• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 01:54:59 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 01:54:59 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 00:45:33]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by Nikos_313
[Today at 00:10:29]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 17, 2025, 21:32:50 pm]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426704
Total Topics: 31710
Online Today: 215
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 29
Guests: 154
Total: 183
Bit4Thought
PolarBear
mimaki
melisste22
thomasdt
mitsos753905
Sanaia
Yamal
despinat
tinidou
Lykaonia
el1
pdiamantis
m.renia
Mr Watson
ligditsa
Cersei Tsoulannister
rafail zisiadis
alex_samaras_
Spyridon01101
Theislander
BlackBeard
spoun
kostas.de
evitzv
elischat
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Διάφορα > Ψυχαγωγία Μελών (Moderators: Don, Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > Σκάκι
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 Go Down Print
Author Topic: Σκάκι  (Read 14587 times)
marauber
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2353


Ι will forgive but I won't forget...


View Profile
Re: Σκάκι
« Reply #60 on: March 25, 2007, 20:11:15 pm »

Quote from: Alexkasgr on March 25, 2007, 19:53:01 pm
Quote from: marauber on March 25, 2007, 15:47:40 pm
Και εγώ μέσα για τουρνουά, διαδικτυακό ή μη...
Alex τι εννοούσες όταν έλεγες για παρατηρητές στο διαδικτυακό τουρνουά; Δε θα παίζουμε από το σπίτι; Εξήγησε λίγο τι ακριβώς έχει στο μυαλό σου!

Ρε συ marauber, όταν θα παίζεις εσύ με τον turambar, δεν πρέπει κάποιος να βλέπει την παρτίδα να δει αν όντως ήρθε το σκορ που δηλώσατε κτλ.? Θα είναι σαν guest στο τραπέζι που θα παίζουν οι άλλοι.
Αφού σας αρέσει η ιδέα, να βάλουμε μπροστά το τουρνουά.

Το σκέφτηκα και αυτό. Αλλά αν είναι έτσι, τι με εμποδίζει εμένα ή τον Turambar να έχουμε ανοικτό το chessmaster δίπλα σαν συμβουλάτορα; Roll Eyes Roll Eyes
Επίσης τι γίνεται σε περίπτωση που πέσει η σύνδεση, κολλήσει ο browser, κρεμάσει ο Η/Υ;
Logged

It never rains but it pours
-------------------------------------------------------
The Spartans do not ask how many but where they are
alekos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1300


είδος προς εξαφάνιση...


View Profile
Re: Σκάκι
« Reply #61 on: March 25, 2007, 20:18:06 pm »

 Νομίζω πως για την πλάκα μας θα το στήσουμε το πράγμα , μην μπαίενται σε τέτοιες αναλύσεις.

Άλλωστε έχουμε και μια κουλτούρα  8)
Logged

    shumacher=showmacher      
   Τώρα που πλάκωσαν οι μπάτσοι του inet ορίστε η λύση https://xerobank.com/ και http://www.torproject.org/
alekos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1300


είδος προς εξαφάνιση...


View Profile
Re: Σκάκι
« Reply #62 on: March 25, 2007, 20:28:03 pm »

Quote from: Alexkasgr on March 24, 2007, 17:15:40 pm
Alekos είσαι λάθος στο πρώτο. Υπάρχουν αρκετές κινήσεις που σώζουν τα μαύρα (ή τελοσπάντων τουλάχιστον μία!).
Η λύση που είδα εγώ είναι
1) Πθ1!! και σε κάθε περίπτωση υπάρχει ματ!
Το θέμα εδώ είναι η κίνηση αναμονής, γιατί ό,τι και να παίξουν τα μαύρα θα κλείσουν κάποια αμυντική τους δυνατότητα στα πολλά πιθανά ματ των λευκών. Επίσης, η κίνηση αυτή είναι και μια ιδιότυπη μορφή απελευθέρωσης γραμμής που λέγεται εκκένωση! Η χρησιμότητά της είναι στην αντιμετώπιση της καλύτερης άμυνας των μαύρων (αυτή που θα σας σπάει τα νεύρα σε όποια άλλη κίνηση και να επιλέξετε , του 1)...Αη5!!) οπότε και υπάρχει ματ με 2)Βθ2!! (η Β δηλαδή πάει στην θέση που εκκένωσε ο πύργος).
Δεν τσέκαρα όλες τις βαριάντες, αλλά διαισθητικά μου φαίνεται σωστό και ωραίο για να είναι λάθος. Ίσως και να μου θυμίζει κάτι, να το ήξερα από πιο παλιά δηλαδή.
Megawatt, μήπως ο συνθέτης είναι ο Sam Loyd?


