ίσα ίσα που πρόλαβα...
Logged
naranja verde
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Female
Posts: 179


Vanity...definetely my kind of sin


View Profile
Re: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
« Reply #58 on: June 13, 2008, 19:51:12 pm »

Για το θέμα με τη σφαίρα και το χάλυβα, πιστεύω ότι ήταν λάθος που μπήκε γιατί ειναι ακριβώς το παράδειγμα απο το κεφάλαιο 7 (βλ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ). Συγκεκριμένα το 7.13.Ειχε ένα παρόμοιο στο 6ο αλλά καμία σχέση γιατι εκεί μιλάμε για λίμνη και τεράστια θερμοχωρητικότητα.
Νομίζω πως χαλαρά θα μπορούσαμε να το θεωρήσουμε εκτός ύλης ετσι?
Και μην πείτε ότι ειναι βασικά μία εφαρμογή της ΑΔΕ και λογικά θα έπρεπε να το λύσουμε γιατι έτσι μπορω να πω ότι την ΑΔΕ την ξέρουμε κ απο το λύκειο ε ας μας έβαζαν και τότε κατι παρόμοιο.....
Ελπίζω να είναι πιο απαλή η διόρθωση σε αυτο το θέμα.... Tongue
Logged

http://www.youtube.com/watch?v=RGR4SFOimlk
Τσαμπίκα
Θαμώνας
****
Gender: Female
Posts: 366



View Profile
Re: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
« Reply #59 on: June 13, 2008, 19:59:57 pm »

Aχ μακάρι γιατί αρχίζω να απογοητεύομαι από τώρα... Undecided
Logged

"...διότι οι άνθρωποι δε συγχωρούν αυτούς που από έρωτα εκπέσανε"
Αργύρης Μπακιρτζής
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...