Δεν μπορώ να δω που είμαι λάθος Cheesy. Μάλλον έχει κολλήσει το μυαλό μου
Logged

    shumacher=showmacher      
   Τώρα που πλάκωσαν οι μπάτσοι του inet ορίστε η λύση https://xerobank.com/ και http://www.torproject.org/
Alexkasgr
Honoured Member - Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 4577


Έτη φωτός μπροστά...


View Profile
Re: Σκάκι
« Reply #63 on: March 25, 2007, 20:41:19 pm »

@Alekos:
Στο 1)Ιxε8 υπάρχει για τα μαύρα η απάντηση 1)...Αη5! και δεν κάνεις ματ στη δεύτερη κίνηση. Αυτή η δυνατότητα είναι που αποκλείει άλλες λύσεις από αυτήν που έγραψα παραπάνω (αλλιώς η δική σου και μερικές ακόμα θα ήταν σωστές) και στην τελική δίνει την μοναδικότητα της λύσης και άρα την ομορφιά του προβλήματος!

Γιατί να κλέψει κάποιος?? Αν είναι τόσο ματαιόδοξος, ας το κάνει. Αν θέλετε κάνουμε και επιτροπή ενστάσεων. Tongue

Αν πέσει η σύνδεση θα έλεγα να ξαναπαίζεται η παρτίδα. Καλό είναι να γίνονται διπλές αναμετρήσεις κιόλας, και με τα δύο χρώματα.
Logged
MihalisK
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 470


ό,τι πέρασε, πέρασε σωστά


View Profile
Re: Σκάκι
« Reply #64 on: March 25, 2007, 20:57:37 pm »

Πάντως αν το κάνουμε στο yahoo είναι πολύ εύκολο να έχουμε guests, από την άλλη βέβαια το βλέπω χλωμό να καταφέρνουμε να συνενοούμαστε για να βολεύει και τρίτον για κάθε παρτίδα.

Κι εντάξει ρε παιδιά αν κάποιος δηλώσει λάθος σκορ θα το πει ο άλλος και θα τιμωρηθεί αναλόγως τι συζητάμε τώρα.
Logged

Η ανοησία είναι ένα πολύ καλό εμπόδιο για κάποιον που πρέπει να χτυπήσει το κεφάλι του στον τοίχο.

http://www.doc.ic.ac.uk/~mk406/
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Σκάκι
« Reply #65 on: March 25, 2007, 23:04:11 pm »

E:inai ανείς για κανα ματσάκι;

Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
alekos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1300


είδος προς εξαφάνιση...


View Profile
Re: Σκάκι
« Reply #66 on: March 25, 2007, 23:48:13 pm »

Quote from: Alexkasgr on March 25, 2007, 20:41:19 pm
@Alekos:
Στο 1)Ιxε8 υπάρχει για τα μαύρα η απάντηση 1)...Αη5! και δεν κάνεις ματ στη δεύτερη κίνηση. Αυτή η δυνατότητα είναι που αποκλείει άλλες λύσεις από αυτήν που έγραψα παραπάνω (αλλιώς η δική σου και μερικές ακόμα θα ήταν σωστές) και στην τελική δίνει την μοναδικότητα της λύσης και άρα την ομορφιά του προβλήματος!

Γιατί να κλέψει κάποιος?? Αν είναι τόσο ματαιόδοξος, ας το κάνει. Αν θέλετε κάνουμε και επιτροπή ενστάσεων. Tongue

Αν πέσει η σύνδεση θα έλεγα να ξαναπαίζεται η παρτίδα. Καλό είναι να γίνονται διπλές αναμετρήσεις κιόλας, και με τα δύο χρώματα.

δίκιο έχεις δεν το είχα σκεφτεί καθόλου αυτό Roll Eyes
Logged

    shumacher=showmacher      
   Τώρα που πλάκωσαν οι μπάτσοι του inet ορίστε η λύση https://xerobank.com/ και http://www.torproject.org/
Megawatt
Guest
Re: Σκάκι
« Reply #67 on: March 26, 2007, 11:37:15 am »

Είμαι κιεγώ μέσα για ματσάκι. Αλλά βέβαια να παίζουμε μεταξύ μας οι παίχτες με το ανάλογο ELO. Και ο νικητής θα παίξει με τον Alexkas για να του πάρει τον τίτλο του Grandmaster!! Grin Grin Grin Grin

Εγώ για παράδειγμα, με βαθμολογώ ανάμεσα στα 500-600 (επειδή νικάω με δυσκολία τους αντίστοιχους αντιπάλους-δεν ξέρω αν έχει λογική αυτό που λέω)
===================================================================
===================================================================

Alexkas, το βρήκες!!
Για το πρόβλημα που λες (το πρώτο, δλδ το chess3), ο συνθέτης είναι ο Tavemer 1889

Και η επεξήγηση είναι αυτή:
{Για την επεξήγηση της λύσης χρησιμοποιώ την αγγλικά ωρολογία: (οι σκακιστές τα γνωρίζετε, αλλά τα επισημάνω για να τα παρακολοθούν και οι υπόλοιποι που δεν γνωρίζουν)

Κ για βασιλιά(King),
Q για Βασίλισσα(Queen),
B για Αξιωματικό(Bishop),
Ν για άλογο(kNight),
R για πύργο (Rook)
το στρατιωτάκι δεν έχει κάποιο γράμμα ως όνομα για την κίνησή του.
Η κατάκτηση ενός πιονιού από άλλο υποδυκνείεται με το "x"
Το σαχ υποδυκνείεται με το "+" μετά την κίνηση}
Τα λευκά δεν μπορούν να κάνουν ματ  αμέσως λόγω των κομματιών στην πίσω γραμμή , παραδείγματος χάριν ο πύργος στο Rh4  αποτρέπεται από τον αξιωματικό στο d8. Επιπλέον, τα άλλα κομμάτια σταματούν το e3 ματ, Qf5 ματ και Nd5 ματ.  Αλλά το γεγονός ότι κάθε μαύρο κομμάτι έχει την αποστολή του, αποδεικνύεται ως ανατροπή των Μαύρων, επειδή μπορούν μετά βίας να κινηθούν.
Μετά από 1... Re7, παραδείγματος χάριν, τα λευκά μπορούν να παίξουν 2 Rh4 ματ, ενώ 1... Re6 εμποδίζει τον άλλο αξιωματικό και επιτρέπει 2 Nd5 ματ. Πράγματι, όπως φαίνεται, τα Μαύρα έχουν μόνο δύο κινήσεις που δεν μπορούν να απαντηθούν με απευθείας ματ, δηλαδή 1... Bg5 και 1... Re3. Μόνο αν τα  άσπρα μπορούν να βρούν έναν τρόπο να προετοιμάσουν τα ματ για αυτές τις κινήσεις, τότε τα Μαύρα μοιραία θα υποχρεωθούν να αποδυναμωθούν. Ποια αδυναμία δημιουργείται από 1... Re3; Η απάντηση μπορεί να είναι μόνο ότι μπλοκάρει το τετράγωνο e3, και επομένως ο αξιωματικός στο g1 ελευθερώνεται για να κάνει ματ με Bh2.
Κατά συνέπεια η πρώτη κίνηση των άσπρων πρέπει να είναι με το πύργο που βρίσκεται στο  h2, αλλά θα έπρεπε να κινηθεί προς h1 ή h3; Η απάντηση δίνεται από την άλλη πιθανή υπεράσπιση, 1... Bg5. Αυτό μπλοκάρει το τετράγωνο g5 και ελευθερώνει τη βασίλισσα για να κάνει ματ με Qh2. Έτσι η λύση είναι το απίθανο –με μια πρώτη ματιά  1 Rh1! Δεν υπάρχει καμία απειλή, αλλά εντούτοις τα Μαύρα δεν έχουν καμία υπεράσπιση.
Να ποιoί είναι όλοι οι πιθανοί συνδιασμοί:
 1…Re7/Rf6/Bxc7/Bh4 2 Rh4 (ή Rxh4)
 1…Re6/Rf7/Bxh7/Bd5 2 Nd5 (ή Nxd5)
 1…Re5 2 Qg4
 1…Re4 2 fxe4
 1…Re3 2 Bh2
 1…Rxe2+ 2 Nxe2
 1…Be7/Be6 2 e3
 1…Bf6/Bf7/Rf5 2 Qf5 (ή Qxf5)
 1…Bg5 2 Qh2
 1…c3 2 Nd3


Για το δεύτερο (chess4) : J.B of Bridport -1863

Δεδομένου ότι τα Μαύρα απειλούν να παίξουν 1... Nxd3 ή 1... Bxb7, η πρώτη κίνηση των λευκών πρέπει να φέρει μια ισχυρή απειλή. Λαμβάνοντας υπόψη ότι οι θυσίες είναι ελκυστικές και στο συνθέτη και στον λύτη, κάποιος μπορεί  να οδηγηθεί να δοκιμάσει 1 Be4! Αυτή η πολλαπλή θυσία του αξιωματικού είναι η θεαματική λύση. Η ισχυρή απειλή είναι 2 Qxe7 ματ. Εάν τα Μαύρα παίξουν 1... Kxe4, κατόπιν 2 Re3 είναι ματ,   1…Rxe4 επιτρέπει είτε 2 Qd5 ματ  είτε 2 Rd5 ματ, ενώ εάν τα Μαύρα παίξουν 1... Nxe4 ή 1... Bxe4 τότε το  τετράγωνο e4 μπλοκάρεται και τα λευκά μπορούν να κάνουν ματ με 2 Bf4. Κατά συνέπεια η θυσία δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή, αλλά άλλες κινήσεις δεν μπορούν να δώσουν καμία βοήθεια, παραδείγματος χάριν 1... Bd6/Rd6/Rd7 2 Qf5 ματ, ή 1... e6 2 Qf4 ματ.

==========================================================
==========================================================
Παίζουν τα λευκά.
Ματ σε 2 κινήσεις.

« Last Edit: March 26, 2007, 11:44:44 am by Megawatt » Logged
Καμένος
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2322


View Profile
Re: Σκάκι
« Reply #68 on: March 26, 2007, 13:37:59 pm »

Quote from: Megawatt on March 26, 2007, 11:37:15 am


Εγώ για παράδειγμα, με βαθμολογώ ανάμεσα στα 500-600 (επειδή νικάω με δυσκολία τους αντίστοιχους αντιπάλους-δεν ξέρω αν έχει λογική αυτό που λέω)


Σε ποιο πρόγραμμα?
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Σκάκι
« Reply #69 on: March 26, 2007, 15:38:58 pm »

Πάρτε σα σύμβουλο το chessmaster....  Cheesy
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Wade
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 5795



View Profile WWW
Re: Σκάκι
« Reply #70 on: March 26, 2007, 15:43:27 pm »

Μια φορά στο Chessmaster προσπάθησα να φτιάξω τον εαυτό μου σαν custom personality.  Στην αρχή βγήκε καλούτσικη προσπάθεια, αλλά από κάποιο σημείο κι έπειτα, ο "κλώνος" άρχισε να κάνει βλακείες και δεν τον συνέχισα...
Logged

Megawatt
Guest
Re: Σκάκι
« Reply #71 on: March 27, 2007, 02:48:43 am »

Quote from: Καμένος on March 26, 2007, 13:37:59 pm
Quote from: Megawatt on March 26, 2007, 11:37:15 am


Εγώ για παράδειγμα, με βαθμολογώ ανάμεσα στα 500-600 (επειδή νικάω με δυσκολία τους αντίστοιχους αντιπάλους-δεν ξέρω αν έχει λογική αυτό που λέω)


Σε ποιο πρόγραμμα?
Στο chessmaster 9000
Logged
Καμένος
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2322


View Profile
Re: Σκάκι
« Reply #72 on: March 27, 2007, 11:53:59 am »

Quote from: Megawatt on March 27, 2007, 02:48:43 am
Quote from: Καμένος on March 26, 2007, 13:37:59 pm
Quote from: Megawatt on March 26, 2007, 11:37:15 am


Εγώ για παράδειγμα, με βαθμολογώ ανάμεσα στα 500-600 (επειδή νικάω με δυσκολία τους αντίστοιχους αντιπάλους-δεν ξέρω αν έχει λογική αυτό που λέω)


Σε ποιο πρόγραμμα?
Στο chessmaster 9000

Αυτό έχω κι εγώ... κάπου στο 1000-1100 είμαι... Τώρα ας μαντέψουμε που είναι ο Alexkas!!
Logged
Wade
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 5795



View Profile WWW
Re: Σκάκι
« Reply #73 on: March 27, 2007, 11:58:15 am »

Εγώ στο Chessmaster 9000 γύρω στο 1700 και κάτι ψιλά αν θυμάμαι καλά...

Για τον Alexkas τώρα, μαντεύω γύρω στο 2100 με 2200 8)
Logged

Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Σκάκι
« Reply #74 on: March 27, 2007, 14:04:10 pm »

Εγώ δεν ξέρω πόσο είμαι, αλλα θυμάμαι οτι δε νίκησα ποτέ.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...